Sunday, October 16, 2011

SSDE : CERAMAH PANAS MALAM NI OLEH ZULKIFLI NORDIN !

sebarkan di blog,fb,twitter dan sms..

76 comments:

Anonymous said...

Semoga perjuangan Abg Din dpt menyedarkan umat islam dinegara kita yang terlalu taksub ngan PAS PIS PUS

Anonymous said...

Bijaknya UMNO/BN meng'kurus'kan perbendaharaan negara.. bandingkan kos bagi pembinaan landasan keretapi ini..

Kos bagi pembinaan landasan MRT Sungai Buloh sepanjang 150Km berjumlah RM50 Billion atau lebihkurang USD17 Billion atau USD133Juta perlu dibelanjakan bagi setiap Kilometer.

Tetapi kos yang dibelanjakan oleh Kerajaan China yang menghukum mati dengan ditembak dikepala bagi setiap pesalah rasuah, bagi membina landasan sepanjang 1,318 Km adalah USD22 Billion, purata bagi setiap Kilometer adalah USD16 Juta sahaja..

Perlu diketahui landasan yang dibina ialah landasan untuk Keretapi paling laju di dunia dengan kelajuan mencecah 350Km/J spesifikasinya sudah tentu jauh lebih baik dari MRT itu..

Kenapa agaknya ya.. kalau nak dikatakan kos buruh kita lebih mahal dari kos buruh di China kebanyakkan pekerja yang terlibat adalah warga asing yang dibayar murah..

Nak kata kos material kita mahal.. kenapa kita tidak import dari China material yang dikatakan mahal itu?

Anonymous said...

saya cabar tuan zul,kalau betul anak jantan lepaskan jawatan dan undi semula.tak rasa malu ke rakyat yg pangkah kamu masa. tu,mereka masa tu sokong tuan sbb tuan dlm pr.skrg ni nk cakap lebeeh pulak.eiii malu sikitla.tau tak tuan ni khianat pada yg telah mengundi kamu.

Anonymous said...

lps ni potong jarilah kalau tuan jadi calun di kawasan skrg rakyat nak sokong kamu wahai katak.dan belum tentu umno nak ambik kamu jadi calun.

Anonymous said...

lompat si katak lompat
lompat lah tinggi tinggi
cepat zul nordin cepat
cari parti untuk pru13 nanti

Anonymous said...

wahai 12.58 tak payah susah jauh2 nak buat perbandingka,kalau harga sebatang pensil rm10.00 utk bekalkan pd agensi kerajaan.itu baru sebatang pensil.bayangkan yg lain.semua rakyat tahu tetapi apa kuasa kami.marilah pakat2 kita tukar kerajaan,kalau 5 tn saama juga kita pilih lain pula,mcm jepun negara maju bolih tukar sapa2 saja nk perintah.negara lagi maju.jgn takut tukar kerajaan.negara ini demokrasi rakyat bebas pilih sapa.cuma kerajaan umno yg suka takut2kan rakyat jika pilih selain dari umno.

Anonymous said...

kenapa zul nordin ni x masuk umno..

makin lama makin menyampah aku tengok kemelayuan dia..
Masuk je umno yang pejuangkan melayu tuee..

Anonymous said...

z 9/10. kaki penipu. Pencacai umno memang gemar org penipu

syed

Anonymous said...

baru sikit rakyat bagi mandat dah buat khianat.tuan2 fikir sapa tuan zul ini.walau pun saya melayu tetapi saya lbh hormat karpal sgh dari zul katak ni.hidup tiada pendirian

RAMBO said...

WOI.....GENG2 SEMUA..!!!
JOM KITA PAKAT DENGAR CERAMAH BRO ZUL MALAM NI.....!

KITA PAKAT TENGOK CACING2 PR KEPANASAN.....!!!

MUAAHAHAHAHAHAHAHA...!!

Anonymous said...

anon 1:30 pm,

karpal sinki konsisten pendirian?

karpal sinki bukan pemutarbelit?

karpal sinki konsisten dalam hal hudud satu yang kamu akan respek?

haha inikah jenis melayu pelapis yang akan menggantikan melayu sedia ada?

lungkup, Yoep oiii!!!

kah kah kah

Anonymous said...

jangan tanya kenapa Pembangkang tolak YB Zul senbaliknya tanya kenapa YB Zul tolak Pembangkang.

hik hik hik

Anonymous said...

N.AJIS :
kahkahkahkah....xpe YB Zul...pencacai2 ni semua dh risau xdpt habuan dr ANUwar sial tu bila dajjal tua tu masuk jel xlama lg...kahkahkahka...

Anonymous said...

jangan tanya BN apa yang tidak kene dalam kolek PR tetapi tanya YB-YB yang telah keluar PR apa yang melata dalam kolek berkenaan. tak gitu?

makanya kalau mahu tahu apa yang tidak kene dalam kolek PR, dengarlah ceramah yang diberikan oleh para mantan YB-YB PR, kan? kan?

kik kik kik

Anonymous said...

ANON 12:58

TAK USAH NAK TUNJUK PANDAI LA....SETAKAT NAK BUAT BANDINGAN KOS IKUT PERKILOMETER....YG MANA TINGGI YG MANA RENDAH....ITU KAEDAH KUNO LA BEB....?!!BANYAK PERTIMBANGAN2 LAIN PERLU DI AMBIL KIRA...!! AGAKNYA KALU KJAAN PR YG BUAT....BUKAN SETAKAT DUIT HABIS BERBILLION....JALANKERETAPI PUN TAK NAMPAK.....!! PUAK2 PR HANYA TAHU CAKAP JER LEBIH....BUAT KERJA TAK TAHU...!!

Anonymous said...

YB Zul tidak disenangi pembangkang bukan kerana rasuah, isu moral, dsbnya.

YB Zul tidak disenangi kerana konsisten dengan pendiriannya dalam isu-isu rakyat. itu saja.

keh keh keh

Anonymous said...

anon 1:52,

betul tu, malah di bawah PR kos rumah saja naik tak tentu pasal. contohnya cuba tengok berapa kos rumah PKNS sekarang dan bandingkan kos rumah di Cina.

kah kah kah

Anonymous said...

takpe mu nak masuk kapal mana pun...kalau mu ada maruah lepah jawatan tanding semula baru anak jantan.ini isunya.lantak la buruk mana pun PR.yg kamu zul kalau ada maruah dan bermaruah jadi lah anak jantan.soal PR buruk jgn jd alasan.mu kene bersihkan diri dulu baru ckp pasal lain.mu sendiri kotor nak kata org lbh kotor.mengkhianati pengundi bukan perangai busuk ke..ni pencacai umno lg bengap.isunya si zul katakni naik jadi MP guna pengundi PR.ini pokoknya.PR nak telangkup lantak pi.mu bersihkan diri kamu.

Anonymous said...

dalam politik tidak ada rakan yang kekal. bukan itu saja malah dalam politik tak ada kebobrokan yang kekal. lambat laun akan terdedah jua! itu yang diseriaukan oleh juak-juak pembangkang -- kebobrokan terbongkar -- kan? kan?

kah kah kah

Anonymous said...

tak hairan kalau karpal sgh tolak hudud sampai mati sbb dia non muslim.yg saya terkilan org islam sendiri yg tolak hudud.kalau kata mahadir itu hudud pas.pas sanggup bubar parti letak nama apa pun asal umno bolih tukar perlembagaan kepada hudud.umno tak mau juga.dipusing2 dgn seribu alasan.bila org nk buat tak bolih pulak.alasan perlembagaan persekutuan tak benarkan.yg pencacai umno salah kan pas tak laksana hudud.tanya lah pemimpin umno sapa yg larang hudud sebenarnya.

Anonymous said...

anon 1:58 pm,

YB Zul keluar PR, status quo PR kekal. Tetapi 50 katak yang PR nak beli di Taiwan tu apa cer? Tak jatuhkan maruah PR ke? Tak khianati pengundi ke?

Atau kamu nak kata kalau PR khianati undi rakyat tak apa tetapi orang lain tak boleh? Bukankah hujah kamu tentang YB Zul hanya menambahburukkan lagi persepsi pembangkang di mata rakyat?

Anonymous said...

WOI ANON 124. LU TIPU LA. MANA ADA SATU PENSIL RM10.00. NAK MUHONG PUN JANGAN SAMAPI ORANG TAU HANG TU MUHONG. KALAU DAH DASAR PAKATAN MUHONG.SEMUA NAK BOHONG. PASAI APA HAMPA TAK TANYA ANWAR DIA BAGI PINK FORM BUTA SAJA KAT PUAK-PUAK DIA DULU. TAK PAYAH KERJA APA LEPAS TU PAKAT JADI JUTAWAN. PI LA TANYA DIA.

Otak Geliga said...

To Anon 2.04PM

aku cuba ingatkan kau ye

"AGREE TO DISAGREE"....pernah dgr x ungkapan keramat ni.....ntah sapa la yg ucap......hehehe

Otak Geliga said...

Oit...Pro-Pakatan Hantu Haram...kau x tau ke.....hamPASngok & Pi Kencing Rakyat tu merupakan SERPIHAN UMNO je.....tu merupakan nanah/duri dlm daging...biar lama2 semakin MEMBUSUK.....jgn lupa sejarah......hehehe

Anonymous said...

Pada ANON yang hormat pada Karpal Singh tu saya amatlah sokong sebab Karpal Singh lah yang kata ANWAR IBRAHIM mesti BERTAUBAT dan dialah orang yang pertama mengatakan di PARLIMEN ada bukti ANWAR peliwat dan Kerajaan perlu ambil tindakan . Tapi kes LIWAT 2 Karpal sudah PUSING PUTAR ALAM juga jadi Peguambela jadi pada yang taksub dengan KARPAL LU FIKIR LAH SENDIRI?

APA PUN YB ZUL YOU'RE THE BEST....tidak dayus...yang membela ANWAR sekarang hanya tinggal lawyer2 kafir harbi aje yang Islam tidak akan bersubahat dengan maksiat.

Anonymous said...

tetap sokong PR..

UMNO dah lama dah...aku benci

Anonymous said...

kalau zul nordin bertanding lawan namewee..

aku sokong namewee...

Anonymous said...

aku hanya masuk UMNO sekiranya TGNA jadi ahli UMNO..kah kah kah

Anonymous said...

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata, Umno tidak akan menuntut untuk mengetuai pentadbiran negeri Pulau Pinang sekiranya BN berjaya merampas kembali negeri itu dalam pilihan raya akan datang.

Katanya, perkara itu telah dipersetujui secara prinsip oleh ketua perhubungan Umno Pulau Pinang.

"Dia (ketua Umno negeri) pun sependapat bahawa Umno tak perlu dan tak ingin menuntut kerusi ketua menteri Pulau Pinang sekiranya BN diberi mandat," katanya selepas merasmikan persidang nasional parti GERAKAN hari ini.

Najib bagaimanapun menjelaskan, keputusan berkenaan hanya pendirian Umno dan masih perlu dibincangkan dalam BN.
=============================

siapa kuda tundangan dan sapa tuan.

Anonymous said...

Presiden MCA Datuk Dr Chua Soi Lek telah melancarkan kutipan 1 Juta tandatangan bagi menentang hudud. Ini adalah suatu tindakan YANG MEMBAHAYAKAN KESELAMATAN NEGARA.Apa makna tindakan MCA itu terhadap Islam?1. Ia satu pengisYtiharan perang terhadap Allah dan Rasul dan terhadap hukum hudud yang menjadi sebahagian daripada al-Qura

Anonymous said...

Presiden MCA Datuk Dr Chua Soi Lek telah melancarkan kutipan 1 Juta tandatangan bagi menentang hudud. Ini adalah suatu tindakan YANG MEMBAHAYAKAN KESELAMATAN NEGARA.Apa makna tindakan MCA itu terhadap Islam?1. Ia satu pengisYtiharan perang terhadap Allah dan Rasul dan terhadap hukum hudud yang menjadi sebahagian daripada al-Quran

Anonymous said...

Ya Allah engkau berilah rahmat mu kepada Sultan Brunei ,walau pun negara nya kecil bersedia nak melaksanakan hukum allah..

Anonymous said...

Tugas Kita Mudah Sebenarnya Dengan Memperkenalkan Bukan Islam Betapa Indahnya Ajaran Islam, Adil Untuk Semua Dan Yang Paling Penting Menerangkan Islam Itu Sendiri Bilamana Ditegakkan Ianya Tidak Akan Menindas Kaum / Agama Lain. Apa Yang Berlaku Sekarang Adalah Sebaliknya. Akhbar Arus Perdana & Televisyen Serta Pemerintah Seringkali Takutkan Bukan Islam Mengenai Ajaran Islam & Perbuatan Mereka Ini Makin Menjauhkan Kaum & Agama Lain Untuk Mengenali Ajaran Islam Itu Sebenarnya. Hukum Islam Mereka Persendakan & Yang Paling Sedih Bilamana Hukuman Dari Allah Itu Mereka Perlekehkan Sedangkan Apa Yang Allah Perintahkan Itu Adalah Yang Paling Terbaik Untuk HambaNYA.

Anonymous said...

Anonymous said...
kalau zul nordin bertanding lawan namewee..

aku sokong namewee...

October 16, 2011 2:23 PM

komen:

ko sokong namawee samalah ko sokong 1 malaysia. kan? kan?

kalau itulah halnya, baguslah.

baguslah kalau kamu dah berubah dari menyokong 1 pembangkang kepada menyokong 1 malaysia.

Anonymous said...

sapa yang jaja slogan 1 Malaysia...

kah kah kah...

Anonymous said...

Ramai rupanya bangang2 penyokong PR dlm blog nie hahahhaa.... Modai semua sama saja, kira nak pusing saja, fakta punya la hebat tapi semua lari tajok.. Mmg amat bangang. Patot buat satu lagu utk puak2 bangang nie.. Kalu tak suka sgt kat YB Zul kasi la reason bernas & fact why, bukan tiba2 sembang pasai kos nak buat tu buat nie... Semua saja ja hangpa nie dari yg aku kenai smp yg tak kenai. Masing2 dpt script yg sama kot....

Anonymous said...

anon 2:46 pm,

apa masalahnya kalau MCA kutip tanda tangan bagi menyatakan pendirian tentang sesuatu yang belum ada dalam negara ini?

yang jadi masalah ialah sikap PR yang sentiasa menentang apa yang telah sedia ada. bukankah sikap PR yang harus dikhuatirkan?

tak gitu?

Anonymous said...

anon 3:01 PM,

kalau usaha penerangan tentang kebaikan agama semudah yang kamu sangka makanya takkanlah setelah 20 tahun berlalu, serambi mekah malaya dk cam tu jugak.

Anonymous said...

Anon 2:56,

kat sana tu (Brune1) pihak raja boleh buka mulut tetapi di sini bukan saja golongan kafir malah para cendekiawan mukmin cuba tutup mulut raja. tak sama tu. makanya jalan ke depan ialah memberikan lebih banyak suara untuk sistem beraja. tulkan?

Otak Geliga said...

MCA kutip tanda tangan MEMBAHAYAKAN KESELAMATAN NEGARA

biaDAPigs kata "Langkah mayat aku dulu" & "Agree to Disagree" bukan saja MEMBAHAYAKAN KESELAMATAN NEGARA bahkan AGAMA ISLAM....hehehe

MCA ttg Hudud kata mereka tntang Islam.....biaDAPigs tentang Hudud kata "mereka" biaDAPigs kafir, bukan Islam...x salah kata gitu....hahahaha.....jd MCA Porno tu Islam la ye?????...hehehe

ni Assobiyah jenis apa pulak ni???

Otak Geliga said...

hamPASngok kata dah tarbiah biaDAPigs...& kini biaDAPigs PAHAM BENOR ttg Islam sampai boleh berpolitik menggunakan Al-Quran & hadis....TAPIIIIII...

nape Hudud biaDAPigs x nak???.....hampas betul hamPASngok ni.....hehehe

Takbirrrrr!!!!!!

Otak Geliga said...

To Anon 3.01PM

BERCAKAP senang la...."tugas kita mudah bla...bla..bla"....bila sampai bab laksana....ITU TANGGUNGJAWAB KERAJAAN....habis tu kau x da tanggungjawab la...lepas gitu ja????.....yg aku paham la tanggungjawab kerajaan BERAT & org Islam terutamnya Ulama' juga ada tanggungjawab menyebarkan Islam

bla..bla..bla...ckp pasai Islam...tapi sedara agama sendiri dikatakan KAPIR.....sukati hamPASngok je la....Indahnya Islam ikut kaca mata hamPASngok.....hehehehe

Takbirrrr!!!!!

Anonymous said...

wakakakaaa...
ada pencacai pakatan kononnya lebih respect kat karpal singh tu..

wakakakaka

anwar ibrahim harus bertaubat, tup tup bela pulak dalam mahkamah...fulus beb fulus!!! hebatnya pendirian karpal.

mamat pencacai yg respect tu confirm munafik...wakakakaka

Otak Geliga said...

kalau dah mmg jenis suka memfitnah....fitnah itu akan kembali pada dirii yg memfitnah....hehehe..nak bukti????

UMNO kafir kerana berkwn dgn bukan Islam.....TAPIIII....hamPASngok kwn dgn kapir harbi biaDAPigs jd apa pulak?????...hehehehe

UMNO kafir sbb tolak Hudud (kita ckp belum sampai masanya krn keadaan x kondusif)....TAPIIII...hamPASngok "agree to disagree" utk melaksanakan Hudud.....apa tu???...hehehehe

Takbiirrrrrrrrrr!!!!!!!

Otak Geliga said...

dulu Anwar Al-Juburi.....KINI......Anwar Al-Anugerah Tuhan.....apa tu????.....hehehehe

korang dah jilat belum tapak kaki Anwar minta maaf sbb fitnah dia dulu????......hehehehe

Takbirrrrrrr!!!!!!!!

Anonymous said...

YA......PUTAR BELIT SANG MUNAFIK,

AGREE TO DISAGREE..YEAH!!!

Otak Geliga said...

Anon 2.21PM

alalalala...comeinya dia....BENCI nyah!!!....benci tandanya sayang nyah....hehehe

Otak Geliga said...

Anon 12.58PM

Pakatan Hantu Haram pulak mengggemokkan perbendaharaan negara dgn x payah buat projak apa2.....simpan je..biar rakyat menderita......nak senang cerita, rakyat marah x da pembangunan, Pakatan Hantu Haram kata Kerajaan Persekutuan x bg duit.....hehehehe

Lepas tu boleh BANGGA lagi duit byk.....hahaha..padahal x reti nak guna & takut susut sbb kurang pelabur...kuang...kuang...kuang

Takbiirrrrrrr!!!!!!!

Anonymous said...

siapa yg musuh islam itulah kapir termasuk org islam musuhkan islam juga bolih jd kafir

Anonymous said...

suka hati ko lla wahai umno yg bongok nk syg kat zul pi la sayang.kami PR tak rugi apa pun

Otak Geliga said...

YB Zul melompat...katanya x reti malu la, x menghormati pengundi la, khianati pengundi la...bla...bla..bla

TAPIIIIII.....yg mintak MELOMPAT sapa kalau bukan Pakatan Hantu Haram??????.....hahahaha...ikut salah....x ikut salah....mengong memantul2

Takbiirrrrrrrr!!!!!

Otak Geliga said...

Anon 3.41PM

YB Zul dah x nak pakatan Hantu Haram mereka kata mereka x rugi apa2....TAPIIIII dulu kalau x da YB Zul rasa benar rugi....ye la SATU KEPALA TIME TU.....hehehehe

kalau ikut perkiraan Pakatan Hantu Hraam mmg rugi sbb hilang satu ADUN....sokong UMNO pulak tu....Untung UMNO......hahahaha.....sooo mana Pakatan Hantu haram kata x rusi?????....hehehehe

Takbirrrr!!!!!!

Otak Geliga said...

Anon 3.40PM

DALAM maksud kau tu.....hehehehe.....ramai yg terguris hati....hehehe

Takbirrrrr!!!!!!

Otak Geliga said...

Org suruh BERSATU.....dia tepis tgn kita....."ludah" muka kita.....TAPIIIII diciumnya tgn KAPIR HARBI, berlaga pipi & bibir pulak dgn KAPIR HARBI......ada ke dlm Islam mcm tu?????......hehehehe...itukah KEINDAHAN ISLAM yg dibangga-banggakan?????

Takbirrrrrrr!!!!!!!!!!!

Otak Geliga said...

org ttg murtad dikatakannya x ikut cara Islam.....org yg memurtadkan pulak yg disokong?????.......KEINDAHAN Islam apa gitu?????

org ttg Bible Melayu disebar, dikatanya x ikut Islam sbb tak adil utk bukan Islam......malah belum mula siasat lg dah boleh pulak minta maaf????.....itu KEADILAN & KEINDAHAN Islam?????

Takbirrrrrr!!!!!!!!

Anonymous said...

respect kat zul nordin..

sekurang2nya dia bukan spt munafik2 yang terus2an bersubahat membela seorang manusia yang tak habis2 skandal moralnya..

Anonymous said...

terkejut..
aku ingatkan kat lorong haji taib

RAMBO said...

BAGI AKU....YB ZUL LEBIH MULIA DARI MOSKOT PR ALJUBURI TU....!

MALAH...PENGLIBATAN YB ZUL DLM ISU MURTAD JUGA MENDAHALUI PEMIMPIN2 hamPAS YG KONONNYA MENGAKU USTAZ DAN TAK GURU....!!

SELAGI hamPAS BERDAMPINGAN PUAK KAFIR HARBI DAPig...SELAGI ITULAH MEREKA DALAM KEADAAN HINA DI SISI ALLAH SWT....!


YB ZUL ADALAH PEJUANG ISLAM SEBENAR..!

PARTI hamPAS MENGIKUT TELUNJUK SETAN......!!

PAKATAN RIOK PEMUSNAH UMAT ISLAM..!!

RAMBO said...

YB ZUL NAK DEDAH SKANDAL CINADOLL...MANA ANUWAR ALJUBURI NAK NYOROK KEPALA KOTEINYA MALAM NI...??

RAMBO said...

MAT SYABU PLAK NYOROK BAWAH KANGKANG NORMAH...TUTUP TELINGA DGN JUBUR BININYA...TAK SANGGUP DENGAR CERITE HERO KOMUNISNYA...!

Anonymous said...

teruskan perjuanganmu wahai YB. Zul. Allah bersama orang-orang yg benar..

insaniinsaf said...

Dulu bukan main licik memperdayakan para mahasiswa... liciknya gerakan yg dibuat supaya mahasiawa semua membenci kerajaan.. Tapi alhamdulillah.....niat yang buruk akhirnya tidak mendapat restu dari yang maha kuasa.. mahasiswa sekarang ini dah semakin matang antara dalam menilai antara batu dan permata...makin hari makin banyak kepincangan, kemaksiatan dan kemungkaran terdedah di kalangan pemimpin Pas dan PKR.... Allahuakbar Allahuakbar...Allahuakbar.

Anonymous said...

Keruh airmuka zul sekarang ni selepas menyokong puak-puak umnongok ni. Pencacai-pencacai umno kena kencing lagi dgn zul bapak penipu ni. Dia sokong UMNO sebab dia dendam dgn DS Anwar Ibrahim. Pencacai-pencaci um no . jgnlah kamu kena kencing dgn z 9/10


zali

Anonymous said...

zali
ada juga ke org bdendam dgn anuar. setahu aku ramai org kuat pkr dah lari jauh dr anuar krana jijik dgn moral anuar
dan stahu aku lagi hanya kawan2 d bambu river spa sdang menanti kehadiran anuar

Anonymous said...

hahaha..kenapa guna Zul Kulim?Kenapa guna x-PKR?UMNO xde tokoh ke yg boleh berucap?Apa guna ketua bahagian?UMNO dh lbh 50 tahun..tapi still gunakan anjing x-PKR..kenapa?

Anonymous said...

hahaha..kenapa guna Zul Kulim?Kenapa guna x-PKR?UMNO xde tokoh ke yg boleh berucap?Apa guna ketua bahagian?UMNO dh lbh 50 tahun..tapi still gunakan anjing x-PKR..kenapa?

October 16, 2011 5:32 PM

HOI ANJING PAS.

yang pas gunakan anwar,azmin dan saifudin x umno tu takde pulak ko menyalak..

kah kah kah

bodohnya IQ politik ko..

pas gunakan kamarudin jaafar x umno tu amacam..

nak bagi komen, tapi komen menampakkan bodoh ko...

Otak Geliga said...

Keruh muka YB Zul sbb terpaksa BERKATA BENAR WALAUPUN PAHIT.....Pengalaman di dalam Pakatan Hantu akhirnya menyedarkan dia semula, mana yg kaca mana intan.....selepas membenamkan Pakatan Hantu Insyaallah muka Yb akan bersinar kembali.......mana x nya, beban berat menghasut rakyat dulu supaya benci kerajaan sudah dpt membuahkan hasil...........hehehe

Otak Geliga said...

RALAT.....mana x nya, beban berat menghasut rakyat dulu supaya benci kerajaan sudah dpt membuahkan hasil...........hehehe
-------------------------------------------------------
mana x nya, beban berat menghasut rakyat dulu supaya benci kerajaan sudah dpt ditangani & membuahkan hasil...........hehehe

inila akibatnya pada aku sbb suka sgt FITNAH.....hehehehe

Anonymous said...

22 fakta pembohongan dan kezaliman kerajaan DAP+PKR+PAS di Selangor:-

1) 16 September 2008, Perhimpunan Perdana Sambutan Hari Malaysia di Stadium MBPJ, Kelana Jaya yang kononnya sebagai hari pembentukan "kerajaan baru Malaysia". - Tidak Berlaku.....BOHONG!

2) Kerajaan negeri mensasarkan kutipan hasil pasir negeri bernilai RM150 juta tahun 2009. Tetapi royalti pasir 2009 hanya RM4.6 juta. - Tidak tercapai.....BOHONG!

3) Kerajaan negeri mengumumkan Pakej Ransangan Ekonomi Negeri meliputi lima projek dengan jangkaan perbelanjaan melebihi RM50 bilion melalui inisiatif pembiayaan
swasta. - Tidak tercapai.....BOHONG!

4) Kerajaan Selangor "membeli" hutang syarikat korporat Talam Corporation menggunakan wang kerajaan negeri/duit rakyat bernilai RM392 juta. - Tidak Bermoral.....ZALIM!

5) Kerajaan Selangor merampas aset tanah YBK di Serendah dan memulangkan bayaran tunggakan cukai RM5.7 juta walaupun telah dilunaskan oleh Yayasan Melaka dengan persetujuan Bendahari Negeri Selangor. - Salah Guna Kuasa.....ZALIM!

MANIFESTO PAKATAN PEMBANGKANG DALAM PRU-12 BERKENAAN URUSTADBIR BERWIBAWA

6) Berjanji memastikan semua pemimpin bersih dari rasuah tetapi pemimpin DAP & PKR yang rasuah dibela.....BOHONG!

7) Berjanji menghentikan campurtangan politik dalam perniagaan tetapi DAP banyak campurtangan dalam urusan pentadbiran & perniagaan.....BOHONG!

MANIFESTO PAKATAN PEMBANGKANG DI PRU-12 BERKENAAN SOSIAL DAN KEBAJIKAN

8) Berjanji memberi bantuan RM75 sebulan bagi setiap anak yang di hantar ke nurseri. - Tidak dilaksanakan.....BOHONG!

9) Berjanji memberi bantuan RM50 sebulan seorang bagi pendidikan pra-sekolah. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

10) Berjanji memberi bantuan kepada anak-anak muda untuk mendirikan rumahtangga. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

11) Berjanji membuka pusat-pusat sukan mini dan rekreasi belia. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

12) Berjanji memberi elaun kepada ibu tunggal yang layak. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

13) Berjanji memberi elaun khas suri rumah yang memilih untuk menjaga anak-anak kecil mereka sepenuh masa. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

14) Berjanji membantu setiap rakyat Selangor untuk mendapatkan kediaman sendiri. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

MANIFESTO PAKATAN PEMBANGKANG DI PRU-12 BERKENAAN KESIHATAN RAKYAT

15) Berjanji untuk menyediakan perubatan percuma untuk warga 65 tahun ke atas. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

MANIFESTO PAKATAN PEMBANGKANG DI PRU-12 BERKENAAN EKONOMI RAKYAT

16) Berjanji untuk menyediakan premis perniagaan yang cukup. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

17) Berjanji memberikan bimbingan perniagaan kepada golongan belia dan wanita muda. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

18) Berjanji akan memberi insentif untuk menggalakkan belia dan wanita muda berniaga - sewa minimum akan dikenakan untuk bil air dan elektrik bagi 2 tahun pertama. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

19) Berjanji mengurangkan cukai pintu kediaman sebanyak 20% dan cukai premis komersial sebanyak 10%. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

20) Berjanji melaksanakan program bagi rakyat miskin dengan memastikan petani dan nelayan jana pendapatan yang lebih tinggi di atas paras kemiskinan. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

MANIFESTO PAKATAN PEMBANGKANG DI PRU-12 BERKENAAN KESELAMATAN RAKYAT

21) Berjanji akan menggantikkan sistem Rukun Tetangga dengan sistem baru yang lebih berkesan. - Tidak Dilaksanakan.....BOHONG!

JANJI LAIN PAKATAN PEMBANGKANG KEPADA RAKYAT SELANGOR

22) Berjanji melaksanakan Pilihan Raya Peringkat Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) tetapi memberi alasan ianya tidak boleh dilaksanakan kerana tiada dalam mana-mana akta. - PEMBOHONG...PEMBOHONG...PEMBOHONG!

Anonymous said...

kerap sangat membohongi rakyat akhirnya mencuri.

Anonymous said...

caya la YB zulll.....

buat kat sepang plak bebbb.....

kat sini ada byk rumah org melayuu....

buat kat bandar baru salak tinggi, buat di dataran BBST, dekat dgn opis zin badak...

sini ada banyak taman, ramai org muda...

ada taman seroja, tmn kota warisan, tmn ixora, kata seriemas, enstek, nilai perdana, dll...

org muda sini dah muakkk kene tipu dgn PAS dan anwarr....

bawak isu anwar dan hudud pas, gerenti mcm lautt org dtgg.....

Otai
BBST

Otak Geliga said...

hahaha..kenapa guna Zul Kulim?Kenapa guna x-PKR?UMNO xde tokoh ke yg boleh berucap?Apa guna ketua bahagian?UMNO dh lbh 50 tahun.."tapi still gunakan ANJING x-PKR"..kenapa?

October 16, 2011 5:32 PM
-----------------------------------------------------
laaaa.....rupanya kau mengaku la PKR dipimpin ANJING???......yg mengikutnya pulak apa???.....puppy ke???....yg BUAT PAKATAN BERSAMA apa pulak???...Pussy???.....apa2 la kau ni......hehehe

Anonymous said...

yg dok kata guna bahan, lepas tue mark up harga sampai mahai2 tue... mmg betoi jadi...


aku pown keje gomen, aku nampak depan mata aku seniri... yg tipu bg harga naik tue... bukan sapa... senior2 and kawan2 aku gak.... dan yg dok mengejutkan aku... depa tue penyokong PKR lar, PAS lar... skang nie.. yg dok tipu harga sape..???

Anonymous said...

TERUSKAN PERJUANGAN YB ZUL.PUAK PAKATAN RAKYAT SEBENARNYA SEDANG KEPANASAN BILA DATO YB HARI HARI MENELANJANGKAN PEMIMPIN MEREKA.APA TAKNYA MEREKA DAN PEMIMPIN MEREKA ADALAH MAKHLOK TERBIOL DALAM MALAYSIA BAK KATA GELI GELIAN, BODO MACAM BUTOH NAIK TANGGA">BELUM
JADI KRAJAAN CAKAP LAH APA PUN.DAH DAPAT NEGERI TERKAYA DLM MSIA SELANGOR MEREKA PUN KERJA MEMBALUN DUIT RAKYAT SAJA HARI HARI.

CONTOH PROJEK TEBATAN BANJIR DISUBANG PR LULUSKAN 1.2J. TAPI ENTAH KEMANA DUIT PEGI BANJIR TETAP MASIH BERLAKU MALAH LAGI TERUK SEBAB ADA PROJEK NAIK TARAF DISEBELAH KAWASAN INI.AKHIRNYA BN HANYA BERBELANJA 425K SEGALANYA KEMBALI SELESA .HUJANLAH MACAMMANA LEBAT PUN TIDAK LAGI BANJIR KAWASAN INI. ANON 12:58 JNGAN TUNJUK BANGANG SENDIRI SEBENARNYA KAMU BODO WALAUPUN BELAJAR AKAUN KAT OBERSI.

Anonymous said...

sesiapa yang tak nampak kegilaan politik adalah gila.

Anonymous said...

apa la hampa dok gadoh ni..xde faedah lgsg..