Friday, May 11, 2012

DEMO BURGER DEPAN RUMAH AMBIGA.

39 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Transformasi Minda - Lihat sendiri BUKTI transformasi TV3 kepada Generasi Muda PALING berkesan!!

1~BUKTI 1 * (HOT)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)


Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Anonymous said...

baguihh baguihhh.....

harap semua penjual dipasar tani dan di chow kit boleh meniaga depan rumah ambiga...

kasi ajar keling seko ni cukup2, ni jenihh tak sedo diri ni keturunan perompak, keturunan pembunuh, keturunan paria kalu di beri ilmu sket mula la nak kurang ajoo..

sbb tu di india kalo dah paria kekal paria sampai mati...

sbb paria tak mungkin jadi brahma...

cuma di msia ni je, yg kjaan beri pendidikan pada paria, tapi bila ada pangkat skett mula la nak pijak kepala org..

tak caya pi tanya india2 dari tanah besar india, paria di tamil nadu kene makan taik anjing, kalau tak makan taik anjing satu kg akan pijak sampai mati...

patutnya kalau dah ada ilmu dan pangkat dia tolong bangsa dia, tapi dia mau pijak paria yg lain2plak ... cittt....

Anonymous said...

Protes secara aman ini harus diperbanyakan dan dilakukan secara berterusan dalam konteks demokrasi kontemporari. Kalau boleh biar sampai kerbau balik rumah atau sampai loyer tobat nak masuk kandang (rumah agam).

TEOKRATIS

Anonymous said...

nik aziz dan anwar sayang ambiga.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

PEMBANGKANG NAK PINTAS AS?

Selama ini LBGT dinafikan hak oleh Uncle Sam (US). Atas dorongan konco-konco dan 'fatwa politik' dari TEOKRATIAN Asia, kini, presiden US semasa BERJAYA dijadikan rubber stamp untuk secara rasmi membenarkan perkahwinan senunuk-sebatang (yang mana presiden sebelumnya tidak upaya), itu pun setelah beratus tahun demokrasi diamalkan di negara berkenaan. Dalam konteks demokrasi mutlak (memberikan kebebasan mutlak kepada semua), ternyata US berevolusi pada kelajuan kekura!

Anonymous said...

Ambiga nak membuat laporan polis kerana tindakan peniaga yang menjual burger beramai-ramai di depan rumahnya itu kononnya menjejaskan 'privacy' atau hak asasi Ambiga, tapi si Ambiga ini tak sedar diri, kelakuan dia lagi teruk dan keji, berjuta kali ganda kekejian yang dia buat bersama golongan perusuh BERSHIT 1,2, 3 yang menghuru-harakan Kuala Lumpur hingga peniaga kecil ini kerugian berjuta ringgit dalam tempoh berkenaan, itu apa cerita Ambiga? Ko jangan cakap pasal hak asasi dan 'privacy', kerana ko sendiri tak reti hormat hak asasi peniaga ini hendak berniaga, malahan ko sendiri tak hormat 'privacy' peniaga ini untuk jalankan perniagaannya dengan aman, jadi ko tak layak sebut pasal hak asasi kerana ko sendiri adalah golongan perosak hak asasi sebenarnya.

Kepada SUHAKAM @ SUHARAM, jangan mempertikaikan tindakan peniaga ini kerana mereka bukannya menceroboh rumah Ambiga, itu bukannya jenayah, mereka berniaga di luar rumah Ambiga dan mendapat kebenaran, itu adalah hak asasi yang tercatat dalam Perlembagaan Malaysia yang membenarkan peniaga menjalankan perniaaan di mana-mana selagi tidak melanggar undang-undang atau menceroboh tempat orang lain. Jadi SUHARAM kalau pertikaikan tindakan peniaga ini jelas SUHARAM memang layak digelar SUHARAM iaitu Suruhanjaya Demontrasi Haram Penipu Rakyat, kerana SUHARAM adalah pekakas Penipu Rakyat yang sepatutnya dibubarkan kerana tidak ada faedah untuk negara SUHARAM ini wujud di negara ini kerana banyak mendatangkan masalah dari menyelesaikan masalah, polis nak buat kerja pun jadi kelam kabut kerana SUHARAM jadah ini, malahan pihak kerajaan nak kuatkuasakan undang-undang pun macam-macam karenah SUHARAM jadah ini.

Kami rakyat Malaysia merayu kepada kerajaan supaya membubarkan SUHARAM jadah ini kerana mereka ini tidak layak diperbadankan di Malaysia, mereka tidak layak beroperasi di Malaysia kerana mereka adalah perosak kepada keamanan dan kesejahtaraan negara dan rakyat, bubarkan SUHARAM, bubarkan SUHARAM, bubarkan SUHARAM.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar.

Anonymous said...

PROCON DEMOKRAZI

Awalnya demokrasi penoktahnya demonstrasi. Awalnya bersih, penyudahnya DEMAGOGI.

Bukan saja sosialis tumbang di tangan demokrazi, malah puak yang menjanjikan teokrasi turut tumbang arah dek terbuai keseronokan kemutlakan demokrazi.

Demokrazi awalannya menjanjikan kuak majoriti kerusi nakhoda tetapi diakhirnya tidak ada sesiapa dapat menghalang sebahagian daripada kuak majoriti yang 'bara di dalam' untuk memberikan laluan kepada kuak minoriti untuk duduk di kerusi nakhoda.

Atau

Lebih dari itu, tiada siapa dapat kata apa-apa apabila kuak majoriti duduk di kerusi nakhoda sedangkan sterengnya kuak minoriti yang pulas dan spin.

LEMBAYUNG

Anonymous said...

Abang Sayang said...

Transformasi Minda - Lihat sendiri BUKTI transformasi TV3 kepada Generasi Muda PALING berkesan!!

1~BUKTI 1 * (HOT)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)


Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

May 11, 2012 12:16 PM

------------------------------------

Ko siapa nak lingkupkan Putrajaya? Sebelum ko dapatkan lingkupkan Putrajaya, kami rakyat Malaysia yang mempunyai ketaatsetiaan yang tinggi kepada negara ini akan mempertahankan Putrajaya dari dijahanamkan oleh perosak masyarakat seperti ko, sebelum sempat ko nak tebang sebatang pokok dalam Putrajaya atas niat jahat, bersepai kepala ko kena terajang dengan kami semua, badan ko akan dilanyak sampai leper, kemudian dihumban kepada Pakatan Rakyat, dasar pengkhianat. Kerajaan perlu ambil tindakan tegas terhadap pengkhianat ini, ini jelas menunjukkan penentang terhadap kerajaan dan Yang DiPertuan Agong, tindakan tegas perlu dikenakan kepada Abang Sayang Kepala Butoh ini.

Ko jangan nak bangkitkan sentimen kenegerian dikalangan masyarakat untuk mengapi-apikan masyarakat, kerajaan perlu kenakan tindakan tegas atas perbuatan pengkhianat ini kerana jelas dia menghasut rakyat menggunakan sentimen kenegerian. Kepimpinan sedia ada ini pun berkualiti, jadi ko apahal nak menyalak macam anjing saja? Tahulah ko ni 'anjing' Penipu Rakyat, ko nak menyalak lebih-lebih, ko pergi menyalak di depan rumah Anwar, Nik Aziz dan Lim Kit Siang, itu tempat sesuai untuk ko menyalak sampai bisu.

Kerajaan perlu ambil serius perkara ini dan kenakan tindakan tegas terhadap petualang ini.

Berani kerana benar, takut kerana salah. Allahuakbar.

kingnek said...

Yang journalist perempuan cina gemuk tu terang2 sokong ambiga, tapi pemimpin ikhlas rilek aje jawab. Tabik beliau, ambiga nak sangat perhimpunan haram, ambik kau ubat. yang defend bersih kemudian kutuk peniaga ni menunjukkan sifat yang amat.hipokrit. sifat tersebut akan makan diri pakatan dan melihat kekalahan teruk pada pru akan datang inshaAllah!

Anonymous said...

Paling afdal buat ambi-gaga ialah buat aduan pada Suhuruharakam dan Brouhaha Council.

Anonymous said...

Betul..betul..betul...depan rumah Ambiga pun hak rakyat juga kan..hehe

Anonymous said...

Selepas ni peniaga-peniaga boleh juga berniaga depan rumah Anuwar, Nik Aziz, Azmin, Mat Sabu..dll rumah pembangkang...semua kawasan tu hak rakyat juga ...semua peniaga ada hak juga nak berniaga kat mana-mana pun..

Anonymous said...

PRO-DEMO JALANAN ..... sokong 100%!

tapi nak tanya tak niaga BURGER ke masi pergi demo tu....???

nanti kamu rugi kerana sertai ddemo tuuu.... lebih rm2000 sehari tuu...

sapa pulak nak tanggunng kerugian tokey burger dlll tuu????

Satu lgi klu aku conggak pendapatan sebulan tokey burger ni RM 2000 x 30 hari = RM 60,000.00 sebulan dan kalau setahun = RM 720,000.00 jika niaga dua tahun dah jadi JUTAWAN SEGERA!!!!!!!!!!! hebat2...hebat.....

berapa pulak cukai pendapatan dikenakan kpd tokey burger ni?
Dah bayar cukai ke belum??? LHDN kena check & buru... tanggungjawab negara ni...


kerana 2 tiga orang rugi media UBN bising, yg jutaan rakyat kerugian kerana penipuan, penyelewengan & korupsi kerajaan UBN..... tak pulak bising...

Apa kata majlis fatwa kebangsaaan? hheheehehhehee... alim kucing!

Anonymous said...

Anon 1:14 PM

Selepas ni peniaga-peniaga boleh juga berniaga depan rumah Anuwar, Nik Aziz, Azmin, Mat Sabu..dll rumah pembangkang...semua kawasan tu hak rakyat juga ...semua peniaga ada hak juga nak berniaga kat mana-mana pun..

====================================================

SETUJU 100% !!!!!!!!!!!..............

LEPAS TU jika BERSIH buat DEMO DIDEPAN RUMAH PM, TPM DIPUTRAJAYA nanti jangan halang YA!
ini lebih adil & demokrasi .......... pdrm tak perlu susah payah lagi... jaga mat rempit, peragut, perogol, atau pencuri pecah rumah saja.... tak payah dok pukul orang demo aman lagi.....


sokong GTP, PTP.. transformasi politik baru!


PRO-DEMO AMAN.

Anonymous said...

padan muka tahu lak privacy, kereta terperangkam dalam jam dalam terowong smart tak sedar , tu bukan privacy memandu ke. Dia je nak hidup aman,

Anonymous said...

Pundekla lu mau cakap pasal 'privacy' , pasai ' gangguan', abis yg bershit 1, 2 & 3 tu xganggu hidop org ramai yg xsetuju dgn prangai BABI KUNING ...

Achi, ko ingt sokongan NGO2 yg banyak tu , kami semua ada kesah...itu semua jenis NGOK..tau mnyusahkn majoriti rakyat yg cintakn keamanan negara...

Yg paling best sekali , padan muke KDN...kalo apa yg IKHLAS ini buat KDN amek tindakan, mmg akan ramaila rakyat yg akan toron mmbantah kali ini sbb..dulu masa bershit 1,2 & 3 nape xbrani bertindak?

BRAVO BRAVO BRAVO brother2 sekelian....

Kami rakyat yg cintakan keamanan negara...
Kami sayangkn agama, bangsa dan negara kami....

Anonymous said...

buat pasar mlm terus depan umah ambigagak tu...

senang.. manatau anwar nak berceramah..unit amal pasar mlm xpayah dtg dah..makan2 lepak buleh hiburkan hati dgr ceramah matsabu ...

ooiii...pak atan mayat..ambik pelajaran ...nk buat bersih 4.0 ....buat kat klantan plak ..rally la ada 4 negeri apa...pass pass batton la..

Anonymous said...

masalah pengkhianat ini sangat mudah untuk diatasi,tetapi pemimpin-pemimpin kita pula tak ada teloq,maka mereka pun sama mengkhianati amanah rakyat kepada mereka.

syahidan said...

MULAI DARI SEKARANG ... KORANG TAK PUAS HATI APA2..MARI DEMO RAMAI2..

BIAR ROSAKKK..JANJI PUAS HATI APEE..

TAMBAH2 NIK AZIZ kata WAJIB APEEE.. DAPAT PAHALA LAGI.. KALAU MATI DAH KIRA SYAHIDD PLAK.. HUREYYY

Anonymous said...

JUAL BURGER DEPANRUMAH AMBIGA .???
NANTI NIK AZIZIZ KELUAR FATWA --- HARAM MENIAGA DEPAN RUMAH AMBIGA, KERANA GANGGU PRIVACY
RUMAH BOSS DIA.

Anonymous said...

Pro Demo Aman

Lu sama macam itu keling pundek Ambiga
Cakap duduk dan bantah tapi buat rusuhan
Ikut pepatah CINA , jika nampak ular dan Keling Ambiga , bunuh keling Ambiga duly sebab belitnya lagi kuat

PR : Parti Rusuhan
PKR ; Parti Kaki Rusuh
PAS : Parti Anak Samseng

Anonymous said...

maca mana babi kuning
rasa le macam mana orang lain rasa susah disebabkan olih ko babi kuning

Anonymous said...

Bila Ultrakiasu Tersedak

Selama ini ultra-kiasu tak suka buang masa ambil bahagian dalam demonstrasi itu dan ini.

Bagi ultra-kiasu masa itu wang. Bagi Melaihoo masa itu tiada harga.

Soalnya kenapa dalam Bershit 3 suku, ultra-kiasu sanggup buang masa dan buang karan?

Haha, apakah ultra-kiasu sudah terbayangkan sesuatu yang gelap di depan makanya timbul dorongan penyertaan?

Dan dengan penyertaan itu, dapat dijadikan bukti di kebelakangan hari bahawa mereka sebenarnya tidak perkudakan golongan-golongan tertentu?

ATAS PAGAR RUYUNG

Anonymous said...

Setiap perbuatan makanya ada pembalasan,ini kira pembalasan la
cash lg,xyah tunggu lame2kan?..
Minta pihak DBKL istiharkan kawasan
tu jd tpk psr mlm,leh meniaga ramai ramai,ala lebih kurang mcm uptown.
Biar riuh sket kawasan tu,leh wat ceramah,fanfare ke ok der..
TAU NKO MARAH YE,RASEKAN!!

Anonymous said...

mengikut sabda Madey & najib....

"Kerja2 seperti DEMO ni... adalah bertujuan untuk mengguling kerajaan.. seperti yang telah diMesir"

hehhehehhehe.... puak2 UBN ni nak guling kerajaan jugak ke?

dulu ubn dah rampas kuasa kerajaan negeri perak dgn heret istana ....sehingga timbul krisis perlembagaan..... kredibiliti spr & mahkamah...

Begitu juga imej neutraliti Institusi Raja Melayu terpalit .... demi politik kotor umno....

Anonymous said...

May 11, 2012 4:05 PM

apa yang berlaku di Perak adalah dalam sempadan demokrasi tetapi apa yang berlaku pada impian 16 September adalah jelas satu penghinaan terhadap demokrasi. harap maklum

Anonymous said...

ko orang nak demo ke... nak baring ko.. nak niaga ko.. suka hati dan ikut nafsu kamu la..

DBKL, polis tak akan ganggu sebab kamu orang umno.... orang umno katakan, mesti above law & syariah ..... nak pukul orang pun boleh, nak rasuah pun boleh, nak tutup jalan pun boleh, semua yang haram pun buat..... kecuali kau tak boleh lawan ketua2 umno kamu tu.... itu pantang UMNO! tegur pemimpin/ketua umno.. nasibla kalau kena cantas atau berakhir dengan mata lebam ... hehhehehehe

bye2 umno, .... umno dah jadi liabiliti melayu & 'biawak hidup' rakyat????

Anonymous said...

May 11, 2012 4:14 PM

Takkanlah Pas saja boleh baring-mereng? Takkan PKR saja boleh sondol sini dan sinun? Takkanlah Dap saja boleh bersikap hipokarat? Berilah can kat orang lain sama, tak gitu, Bro?

Anonymous said...

Ambabiga sial. Ambabiga main dildo. Ambabiga tiada perikemanusiaan. Ambabiga inhuman charlatan lawyer.

Anonymous said...

amaran pd PR OR BN..
Ada sorang peguam melayu borak2 tiba kuar pasal politik...

peguam2 india bergitu sungguh2 utk ubah pelembagaan...

mereka dah bekerja
sedang bekerja
dan akan trus bekerja

baik pr or bn jgn layan hindraf...peguam india juga byk situ

bar council lg

yg terlibat kes sosilawatie..juga. xbar counsil india tu....'

tp mamak.. aqidah depa lain...set2 ni biasa business mcm mydin ...yg ni buleh buat kawan...mereka kawan kita...
.

pegangan nik aziz ternyata salah kat 'musuh' buleh buat kwn utk jatuhkan umno..

INGAT NIK AZIZ...MUSUH YG SAMA BULEH JATUHKAN PAS DAN NIK AZIZ JUGA.

Geng ParangTer....... said...

Amboi melayu 2 ekor tu sikit punya jaga Ambiga tu..........sodor la sikit bro

Anonymous said...

ambabiga adalah pengumpul DILDO,macam-macam dildo dia cuba tapi tetap tak puas,dia cuba yang strap-on pula,tapi kena ada seorang lesbian lain yang tolong,tetap tak puas,akhirnya dia buat parti 'swinger' di rumah dia untuk berkongsi minat dengan harapan dapat kepuasan.Sebenarnya si babi seekor ni tak boleh dengar perkataan 'burger',kerana dia sangat suka dengan sosej babi yang bersaiz besar......

Anonymous said...

dulu ambiga kata polis tak guna, sekarang apa cari polis jugak minta tolng?
dulu kata hak asasi, bebas apa saja! peniaga napa tak bebas jual burger depan rumah ambiga plak?

ambiga merusuh dijalanraya, peniaga jual burger atas jalan. ..kenapa plak tak boleh?

ambiga rasa terganggu dgn panjual burger? bagitulah juga peniaga terganggu dan sakit hati dgn perbuatan ambiga dan para suruhannya..
ambiga kata mahkamah yg tentukan permintaan peniaga, dulu mahkamah dah tegah jgn buat demo atas jalanraya dan dataran tapi ambiga buat jugak. .

pada saya, biarkan peniaga tu disitu, sekurang2nya senang penduduk disitu nak makan burger. ..padui apa dgn ambiga kerana ambiga sendiri tak pernah pedulikan orang lain! !
..

Anonymous said...

P meniaga depan rumah ambiga ada untung ka? Ish, tinggalkan tempat jual sehari dah rugi banyak. Pastikan jiran2 ambiga xterganggu. Dorg bukan salah pun.

Anonymous said...

ahh aku mmg benci la dgn ambiga ni ckp apa pun tak guna.

Anonymous said...

si kelinabiga ni percaya pulak kat polis. bukan ke kelingbiga ni kata polis zalim lah tak relevan lah skrg pandai pulak paria kelingbiga ni mengadu kat polis. cakap pasal privacy konon.. yang dia tu anjurkan bershit 3 tak mengganggu privacy dan hak org lain ke?!! tulah dasar paria hantar balik India itupon kalau India nak terima

Anonymous said...

lepas ni suruh je peniaga tu duduk bantah kat halaman rumah babiga tu. rempuh je pagar tu. terbalikkan keta dia tu. barulah adil

Anonymous said...

anon 9:42 PM,

jgn buat dulu kat rumah dia,tunggu anuar dtg bagi signal rempuh,br rempuh..hehehe