IKLAN BERBAYAR

Wednesday, September 30, 2009

ANAK INDU NI PUN GELI TENGOK TELOR MAT NUAR !!

mak oi besarnya tulur mat nuar ! karya grafik nukilan bloger jefrydamien wajar diketengahkan di peringkat antarabangsa. sungguh. ini idea simplistik namun penuh dengan humor dan kiasnya. berat tulur mat nuar ni mungkin antara punca dia takut berdepan dengan saiful pada 3 nov nanti..asyik tangguh dan tangguh rrrrupa-rrrrupanya tulur mat nuar berlaga ! hahaha..

anak hindu ni pun geli tengok tulur mat nuar..sampai dia pun buat lagu khas untuk menyampaikan ekspresi GELINYA itu dalam bentuk lagu dan tarian..

tak percaya ? klik dibawah
http://www.youtube.com/watch?v=Z1wF3OysFjM

SELANGOR BANGKIT :MELAYU PAKATAN MEMANG BRENGSET !

MELAYU INI DIBUNUH KEJAM OLEH KOMUNIS 13 MAY..HARI INI MELAYU PAS/PKR MENJADI BARUA YANG TUNDUK TO'AT PADA CICIT KOMUNIS !!

ISI BORANG DAP . HASIL DAKWAH LAHANAT MELAYU PAS/PKR !

KEPALA BARUA BRENGSET MELAYU DI SELANGOR !

ANTARA WAJAH BRENGSET MELAYU PAKATAN !

ini kali kedua DAP menerima durian runtuh hasil politik lacuran pemain politik brengset pemimpin melayu pakatan.gambar ini adalah jamuan hari raya DAP ampang, jurus merasmikan penubuhan cawangan DAP melayu yang dikenali sebagai cawangan saga.

lihat muka melayu yang hadir,lihat muka wanita melayu bertudung yang mendaftar keahlian,lihat wajah brengset hasan ali pakar sundalan politik,wajah kepala barua kalid berahim dll...
samada melayu pas dan pkr, samada anwar ,nik ajis,hadi,haron din. zulkifli nordin dan segala bala tentera melayu dalam pakatan sundalan .. aku ucapkan tahniah pada kamu kerna telah menyundalkan agama dan bangsa kamu !
DAP pernah menghina hudud,pernah menghina azan,pernah menghina raja,pernah menghina bangsa melayu,pernah menggelarkan islam ekstremis,pernah menghina mahkamah syariah,pernah menghina hukum quran dll... hari ini kerna dakwah maha gampangan kamu orang islam SUDAH TIADA MERASAI 'PILU' LAGI AKAN PENGHINAAN BERTALU-TALU DAP TERHADAP ISLAM DAN BANGSA MELAYU !
pemimpin melayu pakatan, memang kamu inilah wajah brengset.. sundalan politik yang tarafnya lebih teruk akhlaknya daripada pelacur tua yang sedang mengangkang untuk disundal dan dilacur!
kamu sanggup membiarkan islam dan bangsa kamu menjadi sial di mata dan hati, demi menjaga undi ! memang sialan kamu !
SUNGGUH... AKU GAP AKAN SERANG KAMU SAMPAI HABIS ! SAMADA AKU MATI ATAU KAMU MATI..INI SAHAJA JALAN PERJUANGAN AKU ! DEMI ISLAM DEMI MELAYU !

Tuesday, September 29, 2009

ISA SAMAD CALON UMNO BAGAN PINANG

KLIK DIBAWAH

NIK AJIS DIMALUKAN ! TAHNIAH RBF

satu eksplorasi minda juang yang benar. jujur memperkatakan sesuatu. pedih untuk ditelan namun itulah hakikatnya.. samada umno dan pakatan , mereka harus menerima penangan-penangan jujur daripada media bloger... nik ajis harus bertaubat.dia pemimpin alpa,angkuh maha lupa diri.. dia sengaja membiarkan rakyat melayu kelantan merempat susah, kerna dengan kesusahan manusia inilah memudahkan dia berkuasa

klik di bawah...tahniah bloger RBF !
http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2009/09/nizar-oiii-perubahan-yang-dibawa-oleh.html

DIARI MERAH

kisah dan watak dalam cerita ini adalah rekaan sahaja.tiada kaitan pada yang hidup ataupun mati.jika ada sekalipun, itu adalah secara kebetulan sahaja.

mat nuar bangun dari lamunan pagi. sejuk airkondisi menyucuk tulang belulang. darah mat nuar adalah istimewa. darahnya kategori nafsu kuda, bisa menonggangin dan ditonggangin. dek kerna darahnya yang spesial itulah anu nya senantiasa berdiri tegak.. berkibar berkibar diangkasa.

seperti biasa, jika anu nya berdiri tegak diangkasa, lekas-lekas mat nuar amali ilmu batini yang pernah dipelajarinya.iya dong, waktu muda mat nuar punyai syahwat yang tinggi. tiap kali berada di mkcc dialah pelajar paling gemar bermandi-mandi.. bukan apa sik, sekadar menjeling-jeling dan perhati-perhati. mana tahu bisa satu kerlipan mata bisa tergoda rakan telanjangin..

pesan tok guru maranperapu kepunden maransekeper, jika anu mat nuar enggak mahu lena maka haros-harosan kamu mengambil capal lalu mengetuk lututmu..olangin banyak kali..bapak gerenti anu mu bisa turunin... itulah fakta mengapa mat nuar gemar memakai sandal capal.

hari itu dia di negara harimaupura.berbicara tentang ilmu hisab dan ekonomi di depan ratusan hadirin.bersamanya dibawa satu keluarga hepi namun lahiriahnya sepi. wan jenab,nurul kedi dan adik beradik dibawa sekali. kali ini agak istimewa kerna dibawanya budak baru penjaga diari merah bernama mat lamin.

mat lamin orang bijak,susuk tubuhnya lampai jika dilatih bisa menjadi future leader. seluruh keluarga mat lamin amat mengagumi mat nuar. ocapannya berbisa,seloka menggelikan jiwa.. namun sebenarnya tiada siapa bisa menyangka mat nuar punyai personaliti 2. dia gemar menongkah arus,dia gemar menongkah jiwa dia juga penggiat seksual sumbang.

hari itu adalah malang bagi mat lamin. bagaimana gambaran licik sang inteligent yahudi memerangkap mangsa, kaedah yang sama juga mat nuar memerangkap anak muda untuk dijadikan santapan raja sundal maha berpoaka.

mat nuar bijak memain kata, umpama konsert solo jamal abdillah yang bisa mempersonakan dara dan janda..begitu jualah persis kehebatan sang algojo gestapo maha liwat. pujukan mesra bisa mencairkan jiwa, usikan manja memegang bahu dan janggut bisa membuatkan hadirin terpesona..tidak percaya tanya sahaja zulkifli mat nordin, penentang tegar dasar politikal bangsat mat nuar bisa cair-cairin tatkala diusik janggutnya oleh sang peliwat.

selesai sudah upacara diskusi gilang gemilang di harimaupura. mat nuar,isteri dan keluarga menuju santapan tengahari. mat lamin yang pertama kali menhadiri opacara gemilang ini pastinya coba seberapa daya opaya menunjukkan kemampuan menjadi orang penting pemegang diari merah.santapan tengahari tiada dapat dipenuhi bagi memastikan operasi diskusi mat nuar berjalan lancar.

'ayang..abang naik atas sebentar ya,,kasihan lamin mungkin dia kepenatan'..kata mat nuar pada isterinya yang gelojoh makan... tiada mampu menjawap kerna nasi dan ayam penuh di mulut..'mmm mmm' signal sang isteri sambil mengangkat kepalanya turun naik menyuruh mat nuar pergi.

mat nuar tersenyum lebar. matanya semakin terbeliak besar. dalam poketnya ada segulung serbuk putih yang bisa mengkhayalkan. serbuk ini mainan sang casanova suka memperdaya sang dara dan janda. sekali tuang dalam minuman bisa membuatkan mangsa melayang-layang terbang di awangan. pada waktu itulah operasi menyundal bisa bermola.

lif berdetik..ting..10th floor bisik pramugari lif. mat nuar melangkah maju menuju kamar mat lamin yang bersebelahan dengan biliknya. tiba di muka pintu mat nuar memberi salam. 'assalamualaikum anak muda'.. mat lamin membuka pintu lalu disambut olehnya dengan salam.

sibuk dan menyibuk mula berselang. ditanya itu dan ini oleh mat nuar, menunggu masa memerangkap anak muda. mat lamin disuruhnya membuatkan kopi, minuman kegemaran pemilik bernafsu kuda. tatkala siap 2 cangkir kopi, dihidang dan diletakkannya di atas meja.. maka disuruhnya oleh mat nuar kepada mat lamin untuk mengambil dokumentasi di bilik sebelahi. mat lamin menurut arahan lalu pergi.

pada waktu ini mat nuar memula operasi. cangkir kopi milik mat lamin dituangnya serbuk bisa mengkhayali...mat lamin kembali membawa dokumentasi, sambil bicara da berdiskusi mereka saling meminum kopi... mata mat nuar mencuri pandang ke arah mat lamin..

mat lamin terkedip-kedip mata mata melayan diskusi..'aduh ngapa rasa begini sik'..bisik hati mat lamin..kepala berpinau mata melilau dek penangan serbuk khayal..hujung mata mat nuar mengerling..tersenyum melihat aksi mangsa yang semakin lalok..

separuh sedar akhirnya tubuh mat lamin tersembam ke katil. diwaktu itulah mat nuar memulai langkah sundalannya. satu persatu pakaian mat lamin dibuka..mulai dari baju dan sampai ke seluar. diurut-urut anu nya si mat lamin. kembang dan kembangin lubang idung mat nuar menahan nafu. gelojak jiwa makin bernafsu, degup jantung mat nuar lebih laju daripada deruman enjin ,,dub dab dub dab menahan amarah nafsu maha songsang.

ditanggalnya seluar kecil milik mat lamin, dilancapnya sepuas-puas. mat lamin makin kepeningan..berpinau pinau melilau lilau..pengalaman berpuluh tahun sebagai master mengonani dan mengmasturbasi mangsa tiada memberikan masalah kepada mat nuar.10 minit air putih terpancut, hasil deruman dan hayunan tangan master..

air itu ditakung..ditangannya..mat nuar segera melondehkan seluar..disapunya air putih itu di kemaluannya yang sudah tersedia tertegang dan menegang...air putih itu dilulur laksana iklan sari ratu...mat lamin ditonggengin lalu di ceroboh lubang kunyit sekecil jambak bunga muda yang baru berputik...licin memang sudah sedia licin...air putih dijadikan pelincir sang master bernafsu khinziri..

bermola operasi sundalan lagi sialan..dalam menjalani upacara mendayung di jeram yang sempit dan sulit..telefonsel mat nuar berbunyi...'oh shit siapa pulak yang call ni''.. diangkatnya telfon sel, tertera nama ketua partai melayu dato matjisdi .. 'sale mat nuar'..kata matjisdi.mat nuar menjawap salam sambil meninggikan suara, memberi signal purak-purak sibuk..'dato matjisdi..ambo sibuk sikit ada mesyuarat'..kata mat nuar memberhentikan dayungan.

'nanti ambo telefon dato balik, ambo tengah bermosoarat nak jatuhkan kerajae 17 september ni..ambo nak lantik mu jadi timbale ambo'..kata mat mat nuar.. 'ok ok ambo setuju sangak ni, yahoo..' jerit matjisdi memekakkan telinga..papp telefon sel putus, tanda excited matjisdi mendengar cerita mat nuar.. 'bodoh ore tuo ni'..bisik mat nuar sambil meneruskan dayungan..

dek kerana gangguan telfon sel matjisdi tadi, telah merencatkan fantasi seksual mat nuar..air kumbahan batang pinang dipancut kedalam jeram yang sempit tadi.. selesai sudah operasi membuang air dari sumur ke ladang..

jurus mat nuar mandi..rehat sebentar sambil meminum semola secangkir kopi..dikejutkannya mat lamin dari mimpi..mineral water di sapu di muka mangsa al liwati..terkedu dan tertampi-tampi mat lamin memikir aksi..mat nuar berbisik lembut pada mat lamin..cukup lembut hinggakan mat lamin kembali berdiri menuju bilik air..disuruhnya dia mandi ..jangan lopa niat mensuci diri jerit mat nuar kepada mat lamin..

selesai mandi ini, mat lamin disuruh mengambil wuduk.. mat nuar menjadi imam dan mat lamin disuruhnya kamat..bukan apa kata mat nuar, lepas buat dosa kita kena cepat-cepat mintak ampun pada tuhan..kan tuhan tu maha pengasih lagi maha penyayang.. aduh mat lamin bertambah tercengang..diam seribu kata ..

wan jenab yang datang ke bilik tersenyum gembira melihatkan aksi sang suami dan budak pembawa diari merah saling sembahyang dan sembahyangi.... ahhh sejuk hatiku..bisik wan jenab..

Friday, September 25, 2009

3 NOV : ANWAR ATTATURK SEMAKIN 'MATI' ?!


bulan ini hingga ke tarikh 3 nov, anwar attaturk tiada bisa duduk senang dan lenang. tidornya tiada nyenyak, kata-katanya semakin hambar. di pihak lobiyist amarikan dia sudah digelar kameleon, binatang politik malaysia yang senantiasa berobah kata dan iktikad iman bila berbicara.

ini macam manyak celaka, bisik hati anwar. kalau yahudi pun sudah mulai sangsi kataku, mana kan aku pergi membawa diri. meminta nyawa dari dajal lahanat entah bila tiba masanya. najib tiada kepingin melayan karenah aku,bogeyman altantuya retorikal politik ciptaan aku ditepis begitu sahaja oleh pak najib. arrgh anwar menepuk dahi sundalnya.mana haros aku pergi ??!

saiful semakin berani menonjol diri. tonjolan ini memeningkan kepala hotak bapak segala pengkhianat agama dan bangsa.

anwar attaturk tahu 'dia' sudah lama mati. lama mati umpama tamsilan kiasan tongkat nabi sulaiman a.s. segala mergastua dan para jin tiada mengetahui berdirinya nabi sulaiman itu sebenarnya membawa cerita rahasia. nabi sulaiman berdiri mati, dan matinya ini hanya disedari tatkala tongkat yang menampung nya telah hancur dimakan anai-anai.hancur tongkat, maka tombanglah nabi sulaiman jatuh ke bumi.

anwar attaturk bisa membilang hayat diri.saiful bukhari lebih digeruni daripada hadirnya malakatul maut. saiful bukhari bisa membongkar cerita, cerita luar biasa ampuhnya. anak muda ini kabarannya sudah bersedia bertarung nyawa, biarpun banyak bangsat dan talibarut anwar di dalam dan di luar sana, biar pun kabaran wang jutaan bakal dilimpah...namun maruah tetap akan dipertahankan.

insyaallah ada cerita luar biasa bakal tercipta. cerita anwar sundalan akan ketemui ajal politiknya gara-gara hobi bukan normal manusia azali...

sejarah pasti berolang. anwar bukan mani purindan yang bisa membohongi umat melayu di zaman kesoltanan melaka. anwar sekadar bayangan dajal-dajal kecil, dahi suak tapi leper, jahat lebih syaiton daripada syaiton...dia coba merosakkan kisah mistikal 500 tahun 9 naga melayu, naga terakhir di ufuk timur yang belum lagi dapat dihancorkan oleh portugis,belanda,inggeris dan yahudi. apatahlagi cobaan menghancorkan maruah hamba-hamba yang bangsanya bernama melayu, dahulu disebut sebagai malai,sarjana i-tsing menggelarkannya sebagai ma-la-yao.

ini bukan sebarangan bangsa yang bisa anwar attaturk tunjal dan lacurkan. ini bangsa punyai maruah,ini bangsa punyai akidah loar biasa... barang diganggu kalimah syahadah ini bangsa jurus akan bangkit dan pertahankannya walau nyawa jadi tarohan.

ini bangsa melayu namanya. inilah satu-satunya bangsa yang meletakkan agama dan bangsanya mesti sekata,sehati dan sejiwa. melayu itu mesti islam dan islam itu mesti melayu.

ini bangsa sudah bersedia menjadi kiasu , kiasu kerna mempertahankan maruah agama bangsa dan negara. anwar attaturk jangan tersilap jangka, ini bangsa bukan melankolik...tak percaya, tunggu 3 november ! tanggal keramat itu anwar akan bertemu buku dan ruasnya. jadi apa tugas kita ? ya ..aku dan kamu ? tiada lain meletakkan agama sebagai keutamaan..berkata benar dan terus berkata benar...INGAT BANGSAKU..PERTAHANKAN KALIMAH MULIA,PERTAHANKAN BANGSA,PERTAHANKAN 9 NAGA DAN PERTAHANKAN NEGARA ! PAKATAN BANGSAT MESTI DIHAPOSKAN SEGERA...INI MOTO PERJUANGAN KITA !!!

Wednesday, September 23, 2009

3 NOV : ANWAR SANGGUP BAYAR RM20 JUTA ?


ini kabaran baru yang kami terima. datang daripada sumber yang dirahsiakan. sebelum menceritakan dengan lebih dalam tajuk besar ini, harusnya kita memahami situasi rasa dan perasaan yang dialami oleh dua pihak yang terlibat, saiful dan anwar.

menyelongkari permaslahan dan rintihan saiful, di situ tersembunyi indikasi-indikasi yang cukup penting yang telah saiful keluarkan sejak seminggu yang lalu.

video pertama ramadhan daripada saiful punyai maksud yang penuh tersirat. tanggal 14 september itulah buat julung kalinya saiful bukhari 'keluar' daripada persembunyian dan berani melangkah ke masjid wilayah untuk buat pertama kalinya bersolat tarawih .

kenapa saiful berani untuk keluar walhal dia adalah seorang mangsa. seorang mangsa pada dasar normalnya sepatutnya sudah lama keluar dan mempertahankan dirinya di depan public. keadaan sudah menjadi terbalik apabila sebaliknya sang master peliwat pulak yang bertindak lebih. cukup lebih hingga pasukan prosekution pun mahu ditukarnya.

apa maksud dalam saiful pertama kali keluar tanggal 14 september ? saiful ada memberitahu bahawa inilah pertama kali dalam sejarah pasca dia diliwat, dia bertindak berani untuk keluar ? apa yang saiful mahu sampaikan disini ? tiada lain kerna anwar telah memasang konco-konconya untuk mencari saiful. dikabarkan bahawa saiful telah hampir 20 kali berpindah randah demi mengelakkan keselamatan dirinya diganggu atau mungkin di apa-apakan kan.

memahami kata-kata saiful dalam bicara video ocapan idulfitrinya sudah terjawap persoalan keselamatannya. saiful bukahri ada menyebut bahawa 'orang yang terdesak sanggup melakukan apa sahaja' ...siapa orang terdesak ? apa yang sanggup dilakukan dengan maksud ayat melakukan apa sahaja ? kenapa saiful menyebut kes teoh beng hock ?ADAKAH NYAWA SAIFUL DIDALAM BAHAYA ?

maklumat bocor atau anwar sudah memasang spy ? kenapa saiful apabila menjawap pertanyaan gap, dia ada menyebut bukan sekadar ada bloger yang menyamar menjadi musang berbulu ayam, bahkan ada vvip,politician,orang kenamaan dan penjaganya juga meropakan talibarut anwar ? buktinya kenapa 4 kali percobaan saiful sebelum 14 september telah bocor dan diketahui anwar !? siapa culprit bangsat yang ada dalam kerajaan ni !?

maklumat yang kami terima ada memberitahu bahawa anwar sanggup memasang beberapa konco untuk mencari bapa saiful dan adik perempuannya ? aku terpaksa mengeluarkan kenyataan ini sebagai langkah pre emptive, kiranya apa-apa berlaku kepada keluarga saiful maka kita tahu mencari pelakunya.

malah sumber telah memecah cerita, bahawa wakil anwar kabarnya telah berjumpa dengan ayah saiful untuk meredakan ketegangan sebelum 3 november. mohon agar saiful menarik segala pertuduhan dan RM20 juta sedia dijadikan barang tukar ganti. perkara yang sama yang berlaku apabila anwar sanggup menggadaikan kerajaan pakatan selangor dengan meminta agar najib 'melepaskannya' dan dia sanggup menetap sampai mati diluar negara.

namun, perkara pertama telah pun dijawap oleh saiful bukhari. YANG HAK PASTI BERDIRI,YANG BATHIL PASTI JATUH !

SESUATU YANG BESAR DIJANGKA AKAN BERLAKU,PASTINYA AKAN MENGEJUTKAN PIHAK ANWAR DAN SELURUH TALIBARUTNYA DALAM KERAJAAN .KEPADA GANI PATAIL DAN HISHAMUDIN, RAKYAT AKAN MELIHAT KEBERANIAN KAMU UNTUK BERANI MENJADI JANTAN MENERUSKAN PERBICARAAN 3 NOV INI. JANGAN KERNA SAIFUL INI BANGSANYA MELAYU, KAMU DIAM DAN TERUS-TERUSAN TIDOR DAN TIDOR ! CUKUPLAH MENJADI HERO BANGSA LAIN WAHAI VVIP !

Thursday, September 17, 2009

16 SEPT ANWAR SANG PUAKA BANGSA

dang nila memangku puan
berembang buah pedada
adakah gila bagimu tuan
burung terbang dipipiskan lada

kuning ledang bagai dikarang
riang-riang disambar wakab
hairan melihat dunia sekarang
bayang-bayang hendak ditangkap

ini antara pantun seloka pemboka bicara, tun mamat dengan dengan penjaga puteri gunung ledang dang raya rani. hajat di hati meminang puteri yang cantik lagi wangi, sang puteri gunung ledang coba diperisterikan kepada soltan.

sayang hajat tiada kesampaian apabila darah semangkok menjadi tarohan. hari ini peristiwa seakan ulangan ceritera melayu kembali berolang. watak dan isi nya sahaja yang membeza.

anwar sang puaka bangsa, mengidamkan kerusi empuk di putrajaya.we have the numbers. berolang-olang katanya bagai jenin gilakan wanita. anwar sang puaka bangsa, melanggar adab dan seluruhan tatasusila agama dan bangsa.

depan cina si yahudi kedua, dia berkata ini malaysia cina yang punya. depan kelompok india dia berkata sama. jurus selepas membohong bicara depan partai pas kita lah pejoang liberalisme agama. ALLAH gereja boleh guna,murtad kita bicara mengguna waduk hak asasi dan demokrasi ciptaan manusia, maka angguk angguk lah si tua nik ajis dan hadi, telor dipegang agama digadai hanya kerna terpadaya janji kepala munafik anwar attaturki.

anwar sang puaka bangsa, dengar baik baik. biar ombak ganas datang menghempas,biar angin badai datang melanda, percayalah kami puing-puing tonggak agama dan bangsa sodah bangkit dan bersedia menghancorkan riwayat sialan kamu!.

ini tanah bertuah, melayu namanya. dulu kala disebut tanah melayu,sejarah misterinya disebut sebagai tanah mada-yo. sarjana i-tsing menggelarkannya sebagai ma-la-yao. kitab sanskit lama menggelarkannya sebagai the promise land. tanah di penghujung benua.

ini bangsa punyai jiwa akidah luar biasa. ini bangsa ada darah keturunan mulia. hanya ini bangsa sahaja yang belum dapat yahudi tembusi.9 sultan ini masih bertahan tatkala seluruh waris kesoltanan telah menemui ajalnya. 9 naga ini paksi agama dan bangsa yang akan kami pertahankan. sejarah tiada melopakan agenda sialan dan sejarah tiada mungkin melopakan petualang. anwar kamulah lidah dajjal lahanat, insyaallah akan kami haposkan kamu dari muka bumi mada-yo ini !

Tuesday, September 15, 2009

JARUM HALUS KRISTUS PAKATAN SELANGOR


jarum halus missionnary kristus semakin kuat memainkan peranan di bawah pentadbiran pakatan haram selangor. 5 exco kerajaan negeri pimpinan kalid lembu adalah dari kristus tegar.

agenda liberalisasi agama semakin popular dibawah pentadbiran pakatan selangor. IFC sudah bertapak dan ia semakin mencengkam kuat. pas bodoh. sungguh memang bodoh. adun pkr melayu tiada peduli lagi akan agenda halus liberalisme agama mainan kafirun , yang penting bagi mereka undi.undi lebih berharga daripada nasib agama dan bangsa.

perhatikan teresa kok cucuk jarum, jarum kristus. perhatikan dengan akal yang ALLAH bagi, bukan sembrono menonong taat dan patuh pada seorang tua nyanyuk di kelantan.

http://teresakok.com/2009/09/15/bantuan-kewangan-bagi-mangsa-kebakaran-di-kg-tengah-puchong/

SALAM AIDILFITRI BUAT ADINDAKU SAIFUL BUKHARI BIN AZLAN.





ramadhan semakin menghampiri penghujungnya. memandang keliling kelihatan umat semakin bersedia ke arah persiapan aidilfitri. aku melihat gambar seseorang sebentar tadi.

aku kasihan pada nasib seorang anak melayu, namanya saiful bukhari bin azlan. anak muda ini hilang 'kehidupan mudanya' kerna diliwat anwar attaturk. pada awal ramadhan aku pernah berkata bahawa aku sedia kehilangan satu hari pahala puasa jika pahala puasa aku terbatal kerana memaki hamun anwar lahanat bangsa.

apa yang saiful sedang lakukan ? mungkin tarawih nya bersendirian ? apa menu berbuka puasa nya ? ibunya telah lama meninggal dunia, apa rasa anda jika anda menjadi saiful tatkala mendengar lagu musafir di aidilfitri nyanyian s jibeng ? baju melayu apa yang saiful pakai nanti ? dimana dia akan bersolat sunat aidilfitri nanti ? merasakah dia masakan rendang ketupat masakan keluarga dan saudara maranya ?

pernahkan aku dan engkau fikirkan nasib dan bebanan hidup anak muda ini ?

saiful bukhari, percayalah jutaan doa umat akan senantiasa bersamamu. aku tidak mahu menulis panjang akan nasib anak muda ini, kisahnya mampu mengundang sedih pada hati aku. namun sedih ini tiada akan terubat selagi anwar sang penjahanam bangsa belum musnah dan mampos dari muka bumi ini !

kepada pembaca sekalian, doakanlah agar anwar mampos ! mamposnya anwar maka selamatlah islam dan bangsa di tanah air tercinta ! SALAM AIDIFILRI BUAT ADINDA KU SAIFUL BUKHARI BIN AZLAN, INSYAALLAH KITA AKAN KETEMU SUATU HARI NANTI !

kepada pembaca, saiful membaca blog aku. sila berikan dorongan semangat untuk anak muda ini dan jangan lupa komen-komen khas untuk anwar attaturk harus disertakan sekali.

Monday, September 14, 2009

WAHAI BANGSAKU , BANTULAH NENEK KAMSIAH !

apa yang kami mampu lakukan ? sekadar menulis merintih merayu untuk sesiapa yang mampu membantu keluarga kamsiah, seorang nenek yang menjaga 10 orang cucu. hentikan buat sementara politiking, umno pas pkr melayu pergilah bantu nenek kamsiah.

mana logika kiranya bantuan RM400 JKM bisa mengenyangkan perut 11 umat melayu ! JKM tolonglah rasional sedikit, jangan terlalu ikut buku dan aturan zaman tok kadok. zaman berubah,kos hidup berubah dan bulanan RM400 tiada mampu memberikan selesa pada mereka.

aku yakin keluarga daif ini ada juga kedapatan di seluruh negara.kes ini satu, pada hari ini. YA ALLAH KAU BERIKANLAH RAHMAT IHSAN PEROBAHAN HIDUP YANG LEBIH BAIK DI DUNIA DAN AKHIRAT KEPADA KELUARGA INI DAN KELUARGA YANG SEUMPAMA DENGANNYA.YA ALLAH KAU BERIKANLAH RAHMAT KEPADA MEREKA YANG SUDI MENOLONG MEREKA.. amin..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0914&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_03.htm

Sunday, September 13, 2009

BILA MABOK BERPINAU KEPALA , MAKA...


mabok hasil perboatan meminum arak. arak dalam bahasa arabnya bermaksud khamar. zulkilfli nordin pernah menggelarkan selangor sebagai darul khamar ekoran kes takebeer maha yamseng antara hasan ali dan ronie beer.

zulkifli nordin sekali lagi coba menjadi jagoan islam dan melayu apabila menggelarkan kalid gereja sebagai pak janggut. pak janggut yang menjadi hero kuil sedunia. tapi zulkilfli nordin sebenarnya lebih lebih lembu daripada lembu dan lebih mabuk daripada takebeer.

zulkifli nordin wadah politik nya pkr,dia ahli parlimen pkr. sudah terang lagi bersuluh bahawa anwar attaturk,pkr dan pakatan lah punca segala penghinaan melampau bangsa lain kepada islam dan melayu. si janggut sejemput dari kulim bandar baharu maha hipokrit. sekurang-kurangnya adun lunas dari pkr yang melompat jadi bebas lebih bermaruah dan ade telor daripada zul.

balik cerita mabuk.. ini cerita mabok. mabok daripada orang paling penting menjaga khazanah negara. bukan danaharta,equinas,khazanah dll. tetapi petronas. ada orang penting dalam menjaga khazanah negara kaki mabok.

rakan-rakan se maboknya pula adalah dikalangan petualang negara dan penjahanam bangsa. segala maklumat sulit bocor bila dia mabok. hik hik..mabok. bila orang mabok dia akan bercerita jujur,.orang yang dalam keadaan mabok tidak akan menjual cerita bohong..orang mabok boleh cerita dia main dengan wife rakannya,dia fak dengan seketarinya dan macam-macam.

tapi bila orang penting yang penting dalam menjaga khazanah negara mabok, ia boleh menjadi haru biru. maklumat boleh terlepas ke tangan musuh. dalam konteks politikal malaysia, siapa musuh umno,petronas ? sudah tentulah anwar,pas dan pakatan.

macamana cerita luar dan dalam petronas boleh terlepas ? bila dia mabok ! tapi kalau dia mabok dikalangan orang sendiri takde masalah, tapi bila dia mabok mabokan bersama talibarut dan musuh itu yang menjadi masalahnya.

masih ingat lagi kes spiderman yang berjaya memanjat klcc dua minggu lepas ? kenapa begitu senang dia terlepas. pasal takde pengawasan ketat. begitu jugalah halnya dengan maklumat penting petronas, najib salah pilih orang maka alamat terbocorlah rahasia.

orang ini mabok dan kaki mabok. dia mabok bersama musuh negara. hik hik..aku ade cerita..hik hik..itu kelantan aku boleh kasi bocor rahasia..hik hik..kelantan sebenarnya takde royalti minyak..hik hik..kebetulan 7 pelantar minyak tu ada kat kelantan..hik hik...sebenarnya minyak tu berada di luar perairan negara..hik hikk.. kongsi sama vietnam dan thailand..hik hikk uweekk..termuntah tapi dia terus minum lagi..

gang malaysian insider,leslie lopez,kalimullah,gang2 singapore dan dia terus tonggang..hik hik..lebih teruk bila ada talibarut anwar dalam pesta hik hikk..mv ramon bekas bos lion group waktu anwar attaturk menjadi tpm. waktu manek urai aku agak terkejut bila saifudin nasution dan husam boleh mengeluarkan satu persatu dokumen royalti minyak kelantan.. aiyooh bila bocor rahasia nia ? bila lagi waktu mabok la..

kepada hero 1 malaysia, tolonglah periksa orang disekeliling anda. takkan benda ni gap nak bocorkan juga ? lagi satu,tolong jangan sambung kontrak hasan marican ok.. hik hik..pas pulak memang dah lama sesat. dia taat pada karpal,pada peliwat la ni pulak taat pada kaki mabok..hidup pasberg..takebeer !

http://www.themalaysianinsider.com.my/index.php/bahasa/32094-royalti-terus-bergegar-di-manek-urai

TALIBARUT ?

talibarut anwar attaturk dalam xxxxx akan didedahkan beberapa hari lagi ?! pasti menggemparkan kerna mereka telah bekerjasama beberapa bulan lepas !

Saturday, September 12, 2009

AZAN



lepas pulang dari berbicara bersama penduduk melayu shah alam, aku sempat menonton rancangan rtm. siaran langsung solat tarawih di mekah. memerhati bacaan ayat suci quran dari imam solat tarawih di mekah, menyebabkan hati aku terdetik sebak.

lensa kamera pandai memain peranan.wajah-wajah umat berlinang air mata ada kala kelihatan.syahdu dan pilu. bacaan ayat suci yang sempurna lagi mengasyikkan bisa meruntun jiwa. aku mengetap bibir melayang fikiran.

entah bila aku bisa menghantar emak bapak aku ke sana ? kadang-kadang aku terasa hati bila melihatkan pergaulan orang tua aku bersama jemaah surau di kampung. ramai dikalangan teman orang tua aku senantiasa berbisik berseloka, akan kehebatan mengerjakan umrah dan haji. adakala bila melihatkan wajah orang tua aku medengar cerita sebegitu, aku tahu senyumannya itu pura-pura.

dalam fikiran yang terbang melayang mendengar bacaan imam solat tarawih, aku teringat akan laungan azan.

kisah tukang azan paling mulia dalam sejarah islam. bilal ibnu rabah. dia hamba abdi dan kulitnya hitam legam. bilal antara manusia terawal mengucap kalimah syahadah di depan rasulullah saw. bilal antara 10 sahabat r.a yang dijamin sorga.

kisah bilal bisa meruntun jiwa. bilal tatkala memeluk islam hidup nya didera. siang badannya yang kurus kering itu di himpapkan batu besar oleh tuannya yang kafirin. pada malam hari dia dicemeti. semua kerna gara-gara dia memeluk islam.

namun derita jiwa dan raga ini tiada mampu merobah akidah bilal. dia diseksa kerna memilih islam sebagai jalan hidupnya. tragis hidupnya, setiap kali badannya dilibas cemeti , mulut mulianya tiada lain akan menyebut AHADD ! AHADD! tuhan yang satu.

derita dan seksa bilal menemui titik gumbira tatkala abu bakar as sidiq r.a menebus lalu membebaskannya. pada saat itu bebaslah hidup sahabat mulia. berdakwah penuh semangat di setiap pelosok mekah dan madinah. suara azan bilal berkemundang pada setiap waktu sembahyang.

peristiwa perang saudara (perang siffin) telah melanda, diikuti dengan perang jammal (perang unta). semuanya gara-gara munafikin yang mengadu domba. rasulullah saw,abu bakar,umar,uthman telah wafat pada tika itu.bilal telah lama menghilangkan diri, berkelana bertahun-tahun di bumi syam (syria).

satu ketika beberapa sahabat bertemu bilal di syam. bertanya akan kisah silam hidupnya bersama junjungan besar nabi saw. tatkala nama mulia itu disebut, bilal menitis air mata. gugur berderu jiwanya apabila mengingatkan kisah lama. sahabat yang datang melawatnya juga tanpa segan dan silu menangis kesedihan apabila bilal membuka bajunya, menunjukkan berpuluh kesan luka akibat dicemeti dibadan. maha suci tuhan. sungguh, berderau jantung aku pada saat aku menulis kisah bilal !

satu malam setelah selesai sunat tahajudnya bilal tidur dengan lena. dalam tidur bilal bermimpi, didatangi dalam mimpinya junjungan besar rasulullah saw. "wahai bilal, kenapa kamu tidak mahu menjenguk aku", kata rasullullah dalam mimpinya.

tersentak dan terbangun dari tidurnya. bilal menangis teresak-esak melihatkan petunjuk dari tuhannya.ya sudah bertahun aku tidak menjenguk makam rasullullah saw.

bilal mengemas kelengkapan, bertolak segera dari syam ke madinah. perjalanan panjang akhirnya tiba jua. kedatangan bilal ibnu rabah, disambut penuh gembira seluruh penduduk madinah. hasan dan husin cucunda rasulullah memeluk erat sahabat mulia nabi saw.

tatkala solat zuhur menjelang, seluruh penduduk madinah meminta agar bilal melaungkan azan. desakan maha hebat ini juga datang daripada cucunda hasan dan husin. bilal tidak dapat menolak permintaan sahabat tersayang.

dilangkahnya perlahan kedalam masjid. menghadap kiblat akhirnya suara azan keramat itu sekali lagi berkumandang. suara inilah yang pertama berkumandang pada zaman kebangkitan islam mekah dan madinah. suara inilah yang pernah berkumandang di waktu aus dan khazraj digabungkan dalam peristiwa hijrah.

lebih penting, suara azan inilah yang mengingatkan semula kenangan seluruh penduduk madinah tentang rasulullah saw. tatkala suara azan ini bergema di kota madinah, seluruh penduduknya menangis teresak-esak , ada yang menutup wajah ,ada yang melutut menangis kerana teringatkan kenangan hidup bersama rasulullah saw !

aku tak mampu untuk menyambung kisah tragis ini.inilah sikap sebenar umat apabila azan berkumandang.tetapi hari ini pemimpin islam takut untuk menangkap cina yang selamba menghina azan. islam agama aku dihina dan dicerca. perhatikan sekeliling kamu.

ketuanan rakyat adalah puaka agama.pas adalah pelacur maha gila.bila hero 1 malaysia kata umno pejuangkan agama, aku menggelengkan kepala. hari ini hishamudin menangis mendengar takbir raya di penjara. hishamudin sepatutnya sudah lama menangis bila azan dihina. hishamudin dan hero 1 malaysia sepatutnya lebih banyakkan istigfar daripada menangis, kuasa sudah ada ditangan kamu, tapi kamu tak buat apa !

samada zulkifli nordin si telur separuh masak,pas,hero 1 malaysia atau hishamudin. hentikan permainan politik islam maha plastik. hishamudin dan hero 1 malaysia patut lebih awal menangis tatkala aishah bukhari telah murtad.

sungguh, samada najib dan pimpinan tertinggi umno. kiranya penghinaan lama dan baru terjadi lagi terhadap islam dan bangsa, aku akan menuding jari pada kamu. kamu sudah diberi amanah dan kuasa tapi kamu masih leka ...leka dan terus leka ! SILA BANGKIT DAN BERLAGAKLAH UMPAMA SINGA.. SINGA YANG MENJADI RAJA DI BELANTARA, BUKAN SEPERTI SINGA YANG TAKUT PADA KHINZIR DAN LEMBU ! YA ALLAH AMPUNKANLAH DOSA KAMI !!!

Thursday, September 10, 2009

KEMPEN PECAT GANI PATAIL (BAHAGIAN 3)

gani patail masih lagi cuti-cuti malaysia. perbuatan anak indu bernama gunaretinam yang secara terang-terangan menghina azan masih terus dibiarkan. mana pergi kertas pertuduhan untuk charge anak indu ini kepada akta hasutan ?

12 melayu dah kena , apa sal tambi sorang ni masih lepas pak gani ? hishamudin tun hussein, tido lagi ke bro ?

SELAMAT DATANG SDR AZHARI

selamat datang ke dunia blog saudara azhari, kp umno bahagian shah alam. nampak cool mamat ni tapi pasal islam dan melayu kalau kena kacau , alamat nahaslah dia akan lanyak. tak percaya, klik sini..

SELURUH RAKYAT MALAYSIA WAJIB HADIR !


Tuesday, September 8, 2009

KISAH IBLIS DAN KETUA PEMUDA PAS.

di bulan yang mulia ni, ada kelapangan lah jugak untuk aku menyelak kitab-kitab hadis. aku tak baca pasal fadhail (kelebihan) amal puasa pasal dah dengar bertahun-tahun dalam ceramahnya.

aku suka baca bab dajal,iblis,setan kepunden dan kisah seluruhan ahli pakatan syaitan. selak punya selak aku terbaca kisah simple iblis.

iblis ni suka ketawa dan iblis akan ketawa terbahak-bahak skala guling-guling badan kalau 2 perkara ini terjadi.

pertama bila manusia tengah solat, dia menguap dan
kedua bila ada manusia bercerai berai.

2 insiden ini akan buat iblis gelak gila babi. bila aku baca cerita iblis gelak gila babi ni, tiba-tiba aku teringat kisah ketua pemuda pas, apa ke namanya. hasaan tantawi atau nasrudin tantawi. senang cerita ku panggil dia tantawi je lah.

tantawi ni badan gempal dan otaknya bebal. aku ada terbaca dalam blog roslan sms (orang pas) yang bengang dengan penulis artikel akhbar star, joceline tan pasal isu michael learns to rock.joceline kata kat roslan, tantawi macam taliban.

joceline kata tantawi ini otak sempit pasal membantah konsert MLTR.dek kerana ada nama 'rock' dalam kumpulan michael learns to rock, si tantawi keluarkan statement bodoh mengharamkan orang islam menghadiri konsert rock tersebut.

tu lah masalah bila duduk bawah celah kangkang nik ajis, jumud dan bengong senantiasa. joceline kata kat roslan sms, michael learn to rock bukan kumpulan rock macam metallica,spin doctor,gun n roses,skid row dll. bukan seperti rock yang digambarkan oleh tantawi,perlu rambut panjang,seluar ketat,kasi pecah gitar, fuck atas pentas atau gittarisnya buat kepala helicopter !

michael learn to rock kumpulan jiwang gile. lagunya banyak tangkap leleh. lagu macam sleeping child,25 minute dll sekadar memenuhi irama r&b.

lepas kena balun dengan joceline tan, si roslan sms pulak menjawap kalau tantawi tu taliban, kamu tu dalai lama. aduh, apa punya samdol la si roslan. lain ditanya lain di jawap.

cerita bab samdol dan badigol soud aku teringat perangai si tantawi masa kempen prk permatang pasir.

8 hari berkempen si tantawi ni sibuk buat propaganda politik murah. kisah rohaizad kawin 2 dijadikan modal. tantawi dok angkut la cerita bapak mentua rohaizad kat pahang, isteri ke 2 tak diberi nafkah.

tantawi ketua pemuda pas. bila aku baca cerita iblis yang tergolek ketawa kalau ada rumahtangga orang hancur, maka aku boleh katakan tantawi memang agen iblis lahanat. inilah wajah sebenar 'islam' pas.politik sampai menghancurkan rumah tangga orang.

lepas raya aidilfitri ada prk dun bagan pinang.lepas raya iblis dan syaitan pun keluar. maka sekali lagi kita akan melihat kerjasama erat antara iblis dan tantawi untuk menyelongkar seluar dalam calon umno.harap calon umno tak kawin 2,3 atau 4. tapi kalau calonnya pompuan macamana tantawi nak buat ? jangan risau, syaitan kan ada.

DENGAR SEMUA !! BANGSA MELAYU ADALAH TUAN DI MALAYSIA !



ada orang pas tuduh aku radikal melayu, ada orang pas tuduh aku ultra melayu, ada orang tuduh aku racist.

aku setuju dengan pendapat-pendapat yang semakin gila mengirimkan sms bertalu-talu kepada aku. memang aku racist,memang aku ultra melayu dan memang aku radikal melayu.

kalau kamu tanya pada aku apa aku nak buat dan utarakan kepada seluruh rakyat akan pendirian aku ? akan aku jawap bahawa bangsa melayu adalah tuan kepada tanah melayu . tuan harus berkelakukan sebagai tuan, bukan sebagai penumpang !

kalau kamu tanya pada aku apa akan aku buat pada negara ini ? antara jawapku bahawa matlamat aku mahu mengembalikan semula HAK asal nama negara ini daripada malaysia kepada TANAH MELAYU, sama seperti tanah bangsa english di england, sama seperti tanah bangsa belanda di holland, sama seperti tanah bangsa irish di ireland dan seangkatan denganya.lebih radikal bila aku sentuh bab politik,pendidikan dan ekonomi. nanti itu tuntutan besar yang akan aku kemukan kemudian ! tuntutan ekonomi aku lebih radikal daripada DEB !

bangsa eropah punyai kecintaan luar biasa pada bangsa dan tanah tumpah darahnya. mereka punyai pride atau kebanggaan. kenapa mereka tidak digelar racist ? kenapa kau yang berbangsa melayu takut terkincit telornya apabila digelar racist oleh kit siang ?

hari ini ada melayu menjadi pelacur bangsa. dia lebih hindu daripada hindu. dia lebih kristus daripada paderi gereja. bangsa india dan cina tidak salah dalam percaturan politik di malaysia, yang bersalah adalah sundal-sundal melayu dari pakatan lahanat, pas dan pkr.

ini mangkok wajar ditempeleng cara jepun. ini sundalan lebih jahat daripada sundal bolong mahupun puaka nyiang rapek.

siapa puaka melayu ini ? dia ialah anwar, dia ialah pas dan dia adalah melayu pkr. rukun politik maha brengset mereka adalah KETUANAN RAKYAT. ini slogan puaka, jahat menusuk kalbu, jarum halusnya menghancurkan nasib agama dan bangsa lebih teruk daripada kisah hasutan iblis kepada adam dan hawa.

p ramlee pada tahun 1955, telah menerbitkan karya filem terbaik sarjan hassan. filem ini diterbitkan 2 tahun sebelum hari merdeka. dalam sinopsis akhir filem hebat ini, watak buang yang menjadi agen kempetei nipon lakonan salleh kamil telah dibunuh. dialog akhir sarjan hassan ada menyebut akan doa agar dalam bangsanya diharap tiada lagi manusia melayu yang menjadi pengkhianat. nampaknya doa p ramlee tidak dimakbul tuhan.

hari ini ada melayu lebih hina wataknya daripada buang. nama anwar attaturk sudah melambangkan kemegahan watak dajal, khalid gereja,khalid nentanyahu berahim,pimpinan pas dan melayu pkr antara berpuluh watak buang yang perlu kita lawan dan kita hapuskan !

kita tiada pilihan, bangsa lain mengambil kesempatan memijak dan berani biadap kepada kita kerana ada melayu berperangai keparat. melayu ini adalah pakatan haram.

aku tiada menaruh keyakinan anak cucu aku sedia menerima hentakan sebegini. terpulang pada kau dan aku. kalau kau mahu agama dan bangsa kau ini kembali bermaruah, tiada jalan lain kita PERANGI pakatan haram jadah ini sampai habis. sampai mereka tidak bisa bernafas.

melayu semakin kuat. sungguh aku berani katakan melayu sudah bangkit . ingat bangsa lain akan tunduk dan taat pada kita jika kita berani,jika kita tegas dan perlu ada sikap kurang ajar.

dalam kitab ada disebut bahawa kita adalah khalifah di muka bumi. bukan hamba abdi yang sanggup jual maruah diri demi undi ! kita adalah khalifah dan secara automatiknya melayu adalah khalifah di bumi malaysia...yang akan aku tukar namanya daripada malaysia kepada bumi tanah melayu.!

islam dan bangsa melayu tidak boleh dipisahkan ! fahamkan maksud ini betul-betul . ini tanah ..melayu yang punya ! ingat bukan india yang punya dan bukan cina yang punya !

Monday, September 7, 2009

DEMI ALLAH, AKAN AKU TAMPAR MUKA KALID BERAHIM DAN KALID GEREJA !

Kalid nentanyahu berahim,kalid gereja dan rodziah makin biadap. tak sampai 2 hari lepas kamu dibasuh oleh penduduk melayu , kamu tetap dengan pendirian kamu. menjadi pejuang hindu paling ulung dalam sejarah melayu.

memang sialan benar akhlak kamu pas dan pkr. begitu bodoh dan hina kamu layan penduduk melayu.

sungguh la, aku dengan ini berikrar akan mencari dan menampar muka kamu ! SUNGGUH ! akan akau cari dan tampar muka kamu !

zionis di palestin telah merampas tanah penduduk islam , tanah asal mereka dan disumbatkan dengan penempatan haram yahudi.

apa beza perangai akhlak pas dan pkr apabila buat tidak endah tentangan penduduk melayu terhadap kuil besar di kawasan majoritinya melayu.

bagi aku masa untuk berdiplomatik sudah tamat, AKAN AKU CARI DAN TAMPAR MUKA 3 EKOR BARUA INDU INI !

KHALID BERAHIM SEMAKIN BEBAL MAKROP !

jam 3 petang tadi, mb selangor kalid berahim mengumumkan tapak baru kuil. lokasinya 100 meter daripada tapak cadangan asal di seksyen 23.

wei mangkok, tak serik lagi ke kena belasah dengan penduduk. kan penduduk dah kata MEREKA TAK NAK KUIL itu di sekseyen 23 , paham tak.

yang kau pi umum kuil baru tu jaraknya 100 meter daripada tapak asal apa kejadah bodoh sungguh kalid berahim,rodziah dan kalid gereja ni !?

wei mangkok, pindahkan je la kat seksyen 22 yang BN dah peruntukkan tanah kat situ bodoh !

percayalah kalid dan pakatan selangor masih pekakkan telingan atas bantahan penduduk 23 sabtu lepas, LEPAS INI BERSEDIALAH KAMU UNTUK TERIMA BANTAHAN MELAYU LEBIH BESAR DI SELURUH SELANGOR ! YA ALLAH, KENAPALAH MB SELANGOR NI BEBAL MAKROP SANGATTTTT !!!

GEMPAR 3 ADUN PAKATAN SELANGOR HILANG !?

gap dan rbf bersiaran dalam command center, beroperasi dalam XXXXX kecil untuk sedia menerima apa juga maklumat dalaman pakatan selangor . klik sini .

GEMPAR ! PIMPINAN PAKATAN SELANGOR MENCARI EZAM ?!


3 hari yang berlalu benar-benar mengeluh resah beberapa pimpinan pkr selangor. ada kabaran diterima mengatakan nama ezam mohd nor kembali meniti di bibir beberapa pimpinan tertinggi pkr selangor. bermola dengan adun-adun melayu pkr,ketua bahagian dan ajk, ahli-ahli majlis pkr yang melayu cina dan india, beberapa ketua AMK bahagian selangor kabarnya coba-coba menghampiri ezam.

hendak dikatakan ribut tiada lah sangat, namun ribut 2 kejadian terbaru benar-benar membikin ribut di kalangan pkr selangor. kes rumah anwar diserbu oleh landlord (kondo liwat) kini menjadi bahan bualan,ditambah dengan kejadian hebat kebangkitan melayu dalam krisis kuil di seksyen 23 shah alam, membuatkan telefon sel kepunyaan ezam berdering tanpa henti sejak 3 hari lepas.

agak mengejutkan tatkala 3 hari kebelakangan ini hampir sebahagian pimpinan pkr begitu rakus untuk mencari ezam. ada bertanya di mana gerangan rumahnya, nomor telefon sel terbaru ezam hatta ada segelintir adun coba-coba membuat temujanji berbuka puasa bersama beliau.cerita panas ini telah disampaikan oleh bekas setiausaha pkr selangor dan bekas setiausaha AMK pusat.

gap bertanya apa kejadah gila mereka menyerbu ezam, sedangkan selama ini ezamlah manusia dianggap musuh paling utama dikalangan pimpinan pkr malaysia ? bodoh atau mereka sudah datang gila !?

bisik dan risik ropanya mereka ketandusan jiwa, akal resah melanda,hati tiada tenteram kerna melihatkan gawat politik selangor. mudah cerita ropanya mereka meminta nyawa.kerajaan selangor bisa tombang pada bila-bila masa sahaja.

ada kalangan mereka, saling coba tikam menikam diantara. ada dikalangan mereka bersedia mendedahkan dokumen dan rasuah penyelewengan kuasa. sumpah mereka kononnya mereka senantiasa bersama ezam dalam membenteras rasuah dan korupsi dalam pakatan selangor.gap kata pada 2 pegawai khas ezam, mereka ini mintak nyawa ke ?!

umum harus mengetahui sejarahnya, bahawa sebilangan besar adun,ahli majlis dari pkr selangor merupakan anak buah ezam. maka tiada mengejutkan lah kiranya bekas bos mereka di cari kembali setelah sekian lama menjadi si tanggang politik yang lupa bosnya.

ezam telah mengambil langkah politik yang bijak walaupun bisa mendapat pangkat dan darajat dalam pkr ,namun persoalan akhlak dan nasib umat dijadikan perkiraan. di kala tumbang 5 negeri ke tangan pakatan barulah dia mengistiharkan dirinya masuk semula ke dalam umno. alasannya mudah, anwar (pakatan) itu bakal memusnahkan nasib umat melayu dan islam ! hari ini alasan ezam itu benar-benar berlaku ! anwar dan pakatan memang pengkhianat bangsa.

aku menyeru kepada seluruh penyokong dan ahli pakatan dari pas dan pkr, kembalilah bertaubat. kami sedia memaafkan kesalahan kamu.

SAH ! 5 ADUN PAKATAN SELANGOR JUMPA NAJIB MALAM TADI !

detailnya kamu baca di blog sahabat SELANGOR BANGKIT disini
http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2009/09/gelora-politik-kerajaan-pakatan-yang.html

insyaallah ulangan peristiwa bersejarah pergabongan muhajirin dan ansar akan berolang di bumi selangor, bumi pemerintahan sultan yang amat kami sayangi sultan sharafuddin idris shah alhaj. ampun tuanku.

kumpulan SELANGOR BANGKIT bersedia menerima siapa sahaja adun melayu yang yang dilantik kebawah duli tuanku menjadi menteri besar, asalkan bukan pkr lahanat bangsa !

perjumpaan 5 adun pakatan selangor bertemu najib malam tadi juga akan merongkai meletupkan semola pertembongan fraksi anwar (erdogan) dan kumpulan perpaduan umno-pas.

insyaallah pas akan mati tanpa sempat mengocap meminta taubat atas segala lacuran agama yang telah mereka lakukan !

Sunday, September 6, 2009

KERAJAAN SELANGOR BAKAL BERTUKAR ?!







malaysiakini pembohong. web dajal ini telah memperlahan aksi anak indu yang menghina laungan azan ini seolah-olah dia di ditolak. silap, sebenarnya di terjatuh tergolek dog sewaktu komosyen hangat sedang berlaku.

memang perangai laksana dajal, manakan tidak jika ikon utama mereka juga adalah dajal politik melayu anwar dan pas ! jilat lah kamu, insyaallah kamu takkan sempat mengocap taubat ! pakatan selangor di ambang maut, umpama telor di hujung tandok . jangan terkejut kiranya pada satu pagi itu, tiba-tiba kerajaan negeri ini runtuh jurus bertokar tangan. SELANGOR BANGKIT, KE ARAH MEMULANGKAN SEMULA SIRIH KE GAGANGNYA !

SIAPA AJAR ANAK INDU INI KURANG AJAR PADA LAUNGAN AZAN ? JAWAPANNYA PAKATAN HARAM !




siapa yang ajar bangsa lain menghina islam dan melayu ? jawapannya adalah pakatan haram. nah inilah hasil liberalisme ketuanan rakyat junjungan nik ajis dan anwar. aku cabar kamu untuk komen penghinaan anak indu terhadap laungan azan !

mana suara melayu pas dan pkr ? lari atau menyorok takut hilang undi. ingat kami akan dedahkan lagi beberapa video maha panas sebelum kamu sempat mengucap ! SELANGOR BANGKIT KINI SEMAKIN KUAT, TERJAHANNYA MEMBUATKAN PAKATAN TERPELOSOK MATI KEGAMPANGAN. PAKATAN SELANGOR BAKAL TOMBANG !

VIDEO KLIP HINA AZAN ! INILAH BAHANA BILA PAKATAN MELACUR AGAMA !

aku mahu kamu dengar betul-betul apa yang dikatakan oleh anak indu ini. dia mempertikaikan laungan 5 kali azan umat islam. sekarang aku cabar seluruh pimpinan pas bermola dengan nik ajis,hj hadi,dewan ulamak,ketua pemuda pas yang BODOH kaki kacau rumah tangga orang si barua iblis tantawi, adun dan ahli parlimen pakatan bangsa melayu...

SILA BUAT DEMONTRASI ! SILA BUAT LAPORAN POLIS ! SOLAT HAJAT DAN SELURUH KAEDAH YANG PERNAH KAMU PAKAI UNTUK PERTAHANKAN AZAN UMAT ISLAM DARIPADA DIHINA !

jangan senyap sahaja. aku mencabar bar council,malaysiakini,star,suaram,aliran,human right dan segala kumpulan mangkok hayon untuk keluarkan kenyataan penghinaan terhadap azan !

anwar ibrahim, jangan kamu menyorok lagi. keluarkan statement kamu ! kamulah ponca bangsa lain berani memijak agama dan bangsa melayu ! ada lagi video akan kami keluarkan yang pasti akan menggegarkan BUMI SELANGOR !

video

Thursday, September 3, 2009

ANWAR PENGKHIANAT BANGSA !

BANGSA MELAYU HARUS KEMBALI MENJADI KURANG AJAR !

melihatkan kesialan onar politik brengset mainan gampangan pakatan di perak, menyusuri cemik wajah sundalan nizar bin jamaludun,ngeh,ngar,sivakumar sang kanina maka harus-harusan umat bangsa melayu hari ini melakukan proses kebangkitan.bangkit untuk menghentikan aksi sialan pakatan.

umat terikat dengan doktrin budaya, kita ini lemah lembut dalam bicara. sopan santun dalam hidup,banyak beralah walaupun adakalanya salah itu menikam jiwa.

kerna banyaknya soal-soal retorikal cerminan budaya bangsa inilah, akhirnya adakala ia menjerat jiwa. aku bukan membawa pemahaman radikal atau antagonis, mahu mengajak kita semua untuk kurang ajar pada budaya kita sendiri.

sudah jelas pada saat ini, kita harus-harusan malahan wajib untuk mengenepikan persoalan melanggar adab dan budaya. nasib agama dan bangsa dalam keadaan amat kritikal.

aku bukan pelopor umno, malah jauh sekali untuk menjadi penulis taraf gampangan dari pakatan . aku dan kamu adalah suara melayu baru, melayu yang perlu untuk tegas bangun pertahankan hak dan hala tuju nasib bangsa agama dan tanah tercinta.

hari ini ada melayu sudah menjadi sundal. sundalan-sundalan terhormat ini datangnya dari pakatan. biarlah aku jujur dalam penulisan. memang benar umno telah silap, dan silapnya itu memakan masa hampir 50 tahun untuk diterjemahkan. rakyat sudah menghukum umno. signal umno untuk bangkit dari kesilapan sudah semakin ketara tampaknya.

pakatan hanya berusia 1 tahun 6 bulan. dalam pada usianya yang sebegini, maha petaka segala kurang ajar telah diterjemahkan. berani aku katakan bahawa apa yang berlaku di depan mata umat yang diperlakukan oleh sundalan pakatan sudah melepasi garisan kritikalnya.

tiada perlu aku terjemahkan satu persatu aksi biadap lagi kurang ajar seluruh ahli pakatan, cuma aku mahu mengajak umat bangsaku untuk tiada merintih sakit hati melihat aksi dipamerkan.

kita, umat melayu harus berganjak.. satu tindakan reshuffle jiwa perlu dilakukan. hentikan sementara budaya bicara sopan kita, melayu perlu kembali untuk menjadi kurang ajar semula.

kurang ajar bukan bererti sembrono melakukan ulangan onar aksi pakatan, tetapi kurang ajar dalam ertikata TETAP DAN TEGAS pertahankan maruah bangsa dan agama.

tawarih kisah dulu lebih kasar caranya. umar al katab akan senantiasa memenggal kepala munafikin islam apabila islam itu tercabar dan dicabar. belum lagi kita bicara penggalan kepala umar terhadap kafirin.

salahudin al ayubi pernah melakukan perkaran yang sama. jiwa martabatkan islam itu dijunjung menjadi satu agenda utama dalam perang crusade.

tanggal 1699, umat melayu telah melakukan satu revolusi. sultan mahmud mangkat dijulang. matinya bukan sahaja kerna membelah perut wanita kempunan nangka, tetapi sultan mahmud mati dibunuh kerna dia melakukan liwat. mayatnya di heret dan direjam di pelabuhan. umat melayu pada tika itu bertindak kurang ajar bukan atas dasar terpengaruh dengan mainan politikal murahan, sebaliknya mahu menjunjung saranan kitab dan hukumnya.

jika melayu tidak kurang ajar, aku yakin sejarah penentangan kental anak melayu bernama leftenan adnan tiada terpahat dalam lipatan. melayu pernah tidak menjadi kurang ajar selama 14 hari pemerintahan komunis. kerna tiadanya sikap kurang ajar itulah seorang imam di tanjung karang telah disepak terajang dalam masjid sewaktu solat isya. imam ini diheret keluar dari musolah, di serkup kepala dan ditembak di bendang depan keluarganya. makmum solat sekadar melihat takut untuk menentang. mereka itu ramai, tetapi ramainya itu persis buih-buih ombak yang berterabur bila memukul pantai.

hari ini roda sejarah khianat umat berulang kembali. anwar,nizar,khalid gereja,ngeh,ngah,sivakumar,gobalakrishnan,kit siang,nik ajis,mahfuz,tantawi,husam,saifudin nasution dan seluruh anggota pakatan semakin biadap pada agama dan bangsa melayu.

islam dijijak dan dihina, dimanipulasi sesuka hati mengikut nafsu serakah mainan politik mereka.mereka sudah tiada punyai perasaan peduli akan lacuran agama kelakuan mereka. apatahlagi maruah bangsa.

sudah... dalam perhitungan bangsa melayu menentang pakatan kita hanya ada dua pilihan.

menjadi melayu yang bangkit untuk bangun dan menentang mereka, atau terus-terusan menjadi kunta kinte di tanah air sendiri.

aku yakin nomor pertama menjadi pilihan kamu. maka sewajarnya kamu harus bangkit dan nyatakan sikap melawan kamu menentang seluruh barisan brengset pakatan ! melayu dan islam adalah tuan di tanah melayu. kamu adalah penguasa,kamu adalah khalifah ,kamu adalah militer dan kamu jua adalah laskarnya.

ayuh kita menjadi melayu yang paling kurang ajar..kurang ajar kepada pakatan haram jadah !

Wednesday, September 2, 2009

NIZAR ISTIHARKAN SAHAJA BAHAWA KAMU MAHU PERANGI RAJA-RAJA MELAYU !

nizar jamaludin, sang bangsat dari pimpinan partai islam semalaysia . kami memerhati gerak kelakukan kamu. kamu semakin hebat beraksi. aksi kamu hari ini semakin kami fahami. istiharkan sahaja bersama rakan komunis kamu itu, bahawa kamu sememangnya mahu berkelakuan biadap terhadap raja-raja melayu.

istiharkan sahaja bahawa kamu mahu raja-raja melayu melutut di kaki kamu. istiharkan sahaja ayat penderhakaan itu.

ketahui lah bahawa raja-raja melayu punyai ramai laskar dan mujahidnya. aku tiada mahu menulis panjang menghurai persoalan. pakatan rakyat karya lahanat anwar,pas,pkr dan dap sedang merencakan sesuatu.

tak perlu kamu sembunyi niat dihati. istiharkan sahaja kamu punyai niat menghaposkan kuasa kesultanan melayu. inilah batu penghalang terakhir untuk kamu melunaskan hajat besar kamu, sebuah negara malaysia baru,ketuanan rakyat..ketuanan negara republik.

tapi percayalah, walau bagaimana pun keadaan hidup kami, raja-raja melayu selaku amir islam di tanah bertuah ini, akan kami pertahankan. sekali kami bermola, sukar untuk kami berpatah balik.kepada pakatan pas,pkr,dap istiharkan sahaja hajat dihati bahawa kamu ingin memerangi institusi raja, agar mudah kami melakukan kerja.