Monday, November 21, 2011

ANTI MURTAD : JADUAL HIMPUN DI 3 NEGERI.

perak 17 disember di stadium indera mulia ipoh.
negeri sembilan 7 januari. lokasi akan diberitahu.
johor 28 januari. lokasi akan diberitahu.

maknanya yang terdekat adalah di perak. jadi mohon pembaca sebarkan pada laman blog,fb dan twit. 

13 comments:

Anonymous said...

Mesti melimpah-limpah dengan kehadiran orang ramai seperti yang berlaku pada perhimpunan sejuta umat di Shah Alam baru-baru ini yang mencatatkan kehadiran paling ramai audience dalam sejarah perhimpunan di Malaysia yang mencecah 700, 000 orang.

zali

Unknown said...

tak kisah la berapa ramai yang datang, sekurang2nya ada inisiatif untuk cegah murtad daripada asyik bangkang pastu tak kemukakan idea banteras murtad

lord_midzi said...

klu PAS kata diaorg buat demo BERSIH 2.0 atas dasar pilihanraya yg telus bkan ikut ambabiga...skrg ni turun la klu btol2 perjuangkan agama Islam... klu ANUgerah tuhan tu tnya, ckp je.."kami buat atas dasar akidah, bkan ikut UMNO"...ada brani...????

Anonymous said...

tak payah susah2 nak berhimpun berjuta cegah murtad..puak2 umno ni kalau nak ambil kesempatan cukup pandai..orang nak bentangkan hudud bukan main melenting..

siap bagi amaran lagi...

banggang!!!!!!!!

lord_midzi said...

dh bentangkan di parlimen ke...???? ckp je gegar...x bentangkan pon... klu brani, bentangkan sblom PRU13 ni...tgk apa kata DAPig & P-GAY-R...

Anonymous said...

nak bentangkan macam mana..puak2 umngok dah awal2 lagi dah beri amaran..

puak2 dap tu bukan islam..makanya taklah heran..tapi ini puak2 umno yang katanya islam tapi melarang keras hukum hudud...itu hudud ala pas laa..itu hudud untuk politik laa..tapi mana hudud umno...

Anonymous said...

tahniah atas siasatan PAC..
sharizat guna duit sekolahkan lembu untuk umrah anak beranak..

Anonymous said...

kalau dah islam sendiri yang memperli islam siapa lagi yang akan membela islam, fikir-fikirkanlah

Anonymous said...

Sapa la yg nak datang program UMNO ni..Orang Umno pun x mau joint.Nak ajak rakyat Malaysia.Panggil je Zul KULUM n Breheng.PAstu ajak budak2 sekolah.Kang sekarang time cuti sekolah...

Anonymous said...

'Mesti melimpah-limpah dengan kehadiran orang ramai seperti yang berlaku pada perhimpunan sejuta umat di Shah Alam baru-baru ini yang mencatatkan kehadiran paling ramai audience dalam sejarah perhimpunan di Malaysia yang mencecah 700, 000 orang."

inikah kata-kata seorang islam?????

Anonymous said...

""Sapa la yg nak datang program UMNO ni..Orang Umno pun x mau joint.Nak ajak rakyat Malaysia.Panggil je Zul KULUM n Breheng.PAstu ajak budak2 sekolah.Kang sekarang time cuti sekolah...""

isunya sekarang adalah akidah, kafir sedang rancak memurtadkan orang islam,tak bolehkah kita bersatu menjaga akidah, bukan soal PAS,PKR atau UMNO

Melayu Perak said...

DUIT RAKYAT UNTUK PELANCONGAN SELANGOR KENA SONGLAP KHALID-TERESA!!! AWAT TAK JAWAB?
Author: CUCU TOK WAN | Posted at: 6:00 PM | |

Apabila Selangor Daily memaparkan artikel berkenaan penyelewengan yang dilakukan oleh Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor tidak lama dahulu, ramailah pengikut dan pencinta Pakatan Rakyat menyatakan bahawa itu adalah fitnah semata-mata, disebabkan pada pendapat mereka Laporan Ketua Audit Negara belum keluar, kononnya.
Namun laporan Ketua Audit Negara berkenaan aktiviti jabatan/agensi dan pengurusan syarikat kerajaan negeri Selangor tahun 2010 jelas menunjukkan berlakunya penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa yang keterlaluan oleh kerajaan Pakatan Rakyat Selangor.
Disebabkan itulah, para pemimpin PKR cuba mengalihkan perhatian kepada isu lain yang dianggap boleh menutup skandal penyelewengan mereka, terutama sekali yang melibatkan PKR di Selangor.
Antara sektor pertama yang disentuh oleh Laporan Ketua Audit Negara adalah berkenaan pelancongan. Tidak ramai yang mengetahui sektor pelancongan di Selangor diterajui oleh Tourism Selangor Sdn. Bhd(Tourism Selangor), sebuah anak syarikat Kerajaan Negeri dengan modal dibenarkan berjumlah RM5 juta dan modal berbayar RM2 juta yang telah ditubuhkan pada tahun 2001 untuk melaksanakan dan menerajui pembangunan pelancongan di Negeri Selangor.
Industri pelancongan merupakan aktiviti kedua terpenting di Selangor yang menyumbang kepadapembangunan ekonomi negeri. Aktiviti ini digerakkan melalui beberapa program di bawah Pelan Induk Pelancongan (PIP) bagi tahun 1998 sehingga 2020. Dan bersesuaian dengan strategi pelancongan yang digariskan dalam PIP, Kerajaan Negeri Selangor telah menetapkan sasaran yang akan dilaksanakan iaitu:
(a) Meningkatkan kedatangan pelancong domestik dan antarabangsa untuk faedah ekonomi.
(b) Mempertingkatkan kepelbagaian produk pelancongan.
(c) Mempertingkatkan dana bagi mempromosikan projek pembangunan mega.
Bagi merealisasikan objektif penubuhan dan sebagai strategi untuk menambah jumlah kedatangan pelancong ke Selangor, Tourism Selangor mulai tahun 2009 telah melaksanakan 3 aktiviti seperti berikut:
(i) Mempromosi serta menyasarkan Selangor sebagai salah satu destinasi pelancongan.
(ii) Memperkenalkan beberapa acara pelancongan di Selangor ke peringkat kebangsaan dan antarabangsa.
(iii) Menaik taraf produk pelancongan di Selangor.
Sepanjang 2008 sehingga 2010, Kerajaan Negeri Selangor telah memperuntukkan RM14.50 juta bagi melaksanakan program pembangunan pelancongan di mana RM12 juta (82.8%) adalah peruntukan bagi mempromosikan program berkenaan.
Bagaimanapun, pemeriksaan mendapati terdapat Pusat Perkhidmatan Pelancong yang belum beroperasi dan tidak menjual produk Negeri Selangor untuk mempromosikan negeri ini, penyalahgunaan visual billboard pelancongan, maklumat pelancongan tidak disediakan, kontrak penajaan acara tidak disediakan, produk pelancongan tidak diselenggarakan, peruntukan kewangan untuk pelancongan tidak dibelanja dan digunakan untuk tujuan lain.
BACA SETERUSNYA DI SELANGOR DAILY

Anonymous said...

BETUL ke UMNO berjuang untuk Islam atau sekadar gimik politik!!?...

apa punca sebenar / root cause murtad..? Melayu jenis mana yg senang murtad?...

1) buta/ jahil agama,

2) budaya hedonisme,

3) ideologi politik sekularisme,

4) masalah kewangan,


hassan ali ... salah fakta & salah sasaran... jika kerana bahan bacaan/ media bagaimana dgn pelajar2 m'sia diluar negara khususnya dinegara2 kristian yg terdedah kepada propaganda kristian?

alaihai hassan tindakan kau hanya dipuji oleh sekular umno.... faham2lah...