Tuesday, June 1, 2010

KENALI TALIBARUT YAHUDI DI MALAYSIA !

namanya anwar ibrahim.kami panggil dia anwar attaturk,sempena menghargai jasa dan sumbangannya menjahanamkan islam dan bangsa melayu di malaysia. pernah membayar sejumlah wang USD 10 juta kepada douglas h pal,pengarah asia pacific policy center (APPC) pada tahun 1993.

douglas h pal adalah seorang yahudi,pernah bertugas di national security affair (NSC) dari tahun 1989 hingga 1993. douglas h pal menubuhkan asia pacific policy center (APPC) dengan pengkhususan untuk melaksanakan tugasan melobi.

anwar attaturk membayar APPC sebanyak USD10 juta dengan tujuan menaikkan imej dan nama beliau di negara amerika,united kingdom dan negara-negara eropah.

anwar attaturk pada masa itu sedang dalam usaha menduduki kerusi timbalan perdana menteri malaysia, maka APPC telah dibayar dengan sejumlah yang besar dengan tujuan untuk menaikkan imej anwar di kalangan media-media utama barat. hasil kejayaan membayar pelobi yahudi ini,anwar pernah mencapai ke tahap di gelar 'darling of the west' dikalangan media barat.

perhubungan tali barut yahudi bernama anwar attaturk bersama pelobi yahudi APPC berterusan selepas anwar berjaya menjatuhkan ghafar baba. beberapa dialog telah dijalankan di malaysia,dengan tujuan untuk menaikkan imej anwar sekaligus memberikan tamparan buruk kepada tun mahathir yang lantang mengkritik polisi amerika dan israel tentang isu palestin.




26 comments:

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Lagi bagus klu bro bleh dapatkan akuan bersumpah dari bekas orang besar bank negara yang diarahkan oleh nuar al liwati wal yahudi pasdapig nih sewaktu dia menjawat jawatan TPM. nuar nih suruh dia bayar pada yahudi ni tanpa dimesyuaratkan di jemaah menteri. Peh!!! terer tul makan duit rakyat untuk naikkan imej dier...

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

apa komen banjingan ni tentang serangan komando israel terhadap sukarelawan palestin?masih diam?atau setuju dgn israel bahawa komando2 itu hanya mengambil tindakan sewajarnya apabila menyangka kapal sukarelawan itu membawa bom/peluru perpandu?atau anjing belaan yahudi ni sanggup menyelar "tuan"nya sendiri?sama2 kita lihat...yg penting,wartawan kena tanya soalan ini kpd dia.jadi biarkan dia lepas lari dari menjawab soalan ini.

Wake UP! said...

PKR ialah alat Illuminati (Yahudi) untuk menguasai dunia melalui New World Order di Malaysia.

Lambang mata satu PKR sama dengan lambang Illuminati dan Freemasonry.

Arab nations should have nuclear arms.

Anonymous said...

salam Bro Gap@OKU....

hehehe..kau tuduh DSAI tali barut Yahudi....tp jgn kau lupe plak siapa Perdana Menteri Mesia pd masa itu....yg berkuasa perintah mesia & semua tindakan mesti melalui dan dlm pengetahuan beliau..tak lain tak bukan si Mahathir mamak kutty mangkuk hayun si pencuri duit rakyat mesia yg kau & org2 UmNGOK-APCO puja2 tuh.......heheheh...

tak terasa ke air ludah tu jatuh ke muka kamu(UmNGOK) semula....BODOH!!!!!

-Najibun tuya-

Anonymous said...

Kaya Anwar kalau nak saman ni.Kurangx pun RM 100 juta. Boleh bayar ke bro GAP.

tamingsari said...

Langkah pertama anwar ialah mengadakan hubungan diplomatik dgn negara yahudi. Dah termakan budi kenalah balas budi. Parti agama tak kisah asalkan dpt dua tiga jawatan menteri dan cekik rasuah mcm di kelantan. Judi,arak dan maksiat seperti biasa. Oleh kerana parti agama,Pkr dan Dap dah jadi berbilang kaum dan agama maka islam tak penting lagi.

Menteri hal ehwal wanita,menteri kebajikan dan menteri agama parti agama pegang. Pkr ambil menteri luar bandar,kesihatan dan PM. Yg lain Dap sapu. Kalau tk setuju Dap tarik diri. Mau tk mau setuju jelah. Lembu dan keldai nk cakap apa bila harimau mengaummm. Parti agama nak join ngan Umno dah malu. So,redhalah dgn nasib lembu.

GAP KEMBALI said...

najib tunya

apanya tongong lah kau ni..hehe takpe lagi byk kau komen lagi aku suka pasal iq kau yang senget tu manifestasi pemikiran pakatan..

nuar attaturk tu bayar appc untuk jatuhkan tun mahathir..

anon 2:27
anwar nak saman aku..kah kah kah.lagi dia saman lagi ganas aku lanyak dia.

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Mmg Najibun tuya nih tak abih baca semua dokumen dari semua pihak. cube suruh dia cari dokumen yang saya sebutkan pada pos saya 12.59 pm.

Nilah akibatnya bila jadi pecacai anwaralliwatiwalyahudipasdapigyangkaujilati.

-Melayu Bangkit!!!-

Aku Pergi Workshop Melayu skrg! said...

SETELAH LAMA MENUNGU ANWAR SELAR YAHUDI... AKHIRNYA jeng3 ? : " Apasalahnya sekurang2 dpt mati syahid.. depa bawak duit umno..tu..rosmah punya tak berkat.. Itulah tanda2nye, mungkin juga dia ingat Najib punya kapal bawa boom C4, TU YG KENA TU. UMNO kena muhasabah dirilah " amacam kengkawan ada mcm dia tak..aku cakap ni..apasalahnya...kau ni Anwar mati cam GHANDI la.. dah byk sgt musuh ko.. ADA BERANI PIJAK BENDERA YAHUDI.?keh keh keh

Anonymous said...

umngok...apco..

Anonymous said...

test

Anonymous said...

YANG MASIH DOK SOKONG ANWAR TU KITA AMAT FAHAM SEBAB MEREKA SPESIS MCM ANWAR KAKI JUBOQ,MEREKA NAK KATA BODO NGAJI SAMPAI VARSITI,TAPI DIK KERANA ADA YANG DAH PERNAH KENA NGAN ANWAR DAN PERANGAI SERUPA ANWAR MAKA SEBAB TU MEREKA BELA JEMBALANG TU HABIS HABISAN.

MELAYU OH MELAYU,BILA NAK CERDIK. TENGOK APA KENYATAAN KAKI JUBOQ TU BILA SUKARELAWAN MALAYSIA KENA TAHAN DENGAN ISRAEL,SEPATAH PUN TAK BERBUNYI,PASAI TAKUT NANTI PUAK YAHUDI TAK BACKUP DIA LAGI DALAM APA SAJA ISU.

TAPI YG AKU SEDIH SEKALI KAKI JUBOQ NI KERANA SAYANGKAN YAHUDI SAMPAI SANGGUP ROSAKAN NEGARA DAN RAKYAT MALAYSIA.

TOLONGGGG LAH BANGSA MELAYU GUNA LAH OTAK JANGAN GUNA NAFSU, ANWAR TU ADALAH MAHA PENIPUUUU... KAMI YAKIN PENYOKONG TOTOK ANWAR DARI KAUM MELAYU HANYA TINGGAL BEBERAPA KERAT SAJA SEKARANG.KALAU TAK SOKONG KERAJAAN PUN TAK APA SOKONG LAH PAS TAPI JANGAN BAGI PELUANG PADA ANWAR, BAHAYAAAAA... NAK OOI.

Anonymous said...

Najibun tuya

mamat ni mmg bodo sgt..byk komen die tunjuk pndidikan dan iq sgt cetek..kte dpt bangkitkan mcm2 isu dan klemahan brkaitan pembangkang.die masih sebok dgn altantuya dan apco..org bodo yg xdpt nk diajar smpai mampos..ksian mak bpk ko dpt anak mcm ni..

Anonymous said...

hidup umno..hidup melayu..hidup islam..takbir

Anonymous said...

kepada wake up hati2 dengan komen anda , tersalah komen bahaya, yg menguasai dunia(freemason) dah lama wujud di malaysia. cuba semak cara mereka menguasai malaysia,semak dulu bank negera dan undang2 bafia.

Anonymous said...

aku najib la yang bersekongkol ngan yahudi..sebab apco 2 kan syarikat yahudi..

Anonymous said...

Malaysiakini Jun 1, 10:WISMA PUTRA Ditanya sama ada tindakan yang bakal diambil itu termasuk memboikot barangan dari Israel dan Amerika, Najib menolak cadangan berkenaan.

“Boikot tidak akan mencapai keputusan yang diharapkan...Lagipun, kita tidak mempunyai barangan Israel secara langsung di negara ini,” kata perdana menteri.

takde barang secara langsung, ada barang secara tak langsung..
langsung atau tak itu barang israel yang menjahanamkan islam.

berani keluar artikel ni?

Anonymous said...

Cakap memang senang Nak Boikot . .itu .. Boikot ini ..Hang ingat depa ni Mat Pit bin Mat Pot kampung hang ka senang2 nak boikot2 . .Produk2 Israel secara lansung tak besa jumpa . .Secara tak lansung . .boleh dikatakan kebanyakan komponent barangan2 impot dari EU dan US ada komponen made in israel. Kalu barang2 US hang nak boikot semua . .Habislah kilang2 AS di sini kena tutup . . Berapa puluh ribu orang pulak ( termasuk puak2 Penyokong Sir Anwar wolforitz ) nak kena berhenti kerja . .Hang tak kesian kat depa ka . .? aaaaaaaitu tak termasuk kalau USA balas boikot balik . . .Hangpa boleh biasa ka hidup susah ? Harga gula naik 10sen pun dah bising . .Petrol naik 40sen selitre pun dah nak buat demo . . PEEEERAAAAAHHHHHHAPRAK.

PRO PLASTINE said...

Anuar tak akan bising dan didalam ceramah nya dia akan mengelak dari bercakap pasal israel serangan keatas kapal sukarelwan malaysia untuk menghantar bantuan kemanusiaan digaza.Anuar juga tidak akan bercakap pasal serangan itu kerana dia ada lah talibarut yahudi kalau ada pun hanya lakunan saja untuk menutup mata rakyat malaysia aku harap lepas ni lebeh ramai lagi sukarelawan malaysia akan pergi ke gaza dan lebeh banyak kapal kapal yg lebeh besar untuk kegaza kita akan tengok adakah sukarelawan PKR/PAS akan turut serta aku cabar PAS/PKR turut serta misi ke gaza akan datang sekiranya tiada betullah kata orang PAS/PKR DAYUS.

VanillA said...

bgos r bro......aku mmg sokong blog2 yang mcm ni.....biar org tau sapa sebenrnya pengkhianat bangsa ni.....

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuluh..
Diam tanda setuju yea x..sbb tue Nuar Juburi x bising sbb yang buat hal adalah majikan dier, Israel Jahanam..para pencacai dan penjilat Nuar ni x leh nak pikir ker selama Nuar keluar dari penjara dier dapat duit dari mana untuk berkempen klu bukan ader yang sponsor..bodo betul..ker duit songlap masa jadi TPM dulu mengunung banyak..
Dasar pencacai dan penjilat penyokong Nuar ni..bodo betul..
Bodo x leh nak diajar..
Cerdik (cerdik ker diorang ney?) x leh nak diikut...Tolol..

Anonymous said...

Kutuk,menuduh, mencarut memalukan bangsa kita sendiri. Yang penting fikirkan: Selagi BN memerintah negara, selagi tu kuasa politik di tangan Melayu. Jika PKR menang, PM pertama ialah Amuar, kedua mungkin Saifudi, Azmin. Macam mana jika perhimpunan Agung PKR Cina beli perwakilan dengan RM 1ribu seorang, janji cina jadi PM. Sedang jawatan Naib presiden umnopun boleh beli dengan rm100, apa pula rm 1000?

Unknown said...

dlm umno politik wang tu biasa...byk org padai bercakap tp mcm tin kosong xde ape pun...nuar tu dah kena cop pun anti semitic oleh puak yahudi psl bangkit isu apco...x psl2 kena gantung 6 bulan..selama .. kai jubog la ape la...tgg je la mahkamah tentukan...sumpah2 ingat bley guna kt mahkamah ke...bkn mahkamah syariah..dlm islam sendiri ade cara2 dan knp sumpah tu....yg malaysia tunduk sgt kt US tu ape citer..Datuk Mohamad Arshad Hussain ditamatkan kontrak slps bersama-sama dengan Cuba dan Venezuela, telah mengundi tidak menyokong resolusi menuntut Iran membekukan program penguraian uranium.....

Anonymous said...

dengar cerita dari sebelah pihak. inilah jadinya.

Anonymous said...

Umngok pun apa kurengnya...

Anonymous said...

Orang tk sekolah saja ckp cam tu..heran..masih ramai orang tk kenal siapa DsAI..atau taksub sgt..fikir2kn lah.