Sunday, January 15, 2012

SERBU TADIKA : DAP LAKNATULLAH MEMANG BANGSAT !



sialan punya dap.
tadika pun kau nak kacau ke ?
KLIK SINI

31 comments:

Anonymous said...

memang siallahhhh!!!...

Anonymous said...

ALOR SETAR: Lebih 50,000 rakyat di seluruh Kedah hadir pada Rapat Rakyat Perdana yang diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah, di sini, malam tadi.

Kehadiran orang ramai dari pelbagai lapisan masyarakat itu menjadikan padang bola Stadium Sultan Abdul Halim penuh sesak sehingga melimpahi ke luar stadium.

Keadaan itu menjadikan suasana di padang stadium itu dipenuhi pandangan kopiah yang memutih yang cukup memukau pandangan jika dilihat dari atas tempat duduk di stadium itu.

“Macam duduk di Padang Arafah,” begitulah reaksi yang dituturkan oleh Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika hendak memulaklan ucapannya.

Dalam ucapannya, beliau yang juga Menteri Besar Kelantan antara lain mengingatkan orang ramai agar sentiasa mematuhi perintah Allah sepanjang hidup di dunia ini.

Sebelum itu, Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang ketika berucap antara lain meminta orang ramai mengekalkan sokongan kepada PAS bagi membolehkan Kerajaan Pakatan Rakyat terus memerintah di negeri itu pada PRU Ke-13 akan datang.

Program yang dipengerusikan oleh Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar itu turut menampilkan beberapa penceramah lain dari PAS dan Pakatan Rakyat, dengan dimulai Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak.

Turut hadir dan menyampaikan ucapan termasuk Ketua Pembangkang yang juga Ketua Umum PKR , Datuk Seri Anwar Ibrahim, Presiden dan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail dan Azmin Ali.

KALAU NAK NENGOK GAMBAR NYA ..SILA LAH MASUK BLOG BATU VS KAYU...TERANG JELAS SEKALI RAMAI NYA PENYOKONG PR..ALHAMDULILLAH...AMIN

Anonymous said...

Ye ke 50,000....

Yang pasti PAS dah hilang ramai penyokong gara-gara hilang arah kini.

Anonymous said...

Dah banyak Ceramah termasuk masa Pilihanraya Kecil aku pegi... dari zaman reformasi, pengkalan pasir, Manek Urai.. Galas, Bagan Pinang, Tenang.. tiap kali Pakatan buat ceramah, berduyun-duyunnnnn datang.. time mengundi KALAHHHHHH!!!!! Yg buat ramai Org BN gak, datang dengar, gelak, lepas tuh mengundi pangkah DACING!

Anonymous said...

TADIKA BAHAYA!

KANAK-KANAK SATU ANCAMAN BAHAYA!

HAPUSKAN TADIKA!

Melayu Perak said...

anon 12.13 pm...

aku tengok setakat 100 orang saja....

Anonymous said...

Gua balik kelate....tak sangka mok cik yang dulu pangkah PAS, sekarang menyatakan pendapat tak mahu sokong PAS kini
....kenapa???...sebab PAS dah lelong prinsip perjuangan mereka dulu.

Anonymous said...

Apa nak bising2, siasat dulu mengapa diserbu.
Tentu ada yg tak memenuhi syarat2 utk sebuah TADIKA.
Setahu saya DAP membela semua kaum dan segenap generasi.
Beri peluang utk mereka terus memerintah , kelak anda semua bolih faham dan terima cara2 mereka.
DAP FOR ALL,
SAMA RATA SAMA RASA!

Anonymous said...

sket lagi DAP serbu masjid la plak dgn alasan jemaah kutip duit utk di salurkan ke palastein....

mereka akan bacakan piagam bangsa2 bersatu yg melarang pengaliran wang ke palestain.....

penjilat2 pas mcm salleh man akan amin kan.....

mcm tu la nasib umat islam kalau ada parti yg guna nama islam dan ada organisasi tapi berjuang atas agenda parti lain....

Anonymous said...

kalau nak buat tadika di kawasan umno, buat la, umno tak marah asalkan ada tenaga pengajar dan tak menipu rakyat. lesen boleh dpt kemudian. kalau tak diberi kelonggaran mana anak2 kecik tu nak pergi.??

kesian, ini mangsa tak kira kaum ni. melayu, cina, india kene buli dgn kjjan komunis di penang. kalau anak aku yg kene tu, setiausaha komunis tu dah makan gigi.

Anonymous said...

anon 12:13pm...tgk ni pulak

http://bumiyang.blogspot.com/2012/01/serampang-dua-mata-najib-ziarah-rakyaat.html

najib baru bersenan pagi dah 50ribu dtg serbu, ..hahaha...

Anonymous said...

Melayu mana ada telur sekarang ni.
ramai pondan

Anonymous said...

saya suka blog ANAK SUNGAI DERHAKA, deritanya tepat dan telus.jom pakat ramai2 klik kat sana.PASti anda puas hati.

Anonymous said...

DAP sial..

Anonymous said...

ramai pencacai PR kat sini ye....ker penulis blog PR saja cari ide...

Hakikat kini melayu dah ramai tinggal PR. India pun ramai dah angkat kaki....cuma bangsa Cina sahaja yang masih setia dengan PR...sebab mereka tahu DAP berkuasa dalam PR....

PKR bergelumang masalah dalam seluar yang tak selesai-selesai. PAS pulak dah gila undi bukan Islam supaya menyokong mereka. DAP yang menjadi pencatur kini....

MCA pulak tak tau ape bbenda yang dia buat...tak nampak langsung komited buat kerja...kelihatan MIC ada kesungguhan.....Jadi kesimpulannya kawasan panas MCA yang selama ini selesa undi melayu...sila kembalikan kepada UMNO. Jika tidak kerusi akan terlepas.

Servant of God said...

Sorry aku post kat sini, nanti Zat tak nampak, dia kata aku tak berani hujah ngan dia lak...

------------
zat said...

Serban

First time au dgr potong belanja kita jd lingkup..yg dipotong tu yg berlebih2an paham..kena la berjimat pd zaman gawat..
kedua, spt pencacai2 UMNO yg lain kau ckp pakai andaian je..Putrajaya akan lingkup? apa hujah kau nk support andaian ini...yilek..!!

January 14, 2012 10:52 PM

Zat,

Kalau dah potong bajet untuk bayar kontraktor, takkan kontraktor nak sambung buat bangunan? Dia nak guna modal apa? Kencing Anwar?

Dan ingat, kalau di bawah pinjaman IMF, mana boleh buat projek mega, terutama sekali bagi kononnya tidak menjana pendapatan. Badan2 kerajaan yang penting tetapi tiada pendapatan sangat banyak. Jabatan pendaftaran buat duit apa? Banyak lagi lah.

Kau kata yang potong tuh cuma untuk yang terlebih2? Putrajaya tuh confirm terlebih punya, sebab sebelum tu tidak ada projek yang sama level dengan dia. Walaupun pada jangka masa panjang dia akan membawa penjimatan, tapi laporan jangka pendek confirm IMF tak lepaskan.

Kalaulah Anwar mengambil alih kuasa dulu, bangunan Putrajaya dah terbengkalai, loan dah amik, bunga kena bayar. Dah tu kerajaan kena bayar sewa berterusan lagik.

Makin lama, kawasan2 pejabat kerajaan di sekitar KL terutamanya makin sesak, makin tidak efisyen. Tengok saja laa pejabat LHDN kat jalan Duta. Kalau datang lambat, nasib je lah yang tentukan kau dapat parking ke tidak. Kalau tak buat pejabat siasatan LHDN kat Cyberjaya, camne dia nak berkembang? Badan2 kerajaan lain camne? Kalau tetap jugak tidak buat bangunan sendiri, pejabat bertambah sesak, efisyensi turun, sewa masih bayar, macam mana nak berfungsi dengan baik?

Lagi, bila bajet dipotong sana dipotong sini, kamu ingat pendapatan tidak terjejas? Hoi bahalul, hutang kerajaan ni bukan macam kau berhutang beli TV LCD letak kat rumah suka2. Belanja kerajaan untuk rakyat. Kerajaan berhutang untuk dapatkan pendapatan.

Tak percaya? Kau tengok kat Penang. LGE dengan bangga announce kerajaan Penang lupus hutang RM600 juta lebih. Bodohnya kalau bangga pasal tuh. Bukan setakat hutang yang dilupus, tetapi aset terus dipindahkan kepada Pengurusan Aset Air Berhad (PAAB). Lepas ni, kau ingat kerajaan Penang boleh dapat pendapatan bila orang bayar bil air? Sori! Hutang sudah pindah, aset pun sudah pindah, pendapatan pun orang lain laa yang dapat.

Dan semua projek infrastruktur perlu hutang. Sama ada kita nak minum, nak naik kapal terbang, kapal laut, hatta naik basikal sekalipun, pada awalnya kerajaan perlu berhutang. Takde hutang, takde pembangunan. Faham?

So kalaulah dulu Anwar potong bajet, projek terbengkalai, hutang masih perlu dibayar, pendapatan baru takde, pendapatan yang sedia ada semakin susut kerana terpaksa tampung proses yang semakin tidak efisyen, kerja makin lama makin pelan, apa itu tidak boleh lingkup?

Zat, betul kau tak pernah dengar potong belanja jadi lingkup?

Sama ada kau memang jahil buta pasal benda2 nih, atau kau saja nak menipu rakyat Malaysia lagi?

Aku takde hujah nak support andaian aku? HOI SIAL! Aku bukan penjilat telor Anwar macam kau, main lepas cakap! Segala yang aku cakap ada bukti atau asas laa..

Dan aku bukan penipu bangsa macam kau!! Pegi mampus ngan kau punya yilek, gi mampus ngan kau punya penipuan. Gi mampus ngan kau punya Anwar dan Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

Bro,
Zat tu hingusan jer..ala mcm projek highway dulu2,membazir la,skrang anak cucu diorg gak yg menyemak smpi jem dlm hway tu..

Anonymous said...

Bro lalat PR jangan dilayan...dia bukan tau apa-apa, nak lingkupkan negara n fitnah orang no 1 pigi dah...

Anonymous said...

YANG PASTI, PAKATAN RAKYAT TELAH HILANG SOKONGAN DARIPADA KAMI SELURUH KELUARGA..MENYESAL UNDI PAKATAN PRU12 LALU!

Anonymous said...

anon 12:13
.. patut la ramai, depa mai tengok bola Kedah main mlm tu!! dasatnya ramainya!!

Anonymous said...

anon 12:49

kau mimpi di siang hari...
kalau tak ramai yg sokong naper masa lepas PRU 12..P.pinag..kedah..selangor..perak dan lembah klang ni jatuh kat kat PR..bongok nya engkau..
BN cuma harap2 johor ..sabah & srwak jer..

ayuh rakyat m'sia..kita tukar tampuk pemerintah pada PRU 13...hahaha

Anonymous said...

Ribuan rakyat di seluruh Kedah dan kawasan sekitar membanjir Rapat Rakyat Perdana yang diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah, di Alor Setar, malam semalam.

Kereta hadirin berbaris sepanjang dua kilometer akibat kesesakan dan orang ramai terpaksa berjalan kaki ke tapak ceramah yang penuh sesak sehingga ada yang terpaksa duduk di luar stadium.

Ketayap putih yang dipakai sebahagian besar hadirin mejadikan suasana di padang stadium itu dipenuhi pandangan putih yang cukup memukau jika dilihat dari atas tempat duduk di stadium itu.

Dalam ucapannya, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim merayu kepada seteru politiknya agak menghentikan ejekkan terhadap diri dan keluarganya dan berkata "cukuplah" atas apa yang telah mereka lakukan dan mengulangi kesediaannya memaafkan mereka.

"Mereka telah lakukan segala-galanya terhadap saya, sepak saya, telanjang dan membogelkan saya tetapi saya bersedia memaafkan mereka.

MULIA NYA HATI ANWAR MASIH BOLEH MEMAAFKAN..ALLAH MAHA KAYA..LINDUNGI ANWAR & KELUARGA NYA..AMIN

MAHATHIR!!!!!!! BILA NAK MINTA MAAF KAT ANWAR..SUNTUK DAH MASA...

Anonymous said...

ANON 5:14

terima kasih post kau itu..
terharu aku...mmg betul..aku masuk blog malaysiakini..mmg ramai

anwar ibrahim memang berhati mulia..masih bole memaafkan org2 yg menganiayai dia..solute kat anwar..Allah sahaja yg akan membalas nya.

GAP..NOK..SERVANT OF GOD..MIS PEARL..DAN LAIN2..KAU ORG SEMUA TAK MALU KAH MASIH MEMFITNAH DAN MENCACI MAKI ANWAR HAH!!...AKU TAK NAMPAK PUN ADA BLOG YG TULIS ANWAR MENCACI KAU ORG!!!SEDAR LAH WAHAI MANUSIA GAP & KAWAN2 SEWAKTU DGN KAU..HINA NYA PERANGAI KAU ORG!!!

Anonymous said...

Anon 5.22pm,SEBENORnya DIA ORG NI,GAP & All are full of SHIT..!!!

DEPA ni dah tau nak jdi LOSERs,so meroyan lah tak tentu arah...

Konon pro-BNUMNO Bloggers!! Tahi Kuching semua ni...!!! Tak ada kerja,Melayu pemalas,Mulut LONGKANG,Muka Jamban....!!!

Kerja asyik,nak memfitnah aje!!

Toksah layan lah pd BUNCH of LOSERs

Anonymous said...

PAS halalkan anwar meliwat demi kuasa politik...

zat said...

SERBAN KATA

Kau kata yang potong tuh cuma untuk yang terlebih2? Putrajaya tuh confirm terlebih punya, sebab sebelum tu tidak ada projek yang sama level dengan dia.
===================================
WAH..BETUL TAKDE INSURAN MULUT/JARI KAU NI..BYK HUJAH2 KOSONG KAU YG AKU NAK BANTAI TAPI BILA KAU TULIS MCM NI NAMPAK KEBOOHAN KAU DLM BIDANG ANALISA KEWANGAN..ORG2 MCM KAU NI LA MENTERI UMNO SUKA..TERIMA BULAT2..
TAPI AKU TAK SALAHKAN KAU KALAU KAU BELAJAR TAK TINGGI..

Anonymous said...

Ayuh rakyat M'sia..kita tukar tampuk pemerintah pada PRU 13...

Kita undi PR.

PR perintah, Liwat di benarkan.

Tu janji Anwar pemimpin PAS+PKR+DAP.

Hidup PR ! Hidup Liwat !

Anonymous said...

50,000 orang datang ???
giler lah kagum sial....

yg ramai org2 BN je dtg nak tgok ape badut2 PR ni dok berfatwa sesat...gelak2 pastu balik... time mengundi pangkah BN...tu je...
ala bro... aku da biasa la pegi ceramah2 PR ni...

Anonymous said...

Apa nak bising2, siasat dulu mengapa diserbu.
Tentu ada yg tak memenuhi syarat2 utk sebuah TADIKA.
Setahu saya DAP membela semua kaum dan segenap generasi.
Beri peluang utk mereka terus memerintah , kelak anda semua bolih faham dan terima cara2 mereka.
DAP FOR ALL,
SAMA RATA SAMA RASA!
January 15, 2012 1:27 PM
-------------------------------------
lubang jamban yg penuh dgn najis

Servant of God said...

Ala zat..

Kau kata hujah aku kosong, tapi kau tak reti patahkan. Setakat kata "hujah2 kosong" camtu, budak tadika boleh.

Kau kata aku tak reti analisa kewangan, sudah laa.. aku punya qualitative projection pun kau tak terbalas, ada hati nak kata aku terima bulat2 apa orang kata.

Kalau kau bijak sangat, boleh bantai aku, mari laa. Aku cabar kau nih.

Faham tak? Aku kata kau ni penjilat Anwar yang sama macam boss kau, cakap je pandai, tapi takde substance.

Patahkan laa hujah2 aku tuh kalau betul kau reti. Nak gak aku yang sekolah tak tinggi ni belajar di bawah tapak kaki ilmuan dari menara gading puncak kayangan cam kau nih.

Ajar laaa aku.

Servant of God said...

Kepada sahabat2 pro-GAP semua,

Walaupun mungkin ada benarnya korang kata si Zat tuh hanya seorang kerdil, tetapi aku perlu bersuara sebegini sebab aku tak suka cara dia dan komentar pro-Anwar yang cuba menghasut rakyat melupakan sejarah.

Tambah lagi, banyak benda penting yang dorang cuba nak perlekehkan.

Ini baru sorang camni. Kalau dah ramai yang buat macam dia, dan betul kita terlupa benda2 penting nih, waduh... nauzubillah.

Kita teruskan perjuangan!