Saturday, May 14, 2011

BLOG GAP OK

Alhamdulillah blog dah kembali stabil.

13may memang hari gembira buat anwar pandi pasal seharian bloger tak balun dia.Banyak benda nak cerita.

aku nak ucap timakasih kepada pembaca setia kerana ttp sabar melayari blog aka jurnal peribadi aku ni

dalam masa terdekat artikel gap akan keluar mcm biasa.

Tkasih sahabat

9 comments:

Anonymous said...

keeps moving gap...

Anonymous said...

kepala hotak ko lah GAP LAHNAT. geng ko je yg mati matian yg nak bantai anwar dan PR tetapi rakyat dah faham perjuangan sapa yg merugikan rakyat,selamat tinggal umno bn pru13,sokongan rakyat pd PR semakin mantap,rakyat mana nak percaya dah cerita fitnah korang,sampai ketua polis pun dindong nk bagi tau pasal video sex.ckp berbelit2,kalau betul anwar dakwa je biar lawan dimahkamah.pi mampos la umnongokkkkkkkkkk

Anonymous said...

Tiada keperluan bagi pihak polis mendedahkan siapa pelaku dalam video seks yang mirip seorang pemimpin pembangkang walaupun sudah mengenalpastinya.

Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid Abu Bakar (kiri) berkata ia hanya akan didedahkan sekiranya terdapat keperluan undang-undang.

"Saya tak perlu huraikan, kalau undang-undang kata perlu, kita dedahlah, kalau tidak, tidaklah," katanya.

Pada 26 April lalu, Khalid berkata polis tidak teragak-agak untuk mendedahkan "si pelaku" dalam video seks itu kepada umum sekiranya perlu.

Diajukan soalan yang sama oleh pemberita lain, beliau juga secara berjenaka berkata:

"Kalau dah... kalau dah... kalau dah video itu sahih, lain-lain tuan-tuan boleh buat andaianlah."

Beliau juga enggan mengulas lanjut sama ada Datuk Seri Anwar Ibrahim boleh dikenakan tindakan sekiranya sah merupakan pelakunya.

"Kita akan tengoklah kemudian," jawabnya ringkas kepada pihak media.

Bercakap dalam sidang media di ibu pejabat polis Bukit Aman di Kuala Lumpur hari ini, Khalid mengesahkan telah menerima laporan pakar luar negara yang mengesahkan kesahihan video itu, sekali gus mengukuhkan penemuan pakar dalaman sebelum ini.

Siasatan tahap akhir

Ditanya tentang keperluan polis menyiasat ketulenannya sedangkan kes disiasat berkenaan penayangan video lucah, Khalid berkata:

"Kita kena siasat adakah video itu video lucah. Jika bukan video lucah, bukan (Seksyen) 292 (Kanun Keseksaan)," katanya.

Anonymous said...

apa la punya bodoh punya cerita,berbelit2 mcm ular

Anonymous said...

keadilan Rakyat (PKR) tidak gentar berdepan dengan tindakan undang- undang dari Ketua UMNO Hulu Selangor, Datuk Mohamad Idris Abu Bakar bersabit dakwaan memohon status kewarganegaraan kepada hampir 2000 warga asing untuk tujuan pilihan raya umum akan datang.

Idris sebelum ini dikesan menghantar surat kepada Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammudin Tun Hussien dengan menyenaraikan senarai nama 'bakal pengundi' yang akan mengundi parti itu kelak.

Ketua Wanita Keadilan, Zuraida Kamarudin berkata pihaknya yakin dan tidak sangsi akan kebenaran surat tersebut berikutan ianya diterima dari seorang kakitangan awam yang sudah tidak tahan dengan pengkhianatan seumpama itu.

"Kalau mereka ingin ambil tindakan mahkamah, teruskanlah. Pada pandangan saya, surat itu kami dapat dari sumber yang sahih, persoalan siapa yang tandatangan surat itu ?, terpulang kepada pihak polis untuk jalankan siasatan, jadi apapun surat itu hadir daripada pihak mereka," kata Zuraida.

Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Idris yang berkemungkinan mahu mengambil tindakan undang- undang terhadap PKR kononnya dakwaan itu tidak benar.

Idris juga menegaskan beliau tidak pernah menandatangani surat yang didedahkan PKR itu.

Zuraida bagaimanapun melihat penafian Idris itu sekadar melepaskan diri dari penyalahgunaan kuasanya sebagai ketua UMNO Hulu Selangor.

"Dia (Idris) telah nafi, kemudian dia telah 'cover up' dan kini trend terbaru mereka, pergi masjid dan angkat sumpah,"

Untuk rekod, 11 Mei lalu, Majlis Pimpinan Tertinggi (MPP) PKR, Khalid jaafar membuat laporan polis di Balai Polis Bukit Sentosa, berhubung konspirasi itu.

Khalid menyifatkan mondus operandi untuk memenangkan UMNO BN semasa pilihan raya seperti itu sudah lama diaplikasikan parti perkauman itu.

Pemberian kad pengenalan Malaysia atau status kewarganegaraan kepada warga asing dikatakan berleluasa di Sabah semasa pemerintahan mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad.

Ia dilihat sebagai cara paling berkesan untuk memastikan BN terus berkuasa di negeri itu.

Adalah dipercayai hampir 600 ribu warga asing menerima kad pengenalan dan hak untuk mengundi menerusi operasi sulit yang membabitkan agensi- agensi persekutuan.

Zuraida yang juga Ahli Parlimen Ampang ketika dihubungi TvSelangor berkata tindakan 'menjual' kerakyatan ini bingkas dilakukan sebaik sahaja Perdana Menteri Najib Razak dilaporkan mengarahkan UMNO Selangor menggunakan segala 'senjata' bagi merampas kembali negeri itu dari pentadbiran Pakatan Rakyat.

"Niat yang memang berputik dari pimpinan UMNO-Bn yang benar-benar mahu mengunakan apa senjata sekali pun untuk merampas kembali Selangor daripada Pakatan Rakyat," ujarnya.

GAP KEMBALI said...

kepada penyokong pakatan.

kalau nak semakkan ruang komen ni dengan stail copy paste, anda telah menunjukkan kerendahan intelektual anda.

debat jangan copy paste.

buang masa berharga rakyat je !

komandomelayu said...

anon 4:53 bodoh kekal!

kau ni satu contoh makhluk melayu bebal yang berjaya dibodohkan oleh anwar juburi!

mesti samada kau ni memang kaki jubor dan kaki main puki pelacur macam abg nuar atau memang otak kau jenis dibuat dari kayu!

kalau kau nak defend sgt PR
dan kalau ada fakta kuat bentangkan pada rakyat!
jangan setakat nak tuduh fitnah2 dan polis pun bodoh macam kau!

pakatan rakyat pengkhianat!
kerana pemimpin perangai macam lahanat!

Karl said...

Anon penjilat pakatan riot:

Apa? Nak lawan di mahkamah? Tak gentar? KAHKAHKAH. Si Saiful aka coffee-boy AnuWau baru buat laporan polis pun AnuWar lari macam hanjing kene hambat ke kedutaan Turki. La ni pulak rekod baru dunia mintak tangguh paling banyak. Alahai puak2 penjilat pakatan riot memang bangang. Tengok la sikit dunia luar dol, baru minda terbuka. Kalau minda tu disuapkan dengan haramkahdaily, suara keldaian je, mana nak nampak dunia? Heh.

Anonymous said...

WOI....FRENS SEMUA.... INI ADA GAMBAR PALING HOT...

SILAKAN DI LIHAT DENGAN SEKSAMA DAN DIRENUNGI

NIH PENGINGATAN AJA BUAT LOE-LOE PADA BAHWA KEMATIAN SELALU MEMBUNTUTI. SIAPA TAHU ABIZ LIHAT GAMBAR2 BOKEP DI SITUS INI SEMENIT KEMUDIAN LOE DI JEMPUT MALAIKAT MAU. YOU KNOW LAH MASUKNYA KEMANA KLO MATINYA BEGITU??? YUPS... SEMOGA MASUK NERAKA!! GUE DOAIN DEH.

SEBELUM SEMUA ITU TERJADI, GUE SARAN SEBELUM LOE-LOE PADA PADA TOBAT DAH. GAK ADA JAMINAN BEBERAPA MENIT LAGI LOE MASIH HIDUP