Sunday, May 1, 2011

AKU YAKIN SATU HARI IA PASTI BERLAKU.

 Allah maha besar.
Kekasih Allah adalah Muhammad saw.

kita sedang berhadapan dengan musuh. kafir dan munafikin dan fasikin. golongan ini sama sekali tidak ingin melihat penyatuan umat.

rasulullah saw sewaktu mulanya kebangkitan islam telah menyatukan golongan muhajirin dan ansar.

rasulullah saw sewaktu mulanya kebangkitan islam, telah menyatukan aus dan khazraj.

sewaktu perang mujahidin dan soviet union, sunah dan syiah telah bergabung di bumi afghan membentuk pasukan mujahidin.

mujahidin ini datang dari puak pashtun dan uzbek. 

anda pernah mendengar nama besar seperti mullah omar,gulbudin hekmatyar,burhanudin rabbani,ahmad shah masud dll ?

mereka ini sama sekali telah  menolak ego besar 'konflik sunah/syiah' demi mempertahankan maruah umat.

sewaktu hampir jatuhnya kota melaka, kerajaan ottoman empayar telah menghantar bala tentera dari turkiye untuk membantu kerajaan melaka.

2 hari lepas, fatah dan hamas telah bersatu !

namun dalam penghikayatan mahunya umat bersatu, sudah kedapatan dalang munafik yang pasti menolak sebarang permesyuawarah umah.

kalid gereja samad manusia paling sial. ini bangsat senantiasa menolak permuafakatan umno dan pas.

najib sama sekali tidak pernah meminta pas dibubarkan sebaliknya meminta pas menyertai BN. bukankah pelawaan ini bakal membawa keuntungan besar kepada nasib bangsa ?

apa salahkan kita bersatu untuk 'isu-isu tertentu' ? 

AKU HUJAHKAN FAKTOR SEJARAH PENYATUAN UMAT YANG RASULULLAH SAW BAWA SEBAGAI LANDASAN PENYATUAN, JIKA MASIH MENOLAK MAKA ANDA (PENOLAK PENYATUAN ) LEBIH HEBAT DARI RASULULLAH SAW !

perjembalangan kalid sama naiknya dengan watak keparat yang lain. nizar jamaludin dan anwar ibrahim. 3 puaka ini adalah kesinambungan watak kitol,rashid dostum dan judas iscariot.

aku pelik.. betapa berubahnya parti pas sejak meninggalnya arwah dato fadhil nor.

aku lontarkan kehendak untuk rakyat perdebat dan mendesak. fikirkan masak-masak saranan ini.

perkara pertama ke arah penyatuan, umat melayu  perlu   terajang keluar anwar,nizar,kalid gereja,saifudin nasution,azmin ali,kalid ibrahim dan pkr  dari persada politik malaysia !

aku yakin dalam masa terdekat foto di bawah bakal mengulangi sejarahnya.

108 comments:

Anonymous said...

Satu kejayaan besar kepada bangsa melayu dan Islam sekiranya ia berlaku... Pasti china terhegeh2 Tampa rasa malu nak mengendeng Dan nak tunjuk baik dengan kita... China ni bangsat yang tak reti berterima kasih.... Lu jangan kasi orang melayu tuan tanah marah aa... Nanti Lu punya bangsa hilang di Malay(Melayu)sia...

Anonymous said...

Satu kejayaan besar kepada bangsa melayu dan Islam sekiranya ia berlaku... Pasti china terhegeh2 Tampa rasa malu nak mengendeng Dan nak tunjuk baik dengan kita... China ni bangsat yang tak reti berterima kasih.... Lu jangan kasi orang melayu tuan tanah marah aa... Nanti Lu punya bangsa hilang di Malay(Melayu)sia...

Anonymous said...

1 perkara yang di idam oleh seluruh umat islam yang waras, iaitu Penyatuan Ummah.

Bayangkan seluruh Umat islam di seluruh serata tempat dlm dunia bersatu di bawah 1 panji, bersatu tebas segala lalang2 dlm ummah, dan akhirnya berdepan dgn Musuh dgn tanpa gentar.

Pas dengan Umno bersatu, Ya allah aku harap ia berlaku secepat yang mungkin, tapi sebelum tu, UMNO serta PAS perlu tebas segala lalang2 dlm kem masing2.

Lalang dan banyak, ular pun dah buat sarang.

Ingat! Agama, Bangsa dan Tanah air adalah perkara wajib setiap umat Melayu bumi Islam pertahankan!

Tok We said...

Salam,
Jika petang tadi Cina DAP, MCA, Gerakan & PKR bermesyuarat memikirkan survival Cina imigran di Tanah Melayu, maka Melayu-Islam patut dan wajib bersatu membentuk penyatuan ummah.

Walaupun ada di kalangan kedua-dua pihak masih ego tidak mahu berdamai ambo fikir sebilangan besar lain mahukan penyatuan.

Ingatlah, di mana-mana pelusuk dunia Cina adalah dominan. Mereka adalah bangsa Yahudi ke-2 selepas Yahudi Israel. Mereka tidak suka orang lain memerintah. Mereka mahu memerintah..

Wallahuaklam.

Anonymous said...

SALAM, BOSAN LAH DOK DENGAR ANWAR PUNYA SOLAT HAJAT, TAH APA YANG DIHAJATI NYA.

BOLEH TAK GAP KITA SYORKAN UNTUK PEMUDA UMNO MENGANJURKAN SOLAT HAJAT DISEMUA MASJID NEGERI (BOLEH MULA KAN DI MASJIGD NEGARA, HARI SABTU/AHAD KE), JEMPUT SEMUA ORANG ISLAM KAT MALAYSIA NI, TAK KIRA LAH ORANG UMNO KE, ORANG PAS, RAJA, PM, DPM, PEMIMPIN UMNO, PEMIMPIN PAS SEMUA DIJEMPUT. MINTAK ALLAH TUNJUKAN KEBENARAN, MINTAK ALLAH BUKA HATI UMAT ISLAM KAT MALAYSIA NI SUPAYA BERSATU. PEMUDA UMNO PUN BUKAN BANYAK PROGRAM, APA SALAH NYA AMBIL "INITIATIVE" KALI NI, BUAT SOLAT HAJAT KITA MINTAK ALLAH BERI PETUNJUK PADA KITA SEMUA.

BOLEH TAK PEMUDA UMNO "ORGANIZE". SOLAT HAJAT UNTUK SEMUA.....

--EISAEMILLIO

Anonymous said...

Tahniah kepada DS Najib kerana MENJEMPUT PAS sekali lagi menyertai BN.

Kalau di'survey' pandangan umat Islam 'on the ground', saya yakin lebih 90% mengalu-alukan kerjasama UMNO-PAS.

Apatah lagi, apabila JEMPUTAN menyertai BN dibuat oleh DS Najib di dalam keadaan UMNO/BN telah kembali ke kekuatan sebelum 2008.

Umat Melayu/Islam akan menyalahkan PAS sekiranya parti itu, atas apa alasan sekalipun, memilih untuk terus dijadikan ALAT DAP.

Webmaster said...

Kalau NASHARUDIN MAT ISA jadi presiden PAS , kemungkinan UMNO dan PAS boleh bersatu . SALAHUDDIN AYUB juga boleh buat sesuatu kearah penyatuan UMNO - PAS . Musuh utama penyatuan UMNO dan PAS ada lah Nik Aziz . Kalau UMNO dan PAS tidak bersatu di bawah payung BN pun tak pa, asalkan tidak bermusuhan seperti sekarang ini .

.

kitol said...

@webmaster..selain nik aziz 3 ekor beruk yg gap ckp tu pun sial jgk.kalau dalam pas aku plg benci khalid samad ngan nizar.dua dua ade IR tapi kalau cakap macam lembu x gune otak.sume benda salah BN.pukimak betul sakit hati aku tgk 2 ekor ni.aku setuju gak cadangan anon 3:25 utk adekan solat hajat utk semua umat islam kat malaysia ni...org melayu kena tau sifat sebenar cina2 nie mcmmane..make sure bace tulisan Dr Ridhuan Tee Abdullah pasal kiasu dan ultra kiasu.

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

SYABAS BRO. AKU SETUJU SANGAT2 PENYATUAN PAS DAN UMNO, INILAH DOA AKU SETIAP HARI SUPAYA BANGSA MELAYU BERSATU, MANA ADA BAYI MANUSIA YANG LAHIR KE DUNIA INI DARI BANGSA ISLAM KERANA MAHA KUASA ALLAH MANUSIA ITU BERBANGSA-BANGSA. LAHIRNYA ANAK ADAM KE ATAS MUKA BUMI INI DAN IANYA SUCI TAPI IBU BAPANYA LAH YANG MENCORAKAN DIA KEPADA YAHUDI ATAU NASSORO

Anonymous said...

Kalau bersatu Pas dan UMNO maka bertambah kuatlah Melayu dan islam itu sendiri.Pilihan ada di tangan kita.Bersatulah demi ugama bangsa dan tanah air tercinta ini.Mahukah kita anak cucu kita jadi hamba ditanah sendiri.Mahukah kita anak cucu kita kencing di atas kubur kita sambil berkata inilah hasil perjuangan datuk nenek aku dulu.

Anonymous said...

Pemimpin Melayu parti pembangkang tidak mahu mempelajari sejarah dulu dan sekarang. Kita lihat di negara Arab terutama bumi Pelastin sendiri dimana arab tidak bersatu hinggakan Israel yg kecil tidak dapat ditewaskan. Wpun AS mentokong tapi Negara Arab sekelilinya bersatu, Israel tetap hancur. Di Malaysia mula muncul pemimpin spt Arab tersebut kerana ego yg terlalu tinggi. Sanggup musnahkan negara sendiri dgn berkerjasama bangsa lain demi cita2 utk memerintah. Negara akan terus huruhara jika dipimpin oleh pemimpin yg sebegini.

Anonymous said...

ada satu lahanat besar ynag tak disebut nikki ajus @ tong najis dalang penyatuan umat islam

hangkedee said...

Selagi ada setua kutuk tak nak mampus tu.selagi itu lah mereka takkan bersatu??????

Anonymous said...

Betui tu 325...pemuda...kan... anak menantu
'kuat agama'
TUNJUKLAH BUKTI..'SKET' KEKUATAN ITU...'

Reza aljunaid Post said...

Pas barangkali tidak tahu dia dah buat salah besar kerana bersama pakatan munafik dan fasik untuk melemahkan ummah (melayu,Islam,bumiputra). Terpesona dengan misai dan janggut seciput anwar. tapi punya kote yang besar...!! tak terkawal lantaran iman sudah terjual kepada yahudi, pelacur, buntot dsb.....maka seruan perpaduan Najib kepada PAS wajib disambut oleh PAS..sebagai parti kedua terbesar Melayu...berkerjasama dalam BN yang diterajui parti trbesar Melayu/Islam united malay di dunia nusantara ini lebih bermanfaat dari berkerjasama dalam Pakatan Munafik,fasik,....fuckatan rakyat...so pertanyaan kita rakyat ialah nak mula bagaimana? bila?

Alhamdulillah said...

golongan khawarij (penentang pemimpin Islam yang sah) tetap ada sehingga kiamat

Rasulullah shallallahu 'alaihi wasallam bersabda: "Orang-orang Khawarij adalah anjing-anjing neraka."- sunn ibn majah 169

Rasulullah shallallahu 'alaihi wasallam bersabda: \"Pada akhir zaman nanti akan muncul suatu kaum yang usianya masih muda, namun cita-cita mereka gila. Mereka berbicara berdasarkan perkataan manusia yang paling baik (Muhammad shallallahu 'alaihi wasallam). Tetapi mereka keluar dari Islam seperti keluarnya anak panah dari busurnya. Keimanan mereka tidak melampaui kerongkongan, maka dimanapun kalian mendapati mereka bunuhlah mereka. Sebab membunuh mereka akan diberi pahala pada hari kiamat.\" - sunan abu daud 4138

mousine said...

Allah menjanjikan kemenangan yang besar dengan penyatuan ini.Marilah bertolongan antara sesama islam sepertimana firman Allah dalam surah Al Maidah ayat 55 dan 56.

Anonymous said...

Manusia memang dilahirkan berbangsa-bangsa. Agama adalah sebagai akidah,cara hidup, panduan dan tali ikatan agar semua bangsa-bangsa tersebut bersatu sebagai satu ummah yg kuat. Tidak salah menjadi bangsa melayu yg kuat yg berpegang kpd akidah Islam sebagai daya penyatu. Andainya Umat Islam Melayu bersatu, inilah yg paling ditakuti oleh oleh golongan munafik dan kafir harbi di Bumi Melayu ini..

Anonymous said...

Saya sokong PAS sekiranya bergerak atas landasan Islam yg sebenar, bersatu dgn UMNO dgn ikhlas dan tolak tepi semua golongan munafik di dalam PAS. Otherwise forget it!

Anonymous said...

IM VERY PROUD OF YOU SAUDARA GAP. ARTIKEL INI AMAT BERGUNA KEPADA PENYATUAN UMAH DI MALAYSIA. AMBIL YANG TENANG, BUANG YANG KEROH.SAYA HARAP POLITIKUS LAIN ADA MEMBACA DAN FIKIR FIKIRKAN LAH MODA OPRANDI SEBAGAI JALAN AKHIR KEPADA KEMELUT POLITIK NEGARA.

KALAU POLITIKUS BANGSA SEDAR DENGAR PENYATUAN INI, KITA AKAN DAPAT KEMBALIKAN PENYATUAN BANGSA SEMASA MENENTANG MALAYAN UNION DULU.

BANGSA LAIN AKAN HORMAT PENYATUAN BANGSA INI DAN TIDAK AKAN LAGI KOTAK KATIKAN BANGSA DAN AGAMA. WE WILL GET THE DOMINAN VOICE AND SUSTAIN THE FEDERAL CONSITITUTION.

SEPEKARA YG KITA HARUS FIKIRKAN JUGA TENTANG PENYOKONG INI. AKU AMAT PELIK ORANG KELANTAN NE MALAH PENYOKONG PKR AGAK PAYAH NAK BERUBAH CARA PEMIKIRAN BERPOLITIK MEREKA. THEY ARE THINKING LATERALLY SATU HALA SAJA TANPA MAHU MENCARI DALIL LAIN UNTUK MENYANGAH PENDAPAT.THEY ARE LIKE ROBOT THINKER. INPUT, INPUTTTTT AND INPUTTTTT.

Anonymous said...

Salam GAP, tolong buat satu gerakan supaya kerajaan menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja utk mengenali siapa sebenarnya yg berada dalam video aksi seks tu. Semoga terbongkar siapa yg di pihak yg benar tak kira Datuk T ke atau Anwar. Penubuhan gerakan ini perlu dilakukan dengan segera.....

rumi said...

Golongan yg menentang perpaduan ummah ni biasanya tak ramai tapi selalu buat kecoh dan sangat vokal offline dan online.

Golongan yg sedikit inilah yg kuat mempengaruhi majoriti yg lain supaya sentiasa bertelingkah dan berpecah belah.Ada saja alasan diorang untuk menolak seruan perpaduan.Kita semua sedia maklum apa status golongan ini jadi tak perlulah aku menyebutnya lagi.

Semalam najib mengajak pas untuk meninggalkan pakatan dan tidak menjadi alat kepada dap(kafir harbi/komunis).Sama ada orang2 pas setuju atau sekadar untuk mempertahankan ego, pas sejak bekerjasama dengan dap dan pkr memang telah cuma diperalatkan.Pas tidak menjadi bertambah kuat tapi semakin lemah dan dipandang hina oleh orang Melayu.

Yang untung dap dan pkr.Pkr menumpang kekuatan jentera pas yg lebih tersusun,pkr cuma juara merusuh dan memprovokasi mengikut ajaran dan naluri tuan mereka iaitu anwar ibrahim.

Yang paling untung adalah dap.Dap telah berjaya menyatukan orang2 cina ke dalam parti mereka.Dap juga telah berjaya memecah-belahkan Melayu dengan memperalatkan pas.Pas sangka partinya telah mendapat sokongan di kawasan2 bercampur,padahal undi yg mereka perolehi kebanyakannya drp undi cina belaka.Cina yg mengundi pas bukan bermakna menyokong pas tapi menyokong dap.

Jadi tunggak utama pakatan adalah dap bukan pas mahupun pkr.Apa makna perjuangan pas menaikkan pakatan kalau setakat untuk memenangkan dap/komunis?Kalau dulu pas berjuang untuk negara Islam,tapi sekarang perjuangan pas cuma untuk menjatuhkan umno dan menaikkan dap/komunis dalam ertikata sebenarnya.

Anonymous said...

BRO GAP USTAZ HADI DAH PUN JAWAP SERUAN DS NAJIB...KENA TOLAK MENTAH2...HAI ORANG-ORANG PAS INGATLAH...BUANG SEKALI2 DALAM KEPALA HOTAK HAMPA...UNTUK MELAKSANAKAN PEMERINTAHAN ISLAM DI MALAYSIA...BUKAN PASAL AGAMA ISLAM TAPI KITA KENA TERIMA HAKIKAT...BAHAW KAT SABAH DAN SARAWAK MAJORITI PENDUDUK BUKAN ISLAM...KALAU NAK MELAKSANAKAN PEMERINTAHAN ISLAM LIHAT ADAKAH CINA DAN INDIA DI SEMENANJUNG AKAN TERIMA...PENDEK KATA ADAKAH ORANG CINA, INDIA DAN KAUM2 BUKAN ISLAM YANG MAJORITI PENDUDUK SABAH DAN SARAWAK AKAN MENGALU-ALUKAN PAS...HEHEHEE...BARU HAL NO EKOR KAT KELANTAN DAH HANGKANG NAK URUS...LIHAT SAHAJA MASALAH SOAIAL DI KELANTAN...KEPADA NIK AJIS DAN HJ HADI MAI PI SABAH DAN SARAWAK...LIHAT PENDUDUK SINI...TANYA DEPA SUKA PAS KE DAK...JANGAN INGAT MALAYSIA TU SEMENAJUNG SAHAJA....SAYA AKUI PEMERINTAHAN ISLAM TU BAIK TAPI DAPATKAH DITERIMA OLEH RAKYAT MALAYSIA...SELURUHNYA...AKU NAK KEPALA HOTAK HADI YANG JAWAB...

penarik rantai said...

ape kate umno yg masuk pakatan rakyat... kt bentuk kerajaan beru... amcm, setuju x?

cakcobain said...

ofer punggung kt cni plak??? jom tgk cni..
http://rinnzbundle.blogspot.com/2011/04/offer-punggung.html

Anonymous said...

Salaam semua,
Kita disini kebanyakannya ANT-PKR, bukan PAS.

Oleh yang demikain saya mohon agar jangan kita terbawa2 mengutuk saudara2 seIslam walaupun dari PAS.

Sama2 kita doakan agar UMNO dan PAS bersatu menjadi kenyataan. Kita perlu pandangan dari kawan2 kita dari PAS agar kita tidak menyimpang. Bagi pengikut2 PAS pula dipersilakan 'to fight from inside'bagi kepentingan umat Islam - MCA sudah lama 'fight from inside' untuk orang2 cina kerana mereka percaya DAP tidak boleh berbuat apa2 dlm masa terdekat.

Anonymous said...

Mmg dari dulu lagi UMNO dan PAS bersatu.. Aku percaya kita semua lama sgt dah mengimpikan perkara ini berlaku dalam masyarakat Melayu kita..

Perkara yg kita pertikaikan sebelum ini sebenarnya boleh dibincangkan secara baik sampai kita bermusuh musuhan, kafie mengkafir. Pecahan kita amat merugikan Orang Melayu kita sendiri.

Daripada bersekongkol dgn kafir DAPig lebih baik lah kita bersatu sesama org melayu.. Cina mmg Yahudi NO 2.. Sebab itu Singapork amat baik hubungannya dgn Israel. Pemikiran CINA YAHUDI nak menjajah, menjarah dan menguasai sesuatu negara mmg dari dulu lagi tak pernah padam.. Patutnya kita HALAU mereka dari TANAH BERDAULAT ini..

Perpecahan kita mmg lagi menyenangkan cita cita mereka untuk
meguasai negara ini. Jadi seruan penyatuan oleh DS NAjib memang patut difikirkan secara serius.

Hidup 1 melayu 1 Bumi...

Salam dari

-gerakan melayu berdaulat-

Anonymous said...

Salam,
semoga Allah menyatukan kita bangsa Melayu untuk memperkukuhkan kedaulatan Islam di nusantara ini INSYA ALLAH..
Saya berdoa semoga kesatuan umat melalui UMNO-PAS ini di izinkan Allah!

tp susahlah kalau PAS masih bersikap keras hati, loyar buruk..
fikirlah dgn hati yg penuh keimanan, kembalilah pada Islam wahai penganut2 PAS...

Musuh2 kafir di luar sana sedang mengatur langkah, kita masih 'teguh' berbalah??

muhasabahlah..
Wallahualam

Anonymous said...

semoga jadi kenyataan..amiiin

Anonymous said...

penarik rantai

Oh Ya dan mengangkat penjubur, peliwat penzina Anuu Ghairah sebagai PM.

Ada Akai kaa?

Anonymous said...

KEPADA PENGOMEN INI..
penarik rantai said...

ape kate umno yg masuk pakatan rakyat... kt bentuk kerajaan beru... amcm, setuju x?

May 1, 2011 11:22 AM

...RINGKAS SAJA...
MASUK PAKATAN DENGAN PM BARU PENZINA DAN PELIWAT SERTA MENGHAPUSKAN HAK MELAYU DAN BUMIPUTERA...SEBAB KUDA TUNGAANGAN DAP...LU PI BLAH...

penarik rantai said...

Tp PM ko sekarang lg teruk.. menghina hukum islam secara terang-terangan...

ni buktinya...


(Datuk Seri Najib Tun Razak, bercakap kepada wartawan, 20 April 1992): "Kerajaan Kelantan harus dipertanggungjawab jika berlaku huru hara, ketidakstabilan politik, perpecahan di kalangan umat Islam dan kegelisahan rakyat apabila hukum hudud dilaksanakan di negeri itu.rakyat harus menyoal perlaksaaan hukum itu menguntungkan atau menyebabkan perpecahan pertentangan dan ketidakstabilan politik. Tidak semua negara Islam mengamalkan hukum hudud, bahkan ada negara Islam lebih makmur tanpa hukum itu.

sekarang ko nk pilih yg mane?
jgn 'Double Standart' K

Anonymous said...

Kesempurnaan bukan berlaku dalam 1 malam, tapi dgn landasan yg betul dan kekuatan serta saling membtlkan m keadaan sedikit demi sedikit pasti akan ketemu hujungnya.

( Pas! dah landasan & kekuatan tak de,bersubahat dgn musuh yg menyimpang,tu yg makin malap tu..

Join PAS-Umno bagi tahu apa yg tak betul(bersuara)pasti akan di dgr.tapi bila berada di luar tu yg ambil sikap menyalahkan bukan membetulkan.(pemimpin tak betul kita cantas je-Umno tak jumud/taksub-pemimpin dtg dan pergi)

(join pakatn i.e DApig dan PKR(parti kenduri reramai)..maaf le?..tak rela ada pemimpinx2 begitu rendah akhlaknya.

Anonymous said...

penarik rantai...

Ko lah PATONG yg dizahirkan oleh kawan aku masa dia kat MEKAH DULU...

Patong akan jadi patong buat selama lamanya..

Tetapkan dgn pendirian ko yg BANGANG TUE...

Sokong lah si penjubur kau tue...

-gerakan melayu berdaulat-

rumi said...

P.rantai,

Cerita hudud ke hulu kehilir tapi ko tak faham pun pasal hudud.Aku pun sokong hudud tapi hudud bukan keutamaan.

Boleh ko bagitau macamana hudud boleh dilaksanakan secara drastik di negara ini?

Anonymous said...

TUAN PENARIK RANTAI...
KITA TAK KATA..HUD HUD TU TAK BAIK...ITU SURUHAN AGAMA...
TAPI HANG MAI TENGOK KAT SABAH SARAWAK GEREJA DAN KUIL LEBIH BANYAK DARIPADA MASJID DAN SURAU...PAS NAK PERINTAH PAKAI HUD HUD TAK SALAH...TAPI YANG LU KENA FAHAM BULIHKAH PENDUDUK CINA, INDIA DAN PENGANUT KRISTIAN YANG MAJORITI KAT SABAH DAN SARAWAK TERIMA...ITU MAKSUD DS NAJIB BUKAN HINA ISLAM...AKU NAK TANYA HANG DAPA BERCITA-CITA NAK ORANG CINA PERINTAH MALAYSIA...LU MAU KAH?...KALAU LU TAK MAU ...MACAMA TULAH PERASAAN CINA , INDIA DAN KAUM2 KRISTIAN KAT SABAH DAN SARAWAK...KALAU HUD HUD DILAKSANAKAN JUGA TANPA PENERIMAAN SUKARELA DARIPADA INDIA CINA DAN KAUM MAJORITI ...KRISTIAN DI SABAH DAN SARAWAK...TAKUT POLITIK TAK STABIL...COZ DEPA BUAT KACAU...
AKU NAK TANYA LU...KAT KELANTAN BILA NAK LAKSANA HUDHUD...BIAR RAMAI KENA REJAM SEBAB SELALU PI THAILAND BUAT MAKSIAT...APA HUKUMAN BAGI MAT SABU YANG ADA KES DULU DALAM HUD HUD...ADA LAKSANA?...ISLAM AGAMA YANG BAIK DAN BENAR DAN SESUAI SEPANJANG ZAMAN TETAPI MESTI DI TERJEMAHANKAN DENGAN BIJAKSANA...

Anonymous said...

(Datuk Seri Najib Tun Razak, bercakap kepada wartawan, 20 April 1992): "Kerajaan Kelantan harus dipertanggungjawab jika berlaku huru hara, ketidakstabilan politik, perpecahan di kalangan umat Islam dan kegelisahan rakyat apabila hukum hudud dilaksanakan di negeri itu.rakyat harus menyoal perlaksaaan hukum itu menguntungkan atau menyebabkan perpecahan pertentangan dan ketidakstabilan politik. Tidak semua negara Islam mengamalkan hukum hudud, bahkan ada negara Islam lebih makmur tanpa hukum itu.


Kah kah kah kah kah... ooiii bahalul penarik rantai anjing, betul ke tu Datuk Seri Najib Tun Razak yang cakap?????

Kah kah kah kah kah... memang pemfitnah terang2an la ko ni penarik rantai anjing

Anonymous said...

HOI PENARIK RANATAI KAT MALAYSIA ISLAM BERAPA PERATUS...DAN AGAMA LAIN BERAPA PERATUS...
BARU DS NAJIB PELAWA...HADI BUAT KERJASAMA DEMI KEBAIKAN PERPADUAN UMAT ISLAM...DAH TOLAK MENTAH2 DAN KATA MACAM2...OH UMNO KAFIR YA..HEHEHE
...TAPI KALU DAP KAFIR HARBI DAN BAKAL PM YANG FRUSTED COZ KAKI ZINA DAN LIWAT...(KAUM NABI LUTH)...AJAK KERJASAMA BOLEH ...
INIKAH KEIKHLASAN DAN CARA HUDHUD PAS BUKAN HUDHUD ISLAM...
...NAK MASUK SYURGA SENANG JA...DAFTAR PARTI PAS...HEHEE...TAK PAYAH RUKUN ISLAM DAN RUKUN IMAN...CUKUPLAH SYAFAAT TUK GURU NIK AJIS...
DI MALAYSIA INI....ORANG MELAYU ISLAM BELUM TENTU TERIMA SEMUANYA TERIMA HUDHUD PAS...APATAH ORANG BUKAN CINA, INDIA DAN KRISTIAn sebagai penduduk majoriti sabah DAN SARAWAK...
APA YANG AKU TAKUT...TUAN PENARIK RANTAI PUN HIPOKRIT JUGA CAKAP PASAL HUDHUD...5 WAKTU ADA TUNAI KAH BRO?...HEHEE JANGAN MARAH...
OH YAAA...PENARIK RANTAI LU PI TANYA ORANG CINA, KERISTIAN DAN SIAM KAT KELANTAN DEPA MAU HUD HUD PAS KE DAK LEPAS TU TANYA LAH PENDUDUK SABAH DAN SARAWAK YANG MAJORITI AGAM ISLAM YE...BILA NAK LAKSANA HUDHUD KAT KELANTAN? AKU NAK TENGOK?...PENARIK RANTAI HANG PILAH JUMPA NIK AJIS UNTUK LAKSANAKAN HUDHUD PAS....KAT KELANTAN ...

Anonymous said...

PENARIK RANATI IKHLAS KE HUDHUD PAS...KERANA ALLAH..SWA...LU INGAT KES NO EKOR KAT KLATE...BILA DAPA BERSUARA..WAH...PAS HUDHUD KLATE KETAQQQQQ TELOQQQ....
TUAN PENARIK RANATI AWAT HANG TAK PI TAMPAR...HASAN ALI YANG MEMBENARKAN ARAK YANG DIRAMPAS..JABATAN AGAMA DIPULANGKAN OLEH RONNIE LIU...
HUDHUD PAS KAT MULUT JA...
AWAT TAK LAKSANA HUD2 KAT KEDAH DAN KELATE...?..AWAT TAK TUTUP KEDAI ARAK DAN PUSAT JUDI KAT KEDAH...PI LAH..LU...HUD HUD PAS KAT MULUT JA...SEBAB TAKUT KAT DAP SAKI BAKI PAP SINGAPURA YANG TAK MEMBENARKAN AZAN GUNA SPEAKER KAT SINGAPURA...KAHKAHKAH....MANA HUD HUD KAT KEDAH DAN KELANTAN...MANA HUD HUD KEDAH DAN KELANTAN...MENTERI BESARNYA...DARI PARTI PAS...BAGILAH CONTOH DULU KAT NEGERI2 LAIN ...TEST KAT NEGERI DULU SEBELUM PERINTAH MALAYSIA...ADA BERANI...PENARIK RANTAI HIPOKRIT...KALU LU BERANI JUMPA YB AZIZAN DAN TGNA...UNTUK LAKSANA HUD2 DI KEDAH DAN KELANTAN...PISHHHHHHHHHHH....KAT KELANTAN RAMAI LAKI2 YANG HARI2 DUK KEDAI KOPI KUTUK KERAJAAN ...BINI 2,3 EKOR...SURUH KERJA...HEHEHEEE...RAMAIKAH YANG PI SIAM CARI ARAK DAN POMPUAN KAT KELANTAN?...AKU TAK TAU...SEKADAR BERTANYA..

Anonymous said...

PENARIK RANTAI YANG TAK PERNAH PERNAH SEDAR DARI MIMPI.HARAPKAN DAHI BELEKUK TIGA TITIK HITAM TANDA KUAT BERAMAL,TAPI SAYANG ANDA SEORANG YANG SANGAT HIPOKRIT DAN MUNAFIK,MAKA TEMPATNYA YG SANGAT PANAS TUAN AKAN DAPAT RASAINYA,SIAPAKAH DIRI TUAN DAN KELUARGA TUAN.ADAKAH TUAN BAHAGIA SEKARANG DGN FITNAH FITNAH CIPTAAN TUAN.JAWAPNYA TUAN TIDAK BAHAGIA DLM KELUARGA DAN GAGAL MENGEMUDI KELUARGA SENDIRI.TUAN HARUS BERTAUBAT SEPERTI ANWAR.

INGAT BANGSA MELAYU AKAN BERHADAPAN DENGAN SATU PEPERANGAN YANG AMAT BESAR.KITA TIDAK MAHU BANGSA MELAYU DIBUMI MALAYSIA INI MENEMUI KHIAMAT LEBIH AWAL DARI KIAMAT SEBENAR.

INGATLAH BANGSA MELAYU SEKALIAN, PENYATUAN ITU ADALAH KEKUATAN DAN INI SAJA SATU SATUNYA SENJATA MELAYU BAGI MENJAMIN KEBAHAGIAN ANAK CUCU AKAN DATANG. KALAU MASIH ADA PEMIMPIN2 BERBAGAI2 PUAK MELAYU YANG MACAM2 PANDANGAN DAN PENDAPAT HARAPNYA BERUNDINGLAH DENGAN BAIK. HANYA MELAYU BERSATU SAHAJA MENJADI SENJATA KITA.

CUBA KITA FIKIR KENAPA SEMALAM CINA MCA,DAP,GERAKAN,PKR BOLEH DUDUK SEMEJA DAN BERBINCANG MASA DEPAN MEREKA DIBUMI BERTUAH MILIK KITA INI.KENAPA KITA PULA MASIH NAK BERSENGKETA SESAMA KITA. TIDAK SALAHLAH TUN MAHATHIR KATA MELAYU MUDAH LUPA, AKHIRNYA DERITA BUAT SELAMANYA.CUBALAH FIKIR WAHAI CUCU2
Wassalam ..Topaiko

penarik rantai said...

gerakan melayu berdaulat konon...
kau sokong pemimpin hina islam...
lg teruk perangai ko...

Anon...
May 1, 2011 12:26 PM
Ko ni mcm baru keluar dr dlm hutan je... ko perlu lebih bnykkn membaca k...

rumi... knp hudud bukan keutamnaan???
ko islamkn???
secara drastik mmg xbleh, sebab org melayu yg mengaku islam mcm ko pun xnk hudud dilaksanakan kt malaysia...ni kn plak org kafir...
tp islam tetap jgak menyuruh kt melaksanakan hukum hudud ni...
xda 1 perkara dlm dunia ni pun yg boleh menghalang selagi kt bergelar sorg islam...

ni lg penghinaan pemimpin ko pasal hudud..

(Dato' Seri Najib TunAbd Razak 20/4/93) 'Negara akan huru-hara sekiranya undang-undang Islam dilaksanakan'.

Anonymous said...

...PARTI PAS NI BARU HAL NAK MENYATUPADUKAN UMAT ISLAM PUN BANYAK SONGEH DAN KELENTONG..DS NAJIB AJAK PAS KERJASAMA...TOLAK MENTAH2 TAPI BERCITA2 NAK PERINTAH MALAYSIA...DAN LAKSANA HUDHUD PAS...
....NABI MUHAMAD SAW SEBELUM WAFAT MINTA UMAT ISLAM BERSATU...NIK AJIS SEBELUM WAFAT KAFIRKAN ORANG ISLAM DAN PECAHBELAHKAN UMAT ISLAM...TAHNIAH

Anonymous said...

HOI...PENARIK RANTAI...LU CAKAP BANYAK ...MINGGU INI..LU PI JUMPA MENTERI BESAR KEDAH DAN KELANTAN...
ARAHKAN DAN NYATAKAN BAHAWA PAS MESTI LAKSANAKAN HUD2 KAT KEDAH DAN KELANTAN...PALING LEWAT BULAN DEPAN...UBAH SEMUA PERLEMBANAGAN NEGERI DAN UNDANG2 NEGERI...KALAU BENAR2 PAS IKHLAS MELAKSANAKAN UNDANG2 ISLAM...
KALAU DEPA TAK BERANI HUDHUD PAS TAK IKHLAS...TANG MULUT JA....
...SAYA SETUJU HUDHUD ISLAM TU TUNTUTAN AGAMA...TETAPI ADAKAH KITA BIJAK MELAKSANAKANNYA....SELAGI ISLAM BERPECAH SELAGI ITU...ISLAM LEMAH...

Anonymous said...

Melayu yang bangang penyokong cina tidak akan sedar,jauh sekali insaf dan rata-rata mereka ini berfikiran amat cetek.Cuba sertai mereka dan dengar apa topik perbincangan mereka,amat sedih.Mereka ramai dalam perkhidmatan awam.Selepas Melayu berbunuhan sesama Melayu,bermandi darah dan mayat bergelimpangan,mungkin ketika ini ada segelintir yang akan sedar.Bersatu itu adalah amalan orang yang ada kemampuan berfikir dengan baik.Dalam hal ini jelas PAS dan PKR adalah anasir perosak,maka jika esok penyatuan itu berlaku maka bermulalah kerosakan demi kerosakan yang lebih parah.

penarik rantai said...

Anonymous said...
PENARIK RANATI IKHLAS KE HUDHUD PAS...KERANA ALLAH..SWA...LU INGAT KES NO EKOR KAT KLATE...BILA DAPA BERSUARA..WAH...PAS HUDHUD KLATE KETAQQQQQ TELOQQQ...

Bai, ni kes dh seatle bai, pas xnk judi, negeri umno ape cite bai??? berlmbak2 kedai judi, ko xnk bising plak... bodo ko ni... mca pun minta penerangan dr pas kelantan, ada umno ko terangkn pasal judi ni kt mca??? dh lama2 bergabung dlm BN, mca pun xthu menahu pasal org islam xbleh berjudi ni...

TUAN PENARIK RANATI AWAT HANG TAK PI TAMPAR...HASAN ALI YANG MEMBENARKAN ARAK YANG DIRAMPAS..JABATAN AGAMA DIPULANGKAN OLEH RONNIE LIU...

knp ko xpakai akal bile nk bckp bai,
undang2 kerajaan negeri selangor ckp arak boleh dijual di n.selangor.. sape yg buat undang2 ni dulu bai??? sape bai???

kt kedah ko tunggu la ckit hr lg bai... kite xbleh memaksa, kt bg dorg biasakn dulu... ckit2 kt akan buat...

Anonymous said...

APA KOMEN PENARIK RANATAI...
TERHADAP KARPAL SINGH...LANGKAH MAYAT KAMI DULU KALAU HENDAK LAKSANAKAN HUDHUD ISLAM....
TAK KAH ITU ...TANDANYA HURU HARA...KENYATAANNYA PADA MASA INI...PAS DIPERKUDAKAN KAFIR HARBI...DAP....CINA ...HEHEEE....APA CERITA BARU DENGAN KARPAL SINGH...PAS DAH KECUT TELOQQQQQQ.....
....SETIAP HARI PAS DUK PUJA...KARPAL SINGH...
CAKAP KARPAL SINGH TUAN PENARIK RANTAI TAK NAK CAKAP....PAS NI ASYIK NAK CARI SALAH ORANG SESAMA ISLAM SAHAJA ....YANG MEREKA KAFIRKAN...ORANG KAFIAK DEPA PUJA DAN PELUK...WAHHHHHHHH MUSLIMAHHHHHH PAS PELUK ELI...PENZINA...WAHHHHHHHHH MEMUJA ANUWAR PELIWAT DAN PENZINA...PENARIK RANTAI....
APA CERITA NI SEMANGAT DAN MULUT SAJA TAK CUKUP....?ADA FAHAM...

penarik rantai said...

Anonymous said...
HOI...PENARIK RANTAI...LU CAKAP BANYAK ...MINGGU INI..LU PI JUMPA MENTERI BESAR KEDAH DAN KELANTAN...
ARAHKAN DAN NYATAKAN BAHAWA PAS MESTI LAKSANAKAN HUD2 KAT KEDAH DAN KELANTAN...PALING LEWAT BULAN DEPAN...UBAH SEMUA PERLEMBANAGAN NEGERI DAN UNDANG2 NEGERI...KALAU BENAR2 PAS IKHLAS MELAKSANAKAN UNDANG2 ISLAM...
KALAU DEPA TAK BERANI HUDHUD PAS TAK IKHLAS...TANG MULUT JA....
...SAYA SETUJU HUDHUD ISLAM TU TUNTUTAN AGAMA...TETAPI ADAKAH KITA BIJAK MELAKSANAKANNYA....SELAGI ISLAM BERPECAH SELAGI ITU...ISLAM LEMAH...

May 1, 2011 1:12 PM

jgn emosi bai, pakai akal la kalo nk berckp pun...

nk buat hudud kene persetujuan kerajaan pusat bai, kerajaan pusat lu thu sape kn bai???

ni dia cntoh kerajaan pas akn terima... contoh penghinaan yg ko sokong smpi tertutup akal ko...

(Dr. Mahathir Mohamad, ucapannya di Pasir Mas, Kelantan, 14 Ogos 1994). "Kita (Kerajaan Pusat) akan ambil tindakan jika Kelantan meneruskan usaha melaksanakan hudud."

penarik rantai said...

Anonymous said...
APA KOMEN PENARIK RANATAI...
TERHADAP KARPAL SINGH...LANGKAH MAYAT KAMI DULU KALAU HENDAK LAKSANAKAN HUDHUD ISLAM....
TAK KAH ITU ...TANDANYA HURU HARA...KENYATAANNYA PADA MASA INI...PAS DIPERKUDAKAN KAFIR HARBI...DAP....CINA ...HEHEEE....APA CERITA BARU DENGAN KARPAL SINGH...PAS DAH KECUT TELOQQQQQQ.....
....SETIAP HARI PAS DUK PUJA...KARPAL SINGH...
CAKAP KARPAL SINGH TUAN PENARIK RANTAI TAK NAK CAKAP....PAS NI ASYIK NAK CARI SALAH ORANG SESAMA ISLAM SAHAJA ....YANG MEREKA KAFIRKAN...ORANG KAFIAK DEPA PUJA DAN PELUK...WAHHHHHHHH MUSLIMAHHHHHH PAS PELUK ELI...PENZINA...WAHHHHHHHHH MEMUJA ANUWAR PELIWAT DAN PENZINA...PENARIK RANTAI....
APA CERITA NI SEMANGAT DAN MULUT SAJA TAK CUKUP....?ADA FAHAM...

May 1, 2011 1:19 PM

kes gn karpal singh dh seatle bai, dia bersetuju dgn ideologi pas nk kn islam sebagai dasar perjuangan...

pas ada kafirkn org islam lain ke??? ada cntoh x bai???

pas peluk eli penzina, dia kafir bai... bleh panggil penzina ke?

anwar peliwat ko ckp... org pas x percaya sebab terlalu banyak kepincangan yg berlaku dlm kes mahkamah...

ada fham x anon??

Anonymous said...

Bai, ni kes dh seatle bai, pas xnk judi, negeri umno ape cite bai??? berlmbak2 kedai judi, ko xnk bising plak... bodo ko ni... mca pun minta penerangan dr pas kelantan, ada umno ko terangkn pasal judi ni kt mca??? dh lama2 bergabung dlm BN, mca pun xthu menahu pasal org islam xbleh berjudi ni...
.....
....LU TAK TAUKAH...SETIAP KEDAI JUDI TU ...ADA AMARAN JUDI ADALAH HARAM DI SISI ISLAM...DAN JABATAN AGAMA PUN SENTIASA MEMANTAU DAN MEMBUAT PENGUATKUASAAN...KERAJAAN BUKAN DIAM DIRI...
AWAT KAT KEDAH NAK PELAN2...LAKSANA TERUSLAH...MANA NAK LETAK HUKUM....
SAYA TAK MENENTANG HUDHUD...TAPI KALAU PAS IKHLAS....NAK HUDHUD KENAPA TOLAK KERAJAAN PERPADUAN...?..YANG TERANG TERANGAN AKAN MENAIKKAN DAN MENGUATKAN AGAMA ISLAM...PAS INGAT DAPAT MEMERINTAH MALAYSIAKAH TANPA DOKONGAN SEMUA ORANG ISLAM....AKU DAH CAKAP KAT SABAH DAN SARAWAK MAJORITI BUKAN ISLAM DAN KALAU NAK CAMPR DENGAN CINA DAN INDIA KATA SEMENANJUNG PAS DAPAT MEMERINTAH KE...?

Anonymous said...

OK PENARIK RANTAI...
AKU NAK TUTUP CERITA...
AKU HARAP ...BULAN DEPAN ATAU TAHUN KALAU PAS TAK LAKSANAKAN PMERINTAHAN 100% UNDANG2 ISLAM SEBAGAIMANA AL-QURAN DAN HADIS DENGAN SEMUA HUKUM KESALAHAN DI UBAH SERATUS PERATUS KAT KEDAH DAN KELANTAN...BERLANDASKAN HUKAM HAKAM DAN SYARIAT ISLAM...MAKA PAS TAK IKHLAS...TAPI ATAS KEPENTINGAN POLITIK SAHAJA...
APA YANG AKU TAKUT...DAP HANYA PURA2 JA...BILA DAH BN TUMBANG LAIN PULAH DAH....LIHAT SAHAJA KAT PENANG..ORANG MELAYU ISLAM...DAH JADI APA....MANA KUASA PAS....HEHEEE...
WAHHHH...BANYAKNYA....DAP CINA MENANG KAT SARAWAK....HUDHUD BAKAL DILAKSANAKAN DI SARAWAK....PESANAN HJ HADI ORANG SARAWAK YANG PAKAI CAWAT SAJA YANG TAK PANDAI KERANA TAK UNDI PAS....HEEEEE...MACAM MANA NAK UNDI PAS...KAT SARAWAK MAJORITI KRISTIAN...?

rumi said...

P.Rantai,

Ko tak faham apa2 pun pasal hudud dan pelaksanaannya.Setakat melalak hudud..hudud..hudud tapi bila orang tanya macamana nak buat,tak tahu nak jawab.

Hj hadi pun bila ditanya tentang hudud semasa menang DUN T'ganu cakap hudud adalah 0.0001 persen dalam ciri2 kenegaraan Islam.Maksudnya apa?Tak faham lagi?

Tak payahlah cerita apa yg ko tak faham.Cerita dulu macamana nak laksanakan hudud di Malaysia secara praktikal.Tak payah buat cerita politik retorik kebudak2an di sini.

Jawablah dulu macamana nak laksana hudud di Malaysia kalau ko pandai sangat?

Anonymous said...

Pas bkan ikhlas memperjuangkan islam.. sekadar ckp2 dlm ceramah kata nk laksana hudud boleh la. Islam adalah kosmetik bg PAS utk menarik pengundi pak-cik makcik kat kampung2.. yg kenyang dan medpat untung adalah DAP.. penarik rantai tak sedar lg perkara tu sbb asyik tarik rantai aja..

mkin mata hati penarik rantai dah dibutakan dan digelapkan.. moga2 Allah s.w.t memberi pentunjuk dan hidayah... amin..

Tcheguavara said...

Kalau bukak Info Media,Keris Putra,Putra Merdeka,M.I.M
ada tunjuk Video seks al-juburi ke 2

Nampak jelas belalai al-juburi...panjang dan bengkok
bulu kote pulak botak dah cukur

Nantikan video seks al-juburi pulak dengan gadis jakarta

Karl said...

penarik rantai si bebal menunjukkan kebebalannya kembali. soalan aku yang lepas pun mangkuk berayun ni tak jawap lagi.

ko dah dapat ke belum draf "hudud" pas tu? bak la kasi link kita nak tengok. dok jaja "hudud" tapi draf pun tak kasi. kasi tunjuk draf "hudud" pas ko tu dan lepas tu kita tengok kenapa kene reject mentah2.

GAP, pas ni ego. ye la diorang dah menang besar kat Sarawak aritu. so, kontrol macho la skang ni. kalau pas takda dalam pakatan, sapa nak handle pakatan riot tu? pas kan parti dominan dalam pakatan riot. dah berjaya mengislamkan (khalifah) lks, (khalifah) lge dan sanggup mati untuk karpal singh. kehkeh.

oppsss. warisantmk? warisantmk kat malaysiatoday ke? ni aku la, AMalayGuy. hehe

Anonymous said...

KHAS UNTUK PENARIK RANTAI YANG GENIUS...

MUSTAFA CAKAP LAIN HJ HADI CAKAP LAIN...

http://cikguleepk.blogspot.com/2011/05/pemimpin-pas-bercanggah-pendapat.html

ITU BELUM TANYA?..MAHA GENIUS PAS...NIZAR JAMALUDDIN BARUA DAP KOMUNIS DAN KHALID GEREJA
......

JFK said...

Saya rasa tak payah lah kita layan penyokong tegar pembangkang macam penarik rantai dan seangkatan dengan dia . Kalau kita layan mereka maka tahap kita akan jadi seperti mereka . Apa kamu ingat dia orang ni baca ke komen komen kita terhadap mereka ? Apa kah kamu ingat sikap mereka akan berubah setelah membaca komen komen yang kita berikan . Walau apa pun hujah hujah yang kita berikan , mereta tetap tidak akan berubah . Jadi jangan buang masa melayan mereka .


.

Anonymous said...

GAP... apa kata mana mana group buat solat hajat Melayu Bersatu.... rasanya ramai akan join

Anonymous said...

PENARIK RANTAI...
DAH NAK CAKAP PASAL HUDHUD...JANJI PILIHANRAYA DAH TUNAI KAT KEDAH DAN KELANTAN....
PR PENIPU....

DARIPADA BEKAS ORANG KUAT PAS KEDAH...KHAK PTUIIIIIIII

Keris Pusaka said...

Syabas Bro atas artikel yg menarik ni
,minx jasa baik bro tolong link blog saya disni
http://kerispusakabangsa.blogspot.com/
terima kasih
Salam perjuangan

aku je said...

Persetan dgn anjing2 komunis moden yg tetap mahu menidakkan penyatuan umat Melayu.

Mana-mana gerakan terhadap penyatuan umat Melayu seharusnya mendapat sokongan daripada orang-orang Melayu itu sendiri.

Maka apabila orang Melayu juga yang mahu gerakan ini digagalkan. timbul persoalan, siapakah mereka?

Apa mereka tidak mahu agama mereka dipertahankan dari dihenyak pijak? hak mereka boleh dibiarkan dikais sedikit demi sedikit? Siapakah mereka? P.E.L.I.K

Penyatuan umat Melayu sudah boleh digerakkan secara besar-besaran. Siapa yg mahu terus menjadi anjing komunis moden, silakan.

P/S. Kalau nak buat perhimpunan umat Melayu secara aman, mohon buat le di hari minggu/cuti. Hari/waktu bekerja aku tak leh join.

Anonymous said...

Kepada Penarik Rantai Babi: PAS bukan nak menjalankan pemerintahan secara islam tapi pemerintahan islam ala Pas.

Anonymous said...

KEPADA PENARIK RANTAI...INI UNTUK SANTAPAN HANG...
http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/05/penyelidik-jakim-harus-bersumpah.html

Anonymous said...

GAP Azizah dah bersumpah itu bukan suaminya
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0501&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_04.htm

Anonymous said...

Perlukah UMNO dan PAS bersatu dengan perangai pemimpin2 PAS yg lebih mencerminkan perangai pemimpin2 DAPigs....Kalau orang Melayu ISLAM nak bersatu UMNO kan dah ada, PAS hanya parti politik, bukan mazhab dalam agama ISLAM pun...Kalau ada yg kurang dalam UMNO, nak kena lebih mendokong ISLAM, kiat sama2 betulkan je, dengan perangai PAS boleh ke nak betulkan apa2, berperang nanti boleh lah. Yang mana alim2 masuk UMNO, sokong UMNO, kia ketengahkan orang2 ini menjadi pemimpin dalam UMNO, ISLAMkan lagi UMNO, tak perlu PAS, pas hanya parti politik yang dah SESAT jauh, yang penting umat ISLAM bersatu, PAS dah terang2 terpesong, nak buat apa bawak PAS begabung dgn UMNO, cari padah, nanti UMNO pun terpesong, orang ISLAM ramai2 sokong UMNO, perkasakan UMNO, mana pemimpin PAS yg masih bagus2 kita ajak masuk dalam UMNO, bagi jawatan dalam UMNO/Kerajaan, ini sudah cukup baik, tinggalkan je PAS, lagi UMNO pelawa lagi besar kepala, lagi banyak fitnah nanti keluar dari PAS, lagi diburukkan UMNO, kita jangan takut kalau kita benar, perjuangan UMNO itu walaupun tak "perfect" ia benar, dah ada landasan yg jelas dan bagus, insyaallah UMAT ISLAM kat MALAYSIA nu boleh buat pilihan dengan baik, ALLAH takan menzalimi pihak yang benar...TINGGALKAN PAS...PERKUKUHKAN UMNO bersama-sama. janganlah UMNO mengadaikan masa depan umat ISLAM di Malaysia dgn bergabung dengan sebuah parti POLITIK yg menentang KEBENARAN !!!

Anonymous said...

UmNO, bila dah terdesak, ramai umat melayu Islam dah tak menyokong, gendang perkauman pon didendangkan laa, mcm 13 Mei,ngan harapan melayu bersatu.... bila dah berkuasa & kuat semula, mana parti politik melayu yg kecik2 ditendang keluar laaaa dari penyatuan melayu......bukan tak tahu sejarah UmNOk nie....yg buta sejarah je yg percaya citer tahyul UmNOk......

-Najib-

Anonymous said...

Ada dua perkara Pas tolak pelawaan umno,pertama Pas kata umno dah kencing pada zaman Dato Asri presiden pas masa itu.Kedua Pas kata umno sekarang memerintah tak ikut islam.

Kepada DS Najib belia dah beralah menjemput Pas bekerjasama dgn umno tapi di tolak bulat bulat oleh Pas.

Dgn mengelar Lim Guan Eng sebagai Khalifah dan org kafir menpersendakan ayat al Quran adakah ini sudah jalankan pemeritahan Islam di P.pinang.

Kepada kerajaan yg ada sekarang jalankan pemerintahan yg bersih,cekap dan jangan hanya menekan rakyat yg berpendapatan rendah serta membela nasib pekerja swasta dgn memberi kemudahan sama dgn kakitangan awan seperti kesihatan,pinjaman perumahan dan sebagainya utk golongan pendapatan kurang Rm3000 di bandar.

Ini kerana golongan ini yg banyak menyokong kerajaan sebenarnya.Dgn ini sokongan org melayu pada umno bertambah.

Anonymous said...

hudud PAS kat mulut sahaja.Kat jubur dan burit no problem maa...Maka lahirlah Anu Gerah Tuhe yang bernama AL-JUBURIT.

Anonymous said...

UNTUK PENARIK RANTAI...
INI ULAMAK...HANG...TUDUH TANPA MEMBAWA 4 ORANG SAKSI...
http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2011/05/vcd-seks-anwar-tsebar-nik-aziz-tuduh.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2Fgelombangrakyat+%28Gelombang+Rakyat%29

Anonymous said...

Toksah layan penarik rantai tu,dia lupa makan ubat penenang agaknya arinie.zaman ustaz fadhil noor dulu pas tak mcm skrg.tak mustahil boleh bersatu dahulu pun masa zaman tun abdul razak pas pernah masuk bn.jika rancangan ini menjadi kenyataan inilah kerajaan melayu islam paling gemilang sejak robohnya kota melaka.pada ketolol yg tak mau perpaduan islam dan melayu biarkan dia.saya dulu pun pas juga sejak 1985 hingga 2008,pas pru12 dah jadi penakut.sepatutnya tak kira dgn sapa kita berpakat bila ada pakatan kita cabul prinsip kita kita sepatutnya pertahankan.nie dak dulu kat ceramah2 ckp lain bila Allah bagi kuasa sikit jadi lain.kepada yg muda-mudi pula kalau nak berpolitik,belajarlah mcmmana nak berpolitik.jangan ikut-ikutan saja tak tentu hala.skrg saya dah tak aktif dalam parti2 nie.saya akan menyokong mana2 parti yg jaga islam,bangsa dan negara ini.

Matt said...

bersatu la pas dan umno, apa tunggu lg? buat pe pas kawan dgn pkr.. tkde faedahnya..

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 1 Mei: Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang menyeru ahli-ahli dan pemimpin Umno supaya meninggalkan parti itu dan bersama PAS jika benar-benar hendak melaksanakan Islam dan menegakkan keadilan untuk semua bangsa di negara ini.

“Jika benar Umno hendak laksanakan Islam dan bertindak dengan penuh keadilan, kuasa sudah ada di tangan mereka hari ini, mengapa mereka tidak laksanakan?” katanya dalam kenyataan kepada Harakahdaily.

Presiden PAS itu memberi respons terhadap kesekelian kalinya, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak dengan tanpa segan silu mengulangi lagi seruannya supaya PAS bekerjasama dengan Umno BN dan meninggalkan kerjasama PAS menerusi Pakatan Rakyat (PR).

Najib berkata, pemimpin PAS perlu menerima kenyataan bahawa mereka mesti keluar daripada pakatan pembangkang jika benar-benar berjuang untuk kepentingan agama Islam.

Menurutnya, PAS tidak akan memperoleh apa yang dicita-citakan selama ini dan kerjasama dengan parti pembangkang lain hanya memberi keuntungan kepada DAP.

''Tak kisahlah sama ada PAS mahu bersendirian atau bergabung dengan Umno, yang penting mereka tidak boleh bergabung dengan DAP kerana usaha PAS dalam memperjuangkan Islam akan terhalang," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Perumahan Pangsapuri Rakyat di Pulau Duyung, Kuala Terengganu semalam.

Bagi PAS, tegas Tuan Guru Abdul Hadi seruan Najib itu adalah janggal dan aneh, kerana PAS sekali-kali tidak akan bekerjasama dengan Umno BN dalam melakukan kezaliman dan meruntuhkan keadilan kepada rakyat yang telah menjadi bencana dalam negara kita yang tercinta ini.

Katanya, kerjasama atau penyatuan seharusnya dibina dengan bercirikan asas bertolong-tolong dalam melakukan kebajikan dan keadilan, dan bukan bertolong-tolong dalam melakukan maksiat, kezaliman dan memusnahkan harta negara.

“PAS mendokong fikrah yang jelas, bahawa kerjasama bersama PR adalah dibina dengan berpegang kepada dasar bantu-membantu dalam menegakkan keadilan dan menentang kezaliman,” tegasnya yang juga ahli Parlimen Marang.

Jelasnya lagi, kerjasama PAS selama ini dengan DAP contohnya, adalah di atas nama tahaluf siyasi yang dibenarkan agama dan tidak menggadaikan prinsip.

Ia, katanya tidak sama dengan kerjasama wala antara Umno dengan MCA dan MIC yang menggadaikan prinsip Islam, hanyut dengan kuasa dan seterusnya menghilangkan jati diri Melayu Islam dalam negara kita ini sejak puluhan tahun.

“Kita ingin bertanya, siapakah yang sebenarnya menggunakan kuasa tanpa hak dengan menyekat royalti minyak milik rakyat Terengganu dan Kelantan, yang lebih dari 90% adalah orang Melayu-Islam?

“Siapakah pula yang mendiskriminasikan penyokong pembangkang di kalangan orang Melayu sehingga peluang berniaga, pendidikan, pengagihan ekonomi hanya tertumpu di kalangan Umnoputra?

“Siapakah yang menyekat Kelantan dan Terengganu melaksanakan syariat Islam sebelum ini?” soalnya.

Jawapannya, kata beliau adalah kerajaan pimpinan Umno BN itulah yang sebenarnya melemahkan orang Melayu itu sendiri.

Anonymous said...

Korang orang pas pkr jgn cakap pasal hudud. kote nuar depan mata pun korang tak boleh selesaikan...

Lagi nak spin mcm mcm. menafikan sehabis daya untuk menafikan al juburin tue sang pelaku...

Korang mmg hipokrit... Bukti terang terang dah ditunjukkan lagi nak menidakkan. Mata korang dah dibutakan dgn BESARNYA ANUgerah Tuhan yg korang puja puja.. dewa dewakan... Hati korang dah ditutup untuk menerima hakikat yg sebenarnya..

Hiduplah korang menjadi PATONG ANGGUK.. PATONG GELENG. Ketuanya si penarik rantai neraka. Ko ikutlah sang penjubor tue ke neraka yg korang idamkan...

Korang nie bodoh lagi membodohkan... sesat lagi menyesatkan...

-gerakan melayu berdaulat-

Anonymous said...

petikan ulasan hj hadi...ttg pelawaan ds najib...hehehehe

Ia, katanya tidak sama dengan kerjasama wala antara Umno dengan MCA dan MIC yang menggadaikan prinsip Islam, hanyut dengan kuasa dan seterusnya menghilangkan jati diri Melayu Islam dalam negara kita ini sejak puluhan tahun.

yakah Tuan hj..hadi...u sebut mca dan mic ja u tak sebut sabah dan sarawak yang u hina...aku nak tanya kepala hotak hadi...adakah oarang sabah dan sarawak akan menerima pas dengan hud hudnya sedangkan majoriti penduduk sana buakn beragama islam....
kerja sama dengan dap serpihan pap singapura...kat penang melayu islam ditibai oleh DAP...
tu kah kerja sama yang tak gadai islam....
hadi ronnie liu rampas balik arak yang dirampas jabatn agama itu tak gadai prinsip....
mana yang lebih dashyat...kerjasama umno, mic dan mca atau ...perbuatan pas yang tak sudi menyatukan umat dan mengkafirkan umat islam...umno...
kenapa ...hj hadi tak tampar karpal singh apabila menyatakan ,,,langkah mayat kami dulu kalau nak laksana hud hud...
kenapa pemerintahan pas dan kelantan tak laksanakan hudhud sebenar kat negeri depa...asyik cakap2 cakap cakap tapi tak buat....kepada pas kedah janji pilihanraya dah tunai...
kalau tak tak kah itu penipu namanya...nak hudhud konon baru janji pilihanraya dah tipu...
tahniah kepada haji hadi yang menggelar orang sarawak bodoh kerana masih pakai cawat...ini dia ulamak yang menjadi contoh teladan...

Anonymous said...

Orang2 yang kata pemimpin UMNO jahat, rasuah, kaki perempuan, buat apa cakap je, bawak bukti, report, kita sama2 ketengahkan isu ni semua, takan takut? berani kerana benar, ada bukti ktengahkan, jangan setakat cakap, itu fitnah....bosan lah dengar fitnah2 orang PAS ni....kalau betul takut apa, kata alim, hanya takut dengan allah, kalau POLIS jahat , pemimpin jahat gertak, lawan lah, apa takut kalau benar....semua fitnah je sebenarnya !!!

aku je said...

Menentang lahanat dalam PASberg adalah lebih penting atau sama pentingnya menentang Parti Komunis Moden. Kerana apa? Kerana PASberg menggunakan Islam dan ayat2 suci al-Quran demi kelangsungan politik sempit mereka. Ayat2 ini dinoda dgn sekerat2 ayat yang asal boleh menguntungkan perjuangan sesat mereka.

Pejuang Islam?? Pegi dah..! Setakat membuat onar dan mendabik dada "aku lah yang lebih Islam" dalam tanah Melayu. Apa sumbangan PASberg terhadap kebejatan dan kebiadapan golongan kafirun dalam menghenyakkan agama suci ini?

Setakat buat ceramah pasal Palestin masa org lain dah pun menuju ke Palestin dalam kapal Marvi M. bertarung antara hidup dan mati berjihad melwan kekejaman Yahudi.

Dan yang lebih manis, Yahudi inilah juga merupakan antara kawan-kawan baik Anuwar. Dan PASberg pula yg beria2 berkawan baik dgn Anuwar setelah bermati-matian mereka membenci anuwar. Bak kata pepatah "Berak, jilat balik". Jadi PASberg adalah setaraf dengan Yahudi. Dengan kata lain, Nik Aziz setaraf dgn Albright, juga setaraf dgn Lim kroni moni.

Yahudi = PAS = DAP = Komunis

Albright = Nik Aziz = Lim kroni moni = Chin Peng

hehe, sekian

tobeng said...

8:53PM,

Pusing apa dey?Wan azizah tak percaya dalam video tu laki dia.Mana ada sumpah.Yang patut bersumpah laki dia sendiri.Sumpah nafi sebab kena 'tohmah/fitnah' pun tak mau?Kelinglah kalau kata nak tunggu mahkamah.Orang tak tahu hukum,baru jumpa perkataan mubahalah,bolehlah kau kencing nuar.

Anonymous said...

Saya dah kata semalam,penarik rantai layak di gelar penarik teloqqqqqqqqqq.asyik2 cakap hudud lain tak ada modalnya.pakar benar kah cow dgn hukum hudud nie.adakah tanpa hudud maka hukum Allah yg lain tidak dapat dilaksanakan.Pemerintahan tidak dapat di laksanakandgn adil.Sedangkan dlm geng pkr sendiri tiada keadilan nya nie nakmengata org.Cow teloqqqqqqqq kata sikit hari lagi kedah akan laksanakan hukum hudud,maka sama2lah kita nanti dan lihat atau si teloqqqqq nie saja nak senangkan hati sendiri saja.kata karpal selam dak terima dasar Islam,apa bukti yg kau kata sikaparat nie terima dasar Islam.Si dapigs Lge korang gelar sebagai Khalifah Abdul aziz,mana dia,kalau begitu cara pemerintahan lge seolah2 cow org menghina pemimpin Islam yg hebat itu.cow penarik teloqqq hanya pandai berkata2 umpama burung kakak tua yg tak tahu langsung apa yg di perkatakan.

tobeng said...

10:36pm,

Tahaluf siyasi barulah Islam pasal ada bunyi arab.Kalau sebut helah politik kang assobiyahlah pulak pasal bunyi melayu.Ye tak?

Berpakat dalam politik untuk kebaikan konon.memanglah dap cakap tujuan politik dia untuk kebaikan,kesaksamaan,ketelusan dan seribu satu lagi slogan yg muluk2,tapi agenda besar dia?Bukan untuk berkuasa di Malaysia?Menerajui Malaysia.

Mana ada parti politik dalam dunia ni letak slogan 'mari jahanamkan negara,mari rompak harta kekayaan negara,mari rampas negara ini dr orang Islam' waima parti politik yahudi zionis sekalipun.

Nabi dulu bekerjasama dengan kafir zimmi ada bagi kuasa pada kafir?Kafir ada yg layak mengundi ke?Kafir boleh jadi timbalan khalifah ke,menteri,gabenor?Menentukan halatuju negara?

Pas bekerjasama dengan dap untuk kebaikan?Dap jadi tonggak PR,pas jadi apa?Balaci?Mana nak letak hudud?

Anonymous said...

“Kabarkanlah kepada orang-orang munafik bahwa mereka akan mendapat siksaan yang pedih, (yaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman-teman penolong dengan meninggalkan orang-orang mu’min. Apakah mereka mencari kekuatan di sisi orang kafir itu? Maka sesungguhnya semua kekuatan kepunyaan Allah. “ (An Nisaa 4:138-139)

“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimmpin (mu): sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa diantara kamu mengambil mereka sebagai pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada oarng-orang yang zalim ” (QS. Al-Maidah: 51)

“Hai orang2 yang beriman! Janganlah kamu jadikan bapak-bapak dan saudara-saudaramu menjadi pemimpin-pemimpinmu, jika mereka lebih mengutamakan kekafiran atas keimanan. Dan siapa di antara kamu menjadikan mereka menjadi pemimpin, maka mereka itulah orang2 yang zalim” (At Taubah:23)

“Hai orang2 yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang2 kafir menjadi wali (teman atau pelindung)” (An Nisaa:144)

“Janganlah orang2 mukmin mengambil orang2 kafir jadi pemimpin, bukan orang mukmin. Barang siapa berbuat demikian, bukanlah dia dari (agama) Allah sedikitpun…” (Ali Imran:28)

-lihat ayat2 di atas, Pas kata memerintah ikut ajaran islam, tetapi di penang tu ape cerita?? siap mengagung-agungkan Lim Guan Eng sampai gelarkan die khalifah la, doa mase khutbah jumaat la, pastu bangga die menjadi pemimpin la... dah terang2 ayat Al-Quran di atas pun pas tak ikut, macam mana pas boleh kata diorg ikut ajaran islam???? tolong jawab panarik rantai.

Power of Microbes said...

BLOGGER PRO KERAJAAN WAJIB AKTIF BERSUARA DAN BERDISKUSI DI MALAYSIAN INSIDER DAN PROTAL PEMBANGKANG
Penulis perhatikan Malaysian Insider mahupun Malaysiakini atau Harakah daily bebas memberi pendapat dan Kerajaan atau blogger pihak pro kerajaan tidak menjawab atau membalas memberikan maklumat sebenar untuk pengetahuan orangramai. Akibat diam atau malas nak komen penulisan mereka, ia menjadikan tohmahan dan fitnah mereka terhadap kerajaan adlah betul. Dan jika dibiarkan rakyat yang membacanya mempercayai cerita yang dibawakan oleh portal pro pembangkang.
Penulis sarankan di wujudkan team cyber khas untuk menjawab dan membidas balik anggapan dan saranan serta pendapat pro pembangkang. Blogger yang berbahasa Inggeris perlu diperbanyakkan dan diberi gaji khas serta ruang kerja untuk menulis dan mematahkan `arguement’ pihak lawan dengan baik.
Blogger ini perlu diberi latihan dan harus berkerja di dalam satu pasukan. Input politik diberikan dari masa kesemasa supaya blogger ini berupaya mengendalikan peperangan cyber.
Penulis pernah mencadangkan penubuhan Tabung Peguam Muda Melayu dan konsepnya boleh digunapakai untuk cadangan Tabung Blooger Muda Melayu. Tabung ini boleh membantu membiayai kos penyewaan, api dan air dan internet,kerusi meja dan komputer. Kadang-kadang boleh digunakan membayar elaun blogger part time berdasarkan kepada jumlah penulisan. Etika penulisan yang baik harus dipeliharaan.
Penulis melihat blogger pro kerajaan semakin ramai bilangannya (syabas) akan tetapi mereka tidak melawan arguement pihak pro pembangkang dan tidak memberikan kemenangan kepada kerajaan. Penulisan mereka harus dikomen balik.

Reza aljunaid Post said...

Apakah pemimpin PAS tidak mengetahui tentang musuh Allah SWT iaitu DAP..? DAP tentang negara Islam, tentang kuasa politik Islam,anti Melayu,anti azan,suka makan babi,sukan rasuah,suka arak,.....dan DAP tidak ada jasa langsung sebab dia lahir selepas PAP berpisah dari Malaysia...1965...sedang UMNO jasanya semenjak dan sebelum 1946 ..sehinggalah agama Islam berjaya diletakkan dalam perlembagaan sebagai agama rasmi negara...mana ada negara dunia ini letak Islam dalam perlembagaan..?....yang ini DAP nak hapuskan....sedihnya PAS....sokong puak dan golongan yang Nabi Muhammad SAW tak menagku umatnya itu....PAS jelas sesat dan menyesatkan...

Anonymous said...

penarik rantai ni bangang jugak......ko pi belajr sejarah dulu.......

malaysia ni dulu merdeka, melayu, india, cina....ugama lain2.......

ko kena baca betul2......jadi pemerintah di malaysia.....termasuk la si kapir jugak....

tapi satu, islam tetap dijadikan agama rasmi.....

itu je......klu ko nak hudud......tunggu sampai semua yang memerintah ni islam..........satu cara, pas+umno......klu pkr tu.......banyak cibai kapir.....

-anti jubur-

elok ko keje jadi penarik kereta mayat cina tu........suka sangat ngan pkr...

Anonymous said...

penarik rantai ni bangang jugak......ko pi belajr sejarah dulu.......

malaysia ni dulu merdeka, melayu, india, cina....ugama lain2.......

ko kena baca betul2......jadi pemerintah di malaysia.....termasuk la si kapir jugak....

tapi satu, islam tetap dijadikan agama rasmi.....

itu je......klu ko nak hudud......tunggu sampai semua yang memerintah ni islam..........satu cara, pas+umno......klu pkr tu.......banyak cibai kapir.....

-anti jubur-

elok ko keje jadi penarik kereta mayat cina tu........suka sangat ngan pkr...

Anonymous said...

anon 10:36pm

“Siapakah pula yang mendiskriminasikan penyokong pembangkang di kalangan orang Melayu sehingga peluang berniaga, pendidikan, pengagihan ekonomi hanya tertumpu di kalangan Umnoputra?"

- nampak benor menipunya..kerajaan diskriminasikan penyokong pembangkang??? hahahha... tempat aku ni, hampir 80% penyokong pembangkang walaupun kakitangan kerajaan. pangkat tetap naik, dan macam2 imbuhan lagi diorg dapat wlupun penyokong pembangkang. Kontraktor??hahaha..Projek kelas A dapat kat pemyokong kuat pembangkang jugak. walau projek kerajaan. pekebun2 kecil??? rumah pprt?? dah terang2 penyokong tegar pembangkang, kerajaan still bagi bantuan jugak sampaikan yang kami penyokong kerajaan sendiri pun tak pernah dapat bantuan seperti mana penyokong pembangkang tu dapat. ape cerita ni bro?????

bekas pengundi pas tegar said...

Anon 9:32pm,

Siapa kata ramai Melayu dah tak sokong Umno?Malah umno dalam kedudukan yg jauh lebih baik drpd tahun 2008 dulu.Jauh lebih baik.Kalau tahun 2008 dikala kedudukan umno dikatakan paling lemah pun umno masih mampu meraih hampir 80 kerusi,inikan pula dalam kedudukan sekarang.

Pas PRU 2008 dapat berapa kerusi dengan sokongan undi cina dap lagi?22 kerusi kan?Mana lagi banyak 22 ke 80?Tahu mengira ke tak ni?

Kalau PRU 13 diadakan sekarang,kemungkinan besar umno boleh mendapat sehingga lebih 100 kerusi parlimen.Pas pula sekarang jauh lebih lemah drp dulu.Orang melayu ramai dah bosan dengan kedayusan pas terhadap bos besarnya dap.Walaupun dengan sokongan undi cina dap pas belum tentu boleh dapat 20 kerusi pun pada PRU13 nanti.Tak caya tengokla.

Katakan PRU13 nanti pas dapat 20,dap 50,pkr 30 dan parti2 kecil lain 20;pas nak bela Islam,nak buat hudud?20 kerusi Islam menentang 100 kerusi kafir/sekular dalam PR,pas boleh buat apa?Mimpika dey?

Taklapandai said...

Maaf GAP,

Tadi aku ada baca diblog badut rakyat tentang Nik Aziz akan terus backing Anuar sampai mati so aku nak guna blog GAP ni utk membalas balik sebab blog GAP ni lebih sensasi,maaf badut rakyat bukan aku nak merendah2kan blog kau tapi aku nak biar banyak bloger baca komen aku ini.maaf skali lagi.

Nik aziz kata perlu ada 4 saksi utk kesahihan adengan berahi itu.

so komen aku:
Nik Aziz ni tak dapat relatekan hukum dan teknoloji.

Kalau 4 orang di perlukan sebagai saksi dimanakah kempat empat org tu nak menyorok dan dalam keadaan menyorok itu dah tentulah fokas kita kejap nampak kejap tak nampak.CCTV itulah saksi yang utama.dan rakaman itu pula telah di sahkan tulen.

So saksi yang lain adalah seluruh rakyat Malaysia yg dah menonton video itu mungkin jumlahnya dah lebih dari 4 orang.

Dan jika CCTV itu pun leh di pertikaikan,Biasalah Anuar dengan pusing memusing nyer.Anuar mesti jawab org yang didalam video itu hanya menyerupai saya tetapi bukan saya.Saya nasihatkan kepada sesiapa yang kena saman traffic light boleh bawa kes masing2 ke mahkamah dan guna ayat Anuar:Kereta itu menyerupai kereta saya tetapi ianya bukan saya punya.

Nik Aziz cakap siapa yang menonton video itu berdosa,pada saya kalau 4 saksi yang di perlukan utk melihat adegan itu lebih berdosa kerana mereka melihat secara live tapi yang lain cuma rakaman.
Apa yang nak kita tonton siapakah pelakunya bukan perbuatannya.

Video memang di sahkan tulin,Dato Eskay dah bersumpah itu memang Anuar tapi Anuar terus mengelak dan marah marah apbila di tanya tentang sumpah,dna dan video.

Sumpah tu hanya sah utk pengakuan suami dan isteri sahaja.

Aku ade satu cadangan:
WAHAI KAUM HAWA DAN ISTERI ISTERI DI MALAYSIA!!!!SURUH ANUAR BERSUMPAH DI HADAPAN WAN AZIZAH DAN RAKYAT MENJADI SAKSINYA.....AMIN...

So wartawan wartawan bila dapat peluang sila tanya kan soalan ini kepada Wan Azizah.

Sekarang kita jangan tekan kepada Anuar tapi kita tekan pd org org yang rapat dengannya sebab Anuar sampai mati takkan mengaku

SEMUGA CADANGAN AKU MENJADI REALISASI.

Anonymous said...

Tanda-tanda berbohong
Bagaimana nak mengenali samada anda sedang dibohong? Tidak kira lelaki atau wanita, kalau dah kaki pembohong tu kawan baik pun digulainya hidup-hidup.Di bawah adalah tip-tip cara mengenali seseorang itu sedang berbohong..


Menyentuh hidung
Apabila seseorang itu berbohong, tisu-tisu erektil pada hidungnya akan dipenuhi darah menyebabkan ianya membesar. Fenomena ini juga dikenali sebagai kesan pinocchio. Jadi, apabila si dia bercakap dengan anda dan kerap menyentuh hidung yang tidak gatal, sebenarnya ada sesuatu yang diselindungkannya.
Menutup mulut
Ada sesetengah orang meletakkan tangan di atas mulut mereka apabila berbohong. Ini merupakan satu tindak balas automatik yang lahir dari segi psikologi kerana dari kecil lagi sudah dididik untuk tidak berbohong. Apabila mulut mengeluarkan kata-kata dusta, tangan cuba menghalangnya.
Gagap
Apabila seseorang yang bercakap lancar dan licin tiba-tiba gagap merupakan tanda-tanda sedang mengalami tekanan emosi. Sekiranya tiada apa-apa petunjuk bahawa tekanan ini disebabkan perkara lain seperti sedih, pilu, marah dan sebagainya, kemungkinan besar orang tersebut berbohong. Jadi, jika anda bertanya pada teman lelaki/suami anda dan sidia gagap untuk menjawabnya, maka anda tahu membuat kesimpulan atas tindakannya itu.
Pergerakan mata
Orang yang berbohong akan cuba meyakinkan pendengarnya dengan memandang tepat pada mata mangsa. Oleh itu,sekiranya kelipan mata berkurangan dari kadar biasa, ini mungkin tanda berbohong. Sebaliknya, ada juga keadaan dimana sekiranya mata seseorang itu tiba-tiba berkedip dengan banyaknya, ini merupakan tanda-tanda tekanan perasaan yang berkemungkinan disebabkan berbohong juga. Kerlipan mata yang normal sahaja menunjukkan dirinya tidak berbohong.
Melengah-lengahkan jawapan
Orang yang berbohong perlu berfikir sebentar untuk mereka cipta pembohongannya. Berfikir terlalu lama, berdehem, batuk dan sebagainya merupakan tanda-tanda bahawa orang tersebut mungkin berdusta.
Resah
Orang yang berdusta kerap gelisah dan mengubah-ubah posturnya. Apabila seseorang yang dalam keadaan tenang tiba-tiba sahaja menjadi resah dan tidak senang duduk apabila berhadapan dengan sesuatu soalan, ini berkemungkinan merupakan bahawa seseorang itu sedang berbohong.
Kesimpulannya, sekiranya kita ingin mengesan sama ada seseorang itu berbohong, kita perlu sentiasa memerhatikan air muka dan gerak badannya dengan teliti. Body language sudah boleh menunjukkan sama ada dirinya berbohong atau tidak. Sebarang perubahan dari keadaan normal mungkin merupakan tanda orang tersebut berbohong.

Tcheguavara said...

Sesiapa yang nak tengok uncut version video seks al-juburi sila link kepada al-jubura livestreaming.com

fulisiakantora said...

Assalamualaikum GAP, ini juga satu perkara yg sudah lama aku IDAMKAN, cuma aku tak nampak perkara ini akan berlaku selagi mana mereka tidak merendahkan EGO masing2. Jika dipihak UMNO melihat gerakan perpaduan ini hanya semata2 utk menambah kerusi/undi pada pilihanraya...LUPAKANLAH. Dan selagi mana di pihak PAS pula melihat perkembangan yg SUCI ini sbg satu perbuatan terdesak pihak UMNO utk menambah kuasanya...RENTIKANLAH. Aku harap mereka2 para pemimpin ini merenung jauh dlm permasalahan umat ISLAM ini demi kesinambungan agama ALLAH dan penganut2nya di Tanah Melayu. Semoga ALLAH mengekalkan tanah bertuah ini kpd mereka2 BERHAK. TAKBIR!

TAMING said...

Kalau mcm tu kita tunggulah siapa yang kena nanti

Tcheguavara said...

Ralat sebenarnya www.livestream.com/aljubura

Anonymous said...

Pas dah temalu tu broo.... Dah tak tau nak letak mana muka....

Konon negara isle.... Tapi hj hadi terang2 sign dokumen gugurkan negara islam dengan dap dan pkr kalau dpt perintah msia....

Pas parti munafik lidah bercabang...

Anonymous said...

dulu anwar brani bersumpah...skarang tidak lagi..

http://www.anwaraidc.com/?p=10603

Anonymous said...

kepada pencacai PENARIK rantai anjing dan babi tu...tak usah la hang nak bagi komen tang hudud kat sini....Otak korang hamPAS semua...ziro "O"...cakap merapu...macam nik Ajis..Parti hamPAS skang ni dah jadi lembu DAPig...ditambah pula kena air kengkang ALJUBURI ANUwar...tambah la sesat korang hamPAS semua...Nak cakap pasal Islam konon.....Kepada pejuang-pejuang agenda Bangsa dan Agama...persetankanlah si PENARIK gila babi ini...usahlah dilayan komennya...buang masa jer...baik layan Chinadoll.....

mat atas pagar said...

Apa kata kalau bergabung Najib beri kerusi No 1 as PM kepada Hadi..Baru betul kalau sanggup tandanya benar-benar ikhlas la demi Islam. tu tandanya pengorbanan..Kalau tak tandanya ada agenda.Apa benda nyer kalau ajak orang masuk bawah kita jadi budak suruhan je...

Anonymous said...

Asalamualaikum kepada May 1,2011 8:56 PM.Saya amat bersetuju dengan pandangan Tuan.Teruskan perjuangan anda dengan menulis.Kita bukan bermain politik disini,tapi untuk menegak kebenaran.Penyokong sebenar UMNO bukan semuanya ahli UMNO yang aktif.Tetapi mereka tetap menyokong.Tindak tanduk segelintir pemimpin UMNO yang korup memualkan golongan penyokong ini.Namun,penyatuan UMNO adalah lebih tepat lagi dengan Melayu Islam keseluruhannya,bukan dengan PAS semestinya.Mana mungkin kita mampu merubah aqidah Islamiyyah pemimpin PAS ini.Apakah dengan bersatu dengan UMNO mereka mampu pulang ke jalan Islam yang sebenar?PAS adalah 'cult' yang jelas menganut Isle yang terpesong.Pemimpin mereka sedang menikmati hasil dari sokongan penyokong Isle ini.Apabila dapat peluang memerintah mereka gagal membuktikan kehebatan Islam.Sebab apa?Sebab roh Isle mereka yang menyeleweng dan berjiwa abu jahal.Penyatuan UMNO dan PAS yang dibawa oleh Niki Ajis dan hadi adalah satu malapetaka bagi umat Melayu.

JFK said...

Saya juga bersetuju supaya UMNO dan PAS tidak bergabung tetapi saya juga tidak mahu melihat UMNO dan PAS bermusuhan seperti sekarang ini .


.

Anonymous said...

AlhamdullillH....semoga ilam ddam melayu bersatu apa bila kemunkaran dapat di atasi...insyallah...Amin...ni hanya lah pandangan ku saja pandapat ku jgn lah sekarang kerana pas sendir tidak iklas dan ada agenda nya yg tersendiri buat pas party polikit nya ada lah lebeh penting daripada untok mengaman kan dan menyatu padu kan umat islam dan bangsa melayu itu sendiri... sekira nya pas iklas dan berniat suci pas tidak akan berfikir dua atau tiga kali untok hendak menyatukan islam demi untok agama bangsa dan negara...kerana islam itu suci dan islam itu damai...fikir fikir kan lah kerana hingga sekarang maseh banyak isu2 kan fakta2 yang di putar belit kan

Anonymous said...

KHAS UNTUK PENARIK RANTAI...
APO NI HUDHUD KLATE...HAQHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
http://rakyattranung.blogspot.com/2011/05/pelacuran-berleluasa-di-kota-bahru.html

Anonymous said...

KHAS UNTUK PENARIK RANTAI...
APO NI HUDHUD KLATE...HAQHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
http://rakyattranung.blogspot.com/2011/05/pelacuran-berleluasa-di-kota-bahru.html

Anonymous said...

KHAS UNTUK PENARIK RANTAI...
APO NI HUDHUD KLATE...HAQHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
http://rakyattranung.blogspot.com/2011/05/pelacuran-berleluasa-di-kota-bahru.html

Anonymous said...

KHAS UNTUK PENARIK RANTAI...
APO NI HUDHUD KLATE...HAQHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
http://rakyattranung.blogspot.com/2011/05/pelacuran-berleluasa-di-kota-bahru.html

Anonymous said...

KHAS UNTUK PENARIK RANTAI...
APO NI HUDHUD KLATE...HAQHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
http://rakyattranung.blogspot.com/2011/05/pelacuran-berleluasa-di-kota-bahru.html

Anonymous said...

pas akan kata :ooo itu semua taktik umno untuk menang pilihanraya.
dan pas masih tak sedar ,dap sedang menunggang pas..

aidil said...

Salam,
Sekadar cadangan. PAS mengatakan UMNO tidak mangamalkan & menolak Islam. Maka, adalah menjadi tanggungjawab sesama islam membetulkan orang islam yg lain.

Aku cadangkan PAS membetulkan UMNO dari dalam. Jangan bergabung dengan UMNO tetapi sertai sebagai satu cabang lagi dalam barisan nasional. dari situ suara PAS pasti akan didengar. Baru ada kuasa membantah dan mencadang...

Anonymous said...

alhamdulilah kalau betul pas nk bergabung dgn umno ini adalah petanda baik yg mana kaum melayu yg beragama islam akan terus maju kehadapan,dah tiba masanya umat islam didunia ini bersatu demi bangsa agama dan negara..

sri gadong said...

salam
kita sebagai umat islam, melayu harus memastikan penyatuan antara saudara seagama (UMNO & PAS )wajib berlaku,kita tingggalkan permusuhan politik antara kita demi keberlangsungan agama islam di bumi malaysia bertuah ini. jangan biarkan musuh-musuh durjana ini menghancukan apa yang sudah kita usahakan selama ini.*AMIN*

Anonymous said...

ce bayangkan kalo pr dgn bn bersatu, kita tubuhkan pasukan tentera sendiri kendian kita jajah asia tenggara, hebat x?