Friday, June 4, 2010

NIK AJIS DESAK ANWAR SUMPOH TAK LIWAT !


anwar rugi satu perkara hari ini. anwar sanggup hilang sekejap kemudahan kewangan dari barat.anwar sanggup gigit balik tangan yahudi yang berpuluh tahun bagi dia makan.dia sanggup untuk berpura-pura lanyak yahudi sebab nak kalih isu liwat.

semuanya kerana nak alihkan isu kemasukan kemaluannya ke dalam dubor saiful. maksud mudah, nak tutup cerita dia makin kantoi tentang kes liwatnya.

soalan peguam karpal semakin teruk dan cukup merapu. saiful sekolah mana,nape adik dia kawin lari,kunci tak jumpa,nak balik laporan doktor sedangkan 4 bulan laporan dah ada kat tangan..bla bla bla..akhirnya tangguh pada julai, tangguh untuk ke 30 kali lebih.

kasihan saiful. kasihan sungguh aku tengok nasib dia..sekarang awal bulan jun ,kes sambung julai. takkan nak terperok kat dalam kurungan lagi. dia mangsa,tapi si bangsat peliwat boleh berkeliaran ke sana kemari,tangguh sana tangguh sini.

inilah double standard sistem kehakiman kita. anwar dijulang bagai bintang,sedangkan perangai meliwatnya itu taraf binatang !

aku rindu betullah kepimpinan tun mahathir.

35 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

Liwat
menipu
membodohkan orang
tidak berlaku adil

Yahdui+ Israel + Anwar Ibrahim

http://pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

saya pun... merindukan kepimpinan dan ketegasan Tun Dr Mahathir... zaman Tun lbh mudah...

abe MIE 'TERJAH' said...

Liwat
menipu
membodohkan orang
tidak berlaku adil

Yahdui+ Israel + Anwar Ibrahim

http://pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

betul GAP..
Tun M are the best..

Anonymous said...

AKU DNEGAN NI MELANTIK DR MAHATIHIR


SEBAGAI TIMBALAN PENGERUSI BARISANN NATIONAL BN II

HARAP TUAN BOLEH MULA BERTUGAS HARI INI..

BAGI MENGUATKAN KEKUATAN MUYIDIN DAN BUKAN BUAT DIA RASA TERSISIH ATAU APA..INGAT TU UNTUK MENGUATKAN MUYIDIN

Anonymous said...

mari kita dengar lagu buat Tun

http://www.youtube.com/watch?v=-38TffYFJ5s

juga disini....

http://mthago.wordpress.com/2010/02/24/the-great-statesman-of-malaysia-tun-dr-mahathir/

naDim'IQ said...

aku pown nak LANTIK diri aku sendiri sebagai orang yg melantik TUN M sebagai PM II..
Najib X ULTRA-Malay cam TUN..

Anonymous said...

SOLAT JUMAAT TADI TEMPAT AKU MENYAKSIKAN IMAM BACA TAMBAHAN QUNUT...KHAS PASAI MISI AKTIVIS..

..DAN MASA BACA QUNUT TU..BUNYIK SEMACAM..AKU DENGARPONG RASA SEMACAM..SEBAK..

TERBAYANG SUASANA KAPAL DILAUT..

DAN LEPAS SOLAT WAT SOLAT HAJAT LAGI..DITENGAH MASJID KIRA50% STAY..............

..TAK PENAH RASA CAMNI....


-------------
KITA JUGA BOLEH WAT SOLAT HAJAT SENDIRI..
sahaja aku solat sunat hajat 2 rakaat kerana Allah TAaalla..

usali sunatan hajati rakaataini lilahitaala..

lepah fatihah baca surah mana2 tahu
(tak payah ikut SANGAT ..kalau memang tak tahu SURAH2 KHAS TU..)

sujut terakhir biar lama sikit..mintak..beb mintak ..

TUHAN TAKAN BAGI KALU SEKALI JE MINTAK.. BIAR RIBU2 KALI..

CucuAtok said...

Whai sahabat..... pok guru suroh anwar bersumpah.....
Nak bersumpah macam mana? Dia tukan sesumpah takkan tak tau kot....

Unknown said...

pemimpin kita tdk tegas , lembik , tunduk pada desakan dan kemahuan orang lain , tu sbb lemah dan dipermainkan ..tak pandai berckap , takda karisma hebat tdk tun mahathir ,

aku rindukan zaman Tun , aku rindukan suasana zaman Tun , melayu disegani ..melayu dihormati , suara melayu didengar ,
kini suara melayu diperlekeh , suara melayu jadi sumbang ,

aku sebenarnya kecewa dgn suasana zaman pak lah , lembik sangat lembik ..tak bernai buat keputusan sendiri , kenapa dibebaskan Ular tedung dalam sangkar ? inilah bahananya ..

Unknown said...

melayu kena tegas , pemimpin melayu kena berani mencabar dan dicabar , jgn malu2 alah ..jgn tersipu2 , angkat muka dan pandang kedepan , maju rempuh ..

kaum lain tak peduli apa pun ttg melayu , dorang cuma pandang dan fikir kaum sendiri , melayu kena bangkit bediri gagah ,
semuanya dari pemimpin , kalau pemimpin berani ..anak buah jadi semangat , kalau pemimpin layu , anak buah jadi pondan ,

pemimpin kena tegas , melayu kena tegas , mana jiwa melayu dan semangat melayu yg tak mengenal gentar ? sekali kaki melangkah pantang mundur kebelakang ..

Anonymous said...

kebanykan pemimpin skang takot pengaruh hilang..sbb 2 sume snyao cam pondan...kamon la,jadikan pemimpin Islam terdahulu sebagai contoh...

-didi-

Anonymous said...

tun madey yg lantik tun lelah, apa nak kata........................????????????????????????????????/

pakteh adam said...

Tangguh lagi?.....

sapa yang bagi approved? Hakim yang al Jubri kata " Hakim Bahalol" tu ke??

Akurasa, Hakim ni dah kene sindrom Najib nih..(Najib hard up kat sokongan Cina)

Hakim ni pulak takut kena panggil Bahalol oleh Al Jubri.... maka bagilah .... tangguh

Kasihan Saiful...., Sabarlah Saiful. Sama sama lah kita ingat bahawa saya boleh menulis ni pun atas ehsan DIA dan Saiful masih boleh menunggu pun kerana ehsan DIA.

ariffaiman said...

Lantik Tun Mahathir sebagai Presiden UMNO dan Pengerusi BN yg baru ganti DS Najib yg memihak kaum mata sepet...

ariffaiman said...

DS Najib dah tak ada jiwa Melayu...maaflah yer....

Anonymous said...

GAP

USAHAKAN GERAKAN KEMBALIKAN TUN DI PERSADA POLITIK !

drama king said...

Tak ada maknanya bang anu dah berkerat rotan dengan tuan yahudinya.Diorang dah kow tim baik punyalah.Ini strategi biasa mengaburi mata pihak lawan ala illuminati.

Berlakon tu kan biasa bagi bang anu the drama king ni.Macam tak biasa chameleon lidah bercabang.

melayulupalagi said...

kita harus menghormati keputusan TDM untuk bersara. tapi apa pun, idea, resepi serta campuran politik TDM perlu di pelajari dan diperhalusi agar negara terus aman damai, dulu, kini dan selamanya...

Anonymous said...

10 years on, One is fighting for the plight of the Palestinians, while the Other is still embroiled with his sodomy.

Toing!

Anonymous said...

GERAKAN KEMBALIKAN DRMAHATHIR

(GKDM)

ayuh KITA LANCARKAN
GKDM..

tapi nama tak sedapla

GAP SEDAP..
GAS.OK..

TAKkiralah
GKDM GKDM
GKDM GKDM..

Anonymous said...

KJ@Khairy Jamaluddin- ahli parlimen Rembau merengkap Ketua Pemuda UMNO Malaysia menawarkan diri menjadi Sukarelawan ke Gaza. Hari seluruh rakyat Malaysia mendengar sendiri bahawa KJ menawarkan diri untuk ke gaza apabila di temuramah oleh wartawan semasa mengadakan bantahan secara aman di perkarangan masjid negara selepas sembahyang jumaatpetang tadi.Pengumuman ini membuatkan kumpulan anti-KJ tercengang dan terlopong mulut.Di jangkakan sejak pengumuman ini di buat beribu-ribu SMS akan masuk ke HP KJ mengucapkan tahniah dan meminta agar di buatkan wasiat supaya segala harta kekayaan serta jawatan pengarah dan lembaga pengarah yang ada nama dan saham KJ di tukar nama kepada si pengirim SMS itu.

Tak sia-sialah si KJ nie masuk askar wataniah tempohari. Maka mungkin akan berasa kesallah PM Najib kerana tak lantik KJ sebagai menteri. Selepas nie kumpulan anti-KJ dah tak de modal untuk bergurau senda lagi.

--------------
CAM NI LA KHAIRI KALAU MATI PUN ..NAMA AKAN BERHARUMAN DIPERSADA DUNIA..

DARI DUDUK MESIA TAK TAHU APA NAK BUAT..BIAR LAH MATI MENINGGALKAN JASA..MUNGKIN BANGSA MELAYU AKAN MEMAAFKAN KAU JUGA KERANA MELEPASKAN ANJING TERSEPIT TU..

PaKMie said...

Salam all...

Pertama - Aku juga rindu kepimpinan Tun Mahadhir.

Allah maha kuasa, kita sama2 bersabar...kemungkaran pasti terserlah, ini janji Allah.

http://pakmie.blogspot.com/2010/06/ancaman-hizbu-tahrirhtterhadap-ahli.html

Asalamualaikum dan salam perjuangan...

Anonymous said...

zaman tun mahathir masih pm..
aku tido cukup lena...
tapi sekarang x lagi..
siapa lagi setanding tun...
nampak macam xde..
kalo bole aku nak tun jadi pm untuk kali kedua..


manbp

Anonymous said...

peguambela tak bodoh,ada 2DNA kat jubor bahlol,tak kan nak percaya bulat2,tak gunalah jd peguam bela,minta tangguh dan bahan bukti ialah utk kajisiasat sapa punya dna dan air mani,ckp memang mudah dlm jubor ada air mani,mcm mana kalau saja air mani papagomo dlm jubortu,sbb tu kene siasat bahan bukti,kalau mcm tu sngla org ketaligantung ,bila kita tak suka seseorang kita curi2 masukan dlm bonet keter kawan kita dan kita suruh polis tahan ,eeiii pembelaan tak bodoh,rakyat yg ikut kes ni lagi tak bodoh mcm seful kambing hitam.rakyat takkan percaya bulat2,yg percaya ialah org2 umno yg mabuk kuasa,kami kat luar ni sekelumis pun tak percaya kes ni,byk benda yg ditambah2.sbb tu pihak pendakwaan dari awal tak beri bahan bukti,rupanya takut kantoi.karpal soal selidik sampai ke adik beradik sbb nk tau seful dtg dari keluarga mcmana,ini bagi memastikan saiful seorang yg berckp benar,kalau keluarga pun dah berterabur susahlah nak ckp perangai si seful gay ni.oiii org umno,rakyat tak bodoh,walau pun anwar masuk penjara rakyat tetap pd pr...slamat tinggal BEE END

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP,

Bagaimana kalau buat mcm ni pulak... anwar harus dikurung sehingga bicara selesai dan saiful pula dibebaskan dan boleh hadiri ceramah dalam atau luar negeri... sudah pasti bicara tak akan bertangguh-tangguh lagi.

sekarang ni persepsi org awam kpd nuar adalah : mcm nuar tak pernah buat salah dan ada konspirasi... tambahan pula si Tok Garu nik ajis dok bela dia... lagi la mat-mat bulan percaya yg nuar tak bersalah.

Zaman Tun M ?....
memang hebat dan melayu terbela

zaman pak loh,
segalanya jadi lembek dan tidur...

zaman pok jib dan mama bik!!!
menyampah aku GAP!
sekarang mama bik dah jadi mcm pegawai kerajaan pulak, hadiri mesyuarat situ sini, lawatan situ sini,rasmi majlis itu ini...

KJ... elok sangat sbb dah masuk askar wataniah sebulan... jadi peserta terbaik pulak tu... jadi boleh dihantar utk misi kemanusiaan sejagat atau menjadi benteng paling hadapan bila berhadapan dengan musuh negara terutamanya dari negara kota singa!

wassalam.

joe said...

aku suka sangat nik ajis gaduh dengan anwar. lim kit siang, lim guan eng dan kapal sing mesti bingung abis!
hoery, gaduh gaduh gaduh lagi...........

ManLemang said...

aku memang dr dulu lagi tak setuju mahathir resign. Tp nk buat camne. Salah melayu jugak dulu masa era akhir 90an nak sgt dia resign. Sedih aku masa tu melayu kutuk dia bagai nk gile. Nyanyuklaa (sebab fired jubori) gile kuasala. Mcm2 la. Skrg apa yg aku perdictkan telah belaku lepas dia resign.
Mahathir dh tinggalkan kereta ferari utk kita. Skrg tugas kita untuk maintain ferari tu. Zaman paklah dia dh rosakkan, calarkan, ganti sparepart murah utk ferari tu. Skrg tugas najib utk perbaiki keta tu jadi elok balik. Aku doakan dia berjaya. Lagi elok tukar dr ferari ke bugatti. Org akan respect melayu balik dan kuasa melayu tak hilang

Anonymous said...

Aku cadangkan Tun M dilantik Ketua umum BN atau Musyidil am BN atau consultant atau apa apa lah asalkan rakyat hidup selesa.

Ada orang kata Mahathirlah IMAM MAHADI. mmmmm bila difikir fikirkan .....mungkin betul.
Mana NAMA yg dekat dgn IMAM MAHADI?

NIL AZIZ? ANUAR? LIM KIT SIANG?
MAHATHIR?

MAHAD

Anonymous said...

CUTI SELOLAH. GAP DAH HILANG. YEA

Anonymous said...

Anon 9:45 .. . .Kalu depa kata ada 2nd DNA bermaksud . . 1st DNA Saiful punya . .2nd DNA dia tak confirm lagi siapa punya . .1st DNA memang tetap Saiful punya . Itu cara tulis report forensik . .Nanti mahkamah akan perintah Anwar Wolforitz bagi sample DNA dia . . baru boleh tau cerita sebenar 2nd DNA sapa punya. . Tapi nampak macam Nik Aziz rasa macam tak sedap hati . .Tu yang dia kata memang ada dalam Isle Sumpah Laknat . . Pada awal dulu puak2 melayu PKR kata kononnya Anwar Wolforitz tak jadi sumpah atas nasihat Nik Aziz dan Harun Din kata elok tak payah bersumpah . . . . Tapi awat lani Nik Aziz sendiri kata "elok" sumpah . . . Melayu PKR hanpa saja nak sedapkan hati sendiri dengan mereka2 macam hujah dan alasan . .Itu cara hangpa dari dulu lagi . . Tingggal kan Anwar . . .Tok sah buat kerja bodoh sampai dua tiga keturunan . . .

Anonymous said...

DULU NIK SURUH SUMPAH. BILA SEFOL SUMPAH. NIK TARIK BRAKE! ANWAR TAK PAYAH SUMPAH. NI DA DOUBLE STANDART! NOW BILA CITE DAH COMPIUS. TAKAN NAK SURUH SEFUL SUMPAH LG. YG LIAT SAPA? ANWAR KE SEFUL? HARAKAH ADA BACA? INFO2 SEBERANG ADA BACA? ADA PAKAI DACING? CARI BALIK KUNCI INFORMATION !!

Zulkarnain said...

Anon june 5, 2010 12:17 AM:

Apesal la puak2 pakatan riot macam ko ni bodoh sangat. agaknya dah beribu kali aku baca pasal:

"sbb tu pihak pendakwaan dari awal tak beri bahan bukti,rupanya takut kantoi."

bukan ke ni perbicaraan, bodoh. suma bukti2 akan keluar time bicara. yang nuar berahi nak mintak awal2 buat apa? kalau confident tak bersalah, lawan la! nak tangguh buat apa? alibi konon. nah, time bukti2 diperlihatkan dalam perbicaraan, baru la soal balas habis2an. time tu baru la boleh cakap sapa kantoi, bodoh. bodoh betul ko ni.

memang rakyat tak bodoh, rakyat tak bodoh macam ko. ko ni benda basic macam tu pun takleh pikir sendiri, tu pun nak kene subsidi. dasar bodoh tak bertempat. lengkali nak bodoh pun jgn tunjuk kat orang sebarang2, walaupun pakai "Anon" mesti ko terasa sebab ko tau memang ko bodoh.

anti israel said...

Sebab itu sampai sekarang dia tak berani kasi DNA kalau kasi katoilah mana bolih masuk penjara banyak kerja lagi nak buat puak puak yahudi perlukan Anuar lagi untuk musnahkan negara ini sebab itu dia panggil pakar DNA dari luar kerana apa takut nak bagi DNA sampai masa nya Anuar akan kantoi masuk lah balik Asrama di sungai buluh baru lah aman malaysia ni.

sparqzx said...

apa yg korang merepek ni labu...

yang dah pencen tu... udah-udah le...

korang ingat mahathir tu bagus sangat ke?

brape bagus dia?