Friday, March 12, 2010

DOKUMEN HOT ! SELANGOR DARUL KUBUR !





kalid dan hilang akal.YBK mahu melaksanakan projek pembinaan kampus UITM serendah.dengan projek ini dapatlah pihak YBK memberikan makan dan pakai secara percuma untuk beratus anak yatim yang dalam tanggungan mereka.

usaha membela bangsa tidak dipedulikan. YBK dilanyak segila mungkin oleh kalid gagap.

pada masa yang sama,kalid gagap mengutamakan kepentingan bangsa lain. dia memperuntukan sejumlah besar tanah di selangor untuk membina jirat (kubur mega) cina..

dokumen ini kami (bloger jalanan) dapat melalui sumber dalaman. bertujuan hanya mahu meranapkan pakatan daripada memerintah selangor pada pru ke 13.

ada orang sudah kepanasan bila aku keluarkan artikel kias, kias yang kononnya kami bloger jalanan dapat RM50 juta daripada najib dan muhyidin.

aku mahu buat sedikit pengumuman. aku bukan ahli umno pun. ini blog independent.

ah peduli apa aku dengan penghargaan umno. soal melayu soal islam bukan perjuangan mutlak parti,ini perjuangan semua umat. semua orang punyai hak memuji dan menegur. .

buat masa ini fokus perjuangan aku mahu lingkupkan pakatan selangor. samada pihak umno setuju atau tidak dalam segala serangan kami itu bukan masalah aku.

samada kamu sakit bila aku balun umno itu juga bukan persoalan aku. jelas umno masih lagi dalam denial syndrome,menafikan kekuatan media blog sebagai sayap baru yang boleh menunggang terbalikkan pakatan.

takde hal bagi aku. aku cakap macamni pasal aku dah kehilangan seorang lagi rakan bloger yang hebat,..analisa kumbang. beliau telah istihar tak lagi aktif menulis blog.

kumbang ni budak je, tapi otaknya lebih tajam daripada si bloger pujaaan umno. siang malam naik motor cari bahan berita.

kumbang suara anak muda,suara bukan umno macam kami yang fokusnya hanyalah mahu menumbangkan pakatan haram.

umno sekali lagi mengulangi kesilapan sepertimana yang mereka lakukan pada pru ke 12, memandang remeh keupayaan media blog.hmmmm..nombor 1 dan 2 umno sedang mengulangi kesilapan lampau

26 comments:

PAPA GOMO said...

salam bro..mantap!!! gua sokong kenyataan lu...ha ah ha....

Blogger Jalanan bukan Blogger PROFESIAL!!!

harap depa JELAS hal tu

Anonymous said...

Bukti dan Kukuh yang Najib dan Sayfool penipu

Berdasarkan pengakuan najib sendiri, Saiful menemui Najib pada 25 Jun 2008, tapi dia diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008. Jelas sekali bangang, dah mengadu diliwat tapi kena liwat lagi keesokkan harinya.
Sebelum ini bapa saudara saiful pernah menceritakan kepada media betapa saiful tertekan sehingga hampir sahaja membunuh diri. Tapi walaupun sudah begitu tertekan, masih lagi datang untuk diliwat oleh Anwar. Bukankah sangat lucu?
Menurut Najib, saiful datang ke rumahnya dan najib rasa tangan saiful seram sejuk. Saiful dikatakan dalam ketakutan ketika berjumpa Najib, tetapi anda sudah sedia maklum Saiful bertemu Najib pada 25 Jun 2008 dan diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008 lagi sekali lagi kenyataan bangang oleh saiful.
Saiful berbohong di sidang media dengan mengatakan bahawa dia diliwat dengan paksa, tetapi kenyataan dia sendiri di mahkamah menjelaskan bahawa dia sendiri yang membuka seluar lalu bertuala. Langsung tiada sebarang unsur paksaan. Memang pembohong!
Saiful pilih untuk mengadakan bukti yang bukan-bukan untuk menuduh Anwar, sedangkan dia boleh sahaja menyediakan perangkap dengan merakam adengan kejinya bersama Anwar melalui handphone sekiranya tuduhan itu benar. Bukankah dia sudah bertemu najib sebelum diliwat?
Saiful berpura-pura mengaku idolanya adalah Anwar Ibrahim sedangkan kawan-kawannya di UNITEN sedia maklum dia anti- Anwar semasa di Universiti. Jelas sekali dia sengaja mereka reka cerita supaya konspirasi ini kelihatan tiada kaitan dengan Barisan Nasional.



Baiklah kenyataan-kenyataan ini semuanya menampakkan betapa bangangnya insan bernama Saiful Bukhari bin Azlan ini. Tetapi adakah benar Saiful sebodoh itu?



Kalau difikirkan Saiful ini teramatlah licik, sebagai contoh di masa lalu dia yang hanya memegang jawatan Timbalan Yang dipertua Majlis Perwakilan Pelajar Uniten boleh dipilih mewakili pelajar Malaysia ke Philipina, menunjukkan dia memang licik. Begitu juga bagaimana dia berjaya menyelinap masuk ke dalam Parti Keadilan Rakyat sedangkan rakan-rakannya di UNITEN tahu dia adalah anti-Anwar juga sesuatu yang licik.



Segala konspirasi ini nampaknya sudah rosak teruk apabila kita lihat kebodohan demi kebodohan Saiful. Kini semakin ramai orang tidak percaya dengan tuduhan ini. Semuanya kerana satu pengakuan.

Pengakuan siapa?









Pengakuan Najib bertemu saiful di rumahnya!


Apabila Najib mengaku beliau ada bertemu dengan Saiful serta merta semua rancangan menjadi rosak teruk. Pengakuan Najib ini dibuat di sidang Akhbar secara rasmi dan dapat dilihat oleh semua pengguna internet. Pengakuan inilah yang memerangkap Saiful. Pengakuan inilah juga yang menjadikan Saiful kelihatan terlalu bangang.



Kerana sekiranya tiada pengakuan Najib ini semua keraguan-keraguan berkenaan isu liwat di dalam entry Blog Milo Suam tidak akan wujud kerana lima daripada keraguan di atas berkaitan dengan pengakuan Najib. Apapun tahniah kepada Najib kerana mengaku, anda sendiri merosakkan konspirasi ini kah kah kah...





Satu lagi lawak bangang si Najib ialah dia bersungguh-sungguh menegaskan bahawa dia tidak menasihati Saiful untuk melaporkan kepada Polis supaya kelihatan kononnya dia langsung tiada kaitan dengan isu ini. Korang sendiri boleh fikirlah kalau orang kena rogol ke kene liwat, kena ragut, kita sebagai orang yang normal mestilah akan suruh mangsa pergi report Polis tapi Najib ni berlainan fikiran dia keh keh keh... kantoi lagi....

Anonymous said...

sygnye pemimpin umno berada dalam generasi yg berbeza di mana pada mereka tulisan di ruang siber tidak memberi impak sebesar media cetak padahal generasi2 baru lebih berminat kepada tulisan2 blog berbanding tulisan2 akhbar yg sudah dirancang isi dan jalan ceritanya...pemuda umno x boleh ke tolong yakinkan pemimpin2 veteren tuh?..

-budak u-

Anonymous said...

GAP, saya orang UMNO. Setiap hari saya akan buka blog saudara dan rakan2 blogger saudara yang lain bagi mendapatkan inspirasi untuk buat kerja dan menaikkan semangat untuk tumbangkan kerajaan PR Selangor dalam PRU13 nanti.

Kalau saya ada duit atau jika saya boleh mempengaruhi Presiden/Bendahari UMNO, saya akan bantu dari segi kewangan rakan2 blogger yang memerlukan. Saya paham betapa susahnya nak menulis setiap hari dan pada masa yang sama terpaksa cari rezeki untuk menyara diri dan keluarga. Tapi saya sendiri tak mampu nak membantu..

GAP, Unspinners, Parpukari dll, ramai ahli UMNO yang menghargai perjuangan tuan2. Semoga Allah bersama kita.

Anonymous said...

wah2 hebat betul khalid ni...nak bykkan jirat cine.... eloklah nanti khalid dan smua2 exco islam dia ...tanam kat jirat tu ...bile dorang smua mati.........


hell airbourne

Anonymous said...

Cilaka Khalid "Zombie" Ibrahim

Unknown said...

patut jatuhkan khalid dari sekarang... bukan masa pilihanraya... samapai bukit dah botak baru nak beeertindak... baling jer khalid dengan telor busuk...

Komen u all i caya la.. said...

KAH3 ANON atas tu terdesak gila dia. defensive habis. Kalu tak Melayu Taksub anua, Erdagon yg lapar kuasa.. kalu Melayu smua da brjaga2. yg tinggal agen LKY..Dlm Menjayakan Projek Negara Harimau II Depa.. bila pkr nk jatuh, dap dengan pap cukup risau wow.. comom agen ...backup3..kalu conclusion aku ko punya cite ni:sipul ni org anua nak perangkap najib.. pi mai cari najib.. utk bg siful brani sumpah, maybe dia tujah betui2..utk bg org pas tekejut najib sangup guna kalimah Allah demi undi Kristian,tq anon..

Anonymous said...

Terima kasih bro..

dari mei 2008 lagi gua da sedar yang Selangor memang hancur bawah PKR.

Sebab tu gua buat keputusan untuk menentang Anwar dan PKR walaupun mase pRU gua yang berkempen untuk diorang.

teruskan perjuangan, gua masih berjuang di belakang tabir..

awang sengkawang said...

Sekalung tahniah buat GAP...saya juga penyokong Umno. Memang sepatutnya Umno prihatin pada blogger mcm kamu.
semoga segala usaha mendpt restu illahi.

Mungkin allah belum buka hati lg buat kepimpinan Umno utk membantu org spt sdr, tapi percayalah di luar sana ramai anak melayu yg menyanjung tinggi & menghrpkan blogger spt ini akan terbela.

Sabar dan tabah blogger spt GAP sentiasa di kenang dan diiringi doa agar blogger spt sdr beroleh ketenangan & kesihatan yg baik..hanya doa & harapan yg mampu aku hulurkan!

Anonymous said...

Wah wah wah !!!
hebatnya hujah Sdra Ketuanan Melayu atau Ketuanan UMNO !!! Kalau dia lah yg kena liwat mcm yg didakwa Sdra Saiful (perkataan "didakwa" ditekankan; kes masih dlm perbicaraan), apa agaknya perasaan Sdra Ketuanan Melayu atau Ketuanan UMNO? Tertekan? Takut? Keliru? Marah? Malu? Geram? Bodoh? Bangang? Terasa dipergunakan?

Wah wah wah !!!
kalau begitu, siapa yg membuat sumpah laknat? Kenapa Sdra Anwar tidak? Mahu ke PM Najib adakan konspirasi lagi? Sdgkan mantan PM Tun Dr Mahathir pun teruk dihetam, mahukah PM Najib mengambil risiko lagi tambahan dlm situasi politiking terhebat masa kini di Malaysia, tanah air yg tercinta ini?

Wah wah wah !!!
tahukah Sdra Ketuanan Melayu atau Ketuanan UMNO yg Sdra Anwar ini mmg org yg amat berkarismatik? Saya masih ingat lagi ketika saya dibangku sekolah. Sdra Anwar masa tu adalah Pengerusi ABIM. Kami menjemput beliau dtg memberi ceramah sempena bulan Ramadhan al-Mubarak. Beliau hadir dgn diiringi 2 org SB yg beliau perkenalkan sblm memberi ucapan. Semangat yg diberikan membakar perasaan! Beliau beredar selepas solat Asar. Pada sebelah malamnya, penuntut2 tlh mengadakan demonstrasi mengetuk meja membantah hidangan berbuka puasa yg disajikan oleh katerer kantin. Masa bersahur pula, pinggan mangkok, camca garpu dan kerusi meja pula berterbangan. Hebat sgh semangat yg ditanamkan oleh Sdra Anwar kepada kami. Semasa Tun mengumumkan Sdra Anwar dipecat dari jawatan Timbalan PM, saya ikut sama bangkit menentang walaupun masa itu saya amat menghormati dan menyokong pentadbiran Tun.

Tapi kini, perjuangan Anwar Ibrahim (tiada lagi "salute" Sdra pada awal namanya) tlh menyimpang jauh dari apa yg dicanangkan dulu. Mana dia perjuangan Islam, mana dia perjuangan memertabatkan kaum Melayu?

Melayu itu indah, marah dlm berseloka. Tapi, bila Melayu bangkit, jgn salahkan mrk. Jgn dibakar hati mrk yg mungkin bersifat naif itu. Cukuplah ... Mari kita kongsi bersama kesejahteraan dan kekayaan Malaysia. Kalau skrg ada satu Petronas, usahakan supaya ada lagi dua. Proton, MISC dan lain-lain lagi. Semua bangsa boleh berkongsi kemewahan negara. Ekonomi yg membangunkan negara dan menyatukan kaum dlm Malaysia bkn fikiran sempit yg membawa kemusnahan. Angkubah Perubahan Sosial spt yg tlh dikaji oleh sosialis Barat dulu iaitu Comte mengandungi berbagai2 perkara. Saya minta sdra membaca kajian beliau itu.

Marilah kita bersama2 tak kira Melayu, Cina, India, Kadazan, Iban malahan Org Asli bergerak menuju pembangunan, bukan pergaduhan dan perselisihan faham, OK?

Terima kasih,
- Hantu Siber -

Anonymous said...

GAP TAHNIAH ATAS MAKLUMAT INI.

YANG PASTI PAKATAN DAP PAS DAP PKR BUKAN LAGI PILIHAN AKU.NYESAL TAK SUDAHHH.KEPADA KAWAN-KAWAN ...KALAU NAK PILIH...JANGAN IKUT RASA NANTI BINASA...PILIH YANG BENAR-BENAR MAMPU BANGUNKAN DAKWAH ISLAM DAN LINDUNGI ANAK CUCU NANTI...ALLAHUAKBAR!

Anonymous said...

kpd ketuanan melayu atau umno 3.46am

satu je soalan aku..kenapa anwar aljuburi takut nak bersumpah dan selalu minta tangguh di mahkamah???

Anonymous said...

kpd ketuanan melayu atau umno 3.46am

satu je soalan aku..kenapa anwar aljuburi takut nak bersumpah dan selalu minta tangguh di mahkamah???

Anonymous said...

kpd ketuanan melayu atau umno 3.46am

satu je soalan aku..kenapa anwar aljuburi takut nak bersumpah dan selalu minta tangguh di mahkamah???

Anonymous said...

Salam Bro:
UMNO adalah parti pusaka bangsa Melayu. Sudah berjasa zaman berzaman. UMNO tidak ada cacat cela, yg ada, adalah pemimpin2 dan penyokong yg rakus dan gelojoh, buta tuli. Kita semua mesti tanya adakah Ds Najib seorang pemimpin yg bole membawa umat Melayu ke zaman gemilang Islam, beriman, maju, adil dan makmor? Kita mahukan pemimpin yg berani, tegas dan berwawasan. Ds Najib seorang yg lemah, rakyat sudah muak dgn pemimpin seprti zaman Tun Lahap, dan tak nak berbuah dua kali. Kita lihat dajjal2, pokemon dan komunis bermaharajalela dan berkuasa, sedangkan kerajaan di bawah Ds Najib banyak kelemahan dan tidak tegas. Kita mahukan orang2 seperti saudara GAP yg berani dan ikhlas. Sudah sepatutnya UMNO menolong dan membantu bloggers seperti GAP, Parpukari, Unspinner dan lain2, yg kuat menjalankan amanah, menyebarkan berita2 yg benar dan melawan fitnah2 Parti Bermata Dajjal dan Parti Ajaran Songsang. Bloggers seperti saudara yg bertukus lumus melawan dajjal2 dna pokemon2 dan banyak membela UMNO, sudah sepatutnya UMNO berterimakasih dan membantu bloggers. Hanya pemimpin2 yg berwawasan yg dapat melihat dan tahu berterimaksih kepada saudara dan bloggers yg lain. Sudah harus UMNO membela dan membantu bloggers seperti saudara. Nampaknya Ds Najib dan pemimpin2 UMNO hanya tahu temolok, nafsu serakah dan glamour sendiri. Ketua Pemuda UMNO janganlah cakap, kereta besau, rumah besau, isteri besau, katil besau itu lah yg diutamakn. Saya syorkan pada PRU13, bloggers seangkatan seperti saudara GAP harus masuk dan ikut serta menjadi wakil rakyat bebas, demi membela hak bangsa Melayu. Rakyat mahukan bloggers seperti GAP memberi hak bersuara kerana ada segelintir pemimpin UMNO sudah hanyut jauh dari landansan. HIDUP GAP !!! Hidup Bangsa Melayu !!! Kita nyahkan Parti Bermata Dajjal dan Parti Ajaran Songsang Wali Selipar.

Anti Agen3 said...

dah tu agen H1N1 (anon no2) suruh jela ungkle u tu sumpah cara islam. entah2 dia memang pernah mlewat tak. TAPI KAN MELEWAT MMG DIA PAKAR. DA Lebih 20 kali dah! bukan 1 melaysia , tp 1 dunia . semua da tau. Anua kaki Melewat... SIAP kata: ...MINgu ni kita nak dedahkan ahli BN yg nak lompat parti.. masa kuar Kdutaan Turki.. siap pura2 :siapa sayfull..

merah said...

Apa nk jd melayu murtad ni..

Anonymous said...

Kah Kah Kah,

Weh Ketuanan Bontot Anuwar,

Sudah2 la korang kena liwat dengan anu war. semua orang dah sedar. SETIAUSAHA AGUNG PKR sendiri dah sedaar. korang-korang yang do sedap kena balun bontot masih lagi dok biar dia balun. sudah2 la. bubar ja pkr tu. do sanjung aljuburi saja buat apa. ketuanan bontot. sesuai la....

anti munafik said...

Ketuanan melayu,

Ajaklah anwar bersumpah, aku akan masuk pkr hari ni jugak. Dulu aku sokong anwar tapi bila aku tahu dia ada skandal dengan shamsidar school mate aku di STSSS, mampus aku tak percaya anwar lagi.

Boleh ajak anwar bersumpah ? Kalau tidak duduk diam-diam, tak guna menyokong orang yang mungkin akan menerima laknat daripada ALLAH SWT

penjejak awan said...

Buat KMaKU

Apalah yang hang merapu panjang2 ni,kalau nak merapu pi kat blog pembangkang lagi baguslah.
Kalau hang rasa bang nuar hang tu betul sangat pi suruh dia angkat sumpah dan jangan tangguh2kan kes.
Pada kau merapu macam orang gila meroyan menulis entah apa2 lebih baik tolong kumpul orang ramai2 bagi sokongan kat bang nuar masa perbicaraan nanti noh.

Anonymous said...

pemimpin umno sume dinosaur.. ketinggalan zaman.. menidakkan media baru.. tak mustahil kalah lagi pasal ni..

Anonymous said...

Najib tu PM lah... kalau dia betul-betul merancang kes liwat ... buat apa dia yang berurusan dengan Saiful... orang suruhanya kan ramai... buat apa dia yang ambil risiko.. Bodoh sangat ke Najib tu... Yang korang sibuk pasal konspirasi ni kau orang ada bukti ke... atau andaian sahaja.. Biarlah mahkamah yang tentukan.. ada bukti ke atau tidak cakap Saiful tu...

Anonymous said...

Ketuanan Melayu atau Ketuanan UMNO

Seronoknya kamu..
Apa ada pasal itu semua..
Itu reka cipta punya cerita pun lu ada syok ka..

Org mabok menulis, yang baca jadi mabok serupa lu..

Anonymous said...

to ; ketuanan melayu umno 3.46
SIFUT dan pengikut nyer cakap ikut sedap jubo ..pandai memutar belit kn fakta ..taubat lah oiiiii!!!!!FUCKATAN kencing RAKYAT !!!!

Aspirasi said...

Nak fitnah Najib pun biar cerdik sikit...

Boleh ke Najib suruh ANuwar TUTOH Saiful!!!

Semuanya dengan kehendak ANuwar tutoh saiful... sebagaimana kata ANuwar "Can I FucK U Today (CIFUT)".. "r u ok"

ANwar yang sedap, orang lain pula dituduh konspirasi..