Thursday, November 10, 2011

FITNAH SHAHRIZAT : MALAYSIAKINI MENGAKU SALAH !

syabas blogers pro umno.

kerja keras anda menelanjangkan pembohongan malaysiakini,rafizi,saifudin dan pakatan semakin menunjukkan kebenaran.

malaysiakini telah mengaku silap atas keterlanjurannya memfitnah shahrizat.

lihat pada tajuk di atas.

kemudian perhatikan pada pembetulan tajuk di bawah disusuli dengan RALAT malaysiakini yang mengaku secara indrectly nya telah memfitnah shahrizat.


peganglah kata aku, fakta paling lengkap mengenai isu ini akan kami dedahkan dalam masa terdekat. pasti mengejutkan.


62 comments:

Anonymous said...

WOI NFC...kenapa kau tak bentangkan saja laporan kewangan syarikat dan tataurus projek lembu Gemas kepada umum. Jangan kau main lawyer untuk sorok kegiatan keparat kau. Rakyat berhak tahu sebab korang guna duit rakyat! Itu projek lembu untuk rakyat...bukan untuk KEPARAT!

WOI SHAHRIZAT...kenapa kerabat kau tak bagi wartawan, media dan orang ramai masuk ke ladang lembu keluarga kau? Apa yang kau takut? Tunjukkan kepada rakyat bahawa projek yang kau kata (atau Noh yang kata) kononnya berjaya. Kasi BUKTI la jika benar tiada unsur KONSPIRASI (liwat lembu)!!

WOI PERDANA MENTERI (Paklah sebenarnya) DAN MENTERI PERTANIAN...macamana projek besar kerajaan boleh bagi pada kaum kerabat MENTERI KABINET in the first place?? Bukankah ini yang dinamakan conflict of interest??? Bukankah ini yang dipanggil Kronisme & Nepotisme tahap tertinggi (pinjam ayat Al-Juburi)????

WOI BARISAN NASIONAL...KORANG SEMUA NAK MENANG PILIHANRAYA KA ATAU MEMANG DAH NIAT NAK JADI PEMBANGKANG LEPAS PRU-13???

WOI PEMIMPIN MALAYSIA...ADAKAH KORANG MEMANG SPESIS BUTA, TULI, KAYU, BAHLOL?

KASI JAWAB LA...

Anonymous said...

Gua suka lu punya komen di atas..

din totok said...

dia pasang lawyer sebab dia di pihak yang benar...kalau nfc salah , pasang lawyer pun tak berguna...tak boleh nak saman jika fakta tak memihak pada nfc..

kalau nfc bentangkan berpuluh fail pun, penyangak pkr tu takkan ambil peduli..sebab pkr cuma berminat nak cari salah jer...

cara terbaik ialah saman jer pemimpin pkr yang kaki fitnah tu,..
termasuk malaysiakini sekali...

Anonymous said...

portal bertaraf taik. editor bertaraf jamban. semua isu dia bohong, spin, lagakan, cari publisiti. isu bodoh, dia follow-up 7-8 hari. buka komen utk org lps geram. hanya editor bertaraf jamban akan buat semua tu.

Anonymous said...

WOI ANON 4.01 AM!
Yang ko layan stim fitnah pakatan apahal? Sudah beribu bijak pandai melayu lahir dr Umno..
Sibok2 hal nfc ko ada mohon? layak ke? sapa lg yg mohon? boleh britau sapa yg patot dipilih? siasat dulu sebelum dakwa soal keterlusan. mcm biasa cakap2 fitnah mcm ni mmg tak boleh pakai dimahkamah sbb takda bukti... dasar pencacai!

Anonymous said...

Itu memang taktik MalaysiaKini , fitnah dulu kemudian minta maaf ! lempar fitnah kemudian kata RALAT !!

Bagaimana dengan fitnah yg dilemaprkan? kenapa malaysiaKini tidak keluarkan kenyataan kepada umum juga untuk beritahu secara jelas bahawa kenyataan sebelum itu adalah salah dan tidak betul samasekali ?

GAP kena keluarkan cerita berkenaan NFC ini kepada umum secara detail agar masyarakat faham kes sebenar , rakyat ramai yg main terjah dan main faham ikut kepala sendiri , buat andaian membuta tuli !

Anonymous said...

hentikanlah perbuatan fitnah yang memesongkan pemikiran rakyat Malaysia. Bagi aku MK hanyalah alat puak2 tertentu yang ingin melihat kehancuran dan perpecahan dikalangan rakat MK.

MK wujud pon tak memberi manafaat tak wujud pon lagi bagus kurang FITNAH kat muka bumi Mlayasia ni.

Anonymous said...

MALAYSIAKINI SENANGNYA HIDUP MEREKA TABUR FITNAH LEPAS TU MINTA MAAF.

INILAH WORK ETHICS MEREKA.MEDIA YANG TIDAK ADA SOCIAL RESPONSIBILITY.I HAVE LOST CONFIDENCE READING THEIR FEATURE WRITEUPS WHATEVER! LESS YOU GET SWINDLED BY THEM.

SAYA SEBENARNYA SUKA MEMBACA SEMUA BAHAN MEDIA UNTUK MEMBUAT PERBANDINGAN.TAKADALAH JUMUD DENGAN PENDAPAT KETAKSUBAN SAJA.HARAKAH PUN SAYA BACA....DAN KITA BOLEH TAU YANG MANA FITNAH DAN YANG MANA BENAR....KERANA YANG BENAR AKAN SENANTIASA BERADA DI TEMPAT YANG KELAS TERTINGGI SEBAGAI BAHAN BACAAN ATAU ILMIAH.

MALAYSIAKINI NEVER SEEM TO LEARN FROM THEIR OWN MISTAKES ....GUESSED ITS THEIR STLYLE OF WRITING...MALICIOUS ACCUSATIONS AND THEN ASKED FOR APOLOGIES....MANA ADA KELAS...Ooooiii

Angry Bird said...

Wahai Pencacai,
Teruklah UMNU . Kandang lumbu pun dia tak erti nak bikin

Angry Bird said...

HABIH APA SALAHNYA
KALAU MCM TU AKU RASA SHARIZAT TAKUT MENGAKU KELURAGANYA LAYAK MENDAPT PROJEK LUMBU. KALAU TAKUT MENGAKU BERMAKSUD MEMANG KELUARGANYA TAK LAYAK PUN. KALAU TAK LAYAK DIA DIBERI PROJEK PUN KERANA KRONISME.

AKU HORMAT ANON 401. KALAU SIAPA2 YG MASIH INGIN DIKENCINGKAN OLEH PUAK PENCACAI AKU SYORKAN KAO TERUS JE MEMANGKAH BN. MOGA2 ADA KERJA MENJAGA LUMNBU

Angry Bird said...

perjuangan menentang kronisme bermula apabila saf Dato Seri Anwar Ibrahim memainkan isu tersebut pada PAU UMNU tahun 1998. Ucapan Datuk Zahid Hamidi banyak menyentuh tentang gelagat kerajaan pada waktu yg memberi keutamaan kepada gerombolan 3M utk membolos segala projek. Akan tetapi UMNU yg sebati dengan kronisme tidak mahu mendengar nasihat saf DSAI malah cuba sedaya upaya utk memfitnah beliau. Maka selepas tu, wabak kronisme terus menular sehingga pada hari ni, hampir setiap projek dlm kerajaan dari projek cuci jamban kepada projek ternak lumbu diberi atas faktor kronisme, rasuah dan keupayaan seseorang individu mencacai dan membodek

Anonymous said...

Tak usahlah bangga dengan ralat kerana aku rasa itulah cara paling baik memfitnah orang BN sekarang sedangkan fitnah sudah terpahat di kepala penyokong PAS dan PKR dan takkan tertanggal lagi, nasihat aku kat pemimpin BN walaupun ada permohonan maaf dari pemfitnah teruskan dengan saman jutaan ringgit itulah pengajaran terbaik kalau tidak taktik/cara ini akan terus dilakukan untuk menanam racun kebencian dikalangan rakyat.

Anonymous said...

Datang dah budak jaga parking a.k.a angry bird...

Klu PR menang bolehla jadi supervisor jaga parking

Rakus seorang bujang said...

tertanya2 ketika anwar berdubur jadi menteri kewangan , kenapa tiada open tender apabila membangunkan KLIA ...oh aku baru teringat rupanya projek tu diberikan kepada kamaruddin jaafar ..company lankhorst tanpa tender tapi direct nego...perghhh siap boleh ubah2 amaun lagi....hah hah hah hah hah

http://meltingpot.fortunecity.com/georgia/6/corrupt.htm

Anonymous said...

PKR dan fitnah tak dapat dipisahkan.

Angry Bird said...

Terima kasih DSAI kerana membangukan KLIA. Biarlah KLIA diiktiraf sebagai Bapa Penmodenan Negara

Angry Bird said...

Berita Baik . Tersungguh baik. Gembira.

"Penguasaan Datin Seri "Hajjah" Rosmah Mansor terhadap kerajaan pada hari ini bukan lagi satu perkara rahsia.

Kegilaan isteri Najib terhadap kekuasaan, kemewahan dan publisiti menyebabkan kebenciaan orang ramai bertambah.

Bukan sahaja rakyat biasa membenci Rosmah, akan tetapi ahli-ahli UMNO juga.

Blog Selamatkan UMNO baru saja menerima maklumat dari sumber-sumber yang boleh dipercayai tentang kemungkinan 5 orang ahli parlimen UMNO akan meninggalkan parti Melayu terbesar ini dalam jangkamasa terdekat.


5 orang ahli parlimen ini dikatakan akan meninggalkan UMNO dan menyertai parti pembangkang. Sebab utama tindakan ini bakal dilakukan berkait rapat dengan kebencian mereka terhadap penguasaan Rosmah dalam kerajaan Najib sehinggakan Malaysia kini seperti milik Najib dan keluarganya.

Jika benar maklumat yang kami terima ini, ahli-ahli UMNO sudah tidak lagi boleh berdiam diri. Sesuatu perlu dilakukan untuk menyelamatkan parti UMNO daripada dimusnahkan untuk selama-lamanya.
"

Angry Bird said...

GEMPAR!!!

Banyak yang telah terjadi kepada Malaysia semenjak Datuk Seri Najib Tun Razak mengambil alih kepimpinan negara dari Tun Abdullah Ahmad Badawi. Selepas "berberapa hari" menjadi Perdana Menteri, tanah milih KTM Berhad di Tanjung Pagar tergadai kepada Singapura.

Ini belum ditambah dengan pelbagai skandal yang dikaitkan dengan beliau seperti misteri pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaariibu yang sehingga kini masih belum terjawab. Isteri beliau dikatakan mengambil alih peranan Khairy dizaman Pak Lah. Menguasai Najib dan juga Malaysia.

Tatkala rakyat menderita kesusahan akibat kenaikan harga barang yang menjadi-jadi, kita digemparkan dengan cincin isteri Najib yang dikatakan berharga RM 24 juta. Belumpun reda isu ini, anak kepada Najib pula menggemparkan negara apabila akhbar di Australia melaporkan beliau membelanjakan RM 200,000 di Perth.

Mampukah UMNO terus menanggung biawak-biawak hidup ini?
Mahu Selamatkan UMNO atau terus pertahan Najib dan keluarganya?

rakab said...

alaaamakkkk burunggg,..nak temberang pun agak-agak laa...

Anwar sendiri naik sampai TPM dulu pun, ikut merit kaa..?

Anwar tubuh team wawasan dalam Umno dulu, bukan mengumpul kroni kaa..?

Bila Mahathir dedahkan senarai penerima tender dan saham bumiputera dari 1993-1997 sepanjang tempoh Anwar menteri kewangan, bukan kah kroni Anwar yang penuh dalam senarai ?...termasuk adik-beradik dan bapak dia!

Anwar laa bapak segala kroni !!

Anonymous said...

burung ape..? burung ape..? burunh ape..?
burung punai..... patot la bongok sangat dpt copy paste dari haramkah pon rasa dah best hahaha

Angry Bird said...

PANASSSSSS!!!!!

Tian: RM600,000 dikirim buat Rosmah di Dubai
Arghhhh tension betul.... Rosmah...Rosmah... apa lagi ni....

Ahli parlimen PKR Tian Chua mendakwa individu yang tidak dikenal pasti telah menghantar RM600,000 melalui pengurup wang kepada Datin Seri Rosmah Mansor ketika isteri perdana menteri berada di Dubai, Ogos tahun lalu.

Tian Chua berkata, beliau mempunyai dokumen yang membuktikan berlakunya transaksi yang melanggar undang-undang tersebut.

Beliau bagaimanapun, tidak tahu tujuan wang itu digunakan.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di Petaling Jaya hari ini, Tian juga mendakwa bahawa dua tokoh korporat melakukan kesalahan yang sama.

Beliau mendakwa Datuk Abu Sahid Mohamad telah menghantar RM22.2 juta ke United Kingdom antara Jun dan Ogos 2008, melalui pengurup wang Salamath Ali. Ia didakwa untuk membeli hartanah.


Tian juga mendakwa ahli perniagaan Syed Mohammad Syed Nursin pula menghantar RM1.19 juta ke UK melalui Salamath Ali, juga untuk tujuan membeli hartanah.

Syed Mohammed adalah adik kepada jutawan Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary.

Tian berkata, beliau mempunyai salinan surat tunjuk sebab yang dihantar oleh Bank Negara kepada pengurup tersebut, memintanya menjelaskan mengenai pengiriman wang secara haram itu.

Ahli parlimen Batu menggesa Bank Negara supaya menyiasat orang yang menghantar wang tersebut dan bukan hanya memfokuskan siasatan kepada pengurup terbabit sahaja.
Posted by Anti Najib at 2:

rakab said...

hahahahaaa...Anwar pulak yang buat KLIA ??...nak spin pulak burung celaka ni !!

Anwar menentang projek KLIA tu,..adalah! kononnya membazir...

Anwar gunting dalam lipatan!

Anonymous said...

dari mana la si angru bird dan antinajib dapat maklumat tu? yang aku tahu itu semua fitnah je. tak habis2 la juak2 pembangkang ni..

zat said...

din totok

sebelum saman suruh menteri kau jwb Anon 4:01AM dulu..isu nya din, projek ni pakai duit rakyt RM250 juta (bukan duit UMNO tau) tapi status nya skrang nampak lembab dan menuju kegagalan..Menteri plak bagi jawapan mcm org senak perut..

soalan nya simple je..adakah kita akan dpt balik pinjaman yg diberikan itu dlm jangka masa yg munasabah..sbb apa kena tanya benda ni? sbb dh byk kali dh kita terkena..dh byk projek2 yg kjaan kena bail-out..kita kena la learn from our past mistakes..tak kan asyik nk kena bail out je..

bila projek ni gagal yg hangus duit rakyat...duit kita semua termasuk gembala2 lembu di seluruh m'sia..keluarga sharizat tak kan terjejas..mereka akan tetap kaya..

Angry Bird said...

WAHAI PENCACAI
PENCACAI PERTAMA KATA DSAI JAGA PROJEK KLIA. PENCACAI KEDUA KATA DSAI MEMBANTAH PROJEK TU

AKU HARAP PENCACAI PERTAMA DAN KEDUA DAPAT MENCAPAI KATA SEPAKAT SEBELUM NAK BERHUJAH DENGAN AKU

rakab said...

wooi burung !

Lima orang jer ke ?
Anwar Jubur dulu kata 40 orang ahli parlimen akan lompat parti!
16 september dulu..tak hingat lagi ker ??

dasar bajingan kaki temberang !!

Angry Bird said...

Betul tu zat
APA KENA MENGENA PENCACAI DENGAN LUMBU DENGAN UMNU!

TAO TAK?

MASIH MENGGARU KEPALA?

AAAH NI JAWABANYA

MEREKA TU KAWAN BAIK

rakab said...

Burung bangang,

Anwar cuma menteri kewangan yang beri projek pada kawan sendiri[kroni ler tu..] , KLIA tu projek Mahathir..

rakab said...

Tahu tak apa hubungan antara angry bird dengan Anwar?

DIA TU BURUNG BENGKOK ANWAR YANG JOLOK JUBOR!!

kehkehkeh...

Anonymous said...

Angry Bird hanyalah budah mentah semasa Anwar dipecat. Gaya penulisan pun menampakkan gaya seorang cyberterompah PAKATAN. Tipu, fitnah dan tuduh tanpa bukti. Angry Bird baru sekarang terfana dan terpesona dengan Brader Anwar. Bagi dia 5 tahun lagi baru dia akan sedar siapa Brader Anwar.

Brader GAP ni dulu pun orang PKR tapi sudah insaf dan kembali ke pangkat jalan. Gua pun antara orang yang bersimpati tetapi gua tengok Anwar sudah jauh menyimpang.

Saya menyokong penuh tindakan YB-YB UMNO menyaman mana2 bloggers atau media kalau terbukti mereka memfitnah. Kasi ajar sikit cyberterompah sampah ni.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

musangzat nak tuduh org kronisma kena cermin diri dulu.. ketika anuwar berkuasa dulu semua projek besar bnyk dia sapu dan ketika ini kjaan negeri pakatan sedang ligat membahagikan projek dikalangan mereka tanpa malu2 atau ragu2.. org BN lopong.. tp kalau projek BN puak ni pun merasa.. adilke?

din totok said...

zat,

Perkara ni dah dijelaskan oleh menteri pertanian dalam parlimen..

cuma pembangkang saja yang membuat andaian kononnya projek ini menuju kegagalan..

kalau kau nak lebih jelas lagi, baca kenyataan KJ dari sidang medianya dalam bab ini.

Angry Bird said...

Kenapa projek LUMBU tu tak diberi kepada koperasi peladang tetapi kpd kronisme? wang rakyat diber kepada golongan elit. pencacai masih bertekad nak menyokong

KENAPERRR

Angry Bird said...

Dalam Hiraki UMNO.., Muhyiddin Hanyalah Melukut Di Tepi Gantang

Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak sedar yang dirinya juga sedang dipinggir Umno, kata Muhd Lukhman Ghani, pegawai khas kepada Tengku Razaleigh Hamzah.

Beliau yang juga AJK Umno Petaling Jaya Utara berkata, status Muhyiddin mungkin berada di tangga ke lima dalam carta 'orang yang diberi prioriti' oleh Umno.

Perkara itu menurutnya boleh dilihat melalui program-program anjuran Umno serta liputan media arus perdana yang pro BN sendiri.

"Muhyiddin pun tak sedar dia dipinggir dalam Umno, mungkin dia duduk di nombor 5 atau 6," katanya kepada Harakahdaily.


Beliau berkata demikian sebagai membidas jawapan Muhyiddin kononya Umno tidak pernah menyekat mana-mana suara ahlinya menyatakan pandangan seperti didakwa Tengku Razaleigh atau lebih dikenali sebagai 'Ku Li'.

Lukhman yang juga Ahli Majlis Tertinggi Angkatan Amanah Merdeka (Amanah) berkata, orang pertama yang diberi keutamaan oleh Umno adalah Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Kedua pula adalah kepada Menteri Penerangan, Komunikasi, Kesenian dan Kebudayaan Malaysia, Datuk Seri Dr. Rais Yatim dan isteri, Datin Seri Maznah Rais.

"Tempat ketiga diberikan kepada pengampu-pengampu Najib dan yang 'menyalak' kepada (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) seperti Senator Ezam Mohd
Nor dan Zaid Mat Arip serta ahli parlimen bebas yang mengutuk pembangkang.

"Muhyiddin tak ada dalam ranking empat yang utama, apatah lagi naib-naib presiden Umno.

"(Dalam Umno) Kalau mengampu kerajaan baru dapat ruang," katanya yang menyifatkan hanya 'ruang terpilih' yang ada dalam Umno.

Anonymous said...

ada penyelewengan konon tetapi PR tak mahu report. apa maknanya?

maknanya tak ada penyelewengan. kalau tak ada buat apa dilayan mangkuk ayun tu semua.

cuba kaji balik kes TBH, apakah PR hiraukan persepsi massa terhadap mereka? tidak bro.

PR ada pihak media haprak untuk matikan semua persepsi berkenaan.

NAMPAK SANGAT TAK ADA MODAL UNTUK SPIN ISU YANG PR DEPANI, SEBAB ITU GUNAKAN ISU PICISAN, KAH KAH.

Anonymous said...

alangkan ada video canggih di tolak oleh pembangkang sebagai bohong inikan pula tuduhan yang tidak disertakan dengan laporan polis. nah kaedah pembangkang dalam menafikan bukti akhirnya memakan diri.

WHAT COME WHAT GOES

Anonymous said...

malaysiakini tersalah eja, tersalah print, atau laman mereka kena godam yakni penggodam yang masukkan tuduhan bohong dalam artikel berkenaan?

HMM, KALAU NAK KLENTONG SIANG HARI PANDANG-PANDANG BRO.

Anwar Ejen Yahudi said...

Aik? Ralat je??

Shahrizat!!!! saman fitnah malaysiakini.

Bior terberak si raja fitnah RPK!!!

Bila dia terberak, boss dia pun iaitu nuar berahim akan tebau jugak melantongnya.

zat said...

din totok

takde bende yg diperjelaskan..kalu kau bole terima penjelasan mcm tu makna dia org sapu bini kau pun kau tk sedar...

buka mata din...org yg tk patut defend kau jgn defend...

Anonymous said...

Kalau hamba di tempat Menteri itu sudah pasti hamba saman saja kesemua pendusta dan pemfitnah itu.
Tiada guna nyer banyak bicara.
Hutang darah harus di bayar dgn darah.


Jebat..

zat said...

Anon 10:52AM

aku tk nak tuduh ada penyelewengan..tp yg nyata taun punya projek tidak ada keupayaan atau tidak cekap utk menjalankan projek ini..persoalan nya bagaimana mereka ni dipilih..?

kena ada accountability dlm hal ini...spt yg aku dok peringat selalu..kita ni dh selalu tekena..dan kena nk kena lg kot..

Anonymous said...

Anon 4:01 am...

Kenapa ko mengamok dgn UMNO??

Lembu2 tu BAPAK ko punyer yg di curi UMNO ke??

Malaysia ada Kerajaan BARISAN NASIONAL.

Aku beri cadangan pada Pakatan Pembangkang supaya tukar nama.

Jgn pakai nama PAKATAN RAKYAT tapi pakai nama BARISAN CACAT OTAK.

Wahkahkahkahkah

Jebat

zat said...

Jebat

kau jgn suruh dia saman..tanya dia dulu apa plan dia utk dpt balik duit RM250 juta tu...ckp tk mau...bentang atas meja..

Anonymous said...

Anon 4:01 am...

Sharizat tak bagi orang masok ladang dia sebab dia takot nanti LEMBU2 ANGGOTA PAKATAN RAKYAT bergadoh dgn LEMBU2 TERNAKAN DIA..

Wahkahkahkahkah...

Jebat

Anonymous said...

Kalau PR menang ANGRY BIRD boleh jadi tukang tongeng bontot pat Al- Jiburi.

Hehehehehehe

Jebat

Anonymous said...

Angry Bird berak bersepah!!

Rosmah tu byk duit. Yang ko sebok tu kenapa??

OTAK UDANG BETOL!!!

Angry Bird said...

UMNU memang terkena badi akibat Projek Lumbu. Isu ni dah berjaya menjadikan org cukup mual degan UMNU

UMNU cukup menepis isu tetapi rakyat cukup prihatin dengan isu berkenaan lumbu dan wang.

Walaupun pencacai upahan cuba mengspin isu tetapi tidak berjaya. Kengkawan seperti zat dan Anon401 dulu merupakan penyokong hardkor UMNU dan nampaknya sokongan mereka telah berubah menyokong PR.

Tunggu pembubaran parlimen Sabtu ni

Kehebatan DSAI diakui media dunia. DSAI cukup hebat kerana dia berjaya memodenkan negara dari negara pertaniaan kepada negara berasaskan industri.

Ketika DSAI menjadi Menteri Kewangan, ekonomi berkembang dengan pesat dan kakitangan kerajaan mendapat bonus. Ekuiti Melayu naik secara mendadak dan kaum bukan Melayu tidak berani mempertikaikan keputusannya. Projek diberi kepada usahawan Melayu yg berbakat dan dapat membangunkan projek mega seperti KLIA, PLUS, KLCC dan sebagainya.

Tetapi berbezalah sekarang. Projek diberi kepada kerabat politik yg tiada apa2 kemahiran dan membabitkan wang rakyat. Projek yg tak sofistikated spt membina ladang lumbu pun terbengakalai.

Kalau tuan/puan hendak mendapat bonus ataupun mengembangkan ekuiti masing2, pilihlah DSAI.

Anonymous said...

ANGRY BIRD MEMANG BAHLOL!!

TANAH DI TANJONG PAGAR TU CUMA TOL.

TANAH TU ADA DI KAWASAN CBD (CENTRAL BUSINESS DISTRICT)

DALAM PERSETUJUAN KERAJAAN MALAYSIA ADA 51% DAN TEMASEK CUMA 49%.

TEMPAT TU PRIME LAND BODOH PUNYA ANGRY BIRD!!

BILA DI BANGUKAN KELAK KERAJAAN MALAYSIA AKAN DAPAT KEUNTUNGAN BESAR TAU TAK BAHLOL!!!

NAMA JER DAH ANGRY BIRD. BURUNG PUNYA OTAK KECIK JER PAT PALA DIA.

CUBA BEZAKAN KEPALA ANGRY BIRD DGN KEPALA KOTEK AL-JUBURI.. TUTTTTTT.

Hehehehehehe

mat kedah said...

anwar buat klia? hahahahahahahahaha

anwar kondem klia. dia nak lingkupkan klia sbb nak lingkupkan nama tun. segala mak nenek berita tak baik keluar pasal klia. termasuklah berita celah kain...tikus di klia. time tu anwar konker media. sekarang dia tuduh najib konker media.

burung...pegi baca buku. jgn main2 kat sini.

mat kedah said...

statement burung dah akui yg klia mmg penting. projek tun mahathir tu burung oiii.

mat kedah said...

burung@musang...toksah buka isu lama byk sgt. isu dah basi pun. buka isu baru yg tough sikit. baru ko bleh spin baek punya.

Anonymous said...

Zat...

Jgn jadi jadi bodoh!!

Saman lagi baik. Dlm mahkamah semua boleh bongkar.

Tapi jgn bila DNA jer lari lintang pukang!!

Kena tangkap dlm bilek 121 jer kasi alasan antar barang!!

Dasar BARISAN CACAT OTAK (Nama baru Pakatan Rakyat)

Hehehehehehehehe

Jebat

Anonymous said...

Angry Bird..

Melukut di tepi gantang lebih dari ko MELUKUT DI TEPI KOTEK BENGKOK ANWAR!!

Wahkahkahkahkahkah...

Jebat

Anonymous said...

KLIA DI BANGUNKAN ANWAR???

WAHKAHKAHKAHKAHKAH...

KELAKAR SERAM!!!

ANWAR CUMA PANDAI BANGUNKAN KOTEK BENGKOK DIA HENTAM CHINA DOLL JER!!

ANGRY BIRD BYK MAKAN TAIK OTAK JADI BAHLOL!!

Jebat

mat kedah said...

jebat

aku pun seram, gigil & rasa nak tercirit.

Anonymous said...

Mat Kedah..

ANGRY BIRD & ZAT gegel sebab tengok Anwar mantat China Doll dlm Video!!

Wahkahkahkahkahkahkah....kah..kah...kah..khaksss Puiii pat muka dua sundal ni..

Jebat

Anonymous said...

dsai mesti pilih.. tunggu keputusan mahkamah dulu bai

kah kah kah kah

kalau lepas.. insyaAllah .. kalau tak ramai yang pilih pun sekurang2nya DSAI tahu ada juga rakyat mesti pilih dia dalam pilihanraya akan datang

kah kah kah kah

UM NO BOTOH said...

Sharizat mana nak bagi masuk, suma dlm ladang tu org2 umno.

Kalu benar isu NFC tu, cuna suruh ANM dan Perbendaharaan Malaysia keluar laporan audit, amacam GAP?

Kalu lembu2 dlm ladang Sharizat tu boleh lah ko kelentong, binatang2 tu hanya tahu isu2 politik jak!!!

Cubalah gunakan kaedah teknikal sikit, contoh mcm proses akauntabiliti, audit dan perundangan, nih takat main saman2 tu dah kira betul lah??? Mcm Al-Juburi jugak puak2 umno nih, mengata org, sendiri jugak lebih. Baik alih title tu kat umno jadi I'm now juburi (umno juburi)... kelas gitu!!!

Anonymous said...

Angry Bird

Pas pun sama hoooittt...perintah 11 bulan di Perak abis balak-balak ditebang..baru 11 bulan. kalau 5 tahun..Perak banjir macam Thailand. Ko periksa dulu sebelum buat tuduhan. tuduh sekali terus percaya. bodoh bodoh angry bird

-angry cat-

Anonymous said...

burung punai(angry bird) punya teknik komen sama cam musang celaka(musangka)! LOL!!!

zat said...

Anon 2:55PM

mentaliti mcm kau ni mmg UMNO suka..grow up boy !!

Anonymous said...

bodoh ngaku salah apa benda pkr dah buat report macc sharizat bedal duit rakyat beli condomewah