Tuesday, November 22, 2011

HARIMAU MALAYA SAMBUTAN MERIAH DI LCCT

Sejak jam 1 pagi peminat dah berkumpul kat lcct
Keadaan makin ramai
Jam dah 4.20 pagi
Harimau muda dijangka sampai jam 6-7 pagi
Published with Blogger-droid v1.7.4

55 comments:

pemuda malaya said...

malaysia!

Unknown said...

syabas harimau malaya

Anonymous said...

Padan muka orang Indon.Halau semua Indon yg ada di Malaysia.Jenis tak kenang budi.Dah la orang bagi makan....bila bertandang ke rumahnya ....diberinya taik.BALIK SEMUA INDON KE NEGARA MU.

Zek said...

Kerana tak tahu nak mengenang budi, maka sebab itulah Allah tak beri mereka menang. Kalah di padang sendiri di hadapan penyokong2 sendiri.

SYABAS PASUKAN MALAYSIA! RAKYAT BANGGA DENGAN KEJAYAAN MU.

SYUKUR ALHAMDULILLAH.

MAFIA13 said...

INDONESIA KALAH DISEBABKAN OLEH SIKAP MEREKA SENDIRI,YANG TIDAK BERTAMADUN...EGO SGT.BERLAGAK MCM LA JUARA DUNIA...LIHATLAH..ALLAH MAHA KUASA..MCM2 PROVOKASI TERHADAP MALAYSIA AKHIRNYA KALAH JUA..SYABAS MALAYSIA..GARUDA PATAH KEDUA DUA SAYAP DIBAHAM HARIMAU.

Anonymous said...

Tahniah Harimau Muda Malaysia. Namun semangat kental Garuda yang "patah sayap bertungkat paruh" harus dicontohi.

Kedua2 pasukan telah menunjukkan pernainan terbaik. Syabas.

Uncle Wan
Bangi

Cute Oven said...

Huh..ramainya orang nak menyambut perwira2 balek...

Alhamdulillah...semoga kemenangan akan berkekalan hendaknya....

Dan juga perpaduan antara kaum.....

jejakazman said...

mana musangka......dia je yg tak sokong team sendiri.....pegi balik indon laaa....pegi cari makan kat sana.....

Anonymous said...

patut musangka tak komen. dia pi sambut team malaysia.

Pak jabit kg pisang said...

Akhirnya harimau muda menang emas.....kpd media yg meragui kemampuan pasukan harimau muda ketika seri dengan singapura....anda tak layak bersama menikmati kemenangan ini...
Terima kasih ong kimsweee kerana pertahankan anak buah anda walaupun berlainan bangsa dan agama...dan memberi semangat / kekuatan utk kejayaan harimau muda...
Kepada pasukan harimau muda....anda sememangnya layak menang..teruskan semangat berpasukan....kita berjaya kerana kita bersatu....
Terima kasih kerana membawa pulang pingat emas bolasepak....

Anonymous said...

..ini lah hasil batu api bapok sukarno yg gagal menyerang Malaysia dulu...kekuatan mental ahli sukan Malaysia begitu tinggi...Syabas Malaysia.

Anonymous said...

Padan muke indon! nak main diving tapi tak pandai, kantoi dgn ref. lain kali pegi blajar dgn CR7 mcm mana nak buat diving dgn teknik yg betul dan x kantoi! :p

Syabas seagate baracuda!

Family House said...

tahniah harimau muda...kembalikan kegemilangan bolasepak Malaysia...

we are the champions!!!

Anonymous said...

syabas indonesia kerana kalah kpd malaya kali ke 2 dlm masa seminggu. bila lagi nak bakar stadium senayan tu? kalau nak bakar stadium tu, tunggu masa penonton penuh dlm stadium.

Anonymous said...

Anon 6:09

ko nak halau org indon pulang indon ke? hehehehe klu ko halau pasti BN kalah sbb slama ni org indon yg undi BN bg menang

Anonymous said...

Anon 852am

Inilah kata2 sore loser..

Tgh tension la tu..

Ms Pearl said...

A thrilling game last night!
Congratulations to malaysia!
effort is the ladder of success!

Anonymous said...

perghhh ramainyaaa....

nuar jubo nengok ni sure nangisss teresak2 tepi tembokk....

segala pelaburan nuarr dgn duit jew utk memburukkan msia tak berhasil...

begitu juga perancangan nuarr utk bangkit kan prasaan rakyat supaya membenci kjaan dan benci msia..

namun, perancangan Allah SWT mengatasi segala2nya....

Alhamdulillah..

tobeng said...

Aik lambatnya sampai?Bukan patut 2.30 dah sampai ke?

Penat gile,esok nak lawan syria pulak.Menanglah hendaknya anak2 harimau.

Anonymous said...

Alhamdulillah tahniah dan syabas kepada semua rakyat malaysia dan team harimau muda.

Anonymous said...

anon 8:52,

aku rasa kau pun patut jd warganegara indon. org mcm kau, ada kat m'sia pun bukan ada pekdah apa2 pun, kalau kau jd w/negara indon, kau boleh makan bewak komodo.

Anonymous said...

Apa kena mengena dgn Anwar plak ni. Kata Tun M, jadi la rakyat yg baik dan carilah pemimpin yg cerdik, jgn asyik jg bahgian sj, takut org cerdik mai jd calun.
Apapun Malaysia main baik dan layak untuk menang. Cuma yg tak baik, menteri yg buat kenyataan yg tidak disukai Tun M. Indonesia marahkan malaysia tu penyokong bola saja yg hanya 100 ribu, Rakyatnya 243 juta. Marah mereka juga tidak ada kena mngena dgn amah yg dirogol menteri.

Anonymous said...

izzat - tak layak main
fakri - layak main kejar itik
mahali - jd budak milo kutip bola.

Anonymous said...

9:22, tak habis lg dgn isu amah kena rogol dgn menteri? amah yg kena rogol tu, mak kau ke?

Anonymous said...

go go go rimau muda..
ingat rabu ni satu lagi big game
lagi big dari indonesia punya..

harap
stay fokus
stay alert
stay on target

kalah tak pe janji lawan dengan semangat yang tinggi.

go go go..

Anonymous said...

muahahaha. wa ingat burit dan jubo mak anoy 9.22 yg kene rodok dgn indon bro.

Anonymous said...

anon 852, bila la pulak indon sokong BN? bukan ke al jubuqi hang tu pi dok meracun indon? saya pernah dengaq indon maki TDM. pernah tuduh Najib bunuh pelacur monggol. buka ka ini idea penggila juboq?

Anonymous said...

MALAYSIA BOLEH.....

Anonymous said...

8:52 - anwar upah indon buat rusuhan masa reformasi di KL 1998.

hangkedee said...

Tahniah Harimau Muda! Tahniah Musangka dan Al jub Hari hari Mau berjubur.

Anonymous said...

Malaisia main pakai....

BOMOooooo.....!!!

Anonymous said...

Syabas team Malaysia.maju dan terus maju.

Anonymous said...

pada musangka....sepanjang sukan SEA berlangsung dikhabarkan bau kemenyan diserata tempat...apa indon sudah isap kemenyan enggak isap gudgar lagi ya pak? he..he..he..sudahlah main bomoh bila malaysia menang je hantar doping control nak check air kencing...Indon brengsek, mampus looo...

Anonymous said...

SYABAS 1 MSIA TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH

RUPANYA ADA JUGA ORANG TAK SUKA MSIA MENANG

TU DIA PUAH PEMBANGKANG

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH....

orang di seberang

sedondon said...

syabas kepada pasukan bolasepak malaysia kerana berjaya menghadapi segala dugaan. semoga diteruskan pencapaian ini.

kalau betullah kerajaan beri mykad pada pati indon, agak-agak rakyat fanatik di indonesia sana tak bising ke, boleh jadikan ini satu isu untuk memburukkan malaysia. tapi saya tak pernah dengar pun rakyat depa di sana buat demonstrasi berkenaan isu ini.

(mungkin depa pun ingin nak mykad sebab dapat duduk di malaysia)

ustaz munajat (badrul amin) gerenti boleh bagi bukti, kalau adalah.

Anonymous said...

HANYA SPESIS ANAK HARAM AJE YANG TAK SOKONG HARIMAU MUDA....

Anonymous said...

Kemenangan ini hadiah utk Malaysia yg selalu dibobrokan oleh indon.. Maruah mereka calar balar dek kemenangan kit a depan penonton dan negeri sendiri... Hakikatnya Siapa juara bola adalah juara segalanya... Mereka yg merendahkan keupayaan team Malaysia sebelum game, anda harus cuci muka pakai air tandas...

Anonymous said...

GARUDA MUDA BERSIAP MENERIMA PEKERJAAN BARU.....!

...NGARTISSS..!!

Anonymous said...

anwar la yg cuci muka pakai air lubang taikk. sbb tak kesampaian hajat nak kekalkan momenton benci msia, ganyang msia.

Anonymous said...

BRAVO HARIMAU MALAYA....TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH!

WE ARE THE CHAMPION NOBODY CAN DENY.

PENYOKONG FANATIC INDON BELAJARLAH MENGHORMATI JIRAN DAN MANA SEMANGAT SUKAN ANDA.

BOLEH UGUT MALAYSIA KALAU DATANG BOLEH TAPI TAK KAN PULANG.KHABARNYA 2 PENYOKONG MEREKA YANG PULANG KE RAHMATULLAH...DAN 9 CEDERA.

MUSANG UNGKA APA RASA OLEEN? MUSANG NI PUN MAKLUK YANG BONGKAK DAN TAK SEDAR DIRI. ALLAH MAHA MENGETAHUI.OH YA MUSANUNGKA NI PERCAYA BOMOH EK....KURAFAT BETUL ANDA...BERTAUBATLAH.

Anonymous said...

TAHNIAH HARIMAU MUDA!! GAME LWAN SYRIA NANTI FAKRI SHAARANI TAK MAIN BOLEH TAK? SEBAB DENGAN TEAM SENDIRIPUN NAK REBUT BOLA.SEPAK PENALTI MACAM PANDAN TUA AL JUB..

Anonymous said...

Anon 6:09

ko nak halau org indon pulang indon ke? hehehehe klu ko halau pasti BN kalah sbb slama ni org indon yg undi BN bg menang

November 22, 2011 8:52 AM

---------------

Syabas Orang Indon yang mengundi BN!!

Jgn jadi orang Melayu BAHLOL yang mengundi PAS/PKR..

Hidup BN!!

Anonymous said...

Sepatutnya pemain Indon yang bergolek2 atas padang untok mendapatkan tendangan percuma belajar dulu dari orang2 PAS yang lebih arif bergolek2 di atas jalan raya.

Hehehehehehe....

Anonymous said...

musangka said...

Malaisia main pakai....

BOMOooooo.....!!!

November 22, 2011 10:16 AM

--------------

Mentallity orang terencat akal!!

Pasti nya dari puak2 pembangkang!!

Anonymous said...

musangka said...

Malaisia main pakai....

BOMOooooo.....!!!

November 22, 2011 10:16 AM

---------------------

Anwar main pakai Kotek Bengkok!!

Mat Sabu main suka bau burit!!

Anak Guan Eng suka main raba nennen!!

Wahkahkahkahkahkahkahkah...

Nok said...

Org Indon memang tak ada tamaddun...semangat kesukanan lansung tak ada.....pasal itu mereka tak kesah....depa sanggup naik boat walau pun mampos tgh laut ,janji sampai Malaysia....kita pulak sambut kata kita serumpung...lancauuuuu kalau kita jadi pelarian kat negeri mereka mampos kena sembelih....serumpun, serumpuh kepala butuh.....

Karl said...

Anon November 22, 2011 1:36 PM:

HAHAHHAHAHAAHAH!

Anonymous said...

Kesian Baddrol....asyik kena belasah jer ngan pemain Indon. Walau bagaimana pun Baddrol mmg layak diberikan pujian kerana sanggup menahan kesakitan sehingga titisan peluh terakhir. Bravo BB....

Anonymous said...

aku lahir di bumi Malaysia

aku membesar di bumi Malaysia

aku mendapat rezeki di bumi Malaysia

aku mendapat ilmu dan berkeluarga di bumi Malaysia

aku sayang dan cinta tanahairku Malaysia

aku bukan seperti Haji alKunyit (kahak...ptuiii!!!) yg bukan shj benci pd Malaysia tapi penderhaka kepada bangsa dan agama

lu..keluarga lu serta org2 yg termakan tipu helah lu boleh pegi brambos dr bumi indah ini

TAHNIAH HARIMAU MUDA MALAYSIA!!

Anonymous said...

Adakah satu kebetulan???
Sesiapa yang mnyokong barua Yahudi pasti mendapat padahnya
PAS yang menjilat barua Yahudi sdang dihukum oleh rakyat Malaysia
Indonesia yang suka dibayar oleh barua Yahudi pun tewas dan dimalukan dikandang sendiri terutama dalam sukan bolasepak....
Itu lah bahana menyokong barua Yahudi

Anonymous said...

Annuat al-juburi gigit jari,Musangka menghilangkan diri.................kau orang nie patut belajar dari harimau muda ,dekat dekat 1 billion tengok live final,bermati-matian dia orang bermain untuk negara.kau annuar al-juburit senang-senang je pi Indonesia memburukkan negara sendiri.aku tau lah hang nie anak pungut tepi longkang annuat sama ja macam musangka.

Anonymous said...

kepada garuda muda yang tak tau nak terbang lagi,musangka akan beri pekerjaan baru kepada kamu.

yang paling utama,

Bontot mesti baik punyerrrrr.
Bulu mesti tak ada macam Rafizi.
Lubang mesti sempit bebas dari sembelit.

Anonymous said...

annuat al -juburipun tak komen.

Anonymous said...

annuar kena ada mengena dalam hal nie ,sebab dia pernah kata sampai kapan pun Team Malaysia takkan menang ngan Indonesia,sebab sistem sukan malaysia tak gunakan otak.

Nak aku nak siapa yang sokong annuar beri penjelasan,kat sini?berapa peritnya budak budak muda nie berjuang,senang-senang je pukimak annuat dan musangka pi Indonesia buat statement,rakyat indon marah bakar bendera Malaysia,baling taik.Sekarang nie aaku dan geng aku tunggu dipermatang pauh ,nak pakat ramai-ramai nak baling taik kat muka annuat,musangka lari dah masa tuuuu,panjat pokok

Anonymous said...

musangka

aku tk sangka ko tak percya kuasa Allah. sebaliknya ko tuduh malaysia main pakai bomoh. Astaghfirullahalazim. dosa besar kalau ko lebih percya kepada yang lain selain Allah SWT. bertaubatlah musangka