Wednesday, January 11, 2012

TAHNIAH USTAZ NASA.

24 comments:

X AHLI PAS said...

SALAM GAP..AKU BR JE TGK KESEMUA VIDEO JAP NI..REFRESH JE KO KELUARKAN VIDEO NI...BAGUS GAP..TAHNIAH HASSAN ALI,USTAZ NASA[KAWAN LAMA]IBRAHIM ALI DAN HASSAN BASRI...PAS DAH JAUH TERPESONG..

Unknown said...

syabas...hero malaya abad 21

Anonymous said...

GAP, aku nak bagi cadangan macam mana nak hancorkan pakatan haram.

1. semua penyelewengan yang berlaku di negeri diperintah pakatan haram mesti dan wajib dibawa kemahkamah. ini sebenarnya penting. ini sebenarnya political mileage. semua rakyat akan tau. adakan kes SPRM ke!

2. mana2 yang tergeliat lidah atau tersalah pilih, saman je dimahkamah. biar rakyat tau

3. dah sampai masanya BN menggunakan mahkamah untuk ape juga propaganda pakatan yang memburukkan pentadbiran kerajaan. mahkamah kan dah ada tagline baru iaitu mahkamah telus dan adil.

4. contoh yang terbaru ialah KDN dan PDRM dah boleh saman penganjur 901 pasal melanggar 10 syarat yang ditetapkan. saman, dan tegakkan undang-undang yang telah termaktub. jgn takut. BN mesti memperjuangkan kehendak majoriti rakyat yang mahukan keamanan.

5. nasihatkanlah pemimpin BN ni, bila bagi ceramah atau taklimat apa2 program pun cubalah tukar sikit stail tu. macam ahli motivasi dan macam salesman. pemimpin yang mewakili BN perlu bersemangat, mesti mampu menjual produk BN kepada rakyat. kalau taklimat lemah je. boring lah orang. takde 'wau factor'. rasanya masa pemimpin ni belajar dulu mesti pernah belajar jadi presenter

itu jelah dulu GAP. letih la aku nak menaip.

Anonymous said...

sokong anon 7.21Am. Pemimpin UMNO di peringkat bahagian dan cawangan masih tido. Takde buat apa apa melainkan sebuk dengan perniagaan mereka sendiri. MCA dan MIC masih tido mengharapkan rakan kongsinya saja yang bergerak. Nak dapatkan daftar pengundi pun tunggu ibu pejabat bagi. tak boleh cari sendiri diperingkat cawangan. Pucuk pimpinan sebuk minta buat perubahan tapi mereka masih sebuk dengan agenda sendiri. Marilah bersama-sama mempertahankan Keamanan yang ada. Selamatkan Malaysia daripada Perosak Rakyat (PR)

Langsi said...

SERBAN OF GOAT dah sasau weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sawan weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah seram weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah seriau weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sengal weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sembab weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sedu weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sewel weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sedak weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sayu weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sengap weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah ngembek weeehhh!

Opppsssss...tolong betul serban kat kepala kambing tu, dah senget dah!

Ape..... bukan serban yg senget? Pulak dah ropenye kepala dia yg senget...sejak dari azali lagi.

Otak mereng otak senting... kalo teringin nak jadi LEMBU Fidlot... jgn malu2 call Kak Ijat Lembu!

Langsi said...

Anon 7:21...

Ramai betul pemimpin UMNgOk Be-eNd yang ada "wau factor"... terbaru bukan setakat "wau" siap ade "UMoooooooooNo" factor lagi.

Kes Lembu Fidlot...tak ke meng"wau"kan? Lembu boleh dudok kondo tu...2 biji kat Bangsar, sebiji kat Spore...lembu naik merc lagi siap ade lot bersantai kat Putrajayaaaaa....
"WAU....."

Kak Ijat Lembu masih dok bersenang lenang gelek pungkuk lagi...WAU!

Nak dedah penyelewengan PR... laporan RASUAH dan SALAHGUNA kuasa UMNgOk Be-eNd masih berkoyan-koyan tak tertengok.....opssss! yg betul tak dibagi tengok, cover-up beb! UMNgOk Be-eNd buat takpe...halal!

UMNgOk Be-eNd.....dulu, kini dan selamanya, ups sikit la.... sampai bila-bila la - RASUAH, SALAHGUNA KUASA, BETINA dan KRONI!

Anonymous said...

Insyallah..
aku dah makin nampak.. PAS semakin hancur..

Anonymous said...

pas hancur sebab permain agama,ingatlah pas tu cuma parti politik je,jangan anggap pas tu maksum!

Anonymous said...

anon 7.47

aku anon 7.21. ko tengok GAP, betul tak ape aku cakap. bila satu2 kes dibawa ke mahkamah. ia akan jd trend kepada rakyat untuk bercakap

tapi UMNO mesti cakap bende yang betul. jgn benda bohong, spekulasi dan andaian.

kalau setakat kes andaian NFC yang belum sabit kesalahan pun kesan nya dah macam beruk anon 7.47 ni. bayangkan kalau kes yang UMNO bawa ada integriti dan boleh sabit kesalahan. Boleh naik saham UMNO kat mata rakyat. Betul tak GAP.

ko perati je, banyak UMNO boleh bawa kes penyelewengan selangor, penyelewengan kelantan, penyelewengan kedah, penyelewengan penang dan jugak di perak masa PR memerintah. UMNO dan BN mesti agresif dan progresif. lawan PR. mesti act smart.

mesti londeh punyalah PR ni. gerenti punya. biar semua rakyat buka mata walau ceruk mana pun diorang duduk.

Anonymous said...

Ramai pemimpin PAS dah hanyut bersama tongkang haramkejadah kapir harbi cauvanis DAPig.

Wbp kita tetap bersyukur kerana terdapat sebilangan yang bukan sedikit dikalangan pemimpin dan ahli PAS yang mulai sedar dan kembali kelandasan siro tholmustaqim...

InsyaAllah dlm masa terdekat akan berlaku kejutan....

-bekas hardcore PAS-

Langsi said...

Anon 7:21...

Kes National FeedTheLord Centre tu baru andaian ke? La... aku ingat betul2
UMoooooooooooooooNo..... uhuks 3X tersedak rumput plak!

Kes NFC bukan andaian tapi kenyataan cuma tidak menjadi kesalahan bila melibatkan UMNgOk Be-eNd!

KhirToyo???... ala drama-king je tu! Lepas PRU13, baru Mahkamah Rayuan bersidang... keputusan - BEBAS! Mcm la Kak Kiah tak tahu plak....

ANWAR bebas???... tertekan dgn dunia luar, tekanan ekonomi dan yg paling penting tekanan dari rakyat. Maklumlah PRU13 dah dekat... nak beli undi rakyat; nak bukti mak-kak-mah bebas; nak tunjuk takde konspirasi...

Banyak lagi kes yang tergantung bukan takat kes UMooooooooooo...NFC je. PKFZ, PERWAJA (sampai buang kes Eric Chia mati...) banyak sangat la!

Takpe takyah bukak kes... UMNgOk Be-eNd kira halal sudah la!

Gatal betul tangan aku nak memangkah skrg ni... ABU! ABU! ABU!

Anonymous said...

akan berlaku rusuhan takde kesudahan kalau umno menang lagi PRU nanti.

Dulu al juburi kena dakwa, ribut dikatanya konspirasi, bila nak jatuh hukum domontrasi siap dgn bom, parang dan macam macam lagi. Bila dah bebas, dispin pulak cerita umno yang kawal segalanya.

Nanti kalau kalah dalam PRU, mereka ini tak boleh terima kenyataan, demontrasi jalanan, rusuhan, fitnah, spin fakta semua mereka akan buat.

Tak percaya?? tengoklah.....huru-hara tak satu malaysia ni...selagi ada Budin amaran, selagi Najib bibir merah pegang pemerintahan, selagi itulah malaysia tak tenang..

Maaf aku cakap, bukan provokasi tapi tengok cara politik sekarang pun dah boleh buat persiapan malangnya orang umno/Bn masih lagi tidor.

yogibear's season said...

ANWAR bebas???... tertekan dgn dunia luar, tekanan ekonomi dan yg paling penting tekanan dari rakyat. Maklumlah PRU13 dah dekat... nak beli undi rakyat; nak bukti mak-kak-mah bebas; nak tunjuk takde konspirasi...

--------------------------

Sekiranya ini satu andaian yg tepat, bahawa pembebasan Anwar adalah satu konspirasi politik BN menjelang PRU 13, maka YA Hakim telah berkonspirasi membebaskan orang yg sebenarnya bersalah meliwat Saiful.

Malang sungguh Saiful, pertamanya diliwat oleh org yg dia sanjung, kemudian haq mendapat keadilan dinafikan oleh konspirasi BN kerana politik...

Jadi Sdr. Langsi ... TAKE YOUR PICK!!!

yogibear's season said...

KUALA LUMPUR 10 Jan. - Peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh menyangkal dakwaan anak guamnya yang menyifatkan keputusan Mahkamah Tinggi semalam ada kaitan dengan kebimbangan kerajaan terhadap imej buruk di mata dunia.

Sebaliknya Pengerusi DAP itu menegaskan, ia adalah keputusan badan kehakiman berdasarkan bukti serta kandungan perbicaraan sepenuhnya.

"Tidak, ia (keputusan) tiada sebarang kaitan dengan kebimbangan kerajaan seperti yang didakwa oleh Anwar," katanya pada sidang akhbar di pejabatnya di sini hari ini.

Anwar dalam satu temuramah dengan agensi berita asing AFP mengaitkan keputusan mahkamah itu ekoran kebimbangan kerajaan terhadap imej buruk di mata dunia sekiranya beliau didapati bersalah.

Mahkamah Tinggi di sini semalam membebaskan Anwar daripada pertuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan kerana tidak cukup bukti.Karpal berkata, keputusan badan kehakiman dan kebimbangan kerajaan adalah dua perkara berbeza - UM.

Sdr Langsi, konspirasi korok kering mung!!!

Langsi said...

Malang betul si SayFool... lahir tak berteloq. Orang nak tutuh bontot pun tidak dihalang...siap bawak dan sapu KY Jelly lagi. Lenkali panggil Aman Adlin Ramli jadi director nko punye konspirasi.....

Malang betul SayFool... lahir tak bermaruah hingga sanggup berdepan dgn peliwatnya malah dihidangnya kopi dan makan karipap. Kalo aku dah aku tendang si peliwat tu... ade baca paper MakNyah sepak orang yg meliwat dia? Nyah pun ade maruah SayFool oooi!

Malang betul SayFool... lahir tanpa prinsip dan pegangan hidup. Dah diliwat pun boleh simpan airmani 2 - 3 hari, sanggup tak berak; tak mandi wajib... tak sembahyang 2 - 3 hari utk simpan bukti diliwat.

Malang betul SayFool... dalam lubang jubor dituduh ada airmani Anwar tapi airmani sendiri pun dapat masuk dalam jubor sendiri...siap ade pelaku extra lagi...sape tu? (Fool... mcmana nko masukkan airmani nko dlm pungkuk sendiri ye, aku nak cuba try test!)

Lebih malang lagi yang percaya kat mangkukhayun SayFool ni dan memanjangkan fitnah dia.....

Alamak ade final exam ni... takpe takpe kalo fail nanti boleh jumpa Najib minta biasiswa. Boleh jumpa terus...PM berjiwa rakyat takyah buat appointment bro! Dapat salam dgn tangan berharga RM24juta. Boleh tengok handbag BIRKIN ratus ribu punye rege... Lu orang mana bole!

Asal sanggup menfitnah dan mengaku diliwat... sure dapat mcm punye!

Alamak serban sape aku tersepak ni?
Musti serban kambing ni... lama tak nampak, mano pulak poi nye si kambing ni... tinggalkan serban hapak ni plak!
Serban Kambing - translate ikut Zahid Hamidi - Serban of GOAT!

yogibear's season said...

Cilako itu org...3 tahun saya lauya sama dia, bila suda lepas dia bilang ini kerna takut dunia luar... cikit tkde tq sama saya...!

Langsi said...

Saya sulah bilang... itu law punya hal dari itu aspek law ma. itu dunia luar punya hal...dari lain punya aspek ma!

Hai...ya itu pun ma-o ajar ka?

Najik cipat mati....
Najik cipat mati....
Najik cipat mati....

Tu amoi tua ciakap ma... bukan wa ciakap! ala ti-ngok dia punya bideo ka?

Ape miacam... ala sokong siFool lagi ka? Mau kasi panjang celita orang lagi dia punya cileta ka? Olang tua bilang aaah... petinah ooooooi!

Anonymous said...

langsi
apa ko merepek ni
tak faham lee...

Anonymous said...

langsi
kapal sing kata suka sama suka
mat sabu kata nuar tu aljuburi
macam mana ni....

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

INILAH PENJILAT KOTE BENGKOK. YANG KOTE BENGKOK TUTOH PUNGKOQ SAYFOOL XSALAH DAN YANG TAHAN PUNGKOQ PULA SALAH. YANG SEBENARNYA DUA-DUA ORANG BERSALAH.

Anonymous said...

BILA AGAKNYA PENYOKONG ANWAR NI NAK NAMPAK KEBENARAN SIAPA DIA ANWAR?
BILA DAH NAMPAK NANTI TENTUNYA MENYESAL SAMPAI KE MATI! semasa dia menjadi menteri kewangan dan TPM apakah yang dah dia buat? Cuba cari faktanya dan fikirkan secara rasional dan bukan berfikir secara emosi.

Anonymous said...

hahahaha ...


kepada penadah penadah daki taek palat anuar ......!!!!



ngkau tadoh aje laaa daki palat anuar tuuu banyak banyak ....

tokdsak dengor ape orang cakap ...


rugi pulak nantiii ..
kurang kurangnya lagi berat taek palat tuuuu ngkorang tadah ...

lagi kaya laaa korang ....

buat rugi aje cakap ngan korang ...



pegi tadah aje taek palat anuar tuuuu.... rugi kalau tak dapat ...

Anonymous said...

ustaz nasa

baik ustaz kluar aje dari pas..
pas semakin menyimpang jauh dr objektifnya yg asal...

tak rugi kalau ustaz kluar

ustaz ada ramai pengikut dan penyokong


biarkan aje lahhh parti pas tu syok sendiri

parti pas sudahtiada bezanya dengan umno

lebih baik umno lagi

berjuang untuk orang bangsa melayu agar orang melayu bole berjuang pula untuk agama dan mendukung perlembagaan dan kesultanan melayu


sapa yg akan berjuang untuk agama islam kat malaysia ni kalau bukan orang melayu..???

memanglah kita ada bangsa lain yg beragama islam ..tapi kat malaysia ni perlu bangsa melayu aje yg dapat memartabatkab agama islam

siapa juga yg nak jaga kedaulatan sultan yg menjaga agama kalau bukan kita orang melayu ..???
takan nak harapkan pada bangsa mereka ..

parti pas ..

hanya bermain dengan politik untuk mendapatkan keuntungan ....bukan keuntungan yg dikejar sahaja ..
tetapi ..
sewaktu mengejar ...pas mencicirkan segala macam alat yg selama ini menjadi perisai mereka ...

parti pas ...

lebih hampas lagi ...

janganlah ustaz dok lagi dalam tu ...rugi bangsa dan agama ...

Anonymous said...

ustaz nasa

baik ustaz kluar aje dari pas..
pas semakin menyimpang jauh dr objektifnya yg asal...

tak rugi kalau ustaz kluar

ustaz ada ramai pengikut dan penyokong


biarkan aje lahhh parti pas tu syok sendiri

parti pas sudahtiada bezanya dengan umno

lebih baik umno lagi

berjuang untuk orang bangsa melayu agar orang melayu bole berjuang pula untuk agama dan mendukung perlembagaan dan kesultanan melayu


sapa yg akan berjuang untuk agama islam kat malaysia ni kalau bukan orang melayu..???

memanglah kita ada bangsa lain yg beragama islam ..tapi kat malaysia ni perlu bangsa melayu aje yg dapat memartabatkab agama islam

siapa juga yg nak jaga kedaulatan sultan yg menjaga agama kalau bukan kita orang melayu ..???
takan nak harapkan pada bangsa mereka ..

parti pas ..

hanya bermain dengan politik untuk mendapatkan keuntungan ....bukan keuntungan yg dikejar sahaja ..
tetapi ..
sewaktu mengejar ...pas mencicirkan segala macam alat yg selama ini menjadi perisai mereka ...

parti pas ...

lebih hampas lagi ...

janganlah ustaz dok lagi dalam tu ...rugi bangsa dan agama ...