Tuesday, March 1, 2011

AL FATIHAH

 sedih menimpa lagi. inilah dugaan. 

sahabat bloger yang aku kenali dato azizan yakob telah pulang ke rahmatullah. 

pertama kali aku berjumpa arwah selepas demo GAPS di stadium merdeka. arwah beria-ia benar nak turun tapi disebabkan jalan jammed, arwah terkandas.aku jumpa dia kat subang je. 

hari rabu yang lepas, buat kali kedua aku jumpa arwah. bersama aku adalah keris putera dan pisau. kami sembang lama. rupanya arwah ni bukan calang orang. dia bekas exco pemuda umno pusat di zaman zahid hamidi.

jelas ada kesungguhan luar biasa terpancar dalam perbualan kami di KL.

malam sebelum penamaan calon arwah ada call aku kata nak jumpa. namun selepas itu arwah kena strok. aku,medan info,pisau,keris putera, gerakan timur dan sri tribuana melawat beliau di hospital temerloh.

jam 11.20 malam tadi anaknya menghubungi aku menyatakan ayahnya telah kembali ke rahmatullah.

aku merasa bangga dapat berkenalan dengan arwah dalam tempoh masa yang singkat. 

aku doakan agar roh arwah diletakkan dikalangan orang-orang yang soleh. amin.melayurayadaily.blogspot

3 comments:

Anonymous said...

al fatihah

FARHAN PAHANG said...

BRO GAP, TGK DLM POS BRO TENTANG MASA ARWAH SAKIT SEBELUMNI, ADA KOMEN YG TIDAK SOPAN DITUJUKAN KPD ARWAH, DASAR FANATIK POLITIK! PENYOKONG PAKATAN RAKYAT X HORMAT ORG LNGSUNG, KLU ORG SAKIT, JGN LA NK BERMUSUH LGI, APATAH LGI ORG DA MNINGGAL... SEDANGKAN RASULULLAH ZIARAH MUSUHNYA YG SAKIT...........

Anonymous said...

al fatihah