IKLAN BERBAYAR

Wednesday, August 31, 2011

SOALAN MAUT : AKU TAK BOLEH NAK JAWAP LA SOALAN NI ?!

lim guan eng desak para pengkritik mat sabu (terutamanya daripada kelompok pakatan ) untuk menyatakan pendirian samada mat sabu ni komunis atau islamis ?!

hahaha
sori 
kah kah kah

apa punya soalan la guan eng soal nih ?

tapi arakiannya tidak mustahil kalau para pengkritik mat sabu daripada pas akan bagitau jawapan bahawasanya mat sabu ni fleksibel , kejap boleh islam kejap boleh komunis.

jangan niky ajis  kata mat sabu ni ejen umno dah lah !
kah kah kah

PKR SHAH ALAM BERPECAH, PAS KOTA RAJA BERANTAKAN !

foto di atas adalah barisan exco pakatan selangor dalam sesi bergambar sempena hari raya.

mana pergi hilangnya 2 lagi exco ?
hasan ali takde ?
rodziah ismail pun takde ?

kalau nak ulas pasal hasan ali mungkin ramai dah tahu akan konflik jiwa raganya tatkala berdepan dengan penyangak dalam exco kerajaan negeri.

jadi apa pula halnya dengan rodziah ismail, adun batu 3 di parlimen shah alam ?

kalau nak ikutkan publisiti dan glamer, inilah masanya exco rodziah mengambil peluang untuk menonjolkan keterampilan diri .

kalau korang nak tahu, rodziah memang tak ngam dengan sorang lagi exco kerajaan selangor iaitu yakop sapari.

rodziah adun batu 3.
yakop sapari adun kota anggerik.
ahli parlimennya (shah alam) pula kalid gereja.

dalam pertembungan pemilihan pkr, rodziah telah mencabar yakop sapari untuk merebut kerusi ketua bahagian pkr shah alam.

rodziah kalah dan  malu besar.

pasal dendam dua kumpulan rodziah dan yakop tak pernah padam.

rodziah gunakan alasan yakop bukan ahli pkr shah alam.kempen rodziah kata yakop ahli pkr puchong.

pembunuhan karektor yang dilakukan oleh rodziah telah menyebabkan kumpulan yakop sapari mengamuk lalu melanyak rodziah sampai kalah.

bukan setakat itu.

pertembungan rodziah dan yakop adalah siri kesinambungan dendam lama.

dendam antara puak abim dan jim.

rodziah adalah orang kuat jim.
yakop sapari pulak orang kuat abim.

denga cerita, rodziah takkan terpilih menjadi calon adun batu 3 pada pru ke 13 nanti.

yakop punyai kuasa mutlak di shah alam. berkemungkinan besar yakop akan meletakkan orang kuat nya ( abim) iaitu dr daroyah ataupun adnan jambori sebagai proksi calonnya di dun batu 3.

kalid gereja samad kabarnya sudah berkira-kira untuk cabut lari daripada mempertahankan kerusi parlimen di shah alam.

parlimen yang bakal kalid samad masuk, ialah kota raja.

justifikasinya mudah. nama kalid gereja di shah alam sudah menjadi busuk  dikalangan majoriti penduduk melayu di shah alam.

kalid nak cabut ke tempat yang ada mix pengundi. selamatlah dia.

kalid gereja dikabarkan berjanji kepada YDP pas kota raja yang baru, cikgu jaafar untuk menjadi calon dun pada pru ke 13 nanti.

dengan syarat, cikgu japar buat kerja untuk halau keluar dr mariah, ahli parlimen kota raja sekarang.

kalid gereja calon parlimen kota raja.
cikgu japar calon dun sri andalas.

manakala azmizam akan menggantikan suhaimi shafie di sri muda. suhaimi shafie sudah boleh mengucapkan good bye kepada politik pasal kesnya dengan sultan selangor.

kes kat subang,kapar,klang dll lagi kacau. nantikan ceritanya.

HAAA.. TUNGGU APA LAGI ?!

anwar aljubs kata populariti najib merosot .
itu tanda pengundi beralih kepada pakatan.

PERRGGHH !!

kalau kamu dah konpiden sangat pakatan boleh retain selangor dan takluk putrajaya....

dengan segala hormatnya gerakan anti pkr dan seluruh rakan blogers pro umno desak khalid ibrahim untuk bubarkan segera DUN selangor !

ayuh kita rentap pada pilihanraya negeri !
ayuh ini masanya anwar !
kamu buktikan kebenaran kata-kata kamu !

ahhh... blogers sudah tak tahan menanggung rindu.
bilakan tiba masanya kita beradu.
ayuh bubarkan segera DUN mu.
kita lihat pada realiti siapa yang rakyat pangkah di hari pemilu !

AYUH ANWAR !
AYUH PAKATAN SELANGOR !
APA TUNGGU LAGI !

Tuesday, August 30, 2011

JOHN R MALLOT JURUCAKAP KEPALA LUTUT.

john r mallot adalah kawan baik anwar aljubs.

dalam artikelnya yang terbaru john r mallot mempertikaikan jumlah pengundi berdaftar di luar negara sepertimana yang telah SPR keluarkan butirannya.

kata john r mallot, terdapat 1 juta rakyat malaysia berada di luar negara tetapi hanya 2500 sahaja yang mendaftar sebagai pengundi.

john r mallot pertikai fakta dan kesahihan SPR.

inilah masalah bila buat research guna kepala lutut.

mengikut laporan SPR, jumlah pengundi baru yang layak mengundi tetapi BELUM MENDAFTAR dianggarkan berjumlah 4 juta orang.

kalau yang 4 juta orang dalam malaysia pun tak mendaftar mengundi, apatahlagi rakyat malaysia yang berada di luar negara.

john r mallot, research kau pakai kepala lutut ke ?

BERITA BAIK UNTUK PENGUNDI INDIA , DARI PAKATAN SELANGOR.

berita baik untuk pengundi india di malaysia.

adun kota alam shah di selangor iaitu manoharan kecewa pakatan selangor masih GAGAL dalam membalas balik jasa terhadap undi masyarakat india yang telah mereka berikan pada pru 2008.

kata manoharan, beberapa usul di sidang dun selangor selama 3 tahun yang telah dia kemukakan GAGAL ditunaikan permintaannya oleh kerajaan pakatan.

rakyat ?
mana janji kepada rakyat ?
mana pergi janji manifesto merakyatkan rakyat ?

kesal si tambi bernama manoharan ni.

jadi kepada pengundi india, apa lagi tunggu. kasi demo satu kali laaaaaaa..

marru malarche !

MAT SABU DAN PAS : PENYUNDAL POLITIK TERAGUNG ABAD INI.


hidup bagai roda. kadang kala di atas kadang kala di bawah.

mat sabu pernah dianggap sebagai ayam sabung pas. kehebatannya berceloteh di pentas ceramah memungkinkan mat sabu diangkat menjadi timbalan presiden pas pada muktamarnya tahun ini.

selama ini mat sabu dianggap neutral dalam memilih hala tuju perjuangan pas.

dalam pas terdapat 2 kelompok yang telah memecahbelahkan pas. kelompok pertama digelar kumpulan ulamak dan kelompok kedua digelar erdogan. 

kumpulan erdogan mula muncul dan semakin berkuasa dalam kepimpinanan pas selepas pakatan memenangi 5 buah negeri dan berjaya mematikan 2/3 majoriti BN di parlimen.

kita seharusnya memperbetulkan semula pengistilahan kumpulan erdogan. nama dan tubuh badan erdogan itu tidak cocok dengan perilaku kumpulan dalaman pas yang selama ini kita gelarkan.

adalah tidak tepat untuk menggelarkan mereka dengan nama kumpulan erdogan tatkala kalimah ALLAH,sokongan murtad,liberalisme diaplikasi dalam sistem saf perjuangan sebahagian pimpinan pas.

wajarlah nama kumpulan erdogan itu ditukar kepada kumpulan attaturk.

baru cocok dengan perilaku dan gambaran sebenar apa yang telah berlaku sepanjang pasca pilihanraya 2008.

dikala 2 kelompok dalaman pas ini saling hancur menghancuri sesama sendiri, mat sabu lebih memilih untuk menyendiri.

dia tidak berminat pada kumpulan anwar (yang dikira baru dalam saf kepimpinan pas) apatahlagi mahu bersengkongkol dengan kumpulan haron taib...sebut dewan ulamak pas yang pernah melanyak idelisme syiah dokongan mat sabu.

kerana menyendiri inilah menyebabkan mat sabu berjaya meloloskan diri lalu memenangi kerusi timbalan presiden pas.

sejak 1999 atau lebih tepat di zaman reformasi, mat sabu boleh dianggap sebagai timbalan presiden pas yang paling bangang yang pernah dilahirkan oleh pas.

inilah masalah dan keterlanjuran penyokong pas.

orang yang pandai berceramah di atas pentas dianggap sudah memenuhi kriteria lalu diangkat menjadi timbalan presiden pas. 

kualiti dan NKRA yang sungguh low class dalam memilih jawatan tertinggi presidensi.

orang ilmuan seperti nasarudin mat isa sayangnya dianggap tidak layak menjadi timbalan presiden hanya berdasarkan faktor persepsi politik dangkal mainan pas. ilmu dan kredibeliti nasa sebagai barisan kepimpinan ulama muda masa depan pas ditolak ketepi.
mat sabu boleh dianggap pelengkap kepada kehancuran pas pasca 2008.

nama mat sabu adalah pelengkap kepada siri-siri nama sundalan politik parti pas yang berjaya merosakkan perjuangan parti seperti kalid gereja samad,nizar bintang 3, dr zulkifli ahmad penjilat tegar anwar, dr hata karburator dung,mahfuz bean,salahudin ayob aka din pudu sentral,husam kambing janapari,mazlan aliman yang gila babi,idris ahmad bohsia dap dll yang tak mampu dinulikkan namanya di sini.

sayang kualiti dan cara penyokong pas dalam memilih timbalan presiden yang hanya berlandaskan kepada faktor hebat berceramah sudah menampakkan kesilapan dan kesalahan paling ketara.

mat sabu telah merosakkan nama yang dibinanya selama ini.

hanya kerana kesumat dendam membara terhadap umno, mat sabu sanggup menafikan bakti dan jasa sekumpulan syuhada bukit kepong dalam ceramahnya baru-baru ini.

terlajak kata badan binasa.

jasa mat sabu ini telah memberikan durian runtuh kepada politikal umno. 

umat islam akhirnya telah difahamkan akan tatacara perjuangan politikal pas.

terus terang aku cakap, kalau pas konsisten sepertimana gerak laku mereka sebelum pru 2008, aku berkeyakinan pas mampu menggantikan umno.

tapi sayang, seribu kali sayang.

ALLAH SWT masih sayangkan melayu atau lebih tepat parti umno.

umno selama 3 tahun ini tidak perlu melakukan damage dan karektor assasinasi politik yang begitu serius terhadap pas.

pimpinan pas lah yang selama ini telah membunuh kredibiliti parti mereka sendiri.

obses terhadap politikal melampau, gaya pemikiran politikal ekstrem,bangkangan politik yang tidak menguntungkan rakyat, penyundalan melampau terhadap institusi islam dan melayu antara faktor besar memungkinkan kehancoran pas pada pru ke 13 nanti.

silap perhitungan pas.
mereka tidaklah sebijak mana.

pru ke 13, pas akan bertembung satu lawan satu dengan umno. faktor sentimen melayu,islam dan kenegaraan menjadi isu utama pengundi memilih parti.

adakah pas mampu menjawap desakan dan persoalan rakyat, bejat politik yang selama ini telah mereka persundalkan ?

kepada umno, kerja kamu nampak mudah..
aku takkan sebut makin mudah.

pkr bagaimana gap ?

jawapan gap. pkr sudah lama mampos dan akan menjadi mendiang pkr pada pru ke 13 nanti !

Monday, August 29, 2011

BUKIT KEPONG : KARPAL SINGH SAHKAN MAT SABU LAHANAT KOMUNIS !

KUALA LUMPUR 29 Ogos – Pengerusi DAP, Karpal Singh hari ini berkata, 25 anggota polis yang mempertahankan balai polis Bukit Kepong pada 1950, Datuk Onn Jaafar dan Tunku Abdul Rahman adalah pejuang kemerdekaan sebenar dan perkara itu tidak boleh dipertikaikan.

DAP LAKNATULLAH BIDAS PARTI ISLAM YANG TAK MEMBELA PEJUANG ISLAM DI BUKIT KEPONG.


AKU SOKONG SARANAN PERKASA.


dato ibrahim ali kata da tiba masanya kerajaan untuk menubuhkan kementerian hal ehwal orang islam bagi menangani pelbagai permaslahan mat yang wujud.

aku sokong. lebih-lebih lagi yang menyentuh bab permasalahan murtad. 

SAYA TAK INGAT ?

saya tak ingat, kata mat sabu bila disoal tentang kenyataannya menghina pejuang (polis) dalam tragedi bukit kepong.

soalan aku kepada mat sabu ?

masa kau nak menutuh perempuan dalam bilik 121, kau ada ingat tak yang pompuan tu sebenarnya bini orang ?

MAT SABU: BILA NAK GUNA ISA HISHAM ?

kerismudin telah bersuara.
tapi setakat kenyataan play safe.
hisham kata tindakan mat sabu telah memakan diri.
pelik hisham dah tukar stail, dari amaran kepada play safe.

rakyat desak mat sabu dikenakan ISA.

bekas ketua polis negara, tan sri musa hasan juga mendesak ISA dikenakan ke atas mat sabu. adakah hisham punyai keteluran untuk mengambil tindakan ?



Sunday, August 28, 2011

MAT SABU ..TIDAK MUSTAHIL SATU HARI NANTI !

tidak mustahil satu hari nanti, penjilat syiah ni akan mengajak rakyat untuk membenci pula para sahabat nabi muhammad saw.


kalau korang nampak baner mat sabu akan berceramah , mohon korang turun ramai-ramai dan baling telur kat muka mat sabu..lagi bagus kalau dapat ludah muka bangsat ni !


VIDEO LAPORAN POLIS TERHADAP PRESIDEN SYIAH MALAYSIA,MAT SABU-TOH !



LAPORAN POLIS TERHADAP MAT SABU.

GAPS akan membuat laporan polis terhadap mat sabu ekoran kenyataannya semalam. laporan polis akan dibuat pada hari ini jam 3petang di balai polis seksyen 6 shah alam.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Saturday, August 27, 2011

BUKIT KEPONG : MAT SABU SOKONG KOMUNIS YANG BUNUH POLIS !

baca pada kenyataan di bawah. mat sabu kata komunis yang bunuh polis dan keluarga mereka dalam tragedi bukit kepong dianggap HERO.

inilah pas.
inilah wajah sebenar pas.
inilah wajah sebenar timbalan presiden pas.

moga seluruh anggota polis,bekas polis dan keluarga mereka sudah membuat keputusan untuk tidak lagi memangkah parti pas.

mat sabu..makin lama makin banyak peluru anda bagi kepada blogers.. terima kasih.
timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu mencetuskan kontroversi baru apabila menganggap pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke-4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang dan membunuh anggota keselamatan dan keluarga mereka dalam tragedi Bukit Kepong sebagai hero sebenar.


Menurutnya, Muhammad Indera, lelaki Melayu yang bersekongkol dengan Goh Peng Tun dan 200 anggota komunis adalah hero sebenar, bukannya 25 anggota polis dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan di balai polis itu.

Dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang 21 Ogos lalu, Mohamad turut mendakwa Dato' Onn Jaafar dan Tunku Abdul Rahman tidak layak dianggap sebagai pejuang kemerdekaan kerana tokoh tersebut adalah pegawai British.

Beliau juga berikrar untuk mengubah semula sejarah kemerdekaan negara jika pembangkang berjaya merampas Putrajaya kerana dakwanya, sejarah yang tertulis pada hari ini tidak memaparkan fakta sebenar selain hanya memihak kepada UMNO.

"Dekat nak merdeka nanti, siarlah cerita mengenai Bukit Kepong. Bukit Kepong ini, polis yang mati itu polis British. Hat (yang) serang Bukit Kepong itulah pejuang kemerdekaan yang sebenar, yang serang Bukit Kepong itu Mat Indra (Muhammad Indera). Dia Melayu tapi semua sejarah itu ditutup.

LAWAK GILA BABI PKR SEBELUM RAYA ?

pkr.
kamu kenal pkr bukan.
semalam pkr nak buat lawak gila babi.
pkr nak perjuangkan isu melayu !
serius pkr nak perjuangkan isu melayu.


makin dekat tarikh pilihanraya , makin sawan babi lah perangai pakatan.


pkr nak perjuangkan isu melayu.
ini tanda-tanda kena sampok setan.


UNIT SELAMAT AKIDAH. AKU SOKONG HASAN ALI.

hasan ali kata dia nak tubuhkan unit selamat akidah di selangor.
makin panaslah kafirin dan munafikin dalam pakatan selangor.

LYNAS : PKR NAK BODOHKAN PEMIMPIN PAS SEKALI LAGI.

antara pkr dan pas.

kalau waktu pilihanraya umum ataupun pilihanraya kecil, jentera yang paling banyak bertugas semasa berkempen adalah jentera pas.pkr takde jentera, takde ahli.

tapi pas sanggup tolong pkr atas dasar pesepakatan.

bila menang, pkr nak tunjuk taring.
nak tunjuk ajar pas cara berpolitik.

pkr lahir tahun 1999.
pas lahir tahun...1950 an.
baca tajuk pada foto di atas. 

pkr nak tunjal kepala pas pasal dr rosli berbeza pendapat dengan fauziah saleh.

pkr kata mereka perjuangkan ide politik baru. politik baru bisa mengaplikasikan perbedaan pendapat.

sayang bila ahli parlimen pas membodohkan teori bodoh lynas karya fauziah saleh, pas diminta mengambil tindakan terhadap ahlinya sendiri.

mana pergi telor pas ?
mana pergi telor hj hadi ?

takkan korang takut pada sergahan cicak mengkarung pkr seperti si fauziah saleh tu.

aduhai...kalau aku ahli pas dah lama aku tegur pimpinan di atas.



PKR GADUH DENGAN DAP.

ini berita baik.

pkr belasah adun sungkai dari parti dap pasal menyalahgunakan dana mangsa kecelakaan di perak.

bagus, inilah politik baru. gaduh secara terbuka diantara parti pakatan merupakan berita baik kepada rakyat. 

dulu pas rembat tabung memali, kini giliran dap pula merembat  tabung rakyat.

rembat duit rakyat, adalah salah satu konsep dalam negara berkebajikan pas .hahahahaha

KARIER POLITIK ADUN SRI MUDA BAKAL BERAKHIR !


Shuhaimi didakwa mengikut Seksyen 4(1)(c) Akta Hasutan 1948 dan boleh dihukum mengikut Seksyen 4(1) akta yang sama yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga tiga tahun atau denda maksimum RM5,000 atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan. 

suhaimi shafie adun sri muda yang biadap terhadap sultan selangor boleh mengucapkan selamat tinggal pada politik.

jik disabitkan kesalahan, adun sri muda ni tak boleh bertanding untuk pru ke 13 nanti.

punah harapan nya.tugasnya sebagai ketua penerangan pkr selangor sia-sia belaka.

bye-bye suhaimi. pi balik kerja kat pharmaniaga ya.. 


alahai suhaimi terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata badan binasa.

Friday, August 26, 2011

MALAYSIAKINI GEMBIRA MALAYSIANINSIDER DISAMAN.

mkini yang nampak lebih-lebih dalam soal tajudin ramli nak saman malaysianinsider.

mkini sengaja nak rosakkan lagi nama malaysianinsider.

persaingan mereka sudah mula menampakkan faktor  dan elemen bunuh karektor.

malaysianinsider boleh bungkus, dan ia merupakan berita gembira untuk mkini. saingannya yang lain iaitu haprakdaily, mana ada kualiti.

SALAM AIDILFITRI DARI GAP.

hari ni last day bekerja, ramai akan pulang ke kampung berhari raya.

sesudah sebulan berpuasa, kita akan menyambut hari raya. aku ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua pembaca blog aku.

tak lupa juga kepada pengkomen-pengkomen tegar blog gap, baik penyokong atau penentang mahupun atas pagar. pengkomen blog aku ramai yang hebat-hebat, tak mampu aku nak sebut kan satu persatu. apa pun, jasa kamu dalam menghurai dan mematah hujah merupakan pengorbanan mulia dalam usaha kita menghancurkan pakatan.. 

kepada rakan FB kelab penyokong gap juga aku ucapkan salam yang sama. jasa anda melanyak pakatan dalam FB adalah perjuangan.

kepada seluruh rakan blogers, aku ucapkan salam aidilfitri untuk korang. maaf kalau ada salah dan silap ya.


pesanan aku. balik raya ni kita wajib bagitau seluruh keluarga untuk menolak pakatan pada pru ke 13 nanti. pas dan pkr tidak menguntungkan perjuangan islam dan melayu.

berhati-hati di jalan raya sahabat.
maaf zahir dan batin.


ps:- blog gap tetap akan dikemaskini sepanjang cuti hari raya ni.

LIVE LIWAT.

anda boleh KLIK SINI.

PAS NAK JADI PEJUANG HAK MELAYU ?

pas nak anjur konvensyen selamatkan kampung melayu KL oktober ini.

apa ?
pas nak selamatkan melayu ?

what ?
melayu nak diselamatkan pas ?

kenapa tiba-tiba pas nak pusing dan mula bercakap mengenai 'hak melayu' ?

kenapa bila dah dekat pilihanraya pas mula nak cakap mengenai 'hak melayu' ?

apa pas dah tak konpiden ke mengenai perjuangan pakatan ?
apa pas dah tak yakin ke mengenai perjuangan politik baru ?
apa pas dah tak yakin ke mengenai perjuangan hak sama rata ?

pas mula nak bercakap mengenai 'hak melayu' ?

satu pembohongan politik sekali lagi akan berlaku. sejak bila pas mengiktiraf 'hak melayu' sedangmana selama  ini mereka cukup toat dan kow tow pada kehendak master mereka iaitu dap laknatullah .

melayu tidak mudah lupa.
melayu takkan lupa.

lupa mengenai apa ?

lupa mengenai persundalanbolongan pas yang selama ini mentekedarah habis kesemua hak melayu demi kebulurkan undi bukan melayu.

nik ajis pernah mengeluarkan kenyataan, dia bukan pejuang melayu. dia bukan melayu.

kalau pas mula nak perjuangkan 'hak melayu' tidakkah mereka khuatir tiket ke sorga mereka akan secara automatiknya terbatal ?