Thursday, February 2, 2012

PARASIT MAKIN GOYANG. PARLIMEN KOTA RAJA TUMBANG !

malam tadi ceramah hasan ali di parlimen kota raja. dun seri muda dan sri andalas.
hasan ali serang dap.hasan ali terjah pkr.hasan ali sergah parasit pas.
ribuan rakyat hadir..separuh daripadanya pas.
ini baru ceramah akidah, belum masuk pusingan ke 2 ceramah pasal politik.







48 comments:

Anonymous said...

Salam wbt...everyone

Buka mata hati & minda. Buat analisa points-point yg Dr Hasan Ali nyatakan yg penuh dgn kebenaran bg menafikan hujah-hujah parasit yg semakin tenat dalam PAS.

Hidup utk Islam, Melayu & Institusi Raja-Raja.

Anonymous said...

Weiiii Asang.
Awat hang jadi cam tu...
Hang kecewa sangat ka tak dapat jadi MB Selangor.
Awat hang kecewa sangat ka sbb hang ke tendang dr PAS.

Kita orang kat luar ni TERGELAK ja tengok hang meracau ke san- kesini.

Aku bekas pengundi hang kat Parit Buntar ni dah agak dah perangai hang memang teruk, sebijik macam Zul Kulum tu.

Memang bagus la hang kena tendang...
Angkuh...dan gila kuasa...dan dengki.

Lepas ni hang tubuh JATI, hang lantik la hang jadi ketua. Lepas ni pakat2 orang tak hormat hang sebab hangpun tak pandai nak hormat ketua masa hang dalam PAS.

Matlamat entah kemana....memfitnah pulak yang kuat jadinya hang ni.

Anonymous said...

Agenda sebenar Dato' Dr Hasan Ali sudah jelas terbongkar dengan kenyataan terbarunya yang dangkal, bebal dan berasaskan fitnah semata-mata.


Semasa berceramah di Bangi tempoh hari, Hasan Ali telah dilaporkan berkata bahawa apabila Pakatan Rakyat mengambil alih tampuk kuasa Putrajaya, DAP akan menggabungkan Malaysia dengan Singapura untuk menubuhkan sebuah republik. Di samping itu, Hasan Ali juga mendakwa DAP akan memansuhkan Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan dan menghapuskan elemen-elemen Islam di negara kita.


Motif politiknya sebagai orang suruhan UMNO sudah terbongkar. Saya berasa kesian kerana Hasan Ali terpaksa menjual harga dirinya dengan menipu rakyat untuk mendapatkan publisiti murahan.

Anonymous said...

mamat 9:25 PM sengal apa sampai paste 5-6 kali. dah takde idea lain ke nak komen?

Anonymous said...

Dengan fitnah dan tuduhan yang melampau ini, peranan Hasan Ali sebagai musuh dalam selimut sudah tidak diragui. Sesungguhnya seseorang yang begitu cepat berpaling tadah dan menyongsangkan pendiriannya tidak layak dipercayai

kingnek said...

bunyi sama aje komen, macam yang dicopy paste bagi topik sebelum ini. Takde akal, copy paste, lepas tu cabut. Manusia macam ni aku nak sokong? Susah lah, kalau ada seribu lagi manusia macam kamu, hancur Islam di Malaysia, dan makin bodoh Malaysia ni! Mungkin sebab tu Islam mundur di Malaysia, banyak spesis macam begini di PR, langsung tak boleh dibawa debat, keje tahu copy paste aje, tak ada idea sendiri, otak ada, tapi tak pernah digunakan!

Anonymous said...

[SH] SHAH ALAM – Seorang pemimpin kanan DAP mempersoalkan ‘keimanan’ bekas Naib Presiden Pas, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali kerana tindakannya melempar tuduhan yang dianggap melulu terhadap Pakatan Rakyat (PR).

Timbalan Pengerusi DAP, Dr Tan Seng Giaw berkata, jika Hasan seorang yang baik dan beriman, beliau tidak menuduh PR bercita-cita, mahu menjadikan Malaysia negara republik, sekali gus menggugurkan Perkara 153 Perlembagaan Negara yang menjamin hak dan keistimewaan orang Melayu.

“Tuduh itu tidak logik, jauh panggang dari api. Dia hanya mahu mengapi-apikan sentimen rakyat supaya membenci PR,” tegasnya.

Anonymous said...

Begitulah juga kisah Dr Hasan Ali. Beliau hebat dengan ucapan motivasi. Malangnya beliau tidak dapat bezakan antara bidang motivasi dengan politik.


Barangkali mulanya simpati terhadap beliau daripada ahli PAS adalah tinggi. Bahkan ramai yang sayangkan beliau dengan memberi nasihat agar beliau banyak bersabar dan membuat rayuan.


Malangnya tindakan beliau menghentam dasar parti dan pimpinan dengan ucapan persis Ibrahim Ali, Zulkifli Nordin dan sewaktu dengannya menimbulkan tandatanya ahli PAS yang mulanya simpati dengan beliau.


Dulunya ahli menganggap krisis beliau bersifat peribadi dengan Khalid Samad. Tetapi akhir-akhir ini melihat kepada ucapan beliau macamlah beliau begitu gilakan jawatan terutama jawatan MB seperti yang ditawarkan oleh UMNO Selangor pasca PRU 12 !


Ucapan beliau di pentas penuh dengan kutukan terhadap pimpinan PAS, ego, sombong dan takbur.


Hasan Ali kini bukan lagi dikenali sebagai bekas pimpinan PAS, pakar

hamzah bin yahya said...

dulu puak pas lah yang mengampu
hassan ali baik tak pilih bulu
tapi bila hassan dah tak sebulu
macam- macam puak pas merapu..

donia....donia.......

SyedAbuSayyaf said...

ada jgk ka kat sana nho.... tak kelih pon yg mana satu ...

Anonymous said...

tahniah sannn....

kalau di lembah klang dah mcm ni...

di cerok tok kun lagi la 10x ganda...

bergoyang totey nuarr nengok kan ni...hahahaha

tahniah sann tahniahh... kasi bongkar semua parasit yg makan duit anwar berbelas tahun...

makan duit anwar bersamaan dgn makan duit yahudi laknatuallah...

takbirr...x3
hidup umno....x3

Anonymous said...

kingnek.

nampaknya anwar dah assign sekor anak toyol PKR suruh jaga setiap kali GAP keluarkan cerita hassan...hahaha

begitu tertekan anwar dgn hassan....bebb

Anonymous said...

kalu mcm nihh jgn mimpi la PAS nak ganti UMNO. hassan seorg pon dah boleh kalahkan PAS. nampak sgnt PAS ni parti parasit yg tumpang bertengek pada isu parti UMNO. Bila UMNO dah semakin kuat, PAS akan automatik layuu.

Buktinya hassan seorg pun dah boleh kalahkan PAS.

Anonymous said...

Anon @9:26.

Hassan telah menjadi ahli PAS selama lebih 13 tahun. Beliau adalah bekas Exco Selangor mewakili PAS. Dia sendiri menyokong Hadi jadi PM. Apa ada kena mengena dengan UMNO?. Inilah sindrom Anwar penafian yang dah melekat pada pencacai PR. Kesilapan diri sendiri disalahkan orang lain. Yang datang mendengar ceramah beliau majoritinya adalah ahli PAS lah bongok! bahalol!. Khalid bagi jawatan Exco jaga Adat & Sukan kat PAS tu salah UMNO juga ke? Sahihlah tu PAS adalah Parti Adat & Sukan. Saya juga merasa kesian kat hang dan yang sewaktu dengan hang kerana telah dijual oleh pihak parasit-parasit. Terima jerlah kenyataan. Don't worry, be happy!!!!

headbomb said...

tu dia aih parasit paih memberi komen risau dah keh keh.. yg nyata mereka sakit mata der tgk ramainya manusia dtg keceramah hassan ali keke..sakit hati.. ker.. tu la parasit macam pencacai mana reti nak tau benar ke salah.. janji dap ku sayang kekeke puih

Anonymous said...

Kalau yang nak salahkan Hassan Ali buat roadshow selepas dipecat kenapa pulak tak salahkan Anwar Ibrahim buat roadshow selepas dipecat dulu?.....

Selepas Anwar Ibrahim dipecat daripada UMNO dulu dia sibuk serata nagara dan dunia buat ceramah dan fitnah. Apasal korang taknak sebut?...

Sampai hari ni masih sibuk berceramah, dengan Yahudipun dia cari simpati. Bukankah itu contoh paling mudah orang yang anda katakan kecewa dan GAGAL?...

Anonymous said...

9;31..

AKU RASA KO DAH TERKENA BADI BABI..
KO SORNG JER YNG TERGELAK DENGAR CERAMAH HASAN ALI..ITU PUN KO DENGAR ENTAH TIDAK.

KO MASIH BUTA SEBAB TAK NAMPAK RAMAINYA ORNG TERKEDU DENGAN PEMBONGKARAN BEKAS EXCO AGAMA NEGERI SELANGOR....

KESIANYA MAKAN BABI TAK PE JANJI DAPAT PEGI PUTRA JAYA..DULU PUAK KORNG KATA
PUTRA JAYA ADALAH PERANCANGAN YNG MEMBAZIR....!!!
KHAKKKKKK..TUIHHHH..!

Anonymous said...

Hasang ali tak kuat macam khalid jabuk.Kita orang Pas jgn takut.Mari kita masuk syurga kita sendiri punya buat.Cina,india sudah sokong kita.Kita betullll.Lim guan eng kita lantik PM.Kita sokong lee kuan yuu.

Anonymous said...

Komen Anon 9.25, 9.26 & sewaktu dengan nya menunjukan PAS & PR dah gabra, ha ha ha "menjual harga dirinya dengan menipu rakyat untuk mendapatkan publisiti murahan" cam cakap kat diri sendiri aje.

Apa yang di katakan Dr Hasan Ali adalah benar terutama nya kenyataan "Kalau DAP halang saya mencegah maksiat (& murtad), saya boleh faham, Kalau PKR halang saya mencegah maksiat (& murtad), saya boleh faham, tapi yang saya tak faham PAS yang halang saya mecegah maksiat (& murtad), ini saya tak boleh terima"

Sah menjual harga diri malah iman mereka adalah PAS (sesuai lah Khalid Gagap jadikan Parti Adat & Sukan).

Anonymous said...

Ramai dah kawan2 dari kalangan pas dah mula bercakap tentang halatuju pas bersama pkr dan dap. Ramai mereka mengatakan bahawa pas dah lari dari perjuangan asal hanya kerana hendak mengikut rentak anwar dan dap. Alhamdulillah mereka dah mula buka mata. Hanya yang berpolitik saja yang masih taksub tidak mahu menerima hakikat sebenarnya. Sukar untuk pas kembali krpada asal kerana orang2 seperti nik aziz, kamaruddin jaafar, mat sabu, husam, khalid samad, mahfoz dan ramai lg sangat taksub kepada anwar.



Sayang seribu kali sayang, ugama islam yang suci dijadikan bahan politik oleh setengah pemimpin pas. Sedih betul. Inilah akibat daripada sifat merasa lebih hebat, lebih islamik dan memandang rendah terhadap orang2 umno.

Anonymous said...

Pas kapiag....

Anonymous said...

Ustaz Hassan Basri lagi kasi power root punya statement kat Bangi yang lebih kurang maksud "PAS Penderhaka Islam" berpenyakit seperti telah diramalkan oleh pengasas PAS, siapa dia namanya pada tahun 1964 lagi, dia kata bila kemenangan dok mai, ... penyakit 3 ta lah, Tahta, Wanita & Harta, lebih kurang cam tu maksud dia ... Pengasas PAS tu kalau tak sila Dr Zulkifli apenda.

Kesian kat ko rang PAS, kawan kawan aku jugak, ramai kat ofis tu, taubat lah.

Anonymous said...

Hari ini baru aku LEBIH FAHAM kenapa MB Bingai Khalid Gagap mengambil
portfolio agama dari pati PAS..

Anonymous said...

Anon 10.09, maksud ayat power root Ustaz Hassan Basri Bekas Ketua Penerangan PAS, macam kau sebut tu lah lebih kurang kalau tak taubat. Aku nak sebut tak sampai hati.

Di kata kan kalau kita ikut satu kaum tu kita akan dibangkitkan dengan kaum itu kelak. Cam Anwar kalau betul dok sokong Yahudi jelas lah dibangkitkan dengan Kaum Yahudi. PAS mungkinlah bangkit bersama babi babi. Sekarang pun dah sanggup melawat tukang jual daging babi.

Tak sangka sebegitu rendah nya PAS sanggup menjual harga diri.

Anonymous said...

Anon 10.17 lu ada Class. I like, Khalid Gagap pun tau, yang tak tau orang PAS.

Anon 10.09 Ayat Power Root Ustaz Hassan Basri Bekas Ketua Penerangan PAS Selangor tak lah sePower lu, dia kata lebih kurang wa faham "PAS Penderhaka Islam atau Agam" ... heh maksud nya sama ke? ada lain sikit kot, sikit aje.

hamzah bin yahya said...

parti adat dan sukan.....hik...hik...hik...hik bila nak buat sukma kat selangor...hik....hik..hik

Anonymous said...

orang pas mesti wajib tunduk pd kemahuan cina dap dan pkr.Hasan ali dan hasan basri tak penting utk dapat kuasa putrajaya.Nanti bila ada kuasa kita bole buat amanat baru sebab amanat hadi dh terpasong.

potonglancau said...

Untuk Mangkok 9:25
Memang betul ini Asang Angkuh...dan gila kuasa...dan dengki.
Perangai teruk, tak hormat ketua, kuat memfitnah.

Bukankah itu sikap pemimpin PAS ?

Hang yg bukak pekong...

Untuk Mangkok 9:26
Tak heran laa ini Asang jadi org suruhan UMNO malah seluruh jentera PAS adalah balaci DAP dan PKR.

Bukankah itu sikap pemimpin PAS ?

Hang yg bukak pekong...

praha2 said...

Hasan ali bilo ekou kono buang hari itu eden raso kosian. eden ado komen dulu yang apo kou perjuangkan itu botul. Tapi bilo eden baca kou nak tubuh ngo ini tak syok ni. kuaso ketigo tu untuk apo?
nampak sangat kou nak kuasolah. kalo nak mempertabatkan Islam,raja raja dan negaro tak opayah ado the third force. Ni biar rakyat yang menontukan dipru 3 nanti. dan sekiro nyo kou hebat bertandinglah sebagabi calon bebas dimano pas ado.
eden tak sonanglah jayo kou ni.

Anonymous said...

Dulu pemimpin jgk yg gelar "Anwar alJuburi"...sekarang angkat dia jadi imam mahadi...

Jelas...ckp PAS x boleh pakai...mcm org munafik je..

Anonymous said...

Salam bro,

Dah terang lagi bersuluh .... buat lah solat Hajat supaya Dato' Hasan Ali tak boleh.. cakap..tergagap..WSJ pengarangnya ...tanganya bengkok ke.. cerita perkara yang tak betul..wa..wa... dia orang buta hati, buta mata, telinga pekak

Anonymous said...

1.Dr.Hassan Dan penyokong IMR.

2.Biarlah apa diorang nak kata,kutuk,fitnah pada Dr.Hassan dan gerakan JATI (NGO) dengan teras IMR.

3.Dulu masa Anwar lepas kena pecat pun macam tu juga..ada yang sokong,maki,kutuk,fitnah semapai sekarang.

4.Bila Dr.Hassan kena--korang jeles plak dia buat roadshow,buat ceramah.dia cakap semua fitnah dan tipu..masa nuar cakap korang pun nga-nga jugak...memang korang standard munafik lah..

5.taksub teramat sangat.kalo korang sanggup tunggu anwar berbelas tahun berjuang..kami pun sangggup tunggu Dr.Hssan berjuang melalui JATI dengan teras IMR dan membebaskan PAS dari parasit serta mengangkat PAS sebagai check and balance untuk UMNO..

6.Jika PAS hendak memerintah negara tak ada jalan lain selain dari IMR.sebahagian dari tubuh UMNO..demi agama,bangsa dan negara..haaa..haaa..ini je jalannya.

7.tak sanggup kami terus jual agama kerana nak pastikan PAS memerintah..alamat nanti kena penerajang keluarlah PAS bila PR perintah..makan hati..sakit hati sama masa UMNO dengan PAS dulu..

8.selama boleh jadi pembangkang kerajaan lebih elok dari menjual diri dengan PKR dan DAP semata-mata nak kongsi kuasa perintah negara..

9.Tolonglah faham wahai puak2x PAS dan PKR..kami tak sanggup dan ramai yang tak sanggup..percayalah..

10.kalo inilah kenyataannya yang boleh Dr.Hassan buat untuk kembalikan kegemilangan PAS..aku rasa ramai orang UMNO yang joint PAS dan NGO-NGOnya.. ramai pemuda yang jiwa kosong akan follow.

renungkanlah.


anon tanpa nama-ikhtiar selagi bernyawa

Anonymous said...

ISLAM MELAYU DAN RAJA..itu jelaaa yg tinggal masih tak sedar2 lagi ... bab ekonomi jauh panggang dari ayam golek...melayu sibuk berpolitik bercakaran sama sendiri...bangsa lain bertepuk tampar mengaut keuntungan dinegara ini dan tgk kebangangan masyarakat melayu yg selalu mengunakan emosi melebihi fakta bukti...ALLAHU AKHBAR!!!....jasamu tetap dikenang HASANBOI...TERBaikkkkkkk!!!!

Anonymous said...

TAK PAYAH DATO HASAN ALI BAGI TAU,
GUA SUDAH JANGKA ITU SEMUA,
SEANDAI SINGAPORK BERGABUNG DGN MALAYSIA SAMPAI KIAMAT NEGARA NI AKAN BER PM KAN CINA, TIMBALAN PUN CINA.
MELAYU YG GUNA LUTUT UTK BERFIKIR SAJA TAK FAHAM APA NIAT MEREKA!
TAKKAN ORANG NAK MENIPU AKAN BERITAHU YG DIA NAK TIPU KITA?
SENDIRI KENA BIJAK MENGESAN CELAKA2 INI.
BOS MEREKA TERANG2 MENYOKONG ISRAEL.
SINGAPORK DGN ISRAEL SERUPA ABANG ADIK.
JANGAN SAMPAI MELAYU MENERIMA NASIB YG SAMA DGN WARGA PALESTIN.
SEJAHAT2 MELAYU SEBAIK2 YAHUDI.
RENUNG2 DAN FIKIR2 TUAN.

Anonymous said...

Dato Hasan Ali = Almarhum Dato Harun Idris.
WIRA AGAMA NEGARA DAN BANGSA!
SYABAS DATO!
KAU LAH KHALIFAH KAMI SEKARANG!

Anonymous said...

UMNO tak ambik kisah pun pasai Hassan. kerana UMNO tau pi mai pi mai UMNO juga akan dituduh. memang pun sejak dulu UMNO adalah pejuang melayu, Islam dan raja, awat payah sangat ka benda ni kat pas? pas mau apa? pas yang phobia kat nama melayu ni naik sasau kut dengan hassan? orang pas ni bangsa apa? bangsa Islam? yang aku tau Islam ialah agama. semua umat manusia yang beragama islam , walau mempertahankan agama tapi tetap sayang bangsa dia. kecuali pas yang bodoh sombong. pas aku tengok cuba melupakan bangsa, takut bila sebut melayu, orang akan teringat kat UMNO. gila kuasa sungguh ya. lupa kot, jika melayu lemah, agama ke mana, kuasa kemana.

Servant of God said...

Anon February 2, 2012 9:25 PM dan penjilat anwar yang lain.

Korang tak malu yer, memperbodohkan diri korang camni?

Anonymous said...

tanda2 fackatan dah nak lingkop pada PRU13 nanti! x sabar aku nak tengok he he!


☺ ☺ ♂ ☺ ☺

Anonymous said...

anan 9:25, 9:26, 9:31, 9:36 & 11:39 semuanya dah meroyan sebab Hassan Ali dah betul2 kenakan pakatan haprak! sokongan kpd mereka dah berkurangan separuh..PRU13 nanti penentu hidup mati mereka!

Anonymous said...

HIDUP HASSAN ALI!
HIDUP BN!
HIDUP 1 MALAYSIA!!!!!!!!!!

Anonymous said...

pas piss pus parti politik yg BODOH BENGAP BANGANG !

To Live Again said...

Kelakar la baca tipikal pencacai PAS merapu meraban..Asal jer x sehaluan dgn pas pis pus mula la kuar teori2 lapuk..Konon frust x dpt jd MB la,frsut hlg jwtn la..UMNO dh beli 3juta la bla bla bla hahha..

Yg lawak 2 ada badigol2 yg bebal mula buat fitnah konon Hassan ali ni pukul bini la,anak jahat la.Kalau betul naper baru sekrg nk dedah??? Naper x sejak dulu..Nmpk sgt suma ni fitnah..

Yg si nuar dok meracau2 maki hamun BN 2 xder pla pencacai nk ckp 2 tanda2 org FRUST x dpt jd PM, frust pasal x blh bolot harta negara dll..

Pencacai oh pencacai..

benar dah TIMBUL SEMULA said...

pd beruk pkr yg copy paste AND CABUT...

HASAN MASUK PAS KERANA ANWAR LA BERUK


SKRG NI DIA BERGADUH BESAR DGN TOKOH YG DIHORMATI...

SKRG NI DIA HORMAT KE...




DAN MEMBAWA BABI DAP NAIK ATAS. BEERTI SAMA LAH MENGHALANG TAR TERAJANG KLUAR LKY KELUAR MESIA (jgn dalih lg..LKY BEGITU TERUJA DAP NAIK SBG BAYANGAN GANTI PAP GAGAL JADI TPM SEJAK DULU)

Anonymous said...

Parasit parasit akan terus...gagal merangcang,merangcang kegagalan... wkwkwkwkw

SAM said...

PEMIMPIN PAS ANAK HARAM JADAH MENYOKONG GAY/ZINA/MURTAD/KALIMAH ALLAH DI GUNA DALAM GEREJA DAN TOKONG.
ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH

Anonymous said...

ramai ke mcm ni bro???lu ada ret kira ka GAP woi...???

Anonymous said...

BEZA FATWA HADI 1981,2003,2009 DAN 2011
“Saudara-saudara sekelian percayalah. Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah Kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan Perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah! Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapai mereka. Oleh kerana itulah kita cuba berlawan dengan mereka!
Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad! Ucapan kita adalah jihad! Derma kita adalah jihad! Bergantunglah kita kepada ALLAH dengan menghadapi puak-puak ini. Kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam! Kita tidak perlu masuk Budha. Kita tidak perlu masuk Hindu. Kita tidak perlu masuk kristian. Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan politik suku agama suku!”.
JELAS MAKSUD ‘AMANAT HADI 1981’
PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITU KAFIR
“Justru kerana isu Negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syari’at menjadi punca perpecahan Barisan Alternatif dahulu, maka PAS perlu membuat satu pengorbanan dan ijtihad besar untuk tidak memasukkan persoalan Negara Islam dan perlaksanaan hudud diperingkat Persekutuan. Peruntukkan mengenai Islam adalah mencukupi sekadar apa yang telah termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan dan saperti yang diamalkan diperingkat Persekutuan!
Seandai menang dalam pilihanraya akan datang, Barisan pembangkang akan menubuhkan sebuah kerajaan demokratik dan adil diperingkat Persekutuan, yang mendokongi Perlembagaan Persekutuan sedia ada!”.
JELAS MAKSUD ‘AMANAT HADI 2003’!
PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITU CUKUP ISLAMIK!
Bersuaian dengan Amanat Hadi 2003 ini, maka lahirlah Dokumen Perjanjian Persefahaman Pakatan Pembangkan BiaDAP-PKR-PAS pada 18 Dis 2009 yang bersetuju tidak menjadikan perjuangan Negara Islam dan perlaksanaan hudud sebagai agenda bersama.
Ini diikuti dengan kelahiran Kitab Jinggay yang langsung tidak menyebut soal Negara Islam dan perlaksanaan hudud. Kemuncaknya ialah perisytiharan Manifesto Bersama Pakatan BiaDAP-PKR-PAS 2011 yang jelas tidak menjadikan penubuhan Negara Islam sebagai agenda dan menolak perlaksanaan hudud sekiranya mereka diberi peluang memerintah Malaysia

usin said...

tak ramailah... 2 3 org aje tu..hehehe