Friday, January 1, 2010

TOLONG 'HANTAR' AKU MASUK PARLIMEN PADA PRU KE 13 NANTI !



hari ini aku tutup kedai. jam 2 petang aku bersama bloger RBF dan seorang rakan bertolak ke mahkamah jalan duta. tujuannya mahu mendengar penghakiman akan kebenaran gereja dan majalah herald menggunakan perkataan ALLAH..

seperti yang kita ketahui , keputusan berpihak kepada kafirin. malam nanti kalid ibrahim bersama akan meraikan majlis tahun baru masihi secara besar-besaran. keputusan mahkamah tinggi sebentar tadi juga akan melonjakkan lagi semangat kafirin mengkucar kacirkan pemikiran umat.

hakim tadi seorang cina, seorang wanita. keadaan di mahkamah tadi penuh sesak. tetapi sayang penuh dengan sister,pejuang herald,charles santiago ahli parlimen dap,father-father.

manakala di pihak islam, yang terdapat di kamar mahkamah adalah pengerusi ACCSIN (maaf kalau aku silap, seorang chinese muslim yang terkenal perjuangkan isu murtad,nama dia aku lupa)..melayu melayu yang tak aku kenal jugak hadir dan 2 orang bloger..aku dan rbf.

orang umno ? pemimpin umno ? tak nampak ! orang pas dan melayu pkr tak kelihatan pasal mereka ini lah pelacur jalang sundalan agama..kalau kalid samad datang tadi.....

hakim masuk kamar jam 3:45 petang. permulaan membaca keputusan nampak gaya dia seakan memberikan kemenangan kepada muslim... aku mula tersenyum namun bila masuk sahaja 15 minit terakhir sebelum judgement...hakim mula bertukar topik..

kenyataan pembelaan yang banyak menyebut tentang hak sultan tentang agama islam,perundangan enakmen agama islam negeri mula dipatahkan hujahnya dengan satu pukulan maut ! ARTIKEL 11 !

hakim telah menggunakan secara mutlak dan total ARTIKEL 11 untuk over ruled kesemua enakmen agama negeri.

dulu aku pernah keluarkan artikel agar artikel 11 ini diselesaikan once n for all..murtad berleluasa kerana mereka menggunakan artikel 11 ! lina joy menang kerana artikel 11 ! aishah bukhari murtad kerana mereka menggunaka artikel 11 !

artikel 11 ini aku tulis pada 20 hb julai.klik sini
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/07/najib-dari-ijtimak-tabligh-ke-makah.html

hari ini artikel 11 memakan diri lagi. kau boleh baca usul aku pada najib akan betapa pentingnya artikel 11 ini dalam hal menyelamatkan maruah islam dan mematikan sama sekali kesepakatan ahli parlimen melayu dari pakatan..

seharusnya kemenangan kafirin ini kita ucapkan jutaan tahniah kepada kalid gereja samad dan bapak penggadai agama dan bangsa iaitu sdr anwar attaturk !

AKU DAH TAK BOLEH TAHAN MELIHAT GELAGAT PEMIMPIN MELAYU ! TAK BOLEH TAHAN ! TOLONG HANTARKAN AKU KE PARLIMEN PADA PRU KE 13 NANTI ! AKU RAYU ! AKU NAK BERTANDING PADA PRU KE 13 NANTI ! TOLONG AKU...AKU TAK BOLEH TAHAN ! AKU BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH DAN RASUL... AKU AKAN PERTAHANKAN MARUAH ISLAM DAN BANGSA HINGGA KE TAHAP YANG KORANG TAK MAMPU FIKIRKAN !

37 comments:

Akmal said...

bagos GAP..saya akan berkempen untuk anda..

Unknown said...

bro..lepas ni suruh JAKIM sediakan borang banyak-banyak. sebab makin ramai ler anak-anak melayu yang akan murtad nanti. makin ramai ler yang keliru...last-last tak sedor diri dah murtad. LAHANAT KAU KHALID SAMAD!!! LAHANAT KAU NUAR BERAHIM!!!

Mylasia said...

aku sedih kerajaan sembunyikan hal ini...tak keluar berita utama..aku pasti berjuta lagi orang kat luar sana belum tahu...aku sokong untuk hantar blogger ke parlimen...aku sanggup berjuang bersama2...rancangan harus dimulakan...aku bersumpah akan jadi penyokong utama selagi pemimpin itu meletakkan islam dan melayu dalam segala hal...

Anonymous said...

aku sokong kamu 100%..bagaimana caranya??

Anonymous said...

Sehingga menitiskan air mata bila aku terbaca berita dari GAP...kenapakah begitu jahilnya umat islam diakhir2 ini??? apakah inilah rupa DAJAL DAJAL yg bertopengkan manusia yg telah mula menjalankan tugasnya utk merosak kan akidah umat islam di dunia ini...tidak boleh di sangkalkan lagi,apabila beradanya kalimah Allah di dalam gereja maka akan sesatlah perjalanan jenarasi akan datang...mereka sudah tidak tahu membezakan yg mana masjid dan yg mana gereja....musibah yg sengaja di rancang oleh kafir jahiliah kpd semua umat islam...aku cabar khalid gereja supaya meletak kan pula "salib" ke dalam masjid supaya mengelirukan pula jenarasi kristian agar mereka berpaling menyembah Allah...jikalau kau benar benar anak jantan sikalid gereja kau sahut cabaran aku ini...aku nak tengok semua di dlm masjid dan surau di seluruh malaysia ini kau letakan lambang salib lambang kebanggaan kau...kalau kau berjaya melakukan nya kau pulak mengambil alih memegang kunci pintu syurga drpd nik aziz....aku menyeru kepada seluruh umat islam,marilah kita sama berdoa supaya Allah sentiasa menunjuk kan kpd anak cucu kita kpd jalan yg di redhai Nya...Amin...

Anonymous said...

KHALID GEREJ MEMBENARKAN KALIAMH ALLAH DIPIJAK PIJAK OLEH KRISTIAN DIDALAM GEREJA....MARI SEMUA UMAT ISLAM YG MENYEMBAH ALLAH KITA SAMA SAMA MEMIJAK KEPALA KHALID GEREJA SERTA SEMUA KEPALA KEPALA PEMIMPIN MELAYU PAS DAN PKR....BIAR SAMPAI DIA MASUK GEREJA MENYEMBAH SALIB MINTAK PERTOLONGAN....ummi merdeka said

Anonymous said...

U HAVE MY VOTE BROO!!!...TO HELL WITH FUCKATAN!..JUBO FACE!..FATHER KHALID KIWAK!!..HARKKK PTUIHHH!!!..DAMNN YOUUUU!!>:-0

EPI 016 said...

aku betul2 nampak keikhlasan dalam penulisan kau.tapi tak taulah sama ada ia betul2 mencerminkan hati budi kau atau kau memang seorang penulis yang bijak memanipulasi.

sejak keblkgn nih, mmg nampak sifat neutral kau.kau bukan saja belasah pr tapi jugak pemimpin umno!

aku antara orang yg akan bagi sokongan padu dan pertolongan dgn sepenuh hati aku untuk kau masuk parlimen!

squillaciukm said...

KAFIR MUSYRIK n SI ISLAM MUNAFIK NIE kata...

ALLAH tu HAK SUME...

SESAPE pon bole GUNA...

so...

apa kata kalau...

DALAM MASJID or kat KELILING MASJID...

kite letak je BERHALA2...

jdi macam zaman RASULALLAH dlu...

KAABAH dikelilingi BERHALA...

ye la...

kn sume nak sama rata skrg...

smpy HAL2 PSAL AGAMA PON NAK SAMARATA...

ZAFAN said...

PAS akan menbisu dalam kes ini. Kopiah dan serban mereka akan tercabut dan beterbangan di pukul ribut taufan dari gereja. PKR lagi la suka dan seronok. Kepada mereka inilah kemenangan perjuangan kesamaan, kesamaratan, sama rasa, sama tara. Tiada lagi agama rasmi. Allah milik semua walaupun agama lain-lain. Allah kau Allah aku juga. Dulu semasa kes Lina Joy, Aishah Buhari begitu beria ia PAS dengan serban dan kopiah mereka membakar perasaan umat Islam Malaysia berhujah betapa lemahnya UMNO sampaikan murtad begitu berleluasa. Tetapi sekarang demi kuasa, pangkat, dan undi kepentingan agama jauh ditinggalkan di belakang..Mereka hanya 'sanggup baring di tengah jalan, berdemontrasi menggantung gambar orang mati yang kononnya dibunuh', hanya kerana kepentingan politik. Inilah pelacur agama sebanrnya...mereka akan terjerumus dalam kesesatan yang amat dalam..

eXception said...

Inilah jadinya kalo pemimpin BN leka, pemimpin PAS jd hamba kafir...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

Kalau kita sedih & sugul dgn keputusan hakim, lagi seronok lah puak kafirun tu. Gunakan keputusan itu sebagai senjata dan kekuatan baru utk menentang dan melawan hujah mereka pula. Baru dia tahu kejayaan tersebut bakal menghancurkan mereka disebaliknya.

Anakbukitgantang said...

boleh gantikan ulama jahat PAS yang selewengkan ugama

moeinuddin said...

Bersama mu....kita ramai2 pergi parlimen dan desak pemimpin melayu kita, jangan tido

A-I-B said...

Kenapa nak marah dengan keputusan mahkamah yang benarkan penggunaan perkataan ALLAH untuk gereja herald. Bukankah hakim-hakim mahkamah seluruh 1Malaysia itu sendiri dilantik oleh UMNO@BN, so marahlah pada kerajaan BN.

Bengap punya penyokong UMNO@BN. Sendiri buat sendiri marah!... Pastu salahkan orang lain jadi kambing hitam. UMNO@BN jangan nak cuci tangan lepas ini

Anonymous said...

Artikel 11 nie tak bleh semak semula ker GAP....????

GAP masuk Parlimen..?????
Aku sokong 1000%.......

pis said...

GAP dan kawan blogger tolong explain sama ana pasal blogger pembangkang senyap tak sentuh langsung isu ini. palsukah berita ini atau mereka dah murtad awal-awal lagi?

Anonymous said...

si dajal sudah makin menjelma...ini lah akhirnya pendajalan agama telah di buat oleh geng2 PAS ...di mana iman dan takwa kamu dalam berpolitik sehingga sanggup kamu memperdagangkan kesucian agama islam bagi memenuhi kehendak politik.Apakan ini belum cukup untuk menyedarkan kamu ahli pas n pkr beragama islam intuk menyedari kesilapamn kamu..sehingga bila agama kita perlu di permainkan oleh keasa2 luar yang sememangnya mempunyai agenda terperinci mereka yang sangat halus...sedarlah kuasa politik melayu sudah hampir pupus, apa keuntungan melayu dan agama islam? kes ini lah satu contoh yang sangat menghibakan kit asebagai umat islam...sedarlah

capri said...

Salam bro GAP,

My vote is on you....(read more 2009capri.blogspot)

mengkuang said...

Salam bro,

Pemimpin Islam, melayu dalam UMNO dalam PAS dan FUCKATAn.. semua nya tak boleh di harap. Serioous sdr, InsyaAllah kami akan mengembeling tenaga dan kalau perlu buat parti baru.

Anonymous said...

you got my vote too.. saya akan sokong anda gap... -wan hafizq-

Anonymous said...

setuju semua tak blh diharap.benci najib,mula2 naik punyalah beria2.now habuk pun tarak.semua nak jaga periuk masing2je.bagus GAP masuk bertanding,pukul habis mp2 umno yg dok tido dlm dewan.habis bersidang,tunggu claim je dorang ni.Dorang patut sedar,sekarang ramai rakyat lebih bijak pada mereka.So tak leh lah nak buat main2.

melayuangkat said...

Semoga Allah makbulkan cita-cita Ikhlas dan murnia kamu, Amin!!

anak johor said...

kepada mengkuang,aku sokong parti baru yg lebih bersifat ultra nasionalis..kalo boleh orang bukan islam perlu ditarik balik hak mengundi..

sunan said...

tidak apa2 tu kalau nama Allah dipakai oleh orang kristen.bahkan orang kafir pun boleh pakai nama tu.Nama allah itu bukan Tuhan,ia adalah semata nama.sebutan atau gelaran.macamna kalau Allah tidak ada nama..macamna nak sembah DIA?Lain nama lain Tuhan itu sendiri.Nama Mahthir lain.Tubuh badan Mahathir lain.banyak orang kenal kawan2 mereka tapi tak tahu nama2 mereka.Mana penting nama atau kenal orangnya?Kenal orangnya tidak pernah salah..tetapi kalau hanya tau nama..dan tidak kenal..berbahaya...jadi SESAT.Tanya kepada mereka yg membawa Nama Allah ke gereja,adakah mereka kenal Allah seperti mana IANya dikenal.Aku lebih dekat dari urat leher kamu kata Tuhan..carilah AKU.Matikan dirimu baru kau dapat mendapati AKU,bila engkau menemuiKU..engkaupun hancur!Siapa nak jumpa Tuhan..carilah..Jangan setakat sudah tahu nama Allah dah nak buat bising..orang yang dah kenal Allah niscaya tutup mulutnya.Barangsiapa sembahyang tidak tenguk Tuhan,sembahyangnya tidak SAH.Barangsiapa sembahyang tenguk Tuhan ada bentuknya orang itu menjadi kafir tujuh kali orang yang kafir.Nama Allah hanya dimiliki oleh orang2 yang sudah mengenal Allah.Biarlah orang2 itu bermain dengan percakapan kosongnya.Jumpa dulu baru cari dan jumpa dulu baru sembah.

Anonymous said...

Allah adalah Tuhan yg disembah oleh seluruh umat islam didunia.... kalimah Allah adalah satu2nya kalimah yg amat suci serta di sanjung tinggi oleh seluruh umat islam dan panggilan Allah itu sendiri adalah panggilan mutlak bagi seluruh umat islam kepada TUHAN yg maha esa....TUHAN kpd seluruh umat islam ada lah ALLAH....umat islam tidak ada TUHAN melainkan ALLAH yagamang satu...agama islam tidak boleh disamakan dengan agama agamad lain yg menyembah Tuhan mereka melalui objek2 yang mereka cipta sendiri seperti patung,colok,api,tokong,dan lain lain....berbeza dgn umat islam menyembah Tuhan yg tiada sebarang perantaraan....maka dgn ini tidak boleh di sangkal lagi "kalimah ALLAH" adalah kalimah suci milik umat islam yg berimamkan al quraan menjadi panduan!!!...Allah maha agong,maha suci,maha mengetahui,maha melihat,maha besar dan yg maha mincipta seluruh alam ini serta Alah tidak sesekali menyerupai sebarang bentuk dan objek yg boleh tergambar oleh sesiapa juga manusia didunia ini... 'utk pengetahuan khalid gereja,kalimah Allah adalah hak umat islam yg kesucian serta keagongan Nya di masjid rumah tempat umat islam keseluruhan nya beribadat yg berkiblatkan Kaabah yg satu...sherry said

Azim said...

Salam Bro.. aku pun panas hati dengan keputusan yang bawak musibah ni.. tentu saja si bukan Islam yang putuskan benda ni tak paham apa tu agama dan signifikan kalaimah Allah.. lebih aku panas hati akau baca dalam blog satuhala, nama Allah bukan saja diguna utk tuhan diorang tapi juga refer 2 berhala2 dlm Bible. Lg. satu dlm blog yg sama diulas knp diorang nak guna sgt nama Allah, sbb diorang tak nak nama tuhan diorang tercemar oleh org2 yg tak reti nak sebut Yahweh.. musti baca! kena baca ni.. bro.. kalau bley tampal artikel tu dalam blog bro.. rasa2 tuan [pnya satuhala tak kisah kot... ni link artikel tu.. gi sana dan baca..
http://www.satuhala.blogspot.com/2010/01/gerhana-awal-2010.html#more
Aku panas hati! Aku nak mengamuk! pegi mampos bapok2 PAS, Anuwar sundal mat jubur dan UMNO lembab. Takkan nak diam saja!!!!!!!

Anonymous said...

pd sunan tu. tasauf tu blh belajar tp jgn lupa org mukmin yg ada secebis iman yg betul yg Tuhan kan selamatkan.ingat 2 org2 lain juga.dont selffish. -PB-

Anonymous said...

To GAP tahniah atas pendedahan ini..
Teruskan Perjuagan hatta tumpah darah seklaipun..
saya rasa orang2 kafir ni tak akan gerun dengan kita kalau setakat kita terus suguil dengan keputusan hakim yang jelas berat sebelah..
Bangkitlah Melayu Islam..Tolonglah sedar..Mana pendemo puak PAS ni, buat demo mcm anti ISA ari tu..mana korang, kecut x da telor dah ker..masing2 membatukan diri apehal...

jamaliah said...

Ini kes bukan main-main.....Suke2 hati keluar dari islam....tetapi persoalan yang dikeluarkan oleh GAP itu betul jugak...KEMANA UMNO????KEMANA PEJUUANG MELAYU?????

satu lagi kemana perginya PEKIDA????

semua diatas adalah pejuang yang memperjuangan MELAYU dan ISLAM.....

akak pun rasa geram dan nak marah jer rasanyer.....

teruskan PERJAUNGANMU...AKAK AKAN SENTIASA MENYOKONG ANDA DARI DEPAN DAN BELAKANG.....

Anonymous said...

PEKIDA


No No No.... the wright name is
PUKI'DA

Anonymous said...

yeke ni? belum apa2 lagi dah nampak macam tamak je, org UmNGoK ni tak boleh nak percaya, semua gile duit

cucu Tok Tuah said...

Tak payahlah kita tunggu bacul2 parti politik yang kononnya Melayu kononnya Islam,kita marhain2 ni patut bangkit,kita bergabung dgn NGO2 Islam yang tak berkepentingan macam parti2 politik.Kita wujudkan gelombang umat Islam marhain bangkit menentang kebaculan parti2 politik Melayu/Islam dan kebiadapan kufar.

Allahu akbar!

sasha2020 said...

Kita kat sini nak bersatu menentang kafir laknat tu...bukannya nak bergaduh sesama sendiri dan kutuk mengutuk tak tentu pasal.

..jadilah orang yang rasional dan berfikir berlandaskan iman dan islam...jangan nampak aje macam seolah olah nak tegakkan Islam atau nak mempertahankan islam, tapi tindak tanduk lebih teruk daripada si kafir laknat tu..

Hentikan kutuk sana sini. Marilah bersatu...Allahu Akbar!!!

bumi jawi said...

Kalau niat kau ikhlas GAP bila2 masa aku akan menyokong kau.Tapi pastikan niat dan matlamatmu tidak berubah untuk perjuangan alif ba ta.

Jangan jadi seperti kebanyakan pemimpin bacul dan dayus yang mengaku Melayu Islam biar dari PAS mahupun UMNO,perjuangan agama bangsa tanahair cuma manis di bibir tapi matlamat akhirnya cuma untuk mengenyangkan nafsu serakah masing2.

Bila maruah agama dan bangsa dipijak2 barua2 politik ini menikus mungkin kerana perut yang sudah buntang kekenyangan.Cis!

sunan said...

Anonymous said...

pd sunan tu. tasauf tu blh belajar tp jgn lupa org mukmin yg ada secebis iman yg betul yg Tuhan kan selamatkan.ingat 2 org2 lain juga.dont selffish. -PB-

January 2, 2010 4:42 PM
Jasad ialah Perbuatan Allah,Hati ialah Nama Allah,Roh ialah Sifat Allah dan SIRR/Rahsia ialah Zat Allah.Kalau engkau nak sembah Nama Allah engkau hanya menyembah HATI bukan Zat Allah.Kalau ahli gereja nak ambil nama Allah silakan sebab orang mukmin masih ada tinggal ZAT Allah bersama mereka.Apa yang tinggal bersama engkau tanya Nabi SAW dengan Abu Bakar.jawab Saidina Abu Bakar,kami ada Allah dan Rasulnya bersama kami.Walaupun geng2 gereja dah ambil nama Allah ZAT Allah ada bersama saya.Saya tak marah atau iri hati jika si gereja ambil Nama Allah sebab Nama Allah BUKAN Tuhan saya.Allah tidak semestinya Tuhan tetapi Tuhan memang Allah.Ahli Gereja sembah Allah bukanlah Tuhan yang sebenar.Dan ini juga berlaku dengan orang2 yang tidak kenal Tuhan yang disembah.Ada yang hanya sembah NAMA ALLAH!Siapa yang sembah Nama Allah saja dia menjadi kafir-Quran.

Anonymous said...

Stupic site by a a munafiq