Wednesday, February 1, 2012

PARLIMEN KOTA RAJA PANAS MALAM NI !



parlimen kota raja ada 2 dun.
satu dun andalas diwakili oleh penyangak xavier jayakumar.
satu lagi dun seri muda suhaimi shafie, yang pernah sound sultan selangor.
malam ni hasan ali turun parlimen kota raja.
mesej panas untuk 2 adun dan mariah.
bersedialah untuk ahli pas protes pas.

27 comments:

Anonymous said...

kasi bogel habiss...kasi tau siapa perampok rakyat, pengkhianat bangsa sebenar

whose da boss sekalang? hehehe

thumbs up Dato.
akar umbi sokong Dato Hassan jd Timb. Presiden PAS (kalau nak masuk balik laaa).

Koru said...

x smpt jgk nk bg kmen yg pertama. hrp kla Dato hassan msuk smula pas, krjasama antara umno dn pas dpt dteruskn smula. smoga pnyatuan diantara umat islam dimalaysia smakin kkuh

RamelyNor said...

Pas adalah sebuah Parti Pasif, penganutnya terlalu egois dengan gelaran ularmak dan ustazar: ATAU lebih tepat panggilan 'KAUM KHAWARIJ'.

Anonymous said...

kalau kerusi mb selangor lepas PRU kelak bagi pada hassan ali pun bagus juga...tapi atas tiket siapa utk bertanding?

....jeng je jeng...

Anonymous said...

mencirittt la suhaimi mlm ni. anggap la PKR dah bungkus, jadi kalo nak sebat apa2 di slgor tu sebat la selagi termampu sebelom suhaimi tido dlm penjara lpas pru depan. org mcm suhaimi ni jgn diberi muka, kalau diberi muka akan melahirkan ribuan lagi melayu kurang hajo talibarut komunis. mcm zaman jepon dulu2 kita meluat tgk talibarot jepon.

suhaimi ni ada byk kesalahan rasuah dan peras ugut di slgor ambil duit advance secara bulanan dll. insyaAllah kalau umno naik di slgor pru depan pertama sekali tgkp khalid dan koncu2nya termasuk si suhaimi ni. heret mereka semua masuk dlm penjara.

Anonymous said...

Semoga Allah beri kekuatan pada Dato utk memerangi kedayusan PAS sekarang.

Anonymous said...

Kalau Dato HA nak seru org Melayu Islam untuk bersatu 'mengapa' nak wujudkan 'kuasa ketiga'???
Bukankah ini akan memecahbelahkan lagi Melayu Islam.
Kalau pun Dato HA tak suka nak sokong UMNO/BN janganlah pula nak carikkan lagi perpecahan yg sedia-ada???!!!

Anonymous said...

muka suhaimi tu mcm muka salleh kamil dlm cerita p.ramlee...hehehe

muka crook mcm tu kalau tak buat kerja jahat....boleh potong kuku laaa... ekekeke...

Anonymous said...

jgn salah faham kuasa ketiga tu berkecuali dan akan sokong kjaan. hassan ali, insyaAllah akan bertanding atas tikit UMNO. UMNO akan beri laluan pada hassan ali. satu ketua bahagian di slgor akan sukarela beri kerusi pada hassan ali. insyaAllah doa2kan la semoga jadi kenyataan.

Anonymous said...

KUASA KETIGA YANG MESRA KERAJAAN BN..
ITU LEBIH BAIK KERANA KUASA KETIGA INI SUDAH TENTU AKAN MENUMPUKAN KEPADA PERPADUAN DAN UKHWAH ISLAMIYAH..

Anonymous said...

KUASA 1 KE 2 KE 3 KE....INILAH YANG DIKATAKAN BERKAT SOLAT2 HAJAT PAS KUASA ALLAH MAHA BESAR SEKARANG APA DAH JADI? MEREKA SENDIRI YANG MENYATAKAN KEBENARAN UMNO TAK PAYAH KEMPEN PUN.....UNTUK MENGUTUK PAS.

ALL THE BEST DR. HASSAN ALI ROADSHOW ANDA ADALAH REZEKI DATANG BERGOLE UNTUK BN.

Koru said...

rasany tiada kuasa ktiga, kuasa yg ktiga yg dimaksudkn mngkin tuk org pas yg mmprotes pimpinan mrk dan mereka ni mykong hasan ali

teratas said...

SALAM SY MOHON PARA PEJUANG YG INGIN BERJUANG DEMI AGAMA BANGSA DAN TANAH AIR

SEMBANG2 lah Sepuas2 pasal PERI PENTING 3rd force ini

IA DAH JADI WAJIB

BAIK UTK UMNO
BAIK UTK PAS JUGAK...

CUBA TGK.. NAJIB LEKA MAIN POLITIK ANWAR

PERKASA BERKERAS

ESOKNYA NAJIB TERPAKSA SALAM PERKASA SIAP AMIK GAMBAR BESAR2 Lg..

org2 pas mesti di ajak berfikir DI'ATAS' POLITIK TERTINGGI..

BUKAN DALAM
BUKAN TEPI
TAPI 'ATAS'

MACAM HELIKOPTER

Anonymous said...

all bros,

1.Setuju dengan kuasa ketiga.

2.baik org uMNO,Org PAS, org PKR dan kesemua yang atas pagar atau berkecuali atau mana-mana yang akan menyokong perkara yang baik dan menolak perkara yang tak baik.

3.inilah wadah dan aliran yang wajar.UMNO tak betul kita belasah,PAS tak betul kita belasah,PKR dan DAP tak betul kita telanjangkan.

4.Yang baik-baik kita puji senyap-senyap atau kita sokong melalui undi, dan bagi sokongan moral termasuk cadangan penambahbaikan. siapa nak tubuh kerajaan atau jadi pemerintah mesti jaga hati dan kemahuan atau dasar serta ideologi kuasa ketiga. Yang penting segalanya demi IMR.

5.kuasa ketiga adalah agen 'peneutralan'..haaa..haaa..motif demi IMR..siapa nak jadi pemimpin atasan mesti utamakan dasar tersebut..tak cukup undi kita bagi,tak cukup kerusi 2/3 kita bagi..yang penting IMR..tak kisahlah dalam bentuk materialistik,kerohanian,agama,bangsa, raja...semuanya untuk IMR..

6.IMR..IMR..IMR..'Allah Huakbar'.Jika PAS junjung IMR..kita bagi pemimpin PAS memerintah.Jika UMNO junjung IMR..kita bagi depa perintah..jika PKR junjung IMR kita bagi depa perintah juga..kongsi-kongsi..boleh ke???

7.Yang sure boleh PAS dgn UMNO je..itulah kesimpulannya..PKR hancusss....

8.Kenapa--sebab jiwa melayu/islam itu lembut..sejauhmana sesat mereka akan pulang juga kepangkal jalan terutama bila saat- nak mati dan mula berpenyakit atau lagi mudah bila kena khianat..heeee..heee..masing-masing taubat..

9.Kita patut sokong IMR--kita berjuang demi IMR..siapa nak jadi pemimpin dan pemerintah Malaysia mesti gariskan dasar IMR..setakat ini dasar itu konsisten 60% dimiliki oleh UMNO..tu sebab pasti puak taksub akan kata ini adalah budak suruhan UMNO kerana dasarnya tak jauh beza dah..

10.Orang kita ramai yang mencari petunjuk dan hidayah.bukan terus-terus nak tersesat dengan permasalahan UMNO,PAS,PKR dan puak kafir..jiwa kita kosong..kita mahu jalan kemenangan dunia dan akhirat.kekal kekuasaan demi agama,bangsa dan negara.barulah ramai yang boleh masuk syurga..semua orang akan mencari syurga-nikmat didunia dan diakhirat.

11.Kita dah tak sanggup tengok bala bencana kerosakan dunia,rohani,agama,silaturahim dan sebagainya bala perbalahan sesama agama dan bangsa..dan dirampas oleh minoriti-"kafir" sepertimana yahudi menguasai U.S,Eropah dan dengan paksi Israel memusnahkan agama Islam seperti disebut di dalam Al-Quran.

'anon tanpa nama'ikhtiar selagi bernyawa

Anonymous said...

gila kuasa ler hassan ali ni. gian nak jd presiden. tak dpt jd presiden pas jd presiden jati pun blh ler. siapalah pemimpin umno akan di korbankan utk bg hassan ali bertanding PRU nnt.

Anonymous said...

ech..cheh.. 8;36..

Ayat yng last sekali mcm menyanyanyi lagu menaruh harapan nampakkkk...

Yng perlu ko faham kena pecat dan di tendang ..sakit tu bro..
yahhh..tp politik kadang sukar di duga..dulu di gelar al juburi..tp sekarng di angkat sebagai Imam Mahadi.Dulu kawan dng kafir hukumnya kafir sekaran kawan dgn kafir dah tak kafir lagi...

Namun sebagai pememegang 2kalimah syahadah kita memang memerlukan seseorng yng diangkat sebagai jawapan kepada penyelesaian kekecamokan penganut agama Islam di Malaysia hari ini.

Waulahuallam.

Anonymous said...

Roadshow Dato' Dr Hasan Ali & Ustaz Hasan Basri di Jln Kebunn Klang pd malam ini.

Pas & PKR pemgecut & kecut perut sbb kain rentang program di atas semuanya diturunkan kerana hendak menafikan kebenaran.

Kita beri sokongan penuh pada usaha-usaha ikhlas mereka yg hendak mengembalikan martabat Islam.

Anonymous said...

Ahli tegar PAS, silalah menghadirkan diri utk mendengar penerangan dengan mata hati. mengapa penerapan & mempertahankan aqidah itu amat penting.

Sokongan moral mestilah diberikan kpd usaha-usaha murni spt yg di inisiatifkan oleh Dato Dr Hasan Ali, Ustaz Hasan Basri, Sdr Norman Toha, Ustaz Azmi, just to name a few.

Bangkitlah golongan ulama PAS, distinguish btwn amal makruf & nahi mungkar....

Anonymous said...

Hai smua,
Salam.. saya nak minta pendapat la. Saya dah tak tinggal serumah dengan suami sjk 4 tahun yg lalu, tp kami masih baik demi anak2, lagipun kalau saya tk bebaik dgn dia nanti dia tk kasi saya duit nafkah anak2. dah 4,5 kali naik turun pejabat kadi.. saya nak kami berpisah secara baik,tp dia susah sgt nak lepaskan saya. Kami dah tk sefahaman sejak mula kawin, maklum lah kami kawin bukan kerana cinta..

Anonymous said...

KAH KAH KAH....

Parah dah hasan ali mutakhir nih ..
Marah betul dgn Pas lepas kena tendang..

Dulu time org bagi kuasa...
Syok guna kuasa pecat Khalid Samad..

Khalid Samad tetap steady, tak masuk tv3 pun..
Skrg hasan dah kena pecat, hari2 menebeng dlm tv3..

Program ulung hasan ali time jadi exco ialah..
Program yg namanya "Ehwal Islam" kat mesjid negeri..




Poster program ada gambar Ust Haron Din & Ust Ismail Kamus.. Tapi yg datang Ust dari tv3 & rtm... hasan ali pulak jadi moderator.. Nostalgia "Ehwal Islam Rtm" tahun 90an kot....

KAH KAH KAH...

Secara peribadi aku malas nak layan hasan ali nih...
Biarkan dia melalak sekor sekor jadi pencacai umno..

Anonymous said...

Pakatan Rakyat kena lebih berhati hati dlm menerima maklumat... Menjelang PRU13 nih, Pas terutamanya paling hebat di serang & di fitnah..

Yang paling latest, Pengumuman Tok Guru Hadi tanak bertanding pada pru13.. Media umno gunakan isu nih nak lagakan Pas dgn PKR.. Hasan Ali pun main peranan gak sampai keluar tv semalam.. Mengaku pulak Tok Guru Hadi tanak bertanding pasal dia..

Isu Anwar iktiraf israel... Pas jugak diserang..

Isu KUIN seblom nih... Pas jugak yg kena.. Dan yg terbaru, semalam kepala babi kat mesjid rawang pulak..
Semua kena ingat....



Pilihanraya Takkan Diadakan Sebelum PR Berpecah..
Atau Sekurangnya..
Pas Hilang Sokongan Orang Melayu Islam..
Inilah Cara Umno Mempertahankan Kuasanya..
Fitnah.. Tipu.. Sabotaj.. Provoke..

Anonymous said...

PR MENYOKONG ISRAEL... ANWAR LEBIH BAHAYA DARI KARPAL SINGH, INI ANTARA LAWAK TERBARU YB HASSAN ALI... KAH KAH KAH !

Apa-apa pun mula-mula kita gelak dulu kah kah kah !!!.... Hai lah Yb Hassan Ali oiii... sedap betul bila bercakap dihadapan puak-puak Umno/Apco yang dah mula sukakan Yb... Agak-agak nya lah berapa ramai ahlul Umno/Apco yang dapat beliau tarik menjadi ahli Pas semasa beliau didalam Pas... mungkin separuh dari ahli Pas memasuki Pas kerana tertarik dengan kepimpinan beliau kot...

Anonymous said...

Untuk pengetahuan semua... Yb hassan Ali ni duduk dipinggir Taman Tun Dr Ismail (TTDI).... sebenarnya Pinggir TTDI ni adalah mukim Kg Sungai Penchala (KSP)... tapi oleh kerana ia bersebelahan TTDI maka digunakan nama Pinggir TTDI... kenapa tak guna nama KSP ? sebab KSP adalah tanah orang melayu... yang diduduki oleh 100% orang Melayu yang pada masa itu 95% miskin... jadi tak kan Pejuang Melayu nak duduk sama dengan Orang Melayu yang di perjuangkan... kah kah kah !!!.


Cuba tanya beliau berapa ramai anak Melayu KSP yang dibawa menyertai Summer Camp secara percuma yang beliau asaskan bagi mendidik anak Melayu semasa Cuti Sekolah ? dengan yuran nya boleh dikatakan Tinggi dan ia tidak mampu kepada 99% Ibubapa Penduduk KSP awal 90an... jadi jangan lah nak mengaku Pejuang Melayu kalau tak mampu berbuat begitu... dan sebab itu lah Pertubuhan Al-Arqam yang bertapak di KSP dapat dharam kerana Pejuang Aqidah/Melayu duduk disitu.... kah kah kah !!!.

hemmmmm..... beliau juga adalah penduduk awal pinggir ttdi yang tak pasti sama ada dibeli atau diwarisi tapi yang pasti pejuang melayu ini memang tak mengambarkan ia nya penduduk kg sungai pencahala yang 100% pemilik nya orang melayu.... umno-perkasam betul-betul meloyakan heeeeee.....

Anonymous said...

4;29pm

Ko pegi tonggeng depan nuar setle!

Anonymous said...

program SYOK SENDIRI.... Kalau ramai sangat tuuu.... buat le di stadium.... pru13...ABU...

Anonymous said...

DATUK SABAR... SABAR SEPARUH DARI IMAN... KERJA ISLAM TANGGUNGJAWAB SEMUA.. JANGAN CERITA PASAL ISLAM KALU SOLAT 5 WAKTU X BERJEMAAH...

Anonymous said...

Izhar. Sapa lg sdr nak bawa ceramah lepas ni? Menulis boleh, tapi jangan fitnah! Termasuk tukang komen pun ada saham di akhirat nanti jika fitnah menjadi bahan cerca dan maki.