Wednesday, May 13, 2009

GEMPAR ! 1 ADUN DAN 1 AHLI PARLIMEN PKR JADI 'BEBAS' ?..PAKATAN MAKIN HANCUR !

TAKBIR TAKBIR TAKBIR !!!

'PAS MERANCANG KEJAHATAN KEPADA ISLAM DAN MELAYU, TETAPI PAS LUPA BAHAWA ALLAH SWT JUGA PUNYAI PERENCANAAN '. amanat hj GAP.

INI BERITA YANG BARU KAMI TERIMA ..

"Adun PKR K.K dan Ahli Parlimen PKR B.S akan keluar dari PKR. Difahamkan rundingan telah pun diadakan malam tadi dengan wakil ** Perak. Adun K.K ini saya difahamkan terlalu meluat dengan perangai Nizar,kerana langsung tidak berbincang dengan semua Adun dalam kemelut poltik di Perak.

Manakala Ahli Parlimen B.S itu pula ada masalah dengan Ketua Bahagiannya. Difahamkan ketua bahagiannya telah memberi amaran kepadanya yang berbunyi begini 'jangan harap kamu akan dipilih sebagai calon dalam pru akan datang".
baca seterusnya..
dan ini

10 comments:

Anonymous said...

itu ker alasanya...hemmm entahlah..

Zairul said...

Tuan GAP

Kalau jangan include PAS ok tak? Maksud saya amanat Haji GAP tu... Bukan apa, jangan kerana 1 2 orang PAS yang kurang baik/jahat, semua terpalit sama? Kalau PKR ikut suka Tuan GAP lah, memandangkan saya juga anti dengan mereka, especially bosnya.

TQ

Anonymous said...

Allahuakbar!

Anonymous said...

pirahhh mabuk...beee ennn mampuih

Chef Engineer said...

Molek sangat la.. Sebarkan berita ini. Biar Sultan perkenan bubar DUN. Adakan pilihan raya dan pengundi pangkah BN saja. BN dah ada alasan untuk menang!. Sokong bubar DUN Perak. XPKR boleh tolong..

PARPUKARI said...

BRO AKU DAH LINK KAN ARTIKEL KAU NI DENGAN ARTIKEL AKU JAM 7 MALAM NI PUNYA...HE HE HE

Semblong Boy said...

Bro GAP

Kalau berita ini menjadi kenyataan minta ParpuKari, Taiping mali serta blogger2 yang menentang PR selama ini mengadakan doa selamat diatas kejayaan ini.

Boy nak tengok muka si keparat Anwar, Nizar serta konco2nya macamana serta apa statement yang bakal dikeluarkan oleh mereka.

Syammil said...

bro gap..ni betul2 ka cobaan? dah tak sabar lagi dah nak tengok berita hot camni kat tv nanti..

Singh Is Kinng said...

Salam GAP,

Baguih la tu, lepaih ni baoleh tengok lagi sarkas atas jalan.

Anonymous said...

baguih apa,keluar jangan tak keluar....keluar dari PKR ATAU PAS......KELUAR....NANTI ...BIAR RAKYAT PERAK MENILAI KAMU SEMUA....KELUARRRRRR