Monday, March 26, 2012

DAP WAJIB DIHAPUSKAN DARI MUKA BUMI MALAYSIA.

PEMBANGKANG BERKOKOK, PONGGONG DISELAPUTI NAJIS

Parti cauvinis Cina, DAP menyeru agar semua ahli parti dan juga dari Pakatan Rakyat bersiap sedia berdepan dengan apa yang didakwanya sebagai pilihan raya umum paling kotor.

Semboyan yang sama didengar apabila DAP, PAS dan PKR bersama-sama dalam Barisan Alternatif pada PRU ke 12 pada 2008 dan sebelum itu pada 2004, 1999 dan lain-lain PRU sebelum ini.

Bagi DAP dan parti pembangkang lain, setiap pilihan raya umum adalah yang paling kotor bagi mereka.

Malah melihat kepada semua dakwaan kosong mereka itu, tidak diketahui mana satu PRU yang paling kotor seperti yang didakwa dakwi selama ini.

Hakikatnya negara bakal menghadapi pilihan raya umumnya yang ke-13 sejak merdeka hampir 55 tahun lalu.

Bermula dari kemenangan besar Parti Perikatan yang mengikat kerjasama tiga parti mewakili tiga kaum terbesar di negara ini iaitu Umno, MCA dan MIC, kerjasama yang sama menjelma dalam bentuk Barisan Nasional pada pilihan raya umum 1974, setelah lebih empat tahun negera di bawah pentabdiran Mageran.

BN terus mengungguli kemenangan demi kemenangan sehingga ke hari ini.

Kemenangan yang dicapai pula jauh daripada apa yang  didakwa pembangkang sebagai 'kotor', 'dimanipulasi', 'berat sebelah' dan sebagainya.

Hakikatnya rakyat sedar apa yang dijanjikan oleh BN selama ini samada dalam manisfesto pilihan raya mahupun dasar-dasar pembangunan yang digubal, semua dikota dan dilaksanakan.

Tidak mungkin Malaysia pada satu masa dahulu muncul sebagai salah satu 'Harimau Asia' dengan kemajuan ekonomi dan kewangan yang menakjubkan sekiranya negara mundur dan tidak membangun.

Malaysia juga masih terus menjadi antara destinasi pelaburan asing yang terbaik di rantau ini kalau tidak di dunia.

Sudah tentu segala program dan dasar pembangunan ekonomi di bawah pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, akan terus membawa Malaysia senagai sebuah negara yang kaya, maju, progresif dan membangun sesuai dengan matlamat Visi 2020.

Pembangkang terutamanya DAP tidak rela melihat negara maju di bawah BN.

Sebab itu parti itu dan juga PKR serta PAS sentiasa mengelirukan rakyat dengan membangkitkan isu-isu yang digembar-gembur sebagai rasuah, penyelewengan.

Ketika pembangkang sibuk menfitnah dan melontarkan pelbagai tuduhan tidak berasas kepada kerajaan pimpinan Perdana Menteri, pembangkang pula tidak mempunyai apa-apa dasar yang mampu membuktikan kepada rakyat ia adalah jauh lebih dari BN.

Malah jika dilihat prestasi negeri-negeri yang di tadbir Pakatan Rakyat, tidak ada langsung pelaksanaan program pembangunan yang benar-benar boleh dikata mercu tanda kejayaan mereka.

Malah di Kelantan yang diperintah PAS sejak 20 tahun lalu, umpamanya, rakyat negeri itu masih ramai yang terpakasa meminum air perigi kerana bekalan air bersih gagal diimplementasikan.

Di Selangor pula, negeri yang diterajui PKR itu tidak kurang kepincangannya dengan kes pencurian pasir berleluasa sejak 2008.

Malah yang didakwa menjadi dalang kepada kecurian hasil mahsul negeri itu tidak lain tidak bukan adalah pemimpin-pemimpin PKR sendiri.

Kedah pula di bawah PAS menghadapi krisis kepimpinan yang serius.

Menteri BeSar yang dianggap degil, bongkak dan jahil mahu di paksa turun oleh beberapa Exco PAS yang lain.

Akhirnya pembangunan negeri terbantut akibat pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat saling bertelagah sesama sendiri berebut kuasa.

Di Pulau Pinang, Lim Guan Eng cuba memikat hati orang Islam dengan meningkatkan peruntukan kepada Jabatan Agama Islam negeri itu, seolah-olah hendak membuktikan orang Islam tidak pernah membangun di bawah BN.

Taktik DAP ini hanya satu muslihat politik untuk terus menipu dan mengaburi mata orang Melayu.

Parti itu pada dasarnya adalah serpihan daripada PAP yang berkuasa di Singapura.

Ketika pilihan raya umum 1964, PAP menggunakan slogan 'Malaysian Malaysia' sebagai tema kempennya.

Setelah Singapura dikeluarkan dari Persekutuan Malaysia pada 1965, slogan yang sama dijadikan cogankata DAP pula.

Ini menjadi bukti bahawa agenda DAP adalah untuk melenyapkan kuasa politik Melayu seperti mana yang berlaku di Singapura sekarang. 

40 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

tapi org melayu singapore tak mengaku hakikat tu bro.. berlagak bukan main..

Anonymous said...

yes gua no 1

SYED DANN said...

NAK TUMPANG IKLAN..

http://syeddann.blogspot.com/2012/03/shah-alam-sec7-25-stylink-house.html

http://syeddann.blogspot.com/?zx=f7e1aa1ff05ac54

tks..bebanyak

Anonymous said...

Setuju DAP (Parti Dog And Pig) dihapuskan dari Bumi Malaysia. This Dog and Pig Party are torn in the flesh as they are championing PAP agenda in Malaysian political arena. Both Pig and Pig Party and Dog and Pig Party are the real bastard and chinese chauvanist. They should be wipe out from Malaysia.

Anonymous said...

Terbaik dude....

Anonymous said...

mereka ni setia[ kali pilihanraya, kaya yang paling kotor.

Ini reverse psychology..

Mereka dah tahu dah...akan kalah dlm PRU13 nanti..rasanya semua negeri yg diperintah pembangkang akan jatuh ke BN termasuk kelantan..

So, bila kalah nanti, ada alasan utk berdemo kata pilihanraya tak adil...

Ini taktik yahudi!!!

Esperalzi said...

GAP..cuba kamu baca artikel Pravda dari Russia ni, Russia puji Malaysia bagai nak rak! Termasuk dia kata Malaysia sikit saja rasuah berbanding negara dunia ketiga lain, dan bahawa ekonomi Malaysia hebat, dll...


(http://english.pravda.ru/business/finance/12-03-2012/120746-malaysia-0/)

Anonymous said...

mari tukar kerajaan..berani jujur amanah..undi pr..trima kasih..

Anonymous said...

Pakatan Rakyat memang tak guna, dasar perosak, dasar penipu, perangai macam babi, merosakkan masyrakat saja kerja Penipu Rakyat ni!!!!!!!!!!!!!

Pakatan Rakyat mana reti terima hakikat, mereka sudah takut akan menghadapi kekalahan yang teruk pada PRU 13 kelak, mereka akan gunakan segala penipuan untuk merosakkan pemikiran rakyat, tetapi penyokong kerajaan akan terus menentang penipuan Penipu Rakyat ini habis-habisan untuk mengelakkan golongan gila babi seperti Penipu Rakyat ini berjaya menipu rakyat.

Pakatan Rakyat jahanam, kalau pilihanraya umum di negara ini penuh dengan penipuan, jangan harap korang akan menang hatta walau satu kerusi DUN atau satu kerusi parlimen pun, sedarlah masa PRU 12 korang berjaya menguasai 5 buah negeri dalam Persekutuan Malaysia, itu pun sebab rakyat terpedaya dengan penipuan korang macam inilah, lepas ini jangan haraplah beb.

Kerana ketakutan rakyat melakukan penolakan yang sangat serius terhadap Penipu Rakyat, maka Penipu Rakyat memainkan sentimen penipuan mereka untuk merosakkan pemikiran rakyat. Dalam Harakah Online, kononnya Barisan Nasional di Selangor akan merasuah semua agen calon PKR semasa PRU 13 nanti, kononnya agen-agen itu akan diberi rasuah antara RM 20 ribu hingga RM 30 ribu, malahan berjuta ringgit lagi akan dirasuah kepada calon PKR untuk tarik diri, sangat gila babi punya tuduhan, Harakah Online milik PAS adalah agen penipu, agen pemecah belah masyarakat, agen fitnah, agen perosak keamanan hingga sanggup buat tuduhan gila babi sedemikan. Berpuluh mungkin beratus juta diperlukan untuk tujuan berkenaan, tak ada kerja Barisan Nasional nak buat macam itu, dari rasuah kepada agen PKR di Selangor, lebih baik buat pembangunan untuk rakyat supaya rakyat dapat menilai bahawa Barisan Nasional adalah kerajaan yang prihatin kepada rakyat, bukan macam Penipu Rakyat, dasar komunis, sebelum menang pilihanraya bermacam janji ditaburkan, lepas menang pilihanraya, menindas rakyat, hinggakan budak tadika diaianaya bila balairaya dihalang dari dijadikan kelas tadika KEMAS, kemudian terbaru budak-budak nak berlatih bola pun dihalang kerana Penipu Rakyat nak membuat demontrasi gila babi mereka, apa nak jadi dengan Penipu Rakyat ni? Memang Penipu Rakyat adalah komunis yang hanya tahu menabur janji manis tapi bersikap zalim selepas menang pilihanraya, pergi mampus dengan Penipu Rakyat, korang macam jahanam, dasar perosak negara dan perosak masyarakat, pergi jahanam dengan korang!!!!!!!!!!!!!!

Esperalzi said...

GAP cuba kau baca artikel dari Praveda ini. Dia puji Malaysia dan ekonomi Malaysia sakan, jauh beza dgn pandangan pembangkang yg tak tau hargai kemakmuran Malaysia bawah UMNO/BN...

(http://english.pravda.ru/business/finance/12-03-2012/120746-malaysia-0/)

fairuzkhan said...

aku yg tahap upsr ni pun dah lama tau apa agenda mrk ni...kalau mrk memerintah....1st..pengambilan pekerja awam akan disama ratakan untuk semua kaum atas nama keadilan untuk semua kaum..2nd..islam agama rasmi tetapi kebebasan untuk beragama tidak blh dihalang atas nama hak asasi..mgkn akan dibantah oleh tok tok pas tp akan di bolehkan pabila tok pas dapat wahyu emergency..isle dok pakso sapo sapo...3rd kebebasan seksualiti yg dah lama diidam idamkan..4th semua kuota untuk bumiputera sama ada dalam pendidikan atau perniagaan dihapus kan..direct tender..lu ada wang ada berani mai challenge.. dan bnyk lg la..ini cuma imaginasi aku je..tp klu mau perubahan dan benda ini terjadi dimasa dpn..menangis air mata darah pun tak guna beb!!jgn ckp tak blh..semuanya undang undang yg dicipta oleh manusia!!!

Anonymous said...

Nak hapuskan DAP dari Msia?

Mudah je! Haramkan parti tu! Abis cerita.(tapi film tetap terus berputar)

Masaalahnya, adakah suma rakyat sokong BN? Apehal ngan cina & india yg bergantung pd DAP selama ini. Nak harapkan MCA/Gerakan or MIC? Depa2 ni hamba abdi UMNU!

Kerana dek keabdian tu la, rakyat tendang depa pd GE yg lalu.

Msia ni hak milik UMNU ka?

Memang UMNU kelihatan banyak bantu Melayu. Tapi melalui jenis bantuan yg tak betui.

Nak tanya UMNU, berapa ekoq generasi muda Melayu skrg yg mampu miliki rumah sendiri selain PPRT?

Anonymous said...

Jika DAP dikatakan parti cauvinis cina, UMNU pun cauvinis Melayu!

Apa ada beza?

Jika UMNU berjuang hak2 Melayu, salahkah DAP berjuang atas hak2 bukan Melayu?

Jadi, selagi ada UMNU, DAP tetap ada juga!

Anonymous said...

Bukti adanya kekotoran pd GE2 yg lepas ialah apabila kini, SPR dilihat begitu responsif pd perubahan. Berbagai pembaharuan dipamerkan utk GE akan dtg.

Kenapa? Kerana pembangkang semakin kuat suaranya rakyatnya. Sehingga BN terpaksa berhempas pulas bertranformasi, walau keindahannya hanya pd kulit!

Anonymous said...

Ingatlah, segala kejayaan BN yg lepas2 adalah atas faktor kekangan terhadap informasi yg masih terhad tika itu. Radio, TV & newspaper je yg ada. Itupun di sumanya di gari olih pemerintah. Rata2 rakyat umpama berada di zaman gelap!

Kini, ledakan maklumat yg di pelopori olih pemikir2 baru telah menerangkan penglihatan tentang apa itu hak cipta terpelihara seseorang rakyat!

Anonymous said...

SESUAI DGN TRANSFOMASI..DAP KENA CAKAP PRU KALI NI LEBIH BERSIH..MA..

INI TIDAK.. TETAP JUGAK PILHRAYA PALING KOTOR..
PAKATAN LAH TAK PERNAH BERUBAH..ASYIK PAKAI KOTOQ JE

AKU KALU JADI SPR..DKT PENANG JE KITA BAGI PETI UNDI BESI ZAMAN BRITISH TU..
SEBAB SESUAI LA PILIHRAYA KOTOQ.. TU..


BIAQ SEPADAN

Anonymous said...

musangka..

tau la kau penyokong tegar pembangkang..

ni tanah melayu, salah ke melayu memerintah?

mungkin kau tu x layak utk jadi melayu. x dapat bezakan yg elok ngan yg batil..


nani

Anonymous said...

musang xda negara lain sekolah cinak melambak mcm melaysia..dia iku kita ka ..kita ikut depa

nak ikut musangka nak ikut berjanggutka..
inilah delema..

kalu pas berdegil nak jgk bawak dap naik atas..maka hukumnya HARAM..
apa guna byk ulamak tp taktau ianya HARAM..

MAKA SIAPA YG DEPEND DAP BULEH DILANGGAK JUGAK..

MELETAK CHANGCE YG SGT TINGGI JADI PM ..AUTOMATIK HARAM..

MUSANG INI LAH MASALAH 'POLITIK ISLAM'

KUASA TAK BERKUASA LEBIH PENTING KA

ATAU

KUASA ISLAM TETAP TERJAGA LEBIH UTAMA

MANA LEBIH UTAMA ?
MANA LEBIH LONGGAK ?

Anonymous said...

Aku Undi UMNO

Anonymous said...

Andai kata DAPig memerintah TANAH MELAYU YG BERDAULAT NIE...
gerakan melayu berdaulat said..

Aku rela berputih tulang dari berputih mata..

Akan aku amuk dengan pahlawan panji panji hitam nusantara..

Tegak melintang lagi ku tawan
Inikan pula tegak berdiri

-Gerakan Melayu Berdaulat-

Anonymous said...

musangka said...

Jika DAP dikatakan parti cauvinis cina, UMNU pun cauvinis Melayu!

Apa ada beza?

Jika UMNU berjuang hak2 Melayu, salahkah DAP berjuang atas hak2 bukan Melayu?

Jadi, selagi ada UMNU, DAP tetap ada juga!

March 26, 2012 7:26 PM

------------------------------------

Iyalah tu Musangka, semua yang UMNO buat untuk bantu bumiputera semuanya salah, semuanya cauvinis dan penindas bukan bumiputera, hanya PAS, PKR dan DAP saja yang betul, PAS nak robohkan madrasah untuk buat shopping complex, betul dan bagus sangat, begitu juga dengan PKR dengan kuncunya PAS dan DAP yang menindas kanak-kanak nak berlatih bola sepak di padang awam pun, betul dan berhemah, kemudian DAP yang menjual tapak yang diperuntukkan untuk buat masjid pun betul dan mulia benar, semua yang dibuat oleh PAS, PKR dan DAP adalah betul semuanya, buatlah apa saja semua adalah betul belaka, cuma UMNO saja yang salah, buatlah apa pun semua salah, tolong bumiputera salah, kerjasama dengan parti bukan bumiputera untuk seimbangkan kepentingan bumiputera dengan bukan bumiputera pun salah, haram dan berdosa, sedangkan PAS menjadi pecacai suruhan DAP dan sekarang ini sanggup kerjasama dengan Yahudi adalah mulia semulia-mulianya.

Musangka, kalau UMNO cauvinis Melayu, tak akan ada menteri dari India dan Cina dalam jemaah menteri, malahan semua jawatan penting di semua sektor hanya akan berikan kepada orang Melayu/bumiputera saja, malahan sekolah cina dan tamil pun akan dihapuskan, itu kalau UMNO bersikap cauvinis Melayu, tapi UMNO tidak sebegitu, UMNO bersikap setiakawan, walaupun MCA dan Gerakan serta MIC kalah teruk dalam PRU 12, tapi UMNO tetap memberi sokongan dan bantuan untuk menguatkan ketiga-tiga parti itu, malahan UMNO tidak mengambil kesempatan untuk menindas bukan bumiputera kerana tidak menyokong Barisan Nasional pada PRU 12, semua kemudahan diberikan kepada semua kaum, subsidi semua kaum dapat, biasiswa semua kaum dapat, bantuan JKM, KEMAS dan sebagainya semua kaum dapat, BR1M semua kaum dapat, malahan KR1M pun semua kaum dapat menikmati hasilnya tidak pula dilarang bukan bumiputera dari membeli di KR1M, atau mengenakan harga yang berbeza yang lebih tinggi kepada bukan bumiputera semasa beli barang di KR1M, sama saja seperti bumiputera, cauvinis kepala otak kau sajalah Musangka.

Musangka, kau ni memang pengkhianat bangsa, kau memang jenis tak sedar diri, kerana politik sempit, jumud, asobiyah kau dengan PAS, kau sanggup musnahkan, kau sanggup jahanamkan, kau sanggup porak perandakan bangsa sendiri, inilah dasar manusia lupa daratan seperti kau dan PAS memang tak akan sedar diri kerana memang korang muka tak tahu malu dan muka perosak bangsa sendiri, korang memang pengkhianat yang muka tak tahu malu.

Penipu Rakyat adalah perosak, dasar komunis yang menindas masyarakat, ramai telah jadi mangsa, penduduk Kampung Buah Pala, penyewa rumah kerajaan di Selangor, kanak-kanak nak berlatih bola pun jadi mangsa Penipu Rakyat ini, malahan pelajar tadika KEMAS pun sanggup diainaya bila Penipu Rakyat sanggup menghalang kanak-kanak berkenaan gunakan balai raya untuk buat kelas tadika, sudah jelas Penipu Rakyat adalah komunis yang memangnya tak berhati perut, zalim dan tidak bertimbang rasa.

Wanredone said...

Tumpang lalu....Kepada mereka yang bercita cita nak jadi YB.

Parlimen dibubar : 4 Jun 2012 Isnin)

Hari Penamaan Calon : 11 Jun 2012 (Isnin)

Hari Pembuangan Undi : 24 Jun 2012 (Ahad)

25 Jun 2012 confirm jadi YB - Berapa ongkos, belakang kira!

Dari sekarang sehingga pembubaran parlimen (4 Jun), BN masih ada lagi 5 talian hayat official yang perlu digunakan sebaik mungkin....
1 Mei 2012 - Labour Day (Selasa)
5 Mei 2012 - Wesak Day (Sabtu)
30 Mei - Pesta Kaamatan, Sabah (Rabu)
1 Jun 2012 - Gawai Dayak (Jumaat)
2 Jun 2012 - Hari Keputeraan YDP Agong (Sabtu)
So spend ..... spend ..... spend..... until last cent! That's what Talian Hayat is for!
Good luck to our future YBs.....
Like · · Share

Anonymous said...

musangka said...

Ingatlah, segala kejayaan BN yg lepas2 adalah atas faktor kekangan terhadap informasi yg masih terhad tika itu. Radio, TV & newspaper je yg ada. Itupun di sumanya di gari olih pemerintah. Rata2 rakyat umpama berada di zaman gelap!

Kini, ledakan maklumat yg di pelopori olih pemikir2 baru telah menerangkan penglihatan tentang apa itu hak cipta terpelihara seseorang rakyat!

March 26, 2012 7:53 PM

------------------------------------

Iyalah tu Musangka, PAS lagi teruk tidak memberikan peluang kepada Dr. Hasan Ali untuk membela diri, tapi terus dipecat atas perintah dari DAPig lahanat tu.

Kemudian dalam Harakah pula kuat menipu, memfitnah dan membuat cerita-cerita dongeng untuk memburukkan kerajaan, harap serban saja ke sana ke mari, tapi perangai lebih buruk dari mat rempit.

Tak cukup dengan itu, Penipu Rakyat sibuk menyaman orang itu dan ini kalau mendedahkan kebenaran yang tidak disenangi oleh mereka, malahan Utusan Malaysia dan TV 3 telah pernah diainaya dan diboikot oleh Penipu Rakyat, walhal Penipu Rakyatlah yang mencanangkan kebebasan dalam menyebarkan maklumat, apahal nak menyekat Utusan Malaysia dan TV 3 dari menyebarkan maklumat pula sedangkan Harakah, Suara Keadilan, Malaysiakini, Malaysia Insider, Roket, serta bersepah-sepah akhbar Pakatan Rakyat menyebarkan macam-macam cerita dongeng tak apa pula, apa cerita ini Musangka, siapa yang menyekat kebebasan sebenarnya? Penyekat kebebasan sebenarnya adalah Penipu Rakyat yang suka menindas pihak lain yang membentangkan kebenaran yang tidak memihak kepada Penipu Rakyat, sebabnya Penipu Rakyat adalah komunis, semua benda yang mereka tak setuju, akan disekat, itulah sikap komunis, Penipu Rakyat adalah komunis sebab sekat dan ainaya pihak lain yang menerangkan kebenaran.

Anonymous said...

musangka said...

Bukti adanya kekotoran pd GE2 yg lepas ialah apabila kini, SPR dilihat begitu responsif pd perubahan. Berbagai pembaharuan dipamerkan utk GE akan dtg.

Kenapa? Kerana pembangkang semakin kuat suaranya rakyatnya. Sehingga BN terpaksa berhempas pulas bertranformasi, walau keindahannya hanya pd kulit!

March 26, 2012 7:32 PM

------------------------------------

Sebenarnya Penipu Rakyatlah yang indah di luar tapi buruk di dalamnya. Apa tidaknya lihat di Pulau Pinang peniaga kecil ditindas, kedai mereka dirampas dan dirobohkan, tapi pusat hiburan yang ada kegiatan maksiat termasuk yang songsang dibiarkan berleluasa, di Selangor pula kononnya nak kurangkan cukai, nak turunkan sewa rumah kerajaan, tapi cukai tak diturunkan pun, malahan sewa rumah kerajaan dinaikkan sampai 100%, tapi kemudahan yang diberikan macam lahanat saja, sekadar menindas penyewa saja.

Di Kedah, kononnya Kedah Sejahtera, tapi Madrasah Salihiah yang juga sebuah surau sanggup hendak dirobohkan untuk membina shopping complex, walaupun tapak madrasah itu adalah tanah wakaf dan ramai penduduk menentang perobohan madrasah itu, tapi PAS tak peduli dan akan terus dengan keputusan mereka nak robohkan madrasah itu juga, membangun bersama Islam apa kebendanya kalau madrasah pun sanggup dirobohkan untuk buat shopping complex? Dulu kalau Barisan Nasional nak robohkan masjid atau surau untuk dibina baru, bukan main PAS melalak sambil terkinja-kinja dan berguling-guling di jalanan menentangnya walhal Barisan Nasional robohkan masjid dan surau berkenaan untuk dibuat masjid atau surau baru yang lebih besar, luas dan selesa, tapi PAS tuduh itu kezaliman dan haram merobohkan surau atau masjid walaupun nak dibuat baru, tapi kalau roboh madrasah yang juga surau untuk buat shopping complex boleh pula sebabnya yang nak robohkan itu adalah PAS, jelas PAS adalah penipu dan tukang putar belit, apa yang diorang buat kononnya semua mulia dan betul walaupun mereka itu penindas dan perosak masyarakat.

Di Kelantan usah di kiralah, PAS mana tahu buat apa, sekadar ceramah ke sana ke mari, kemudian merampas tanah penduduk untuk kononnya dibuat ladang rakyat, tapi akhirnya dah jadi macam hak milik swasta pula. Tak cukup dengan itu hutan-hutan ditebang balaknya kononnya nak buat ladang rakyat, tapi lepas balak diambil, tidak ada pula ladang rakyatnya, malahan ada tanah berkenaan dipajak kepada syarikat bukan bumiputera termasuk dari Singapura, lihatlah betapa pandirnya PAS yang kononnya nak buat negara kebajikan, kepala otak korang sajalah.

Penipu Rakyat adalah komunis yang menindas masyarakat lepas menang pilihanraya, sebelum menang macam-macam dijanji, lepas menang rakyat diainaya dan ditindas. Tumbangkan Penipu Rakyat perosak masyarakat.

Anonymous said...

Wanredone said...

Tumpang lalu....Kepada mereka yang bercita cita nak jadi YB.

Parlimen dibubar : 4 Jun 2012 Isnin)

Hari Penamaan Calon : 11 Jun 2012 (Isnin)

Hari Pembuangan Undi : 24 Jun 2012 (Ahad)

25 Jun 2012 confirm jadi YB - Berapa ongkos, belakang kira!

Dari sekarang sehingga pembubaran parlimen (4 Jun), BN masih ada lagi 5 talian hayat official yang perlu digunakan sebaik mungkin....
1 Mei 2012 - Labour Day (Selasa)
5 Mei 2012 - Wesak Day (Sabtu)
30 Mei - Pesta Kaamatan, Sabah (Rabu)
1 Jun 2012 - Gawai Dayak (Jumaat)
2 Jun 2012 - Hari Keputeraan YDP Agong (Sabtu)
So spend ..... spend ..... spend..... until last cent! That's what Talian Hayat is for!
Good luck to our future YBs.....
Like · · Share

March 26, 2012 8:42 PM

------------------------------------

Ni sorang lagi tukang fitnah, buat berita yang mencetuskan ketidak tentuan dalam masyarakat adalah tidak baik, engko tahu mana tarikh-tarikh berkenaan? Sekadar mereka-reka untuk menimbulkan ketidak tentuan, memang dasar komunis macam Penipu Rakyat ni, mana ada hati perut, mana ada timbang rasa atau nak prihatin kepada kepentingan negara dan rakyat, mereka hanya pentingkan diri sendiri saja, apa nak jadi dengan rakyat dan negara boleh tendang tepi yang penting bagi Penipu Rakyat adalah untuk menang pilihanraya walaupun dengan cara yang keji seperti yang dibuat oleh mamat penipu sekor ni, dasar Penipu Rakyat adalah perosak masyarakat.

Anonymous said...

PR = Penipu Rakyat

PAS = Parti Asobiyah Se-Malaysia

DAP = Dasar Agen Perosak

PKR = Penipu dan Kelentong Rakyat

Penipu Rakyat dan parti gabungannya adalah komunis yang berbahaya, dasar tak guna yang suka merosakkan masyarakat. Jauhi Penipu Rakyat kerana mereka ini adalah dasar komunis yang hanya manis di mulut tapi busuk di hati, dasar perosak masyarakat dan pemusnah negara.

fairuzkhan said...

DAP ni memang anti melayu dan islam!!!yg nak sokong dia atas dasar kesamarataan go ahead!!!umno perompak ka pencuri ka gua tak tau..tp yg gua tau and memang dpn mata gua..memang melayu megah dibumi bertuah ini kerana UMNO!!!!harapkan pas ngan pkr???dah umno pari org melayu memang patut la umno bela org melayu...kalau dap nak bela kaum dia lantak pi la....dia dok laga sesama melayu secara halus tada org nampak!!!hitam metalik..melayu ketawakan melayu...berjaya tak dap???fikir la!!

Anonymous said...

Aku pun undi UMNO

Esperalzi said...

Mereka dah tau nak kalah, sbb tu mereka dah mula cari alasan kenapa mereka kalah..merekan reka2kan alasan...

Esperalzi said...

Mereka dah tau nak kalahm dah mula reka2 alasan kekalahan mereka..

Anonymous said...

UMNU dikatakan bersifat setiakawan?

PaP pap pap! Piiiraaahhhh!

Setiakawan penyangak namanya tu, sampai lingkup punah ranah MCA,Gerakan & MIC!

Tahu tak apa kata ahli2 penyokong 3 parti setiakawan UMNU tu?

"Ini suma UMNU punya pasal!"

UMNU ni cauvanis Melayu yg hanya pentingkan diri sendiri. Yg dlm poket depa penuh dgn gula2!

Anonymous said...

komentor 'Penipu Rakyat'
begitu berkobar2.. harap sebulan dua sblum yg xtahu bila ...jom kita berjihat full time..aku pung da pikir masak2.. selendang kuning..haikal 7 lapis...perusuk besi... da lama sgt ditinggalkan... kurang pd mrk yg mmerlukan kita tolong yg mana boleh..

aku sgt bimbang betui pasai
Dog And Pig ni...kalu depa bcita2 setakat penang mcm mca gerakan xpa... ini mereka berhajat suatu yg lebig besar lg..TPM tuuu. suatu yg diluar kotak tuuu..

Anonymous said...

komentor 'Penipu Rakyat'
begitu berkobar2.. harap sebulan dua sblum yg xtahu bila ...jom kita berjihat full time..aku pung da pikir masak2.. selendang kuning..haikal 7 lapis...perusuk besi... da lama sgt ditinggalkan... kurang pd mrk yg mmerlukan kita tolong yg mana boleh..

aku sgt bimbang betui pasai
Dog And Pig ni...kalu depa bcita2 setakat penang mcm mca gerakan xpa... ini mereka berhajat suatu yg lebig besar lg..TPM tuuu. suatu yg diluar kotak tuuu..

Anonymous said...

Orang melayu yg sokong dap ni memang bangang...cuba dia pegi singapore lps tu mintak nak jadi president conform xdpd...tu baru singapre x pegi china lagi...ni dah ada negaa elok2 nak suruh bqngsa asing juga jadi PM kan bangang tu..ia sama mcm kau ambik sekor org cina kat tepi jln lps tu kau suruh dia jadi ketua keluarga dekat dlm rumah kau....mesti org akan ckp kau bangangkan....

Anonymous said...

cuba kita
cuba kita
cube pegi singpork

ada jumpa harakah??
ada jumpa keadilan bersepah2

dah lupa cina larik lintang pukang masuk jb..
di negeri PAP..Sapa ckp lebih2 akan mati muflis..lu tak tau lg apek musang...
'''

Anonymous said...

musangka adalah seekor musang yang paling bodo dalam dunia

Suara Baru said...

Assalamualaikum tuan, mohon pautkan blog SB di blog tuan ye..

Anonymous said...

Aku baru nak undi umno

Anonymous said...

Sy pun undi umno...tak sanggup nk suh cina memerintah...tgk dekat opis2 jek la..klu dpt cina jd boss kaum dia jek yg naik gaji bnyk n pnagkat...dlm 100 cina adalah satu melayu terselit...x boleh bygkn malaysia jd cm singapore....x nak...x nak...