Sunday, November 1, 2009

LAGI YB PKR SELANGOR BAKAL KELUAR PARTI ?

siapa dia ? dia ialah s manikavasagam. gang-gang kami panggil dia mike. mike merupakan ahli parlimen pkr kawasan kapar. hari ini dia secara terang-terangan menyokong tindakan badrul hisham yang kini menjadi adun bebas dan menyokong barisan nasional.

mike dan badrul punyai masalah yang sama. peruntukan yang sepatutnya mereka perolehi tidak sampai ke tangan. jika badrul menyalahkah kalid gagap kerana peruntukan kewangan DUN pelabuhan klang dipegang oleh nik nazmi, begitu juga yang berlaku kepada mike. mempunyai 4 dun, dan salah satu peruntukan kewangan dun di parlimen kapar (iaitu dun sementa) kewangannya disalurkan kepada rodziah ismail , adun batu 3.

kalid gagap walaupun dia ggga..ggap namun dalam hal peruntukan tampak jelas dia melakukan tindakan selektif.

perjumpaaan kami dengan mike mengundang cerita yang sama. nehi, bukan cerita kewangan. sebaliknya cara jawapan dan gaya bahasanya apabila kami memprovoke beliau, berkemungkinan dia akan mengikuti jejak langkah badrul hisham.

jelas dan nyata, badrul hisham dan mike mempunyai satu sejarah yang sama. keduanya adalah bekas budak ezam . satu perkara menarik yang aku dapat tahu, sudah ramai adun/ahli parlimen yang merupakan bekas budak ezam kabarnya sudah mulai mengajak ezam untuk minum petang..

6 comments:

Panglima Perang Cyber said...

wow ! satu persatu dah runtuh.

Ezam hero baru yang patut kita sanjung.

syabas..

Frodo Baggins said...

cayalah sifu ezam ...


>>______<<

ricky said...

Pakatan Rosak!!!!!! Padan Muka,tamatlah riwayat pakatan haramjadah.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

HEEEEEE SEMENJAK 2MENJAK NI PENCACAI2 PR YANG DULU YANG LEPAK ASYIK MENGUTUK UMNO DAH MULA KUYUP.TOPIK DAH TUKAR SIKIT,BAJU LAMBANG PARTI PUN DAN KURANG PAKAI MUNGKIN BUAT LAP NAJIS BEKAS LIWAT.LAMBANG PARTI PKR HANYA LAYAK BUAT LAP NAJIS JER MUAHAHAHAHAHAA.NAJIS BOLEH LAP TAPI DNA TAK BOLEY WOOOOOOOOOO.NAJIS BOLEY LAP TAPI OTAK NAJIS PENCACAI ALJUBURI TETAP BUSYUK WOOOOOOO

Anonymous said...

nik nazmi pun bukan booleh pakai, dia tu lari dari kontrak ngan PNB. asalnya dia tu scholar PNB yang di tanggung oleh PNB. lari macam tu aje. tunggu masa PNB nak bagi surat saman je. memang dasar tak sedar dek untung.

Anonymous said...

farid pkr said....

bagus-bagus, nampak sangat korang ni geram kat pakatan rakyat. bagus-bagus, ikutlah si najib perogol, peliwat,perompak dan semua pe, pe yang setaraf dengan si jahiliah. bagus-bagus teruska-teruskan pendehan yang korang nak buat. lagi banyak lagi cepat ko rang lingkup. bagus-bagus.