Monday, February 8, 2010

DOKUMEN 'HIBURAN' NIK AJIS DIDEDAHKAN !







SILA KLIK PADA SETIAP GAMBAR UNTUK DETAIL YANG LEBIH JELAS.

ini adalah dokumen perjanjian antara PMBK (ariffahmi) dengan syarikat red carpet worldwide sdn bhd. perjanjian ini menyebut akan persetujuan mengadakan upacara kelantan festival yang dijadualkan akan berlangsung pada bulan mac 2010.

terdapat 2 itinery penting perjanjian menghiburkan bontot nik ajis ini. soft launch dan fullblast launch.

BAHAGIAN A
soft launch telah menelan belanja RM200 ribu.

BAHAGIAN B
fullblast expenditure for kelantan festival. ( setiap jumlah wang yang dinyatakan adalah kepunyaan tajuk-tajuk besar sahaja. detailnya sila klik pada gambar dokumen diatas)

SUBJECT DAN TOTAL COST ADALAH SEPERTI DIBAWAH

INFRA RM 3,549,354.00 / OPERATION RM 208,107.71 /ADVERTISING RM 502,440.51 / MARKETING RM 488,268.41 /OTHERS RM 1,431,949.78 /MANAGEMENT & ADMIN COST RM 400,000.00

perjanjian ini telah ditandatangani oleh nik ajis diktator nyanyok dan pihak red carpet worldwide sdn bhd pada 24 ogos 2009. red carpet sdn bhd ( comp no 831409-U) diwakili oleh shahrul nasrun dato' kamarudin. INILAH DIA JUTAAN RINGGIT YANG DIPERLUKAN UNTUK MENGHIBURKAN DIKTATOR NYANYOK NIK AJIS !

walaupun kami bloger jalanan langsung tak dipandang oleh pihak umno, namun demi sayangkan islam dan bangsa melayu tetap kami dedahkan maklumat selagi yang termampu. kenapa MIO,MAJLIS KESELAMATAN NEGARA,KEMAS,JASA,PENERANGAN UMNO dll langsung buta hati terhadap perjuangan bloger macam kami ?!

inilah hasil perjuangan membelasah pakatan dari bloger jalanan tak bertuan macam kami..gap dan berpuluh lagi bloger pro melayu/islam.. sayang lanyakan/hentakan kami terhadap pakatan dipandang sepi oleh kesemua pemimpin umno ! nak buat macamana ? hai lah umno ! tak tahu mengenal mana kaca mana permata. JASA,MKN,MIO,KEMAS,PENERANGAN dll patut dah lama mencari kami..

51 comments:

budak sg.boya rawang said...

memang setan punya 3 abdul,rupa mcm ahli ulamak tapi macam pukimak...lepas ni n.ajis mesti lagi bnyak ckap cilako punya blog...hahahahhaha,hidup g.a.p ....

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Salam GAP.... Ala, terlalu awal rasanya GAP keluarkan dokumen ini. Sepatutnya dokumen ini keluar 4-5 hari sebelum event nak berlangsung. Barulah kita tengok 'drama' Mudalilul AmPAS N.Ajis untuk membatalkan semua acara ni seperti apa yang berlaku sebelum N.Ajis nak ke Mekah dulu.....

Apapun almenatunya dah lakukan 'kerja' paling hebat untuk bapak mertuanya. Akan diingat sepanjang zaman... hahahahaha

P/S: Saya juga bersimpati dengan blogger seperti GAP dan lain2. Pemimpin UMNO dah bersedia untuk hilang jawatan besar2 dan kerusi empuk ke nanti??? Fikir2kanlah......

Rahman said...

teman setuju dgn apa yg bro gap katakan.kita dipandang sepi oleh UMNO...BN......dan pemimpin2 yang sewaktu dgn nyaaaaaaaaaaaaa.

Cucu Tok Selampit said...

Nak buat macam mana GAP, kaca juga yang digilap oleh UMNO. Biarlah, berlian akan tetap bernilai walaupun tidak digilap.

Local Fighter said...

Pendedahan ini sepatutnya datang dari UMNO Kelantan bukan drp blog 'picisan' macam GAP ni!

UMNO apa bikin? Mahu kejar kontrak dan wang bertimbun2 je ker?

Apsal kerja UMNO ni, blogger 'jalanan' yang ambil alih?

PRU akan dtg, tak payah le UMNO bertanding, biar blogger2 ni je bertanding sebab kebanyakan 'peluru' nak hentam pembangkang ada di tangan blogger!

Sedihnya luahan hati saudara..

Yelah..kita ni menulis bukan kena bayar pun kena dapat maki lagi adalah...

Laman2 web UMNO ni banyak yang syok sendiri..upah designer ratusan ribu hinggit tapi nak update seminggu sekali pun susah!!

Maka peperangan siber ni harapkan blogger jalanan je le macam kita ni..

Tapi ini bukan masalah beb!

Bergerak macam hantu raya tak bertuan ini lebih baik sebab kita tidak terikat dengan mana-mana pihak!

Dua-dua kena balun!!! hehehe

Anonymous said...

senamrobik RM14k wow?

ephol said...

alamak bro... tu quotation laaaa...

GAP KEMBALI said...

ephol

bagus. saja nak test kau. dokumen perjanjian lawyer antara poknik wali selipar dengan red carpet ada 70 helai kat tangan aku..

tolong aku scan leh ? hahahaha..

Anonymous said...

Salam Bro:
Saya setuju benar dgn pandangan dan rintihan bloggers seperti saudara. DS Najib selaku Pm dan pemimpin umat Melayu, harus sedar dan insaf, buka mata, telinga dan minda, janganlah dok tdor bdengkur kekenyangan. Sebagai Pemimpin mesti perihatin, tegas dan bwawasan. Rakyat sudah naik muak melihat pemimpin2 yg hanya pentingkan temolok sendiri dan kuasa. Rakyat bencikan Parti Ajaran Songsang dan pemimpin2 terencat akal dan Parti Bermata Dajjal dan penyokong kuat Yahudi dan Komunis biaDAP, tetapi rakyat juga mahukan pemimpin dari UMNO yg betul2 seorang pemimpin dan bukan keparat2. Cukuplah dia zaman Pak Lahap, yg lemah longlai dan tak berwawasan, rakyat tidak mahu pisang berbuah dua kali. Ds Najib harus berubah sebelum rakyat buat perubahan.
Kesian dgn rakyat Kelantan dan ahlul2 bahalul Parti Ajaran Sngsang, sudah terang tak yah bersuloh, Nik Najis dan pemimpin2 terencat akal Parti ajaran Songsang, mempersundalkan agama, bangsa dan negara, duit rakyat Kelantan dibuat macam duit mak bapak sendiri. Inilah species2 yg telah dijanjikan syurga mak bapak Nik Najis yg punya. Sedangkan rakyat Kelantan harus menderita, mereka2 ni dajjal bertopengkan manusia, hidup dalam kemewahan. Sedangkan Negeri KElantan paling mundur dan miskin, kekotoran, sampah sarap, sisa najis dan aliran sungei tak terurus, nyamok, lalat, lipas dan tikus membiak disekitar Kelantan, Pemimpin2 Parti Ajaran Songsang sibuk memperkayakan temolok sendiri dan anak bini. Ishh ishh ishh ishh ishh ishh sedarlah dan insaflah rakyat Kelantan, anda dipersundalkan oleh Parti Ajran Songsang yg di pimpin oleh Nik Najis Tok Guru yg tuo kutok nak mampoi yg sudah nyanyok tahap kronik.

CUCU TOK WAN said...

Sabarlah GAP... Dah memang nasib pejuang cam kita... aku punya prinsip senang jer... aku berjuang bukan untuk UMNO, apatah lagi BN mahupun Pakatan Rakyat...

Aku berjuang sebab agama Islam, umat Islam dan umat Melayu... tu pasallah aku pusing keliling... dan tersendiri... nak berposting pun masih menumpang kat DEPAKATA...

Anonymous said...

GAP,

please issue cepat yang ada signature. Ni bola tanggung dah ni.

Quotation biasa je tapi kalau quotation with signatures, x boleh lari dah bro.

Yang peliknya, ada cost for RTM. Hmmm, media owner bukan Utusan Airtime ke? Plus siap buat advertisement kat MSM. Bukan x percaya MSM ke?


Nonpartisan1973

Anonymous said...

Ha ha blogger tak bertuan.kalau bertuan dah lama kaya raya.Anjing kurap pun bertuan ,nasib lah blogger tak bertuan merayau dan menyalak je la buat bising rumah org ha ha ha.tapi tak apa kerana tuan kita yang sebenarnya ialah kebenaran bukan Umno atau pun Pas

Generasi Pejuang Bangsa said...

tentang dokumen ini bro , aku tak nak komen dan memang betul berlaku pembaziran oleh kerajaan digelar Serambi Mekah ini.

tetapi betul ckp Gap , kita ini blogger jalanan yang berjuang untuk agama , bangsan dan negara ini tidak dipandang pun oleh MKN ,MIO ,JASA, Kemas dan UMNO ...

bila dipanggil ke KL untuk program bertemu pemimpin No 2 negara, tidak dapat berjumpa pun, hanya dijanjikan P1 Wimax ..tetapi sampai sekarang habuk pun tarak.. duit habis lagi ada bayar tambang pergi ke KL !!

Kita di bawah sini teruk2 hantam PR hingga ada blogger2 berdepan report polis oleh pembangkang ,tetapi pemimpin kerajaan di atas senang lenang kerana ada org spt kita ini buat kerja utk depa ..


kita tahu mada orang lain di atas sana sedang kenyang makan hasil usaha kita ....kononnya dia yang hero la jaga kita semua ..

aku dah sabar lama ..tunggu masa aku bom puak2 ni semua ..

Hang horatio said...

kita ikhls berjuang.biar di pandang sepi,tapi niat baik kita insyallah dgn izinNYA setiap apa yg di perjuang kan akan di hargai baik di dunia mahupun akhirat..tunjuk keiklasan bro.

zainal mohd jais said...

GAP,
I setuju dengan Dr. Butiq.
Kita buat kerja kita. Kita sayang anak cucu kita dan berusaha menjadikan kehidupan mereka lebih baik nanti.
Jangan jadikan mereka pengemis merempat di bumi sendiri (anwar tengah buat itu)
Kita dah jelak dengar ungkapan "anak cucu kencing atas kubur kita".
Mari terus berjuang.

merah said...

Tahniah GAP..teruskan usaha murni anda membongkar segala kemungkaran..bongkarkan segala kemungkaran pembangkan yg "berlagak" baik, alim..biar semua orang tahu..kalo nk harap umno kelantan, jgn mimpi lar..maklumat tender byk lar kot kat dia orang..kemungkaran umno dan BN biar puak2 parti pakatan rosak tu cari sendiri..jika kedua2 kumpulan blogers berusaha brmati2an mencari kesilapan dan kemungkaran masing2, kami rakyat marhaen percaya, semua akan berhati2 dan pikir dua kali nak buat tak tentu arah!!

GAP KEMBALI said...

nonpartisan
aku tahu..tunggu penafian wali selipar je pasal dokumen ni.baru aku dedahkan dokumen lengkapnya.

pejuang bangsa
aku dapat bayangkan iltizam kau datang dari penang ke kl ari tu..point kau tu betul..kau panas, aku lagi panas..pasal ada orang claim blog kita kepunyaaan 'dia' ! barua punya manusia.

ttg rintihan..

ini bukan rintihan.. bukan nak mintak simpati..perang siber war sebegini memerlukan kombinasi kerajaan plus bloger yang sedia ada.

.nak berbloging kat tempat free wifi pun kena minum gak..karang mamak tu terajang keluar !

Anonymous said...

SALAM...x pe lah korang x di pandang...Janji korang buat ni seme dgn iklas...BUAT KERANA ALLAH..
INSYAALLAH, ALLAH AKAN BAGI REZEKI CARA LAIN...BERJUANG LAH KALIAN DEMI AGAMA , BANGSA DAN NEGARA..

Jackal said...

bro..nama comp lawyer tu bro lupa padam larrr...

aliriaruz said...

bro..dokumen ni Quotation je ni bro.. boleh jadi benda ni x jadi pun...x kuat lg nak bawak masuk court ni..x de ke MoA ke, resit ka, payment vaucher ke, downpayment ka, insurance geranti ke yang dah bertandatangan...

pro bloger not umno said...

UMNO KELANTAN APA LAGI TUNGGU ? LAUK DAH DEPAN MATA DAH NIH.

BALUN PAS KELANTAN CUKUP-CUKUP LA !

Anonymous said...

Blogger UMNO tak reti perang...Yang reti..Nangis/mintak maaf..Auw..Auww..
berubah le sikit...macam anak jantan..ada telor..

GAP KEMBALI said...

aliriaruz

kat tangan aku ade 70 pages perjanjian nik ajis dengan red carpet ni..siap dah mati stamp dan pun..

aiyaaa..

Anonymous said...

SALAM GAP..SYABAS N TAHNIAH..TERUSKAN KERJA KERJA ANDA TANPA MENGHARAP IMBUHAN.,YANG PENTING ANDA SUDAH MEMBUAT TUGAS YANG TERBAIK..INSYALLAH,SLEPAS NI ADA PEHAK YANG AKAN MEMBUKA MATA PADA ORANG SEPERTI ANDA..BLOG ANDA DAN BLOG2 LAIN SEDANG DI PANTAU....SYABAS DAN TERUSKAN...orang kecil

Anonymous said...

Thks GAP, cayalah, aku cayo tak lamo lagi nik ajis tengok umat dia ni semua tak leh cayo doh, fobia. Entah entah semua peti besi siap ada password famous gitu.

Ada pemimpin kita peka dan tahu, cuma mereka tidak mahu terjah tak tentu hala. Tahu sajalah pemasalahan sekarang ini dari PR. Kalau asyik mengorek rahsia pun nanti dituduh yang bukan bukan, tahu tahu sajalah. Elok rakyat didahulukan, kebajikan mereka diutamakan kerja jalan beres.

SPRM tidak akan membutakan mata, malah memudahkan siasatan mereka. Jgn pula patah hati atau keciwa merana andaikata tidak "mendapat" pengiktirafan pula dari pemimpin, takut nanti kita dikatakan blogger upahan walhal, kita ikhlas dlm perjuangan. Saya percaya jauh disanubari pemimpin kita yang celik IT dan rajin menjenguk blog blog ini pastinya berterima kasih atas maklumat semacam ini. Jangan pula kita dapat maklumat terpenting, kita dah lupa siapa kita dan tujuan kita berblogger. Buang jauh jauh sikap merajuk ni, nanti kalau dah jadi pemimpin ahli politik mcmana? Tahniah buat GAP harap jgn putus asa dalam perjuangan demi bangsa dan negara especially orang melayu dan islam khususnya.

Dah daftar minum petang bersama Datuk Najib?

matrengganu said...

Kelantan ado UMNOko ? Stopa anok Pok Mat Stawo ado lah...

Anonymous said...

Laaa... itu quotation... kalau resit baru betul...

Masalah betul... quotation bukan real transactions, boleh ada 10,20, 100 quotation. Kalau kau boleh tunjuk resit baru betul.

Macam kalau company kau nak buat majlis, dapat dua tiga quotation baru boleh pilih yang mana berkenan, baru keluar invois, pastu bila siap kerja, baru buat payment voucher, issue cheque, then bila dah bayar baru keluar resit.

Hmmm....hmmmm... resit mana??? Ataupun kalau tak de resit, kasi tunjuk itu payment voucher. Masalah betul kalau orang buta accounting documents ni...

Galo said...

i love u ol of you, thanx a lot guys

aliffnajmi said...

Salam.
Betul jugak kata shonzu tu.
Kita cepat sgt tekan butang NOS tu.
Lebih best klu kita kuarkan dokument lengkap ni ngam2 pada hari pertama even berlangsung.

P/s, Simpati juga pada GAP dn rakan2 bloger lain yg 'diketepikan' oleh UMNO.
Tak per lah... kita teruskan perjuangan cuci ni.
Kita berjuang kerana utk anak cucu kita.
Kita buktikan pd juak2 hamPAS yg kita ni bukan blogger yg dibayar.

Anonymous said...

Aku rasa pemimpin2 UMNO dan Ds Najib selaku PM masih belum matang dalam politik. Masih dok syok diambang kerusi empok, kereta besau, rumah besau, isteri besau, katil besau, lagi dok tdor bdengkur dibuai mimpi. Sedorlah dan bangunlah dari tidor wahai2 pemimpin2 UMNO, PRU13 tak lama je, sekali bah, sekali pasir berubah. Rakyat marhen dah muak dgn keparat2 yg hanya mementingkan temolok sendiri dan anak isteri. Nasib orang2 Melayu sedang dipersundalkan oleh pokemon2 dari Parti Ajran Songsang dan Parti Bermata Dajjal yg rela bsendkongkol dgn Yahudi dan Komunis Biadap. Bila rakyat marhen bangsa Melayu sudah naik muak dgn pemimpin2 UMNO, PRU13 sudah tentu akan memalukan DS Najib sebagai pemimpin, jangan lah lekas lupa atas apa yg terjadi pada PRU12. Harap2 pemimpin2 UMNO buka mata, telinga dan minda. Dajjal dan komunis sedang menjalankan usaha habis habisan untuk menawan PRU13, apakah orang2 UMNO masih dok tdo bdengkur dalam kekenyangan?

GAP KEMBALI said...

anon 7:35pm

malas membaca ke ? tgk le 2 jwpn aku kat komen yang sama kat atas..rajin2 baca komen sikit ekk..hehe

Anonymous said...

salam GAP teruskan perjuangan walaupun tanpa sokongan dari UMNO perjuangan saudara GAP adalah demi kepenting bangsa agama dan negara...insyaallah setiap perbuatan yang baik pastinya nanti akan ada balasan yang baik juga...moga perjuangan saudara GAP akan mendapat keredaan dari ilahi...salam perjuangan....

Generasi Pejuang Bangsa said...

thanks bro GAP,

aku selalu baca luahan hati hang kerana kita sama saja bro . Pemimpin UMNO di atas tak pandang pun kita ni malah mereka lebih selesa di atas sana kerana setiap hari blogger buat keja hantam pembangkang.

cth mudah di PP , kita blogger PP buat keja hantam Guan Eng tiap2 hari hingga la ni PP goyah tetapi2 last2 sapa take kredit .. baru semalam dia bersuara dlm berita ..

aku pi KL tu bro dengan semangat bro tp last2 tak ada apa pun dapat. Bukan aku dok KL , ni mai dr Penang lagi dengan tambang sendiri ..

memang aku panas bro tambah aku tau ada orang tak advantage guna kita untuk kepentingan dan milleage dia dia ..

Anonymous said...

http://www.pmbk.gov.my/article.php?ArticleID=2192

PUTRA MERDEKA said...

teruskan bro!
pemimpin umno ni tau la kita ajar dia org dari dalam nanti bro!

Anonymous said...

aku rasa event dah postpone....

dia ada buat event soft launch di kl, tok pa pun turun, itulah kali pertama aku tgk muka jongos arifahmi...

muahahaha.....muka jongos

Pemuda Melayu Islam said...

slm,pada bro-bro blogger yg telah berjuang,anda bukan blogger jalanan tp anda adalah blogger wira tak didendang srupalah mcm puak2 aku yg berjuang membuat kerja2 amal demi agama ,bangsa n tanahair scr sukarela dan kluaq duit gaji sendiri lg bg bantuan kat org ramai. tp bro, umno yg diatas tu masih bersenang lenang x nampak kita , apakata bila keadaan politik dah stabil kita attack depa balik biaq depa xdak apadah dlm umno kemudian klu ada duit yg depa dah sapu masa depa berkuasa kita kembalikan pd rakyat,itu pun kita target pemimpin2yg melampau dan yg suka ambil kesempatan saja la,kita cuci balik umno n kita julang pemimppin2 baru umno yg lebih peka ngan masalah rakyat,amacam?Kepada pemimpin2 umno klu hangpa tak sedaq lagi bersedialah utk dihantaq ke alam misteri.Hidup Melayu Islam.

Pemuda Melayu Islam said...

slm,pada bro-bro blogger yg telah berjuang,anda bukan blogger jalanan tp anda adalah blogger wira tak didendang srupalah mcm puak2 aku yg berjuang membuat kerja2 amal demi agama ,bangsa n tanahair scr sukarela dan kluaq duit gaji sendiri lg bg bantuan kat org ramai. tp bro, umno yg diatas tu masih bersenang lenang x nampak kita , apakata bila keadaan politik dah stabil kita attack depa balik biaq depa xdak apadah dlm umno kemudian klu ada duit yg depa dah sapu masa depa berkuasa kita kembalikan pd rakyat,itu pun kita target pemimpin2yg melampau dan yg suka ambil kesempatan saja la,kita cuci balik umno n kita julang pemimppin2 baru umno yg lebih peka ngan masalah rakyat,amacam?Kepada pemimpin2 umno klu hangpa tak sedaq lagi bersedialah utk dihantaq ke alam misteri.Hidup Melayu Islam.

Anonymous said...

bro...cuba check macamana syarikat rcw mendapat kontrak ini,adakah melalui tender atau pun secara direct nego.Kalau melalui direct nego kena report SPRM. Tapikan ,takkan la projek jutaan ringgit main submit quotation je.

Anonymous said...

salam GAP dan sedara2 sekelian...
saya rasa UMNO bkn tak menghargai usaha kalian cuma tak nak tunjuk seolah2 kalian buat semua ini hanya kerana upah..biarkan UMNO dengan usaha2 memakmurkan rakyat..kalian henyak diaorang kiri kanan..barulah sepakat namanya..jgn jadi mcm pembangkang semua asyik melalak memburukkan UMNO akhirnya satu benda pun tak dibuat utk rakyat..rakyat dah menyampah dgn pembangkang ni..teruskan usaha murni kalian semua..

pandaqwer said...

come on GAP

please dont think that your blog and other blogger.... umno top leader only see from one eye although they have two eyes....OH TIDAK !!!!!!!!!
they read....again GAP...they read...
atleast mainstream paper got special coloum to described whatever blogger wrote....

Anonymous said...

local fither

demi maruah...tak kira pemimpin UMNO baca atau tidak
WE DONT MIND !!!!!!
engko datang ke sini sebab sifu engko punya blog........orang dah muak
engko punya kawan "najib altantuya pemb*********" aku rasa dah tau pelantak GAP...tapi tetap mengalu alukan kehadiran engko kat sini, jangan asyik membaca "HABEKERAKAH"

meon said...

aku x rasa BN pandang sepi perjuangan blogger... cuma mungkin diorang perlukan bukti yang lebih kukuh agar geng-geng blogger yg support perjuangan BN tak di dakwa di mahkamah... sbb kita tau kan geng-geng PR duk keja saman menyaman...

Anonymous said...

Aku sokong GAP.... aku memang benci dengan anwar walaupaun aku suka dengar ceramah maki hamun dia.... dan DAP, sampai mati aku takkan sokong... parti bangang

Goh Wei Liang said...

ariffahmi ni dah lepaskan jawatan. harap harap Kelantan PAS, Pejabat Menteri Besar dan badan badan seperti MACC akan siasat. Mana Karpal Singh dan Lim Kit Siang ? Apasal tak minta Royal Commission Inquiry ? hehe

Anonymous said...

Dulu kata Pak Lah..
sekarang kena batang hidung sendiri..

alahai la almenatunya..

Anonymous said...

UMNO bukan buat tak nampak korang tapi UMNO tak nak dituduh membayar "penulis upahan". selama ni PKR dah tuduh dan label macam-macam kat UMNO. UMNO parti profesional, buat kerja secara lurus tak main belit-belit kat belakang.

DS Najib dah buat macam2 untuk negara..dialah reformist sebenar di negara ini. Kita patut sokong dia 120% untuk menjayakan agenda negara...

Penulis2 Blog ni pun dikira sebagai jihad..tak dapat upah,dapat pahala di akhirat kelak..terus berjuang mendedahkan kemungkaran ulamak2 su' (durjana) di akhir zaman (Nik Aziz laknatullah)...

sham said...

Teruskan jihad mendedahkan kebenaran dan melenyapkan kebathilan. Dedahkan sebanyak mungkin kemunafikan ulamak durjana akhir zaman (Nik Aziz laknatullah). UMNO bukan tak nak beri bantuan kewangan, tapi mereka tak mahu dituduh membayar penulis upahan. UMNO dah banyak difitnah dan dilabel dgn pelbagai gelaran oleh PKR dan PAS selama ini. Jadi, buat lah dengan ikhlas,insyaallah, kita akan dapat balasan baik diakhirat kelak...menentang PAS adalah wajib bagi semua umat Islam..demi menghapuskan ulamak2 durjana di akhir zaman- pengkhianat agama, puak munafik, pemusnah agama dan bangsa, pendajjal agama, perosak masyarakat, pendusta agama dan pemfitnah rasulullah, pemfitnah Allah, pemutarbelit Alquran serta pengamal kepuakan (assobiyah) melampau dengan memfitnah puak lain.

sham said...

saya mencadangkan GAP menganjurkan satu pertandingan mencipta lagu/melodi nasyid untuk dinyanyikan oleh kumpulan nasyid GAP untuk kemahkamah bagi menghadiri perbicaraan kes liwat Anwar-saiful kelak.

"lirik telah ditetapkan: "WALLAHI, WABILLAHI, WATALLAHI"

pemuda kb said...

aku kenal sgt dgn shahrul nasrun.ayahnya bekas penasihat politik pada datuk zaid ibrahim dn juga org kuat ketua pemuda kota bharu rosmadi...

Anak Perelih said...

hahaha CEO red carpet ni org UMNO rupanya... patut program ni Si Najib Altantuya yg dijadual rasmi.. tapi cabut balik Putrajaya... sampai mat budget Mustapa muhamad yg rasmi pakai laud healer... hahaha kena atas muka sendiri balik....

BTW.. nampak sangat walau ianya dianjur oleh puak yg ada kaitan dgn UMNOPCO.. tapi kerajaan Kelantan bagi jugak... Kerajaan UMNOPCO negeri lain ada berani buat lagu ni....?>??????