Saturday, May 14, 2011

GIMIK POLITIK TAKDE KUALITI.

 karpal singh pernah memperlekehkan islam/melayu.
dek kerana tak tahan menerima asakan, dia medakwa terima peluru.

theresa kok dap laknatullah pernah mempersoalkan islam.
dek kerana tahu dia salah, theresa kata dia menerima ugutan molotov koktel.

begitu juga dengan tony pua.

stail politik yang sama. cuma yang beza dengan keluarga puaka anwar pandi, dia buat dan dia salahkan orang lain pulak. taktikal diversi, nak tutup kelemahan dan aib diri.

gimik bodoh macamni pernah anwar buat pada 2 september 1998. waktu itu rakyat memang terpengaruh dengan 'cerita sensasi' keluarga puaka ni, termasuk aku yang sampai 10 tahun kena tipu hidup-hidup dengan puaka ni.

anwar cuba nak merendahkan keintelektualan pemikiran rakyat. dia ingat dengan mengulangi stail yang sama maka reformasi 1998 bakal berulang.

dulu memang reformasi, sekarang sudah reforbasi.

dua tiga kerat bolehlah anwar bohong tapi tidak bagi rakyat.

2hari lepas anwar pandikuti bagitau rakyat ada orang nak bunuh dia dengan cara mensabotaj kereta.

semalam anak puakanya pula kata cucu anwar akan kena culik.

selama 3 tahun rakyat dihidangkan dengan politikal sensasi bodoh dari keluarga anwar pandikuti. tak habis-habis dengan gimik murahan picisan taraf sampah di lorong jalanan.

dia yang buat zina, orang lain dipersalahkan.
dia yang menutuh lubang haram, orang lain dipersalahkan.

suruh taubat taknak.
suruh sumpah laknat taknak.
suruh buat ujian poligraf pun taknak.
klik video kat bawah ni, anda pasti ketahuan !


12 comments:

Anonymous said...

YANG PASTI, MEREKA AKAN TERCATAT DLM SEJARAH NEGARA IN..IAITU SEBAGAI PUNCA SEGALA MASALAH YG MELANDA NEGARA..BUKANNYA YANG MEMAJUKAN NEGARA..
HEHEHE

Anonymous said...

geli geleman aku nengok lidah bewak tu!

Anonymous said...

aku pun dah bosan dgr cite si aljuburit ni.... betul lah lembap hishamuddin ni...... apehal yg x nak tangkap setan ni.... buat laporan palsu satu.... pelakon porno lg..... ape lagi tunggu....

Anonymous said...

gap pala bu..h la

Anonymous said...

orang lain buat 1 cerita sahaja untuk dapatkan simpati. anwar buat 3 cerita serentak. power sikit lah kononnya. kalau dia buat 1001 cerita pun orang dah tak berapa nak percaya kecuali oang-orang pas yang otak mereka tak berapa nak cerdik.

orang lama said...

salam kawan kawan,

kesah sebenar disebalik isu paderi di penang yang di ketengahkan - demi menyelamatkan anwar menjelang muktamar pas jun ini yang di rancang oleh anwar/pkr, dap dan juga pas/erdogan.

mungkinkah isu cerita sekelumpuk paderi kristian yang bersumpah di penang sengaja di lontarkan oleh jeff ooi ( beragama buddha ) kepada bigdog untuk diketengahkan kepihak umum ada berkait rapat dengan usaha anwar ( yg hangat dengan isu video dan saiful ) dan juga dap bagi menyelamatkan pr dari berpecah sekiranya pro-ulama menguasai pas dan menolak geng erdogan jun nanti?

plan mereka - geng erdogan akan menjadikan isu ini hangat, maka soal video akan tenggelam waktu muktamar nanti.

alasan mereka bukti belum kukuh @ AG dan polis belum buat keputusan hingga hari ini.


dan perdebatan akan lebih kepada soal kedaulatan islam yang didokong pas yang mana DISINILAH pihak Erdogan melalui nik ajis akan menggunakan kesempatan untuk menyalahkan UMNO sebagai pemerintah terlalu bersikap toleransi ( contoh isu kitab injil di sarawak baru ini )dan tiada tindakan di ambil keatas pihak di penang kelmarin.

hari ini nik ajis sudah keluar fatwa baru nak selamatkan anwar

Maka ketika inilah mereka melalui nik ajis akan mengapikan semua perwakilan untuk menyalahkan UMNO demi menenggelamkan isu video dan saiful yang sedang hangat.

Ingat - orang pas cukup sensitif hal agama apalagi jika nik ajis yang bukak mulut

Taktik - mengambil risiko yang kurang merbahaya dari membiarkan risiko yang lebih bahaya menjadi perhatian umum @ perwakilan.

Jika puak erdogan bernasib baik, umpan akan di makan oleh perwakilan.

Dan jika ada wakil yang mempersoalkan sikap dap dalam isu paderi di penang, maka mereka akan tetap menyalahkan umno DISAMPING memberi alasan dap tidak terbabit seperti yang LGE pertahankan bila isu paderi ini meletup baru baru ini.

Dap pun tak kesah kalau di hentam kes paderi ketika ini sebab mereka tahu isu ini panas sekejap saja. yang penting pas di kawal oleh geng erdogan. lagipun dap boleh menangkis segala berita macam yang LGE buat.

last sekali, jika puak erdogan bernasib baik, pas akan tangguh dulu isu anwar dan nik ajis suruh semua ahli bersatu padu menghentam Umno.

Jika ada yang nak marah dap pun, setakat dalam dewan saja dan tak masuk dalam harakah pun.

lepas muktamar, anwar, dap dan geng erdogan kesenyuman lega. dapat lah beli masa sikit untuk cari 1001 idea nak selamatkan anwar.


sumber : kertas soalan bocor

ps - utusan dan bigdog dah termakan umpan anwar, dap dan geng erdogan


..... sambungan

jika anda baca entry dalam another brick in the block yang terkini 11 may, pelbagai pihak media pro pr dan juga badan bukan politik telah mula menyalahkan UMNO ( bukan BN? ) to start the ball rolling

alasan mereka umno mahu meraih undi orang islam untuk pru yang akan datang.

baca petikan ABITW :


This morning, this blogger found this piece of news from the Free Malaysia Today website here entitled "UMNO's Christian plot to bag Muslim votes.


Dan ini cuma permulaan sahaja antara taktik serampang dua mata yang di gunakan oleh anwar/dap/puak erdogan seperti yang tercatat dalam kertas soalan bocor

anda tak perlu menjadi thinktank untuk mendapatkan jawapan nya.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=smz-HFnd_nQ

muslim malay said...

anon 4.59...

ini namanya penceramah tak cukup ilmu.. ini bukan ceramah ikut hukum agama.. ini ceramah ikut hukum akal dia sendiri.. yang terang2 berat sebelah..

Anonymous said...

heyyyyyyy......akhir zaman.Pemimpin yg fasik dimuliakan.

Anonymous said...

Terimakasih dan Bravo! kepada semua penyokong BN. Kerana hgpa la, rakyat semakin susah, ekonomi keluarga semakin teruk, kuasa beli semakin kurang, gaji banyak tapi susut nilai, matawang dah jadi rendah (Rm 50 dah macm Rm5- bli brg kat pasar malam pun tak lepas). Rakyat trpaksa mmbayar cukai jalan, cukai pintu, cukai tanah, cukai perkhidmatan, cukai income, cukai kereta dan barang import, cukai korporat, duti setem, cukai kad kredit, toll lebuhraya, lesen memandu, bil air, elektrik, internet, telefon (yg naik tiap2 tahun dan yang terkini GST pulak (cukai terhadap semua barang harian yang dibeli dikedai dan ditaggung oleh pegguna). Sudah la harga minyak naik senyap2, harga barg lain turut melambung, gula pun naik hrga dan lebih membebankan lagi subsidi minyak dan gula akan dimansuhkan. Bagusla Pemerintahan BN ni... tak pandai cari duit, sebaliknya sedut duit rakyat untuk buat semua projek mega yg mnguntungkan poket kroni depa... Jika Subsidi ditarik balik, maknaya rakyat tak dapat nak rasa la harta negara, semuanya drembat oleh mnteri2 BN. Apa gunanya keuntungan dari petroleum dan sumber biologi dan mineral dalam negara, kalau hasil jualannya tak boleh dinikmati rakyat...? Tahniah penyokong BN yang menyusahkan dan mmbebankan rakyat, adik abg, sepupu2, ibu dan bapa sedara, datuk nenek, anak2 dan cucu hgpa sendiri...

Anonymous said...

Anon 1.29am 15 mei..kalo hang bagi puak2 juak hang memerintah, hang ingat depa tak imposed tax kat hang ka? ada jaminan minyak tak naik ka? hang ni bodohlah...hang ingat tak dak penyelewangan ka kalo bagi puak satu lagi memerintah? depa pun sama jugak..tembolok depa sendiri jugak nak diisi..hang ingat depa nak bagi kat hang ka? cuba2lah belajar bersyukur sikit dgn apa yang ada...

Anonymous said...

Anon May 15, 2011 1:29 AM,

Ko kata ni BN cuma tau naikkan harga barang ek? Cuma tau buat cukai ek?

Cuba ko tanya sikit si Anwar tuh apa dia buat untuk tambah duit Selangor? Berapa billion investment dia sebagai penasihat ekonomi selangor dapat tarik?

Apa dia buat? Jual pasir? Jual bumi sendiri? Itu skill hebat dia? Apa lagi? Citer sket?

-Servant of God-