Friday, July 30, 2010

DAP LAKNATULLAH ,SYABAS ZUL NORDIN !


HARAMKAN DAP!
Salam 2 all.

Cadangan mutakhir pemimpin DAP, Tony Pua, Ahli Parlimen DAP (PJ Utara) untuk memansuhkan diskaun bumiputra dalam sektor tertentu pembangunan sekali lagi membuktikan sikap cauvinis, rasis, anti Melayu dan anti perlembagaan yang dianuti oleh kepimpinan DAP.

Dan yang paling malang, orang Melayu saperti Tan Sri Khalid Ibrahim boleh bersetuju dengan cadangan bodoh saperti itu.

Persoalannya bukan isu diskaun bumiputra, tetapi soal prinsip perlembagaan dan keharmonian kaum yang telah dibina sekian lama.

Perkara berkaitan hak istimewa Melayu telah tercatat dengan jelas didalam Perlembagaan dan tidak perlu dikupas. Dan ini adalah antara formula kepada perpaduan dan keharmonian agama dan kaum selama ini.

Kepimpinan DAP kini semakin angkuh dan kurang ajar didalam mempersoalkan perkara asasi Perlembagaan. Mereka seolah-olah lupa sikap cauvinis dan rasis yang mereka amalkan adalah punca terjadi rusuhan kaum 1969.

Dan bila kita mengingatkan supaya peristiwa hitam 13 Mei itu dijadikan iktibar, maka pemimpin DAP lah antara yang paling bising menyalak mendesak supaya peristiwa itu tidak diungkit-ungkit lagi. Kerana apa? Kerana mereka tidak mahu rakyat khususnya generasi baru mengetahui sejarah hitam mereka!!

Saya membaca lapuran Majlis Gerakan Negara (NOC) bertarikh Oktober 1969 yang membutirkan secara terperinci apa sebenarnya yang berlaku sebelum 13 Mei 1969.

Kenyataan saperti “Melayu sudah tidak berkuasa”, “ini negeri bukan Melayu punya”, “halau Melayu keluar” dan macam-macam lagi yang dibuat selepas DAP memenangi beberapa kerusi di Selangor akhirnya mencetuskan perasaan marah orang Melayu dan berakhir dengan peristiwa berdarah itu. Dan ada antara petualang DAP yang aktif pada masa itu masih hidup dan melalak kesana kemari hari ini.

Kalau tahun 1969 mereka tidak mendapat sokongan orang Melayu, tetapi hari ini bukan sahaja Melayu haprak, pak janggoat-pak janggoat pun turut menyokong mereka. Maka bertambah besarlah kepala mereka, makin menjadi-jadi kesombongan mereka.

Tambah pulak ada Melayu yang tergamak menawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri kepada puak-puak cauvinis ini. Hanya kerana nafsu serakah mahu menduduki Putrajaya!! Dan yang lebih teruk, Melayu haprak dan pak janggoat-pak janggoat inoi disamatarafkan dengan sahabat Nabi saw!!

Cuba bayangkan kalau tahun 1969, lebih 40 tahun lepas, mereka meraikan kemenangan kecil itu dengan memaki hamun dan menghina bangsa Melayu, cuba bayangkan apa yang akan mereka lakukan kalau mereka menguasai kerajaan persekutuan, apatah lagi menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri!!

Tengok sendiri apa yang mereka buat di Pulau Pinang, Selangor, dan buat seketika di Perak. Dan yang paling malang, ada orang Melayu yang sanggup bersekongkol dengan pelampau-pelampau cauvinis dan rasis ini.

Dan ada antara Melayu haprak ini yang sanggup menipu diri sendiri dengan mendakwa persekongkolan ini adalah demi dakwah dan mendekatkan DAP kepada Islam. Apa yang saya nampak, mereka yang makin lama makin terikut-ikut rentak DAP.

DAP semakin tegar dengan semangat anti Islam dan anti Melayunya. Kenyataan terbaru “mursyidul am” DAP Karpal Singh menolak sama sekali gagasan penubuhan negara Islam jelas membuktikan DAP masih dengan sikapnya.

Dan ini sepatutnya sudah cukup menyedarkan bangsa Melayu yang beragama Islam bahawa mereka sedang bermain dengan api apabila rela diperkudakan oleh kafir harbi ini. Tetapi tidakn segelintir bangsa Melayu ini sanggup sekali lagi menipu diri sendiri dengan mendakwa kenyataan Karpal itu adalah kenyataan peribadi dan bukan pendirian DAP.

Betapalah bangsa yang punya Al Quran ditangannya boleh menjadi begitu bodoh! Memang kebodohan itu bukan suatu jenayah, tetapi kebodohan itu akan membawa kemusnahan kepada agama, bangsa dan tanahair sendiri!!

Pada saya sikap cauvinis, rasis, ala komunis, anti Melayu, anti Islam dan anti Perlembagaan kepimpinan DAP ini semakin melampau. Hari demi hari mereka mengasak umat Islam dan orang Melayu dengan pelbagai isu.

Daripada isu tanah, isu biasiswa, isu hak istimewa, kini menular kepada mempertikaikan institusi Islam, Raja-Raja Melayu, badan kehakiman, Polis DiRaja Malaysia, SPRM, SPR, Mahkamah Syariah membawa kepada isu-isu negara Islam, kalimah ALLAH dan lain-lain.

Sekiranya tidak dibendung segera, saya yakin sikap melampau kepimpinan DAP ini akan menjadi barah kepada kestabilan dan keharmonian agama dan kaum yang telah lama kita nikmati selama ini.

Atas alasan itu, saya percaya sudah tiba masanya kita bertindak tegas terhadap kepimpinan DsAP ini. Saya mencadangkan supaya Pendaftar Pertubuhan mengambil tindakan untuk membatalkan pendaftaran parti DAP ini, ianya hendaklah diisytiharkan sebuah pertubuhan haram yang membahayakan rakyat dan negara ini.

Rakyat Malaysia tidak memerlukan kepimpinan yang cauvinis, rasis, berfikiran ala komunis, anti Melayu, anti Islam dan anti Perlembagaan saperti DAP. Meminjam kata-kata Presiden Ahmadinejad, “kepimpinan DAP ini wajib dihapuskan daripada peta politik negara ini”!!

Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
18 Sya’ban 1431
29 Julai 2010

http://zul4kulim.blogspot.com/2010/07/haramkan-dap.html

16 comments:

si tonggeng said...

ha ha ha...zul oh zul. baru sekarang nak sedar ke zul ?!!

yang hang bersekongkol dgn anvar dan mreka dlm PRU12 naper...

tak kisahlah....masih belum terlambat, tapi hang kena kerja keras utk meraih undi generasi melayu yg baru juga mentarbiyahkan balik kawan2 hang yg masih dlm pakatan supaya hang jugak tidak dilaknat kerana mempunyai saham dgn apa yg berlaku skrg !!

Anonymous said...

orang2 melayu wajip menolak PAS dan PKR yang bersengkonkol dengan DAP!!! bahaya sedang menanti bangsa melayu dan agama islam!!!

Anonymous said...

saudara zul bukan org pertama kena kelepet dgn anwar celaka ni..Tun M sendiri dulu pun amat sayang pada anwar sehinggalah keluar bukti yg anwar ni mmg sial lagi jahanam.aku bukan sebut pasal kes homo dia..tapi pasal perangai sial dia yg suka menjatuhkan org lain dan kaki kencing.org mcm anwar ni suka bercakap.org yg byk bercakap ni byk buat salah.sekurang2nya zul noordin sedar sbb dia masih kuat iman.bila dia nampak apa yg si sial anwar ibrahim ni buat dah langgar syariat Islam,maka dia tentang.tapi byk lagi melayu haprak lagi keji yg masih mempertahankan anwar semata2 benci ya amat pada UMNO.tak hal dia org lupa anwar pun dari bekas UMNO.2nd position lagi.melayu yg menyokong DAPigs adalah melayu yg paling keji dlm dunia ni.teruskan la menyokong babi-babi immigrant yg tamak ni,kelak kamu semua tau padahnya.

ManLemang said...

"-Najib Altantunya-

KAU dan KETURUNAN KAU MEMANG PENGKHIANAT BANGSA.

-ATUK, NENEK KAU TALI BARUT JEPUN
-MAK AYAH KAU PEJUANG KOMUNIS
-KAU SEKELUARGA PEJUANG PEROSAK BANGSA MELAYU ZAMAN SEKARANG.
-CUCU CICIT KAU ADALAH PEJUANG DAJAL BILA DIA TURUN KELAK"

konsensus bebas said...

Malangnya Melayu2 barua ini cuma akan sedar diri mereka kena kencing khinzir bila betul2 sudah kuyup dan hancing pering.

Dan terlebih malang lagi kita yg sedar permainan harbi dan munafikin ini juga akan terpalit sama dgn najis khinzir mainan mereka kerana kebetulan kita 'sekandang'(satu negara) dengan mereka(pengikut2 tolol).

Orang tua2 dah bilang jangan kerana marahkan nyamuk,kelambu kita bakar.

Anonymous said...

PAS dan DAP itu tiada bezanya , PKR dan DAP itu tiada lainnya , sama sahaja ...

karpal dan nik aziz itu sama saja , bezanya cuma nik aziz pakai kopiah , berselindung disebalik nama tok Guru , karpal dan Anwar itu serupa , perangai , sikap dan cita2 mereka sama , ...karpal , nik aziz , Anwar , ketiga2 mereka sebulu , serupa , setujuan , sehaluan ..

maaf cakap , nik aziz tu tak sedar apa dia buat , umpama orang gila talak , meroyan dan melalak tak tentu hala , nik aziz tu nyanyuk dan kebingungan ,

masalahnya , dia hebat bercakap soal agama , halal haram syurga neraka , tapi perangai dan perbuatannya ..hampas , tak mencerminkan peribadi seorang tok Guru ,sangat2 menyesatkan ..

perjuangan melayau semakin mencabar , wawasan melayu semakin kabur , manusia2 keparat seperti PAS, PKR ...Nik aziz dan Anwar adalah penderhaka dan munafik paling menghancurkan melayu dan Islam ,

SBK Motoworks said...

PAS kononnya berjuang untuk Islam bukan untuk Melayu terperangkap dlm slogan mereka sendiri. DAP kata nak hapuskan hak Melayu bukan hak Islam.

1) Salahkah menjadi Melayu? Bukankah ini ciptaan Allah supaya kamu saling kenal mengenali
2) Bukankah Islam itu anugerah tak ternilai bagi umat Melayu di nusantara?
3) Melayu kuat kerana iman dalam Islam. Islam di nusantara selamat bila mana Melayu itu kuat. Tak nampak lagi kah? Apakah hina mengaku Melayu?
4) Ini tanah Melayu, Islam telah memartabatkan lagi umat Melayu
5) Melayu satu bangsa yg menerima Islam tanpa pertumpahan darah dan masuk Islam secara total. Salahkah Melayu? Sehinggakan status Melayu itu Islam hanya berada di nusantara ini. Ini anugerah Allah. Salahkah menjadi Melayu?
6) Cuba anda bekerja di negara2 arab yg Islam. Betapa rendahnya mereka memandang anda walaupun anda seagama Islam. Apa akan jadi kalau hilang tanah & identiti bangsa Melayu ini?
7) Islam & Melayu itu sebati dan saling lengkap melengkapi di nusantara ini. Mengapa anugerah Allah ini hendak dipisahkan?
8) Melayu itu Islam telah berkurun lamanya, jgn lupa hanya ada bangsa Melayu shj di sini sebelum dtgnya immigran Cina ini.
9) Melayu Islam boleh menerima saudara Islam dari bangsa lain. Kenapa umat Islam Melayu malu nak mengaku Melayu. Apa salah Melayu?
10) Perlukah adanya Melayu Islam & Melayu bukan Islam (nauzubillah) di Malaysia ini? Bukankah kebijaksaan sultan2 dahulu dan para ulamak dahulu mewartakan Melayu itu Islam dgn bijaksana. Mengapa ulamak2 PAS malu mengaku Melayu? Malu memperjuangkan Melayu? Tak lain kerana malu dgn slogan politik mereka sendiri.

Berjuang untuk Melayu, jihad untuk menguatkan Islam. Berjuang untuk Islam, menguatkan bangsa Melayu.
Ini tidak berlaku di mana2 negara di dunia, ia berlaku di Tanah Melayu ini dgn keredhaan Allah s.w.t.

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Yess.. DAP laknatullah!! Terukir dalam sejarah selangor, penggal ini selangor mempunyai MB paling bodoh piang tahap babi - kalid gagap aka sahak gobek!!!

Syabas melayu amPas dan Partai keldaian rakyat... take beeeeerr... take beer haha..hahaha

bodoh!!
bodoh!!
bodoh!!

sangtukangkata said...

KEPADA DAPIG DAPIG SEKALIN JANGANLAH INGAT BANGSA MELAYU INI LEMAH, SEKALI BANGKIT, MAUNYA TERKUCIL KORANG NANTI, INGATLAH BUKAN BANGSA MELAYU ISLAM YANG MEMPROVOK KAMU, TETAPI AGENDA KAMU ITU YANG MEMBOLEHKAN KEADAAN MENJADI TIDAK SEPERTI DULU, MUNGKIN RAMAI MELAYU DAH SANGSI MELIHAT CINA, MALAH CINA PUN MACAM TU, KALAU ITU YANG PUAK2 DAPIG MAHU, JANGAN SALAHKAN MELAYU SEKIRANYA APA2 BERLAKU, SEBAB INI TANAH TUMPAH DARAH SEMUA YANG BERGELAR MELAYU, MANA LAGI NAK PERGI SEKIRANYA ANDA2 PUAK2 DAPIG NAK BERMAIN API, INGATLAH KEHARMONIAN UNTUK SEMUA PERLU DIJAGA.. JANGANLAH ANDA PUAK2 DAP BERMAIN API, LEMPAR TAIK KE MUKA MELAYU, BUANGLAH SIKAP RACIST HAMJADAH TU... MELAYU TETAP AKAN BANGKIT...!!!! HIDUP ISLAM DAN MELAYU.. AMIN

Unknown said...

awas dengan yang namanya politikus jalanan. mereka sadis dan mabuk kuasa. indonesia udah kena. jangan sampe malaysia juga ikut kena.
dunia kadang2 ga adil kerna yang mabuk kuasa dan gila, bisa berjaya. Hati2 Malaysia.
Saya pencinta damai. Selamatkan Malaysia kerna malaysia adalah negara islam yang paling berjaya di dunia.
ikuti saya di www.sambalpedas.comh

Anonymous said...

SI-Najib Altantunya-MMG BABI CELAKA LAGI SIAL.DIA NI DGN LORD ANAK HARAM RIED MUNGKIN ORG YG SAMA..TAK PUN MMG GENG KAKI BONTOT.YG PASTI MAK DIA,BAPAK DIA,TOK WAN DIA,TOK LELAKI DIA,ADIK BERADIK DIA SEMUA BANGSAT LAGI CELAKA SEBAB DAPAT AHLI KELUARGA ANJING MCM DIA NI.Najib Altantunya DGN Lord PUK#M*K RIED,DIAORG NI AHLI KELAB GAY SEMALAYSIA DAN CUKUP PUJA ANWAR IBRAHIM.JGN BAGI MUKA BABI-BABI MACAM DIA ORG NI.NAMPAK SAJA DIAORG NI,HINA DIA CUKUP2!KEJI DIA CUKUP2!ANJING2 MCM NI KITA TAK BOLEH BIARKAN MELILAU KAT BLOG2 PENYOKONG KERAJAAN!KROOOOOOIIIIIIHHHH PTUUIIIIIII ATAS MUKA MAK BAPAK KORANG!!!!HAHAHAHAHAHAAHAH!!!!

BERGURAU DGN ANJING2 KURAP!!PTUIIII!!!!!

Anonymous said...

Syabas Zul...moga Allah menerima perjuanganmu

Anonymous said...

Salam GAP...

tima kasih ManLemang, doakan sebegitu rupa....semoga ape yg didoakan olehmu akan juga ditimpakan pd kamu,anak isteri kamu,keluarga & keturunan kamu juga....dimakbulkan ALLAH , sesuai ngan niat & kehendak kamu terhadap keluarga & keturunan kamu.....

AMINNNNNNNNN

-najib altantuya-

Anonymous said...

YB ZUL, Aku sanjung kau!

Anonymous said...

Eh mr najib altantuya. kan ke aku suruh kau tukar nama kau ke n.ajis @ najis, sebab kau pencinta bontot dan tok guru harami tu kan?

elok kau pergi kat blog kaum puak kau, menyibuk je kat sini.

We don't welcome you!!!

Dasar pencinta bonton, pencacai dapig. Berambus kau sial!

kingnek said...

setuju dengan peneroka, Melayu dan Islam TIDAK boleh dipisahkan