Thursday, October 7, 2010

KEBENARAN SAIFUL SEMAKIN DIPERLIHATKAN !

 semalam rahimi osman mendedahkan akan penglibatan 2 peguambela anwar iaitu saiful izham dan latheefa koya yang menjadi dalang memaksa rahimi untuk membuat akuan bersumpah palsu.

memaksa satu hal. lepas akuan bersumpah pertama dibuat pada 28jun 2008, mereka sekali lagi memaksa rahimi untuk meminda akuan bersumpah yang asal.

rahimi mungkin boleh tahan dengan karenah 2 loyar buruk ni.

namun apa yang menjadi katalis atau punca rahimi melakukan sidang media mengejut semalam adalah kerana dia dah tak tahan dengan desakan latheefa koya untuk rahimi membuat lagi akuan bersumpah untuk membabitkan nama najib dan rosmah dalam konspirasi liwat .

ISU ISU PENTING YANG WAJIB RAKYAT FAHAMI.

1) kenapa latipa koya memaksa rahimi membuat akuan bersumpah sekali lagi beberapa bulan yang lepas ? aku nampak para peguambela anwar sudah kekeringan idea dan mati akal untuk melanyak saiful dalam perbicaraan kes liwat. 

segala terjahan barisan peguambela anwar seperti karpal dan lain lain berjaya ditangkis dengan begitu konsisten oleh saiful. sepatutnya dalam prosiding cross examination, karpal boleh menggunakan segala trick,tipu daya dan helah untuk memerangkap saiful lantas memenangkan anwar dalam pertuduhan liwat.

sayang ini tak jadi. ia semakin haru biru apabila belasan peguambela anwar sudah 30 kali meminta kes ditangguhkan. 30 kali tangguh. belasan peguambela lawan saiful bukhari seorang ! namun mereka tetap tewas.

aku yakin kerana kehilangan ide, latheefa koya telah diarahkan oleh anwar untuk memaksa rahimi sekali lagi melakukan akuan bersumpah untuk mengaitkan najib dan rosmah sebagai kospirator kes liwat.

rahimi sudah lama bersabar. dia melihatkan bekas rakannya iaitu saiful turut sama bertahan menahan asakan fitnah daripada anwar. hari ini rahimi meletop. dia meletop pasal tidak mahu lagi bersekongkol untuk melakukan fitnah besar !

2) jika latheefa koya berjaya memaksa rahimi melakukan akuan bersumpah terbaru, sudah pasti isu ini akan di spin kan secara maksima oleh anwar. motifnya untuk menutup kelemahan peguambela anwar yang senantiasa menangguhkan kes. kes liwat yang berpuluh kali ditangguh ini sebenarnya telah menjejaskan kredibiliti anwar sebagai yang tertuduh.

rakyat telah diperlihatkan dua situasi yang berbeza dalam kes liwat. anwar semakin takut untuk berdepan dengan saiful manakala saiful semakin tidak sabar untuk senantiasa berentap dengan anwar !

3) akuan bersumpah sudah menjadi mainan politik murahan. dah takde nilai bila akuan bersumpah yang bernilai RM10 ini telah dijadikan pakatan sebagai 'alat terulung' mempertahankan cerita karut dan merekacipta bukti fitnah.

4) rahimi wajib untuk melakukan sidang media sekali lagi. dedahkanlah kebenaran biar rakyat tahu betapa sialnya anwar dan betapa puakanya betina bernama latheefa koya !

8 comments:

Anonymous said...

Salam GAP;

AlJuburi,AlYahud,AlWali Trompah Suci & sume suku sakat mrk fikir mrklah yg paling bijak pandai di Mesia nih, walhal mrk LUPA,
Allah Ta'ala jauh lebih bijaksana dari kesemua mrk berPAKATan.

Anonymous said...

Anwar memang keturunan keling,tak heran PKR dikuasai olih kaum tersebut.

cafemlm.com said...

bro gap

Ingat tak Karpar Singh,pernah ugut nak heret DS Najib dan isteri ke mahkamah untuk menjawab tuduhan konspirasi liwat.

Aku berpendapat dengan membuat surat akuan "bersumpah ke tiga",bolih memaksa mahkamah untuk memanggil DS Najib dan isteri.

jika mahkamah menolak permohonan mereka ( pendakwaraya akan membantah ),maka satu lagi episod penangguhan kes akan berlaku.

Ini akan berlarutan sehinggalah ke mahkamah persekutuan yang tentunya memakan masa yang berbulan bulan.

Inilah pentingnya "surat akuan bersumpah ke tiga " kepada pihak peguambela.

Yaitu untuk menyakinkan mahkamah bahawa Ds Najib dan isteri benar2 terbabit dalam konspirasi liwat.

Seandainya mahkamah membenarkan permohonan mereka,kes ini pada masa akan datang bukan lagi berkenaan liwat,tetapi berkenaan konspirasi.

Ramailah saksi2 baru yang akan dipanggil termasukalah dikalangan menteri dan pegawai atasan polis termasuklah bekas KPN.

Kita bolih mengagak jika kes "konspirasi ini didengar di mahkamah,ia akan menaikan momentum persepsi rakyat bahawa "Anwar tidak bersalah dalam kes liwat ini.Dan inilah yang diperlukan Anwar untuk menang PRU yang dijangka berlarutan sehingga ke tarikh PRU.

INILAH TAKTIK LICIK ANWAR YANG DIAJAR KONSPIRATOR YAHUDI.

Semoga kebenaran akan muncul sebelum PRU.

cafemlm.com

Anonymous said...

Kempen Dun Galas sudah pon bermula digunakan oleh UMNGOK dan Be End..

usin said...

latheefa koya ni memang kaki busuk la. majlis peguam confirm x buat apa2. sialan tul....

Anonymous said...

Hina sungguh perangai perempuan seorang ini , muka nampak baik ...bertudung ! tapi perangai dan sikapnya ? ya ampunnn ..

Apa agaknya anwar janjikan pada si lateefa koyak ni sehingga sanggup menjadi anjing kurap menjilat dan membontoti setiap arahan anwar ?

apakah lateefa rasa dirinya hebat dan kebal sangat ?
atau belum merasa erti panas dan sejuk ? belum kenal erti sakit dan disakiti ?

Anonymous said...

PKR...Parti Kencing Rakyat

jin botol said...

Hanya allah saja yg akan membalas Anuar dimuka bumi ini kita akan lihat dia sendiri yg akan hancur kepada Saiful jangan lupa berdoa dan selalu ingat allah jangan takut dan gentar sekira nya Anuar selalu tangguh kes nya dimahkamah tapi dengan allah dia tak bolih tangguh tangguh panggil lah peguam yg terhandal di dunia sekali pun pergi tetap pergi kepada Saiful bersabar allah selalu bersama org yg sabar dan tabah.