Saturday, May 5, 2012

AGENDA DI BELAKANG BERSIH.

BERSIH DEDAHKAN AGENDA JAHAT PEMBANGKANG

Rusuhan peserta perhimpunan haram Bersih 3.0, Sabtu lalu, bukan sahaja telah menyerlahkan wajah sebenar pembangkang terutamanya Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dalam mengejar impian hidupnya untuk menjadi Perdana Menteri.

Malah Bersih membuka mata dan memberi peluang kepada rakyat untuk melihat sekelumit daripada perancangan jahat pembangkang jika berpeluang memerintah negara.

Anwar akan sanggup membuat apa sahaja, walaupun membakar lebur negara dan bangsanya sendiri, asalkan beliau menjadi Perdana Menteri.

Dari satu sudut, Bersih boleh dikatakan satu rahmat kepada rakyat kerana mereka kini sedar siapa Anwar dan apakah kemampuan pembangkang sekiranya mereka diberi kuasa.

Bersih telah dijadikan alasan bagi PKR, PAS dan DAP untuk melancarkan serangan terhadap kerajaan pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dengan tujuan untuk menumbangkannya.

Ia sebenarnya bukan untuk menuntut penambahbaikan dalam proses pilihan raya tetapi satu agenda tersusun pembangkang untuk mengambil alih pentadbiran negara secara kekerasan ala revolusi.

Anwar pernah menyatakan hasrat agar 'Arab Spring' ang berlaku di beberapa negara Arab yang menumbangkan kerajaan Mesir, Libya dan Tunisia juga akan berlaku di Malaysia.

Beliau mengharapkan perhimpunan Bersih pada 28 April lalu mempunyai cukup momentum untuk menjatuhkan pimpinan Datuk Seri Najib.

Malang bagi Anwar kerana dengan berkat ketangkasan dan kecekapan pihak keselamatan, segala onar yang dirancang mereka digagalkan.

Perarakan besar-besaran oleh penyokong DAP dan keganasan ang dilakukan oleh peserta Bersih, melayangkan kembali memori generasi rakyat Malaysia yang hidup dan melalui peristiwa berdarah 13 Mei 1969.

Apa yang berlaku pada perhimpunan Bersih anjuran Pakatan Rakyat saling tidak tumpah dengan apa yang berlaku pada rusuhan kaum 13 Mei, 43 tahun lalu.

Imej ini kini mahu ulangi semua oleh DAP dengan bantuan, kuncu-kuncuya, PKR dan PAS.

Malah Anwar dengan licik cuba lari daripada kenyataan bahawa dia dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang  bertanggungjawab mengarahkan agar peserta Bersih merempuh halangan di Dataran Merdeka.

Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dengan tepat menyifatkan Anwar sebagai orang yang membaling batu sembunyi tangan.

Walaupun pembangkang menafikan sebarang pembabitan dalam penganjuran Bersih tetapi pengakuan PAS bahawa parti itu membiayai peserta-peserta yang didatangkan dari seluruh negara mendedahkan rahsia sebenar motif perhimpunan haram itu.

Paling mengejutkan, Anwar membiayai sekumpulan 'pemantau' yang dibawa daripada enam buah negara untuk mengutuk kerajaan Malaysia serta memperlecehkan sistem pilihan raya yang dikendalikan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya sejak merdeka lagi.

Ini menjadi bukti kukuh bahawa Anwar tidak teragak-agak untuk menggunakan khidmat kuasa asing untuk mencampuri urusan politik Malaysia, selagi ia memberi keuntungan kepadanya. 

Untuk mendapat sokongan negara luar terutamanya blok Barat, Anwar mengaitkan kerajaan Malaysia dengan kekejaman Stalin dan Hitler.

Sesuai dengan pendirian Anwar yang menyokong fahaman Zionisme dan Israel, dengan menimbulkan nama dua tokoh yang dikaitkan dengan kejaman terhadap kaum Yahudi, beliau cuba meraih sokongan masyarakat Yahudi yang berpengaruh.

Apa pun Bersih telah berjaya menelanjangkan tembelang dan kelentong Anwar dan pemimpin-pemimpin pembangkang.



61 comments:

Anonymous said...

PERUSUH BERSIH 3.0 TERBUKTI SPESIS PRO YAHUDI.
ALANGKAH BODOHNYA JUAK-JUAK FUCKATAN YANG MUDAH TERTIPU DENGAN AGENDA YAHUDI.

SESUNGGUHNYA KUASA ALLAH MENGATASI SEGALA-GALANYA. JIKA TELAH DITAKDIRKAN ANWAR IBRAHIM TAK AKAN JADI PM, DOKONG DAN SANJUNG SI PENIPU TU, DIA TAK AKAN JADI PM.

PERCAYA PADA KADAQ & KADAR ADALAH RUKUN IMAN.

Anonymous said...

GAP,
Saya sudah baca tulisan RPK dalam MT bertajuk "Now that Bersih is over (part 6) dan pautan kepada rencana mantan Tun Dr M bertajuk " Bersih 3" dan juga rencana tulisan Abdar Rahman Koya (Harakah Daily)bertajuk "In defence of storming the barricades at Dataran". Semua ini menerangkan tujuan Bersih 3 sebenarnya. Boleh tak GAP terjemahkan semua tulisan ini agar ramai lagi dapat memahami apa yang tersirat di sebalik Bersih 3. Rencana ini semua telah di tulis dalam bahasa Inggeris. ln

Anonymous said...

Having won 4 States, they claimed that the election was frought with manipulations. They should if they believed the election was not clean, cleanse themselve of their MP and ADUN seats, or better still, dissolve the States' Assemblies that they have won. Calling the election as being not clean while at the same time have no shame whatsoever in holding to the won election seats.
How on earth people couldbe easily misled.
There are legal channels if one is not satisfied. They say that the court is not independent but at the same time refused to acknowledged that Dato Seri Anwar was acquited not once against Azizan and Saiful. They claimed that the court is not independent but have no shame to use the court for defamation actions agst those who speak ill against them. Again, their freedom of speech sulks - u speak ill agst them, they sue u.

Anonymous said...

Apa-apapun BERSIH 3.0 telah berjaya mengkelam-kabutkan umno & menakutkan najib serta kuncu-kuncunya. Nampaknya penangan BERSIH 3 benar-benar menunjukkan sokongan rakyat Malaysia yang berbilang bangsa kepada PR semakin ampuh . Bye-bye umno & BN , ungkapan yang paling sesuai untuk UMNO. Hidup PR, Hancur UMNO & BN

Anonymous said...

Nnon 10:41 am,
Kau ni sihat ke tidak hari ni... sengal betulkau ni...
Kau tau tak perusuh-perusuh yg gambar mereka telah disiarkan dalam ahkbar semuanya telah hilang teloq...

Hari tu bila ramai-ramai, dialah pejuang, sekarang semuanya dah jadi keluang, sembunyi kat gua... takut kena tangkap.... pengecut macam Anwar Ibrahim juga...

Anonymous said...

Syabas kepada BERSIH 3. Anda adalah wira-wira untuk menuntut keadilan dalam pilihan raya. UMNO & BN sudah tentu berada dalam ketakutan yang amat sangat kerana jika pilihanraya dilakukan dengan adil sudah tentu mereka akan kehilangan kuasa. Syabas & tahniah sekali lagi . semoga pengorbanan yang dilakukan oleh peserta-peserta BERSIH 3 ini akan diberi ganjaran yang mulia oleh Allah S.W.T.

Anonymous said...

Anon 10:47
Lambang penyokong UMNO yang tertekan dengan kejayaan BERSIH 3 yang mencatat sejarah perhimpunan yang paling besar.

Anonymous said...

Having won 4 States, they claimed that the election was frought with manipulations. They should if they believed the election was not clean, cleanse themselve of their MP and ADUN seats, or better still, dissolve the States' Assemblies that they have won. Calling the election as being not clean while at the same time have no shame whatsoever in holding to the won election seats.
How on earth people couldbe easily misled.
There are legal channels if one is not satisfied. They say that the court is not independent but at the same time refused to acknowledged that Dato Seri Anwar was acquited for the charge against Azizan and recently against Saiful. did Azizan and Saiful claimed that the court is not independent??

They claimed that the court is not independent but have no shame to use the court for defamation actions agst those who speak ill against them. Again, their freedom of speech sulks - u speak ill agst them, they sue u.

Anonymous said...

Anon 10:48 am,
Kau ni aku tak perasan yang majoriti rakyat benci kat BERSIH 3.0.

Jangan begitu taksub dengan bersih yang jijik tu.

Jagalah negeri-negeri yang diperintah Fuckatan tu baik-baik, sebab di PRU 13 akan datang, semuanya akan jatuh semula ke tangan BN.

Anonymous said...

Anon 10:41 and 10:48 - your comments are really BASTARD.

Your leader Anwar Ibrahim and the whole Pakatan Rakyat leaders are BASTARD too.

Ambiga is your BABI GILA leader (not
gila babi).

Please fuck off from this blog.

See you after the next 13 election.

Anonymous said...

JUAK YANG PRO YAHUDI ADALAH MUSUH ISLAM...

TAK PAHAM KE JUAK FUCKATAN!!!!!!

Anonymous said...

BERSIH dari "politik kotor ala-zionisme UBN" menerusi SPR!!!!

contoh 1:
SKANDAL SENARAI PENGUNDI SPR?
Pertambahan 316,000 Pengundi Baru Di Selangor Diragui

SHAH ALAM,27 MAC : Pertambahan jumlah pengundi baru yang amat mendadak di Selangor untuk Suku Ketiga 2011 berjumlah 316,788 berbanding daftar pemilih induk 2008 mengejutkan pimpinan Pakatan Rakyat di Selangor seraya menyeru pihak Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) memberi penjelasan secara professional berkenaan perkara itu segera.

“Kita merasa sedih dengan kejadian wujudnya pengundi dari luar, kerana masa depan negara ditentukan oleh orang-orang asing,dan kita tahu bagaimana Mykad diberi kepada bukan warganegara, jadi saya harap perkara ini dipandang serius, ” katanya.
Rekod Daftar Pemilih Terkini Suku Tahun Ketiga 2011 menunjukkan pertambahan pengundi baru di Sabak Bernam ialah 5,711, Sungai Besar 6,049 , Hulu Selangor 15,481, Tanjong Karang 4,307, Kuala Selangor 10,083, Selayang 16,189, Gombak 15,467, Ampang 9,467, Pandan 13,175, Hulu Langat 23,334, Serdang 23,748, Puchong 19,772, Kelana Jaya 13,714.
Manakala di Petaling Jaya Selatan berlaku pertambahan sebanyak 4,143, Petaling Jaya Utara 5,603, Subang 27,765, Shah Alam 15,417, Kapar 21,606, Klang 11,702, Kota Raja 22,256, Kuala Langat 17,172 dan di Sepang 14,627.-tvs


Komen:
UMNO/BN semakin terdesak & kantoi .. sanggup gadai hak kerakyatan & kuasa mengundi kepada bangsa asing?

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Aku tunggu juga ulasan dari blog-blog UMNO pasal perbicaraan yang berlangsung di Perancis sekarang berkaitan kapal scorpene. Takut bebeno deme, hehehe

Anonymous said...

BERSIH 3.0 adalah bonus kepada BN.PR amnya dan Anwar Ibrahim khasnya semakin kusut. Segala belang dan tembelang terserlah. Anwar Ibrahim semakin kalut. Ketika Bersih 1 diadakan Anwar Ibrahim menggunakan HINDRAF sebagai perisai. Hindraf terus Anwar gunakan sehingga PRU12. Selepas janji palsu 'KG BUAH PALA', kaum India mula meninggalkan Anwar Ibrahim. Bersih 3.0 manampakan sokongan Cina bertambah. Anwar Mengambil kesempatan untuk menarik sokongan Cina dengan mengeluarkan kenyataan dia sanggup menerima DAP dan segala nasihat Lim Kit Siang. Disengajakan atau tidak, Anwar Ibrahim telah melupakan sumbangan PAS dalam bersih 3.0. Anwar Ibrahim TIDAK memerlukan PAS kerana dia tahu PAS adalah rakan paling lemah dari banyak aspek. PAS tidak berani menyoal Anwar Ibrahim kerana PAS sudah banyak terhutang budi kepada Anwar Ibrahim. PAS telah mengesahkan bahawa mereka hanya dipergunakan dan rela digunakan oleh Anwar Ibrahim dan DAP asalkan dapat terus menumpang glamour.
Pemimpin2 PAS hari ini amat lemah dari segi pemikiran dan tindakan sehingga tindak tanduk mereka lebih banyak merugikan PAS sendiri.

Anonymous said...

Anon 10:59 am,
Kenape la kau sibuk dengan citer kat perancis yang tak betul tu...

Baik kau cari video `blowjob; yang pelakonnya serupa/mirip sangat dgn ABA...

Anonymous said...

Anonymous said...

Anon 10:48 am,
Kau ni aku tak perasan yang majoriti rakyat benci kat BERSIH 3.0.

Jangan begitu taksub dengan bersih yang jijik tu.

Jagalah negeri-negeri yang diperintah Fuckatan tu baik-baik, sebab di PRU 13 akan datang, semuanya akan jatuh semula ke tangan BN.
May 5, 2012 10:55 AM
---------------------------------
Komen utk sedap hati saja. Realitinya UMNO & penyokongnya amat takut sekarang sokongan rakyat terhadap PR semakin melonjak lebih-lebih lagi selepas BERSIH 3. Nampaknya najib kena hulur rm500 lgi utk tarik balik pengundi. Duit rm500 hari tu sudah dibelanjakan oleh rakyat Malaysia utk hadir ke BERSIH 3.0 . Mudahnya Najib ditipu oleh rakyat. Kasihan PM ku..huhuhu

Anonymous said...

Yakin rampas Selangor guna warga asing?

KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkeyakinan merampas Selangor pada pilihan raya umum ke-13 mungkin berdasarkan usaha memanipulasi daftar pemilih di negeri itu.

......

INIKAH CARA POLITIK UMNO/BN SELAMA INI?

rakyat sudah sedar...... penipuan UBN selama ini...

Anonymous said...

Anwar dan ambiga manusia yang x bertanggungjawab , x jujur dan x amanah...anwar munafik, ambiga kafir laknatullah..

Anonymous said...

Anonymous said...

BERSIH 3.0 adalah bonus kepada BN.PR amnya dan Anwar Ibrahim khasnya semakin kusut. Segala belang dan tembelang terserlah. Anwar Ibrahim semakin kalut. Ketika Bersih 1 diadakan Anwar Ibrahim menggunakan HINDRAF sebagai perisai. Hindraf terus Anwar gunakan sehingga PRU12. Selepas janji palsu 'KG BUAH PALA', kaum India mula meninggalkan Anwar Ibrahim. Bersih 3.0 manampakan sokongan Cina bertambah. Anwar Mengambil kesempatan untuk menarik sokongan Cina dengan mengeluarkan kenyataan dia sanggup menerima DAP dan segala nasihat Lim Kit Siang. Disengajakan atau tidak, Anwar Ibrahim telah melupakan sumbangan PAS dalam bersih 3.0. Anwar Ibrahim TIDAK memerlukan PAS kerana dia tahu PAS adalah rakan paling lemah dari banyak aspek. PAS tidak berani menyoal Anwar Ibrahim kerana PAS sudah banyak terhutang budi kepada Anwar Ibrahim. PAS telah mengesahkan bahawa mereka hanya dipergunakan dan rela digunakan oleh Anwar Ibrahim dan DAP asalkan dapat terus menumpang glamour.
Pemimpin2 PAS hari ini amat lemah dari segi pemikiran dan tindakan sehingga tindak tanduk mereka lebih banyak merugikan PAS sendiri.
May 5, 2012 11:03 AM
-----------------------------------

Komen untuk menyedapkan hati yang gundah gulana.Teringat aku semasa PRU-12 , semua molek bagi BN ,bila ditanya PAk Lah. last-last hilang majoriti 2/3 di Parlimen . Begitu mudahnya pemimpin UMNO ditipu oleh pengantnya. alahai UMNO..

Anonymous said...

Anonymous said...

Anon 10:59 am,
Kenape la kau sibuk dengan citer kat perancis yang tak betul tu...

Baik kau cari video `blowjob; yang pelakonnya serupa/mirip sangat dgn ABA...
May 5, 2012 11:03 AM

--------------------------------
Takut & tertekan nampak. Kalau tak betul pergilah jadi saksi kat mahkamah Perancis utk bersihkan nama.kasihannya UMNO. Luar & dalam tembelang UMNO telah pecah

Anonymous said...

Di penang Ada penambahan pengundi baru x kecoh pun.. PR dah takut huhuhuhu

Anonymous said...

Takut bendenye yop.. Benda x betul...

JoN said...

kehkehkeh..penjilat2 tegar Fuckatan Rogol dh ketaq beb kehkehkeh.. lu worang membebel la apa yg patut, sbbnya kami x amik pusing pun komen lu worang sbb kami tau lu worang bkn tau pa yg korang komen sendiri tu pun.. jadik gua di sini gua nk amik kesempatan mengucapkan sayonara to PR after pru13 nnti..

Anonymous said...

Najib semakin takut & tertekan selaps BERSIH 3 & perbicaraan scorpene ini. Patutlah aku tengok muka Najib tak ceria & takut semacam je bila berucap.

Anonymous said...

SETAN-SETAN PR AKAN BERKUMPUL DIANGSANA, JOHOR PETANG INI....

Johor: Himpunan TANAH 5 Mei Di Angsana

GABUNGAN Tanah Rakyat (Tanah) yang terdiri daripada NGO dan Parti Politik telah bergabung tenaga untuk menganjurkan satu Himpunan Tanah Rakyat pada sabtu 5-5-2012 jam 2 petang di plaza Angsana, Johor Bahru.

Jangkaan kehadiran adalah 30 ribu orang yang akan memberikan sokongan khususnya daripada Negeri Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Pahang. Pimpinan utama NGO dan Pakatan Rakyat seperti Sastrawan Negara Dato A Samad Said, Presiden PAS Dato Seri Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang, Ketua Pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim dan Ketua Menteri Pulau Pinang Y.A.B Lim Guang Eng akan turut bersama dalam himpunan ini.

Tujuan utama Himpunan Tanah Rakyat ini adalah untuk mendesak pihak kerajaan-kerajaan negeri sebagai pihak bertanggungjawab terhadap tanah dan pihak kerajaan persekutuan yang mengubal Akta Pengambilan Tanah 1960 dan Kanun Tanah Negara 1965 menyelesaikan masalah-masalah tanah yang telah membebankan rakyat selama ini. Pihak kerajaan negeri perlu merangkan satu mekanisma dan plan bertindak untuk menyelesaikan masalah tanah yang berlaku.

Johor dijadikan tempat himpunan ini kerana terdapat terlalu banyak isu berkaitan tanah berada di Negeri Johor. Bermula daripada isu pengambilan tanah Gelang Patah untuk tujuan pembinaan Pelabuhan Tanjung Pelepas, terlepasnya Pulau Batu Putih kepada Singapura, penguasaan Singapura terhadap Pulau Pisang, Pontian, penjualan tanah Keretapi Tanah Melayu(KTM) kepada Singapura tanpa kerelaan rakyat Johor, pengambilan tanah Pengerang untuk tujuan projek petrokimia, pejualan tanah strategik negeri Johor oleh Kumpulan Prasarana Rakyat Johor(KPRJ) kepada Dato Lim Kang Hoo, pengusiran peneroka bandar di Kempas tanpa pampasan, penindasan terhadap peneroka Felda Cahaya Baru, tuduhan penipuan Menteri Besar Johor terhadap bekas penduduk SEDC, Tampoi, ancaman pengusiran peneroka bandar di Skudai Kiri, projek terbengkalai Taman Perumahan Taman Desa Kempas atas tanah kerajaan negeri, manipulasi tanah diperingkat daerah dan banyak lagi. Isu ini telah melibatkan puluhan ribu rakyat yang telah, sedang dan akan ditindas oleh pihak-pihak tertentu.

Terdapat sepuluh tuntutan tanah rakyat untuk desakan khususnya kepada pihak Kerajaan Negeri Johor :

1. Ketelusan Pengurniaan Tanah.
2. Rampas Tanah Penyeleweng.
3. Hentikan Pengurniaan Tanah KPRJ/Kroni.
4. Selamatkan Tanah Rizab Melayu.
5. Wartakan Tanah Rizab Orang Asal.
6. Keadilan Pampasan Tanah.
7. Kurangkan Birokrasi Tanah.
8. Hentikan Manipulasi Tanah.
9. Pemilik Tanah Miliki Ekuiti Projek Mega.
10. Selesaikan Projek Rumah Terbengkalai.

Gabungan Tanah Rakyat (Tanah) yang dipengerusikan oleh Sdr Mazlan Bin Aliman akan membuat aktiviti mobilisasi bagi membangkitkan kesedaran kepada rakyat untuk sama-sama turun dalam himpunan ini. Antaranya adalah seperti :

1. Perlancaran Himpunan Tanah Rakyat di Plaza Angsana pada rabu 25hb April 2012 jam 12.30 tengahari.
2. Road-show seluruh Negeri Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Pahang.
3. Penyerahan Memorandum di pejabat-pejabat Tanah Daerah
4. Sokongan terhadap Himpunan Bersih 3.0 pada 28hb April 2012 di Kuala Lumpur.
5. Konvoi Himpunan Tanah Rakyat

Seluruh Rakyat Malaysia yang bersimpati dengan rakyat yang tertindas khususnya di Johor dijemput hadir beramai-ramai ke himpunan ini.

Yang Benar,

SUHAIZAN BIN KAIAT
Setiausaha
Gabungan Tanah Rakyat (TANAH)
019-7285174

Anonymous said...

Anon 11.48am,

Oi bongok, memandai hentam kromo cakap najib semakin takut.

Oi babi, kalau najib takut, dia lari..kalau tak pun diam membisu seribu bahasa mvm anwar dan assmin buat.

Takut je..larik!!!!
Takut je..marah marah wartawan.
Jam omegay ada takde pun takut nak jawab. Tergagap gagap mcm khalid gagap.

Tgk betul betul muka nuar berahi. Keroh nak mampos.. Itu la wajah yg hilang cahaya. Wajah org bersalah.

Ptuih ko la bongok. Keldai yahudi..!

Anonymous said...

Bagus juga Bershit ni..

Media luar yg cuba disogokkan dgn agenda bahwa kerajaan mcm pemerintahan stalin dan hitler nampak dgn jelas siapa sebenarnya stalin dan hitler..

Dia lah manusia yg tamak haloba. Manusia yg menipu dan membohong menjadi makanan. Manusia yg suka tibai bini org, lobang bontot orang.

Anwar ibrahim mana lu mau lari? Tembelang sudah pecah..

LIWAT TETAP LIWAT. ia disahkan berlaku. Anwar ibrahim pemain lobang bontot.

Hehehehe...

Anonymous said...

Bersiah 3.0 telah mebuatkan penyokng atas pagar macam aku yg selama ni tak pernah pernah nak pegi keluar mengundi berjanji akan keluar mengundi.

Siapa pilihan kami?

Undi adalah rahsia. Yang penting kami mahu kestabilan, keamanan. Boleh pegi keje tiap tiap pagi, boleh pegi solat dgn tenteram.

Anonymous said...

Malaysia Kini hari ini menghasut lagi. Apakah harus dilakukan untuk mendiamkan laporan-laporan dari pemberita anak haram jadah?

pemerhati said...

Aku tak fikir agenda bersih ni berjaya. Kerana apa?

Usia demo kurang 12 jam. Sedangkan demo di mesir, memakan masa yg sgt lama. Berminggu.

Cuma 30k yg menyertai bersih 3.0 sedangkan tiada sekatan utk pegi pun ke KL. Diharapkan 500k. Di mesir, berjuta yg turun ke jalanraya.

Besih mendakwa mereka bebas dari unsur politik. Tetapi yg kita nampak pemimpin pembangkang sangat overshadow Ambiga.

Ambiga pulak terang terangan mengaku sumber dana dari sumber yg berpaksikan yahudi dan anti Islam. Majoriti rakyat malaysia beragama Islam. Sbb itulah majoriti org Islam tidak dapat menerima sumber ini.

BN mengambil peluang ini utk menyatakan apakah agenda sebenar BERSIH. Siapa sebenarnay di belakang BERSIH.


Sekadar pemerhati.

Anonymous said...

BERSIH memberikan keuntungan yg sgt besar kepada BN.

Topeng BERSIH telah terlucut dgn sendirinya. Ianya bukan utk menuntut pilihanraya yg adil.

Memudahkan kerja BN utk mengecam dan memburukkan reputasi Anwar Ibrahim yg memang sudah calar balar.

Lagi mudah utk membuka topeng Ambiga yg mengaku menerima dana yahudi utk menumbangkang kerajaan yg sah.

Hari ini, Ambiga, Anwar dan lain lain saling menuduh. Bukti bukti siapa yg provok, siapa yg memulakan kekecohan byk di bentangkan di alam cyber ini.

Ini realiti. Cakap la apa sekalipun..LIWAT TETAP LIWAT.

Heh.

Anonymous said...

MAT SABU MENIPU....

Anonymous said...

Hadits Nabi Muhammad SAW Tentang Orang-Orang Munafik :
“Tanda orang-orang munafik itu ada tiga keadaan. Pertama, apabila berkata-kata ia berdusta. Kedua, apabila berjanji ia mengingkari. Ketiga, apabila diberikan amanah (kepercayaan) ia mengkhianatinya”.(Hadist Riwayat Bukhari dan Muslim).

Anonymous said...

Hahaha..

Tergelak aku tgk anwar tergagap nak jawab soalan peserta BERSIH sendiri.

Adoi la...padan dgn muka. Azizah terkedu, assmin tekezut membisu.

Hambik kau..

Anonymous said...

Najib semakin takut & tertekan selaps BERSIH 3 & perbicaraan scorpene ini. Patutlah aku tengok muka Najib tak ceria & takut semacam je bila berucap. Muka pucat beb.Pencacai umno, kau org tolonglah bagi air penawar kat Najib tu. Tak ada seri langsung muka najib tu. Muka org bersalah. hehehe

UMNO PARTI PENJARA said...

Utusan Malaysia Wajib Tubuhkan segmen... sex - gay dan lesbian jika mahu tingkatkan jualan ( Lihat sendiri bukti Transformasi 1 Malaysia Berjaya )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5
6~BUKTI 6

Jangan segan2... Utusan Malaysia Pasti Boleh Buat!!



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Ke-7 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Anonymous said...

Anwar semakin takut & tertekan selepas BERSIH 3 & perbicaraan rayuan LIWAT. Patutlah aku tgk muka Anwar tak ceria & takut semacam je bila berucap. Muka pucat lesi, keroh nak mampos. Pencacai yahudi,kau org tolonglah bagi air penawar kat kote bengkok tu. Takde seri langsung lagi keroh muka anwar tu. Muka org bersalah. Hehehehehehehehehehehe

Anonymous said...

anon 1:50

Hang bermimpi di siang hari...muka yg x dak seri aku tgk ialah anwar aljuburi (pinjam kata mat sabu)...mungkin dia byk dosa kot. Jam omega pun x tunjuk2 lg..

Anonymous said...

Kasihan najib. Azab dari Allah sudah nampak satu persatu. Satu persatu perbuatan terkutuk najib sudah terbongkar

Anonymous said...

Kasihan najib. Azab dari Allah sudah nampak satu persatu. Satu persatu perbuatan terkutuk& terkeji najib sudah terbongkar

Anonymous said...

syukurlah ada bersih 3 ini kita dapat melihat keikhlasan pemimpin yang benar-benar berjiwa rakyat patut kita hormati dan sanjungi dan janganlah sekali-kali sokong pemimpin yg sukakan keganasan, kerosakan tidak menyayangi anak bangsa sendiri, cubalah fikir jika ada kematian semasa rusuhan tersebut betapa kesedihan yang akan ditanggung ahli keluarga mangsa yang tidak akan dapat ditebus dengan apasaja tak payah fikir susah-susah marilah kita tolak pemimpin begini fikirje lojik terus terang saya tak suka mengundi tapi kali ini atas kesedaran yang berlaku saya akan mengundi dengan bangganya.

Anonymous said...

hmmm... azab Najib ke azab Anwar Ibrahim?Muka Najib ke muka Anwar yg paling keruh?Bukankah Allah saja yang boleh menjernihkan muka sesaorang tu? Aku tenguk Najib cool jer,Anwar pulak semakin kalut.Bukan video Najib yg bertelanjang bulat tu.
Alahai,memanglah pengundi baru naik mendadak kat Selangor...orang muda banyak kat Selangor yg dulu tak sampai umur nak mengundi.Lagipun ramai orang macam aku ni yang tak register pun dulu, tapi dah register untuk mengundi pada kali ini kerana dah fedup dengan kerajaan negeri Selangor yg asyik pasang kain rentang pasal politik saja.Dulu BN selalu menang jadi kami tak kisahlah nak vote, tapi sekarang ni kami akan vote kerana tak nak Pakatan menang. Keluarga aku yg vote DAP dan PAS dulu semuanya akan vote BN this time round.

Anonymous said...

Ko tu jujur kee? ???......klu betul2 jujur kenapa tak guna nama sebenar jgn komen benda yg sama ajeee dan pada sapa ko tuju kan komen nii

Anonymous said...

Aku dulu malas nak pikir pasal politik.Satu hari aku bacalah Harakah pasal ipar aku orang PAS. Lepas lebih kurang beberapa bulan, aku tenguk macam ada yang tak betul saja kepala orang Harakah dan pengikut PAS ni kerana semua yang kerajaan buat tak betul. Lojik ke tu?Semuanya benda yg negative saja kat Harakah tu. Aku fikir kalau kerajaan ni semuanya buat salah, dah lama dah Malaysia ni jadi papa kedana macam kat sesetengah negara Afrika tu.Dari situlah aku malas nak dengar cakap orang PAS.Diaorang ni macam dah kena hypnotise big time

Anonymous said...

puak pakatan sedang DEFENSIVE DIMANA2 blog pun..

pengundi hantu heboh..


pengundi baru pun heboh..

Apa nak jadi Pak Atan ni...

aku sanggup sokong PAS ,, DAH 20 thn lebih rasanya menyokong pas....

tp pas xnak ganti umno..mereka lebih cenderung ganti MIC

TU LA SATU2nya masalab besar PAS.. utk difikir2kan ....cakap la kapal baboon ke scorpion ke Gagak hitam ka.. BIG PROBLEM IS STILL THE SAME...APA SOLUTIONNYA AKU PONG TAK TAHU..APAKAH KORANG NAK MASUKKAN SEMUA DAP DLM PENJARA...BELASAH SEKOR2 supaya kes tarik balik arak xjadi semula buat drop air muka parti kedua terbesar org melayu jeeeeee

Anonymous said...

PKR parti seks ke..asyik kecoh dgn berita2 seks sj pemimpin2 dia. Ketuanya dgn kes liwat la, video cina doll la, siam doll la, samsidar la..mcm2. Pas tu lak eli wong la, badrul amin la dan yg terbaru azmin ali la....adakah pemimpin mcm ni nak mimpin negara? Tanggungjawab rakyat menolak pemimpin2 yg mcm ni..

Anonymous said...

wei 2.41..kau tu ignoramous ke? kalau Bersih sibuk dengan hak mereka nak berdemo, aku juga ada hak nak jadi anonymous...maybe kita semua patut berdemo pula untuk 'rights to be anonymous'. Kan semua nya sekarang asyik berdemo saja right...regardless of whether they know what they are fighting for.Tak guna argue dengan orang yang abuse their rights.

Anonymous said...

Kalau PRU 12 PR boleh menang 5 kerana undi protes dari penyokng BN apa akan terjadi di PRU 13 nanti kalau penyokng BN kembali ke BN semula di campur dgn pengundi atas pagar yg cenderong ke BN krana menyampah dgn PR. X tahulah kalau setan dan iblis


























Kesian anwar ibrahim bala Allah Taala telah turun kepadanya selepas sumpah mubahalah Saipul








.-

Anonymous said...

aku dah dah tak sabar2 nak ucap inalila kat pr...penantian satu penyasaan lambat benar pru nih...

tapi kena bersedia aku rasa masa pru nanti
banyak lembu yg naik minyak sbb pr kalah... kita tengok apa si gampang gila babi nih nak buat bila pr kalah nanti klu aku laa tembak jer bagi mampus melayu tak melayu klu dah jadi pengkhiyanat tu temabak je bagus pas tanam je sekali dgn cina2 lahanat dlm satu lobang kambs tak payah nisan2 ... tu klu aku lah hehe mampus kau pr kau anuar ambiga azmin lim kit siang guan eng semua boleh masuk satu kubur dgn nik aziz sekali dgn haji hadi pn boleh masuk sekali dgn khalid gerja khalid gagap semualah org dap pas pkr mmg layak lah duduk satu kubur

Anonymous said...

laaa...bersih 3.2 ..... x habih2 ....

suruh dap pulangkan balik tanah melayu yg dah dilepah dr org melayu....

suruh dap balik Tanah Besar China undi kat sana..

Pengundi hantu cina sila balikkkkkk Tanah besat u all.. sini Tanah Melayu.. Nama asal sini pun Tanah Melayu . bukan tanah cina dap

Siti Mardhiah said...

13 Mei yg lalu, berakhir dengan PAS masuk Barisan. Kita yg kecil ini tunggu & lihat jika Najib mengulangi sejarah yang terjadi dizaman ayahanda beliau. Dan dalam kita menunggu dan lihat, sudah tentula puak diseberang sana akan berhempas pulas agar ungkapan "history repeats" tak terjadi. Choooii, suweh 7 keturunan kan, kalu kali ini lagi sekali PAS masuk barisan balik.

rakab said...

Kumpulan NGO yang pro BERSIH pun dah mula bengang dan menyampah dengan puak Pakatan yang suka mengambilalih dan merosakkan program perhimpunan aman anjuran mereka.

Sudah tentu sedikit sebanyak kumpulan NGO ini akan mula menjauhkan diri dari puak pakatan politik bangsat itu.

Anonymous said...

Yang lari ke Kedutaan Turki dulu tu lar yang penakut....dah puas2 sontot bontot orang..tau lak lari ketakutan...
Kalau lah kerajaan Malaysia ni mcm Hitler..dah lama dah Al jubori ni mampus dah...yang sebenarnya dia dulu yang bertindak mcm Hitler masa jadi TPM..camner dia suruh SB tangkap Umi Hafilda untuk dipaksa tukar pengakuan dsb..itu lar dia stail hitler...sbb dia sendiri mcm hitler

Anonymous said...

Anon yg sibuk cakap muka najib takde seri tu...sebenornyer ditujukan khas celepuk ke muka anwar ibrahim..

Satu malaya tau muka anwar amatlah keroh hari ni.

Muka tun m berseri ceria..muka najib pun berseri ceria je. Muka pak lah aku tak nak komen.
Hehe..terima kasih ye..

Anonymous said...

kerajaan Malaysia mesti berhati-hati dengan Turki...entah kenapa Turki sanggup jadi pintu belakang anugay bila dalam kesusahan..

gen2felda

Silent Protester said...

Woi Bahlul fuak fanatika!! Bersihkan pemimpin kamu dulu dari gejala liwat, zina, budaya kulum-mengulum, khalwat, dan mcm2 peketi buruk lagi. Woi..laknat atas kamu!!!!!

Anonymous said...

hahahah....btol2....tuh lah balik batu sembunyi tangan...dasar diorg lah tuh

Anonymous said...

aku sokong sangat dengan cadangan suh DAP selesaikan masalah tanah melayu di pulau pinang.....dan aku nk bagi cadangan....daripada korang kecoh pasal tanah dkt johor.....baik ko bgtau dkt DAP suruh dia minta dengan PAP singapura tuh pulang kan balik hak org malaysia johor...dlm agenda korang pun ada menyebut pasal singapura kan......ko tengok apa taichi DAP akan jawab dkt ko.......pastuh gerenti ko menyesal buat keje bodoh tuh

Anonymous said...

yupe...aku pun sama....tekad utk undi buat kali pertama dlm hidup ku.....dah tau mana yang kita nk undi.....tepuk dada tanya selera

Anonymous said...

Tahniah pada segala beruk Pr kerana akhirnya menunjukkan rupa sebenar, tahniah pada para 'islamik' pas kerana telah menunjukkan sedalam mana islamnya yg sebenar. ..

yg pakai kopiah perangai mcm iblis, yg kata nak ketelusan pada kerajaan sedang diri sendiri mcm binatang liar terlepas kandang

kerana perilaku kamu, aku mmbuat keputusan tak akan undi pembangkang lagi sampai kiamat, sekarang ini dimana2 orang bercakap pasal betapa gila dan liarnya pendemo haram BerShiT, kini kami sedar sokong pr itu satu kesilpan besar, percayalah pada PRU akan dtg ini pembangkng akan hilang ratusan ribu undi! !

hanya orang gila berbangga dengan kelakuan bidabnya, hanya anjing yg suka dgn keanjinganya, manusia normal tak buat apa dilakukan pendemo berShiT, aku benci puak2 pr utk selamanya