Monday, January 26, 2009

ISU PERAK ? SEKALI LAGI DIVERT.ANWAR RUPANYA TAKUT PADA SAIFUL BUKHARI !

STRATEGI PERTAMA
KEKALUTAN BERMULA LAGI. ISU DIVERT DIMAINKAN ANWAR KALI KE 2.KALAU DULU RAKYAT MALAYSIA DIBODOHKAN OLEH ANWAR DENGAN CIPTAAN 'KERAJAAN 16 SEPT' YANG SEBENARNYA ALASAN MENGALIH CABARAN SAIFUL KEPADA ANWAR UNTUK BERSUMPAH LAHANAT.

KINI ANWAR BERMAIN WAYANG SEKALI LAGI. ANWAR AKUI DIA TIDAK BOLEH LAGI MEMAINKAN ISU 16 SEPT KERANA SUDAH TIADA KREDIBILITINYA, ISU PERAK PULA DIMAINKAN.

ANWAR MENGINTAI PELUANG. ADUN BOTA KECEWA DAN HARI INI 7 ADUN UMNO PUN DIHUBUNGI ANWAR UNTUK MEMBENTUK KERAJAAN PKR YANG BARU. PADA MASA YANG SAMA ANWAR MELALAIKAN PIMPINAN PAS TERHADAP SKOP YANG KECIL INI(mengurangkan suara2 sumbang dr pas yang yakin anwar peliwat), DEMI MENGALIH PERHATIAN KEPADA SATU TARIKH YANG BESAR FERBRUARI NANTI, IAITU TARIKH PERHITUNGAN BELIAU DAN SAIFUL ,IAITU FEBRUARI 2009.

STRATEGI BERIKUTNYA..............

ia bermula di sini, di pejabat menteri besar negeri perak. di situ ada terletak seorang manusia bernama ir nizar jamaludin. walaupun dia seorng ir, namun taraf akal nya kurang sedikit daripada seekor lembu. bodohnya bagai manusia yang melanggar sunah nabi, yang melarang umatnya memakan semut dan tidur selepas asar. dalam hadis ada memberitahu agar kita jangan sekali-kali tidur selepas asar dan makan banyak semut kerana ia mendatangkan sifat bodoh dalam darjah yang paling tinggi.

ir nizar telah melanggar aturan hadis nabi saw ini walaupun dia seorang pas. jelas dan nyata pas tidak tahu basic islam. mungkin ramai melayu yang akui kenyataan gap ini bahawa pas ini memangnya sudah menyimpang jauh dari perjuangan asalnya dan KITA KENA MEMAHAMI SATU FAKTA PENTING BAHAWA PAS ITU TIDAK 'MEWAKILI KITA' DALAM URUSAN ISLAM.

selepas punca maka pasti ada tindakan. anwar bin ibrahim adalah mahamunafik paling besar dala sejarah islam, menduduki tangga ke 2 dibelakang abu jahal. munafik bermaksud berpura-pura dalam keputusan hidupnya. munafik lebih berbahaya daripada kafir dan ia terbukti dalam konteks bilangan surah al-munafikun ia lebih banyak bilangan surahnya daripada surah al-kafirun !

bila manusia yang statusnya seperti 'kera mendapat bunga' wujud dalam pakatan seperti mb perak nizar, maka anwar yang dari dulu mempunyai skill menjatuhkan orang demi kepentingannya mulai bertindak.

samalah game politik nya menghancurkan yahya sahri bekas pembantu khas kalid ibrahim tempoh hari. kesilapan yahya sahri hanya pada sekeping 'letter head' kerajaan negeri selangor dalam kes sambutan 100 hari pakatan memerintah.yahya sahri dicantas dan digantikan dengan nik nazmi (adun dan bekas budak kopi anwar sebelum election). nik nazmi merupakan 'mata dan telinga' anwar di pejabat suk selangor.

kini mb kalid ibrahim punyai masalah besar, gara-gara lembu korban. siapa dalang di sebalik keluarnya cerita ini ? tepuk dada tanya iman. dengan 'bakal terkeluar' nya kalid ibrahim maka akan masuklah 'orang-orang' anwar yang tulen menguasai kerajaan negeri. azmin ali dengar kabarnya sedang berkemas.

kenapa kalid ibrahim perlu dikorbankan ? kerana musuh ketat kumpulan erdogan iaitu kumpulan hj hadi sudah menguasai pimpinan pas negeri. orang anwar dalam pas iaitu kalid(sakit jiwa) samad dan saari sungib sudah mati dicantas tahun lepas. anwar sudah tempang dalam kumpulan pas selangor. maka dengan perlantikan azmin nanti maka akan ada satu rombakan besar exco-exco kerajaan negeri dan pastinya hassan ali akan jadi mangsa pertama ditendang keluar untuk memudahkan azmin memasukkan group-group baru erdogan pas bekerjasama dengan azmin..

berita sudah tersebar di kalangan pemimpin pas akan kenyataan anwar yang 'tidak berapa' suka dengan kemenangan wahid endut. cerita ini membuatkan mereka mulai angguk tanda faham akan muslihat anwar. anwar sebenarnya hanya menggunakan mereka sebagai batu loncatan untuk dengan seberapa segera menguasai negara.

samalah insiden pada 1993. anwar menggunakan faktor 'melayu baru' dan 'team wawasan' untuk membawa persepsi perubahan baru dalam umno. mangsanya arwah tun ghafar dan matlamatnya menghancurkan dr mahathir pada pemilihan 1999.

HARI INI ANWAR SUDAH MENGHUBUNGI 7 ADUN PERAK UNTUK MENCATUR MATLAMAT MENGUASAI KERAJAAN NEGERI. MB PERAK DARI PAS AKAN DITENDANG KELUAR DAN DAP AKAN HILANG 'ANJING SURUHAN'. antara game plan anwar mengatur strategi begini kerana mahu mengembalikan kepercayaan 'orang melayu' yang sudah hilang untuk kembali menyokong pakatan dan pkr terutamanya.nizar antara player yang membuat onar.

anwar tidak mahu kehilangan pengundi melayu seperti yang telah terbukti di peti undi wakaf mempelam. melayu selama 5 penggal mengundi pas, dek kerana kesialan pemimpin PR merosakkan nasib islam dan bangsa, pengundi peti undi wakaf mempelam telah mengundi UMNO. anwar sudah membaca signal ini maka sesuatu yang drastik perlu dilakukan, walaupun ianya akan menikam pas sendiri !

anwar juga sudah mengetahui signal berikutnya, pengarah-pengarah besar dalam malaysiakini sudah berpecah dua. satu kumpulan menyokong anwar dan satu kumpulan menyokong dasar awal penubuhan iaitu bertindak neutral. tapi anwar cekap mengubat luka walaupun ubatnya tidak semestinya membawa sembuh. malaysiakini kini dibiayai oleh dato soh chee wen. berjuta wang di 'pam' masuk kedalam pengurusan namun ianya masih tidak dapat mengubat luka mereka. SALES DAN RATING MALAYSIAKINI semakin jatuh dan portal baru yang berpangkalan di singapura iaitu MALAYSIAN INSIDER sudah mengambil alih kedudukan web politik popular. siapa di belakang MALAYSIAN INSIDER,nanti gap cerita... anwar sebenarnya dalam ketakutan.

kenapa takut ? kerana ada satu 'pihak besar' di seberang sana sudah mula menagih janji. mana 16 september ? wang sudah dilabur namun pulangannya masih tidak menampakkan hasil. apa yang dijanjikan ? dengar kabar 'LALUAN SELAT MELAKA' akan menjadi bahan gadaian yang selama ini tunku,razak,hussein dan mahatir cukup pertahankan. apa yang penting sangat laluan selat melaka, tiada lain kerana ia bakal dijadikan pengkalan tentera amarikaan. bukan itu sahaja, ia juga menjadi laluan 2/3 perdagangan ekonomi dunia(itu adalah sasaran yahudi,menguasai laluan perdagangan penting dunia di sebelah TIMUR).

balik kepada politik dalaman. husam musa di arah untuk melanggar hj hadi.wang bukan persoalan kerana percaturan anwar lebih berkepentingan. bila perak beralih tangan maka secara total PKR memainkan peranan.

anwar juga sudah tahu akan kegusaran pihak istana. ketuanan rakyat itu sambungan rancangan sialan malayan union. menghapuskan hak istimewa melayu dan akhirnya kedaulatan raja-raja. raja nazrin sudah 'memberi hint' sebanyak dua kali..dengar kabar kalau ia masuk kali ketiga..maka ....................................

ANWAR SUDAH KESUNTUKAN MASA !maka perak perlukan perubahan kuasa kononnya untuk mengembalikan semula kepercayaan raja ! maaf sebut banyak kali, tolong jangan percaya ini pemimpin durjana !

SEBENARNYA ANWAR CUBA DIVERT ISU YANG LEBIH PENTING DARIPADA ISU DI PERAK. DULU WAKTU SAIFUL BERSUMPAH LAKNAT ANWAR DIVERT ISU KEPADA MOMOKAN '16 SEPT'. KINI TARIKH PERHITUNGAN ANWAR DAN SAIFUL MUNCUL KEMBALI DAN SEKALI LAGI ANWAR DIVERT ISU INI AWAL-AWAL KEPADA CERITA DI PERAK ! ANWAR ANWAR..KALI INI KAU KANTOI !

ps:- KEPADA PENYOKONG PAKATAN, GAP MOHON KEPADA ANDA UNTUK 'MERAIKAN' KEMENANGAN SEMENTARA INI KERANA DUKA YANG BERTIMPA AKAN MENIMPA ANDA DALAM TEMPOH TERDEKAT INI !

19 comments:

Anonymous said...

hebat ko punya mklumat, truskn berjuang gap dlm membongkar saper dia anwar berahim

aku tertarik dgn malaysian insider,laman portal ni saper punya?KJ ker?tlg crita skit kt aku,mnrik tu,heheh

Tai said...

Wow! Wow, ini sudah bagoih punya kes. hang pi korek mana cerita ni encik?

Anonymous said...

that y u org suka main belakang by umno by using this wat anti antic

slyderrose said...

baguih punya cerita..pasti semua rakyat malaysia akan percaya...

melayuangkat said...

Terima Kasih atas info terkini ini.

Lord Garam said...

Salam Bro,

Aku bagi 5 bintang untuk cerita panas ko nie...

Pakatan Temberang S'gor dan Perak tengah gelabah sekarang...Raja Nazrin kasi saound kuat skit..Daulat Tuanku..

Bro ado maso aku belanja ko makan char koewteow...

qwerty said...

manyak syok baca ini story.
itu DSAAB boleh cakap ini macam ka.. kasi lawan sama itu DSAI.. mahakalentong puye olang.

DSAi ..masuk kandang kambing jadi kuda..
masuk kandang lembu jadi khinzir..
semua dia boleh jadi..

Anonymous said...

manyak syok baca ini story.
itu DSAAB boleh cakap ini macam ka.. kasi lawan sama itu DSAI.. mahakalentong puye olang.

DSAi ..masuk kandang kambing jadi kuda..
masuk kandang lembu jadi khinzir..
semua dia boleh jadi..

Permaidani Dunia said...

brilliant la GAP..teruskan membongkar.biar orang tahu siapa anwar ibrahim.

sekali lagi,sungguh bagus post ini..

syabas.

Anonymous said...

Oii mangkok! Korang ini udahlah bodoh, bahlol pulak.Memang dasar pencacai angkat najis bagi Umno tolol.Kalau Pak Lah yang diangkat oleh mahafiraun menjadi PM pun boleh dikencingkan oleh umno apa nak heran orang-orang tolol sezaman kamu ini.
Patutlah rakyat makin membenci umno dan bn sebab ujudnya manusia separa haiwan tolol nie bagi merosak teruk umnooo..nooomoreeee pleaseeee

PAPA GOMO said...

KENAPA ANWAR SUKA BUNTUT???
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/01/anwar-buntut-punya-olang.html

Anonymous said...

hebat betul cerita ko..teruskan tentu cepat UMNO dan BN mampos dengan ko-ko sekali boleh dikapankan...wakaka...Orang bengong selalu mengaku pandai...Orang gila pasti tak ngaku dia gila..ORANG UMNO mengaku semua dia yang tera.....tu pasai RAKYAT dah meluat kat hangpa....sedaqlah..tok sah dok di buai mimpi lagi.....mangkok ayun

budakjengka said...

memang best la cite GAP ni...
teruskan usaha untuk mendapatkan maklumat tentang PENIPU RAKYAT (PR)......

basic_2009 said...

bodoh punya anonymous ...

siapa kata kita orang UMNO ???
aku bukan UMNO, bukan PAS, bukan PKR ...

tapi aku Melayu Islam yang bersikap neutral, banyak bertolak ansur tapi memahami keadaan politik!!!

macamlah PKR PAS tu terror sangat - apa UMNO buat semuanya tak betul!!! bila dah perintah, semuanya sapu. hudud ke mana? negara kebajikan ke mana? dengar cerita nak buat konvensyen kat pulau Langkawi - bolehlah buat macam2!!

woi, isu Mahafiraun tu dah lapuk dah. itu pun nasib baik dia pecat siAnwar celaka ni 1998 dulu ... kalau tidak habis dia jual Tanah Melayu ni!

teori kau ni GAP memang boleh pakai ... sebab kau ada letak cukup reviews ... walaupun personal opinion.

aku percaya Anwar dipukul dalam lokap dulu oleh Rahim Nor ... , tapi aku juga percaya sekarang Anwar bangsat ni yang berangan jadi PM adalah juga talibarut Israel Amerika !!!

GAP KEMBALI said...

basic 2009
satu hujah balas yang baik, melayu pkr ini sudah tuhan hilangkan akidah iman. nafsu gila dan bodoh menguasai diri. dalam hudud lebih lebih sembah karpal dari tuhan, masyaallah pandai mereka merosakkan agama.

kita.aku kau dll..bukan umno tetapi melayu/islam yang neutral melihatkan keparatan pakatan rakyat ini sudah mencapai tahap merbahaya.

MEREKA INI PERLU DIBENTERAS HABIS-HABISAN ! PERCAYA LAH ALLAH MAHUKAN KITA BETARUNG SAMPAI MATI DENGAN MEREKA !

Generasi Pejuang Bangsa said...

bgus juga maklumat dr gap ini yg terbaru .. thanks gap

laman web malaysian insider ini kalau tak silap ada juga link2 dgn KJ ..harap gap dpt huraikan nanti siapa dibelakang tabir portal yg paling berpengaruh di Malaysia sekarang ini menendang portal pro Anwar Malaysiakini..

QasehNuryz said...

Thanks for the info GAP.
seronoknya membaca..
dan tambah seronoknya juga jika ia segera menjadi kenyataan.mcm² hal berlaku kebelakangan ni.sgt merisaukan.

Anonymous said...

aku follow citer ko since 2004,malaysia today gap>>>>>>>keep up all the effort whacking the bastard dsai.d man

Anonymous said...

TEMAN MERUJUK KAT AONYMOUS...YANG AYAT NYEA OOOI MANGOK TU,ORANG UMNO PENCACAI...WOI MANKOK ROSAK NEA TEMAN NAK BAGI TAU MIKE YANG MIKE DOK SOKONG PKR HAPRAK TU APASAL...DAH LAH TOKEY MIKE SONDOL DEPAN DAN BELAKANG MIKE BOLEH KUTUK UMNO LAGI..WOI SEDARLAH TEMAN RASA MIKE NE DULU MUNGKIN BELAJAR PAKAI BIASISWA KERAJAAN MASA BELAJAR TU PUN KALAU MIKE PANDAI..TAK TAULEH TEMAN KALAU MIKE BANGANG...ATAUPUN MIKE NE BARU MASUK KEJA BARU GRED..TETAPI KERJA GAN KERAJAAN..HABIS TU GAJI MIKE SAPA BAYAR..KERAJAAN KAN...KERAJAAN TU SAPA....umno DAN bn LEA BANGANG.BUDAK-BUDAK ZAMAN SEKARANG NE BANYAK SOKONG PKR PASAL APA PASAL DEPA NE SUKA MEMBERONTAK SAMA MACAM DEPA PUNYA BOS SI ANNUAR TU SETAKAP LULUS IJAZAH AM BUAT APE.AKU PALING BENGANG GAN ANUAR NE MASA BAPA AKU AMBIL LOAN ASB(MAKLUMLAH KITA BUKAN ORANG KAYA)SI BEDEBAH TU MASA JADI MENTERI KEWANGAN PI NAIK KADAR FAEDAH MASA GAWAT TAHUN 1997,APA NAK BUAT LOAN INTEREST DARI 8% JADI 25% JADI AKU SURUH BAPA AKU JUAL BALIK LOAN TU KAT BANK(NASIB BAIK AKU NE PANDAI INGGERIS SIKIT..WALAUPUN AKU DOK KAT HULU..TAK PI TUITION..PASAL AKU NE ANAK DIDIK ITM..NE PUN SATU SI JAHANAM TU NAK KASI KAT BANGSA ASING..SUSAH2 ORANG DULU PIKIR UNTUK KTA SENANG-SENANG SI ANNAUR TU NAK KASI SAMA ORANG LAIN).NE TEMAN NAK KASI TAU YANG TEMAN NE BUKAN AHLI MANA-MANA PARTI POLITIK DAN TEMAN JUGA BUKAN KEJA GAN JABATAN KERAJAAN...TEMAN NE CUMA TANAMN SAYUR DAN BELA IKAN JEA JUAL KAT PASAR..PASAL APA TEMAN TENGOK ORANG KITA NE SUKA SANGAT MAKAN GAJI...PASA APA PASAL SELAMAT..GOYANG KAKI CUKUP BULAN TEKAN KAT DINDING AMBIL GAJI..CUKUP TAHUN MINTA BONUS....ELO KAWAN MACAM MANA NAK KASI BONUS KALAU EKONOMI GAWAT..KILANG TUTUP MACAM MANA NAK KUTI CUKAI NAK HARAP DUIT PETRONAS JEA LAMAT MELINGKUPLAH KITA...OK BRO SORRYLAH TEMAN DAH TERSIMPANG JAUH NE...PASAL APA..PASAL TEMAN MAT MARAH SANGAT KAT SI ANNUAR GAN MB PERAK TU.

TIMA KASIH

ORG KG