Saturday, July 24, 2010

PORTAL TARAF BABI MALAYSIAKINI KENA BALUN !

bravo umno selangor !
bravo umno selangor !

serangan begini yang rakyat mahukan...baik khir toyo,ezam,satim,shukor,noh dll...dah lama dah rakyat selangor menunggu kedatangan 'serangan' besar umno terhadap pakatan haram jadah..

dibawah adalah artikel petikan web portal taraf babi iaitu malaysiakini yang tak tahan kena belasah dalam ceramah selamatkan selangor darul ehsan !

Jelajah pertama 'Selamatkan Selangor' bermula dengan siri menghentam Datuk Seri Anwar Ibrahim dan portal berita Malaysiakini, terutama oleh bekas 'ayam tambatan' ketua pembangkang itu Ezam Mohd Noor.

Dalam pentas Sekretariat Selamatkan Darul Ehsan (SSDE) di Shah Alam pada Jumaat, sejak ceramah belum bermula lagi kira-kira 250 penyokong BN dihidangkan dengan tayangan video 'Tak Nak AI' (Anwar Ibrahim).

Ia antaranya cuba membandingkan sikap Anwar melalui ucapannya semasa masih menjadi timbalan perdana menteri dan selepas menjadi penasihat PKR - parti dominan dalam Pakatan Rakyat. Menurut video itu, Anwar digambarkan sebagai pengkianat, tidak setia pada perjuangan Melayu dan 'memuja' DAP yang suatu ketika dahulu pernah dikritiknya.

Tidak terkecuali, petikan ucapan Zulkifli Noordin - bekas peguamnya dan ahli parlimen yang keluar PKR - yang lantang mengkritik kepimpinan Anwar.

Ezam yang berkongsi pentas dengan pemimpin utama Umno negeri - antaranya timbalan pengerusi perhubungan Datuk Seri Noh Omar dan Timbalan Ketua Pembangkang Datuk Satim Diman - mengaitkan Anwar dengan Yahudi.

Menyentuh soal Malaysiakini, beliau mendakwa portal berita bebas itu sebagai alat kepada Anwar, antaranya kerana laporannya berhubung 'pergeseran' antara Noh dan bekas menteri besar Datuk Seri Dr Khir Toyo.

Jenakakan KSSB, ejek Khalid 'gagap' "Kenapa lapor Umno Selangor nak gaduh pasal isu pasir? Sebab tuan dia (Malaysiakini) sama kepala dengan Anwar Ibrahim," katanya sambil mengaitkan Malaysiakini dengan George Soros.

Turut berucap dalam program di perkarangan Tabika Kemas di Seksyen 17, Noh, Satim dan ketua penerangan Umno negeri Shukor Idrus. Bagaimanapun, ucapan ketiga-tiga pemimpin tersebut banyak menyentuh isu pentadbiran pasir di negeri itu melalui penubuhan Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB) oleh kerajaan Selangor.

Bukan sahaja KSSB dijenakakann sebagai singkatan kepada Korek Selangor Sampai Berlubang dan Kebas Sebelum Selangor Berubah, Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim juga diejek sebagai gagap. Malah Satim dan Shukor dalam ucapannya dilihat meniru gaya 'gagap' Khalid sambil disambut gelak ketawa peserta yang hadir.

6 comments:

Anonymous said...

dua ekor babi dalam pic kat atas tu patut kena lanyak!celaka punya immigrants!!

Unknown said...

tahniah...... tanam babi2 tu dlm lubang yang dia org korek tu

Anonymous said...

salam GAP....

Selamatkah Selangor selama ini Dibawah Tadbiran Kerajaan BN @Barang Naik atau Dibawah Tadbiran Kerajaan Pakatan Rakyat masa kini???

usah risau, rakyat sedang menilai...parti mana yg lebih condong untuk membebankan rakyat dgn segala macam kenaikkan berganda dan seterusnya kelangsungan survivor politik sempit...

-najib Altantuya-

Anonymous said...

Mana janji-janji Manis-MU PKR ? Dah 2Tahun Rakyat dah TAU PKR=IMPOTENT ceramah bersepah-sepah tapi isi TARAF masuk bakul sampah .YA TAK ANON?

Anonymous said...

Barang Naik...
Barang Naik...
Barang Naik... Penyokong pakatan macam Burung Kakaktua.. Pandai cakap tapi takde Otak!

Berapa kerat sangat peniaga Melayu yang naikkan harga barang.

Peniaga Melayu tahu malu dan halal haram.

Majoriti Peniaga berkiblatkan cina DAP.

Kenapa DAP tak pernah kempen suruh ahli mereka turunkan harga barangan?

AHLI DAP PALING TAMAK MENGIKIS DUIT RAKYAT.

AHLI MELAYU PAS DAN PKR PEGI LER LABUR DUIT PADA PENIAGA CINA DAP... TANYA ADA DISKAUN TAK UNTUK AHLI?

Anonymous said...

klu la mcm ni orng2 mlyu yng mnykong pas n pkr lg tak sdrkan dri ptut mreka skali kne tanam mcm dua ekor khinzir tu.ayuh shabat ku trusknlah pjuangkan agama n bngsa kta bngkitt allahuakbar