IKLAN BERBAYAR

Thursday, March 31, 2011

JOHARI ABDUL : KALAU PAKCIKNYA PUN BOLEH DIA TIPU.

bolehkah kita percaya kepada kredibiliti johari abdul ?

kalau pakciknya pun, yang punyai pertalian darah daging pun johari abdul boleh tipu apatahlagi rakyat malaysia yang dia tak kenal.

johari abdul, baik settlekan semua hutang piutang kamu tu la. gadaikan je honda crv yang baru kamu beli tu. kesian pakcik kamu.

gap sedih. kenapa dorang taknak buat solat hajat lagi ? bukankah kita sedang mencari kebenaran.

atau anwar sudah takut pada kebenaran yang sebenar ?

KENAPA PERLU TAKUT DENGAN ESKAY, WAHAI SIVARASA ?

 peguam anwar sivarasa nampak naik angin semalam. nak kata datang bulan tak mungkin, tapi takde angin takde ribut tiba-tiba sivarasa naik angin dengan datok eskay.

semalam datok eskay sekadar melontarkan 5 soalan, apa pak anwar buat di thailand ?

kalau tak boleh jawap 5 soalan, jawap ajelah 3 soalan.

datok eskay sekadar bertanya, itupun dalam nada kias paling berhemah. iyalah kita kan orang timur, negara yang anwar tuju pulak thailand jadi kenalah kita sopan dan santun.

sivarasa gelarkan soalan eskay sebagai soalan bodoh.

apa pulak soalan bodoh, eskay tanya apa kamu buat di thailand. 
bukannya eskay tanya apa thailand buat kat anwar ?

kah kah kah
marah nampak tuan lawyer. jangan marah lah, nanti kena jual.
rakyat malaysia pun nak dengar jawapan anwar, apa kamu buat di thailand. takkan soal benda simple tu pun nak marah tuan lawyer ?

sepanjang minggu ini macam-macam korang balun eskay, dia sabar je. tak melatah pun. apatahlagi rahim tamby chik.

macam-macam korang taruk datok T.

tapi bila tanya apa kamu buat kat thailand, korang naik angin apasal.

tak aci lah macamni tuan lawyer.

korang boleh tumbuk, takkan eskay tak boleh jentik ? 

ini baru jentik, kalau gigit macamana  tuan lawyer. banyakkan bersabar tuan lawyer, eskay nak gurau takkan tak boleh.

KITA DESAK MEREKA ADAKAN SOLAT HAJAT LAGI.

 solat hajat adalah cara paling terbaik untuk umat  islam meminta petunjuk .

rakyat malaysia menyeru agar pas mengadakan solat hajat sekali lagi malam ini untuk meminta petunjuk dan kebenaran. 

kalau boleh kita minta agar anwar pula mengimamkan solat hajat ini bermakmumkan tuan guru haji hadi dan nik ajis. 

ayuh rakyat, desak mereka dalam twitter dan facebook. arahkan mereka melakukan solat hajat sekali lagi.

RAKYAT MALAYSIA BERLAPANG DADA LAH KAMU.

 insyaallah

jika semuanya berjalan lancar maka rakyat malaysia khasnya dan masyarakat dunia amnya akan menyaksikan pendedahan politik yang bisa menggoncangkan jiwa !

pastikan anda tidak terlepas peluang menyaksikan satu sejarah politik paling hebat negara bangsa.

kebenaran pasti muncul !

CERAMAH SSDE : PARLIMEN SHAH ALAM GOYANG !

ceramah ssde yang menampilkan umi hafilda dan bekas ahli parlimen pendang, dato othman abdul malam tadi cukup hangat.
ceramah anjuran wanita dan puteri umno bahagian shah alam semalam menyaksikan penglibatan paling ramai jentera wanita dan puteri.. kalid gereja kalau tengok konpem kecot telor.
aku sampai pada ketika ketua bahagian umno shah alam dato nawawi dah habis berucap dan datok othman abdul semakin menghampiri penghabisan ucapan.
dato othman balun guan eng dan mat sabu . dia bagitahu guan eng pernah berbangga kerana dia menolak dasar penubuhan negara islam. hari ini pasti dia menjadi lebih berbangga apabila pas menggelarkannya sebagai khalifah umar abdul aziz , tapi versi tak sunat.
harap othman abdul boleh dibawa turun lagi dalam mana-mana ceramah ssde.

pasal umi ? malam tadi antara malam yang paling dia perform. tip top balun anwar tak ingat. makcik-makcik ada yang catat ucapan umi lagi.
tahniah umno bahagian shah alam !
 
 

MALAYSIAKINI SUDAH GOYANG DENGAN BLOGERS !

 semalam berapa haribulan ?
semalam 30 haribulan encik gap.

semalam artikel berbahasa inggeris malaysiakini langsung tak sentuh lagi pasal video seks !

kenapa takut ?
kenapa tak terus kata ini konspirasi wahai malaysiakini ?

adakah anda tahu...apa yang kami tahu ?

nyawa politik anda seperti telur di hujung tanduk.
kebenaran pasti muncul, insyaallah !

GERAN FILEM NAMEWEE DOG DITOLAK ! TAHNIAH RAIS.

"Kerajaan menolak permohonan penyanyi rap kontroversi yang juga pembikin filem, Namewee untuk mendapatkan geran RM2.5 juta dari Dana Industri Kreatif, kata Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim.

kata Rais, permohonan itu tidak boleh dipertimbangkan kerana pengarah filem, penulis lakon layar dan pelakon, Namewee, terlibat dalam aktiviti yang bertentangan dengan norma dan nilai-nilai masyarakat Malaysia."

Wednesday, March 30, 2011

HJ HADI...SIA-SIA PERJUANGAN KAMU. !

 haji hadi
sampaikan pesanan ringkas ini kepada tuan guru haji hadi

sampaikan mesej aku padanya
bisikkan ke telinganya

PERJUANGAN PULUHAN TAHUN KAMU SUNGGUH SIA-SIA
SUNGGUH SIA SIA
SUNGGUH SIA SIA
SUNGGUH SIA SIA
SUNGGUH SIA SIA

kerana kamu berada dalam majlis solat hajat
berdiri disamping manusia paling jijik
dalam sejarah dunia umat islam !

TAUBAT HAJI HADI !
BERTAUBATLAH !

SUBHANALLAH
SUBHANALLAH
SUBHANALLAH

detik kebenaran semakin hampir !
semakin hampir !

5 SOALAN MAUT UNTUK ANWAR ?

 1) sejak 2 tahun lepas apa kamu buat di thailand ?
2) dengan siapa kamu pergi ke sana ?
3) apa aktiviti kamu selepas pertemuan dengan orang kenamaan ?
4) hotel mana kamu menginap ?
5) siapa yang membiayai segala 'KOS' kamu ?

FOTO INI AKAN TERCATAT DALAM LIPATAN SEJARAH UMAT ISLAM ?

 assalamualaikum wb dan salam sejahtera

sahabat yang dimuliakan. bacalah artikel ini dengan penuh ketenangan jiwa. apa yang akan aku sampaikan ini adalah catatan pena keyboard yang akan menjadi kenangan abadi buat anda semua.

anda yang aku maksudkan adalah rakyat malaysia umumnya, rakyat di seluruh dunia umumnya dan orang melayu khasnya.

aku minta agar kamu dengan kadar segera menyimpan foto yang aku muatkan khas untuk artikel ini.

ini bukan sembarangan foto. foto ini secara automatikalinya telah mencatatkan sejarah mereka sendiri.
jika selama ini pengkisahan sejarah umat melayu khasnya kita akan dihidangkan dengan penceritaan dari mulut ke mulut, dari khabar yang didengar, dari gurindam dan syair,dari pengkisahan hikayat sejarah, dari bacaan kitab jawi namun tidak bagi foto ini.

panggil segeraka rakan dan taulan.
panggil segera rakan sekuliah.
panggil segera masyarakat kampung.
panggil segera teman sekerjamu.
panggil segera yang liberalis,orientalis,populis,oputunis.

pinjam segera pen drive..kalau tak muat buang segera apa juga foto yang tersedia tersimpan.

ayuh cucukkan segera pen drive dan external hard disk kamu. copy foto-foto ini.

foto solat hajat anwar ibrahim.foto penyaksian ribuan jemaah pas dibohongi dalam skala paling hina.
simpan foto ini.
balik ke kampung halaman segera salin cetak foto ini. berikan kepada ayah dan ibu, makcik dan pakcik.

jangan lupa rakan sekampungan. cari mereka yang kamu kenal sampai dapat. sebarkan foto ini.

foto ini akan tercatat dalam buku lipatan sejarah umat melayu.

aksi paling jijik lagi gila dilakukan oleh manusia paling dajjal pernah wujud dalam sejarah negara bangsa, anwar ibrahim.

simpankan ia sebagai kenangan paling abadi. sampai kepada anak cucu kamu.

beritahu mereka pernah pada zaman ayah, telah wujud manusia paling jijik dalam sejarah politik melayu, namanya anwar bin ibrahim.

percayalah, ia lebih hina daripada abu jahal dan seinci hampir dengan perangai dajjal !

dajjal di akhir zaman yang akan menggunakan tipu daya dan helah untuk membohongi umat manusia.

air dikata api, api dikata air.

inilah dajjal melayu bernama anwar ibrahim.

aku seru kamu simpankan foto ini. 

kerana sesuatu yang paling mengejutkan  akan berlaku ?!
SUBHANALLAH
SUBHANALLAH
SUBHANALLAH

RIBUAN RAKYAT SERBU BN DI AMPANG ! ZURAIDAH CUBA TAKUTKAN RAKYAT..

perrgghh.. ini adalah foto kiriman rakan pembaca dari umno dun teratai. hampir 10 ribu rakyat memenuhi program BN di parlimen ampang..

malam tadi ahli parlimen ampang cuba menakutkan pengundi ampang agar tidak turun menyertai program BN.

gila punya zuraidah.. sanggup bertukar wajah daripada ini
kepada ini..muahahaha...parlimen ampang tumbang ! rakyat makin percaya anwar ini takde moral !

SSDE MINGGU INI PANAS. UMI DAN XXXXX ?

 Roadshow Selamatkan Selangor,
"Pendedahan Video Seks Lelaki Y",
Lokasi - Dewan Tadika Kemas 24 PERMAI, Blok 65, Seksyen 24, Shah Alam

Tarikh - 30 Mar 2011, Rabu, 9 mlm.
Penceramah
-Ummi Hafilda Ali (Aktivist Masyarakat),
-Ustaz Rujhan Abd. Rahman (Pendakwah Bebas)


Roadshow Selamatkan Selangor DUN JERAM,
"Pendedahan Video Seks Lelaki Y",
Lokasi -  Perkarangan Rumah Arwah Dato' Kamaruddin Abdullah,
Kg Bukit Kucing, Jeram, Kuala Selangor.
 
Tarikh - 1 April, Jumaat
Penceramah
-Ummi Hafilda Ali (Aktivist Masyarakat), 
-Sdr Khairul Anuar Saimon
(Mantan Setiausaha Kehormat KEMUDI).

Roadshow Selamatkan Selangor DUN LEMBAH JAYA, 
"Pendedahan Video Seks Lelaki Y", 
Lokasi - Dewan Orang Ramai Taman Seri Raya Jalan 5/2 Tmn Seri Raya,Tmn Tasik Tambahan, Ampang.
 
Tarikh - 2 April 2011, Sabtu, 
Penceramah
-Ummi Hafilda Ali
(Aktivist Masyarakat),
-Ust Rosdi Long 
(Presiden Ikatan Kebajikan dan Dakwah Selangor, IKDDAS).

PENAMPILAN SULONG YB N GOBALAKRISHNAN

Roadshow Selamatkan Selangor DUN SERI SERDANG,
"Pendedahan Video Seks Lelaki Y", 
Lokasi - Perkarangan Tadika Kemas Puchong Indah,Jalan Indah 3, Puchong Indah, Puchong.
 
Tarikh - 3 April 2011, Ahad, 9 mlm. 
Penceramah
-YB N Gobalakrishnan
(Ahli Parlimen Bebas Padang Serai),
-YB Dato' Dr Mohamad Satim Diman
(Ketua Pembangkang Dun Selangor), 
-Sdr Syamsul Amri Ismail 
( Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia, ADAM).

2 ARTIKEL PEMBACA BALUN ANWAR .

 Artikel 1

Orang Islam menderma pada PKR untuk apa sebenarnya?

Adakah untuk :

1. Anwar buat belanja pergi ke rumah2 urut(sarang pelacuran didalam dan juga diluar negara) untuk membayar dan berzina dengan pelacur(termasuk lelaki jambu@GAY) bagi melempiaskan nafsu serakah kehendak dan kesedapan kotenya yang sukar untuk dikawal disebabkan beliau bukan seorang yang beriman atau....

2. Anwar buat belanja pergi keluar negara untuk memburuk-burukan negara dengan cerita2 yang tidak benar kepada mereka2(termasuk tokoh zionist laknatullah) yang tidak suka dan memusuhi negara atau....

3. Anwar buat belanja pergi ke luar negara untuk menghadiri forum2 yang memperjuangkan fahaman agama PLURALISME dan menyokong MURTAD dipermudahkan kepada Orang Islam atau...

4. Anwar buat belanja untuk cuba merasuah lagi ahli2 parlimen BN supaya lompat parti masuk Pakatan Haram(PR) walaupun pelan 16 September gagal kerana mukanya masih tebal seperti kulit babie tidak tahu rasa malu masih mahu menjadi seorang pemimpin dan masih bercita-cita hendak menjadi seorang PM atau....

5. Anwar beli jam tangan berjenama mahal lain seperti jam tangan OMEGA itu yang dia telah cicirkan di tempat sarang pelacuran seperti dalam videoseks tersebut atau....

6. Merealisasikan impian dan dendam kesumat kroni2 Anwar yang gila kuasa mahu menjadi MB & KM melalui PRK/PRN/PRU supaya dapat kroni2 Anwar itu menjarah kekayaan negeri seperti yang telah dan sedang mereka lakukan di negeri Selangor atau....

7. Ke SEMUA diatas!

Kepada penderma2 Orang Islam itu, anda tidak akan mendapat habuan yang diimpikan dan dijanjikan sebaliknya anda akan mendapat SAHAM yang halal(menghalalkan) perbuatan mungkar dan penyelewengan dilakukan oleh Anwar dan kroni2nya.

Dasyat betul!
Cayalah bapak kau memang hebat Nurul Izzah!

Hebat apa?
Hebat berzina pancut air mani sana sini, layan kehendak dan kesedapan kote, senang2 main pelacur sementara rakyat begitu hebat ditipu oleh Papa supaya bersusah-payah derma duit pada PKR.

Artikel 2

Kalaulah Khalid Gagap temankan Anwar pergi tempat balun pelacur hari tu...... 

Kenapa aku kata begitu?

Sebab Khalid Gagap ada keistimewaan deria(extra-ordinary instinct bak kata omputeh) luarbiasa dapat mengesan ada alat perakam dan kamera tersembunyi walaupun alat perakam dan kamera itu tidak mengeluarkan bunyi beep beep beep seperti dalam pejabatnya.

Walaupun khalid gagap ada keistimewaan itu, aku tetap kata dia memang besar punya lahabau dan haprak sebab orang lain boleh dapat mengesan tetapi dia tidak dapat mengesan pembaziran dan penyelewengan berlaku dalam pentadibran kerajaan negeri yang dia pegang.

Ayat berlawanan kepada keistimewaan ialah kecacatan. Walaupun dia mempunyai 2 biji mata yang tidak buta dan 2 telinga yang tidak pekak, dia membiarkan sahaja pembaziran dan penyelewengan berlaku. Bermakna khalid gagap seorang MB yang cacat rupa2nya, alahai kasihan rakyat Selangor!
Sekarang ini orang sibuk memperkatakan patut ke Yusry(KRU) dan "siapa" lagi harus polis lantik dapatkan khidmat kepakaran untuk mengesahkan videoseks tuttt pak syeikh Anwar itu 100 tulen.

Aku rasa pakar paling layak ialah Dr. Pornthip...hehehehehe
 
Sekian dulu dari saya......
Yang benar dan tidak berkepentingan apa2, sekadar menulis bukan kerana nama
Ababyl79

NURUL IZAH : PAPA HEBAT TAPI PAPA JAHAT !




masa semakin hampir ? papa hebat tapi papa jahat !

Tuesday, March 29, 2011

RAKYAT MALAYSIA NAK TANYA PAS ?

 malam tadi mereka telah mengadakan solat hajat meminta petunjuk agar kes video seks ini diperlihatkan kebenaran.

maka rakyat nak tanya pas semula.

jika benar pelaku seks dalam video tersebut adalah anwar ibrahim,

adakah mereka akan terus menerus berkata ini fitnah ?
adakah mereka akan merusuh ?
atau adakah mereka bersedia meninggalkan anwar ?

jawap jangan tak jawap..

SILA EMAIL RAKAMAN VIDEO EHEM EHEM ..

 aku masih berkeyakinan berkemungkinan ada salinan yang ada disimpan oleh individu tertentu tentang isu video seks ini.

permintaan aku mudah, mohon agar video ini di emailkan kepada aku. 

aku tak perlu babak seks itu kerana seluruh rakyat malaysia dah tahu 2 adegan yang dimaksudkan.

sunting lah video tersebut. janji ada kelibat 2 pelaku pun jadiklah. 

biar kita pertontonkan kepada seluruh rakyat malaysia siapa 'sebenarnya' manusia keparat yang beraksi di dalam video tersebut.

sila emailkan video itu kepada
gapkembali@yahoo.com 


terimakasih kerana melakukan solat hajat malam tadi.kebenaran pasti muncul.

SOLAT HAJAT MAKAN DIRI : NIK AJIS ???

 anwar naik pentas ceramah balun !
kit siang naik pentas ceramah balun !
hadi naik pentas ceramah balun !

tapi nik ajis ?

Bagaimanapun, acara puncak yang dinantikan, iaitu ceramah Nik Abdul Aziz mungkin mengecewakan ramai penyokongnnya apabila beliau hanya naik ke pentas bagi membacakan doa dan bertakbir tiga kali.Pemimpin veteran PAS itu tidak langsung berceramah. !. hidayah petunjuk sudah mari..ayuh kita doakan agar nik ajis ....

VIDEO SEKS : OH DALAMNYA KATA ZAID IBRAHIM.

 ' dari apa yang saya lihat, ia seolah-olah anwar ,kata hati juga menyatakan ia kelihatan seperti anwar dan saya rasa itu adalah beliau. saya yakin dengan apa yang dilihat'.

ini komen pertama yang terpancul  daripada mulut zaid al ibrahim, presiden partai KITA.

dalam sungguh ayat yang dikeluarkan zaid.

terimakasih kepada pas kerana telah membuat solat hajat malam tadi. kebenaran sedikit masa lagi pasti muncul.

PELIK SUNGGUH CARA MAT SABU BERCAKAP.

 mat sabu antara pemimpin pertama pas yang mendesak agar penyiasat luar diberikan kepercayaan untuk meneliti ketulenan video seks anwar ibrahim.

takde angin masakan pokok bergoyang. mat sabu sudah pasti telah menyaksikan rakaman video seks tersebut.

jika kita meneliti sejarah ketulenan bangkangan mat sabu , sebenarnya agak mudah untuk kita mengenali beliau.

jika rakaman video itu bukan 'kelibat anwar' sudah pasti mat sabu akan berkata ini fitnah dan rekayasa kerajaan umno dan barisan nasional dalam usaha untuk menjatuhkan anwar ibrahim..

tetapi yang diminta adalah sebaliknya..siasat ketulenan video ini.

hehe macam konpiden je. terimakasih kerana solat hajat pakatan. kebenaran pasti terserlah.

SOLAT HAJAT VIDEO SEKS : TERIMA KASIH

 tiada apa yang harus dibimbangkan. solat hajat anjuran pakatan malam tadi yang meminta petunjuk agar kes video seks ini diperlihatkan kebenaran sebenarnya amatlah menyukakan hati kita.

hanya segelintir manusia sudah menonton tetapi tidak bagi sebilangan rakyat. yakinlah bahasanya petunjuk itu sudah semakin hampir.

Monday, March 28, 2011

NALLAKARUPAN NAK JUMPA PEMIMPIN PAS, TAPI ADA ORANG PANAS ?

 dalam akhbar hari ini, bekas rakan baik anwar menyuarakan pandangan mahu berjumpa dengan pimpinan tertinggi pas. 

tak silap aku ini kali kedua nalla menyatakan keinginan beliau mahu berjumpa pemimpin pas.

jelas, nalla cukup jelas dalam fokusnya mahu memberitahu pemimpin pas siapa anwar ibrahim. dalam kenyataannya juga ada menyebut 4 orang pemimpin utama pas yang mahu dijumpainya. hj hadi ,nik ajis, nasarudin mat isa dan mustafa ali.

4 pemimpin dalam hirarki utama pas.

jika dibandingkan dengan 4 pemimpin disebutkan tadi, nalla lebih dahulu mengenali anwar.

nalla bukan beragama islam, dan pasti dia bukan orang melayu.

tetapi pergaulannya bersama pemimpin umno (sebut anwar ) sejak hari pertama anwar masuk umno telah mendedahkan dirinya kepada corak kehidupan dan tatasusuila orang melayu.

kami pernah bertemu nalla. dalam perbualan kami, jelas nalla cukup alert akan budaya islam yang diamalkan oleh orang melayu.

mengenai azan subuh, nalla ada menyebut bahawasanya itulah maksud untuk orang islam bangun di pagi hari dan melakukan solat. tetapi nalla akan mengadaptasi laungan azan subuh untuk memulakan kegiatan harian.

dia kenal melayu/islam sejak dia mengenali anwar ibrahim. anwar ibrahim diwatakkan dihadapan nalla ( pada mula perkenalan) sebagai seorang yang cukup beriman dan hebat ilmu agamanya.

keadaan mula berubah bila anwar mula menongkat naik dalam hirarki kepimpinan umno.
seingat aku, bangunan IKD (institut kajian dasar) yang digunakan oleh anwar untuk mengembangkan sayap politiknya adalah hasil belian daripada duit judi.

keadaan parah ini berterusan. anwar tahu siapa nalla dan nalla tahu siapa anwar.

mereka adalah belangkas. nalla yang membawa shamsidar untuk dibalun anwar di kondo tivolli vila.

nalla yang membawa 4 pelacor china ke sebuah banglo di kenny hills untuk anwar memuaskan nafsu seks nya. perkara ini ada dinyatakan di dalam buku tun dr mahathir.

saat anwar dipecat, nalla adalah mangsa pertama yang dicekup polis. dia ditahan dibawah ISA selama 50 hari lebih kerana tuduhan memiliki senjata.

nalla sanggup ke tali gantung semata-mata mahu pertahankan anwar.
inilah nilai pengorbanan seorang sahabat sejati.

pilihanraya kecil ijok walaupun nalla dikhianati anwar , dia masih setia berkawan. namun keadaan melampau perangai anwar yang masih senantiasa mendahulukan azmin ali dalam segala hal antara faktor penyumbang kepada keretakan perhubungan.

bagi nalla mudah, anwar sudah dihukum dan dia sepatutnya bertaubat. politik baru yang dibawa anwar tidak membawa sebarang erti jika perangai gila seksnya masih tidak diubah.

hari ini pemergian nalla meninggalkan kawannya yang berperangai dajal ternyata membuktikan kebenaran.

anwar masih enggan insaf daripada salahlaku moral. aktiviti seksnya makin melampau. lelaki dan perempuan dibalun.

bukan sekadar itu, nilai budaya ditolak demi. politik anwar semakin rakus.

islam sanggup digadai demi undi. pas terpalit sama dengan game yang dicipta anwar ibrahim.

jelas kesanggupan nalla untuk sedia menemui 4 pemimpin tertinggi pas telah menakutkan segelintir 'para pentaksub' anwar dalam parti pas.

salahudin ayob,mahfuz omar dan idris ahmad hari ini beria-ia menjadi suara pas menolak permintaan nalla.

pelik, dunia sudah terbalik. mungkin ini dinamakan akhir zaman.

seorang yang bukan islam mahu menegur keterlanjuran parti yang mahu perjuangkan islam kerana persengkongkolan mereka dengan peliwat negara.

MALAM KUMPUL DANA PKR :ADA ORANG DERMA 620 RIBU ??

 dua hari lepas aku keluarkan artikel print screen daripada twitter wan azizah tentang malam mengumpul dana untuk parti p-gay-r.

malam gala ini dilakukan di d de palma ampang. hampir kesemua pemimpin p-gay-r hadir.

namun malam mengutip dana untuk parti tersebut mencapai klimaksnya apabila dikatakan xxxxx (orang kaya pkr) mendermakan wang sebanyak 620 ribu untuk partinya . benarkah dakwaan ini ? jika benar kita desak SPRM siapa kekayaan luar biasa xxxxxxx.

BAGAIMANA PERKATAAN 'KONSPIRASI 1998' BERMULA ?

 anwar dipecat pada 2 september 1998.
anwar ditahan pada 10 september 1998.

pada ketika itu kami kerap turun naik jalan setiamurni 1, bukit damansara. bukan setakat selepas anwar dipecat, malah sampai ke tahap anwar dihantar ke munich pun kami berkonvoi ke KLIA.

semalam tun daim zainudin bekas menteri kewangan muncul.

ada beberapa perenggan yang dijawap oleh tun daim akhirnya membenarkan cerita panas selepas pemecatan anwar.

harus kamu faham pada ketika itu kami di pihak reformasi, maka segala teori/misteri akan kami bersikap bias.

sebagai contoh tun daim memberitahu tak sampai 10 tahun sahaja anwar menuju ke puncak kejayaan.

ia bermula dengan kerusi ketua pemuda umno,naib presiden umno dan akhir sekali timbalan presiden umno.

jelas umno itu sendiri mengulangi kaedah stereotype yang sama apabila berhadapan dengan pesalah dalaman umno.

sebagai contoh, datok haron pernah disumbatkan ke penjara kerana salah laku rasuah.

dr mahathir telah memujuk kerajaan pada waktu itu untuk membuat rayuan diminimakan hukuman terhadap datok haron.akhirnya datok haron bebas selepas beberapa tahun berada dalam tahanan.pernahkah kita mendengar datok haron menyebut punca kejatuhannya adalah kerana konspirasi ?

datok haron cuba membuat comeback ke dalam umno, namun dinasihati oleh dr mahathir agar rileks terlebih dahulu. berdasarkan pengamatan dr mahathir, datok haron namanya akan jatuh mendadak sekiranya dia cuba bertanding di peringkat tertinggi umno. namun nasihat dr mahathir tidak diterima oleh datok haron. kesannya datok haron kalah teruk dalam pemilihan.

rahim tamby chik pernah diarah meletakkan jawatan ketua pemuda umno walaupun mahkamah dan peguam negara mendapati beliau tidak bersalah. pernahkah rakyat mendengar perkataan konspirasi terpancul dari mulut beliau ?

berdasarkan kepada situasi semasa seingat aku anwar pernah berceramah mengaitkan nama daim zainudin dalam teori konspirasinya.

katanya (selepas dipecat) dr mahathir telah menghantar 3 wakil (antaranya daim zainudin) untuk cool down kan anwar.

bukan sekadar itu, contoh-contoh salahlaku pemimpin umno yang pernah dikaitkan dengan kesalahan lalu membuat comeback selepas beberapa tahun wajar dicontohi oleh anwar.

namun usaha ini ditolak oleh anwar. malah bukan sekadar itu, usaha ini anwar telah salahgunakan maksudnya lalu  anwar melakukan spin cerita kononnya dr mahathir mengaku kalah. munculnya daim dalam isu memujuk dianggap sebagai konspirasi peringkat tertinggi.

disinilah anwar menekan/menitikberatkan pemahaman perkataan konspirasi kepada penyokongnya. dengan cara ini maka anwar dapat melarikan pemikiran penyokongnya sebab musabab beliau dipecat.

konspirasi 98 dan konspirasi 2011 tajaan anwar sudah tak lut, tak laku dan merupakan barang lusuhan. tiada nilai. 

konspirasi 2011 adalah mengenai kelakukan anwar yang gian untuk melakukan hubungan seks. moral of the story yang terletak pada isu ini, bukan siapa yang mendedahkan tetapi adakah anwar melakukan ? sampai sekarang menuding jari ke arah semua orang tapi diri sendiri bagaimana...

semalam tun daim ada menyebut ;
Tanpa Tun Dr. Mahathir dan jentera UMNO di belakangnya, Anwar tak mungkin menjadi Timbalan Presiden parti. Apa yang berlaku sehingga beliau dipecat daripada UMNO bukan satu konspirasi politik. Teori konspirasi politik itu sengaja dicipta Anwar kerana mahu dirinya dilihat sebagai 'The Fall Guy, iaitu insan yang dianiayai guna meraih simpati serta sokongan bagi menutup hakikat kecacatan peribadi sendiri.

CHECK MATE ANWAR !

ANDA SOKONG ANWAR, BERMAKNA ANDA SOKONG MURTAD .

selepas kewafatan rasulullah saw, perkara pertama permaslahan umat yang dihadapi oleh khalifah abu bakar as sidiq r.a adalah gerakan ar ridah atau mudah disebut dengan perkataan gerakan murtad.

umat islam yang nipis imannya telah dipesongkan akidahnya oleh golongan munafikin,fasikin dan kafirin.

harus kamu faham akan kepentingan akidah di sisi ALLAH swt . mereka yang keluar daripada islam telah ditentang habis-habisan oleh kesemua para khalifah berempat dan kerajaan islam kemudiannya.

dosa murtad ini tidak diampunkan tuhan. titik. noktah.

masih ingat lagi peristiwa natrah yang telah mencetuskan rusuhan besar-besaran di singapura.

10 orang mati dan ada diantaranya telah dihukum gantung. isnpektor taha kalu antara polis yang telah melemparkan uniformnya lalu menyertai kebangkitan umat melayu menentang pemurtadan natrah.

kerajaan malaysia secara halus telah banyak menyelamatkan insan-insan yang mahu murtad. tak perlu di beritahu secara terperinci namun salah satu tempat pemulihan akidah paling berkesan ada di negeri sembilan.

anwar ibrahim tidak berpendirian sedemikian.

demi kuasa dan undi dia sanggup bersetuju untuk anak melayu bernama lin joy menukar agama dari islam kepada kristus. malah sokongan luar biasa hebatnya juga diberikan pas kepada anwar.

jika benar pas memperjuangkan islam, sudah pasti 3 tahun dulu pas meninggalkan anwar kerana lina joy. 

benarlah bagai dikata , demi kuasa akan ada golongan yang sanggup menjual nama agama.

perhatikan foto ini tatkala wartawan bertanya kepada anwar apadakah dia bersetuju lina joy murtad.SILA KLIK PADA GAMBAR.
teka apa jawapan anwar ?