Sunday, January 8, 2012

DOAKAN KEMENANGAN SAIFUL DAN....

insyaallah gap akan buat LIVE perbicaraan keputusan kes liwat anwar esok ( 9 jan 2011).

87 comments:

Anonymous said...

Menyertai mana-mana parti adalah perkara biasa yang berlaku dalam sistem demokrasi. Menyertai DAP yang begitu telus itu bukannya pengkhianat seperti yang dilabelkan kepada saya dan Ariff. Untuk pengetahuan mereka yang masih lembut ubun-ubun ini, menggunakan wang rakyat yang berbillion ringgit untuk menyelamatkan perniagaan anak itu adalah pengkhianat negara. Menyalahgunakan wang pinjaman mudah untuk memelihara lembu untuk negara itu adalah pengkhianat. Wang yang mudah didapati kerana pengaruh menteri itu telah di gunakan untuk membeli kondo mewah di Kuala Lumpur dan Singapura adalah kerja khianat kepada negara.

Pemimpin-pemimpin yang telah diberi gaji oleh rakyat tetapi masih mencari wang tambahan melalui rasuah itu adalah pengkhianat negara Sesiapa yang menyokong pengkhianat ini adalah dua kali ganda pengkhianatannya kepada negara.

Menggunakan wang zakat jika tidak termasuk dalam asnaf yang lapan itu adalah pengkhianat. Membawa wang ke luar negara yang berjumlah 1 trillion ringgit itu adalah pengkhianat negara. Membeli kelengkapan pertahanan dengan menambah harga belian untuk rasuah itu adalah pengkhianat yang tidak ada tolok bandingnya.

Memecah belahkan rakyat itu juga pengkhianat. Rakyat sekarang mahukan perpaduan tetapi berpadu di luar UMNO dan kalau ada usaha untuk memecah belahkan rakyat yang mahukan perpaduan itu adalah pengkhianat.

Anonymous said...

GAP, jangan lupe ambik gmbar penghasut2 demo byk2. Lebih2 kalau ade muka org nazak yang tak mampus2 lagi contohnya pelakon macam Safwan Anang dan Suhardi BERSHIT 2.0. Buat live, biar satu malaysia lihat kebongokan manusia2 bebal yang terpaksa berada dalam pita label polis esok.....

Anonymous said...

AnoNGOK 10:10 PM, copy paste je la ape yg ko boleh paste lagi kat sini, nak harap kami baca??? Kirim salam kat PELIWAT je la.....

Ms Pearl said...

Matlamat tidak boleh menghalalkan cara. Selagi berpegang teguh kepada kata kata ini selagi itu lah manusia tidak akan terpesong. Walau apa pun jawatan yang dipegang.

p/s: GAP? serious? Hassan Ali kena pecat?

Reverse Gear said...

Target berapa tahun anwar kena? kalau ikut keterangan saiful betapa "rakus" anwar meliwat, 15 tahun kot..

http://reversebaikpunya.blogspot.com/

Anonymous said...

insyaAllah aku doakan saiful semoga dia diberikan keadilan yg sewajarnya dan peliwat negara dikenekan hukuman maksimum. aminn.

spatial analysis
KLIA Sepang

Anonymous said...

subhanallah...Allah Maha Besar..Maha Mengetahui..kau org lihat la blog anak sungai derhaka..lihat lah sokongan rakyat kpd saudara anwar...kalau kau org dah lihat dan dah baca ..aku rasa kau org akan berhenti mencaci..memaki dan memfitnah anwar..

Anonymous said...

Aku rasa mamat atas sekali ni mesti cerita pasal anuwar kan?Betullah tu membawa lari berbillion2 RM dalam not 1000 dan 500 ke luar negara adalah satu pengkhianatan dan perompakan wang rakyat.Nasib baik tun M dapat tahu dan batalkan terus penggunaan not 1000 dan 500 waktu itu.

Memberi pink form dan saham pada kroni dan keluarga adalah amalan tersohor yg anuwar lakukan dulu.Tak semena2 semua orang2 keliling dia jadi jutawan segera.Azmin yg kaya raya dan mampu pakai ferrari tu masa mula2 berjinak2 dengan anuwar dulu sampai boleh bawa balik duit berkotak2 'hadiah' dr anuwar.Cuba sahkan dengan ummi hafilda adik azmin kegiatan 'main duit' ini.

Ish ish ish..apa nak jadilah dengan 'imam mahdi' pakatan ni.

Anonymous said...

Pasti nya selepas ini kami akan merindui mu Anwar Ibrahim...semoga kau aman bahagia di sana nanti...SELAMAT JALAN ROMEO !...sob!sob...sob!

Anonymous said...

subhanallah...Allah Maha Besar..Maha Mengetahui..kau org lihat la blog anak sungai derhaka..lihat lah sokongan rakyat kpd saudara anwar...kalau kau org dah lihat dan dah baca ..aku rasa kau org akan berhenti mencaci..memaki dan memfitnah anwar..

January 8, 2012 10:20 PM

-----------------------------------

AnoNGOK 10:20pm, cuba ko tulis pula kat goblok anak sungai derhaka tu, betapa pengomen2 kat sini cukup meluat tengok pakcik PELIWAT tu... ade brani ke?? Mau promote blog org lain... mcm haram jadah.

Anonymous said...

Aku ingat kita buatlah kutipan duit sikit sempena hari yg bersejarah ini.Sekiranya anuwar disabitkan kesalahan dan dijatuhkan hukuman kita pakat2lah buat kenduri doa selamat sempena tumpasnya seorang munafikun bertaraf jeneral ni.

Anonymous said...

Pasti nya selepas ini kami akan merindui lakonanmu pakcik Anwar Ibrahim...semoga batang totey kau terseksa di sana nanti...SELAMAT JALAN PELIWAT !...hore ! hore...hore!

Anonymous said...

Pasti nya selepas ini kami akan merindui lakonanmu pakcik Anwar Ibrahim...semoga batang totey kau terseksa di sana nanti...SELAMAT JALAN PELIWAT !...hore ! hore...hore!

ALLAHU AKBAR.....

isketam said...

Anon 10:10pm
...sikap biasa pengikut al-jubs, menuduh tanpa bukti aka fitnah (menambah koleksi dosa peribadi)...
Menyertai DAP yang telus???...abang, ada baca ka???...balik cari sejarah asal-usul DAP, kaitkan sikit dengan PAP (s'pore), kaitkan sikit dengan Israel....kaji sikit (bukan pi dengar ceramah saja)...sikit saja (entah faham ke idak ni? rasanya macam buang masa nasihat mamat ni...tapi aku doakan dia terbuka hati untuk menemui kebenaran)...

Akmal said...

tq gap for covering. senang nak follow dari ofis esok. respect.

Malaysia aman tanpa anuwar said...

Malam ni marilah kita sama2 buat solat hajat minta Allah tunjukkan kebenaran yg dah lama sangat tertangguh.

Bayangkan Malaysia tanpa anuwar,rasa macam merdeka sekali lagi kot!

Anonymous said...

saiful relex aje tapi mamat sekor ni glabah tahap cipan aku....kah kah solat hajat akan tuhan makbulkan nnri u insyallah hehehhe

Anonymous said...

Anon 10.10 pm
Aku nak chk latarbelakang ko. Ko ni termasuk golongan melayu yg keciwa sebenarnya spt dlm sejarah Melaka dan Singapura..Aku tgk umur ko pun dah lanjut..jgnlah merapu banyak sgt..eloklah taubat!!

Anonymous said...

Kepada puak2 PARTI SESAT yang masih belum melakukan ibadat HAJI, esok anda boleh bergelar HAJI dengan segera semudah 2 kali HAJI yang di'perolehi' oleh pakcik PELIWAT...

Caranya, puak2 PARTI SESAT hanya perlu menghadirkan diri dan turun berdemo di Kompleks Mahkamah Jalan Duta sambil menyokong dan melaungkan kata2 "HIDUP PELIWAT" !!!!!

Jika ada sebarang pertanyaan, boleh rujuk kepada youtube ni:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oXp0YCqcm0s

-Iklan ini dibawa khas untuk penyokong2 PARTI SESAT yang kurang akal-

Lan@PJ said...

Ya Allah,
Kau Selamatkanlah Negara Malaysia.
Amin.......

Anonymous said...

perkiraan yg amat silap 10.29.walau anwar dibunuh sekali rakyat akan terus berjuang untuk mengahancurkan kerajaan zalim dan korup.bukan berjuang utk individu.cuma kami simpati dgn anwar sbb dizalimi olih mahkamah gila

Anonymous said...

Anon 10.54,
Sedarlah dari mimpi ngeri ko..ko berjuang utk Anwar sebenarnya, dia dah mcm dah gila talak nak jadi PM ko tak sedar ke??
Menjatuhkan kerajaan yg korup dan zalim?? Ko baca komik banyak sgt ni..

sman said...

Saya dah solat hajat utk Saiful sejak beberapa malam yg lalu.Saya mendoakan beliau mendapat KEADILAN malahan mendapat ganjaran kerana pengorbanannya.

Sebenarnya saya merasa berdosa pada Saiful kerana di awal dulu saya pun sama menuduh Saifu sebagai seorang pemfitnah,sehinggalah secara beransur-ansur saya mendapat keterangan yg lebih jelas mengenai perangai sebenar Anwar,sama ada dari perbicaraan yg berjalan mahu pun dari pihak luar.Paling mutakhir ialah bukti dari video sex yg di paparkan di blog Papagomo,video tersebut walau pun tidak telalu jelas namun sukar utk menafikan bahawa pelakunya adalah Anwar.Paras rupa dan gerak laku sebiji Anwar pada pandangan saya.

Anonymous said...

60 kali tangguh..ntah bape byk wang dihabiskan utk menegakkan keadilan...tapi benang terlau basah lencun basah...TIADA MAHKAMAH SEBAIK MAHKAMAH NEGARAKU MALAYSIA.

Anonymous said...

Anon 10.59
Sy telah melakukan yg sama di depan Kaabah.. InsyaAllah kebenaran akan terserlah ttg siapa Anwar sebenarnya

Anonymous said...

Yang mana menyusahkan aku pergi kerja esok nak cari makan aku sumpah jadi monyet. Semoga ko yang nak mersuh mati kena sakit jantung kena kejar. Menyusahkan aku nak mencari rezeki aje. Bodoh & bahalul Anwar Dan Aji Adi lembu DAP

Aku PAS sewel.

ANWAR EJEN YAHUDI said...

anon 1024,

Simpati dgn anwar??
Kenapa tidak simpati kepada yg berwajah tenang dan tenteram, tetapi simpati kpd yg berwajah keroh yg amat??

Bela diri pun tak nak..byk la kau punya simpati..

Tuan haji Saiful berhak mendapatkan keadilan bagi dirinya.

Allah Subhanahu Wataa'la sentiasa bersama dgn orang orang yg benar. Sbb itulah satu persatu diperlihatkan kpd kita siapa manusia lahanat bernama Anwar bin Ibrahim.

Anonymous said...

10.54pm,

Wah teruk sangat ke Malaysia ni?Bunyi macam kau duduk bawah pemerintahan serbia aje aku tengok.

Jangan suka dengar cakap orang bai.Sepuluh kau dengar 1 belum tentu betul.Bijaklah sikit berfikir.Jangan jadi mangsa propaganda.

Anonymous said...

thanx GAP

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

ANON BANGANG 1010,

KO BUKA BLOG KO SENDIRI DAN KO TULIS LA APA YG KO SUKA...

KO TULIS DAN BACA SAMPAI LANCAR DAN HAFAL UNTUK BEKALAN KO MASA NAZAK...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

anon 1054,

Baguslah kau menentang kerajaan yg zalim dan korup.

Kerajaan negeri kelantan zalim kerana gagal membekal basic needs kpd penduduk negeri kelantan.

Kerajaan negeri kelantan korup kerana telah menggunakan dana bagi pembangunan kemudahan air kepd perkara yg tidak diketahui.

Kerajaan negeri selangor zalim kerana menutup YBK.

Kerajaan negri pulau pinang zalim kerana menghapuskan punca rezki peniaga gerai berbangsa melayu di penang.

Kerajaan negri kedah zalim kerana mahu mengambil tanah wakaf.

Kerajaan negeri selangor zalim sehingga TBH terbunuh bagi menutup aktiviti DAPigs.

Teruskan penentangan anda terhadap kerajaan yg zalim ini.

Anonymous said...

Anonymous said...

subhanallah...Allah Maha Besar..Maha Mengetahui..kau org lihat la blog anak sungai derhaka..lihat lah sokongan rakyat kpd saudara anwar...kalau kau org dah lihat dan dah baca ..aku rasa kau org akan berhenti mencaci..memaki dan memfitnah anwar..

January 8, 2012 10:20 PM
_________________________________

WEI BANGSAT,
YG DOK ADA KAT BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA TU BANGSAT PENGAMPU YAHUDI...
KO PUN SAMA JUGAK LA...

BAIK KO AMIK BANTAL DAN SELIMUT KO PI TIDO KAT BLOG ANAK HARAM DERHAKA TU...

SAJA BAGI MOOD AKU KACAU...
TGH HAPY AL JUBUR NAK MASUK LOCK PARK...KO PLAK MEMBEBEL MACAM ORG TUA NYANYUK...

PEJUANG HAMAS...

Nok said...

beberapa jam saja lagi anuar akan ke sungai buluh...penyokong2 haprak pembangkang tiada makna lagi untuk mempertahankan mangkuk ayun anuar ibrahim pemimpin pujaan PR dan sekali gus hero cikaro seantero dunia.....

aku sedih tapi yabedabeduuuu...memang padan muka anuar ke Sungai buluh.....memang betul pun dia di konspirasikan oleh umno.....hangpa boleh buat apa?????sila teruskan merepekkkkkk wahai penyokong2 haprakkkkkk

Sam Ketot said...

Kepada semua rakyat Malaysia, ANUWAR IBRAHIM kita di zalimi, ini semua konspirasi UMNO! Walaupun di dalam dubur Saiful ada air mani Bang Non, kami tetap tidak percaya!

Hidup DSAI!
Hidup DSAI!
Hidup DSAI!


Hidup dalam Sungai Buluh!
Urut la totey bengkok bang Non sampai lurus..
Ada masa 15thn nak bg lurus!


MALAYSIA LEBIH AMAN TANPA B.A.B.I!

tobeng said...

Tun M masa mula2 pecat munafik ni suruh wakil2 umno buat solat hajat minta ditunjukkan kebenaran.

Jadi tuhan dah tunjukkan kebenaran dengan kes liwat 2,video china doll,kes penipuan 16 sept sampai karpal yg kafir harbi tu pun suruh anuwar bertaubat.

Jadi kebenaran memang dah di depan mata,cuma tinggal sama ada kita nak menerima kebenaran atau masih cuba menegakkan benang basah dek kerana sikap taksub bodoh kita.

Aku pun dulu sokong mamat ni,tapi turning point aku berlaku bila timbul kes liwat 2.Mana mungkin dua kes yg sama berlaku di zaman pemerintahan PM yg berlainan dikatakan konspirasi?Esok2 kalau ganti PM lain dan nuar kantoi lagi takkan penyokong bodoh dia kata konspirasi lagi?Dan lagi..dan lagi..

Ini jelas bukan konspirasi,ini kes tak boleh buang habit lama yg dah mendarah daging.

Yang bodoh dan barua adalah pencacai yg berjuang demi kote bang nuar.bayangkan kalau sampai mati kerana kote nuar kan hina tu hahaha

Anonymous said...

Anon 10:10PM,

Wow!!.. ko concern semua yang berkaitan dgn duit/wang... kerana nak selamatkan wang yg kononnya di khianat, ko sanggup buat apa saja.. Wang punya pasal kan bro?!! pasal agama ko buat2 tak tahu..

Anonymous said...

Aku mohon kepada Allah swt supaya HAKIM jatohkan hukoman 40 tahon penjara...selamat masyarakat !

Anonymous said...

nok,

aku sokong ko...

yabedabeduuu...

pejuang hamas...

Servant of God said...

Semoga Malaysia akan lebih aman.

Amin.

Anonymous said...

Anuwar dah kumpul pejuang2 kotenya untuk merusuh esok.Sekarang diorang berkampung di kg baru.Ramai gak tu.Harap2 polis boleh tegas sikit esok.Mana yg nak tunjuk jaguh bedal aje dengan cota sampai koma.

Ada jugak pejuang kote rupanya..

ANWAR EJEN YAHUDI said...

wakakaka..

Ada lagi si pencacai pakatan aka keldai kafirun nyibuk.

Yang kelakarnya, ada selit kan zikir subhanallah, masyaAllah..tapi sokong si peliwat, sokong murtad.

Adei..rosak la diorang ni.

Anonymous said...

Tuan2 , abang2 ..adik dan pakcik2 sekalian , minta maaf tumpang komen ...

apa saja keputusan boleh berlaku , apa saja perkara boleh berlaku , selagi mahkamah tak umum keputusan, anggap saja anwar masih tak bersalah , biar banyak mana pun bukti atau saksi , akhirnya keputusan ditangan mahkamah dan kita terpaksa akur ..

adakah anwar akan bebas ?
adakah anwar akan didapati tidak bersalah?
adakah anwar akan cuma dikenakan pertuduhan ringan atau tindakan ringgan?

sekiranya anwar dibebaskan , adakah kita akan meraung guling2 atas jalan?
sekiranya anwar tak didapati bersalah adakah kita akan sedih ?

takut sekiranya kita suka sanggat , jika keputusan yg diumumkan tidak bersesuaian dengan andaian kita , kita akan terluka dan dimalukan oleh orang2 PR!

maka , kita harus bersedia mendengar apa saja keputusan yg bakal diumumkan , samada ianya menyukakan , atau melukakan kita , apa boleh buat ...

minta maaf abang , adik , pakcik2 ...mohon tumpang lalu

Anonymous said...

anon 1149,

bukan ada tilam dan bantai atas jalan bro...

kami bukan macam org yg bongok pakai serban kat perak tu...

kami enjoy mlm ni sebab kami berharap petualang bangsat ni akan dapat laluan vip ke buluh inn...

kalau dia terlepas kami harap dia akan diadili diSANA...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Kepada Hassan Ali. Saya kecewa dgn tindakan PAS. Tapi jgn sesekali anda masuk UMNO pulak...biarlah jadi bebas macam Ibrahim Ali (PESAKA dia pun hebat jugak)...

Anonymous said...

Join dap telus?
Woi butuh pak hang,puki mak hang la celaka woi..
Hg p mampuih lagi baik la..celaka puki mak hang dan kote pak hang yg manufactured hang babi woi..

Melayu Perak said...

untuk anwar babi....

la la la la....la la la la....

hey..hey..hey

Goodbye....

la la la la....la la la la....

hey..hey..hey

Goodbye....

Anonymous said...

Hasan Ali, Nasharudin Mat Isa, Haron Din, Ismail Kamus,

Saudara semua ulamak yg dihormati dalam dan luar Pas. Lingkungan org org melayu biasanya menerima anda kerana meletakkan Islam di tmpat yg paling tinggi.

Tolong bertahan dan teruskan agenda menjunjung Islam.

Anonymous said...

Telus la sgt join DAP. Tu yg TBH mampos bunuh diri atau terbunuh tu apa hal?

Anonymous said...

Jiwa DHA telah penuh dengan kecintaannya dalam mempertahankan maruah Islam. Janganlah dicemari prinsip dan perjuangan beliau dengan mengajaknya masuk UMNO. Biarkanlah beliau join Konsortium Bebas sama macam ZulNordin. Supaya beliau lebih vokal tanpa perlu takut dikenakan tindakan disiplin parti.

Hari ini 09 Januari 2012 adalah detik penentuan sejauh mana mahkamah memberi keadilan kepada insan kerdil bernama Saiful. Selama 3 tahun, Tuan Haji Saiful terseksa dengan pelbagai penghinaan, cercaan, kekejian, tohmahan dan fitnah. Sudah-sudahlah tu. Tak usahlah dilayan sangat dengan rayuan pihak peguambela. Rakyat cuma nak tau kata putus : Bersalah atau tidak ? Jika Bersalah, apakah hukumannya ? Apakah hukumannya setimpal dengan kesalahan yang dilakukan ?

Ya Allah, Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Berikanlah kemenangan kepada Tuan Haji Saiful kerana beliau termasuk di kalangan hambaMu yang teraniaya dan beliau memerlukan pembelaan serta belas ihsan dariMu. Ya Allah, berikanlah pembalasan yang setimpal kepada manusia yang telah menganiayainya. Ya Allah, Perkenankanlah doa kami.

Melayu Perak said...

LIVE: Pas Selangor Lumpuh!!! 10 Ribu Ahli Bakal Keluar Parti!!!


Seramai lebih 1000 pro Hasan Ali sedang berkumpul di kediaman beliau ketika ini bg menyatakan sokongan mereka berikutan pemecatan Hasan Ali tanpa peluang utk membela diri.

Prosedur ala komunis ini sudah diduga kerana DAP menjadi "tuan" mereka.

GT diberitakan akan ada sejumlah 10 ribu ahlul PAS kwsn Shah Alam dan Klang bersiap sedia utk keluar parti. Mereka yg setia kpd PAS itu dipercayai kecewa dgn keputusan parti yg tidak mengenang budi Hasan Ali yg konsisten memperjuangkan Islam, selain menjadi nadi dan tonggak kebangkitan PAS Selangor.

Pemecatan Hasan Ali dipercayai sedang diraikan oleh beberapa individu dalaman PAS yg sudah lama menaruh dendam politik terhadapnya.

Anonymous said...

Kes MB Lwn MB Perak : Nizar Masih MB Perak Yang Sah! – Ku Li

(Selangor Kini Online) -

Veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah menegaskan Datuk Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin masih lagi menjadi Menteri Besar Perak sehinggalah beliau meletakkan jawatan atas kerelaannya sendiri, atau disingkirkan melalui usul undi tidak percaya pada persidangan Dewan Undangan Negeri.

“Usul pada Dun sahaja yang boleh menyingkirkan Nizar daripada jawatan itu, selain itu tak kiralah berapa banyak majlis angkat sumpah, lompat-melompat, sidang akhbar dan perisytiharan, atau apa jua iklan, paparan, sogokan atau tindakan dibuat ke atas persoalan ini tidak terpakai,” katanya dalam satu kenyataan akhbar hari ini.

“Perlembagaan tiada memperuntukkan kuasa untuk menyingkirkan Nizar dengan apa cara sekalipun, termasuk petisyen atau arahan daripada sesiapa juapun.”

Beliau juga berkata, sebuah kerajaan yang sah daripada segi perlembagaan adalah yang diberi mandat oleh rakyat dan hanya mandat itu yang menentukannya. Mandat rakyat kerana kerajaan yang ditubuhkan adalah berasaskan perlembagaan, yang mana ia dipilih melalui pilihan raya yang adil dan saksama.

“Untuk menguji mandat berkenaan maka kerajaan yang memerintah, mesti sama ada menyerahkan kembali kepada rakyat untuk menentukannya melalui pilihan raya negeri ataupun melalui usul undi tidak percaya pada persidangan dewan undangan negeri,’ kata Tengku Razaleigh.

Beliau berkata, untuk menyingkirkan dan menubuhkan kerajaan baru dengan kaedah ataupun cara selain itu adalah bererti melanggar Perlembagaan, melanggari undang-undang dan risiko menubuhkan sebuah kerajaan haram.

Anonymous said...

Semoga kemenangan berpihak kepada yang teraniaya.

Doa org org teraniaya dimakbulkan Allah.

Yang berserah dan tawakkal, tenang lah dia.
Yang bersalah, gelabah menggelupur mcm cacing kepanasan.

Anonymous said...

Anon 12.43am,

Kau cerita apa ni setaan?

Anonymous said...

Bahawa MB Rakyat Perak, Dato Seri Ir. Hj. Muhammad Nizar Jamaluddin memaklumkan telah menerima surat rasmi dari Mahkamah Persekutuan, yang akan memutuskan pada 9 Februari depan kes pertikaian berhubung siapakah Menteri Besar Perak yang sah dan mahkamah akan bersidang pada jam 9.30 hari berkenaan.

Selain itu, khabar angin luas merebak bahawa DUN Perak akan dibubarkan menjelang tahun baru Cina, apabila Nizar diumumkan memenangi kes itu dengan 4:1. Nizar seperti dijanjikan jika memenangi kes itu akan mengadap Paduka Seri Sultan Perak untuk membubarkan DUN.

Sebelum ini dilaporkan bahawa Zambry Kudeta telah dilihat bersama dengan Perdana Menteri dalam lawatannya ke India sebagai satu perbincangan berkenaan politik Perak serta Pengerusi SPR mengadap Sultan Perak sebagai satu petanda cukup bai bahawa DUN Perak akan dibubar dan Pilihanraya baru akan diadakan.

Anonymous said...

YANG HAK PASTI AKAN BERDIRI

orang pakatan tak mau buat sembahyang hajat untuk tunjuk kebenaran ke???

tak berani kan???

Anonymous said...

Andaikata anuwar dibebaskan atas sebab teknikal macam liwat season 1 dulu pun kita redho ajelah.

Tapi kalau anuwar disabitkan kesalahan dan dijatuhkan hukuman penjara marilah kita sujud syukur beramai2 sebaik saja mendengar keputusan atas keadilanNya.

Anonymous said...

CAMPUR TANGAN UMNO DALAM BADAN KEHAKIMAN....


Perbicaraan Menteri Besar Perak 2009-2010 telah diadakan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur selepas dibawa oleh Dato' Seri Ir Hj. Mohammad Nizar Jamaluddin bagi memutuskan siapakah Menteri Besar Perak yang sah. Perbicaraan ini diputuskan pada hari Isnin, 11 April 2009 di hadapan hakim Abdul Aziz Abdul Rahim. Akhirnya hakim memutuskan Zambry Abdul Kadir tidak sah sebagai Menteri Besar Perak. Sebaliknya Mohammad Nizar Jamaluddin masih sah sebagai Menteri Besar Perak. Beliaulah ketua pentadbir kerajaan negeri Perak dan bertanggungjawab terhadap Dewan Undangan Negeri Perak, bangunan Perak Darul Ridzuan dan sebagainya. Namun pada 22 Mei Mahkamah Rayuan membatalkan keputusan Mahkamah Tinggi dan mengisytiharkan pelantikan Dr Zambry oleh Sultan Perak adalah secara sah dan mengikut Perlembagaan Negeri. Mohammad Nizar kemudian merayu ke Mahkamah Persekutuan, dan pada 9 Februari 2010, diumumkan bahawa Mahkamah Persekutuan yang diwakili oleh panel lima hakim, bersetuju dengan keputusan Mahkamah Rayuan bahawa Zambry ialah Menteri Besar Perak yang sewajarnya.[1]

Anonymous said...

MELAYU PERAK 1203,

ASSALAM BRO...

KALAU NAK NYANYI SIKIT2 TAK ROCK LA...

NYANYI DARI MULA SAMPAI ABIS BRO...

PEJUANG HAMAS...

akubekaspkr said...

Anon 10.10 pm.

Kalau nak masuk DAP masuklah, jangan sampai panggil orang lain ubun-ubun lembut pula.
Lepas ni bila kau kena mampos dalam DAP, puak ubun lembut ni lah yang akan korek liang dan kambus kau berdua, bukannya kafir lahanat yang kau orang sanjung tu.
Lagipun setakad jadi ahli biasa DAP tu, takyahlah sembang takbur sangat, kerana DAP tahu ubun ko berdua terlalu lembut, maka layak menjadi pakturut saja.

Anonymous said...

BERANI BERSUMPAHKAH NAJIB BAHAWA TIDAK ADA SEBARANG BENTUK CAMPUR TANGAN KERAJAAN umno/bN DLAM PROSES PENGADILAN LIWAT II NI?

Anonymous said...

ni anon setan mana yang duk mai copy berita bab MB perak ni??

dah sasau ke?? atau tensen sebab nuar akan dijatuhkan hukuman esok??

Anonymous said...

Anonymous said...

Andaikata anuwar dibebaskan atas sebab teknikal macam liwat season 1 dulu pun kita redho ajelah.

Tapi kalau anuwar disabitkan kesalahan dan dijatuhkan hukuman penjara marilah kita sujud syukur beramai2 sebaik saja mendengar keputusan atas keadilanNya.

January 9, 2012 12:52 AM
________________________________

RAMAI YG AKAN TUNDUK DAN SUJUD KESYUKURAN SEBAB SEORANG BARUA ZIONIS DAN MASUK DALAM SANGKAR...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

TEORI LIWAT II

Budak saipol mengaku dia pergi jumpa TPM Najib & Bininya beberapa hari sebelum dirogolliwat oleh Anwar. Selepas tu beberapa hari selepas dia dirogolliwat, dia pergi Hospital Pusrawi, tapi kurang yakin kemudian HKL-selepas polis bkt aman datang & doctor2 bincang- Saipol baru buat laporan polis dan press statement..... maka segala media & ketua2 UMNO bersahut-sahutan mengulas tambah...
TAPI yg aku hairan......... budak saipol tu lepas kena rogolliwat pd 26 ogos 2008 dapat serve air kopi lagi pada esok pagi (27 ogos 2008) kpd yg perogolnya? ...esk2..esk.. hebat betul kesabaran budak saipol ni tak trauma, sedih, kesal & dendam terhadap perogolnya.... dan beliau tak mampu bergelut, melawan perogol berumur 60 thun & mulut dia mampu menjerit kesakitan semasa dirogolliwat tu.... kahkahkah...

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'proses rogolliwat' saipol manusia 'jujur' lagi wonderful!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Najib & bini bila diminta menjadi saksi dimahkamah .. hanya datang buat sesi bergambar/ posting santai berdua2an saja kemudian cabut..... PM katakan mana boleh disoalsiasat atau didakwa! Begitu juga bukti doctor hospital pusrawi dan saksi pemilik apartment tempat rogolliwat berlaku? Serta saksi mereka2 yang sedang bermesyuarat dengan Anwar semasa rogolliwat berlaku? ..... apa jadi? ... hanya DNA simpanan polis yang ‘digagahi’ sebagai bukti...................... ehem ehem ehem......

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'proses pengadilan kes rogolliwat' saipol oleh hakim yang arif lagi wonderful!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Mungkin fikiran & perasaan Hakim Yang Arif dalam kes ini agak berlainan dari anda semua!

Modus operandi .. Liwat I = Liwat II.....??? mahkamah kanggaru?... mahkamah PENUH KERAGUAN, PENUH KEPALSUAN, PENUH KEGANJILAN, PENUH KEPUAKAAN... selagi Malaysia dikuasai oleh hantu2 UMNO!

Anonymous said...

ANON 1257,

JGN MARAH BRO...

MAYBE BARUA TU OTAK BLOW SEBAB OVERSHOT TARIK GAM KOT...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

TEORI LIWAT II - PENEMUAN BARU


Pencacai upahan UMNO kata --->> Kononnya LIWAT antara Saipol Vs Anwar berlaku atas dasar "SUKA SAMA SUKA" pulak - tapi budak saipol mengaku dikembali semula kerumah Najib & bininya dalam keadaan keresahan .... begitu juga Saipol adu kpd pakciknya ...yg beliau dizalimi oleh majikanya.. itu sebab dia & pakciknya kehospital & buat laporan polis..... budak saipol tu goreng jugak bapak & keluarganya yg dia telah TERANIANYA serius! Bapak budak saipol buat statement yg di amat yg yakin cerita anaknya itu...

MANA SATU YG BETUL..balaci2 Umno oooiii ... 'DIPAKSA' ATAU 'SUKA SAMA SUKA'??? ATAU KEDUA2NYA BOHONG BELAKA!!???

Kalu DIPAKSA -- mengapa tak melawan, lari, menjerit, atau bertumbuk & tiada bukti2 koyak rabak pakaian, calar balr kulit badan, tilam katil keronyok, kesan lantai, dan sbaainya....

Kalu SUKA SAMA SUKA - apa ke jaddah hang pi bising kat TPM masa tu Najib, juga tumpang sekaki Rosma .. bising kat doktor... polis.. pemberita... dll.. saipol oii..

Jika hipotesis Liwat II oleh pencacai UMNO tu.. betul.. yang berlaku atas dasar "SUKA SAMA SUKA" .. dari segi Kanun Jenayah & Keseksaan tertakluk dibawah fasal atau clause mana ya Tok Hakim????? Klausa ..pelacuran ke... atau ...sex haram.. atau ..apa? DAN MENGAPA PENDAKWARAYA DAKWA ANWAR SEORANG, MENGAPA TIDAK KEDUA2NYA SEKALI? .. JIKA ANWAR DIPENJARA 20 TAHUN... MAKA BuDAK SAIPOL TU PUN .. DIPENJARA 20 TAHUN JUGAK... baru adil proses undang2nya- kerana kedua2 melakukan perbuatan liwat & rela diliwat !!!!

Rekacipta jalan cerita berbelit2/ berliku2 / auta liwat II = Liwat I dulu...PENUH PEMBOHONGAN & KESANGSIAN ... hanya hakim gula2 hack Augustine Paul yg percaya kpd pihak pendakwa Mokhtar Abdullah (arwah), Ghani patail, Musa hassan, Radhuan, Amir Junuh .. tarikh peristiwa liwat boleh diubah2/ dipadam dengan blanko.. kakakaa.. hakim cabuk tu dah arwah...

APA pendapat RAKYAT Malaysia terhadap 'rekacipta jalan cerita tuduhan liwat' oleh saipol manusia 'jujur' lagi wonderful tu!????? LOGIKKAH?? benarkah lidah & hatinya????

Mungkin fikiran & perasaan Hakim Yang Arif dalam kes ini agak berlainan dari anda semua!

Modus operandi .. Liwat I = Liwat II.....??? mahkamah kanggaru?... mahkamah PENUH KERAGUAN, PENUH KEPALSUAN, PENUH KEGANJILAN, PENUH KEPUAKAAN... selagi Malaysia dikuasai oleh hantu2 UMNO!

PRU13 -- bye2 UMNO/BN

Anonymous said...

ANON 1 PAGI,

KO DOK ADA BELAKANG TIRAI KOT MASA EPOL SAJI KOPI KAT AL JUB KOT???

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

PRU13 -- bye2 UMNO/BN

January 9, 2012 1:01 AM
____________________________________

WEI BANGANG,

KO PI TGK DULU APA YG NAK JADI DALAM PARTI HIJAU TOYOL KO TU DULU LA...

MENYALAK KALAHKAN ANJING...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

BERANI BERSUMPAHKAH NAJIB BAHAWA TIDAK ADA SEBARANG BENTUK CAMPUR TANGAN KERAJAAN umno/bN DLAM PROSES PENGADILAN LIWAT II NI?

Anonymous said...

Tahniah PAS.. ahli seperti Hassan Ali wajar dikenakan tindakan tatatertib yg tegas.

Hassan ali ..mungkin “ego dengan kehebatan diri sendiri” dan "berwala' kepada perjuangan Islam ala-UMNO " ,.. membelakangkan keputusan jemaah melalui muktamar, syura, JKP & kepimpinan parti!

Semoga Hassan dapat keinsafan & kembali bersama jemaah Muslimin. Amiin.

Anonymous said...

Anonymous said...

Tahniah PAS.. ahli seperti Hassan Ali wajar dikenakan tindakan tatatertib yg tegas.

Hassan ali ..mungkin “ego dengan kehebatan diri sendiri” dan "berwala' kepada perjuangan Islam ala-UMNO " ,.. membelakangkan keputusan jemaah melalui muktamar, syura, JKP & kepimpinan parti!

Semoga Hassan dapat keinsafan & kembali bersama jemaah Muslimin. Amiin.

January 9, 2012 1:06 AM
________________________________

KEPUTUSAN JEMAAH BANGSAT APA HANG DOK MERAPU NI SIAL...

JEMAAH BANGSAT KORANG YG TINDAS DIA LA MANGKOK.

APA KEBAIKAN YG DIA BUAT SEMUA KORANG KATA JAHAT SEBAB JEMAAH KORANG YG SIAL SEBAB BERSEKUTU DGN BANGSAT DAP DAN PKR...

SEBELUM MENGHINA ORG BAIK KO PIKIR DULU YG KORANG DOK PERASAN JEMAAH MUSIBAT KORANG TU HANYA ANJING PELIHARAAN DAP JER...

LU CAKAP KASI ORG BENGKAK LA SIAL...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

ada pencacai pakatan tanya samada najib berani bersumpah dlm penghakiman nuar..kahkahkah

poyo la lu pencacai nuar..

hang pi tanya nuar dulu samada dia berani sumpah ka dak dlm kes liwat ni..tentu tak berani kan?

punya la buta mata hati pencacai nuar kat sini..

Anonymous said...

Anuwar sampai kesudah tak berani bersumpah,penyembah2 dia tak kata apa,tiba2 nak suruh najib bersumpah.Apa kejadahnya semua ini?

Anonymous said...

Semua manusia ada kesalahan dan membuat dosa,
termasuk saya dan Tuan Puan.
Allah SWT pun mengetahui akan kelemahan makhluk ciptaannya.
Yg penting kita kena Muhassabah diri dan mengaku. MENGAKU kesalahan dan bertaubat serta memohon ampun kpd Ilahi.
Allah SWT amat mengasihi pada umatnya yg mengaku berdosa, bertaubat dan memohon ampun serta tak mengulangi lagi perbuatan yg sama.
Kita semua sama, yg ada hanyalah kehidupan yg berbeza, ada kaya, miskin, jahat, terlampau jahat, baik, ego dan sebagainya.
Setiap perbuatan baik tentu dibalas kebaikan didunia dan akhirat.
Begitu juga sebaliknya.
Selagi masih ramai umat ISLAM sujud menyembahnya serta mengikut segala yg disuruh dan tinggalkan yg dilarang.
INSYAALLAH Negara kita akan selamat dari segala keburukkan.
Kita merancang, ALLAH juga merancang.
Siapa lebih besar?
Siapa LAKNATULLAH?
Tunjukkanlah kekuasaanmu ya Allah,
berilah balasan yg setimpal kpd pengkhianat AGAMA, BANGSA dan NEGARA kami.
Satukanlah hati2 kami yg menumpang dimaya ini didalam perjalanan kesana.

Anonymous said...

Wah meriah malam nie banyak anjing-anjing PR berkeliaran....
tunggu je lah keputusan besok....ramai sangat yang tunggu ni....

Anonymous said...

Saya atas pagar ,
Jikalau betul berlaku cerita Saiful bertemu Najib pendapat saya ia lebih menjurus kpd aduan dari Saiful kpd Najib bukannya konspirasi. Kerana jika konspirasi ianya pasti melibat Najib dan peliwatnya Anuwar bukannya Saiful. Saya percaya Saiful cuba mengadu kpd PM berkenaan isu ini. Seperti yg kita tahu pengaruh Anuwar dlm PKR mmg hebat ahli biasa spt Saiful takkan mampu melawan seluruh parti walaupun untuk kebenaran.

Anti bakal diktator

Anonymous said...

KAHKAHKAH... MACAI2 UMNO ...otak ko dah masuk air...... shock! Tak boleh fikir daaaaaaaaaaaaaa..

BACA SKRIP saja.....

TV1,
TV3,
UTUSN MSIA
BERTA HRIAN
>
>
>

>..........>>>>>>>>>>>>>..........>>

Anonymous said...

Justice 4 Altantuya Saribu

Justice 4 Beng Hock

Justice 4 Kugan

Justice 4 Sarbaini

Justice 4 Ab Samad Gul MP P Mas

Justice 4 Osman Talib (Lubuk Merbau)

Justice 4 Ust Ibrahim Libya (Memali)

Justice 4 Prof Aziz Bari

Justice 4 Adam Adli

Justice 4 Safwan Anang

dll ..............

....................... Vs PDRM ada yg beri makna "Penumpah Darah Rakyat Malaysia" dan UMNO ---- >> "Undemocratic Malays National Organisation"

Anonymous said...

MAI RAMAI2......

JOM PI MAHKAMAH JALAN DUTA pada 9 JANUARI 2011 jam 8 AM....
-->> JOINT HIMPUNAN RAKYAT 901 = “GELOMBANG RAKYAT TERTINDAS”


--->>> BANTAH KEPINCANGAN SISTEM KEHAKIMAN UMNO haprak ....

Aristokrat UMNO.. mana dia hargai suara & hak rakyat! Elit2 UMNO ni hanya tau tindas rakyat saja...


KAhKAhKAhKAH.... biaq pi macai2 UMNO dok salak sorang2 macam orang gila .... biaq macai2 ni saja yg masih dok jilat UMNO busuk tuuu ... dalam PRU13 nanti ..kita tsunamikan sekali lg UMNO bangang ni... MASA tu macam Gaddafi la lubang cacing pun nak masuk.. nak selamatkan diri!

Anonymous said...

Bravo2.tobat aku tak pangkah PR lagi..PRU13, hanya utk BN!!!Yahooo!

Anonymous said...

haha..blog kau nie..komen syok sendiri kau org jer laa..bukan komen dari rakyat jelat..ada aku kisah..suka hati kau lah..ramai2 kumpul kawan kau .kalau tak taubat jadi ahli neraka..

Anonymous said...

anu war tak bersalah...ini semua TIDAK BENAR..

yg bersalah adalah TOTEYNYA...
hukum la toteynya aja...
penjarakan toteynya...
tak pn jatuhkan hukuman gantung TOTEYNYA dengan 3 KETUL BATA selama 10 tahun....

wakakakaka....

aku amir...

Anonymous said...

anon 10:10


apa yang kau mengarut nie labuuuuuu

mohamed said...

"Menyertai DAP yang begitu telus itu bukannya pengkhianat seperti yang dilabelkan kepada saya dan Ariff." anon January 8, 2012 10:10 PM

Pendapat kami tidak macam kau tulis. Aku tak pernah menanggap "DAP yang begitu telus".Tapi jika kau nak ikut nak sokong, nak junjung Itu hak engkau.

Tetapi jagan lah buat tomahan sebagai alasan tanpa bukti. Dan kalau kau benar2 ada buki "ada orang, menggunakan wang rakyat yang berbillion ringgit untuk menyelamatkan perniagaan anak" Sila ketengahkan..

Kami ubun-ubun lembut? Pukimak kau lah.

Anonymous said...

Wow wow! 10 000 ahli PAS Selangor nak keluar parti kerna menyokong DHA yg dipecat dari PAS. Kalau ini benar berlaku alamat PAS nak berkubur di Selangor.

la la la ...hei hei hei hei tinggallah...
selamat tinggal PAS!

Anonymous said...

justice 4 victimised person/s ...

Anonymous said...

kalau rahim thamny didapati tidak bersalah,pengadu masuk penjara...sepul mcm mana.dah bersedikah masuk penjara.dan saman malu sudah menanti.kene mintak biasiswa lah utk setel nanti.pii la jumpa big boss dan big mama

Anonymous said...

SILAKAN BUKA BLOG KERABU BERSUARA DAN LIHAT LAH SOKONGAN RAKYAT TERHADAP ANWAR..ALLAH MAHA BESAR..ALLAH MAHA MENGETAHUI