Tuesday, December 20, 2011

KULTUS. SUNGGUH GILA BABI...




42 comments:

Anonymous said...

Kultus takap Metallica

Anonymous said...

Kultus tahap Ayah Pin

Anonymous said...

"Nabi" juak PAS katakan. Kentut pun dikata harum kasturi

Anonymous said...

Dulu aku sanjung sekarang aku meluat

Anonymous said...

klu stakat tlg letak selipar tu aku anggap OK lg...mgkin dia sakit blkg klu tunduk...tp yg g bg cnderahatai gmbar tu yg aku x blh blah tuuu...

Anonymous said...

belum tengok yang kerumun tengok Nicky semayang

Anonymous said...

PAS itu taksub

Anonymous said...

tolak islam..,kafir.

tolak agama pas dan n.ajis & co..,satu jihad.

Anonymous said...

'NABI KERA MAT' PAS.....

Anak Lenggong said...

Gambar simusang berjanggut ni ambik air sembahyang kat sungai...makan nasi bungkus kat gerai tepi jalan dan juga solat saorang diri sambil diperhatikan oleh penyokong tak buat FRAME GAMBAR JUGAK KEE

Anonymous said...

http://nungkok.blogspot.com/

Anonymous said...

bayangkan kalau yg di kultuskan tu PM Najib, gerenti berbakul2 fatwa yg keluar dr mulut longkang 'Nabi PAS'

Aliffnajmi said...

W'pun kita tak bersetuju dgn byk perkara ttg n ajis ckp, tp kita tak lah biadap sgt nak sebotaj gambr n ajis kt banner2, billboard atau yg ditampal kt motor & kereta.

Anonymous said...

Gambar siapa tu..?

Anonymous said...

Macam monyet jer gambar sticker tu..

Melayu Perak said...

Insiden Menurun Bendera Presiden UMNO Dato' Seri @NajibRazak Sejam Selepas Timbalan Menteri KPT Datuk @saifuddinabd Meninggalkan PWTC - Berita Harian


Saifuddin serah kepada polis siasat insiden di PWTC

KUALA LUMPUR: Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah, berkata beliau menyerahkan kepada polis untuk menyiasat tindakan mahasiswa menurunkan bendera yang memaparkan wajah Perdana Menteri di perkarangan Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Sabtu lalu.


Beliau berkata, kementeriannya tidak akan melakukan sebarang tindakan ke atas mereka kerana insiden tersebut berlaku di luar kawasan kampus.

"Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS) perlu meminta maaf atas perbuatan mereka kerana ia adalah satu tindakan yang terkutuk," katanya pada sidang media di lobi Parlimen, di sini, hari ini.

Sabtu lalu, Saifuddin menerima memorandum daripada Pengerusi BEBAS, Muhd Safwan Anang@Talib yang antara lain menuntut pemansuhan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU).


Sebelum itu, Muhd Safwan bersama kira-kira 200 orang penuntut institusi pengajian tinggi (IPT) yang menganggotai BEBAS datangke pejabat Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (SUHAKAM) untuk menyerahkan memorandum kepada Pesuruhjaya Suhakam, Muhammad Sha'ani Abdullah.


Seterusnya, mereka ke Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) dan berjumpa Saifuddin untuk menyerahkan salinan memorandum yang sama.


Selepas perjumpaan dengan Saifuddin, penuntut IPT itu menurunkan bendera yang memaparkan wajah Datuk Seri Najib Razak digantikan dengan bendera Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS). Bagaimanapun, mereka menaikkan semula bendera itu selepas ditegur pengawal keselamatan PWTC.

Saifuddin berkata, beliau memutuskan untuk berjumpa anggota SMM dan BEBAS selepas mendapat maklumat bahawa mereka sedang berarak ke PWTC dengan diiringi anggota polis.

"Saya berpendapat sekiranya saya menerima memorandum dari anggota SMM dan BEBAS itu, maka mereka akan bersurai dengan aman, terbukti jangkaan saya betul.

"Bagaimanapun, insiden menurunkan bendera wajah Perdana Menteri hanya berlaku kira-kira satu jam selepas saya meninggalkan kawasan PWTC itu dan perkara itu diketahui menerusi Twitter," katanya.

Beliau berkata, kementerian tidak menghalang kebebasan bersuara di kalangan penuntut IPT tetapi tindakan mereka amat dikesali dan berharap mereka segera meminta maaf kepada Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO.

Sementara itu, ditanya mengenai sesi pertama perbincangan meja bulat pindaan AUKU, Saifuddin berkata, ia berjalan dengan baik dan akan disambung tahun depan kerana penuntut IPT kini sedang menjalani peperiksaan. - BERNAMA

Anonymous said...

SUNGGUH KEJI PERILAKU KAMU SEMUA...TUNGGU LAH BALASAN DARI ALLAH WAHAI PENGAMPU UMNO

Anonymous said...

ASTAGFIRLAAA....APA DAH NAK JADI...MANUSIA AKHIR ZAMAN DIGELAR SEBAGAI NABI..INSAF LAH WAHAI KAWAN-KAWAN DI PAS..KEMBALI KE JALAN YANG BENAR...ALLAH YANG MAHA BERKUASA MANUSIA ADALAH INSAN YANG KERDIL DI SISI ALLAH SWT.

Anonymous said...

anon 11:58
KAMU MIMPI DI SIANG HARI DAN PEMBAWA FITNAH DI AKHIR ZAMAN..BERHATI2 SETIAP TUTUR KATA..API NERAKA BALASAN NYA..TIDAK PERNAH PUN ORG2 PAS KATA NIK AZIZ TU NABI..KAMU SEMUA PEMFITNAH TEGAR..

Anonymous said...

Sejuk hati tengok wajah Tok Guru. Berbeza tengok wajah Najib , macm nak tendang televisyen.

UMNOngok

Anonymous said...

Saya kan masuk PAS jika Nik Aziz 'get Lost'.

hangkedee said...

Persoalan kenapa orang melayu mudah di pengaruhi...Apakah,kenapa,sebabapa AyahPIN di puja

Anonymous said...

BARAKAT SALAMAT!!!

Anonymous said...

Oh my tuan guru please bless me please..
"Eh mana ayaq basuh kaki dia aku nak minum!"

Anonymous said...

Saya tak sejuk hati tengok wajah najib dan saya tak sejuk hati tengok wajah nik aziz. Saya sejuk hati tengok wajah ibu bapa saya sahaja. Peace.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

Gambar siapa tu..?

December 20, 2011 11:43 AM

==============================

Itu lah junjungan besar Nabi Nik Aziz Nit Mat. Percayalah, tiada Ajaran Islam yg sebenar melainkan Ajaran Islam PAS. Jgn Jeles ok...

Anonymous said...

kalau pijak gambar si kultus tu camana plak perasaan mereka yeee hehehhehe

Anonymous said...

KITA SANJUNG ORANG YANG KATA TUHAN MENCARUT ! HOORAY............... CERDIK SUNGGUH.

Anonymous said...

Taksub sangat...Dulu aku kagum sekarang tak lagi..

Anonymous said...

Yg Jahil jer memuja BEROK ni.
Alim ulamak TULIN tau siapa BEROK ni.

Anonymous said...

Tok guruku yang dikasihi. Pencacai umnongok semakin gila akal bila tengok tok guru begitu disanjung oleh masyarakat. Berbeza penampilan Najib & Rosmah yang dibenci oleh rakayat Malaysia kecuali pencacai umno yang sanggup jadi pengampu

umnongok

Anonymous said...

Bila nak sumbang utk rakyat Kelantan mcm BN beri 1 Malaysia?
Kebajikan atau kepenipuan?
poknik, poknik, Insaflah sebelum ajal mu tiba!

Anonymous said...

poknik dan syaitan berpisah tiada...

Anonymous said...

Andai dipisah..n.ajis dan syaiton..
Musnahlah ilham PASngok..
Hilang pedoman..

Korang sembah lah nabi n.ajis ni.

Sape yg cakap n.ajis nabi? Ustaz budak. Ustaz budak tu penceramah PASngok. Dia bg ceramah pada PASngok.

Lagi nak salah kan org luar PASngok? Bongok punyer statement.

Anonymous said...

Anonymous said...

Andai dipisah..n.ajis dan syaiton..
Musnahlah ilham PASngok..
Hilang pedoman..

Korang sembah lah nabi n.ajis ni.

Sape yg cakap n.ajis nabi? Ustaz budak. Ustaz budak tu penceramah PASngok. Dia bg ceramah pada PASngok.

Lagi nak salah kan org luar PASngok? Bongok punyer statement.

December 20, 2011 4:44 PM

-----------------------------------------
Bangangg sungguh spesis umnongok ni . Prangai ikut pemimpin yang lucah . Basa bodoh x tahu maksud yang tersurat dari ceramah ustaz budak . Spesis umnongok memang buta hati pasal ilmu , mereka tahu porno sahaja. Umno & video lucah mmg x dapat dipisahkan

umnongok

Melayu Perak said...

Pemimpin PAS Tolak Konsep Negara Berkebajikan.
Posted on Selasa, 20 Disember 2011by MymassaVoice in
Hasan Ali Tolak Konsep Negara Berkebajikan
Oleh SUSAN ALBERT KASSIM

KUALA LUMPUR: Exco Kerajaan Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali pada Selasa menolak konsep negara berkebajikan, sebaliknya mendesak PAS kembali ke matlamat asal parti itu bagi menubuhkan sebuah negara Islam.

Menurut beliau, PAS boleh bekerjasama dengan mana-mana pihak asalkan tidak tersasar daripada matlamat utama parti untuk memperjuangkan kepentingan Melayu, mempertahankan Islam dan memartabatkan Institusi Diraja.

"Siapa saja di luar PAS ataupun dalam PAS mesti letakkan parti di pancang asalnya. Perjuangan asas itu tidak boleh dipertikaikan...itu prinsip sebenar kita yang telah berpuluh-puluh tahun dipertahankan," katanya pada sidang media di kediamannya di Pinggir TTDI di sini, Selasa.

*Dr. Hasan Ali bagi bola tanggung pada geng Erdogan. Habis la dia kena serang lepas ni.

Anonymous said...

Gambar yg kat bawah tu yang paling aku benci & allergic sekali.

Gambar nabi pas lah tu konon...

segala ketera & segala benda dilekatkan dgn gambar nik aziz...

Taksub tahap gila namanya...

Anonymous said...

HARI2 AKU BACA BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA..MILO SUAM..MALAYSIAKINI..DETIK DAILY..TRANUNGKITE..KARATIJAU..BIAQPILA..TUKAR TIUB..SERONOK BACA..TULISAN DAN KOMEN BERHEMAH..BERBEZA SANGAT DENGAN BLOG ENGKAU NI APA NAMA..GERAKAN ANTI PKR..PAPAGOMO..GELOMBANG RAKYAT..PENOH DENGAN CACI MAKI..LUCAH..BLOG UMNO NIE MMG TAK CERDIK LANGSONG..LOW CLASS..AKU CUMA LALU JER KAT BLOG LUCAH UMNO..MMG ROSAK DAN TAK BERMORAL..

Esperalzi said...

Agaknya bila Nik Najis piap nanti, mungkin org2 PAS akan buat benda macam ni utk dia:

http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/lVPDGb4PM7auSZXD2COngQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00NzM7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/ap_webfeeds/025bb9086a6ebd1c010f6a70670084b2.jpg

Dan penganut2 PAS akan berpostur mcm ni depat mayat Nik Najis:

http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/yCo8spnA7SPUN1GKF2bHSg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MDE7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/ap_webfeeds/2164ecee6a96be1c010f6a706700744f.jpg

Dan penganut PAS seterusnya mungkin akan lakukan seperti ini pada mayat Nik Najis:

http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/Cm_p_oTurrD0S.qUq.3_ag--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD0zNTg7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/ap_webfeeds/1d6460e67ed9d41c010f6a706700b21f.jpg

Ya, mcm ini:

http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/yUhEv8xfSaFfrp9YpXn7KQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD0zNzM7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/ap_webfeeds/6ce21f2f7e36d11c010f6a706700455a.jpg

Penganut2 PAS dah sampai tahap pemujaan terhadap Nik Najis, buka setakat puji lagi

Dan gambar dia di pasang sana sini mungkin mcm ini?

http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/lUQ7n0ugpuTYf.bvYIbpYQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjE7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/ap_webfeeds/4e1e68626a93bd1c010f6a7067002b19.jpg

Servant of God said...

Wahai manusia yang konon2 menangis2 n.ajis kena kutuk tuh..

Hentikanlah. n.ajis tuh dah lama takleh pakai dah. Dia siap dah tak terima firman Allah SWT dalam Al-Quran lagi. Dipersilakan mintak bukti kalau kau nak dimalukan bersama2 tuan guru kau tuh.

oh, lagi satu. pertama kali aku nampak stiker n.ajis tuh, aku ingat Colonel Sanders KFC tuh. Kenapa laa lain macam aku pikir. Rupanya, bukan tokey ayam. Tokey fatwa merapu ...

lufithemonkey said...

PAS trial masuk ke sarawak .. miahaha bai sory kalau rakyat kelantan nak masuk ok kami terima tp nak masuk PAS ke sarawak pui boleh blah .. bukan kerana kami benci tp sikap pemimpin pas yang buat kami tidak percaya saling bercakaran. tambahan pula apa misi dan visi mereka kami pun tak tau.. kami sokong mereka yang ingin memajukan negara tidak kira nak buat negara islam ke ape ke janji kebajikan smua terjaga. Memandang pada keadaan sekarang nih, hurmmm hala tuju PAS masih terumbang ambing 50lebih tahun misi masih sesat ... diburukkan lg di selangor bukti ketidak upayaan pemimpin pas untuk mentadbir negeri semaju selangor . bagai mana pula kalau pas nam memerintah sarawak yang minoriti islam miahaaaa ... kami aman damai di sini malah saling menghormati. tdak pernah kami menghina agama lain seperti yang berlaku di semenanjung malaysia.. maaf jika ramai terasa tp kenyataan memang pahit.. PAS jika nak berjaya buat rombakan dasar parti kamu. oh satu lg jangan taksub sangat nak masuk ke syurga sebab masuk PAS allah swt tak pernah pun bg wahyu kata masuk pas masuk syurga ke apa ke .. itu semua yang maha esa akan tentukan.. so selamat beramal.. aku pun berabg ipar org pas tp tak pernah kami berbincang mengenai parti ini kerana aku bukan se fanatik tp setiap apa yang die lontar kan aku patahkan dgn fakta. so penyokong pas kita sesama islam harus menghormati sesama kita begitu juga mereka yang taksub sangat dgn UMNO. utamakan agama dan bangsa. parti unmo ke pas ke itu yang ke tiga ... kalau ada salah sila tegur itu guna parti politik di malaysia ...

Anonymous said...

Dulu aku respect..tapi masa belajar kat jordan dlu ulama sana sume cakap yg pok nik ni salah..ape kate alquran politik! gila babi!! JAIS tgk je la..klu tgkp kate Konspirasi!! malaysia2! ape nak jadi..jadi tsunami mcm indon baru nk bersatu??pembangkang xbersih lgsung..klu kt UK ape yg bagos pembangkang sokong..tp kt malaysia..semua nyer bangkang!! korek tanah selangor senyap lak??