Thursday, September 2, 2010

TIBA MASANYA HISHAMUDIN LAKUKAN 'HARAKIRI POLITIK' !


membaca artikel MIK, jelas dan nyata kerismudin telah merosakkan garangnya nama KDN. siapa pun takkan lupa akan kegarangan ghazalie shafie,tun m dan arwah megat junid.

aku naik malas nak tulis pasal kerismudin ni, menteri KDN paling lembap dalam sejarah negara. dek kerana kelemahan terulung hishamudin, aku yakin ia sedikit sebanyak telah merosakkan nama PM sendiri. kasihan PM ! rakyat melihat kelemahan kerajaan menangani dalang merosakkan hubungan kaum disalahkan kepada PM, sedangkan beban kesalahan paling besar harus dipikul oleh kerismudin.

sudah tiba kerismudin memikirkan tindakan 'harakiri politik'. kerismudin memalukan umno, membuatkan melayu mual dengan umno yang tidak bersalah.semuanya gara-gara kelemahan dan kegagalan kerismudin 'mematahkan' penghinaan oleh puak kafirin terhadap islam dan melayu.

PS : KERISMUDIN ITU HISHAMUDIN HUSSEIN

KLIK SINI

7 comments:

Anonymous said...

Kerishamuddin nih bercita-cita (atau mgkin dh ada jalan) utk jadi PM.. nak ikut jejak langkah DS Najib kerana kedua-dua bapa mereka adalah PM.

Dan ingatlah, klu Kerishamuddin jadi PM... sejarah Pak Lah akan berulang kembali di bumi Malaysia ini.

Kerana - Pak Lah dan Kerishamuddin tiada bezanya!

kingnek said...

aku nak tanya, kenapa hishamudin ni betul2 punya lembap?

Aku kutuk singapura pun, kalau dah memaki hamun Allah SWT, aku GERENTI masuk ISA punya jika ia berlaku di S'pura

Gila punya celaka punya Hishamuddin, dasar pondan! Orang kutuk Islam kamu biarkan aje!

melayumuda said...

GAP, saya anak muda yang tidak ada platform sama ada dalam parti politik @ NGO ,tetapi mengikut rapat perkembangan politik tanah air (saya jangkakan ramai anak muda seperti saya dan memerhati). saya merasakan GAP dan rakan blogger lain sudah sampai masanya untuk mengadakan perancangan teliti untuk membunuh karakter ahli politik yang dilihat menyukarkan perjuangan seperti kerismudin. tentang nik aziz dan anwar, kita jangan bimbang, blogger biasa akan mainkan peranan, tetapi untuk watak yang wujud dalam kerajaan sendiri yang setiap kali bersuara, dia akan meloyakan tekak umat melayu, yang paling menonjol masa ini adalah KJ dan kerismudin. kita perlu serang 24 jam tanpa henti, bukan untuk kita GAP, tetapi untuk mendaulatkan maruah bangsa. kita tidak perlu ada kj, kita tidak perlu ada kerismudin, kita mahukan orang seperti tun mahathir dan ibrahim ali

Akar Umbi said...

Bandingkan juga org2 johor yg pernah pernah pegang KDN:-

1. Tun Dr Ismail
2. Tun Musa Hitam

Anonymous said...

memalukan betul menteri KDN..buat malu org lain yg bernama hishamuddin...

Ular Menyusur Akar said...

He, he, he, Dia cakap kena ketawa dan kena minta maaf lagi. Asal bukak mulut kena minta maaf. Tindakkan dia memang kena kutuk. Tak payah GAP, Elly pun berani suruh dia minta maaf.

agbr47: Aku pun naik malas.

Anonymous said...

gantikan segera...
kita tidak perlu kpd menteri mcm ni..cepatlah bertindak sebelum perkara sensitif ini menjadi besar..
tak semestinya jika bapa jdi PM anak pun nak jadi PM...rosak negara ini..