Friday, April 20, 2012

SEBARAN SEGERA : KIT SIANG PENCETUS SEBENAR 13 MEI !

14 comments:

Anonymous said...

SEMUA ORANG DAH TAHU SIAPA SI LAKNATULLAH NI.
TAPI ADA JUGA MELAYOOOO YANG SANJUNG DAN SOKONG DIA DAN DAP.
MEREKA MELAYOOOO YANG PENTING KAN DIRI NAK KUASA DAN KAYA.
MEREKA TAK PEDULI NASIB BANGSA DAN ANAK CUCU.
LAKNATULLAH NI LAH YANG AKAN MAKAN MELAYU.
APA KOMEN ASPAN DAN ARIFF.
JADI LAH ORANG YANG CERDIK DAN TAJAM AKAL.

Anonymous said...

Orang Melayu yang SOKONG DAP harus BERASA MALU KEPADA BANGSA SENDIRI.
Sanggupkah ANDA DI gelar PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA.
WAALAHUALAM.

Anonymous said...

Sesuatu yg perlu di sebarkan seluas-luasnya demi menginsafkan orang Melayu.Kita cukup sedih sekarang kerana ramai Melayu yg sudah malu mengaku Melayu,ramai Melayu yg sudah bersaudara dgn bukan Melayu tapi mencemuh dan menolak persaudaraan sesama Melayu sendiri.Orang-orang seperti Nik Aziz dan Anwar perlu diajar dan jatuhkan demi prpaduan Melayu.

Anonymous said...

Pelaku seks bersama Chinadoll sudah ditemui, gambaran diambil ketika pelaku sedang melilit tisu pada anunya....

http://adf.ly/7cW8l

Anonymous said...

ALLAH BILA DIA HUKUM MELAYU HABIS SEMUA NANTI
DIA AKAN BIAR DAP NAIK BERKUASA

BARU UMAT ISLAM TAHU ERTI MAHU BERSATU

Anonymous said...

Sebarkan....

Anonymous said...

Bersatu teguh, bercerai roboh.
Kuatkan IMAN sebagai SEORANG Muslim,
Dan bertakwalah PADA ALLAH SWT.
Janganlah jadi golongan ALKAFIRUN.
SEsat jalan BALIK lah............
MELAYU PERLU BERSATU

Anonymous said...

Cari sponsor, kita burn cerita ini dlm CD dan kita sebarkan sebanyak mungkin kepada org Melayu yg tak ada access internet

Tun Teja said...

1. Peristiwa yang sangat memilukan hati orang Melayu. Aku pun orang Melayu, sudah tentu aku mengutuk kekejaman LKS. LKS tidak harus hidup dengan kekayaan kroninya lagi. LKS tidak harus berpolitik lagi.
2. Kita mesti balas dendam kepada partinya DAP dan Pakatan Rakyat. Kita mesti berjihad, berlawan habis-habisan terhadap petualang Melayu yang berpaling tadah kepada bangsa sendiri.
3. Aku sebut lagi, nama-nama seperti petualang PKR, anwar, hadi awang, n.ajis, khairil anak Khir Johari dari DAP, dan semua banduan adlin ali, safwan anang, dan banyak lagi pemimpin Melayu yang berpaling tadah. Mereka bersekutu dengan pemimpin cina LKS yang rasis ini, manusia yang mahu menghabiskan riwayat orang Melayu di bumi tanah Melayu ini.
4. Tolak Pakatan Rakyat dan ingat, undi BN.

Anonymous said...

Kami dari PAS tertipu. TK Datuk Zul.
Walaupun kami X sokong BN, kami janji tak akan undi PAS dan PKR selagi bergabung dengan DAP laknatullah....

Juara Wira said...

takpe la kit siang dan guan eng pun dah insaf skrg..malah sudah mula menghayati islam..ini semua jasa Parti Ambiga Srenevasan(PAS).semoga menjelang pru13 ni PAS dapat memujuk anggota DAP untuk memeluk islam secara beramai ramai..setelah hampir 4 tahun takkan seorg pun tak dpt diislamkan tok??ko tu layak berkokok dalam sangkar je la tok ajis oiii!!!!

Anonymous said...

saat dan ketikanya yang di nanti nanti dan ditunggu tunggu telah sampai....SEBARKAN cerita ini!!!!generasi melayu pasca 13 mei perlu di sedarkan....siapa itu cina sebenarnya....

Anonymous said...

Dengan nama Allah aku nak bagitau cerita sebenar, ini berlaku pada 19.04.2012 disatu Pusat Sementara jentera pilihanraya PAS ditempat aku, mana2 tak mau kasi tau, tetapi didalam kawasan Parlimen Baling.

Seorang Ahli kuat PAS dari kampong besebelahan telah merentap turun bendera2 DAP yang dipasang dikawasan pondok tersebut dan dipijak2 bendera DAP tersebut dengan nada keras beliau berkata, "Ini bendera puak2 Kafir jangan nak campur2, kalau ada orang2 PAS tanya kata aku yang turunkan,".

Apa motif sebenar menjadi tanda tanya?. yang jelas mana2 Pusat Sementara P/Raya dikawasan berdekatan dah tak berani nak pasang bendera DAP semasa ini.

Anonymous said...

LIM KIT SIAL AGEN BINTANG TIGA!!