Saturday, May 5, 2012

FOTO MUSLIMAT KELDAI AMBIGA. MEREKA LUPA AMBIGA SOKONG LINA JOY MURTAD !


83 comments:

Anonymous said...

pakai je tudung...

tapi yg dlm tudung tu bukan ada otak, tapi penuh taikk..

sbb tu umat islam kalu nak berjaya kene ada ilmu...

dgn ada ilmu tak mudah terpedaya dgn permainan persepsi..

di univ di ajar supaya percaya pada analisa bukan jadi blient followers...

ciannn kene tipu bulat2 dgn nuar jubo dan asminn dayus..

Anonymous said...

bdak2 pas tak berani maii blog hang ni bro. depa cuma ada ilmu putaq. ilmu fakta depa tak belajaq.

Anonymous said...

diaorang seme lepak kat FB nik aziz, FB benci rosmah,...

cuba lu kasi komen yg tak sokong diaorg tu..

sekejapan saja accout FB ko dah kene flag, FB suruh tutup..

jahat diaorg ni...

Anonymous said...

anak cina yg ramai menyamar jadi anak melayu di FB. mereka pakai gambar org melayu dan kutuk melayu kaw2 punya. kalau letak gambar anak cina dan guna nama cina, dah lama kene maki. begitulah usaha mereka nak porak-perandakan org melayu. msia is well progress sbb kestabilan politik masa zaman emas, 90-97. tapi skrg tanda2 nak jatuh ke dunia keempat semakin hampir. politik akan lemahkan negara dan gerenti akan jadi tak produktif. sebab fikiran rakyat tak fokus.

dinegara barat, fikiran rakyat mereka begitu fokus. mereka tak ada isu remeh temeh utk didebat.jadi akyat begitu produktif.

Anonymous said...

Inilah jalang2 politik ...
Betina2 yg bakal menghuni chow kit...
Sebab terlalu mudah ditipu....!!!

Anonymous said...

memandang tapi tidak melihat...mendengar tapi tidak memahami...inilah bebudak yg rosak pikiran ...sayang seribu kali sayang...pandai tetapi tidak cerdik...kayuuu....

Anonymous said...

inilah kumpulan musibat pas.
ingat dap pkr memerintah negara pas ada peluang ke nak bersuara. sekarang ni pun dah terbukti presiden dan tok guru diperkotak katikkan. jadi pak anggok lah sepanjang hayat.

Anonymous said...

inilah kumpulan musibat pas.
ingat dap pkr memerintah negara pas ada peluang ke nak bersuara. sekarang ni pun dah terbukti presiden dan tok guru diperkotak katikkan. jadi pak anggok lah sepanjang hayat.

Anonymous said...

jangan lupa diversion tactic kapiak DAP. Kita dok sibuk dengan bersih depa dok menghasut di lain2 tempat untuk jatuhkan BN. Bila jatuh BN jatuhlah melayu as simple as that. Dengan ketua pengkhianat YB ABI dalam Parti Khianat Rakyat , dan sokongan padu PAS yang di ketuai oleh Ambigoat yang bertuhankan lembu, orang melayu semakin tertekan.HArap kita semua sedar sebelum nasi menjadi bubur. tegakkan hukum allah di bumi malaysia. biarlah kita semua mati dalam iman bukan mati kerana mengekori YB ABI dan ambigoat LGBT.

Anonymous said...

dalam era moden, perjuangan mother theressa lebih menyerlah dan menjadi catatan sejarah bukan kerana keberanian untuk duduk sama tingi dengan lelaki tetapi wanita berkenaan ada keikhlasan dalam melakukan perkara yang bersesuaian dengan naluri keibuan -- kerja-kerja amal.

PEMERHATI

Anonymous said...

BERSIH TERIMA DANA DARI UNCLE SAM. UNCLE SAM TAK PERNAH ADIL KEPADA NEGARA LAIN.

DEK KERANA TERMAKAN DUIT UNCLE SAM, SEGALA KEMUNGKARAN UNCLE SAM DIPADAM BEGITU SAJA.

KINI UNCLE SAM DAH JADI MACAM KHALIFAH DAN KIBLAT DEMONSTRASI BUAT SEGOLONGAN UMMAH YANG CETEK ILMU POLITIK GLOBAL

zat said...

Anon 1:128am

jatuh BN jatuh la melayu..?..as simple as that? biar betul...syg kalu seorang melayu berfikiran begini..bangsat nye melayu ni sampai survival nya bergantung pd satu2 pertubuhan politik...porrahh..!!

zat said...

Anon 1:44am

kjaan msia pun cari dana dari UNCLE SAM tu jugak...jgn hipokrat la..

Anonymous said...

Tudung tutup muka, bukan kerana Allah!!!
Kalau kerana Allah, apasal sokong orang yang terang2 menyokong kebebasan LGBT dan Murtad!!!!
Bukankah ini MUNAFIK namanya????!!!!
Boleh lindung bahang api NERAKA ke????

Anonymous said...

pempuan disko jalan doraisamy lagi mulia dari muslimat pesong ni

Anonymous said...

zat,

ada beza dana yang diterima oleh Bersih dan dana yang kau katakan diterima oleh pemerintah. kalau anda tak tahu selidiklah dan jangan idhalakan sesuatu perkara secara membabi buta. bacalah

Anonymous said...

ambika bukan anbia. logiklah ambika makan fulus pemberian bapak kapiaq dunia.

tetapi kenapa Minah Karipap dan Mamat Batang makan duit bapak kapiaq berkenaan? Pasal ianya percuma?

Nah, hilang akal le kalau ingat kapiaq nak beri percuma. logik akal mengatakan dah tentu ada bodi yang tergadai!

soalnya bodi siapa? TST.

Anonymous said...

tu namanya baghal.. bukan muslimat tapi musibat..

Anonymous said...

tu namanya baghal.. bukan muslimat tapi musibat..

bukit selumpit said...

zat 1.47
memang jatuh kerana melayu macam kau kalau memerintah tak akan melayan dan membela nasib org melayu dan agama Islam.Lihat saja di Penang dan Selangor dan Kelantan.Nama aja Melayu tapi tak terbela nasib org melayu dan Islam di Penang & Selangor.Terimalah reality di Kelantan dah 20 tahun lebih apa yg rakyat Kelantan dapat.Dana kerajaan bagi untuk air tak buat.Apa yg korang buat adalah hari2 politik memfitnah,dusta,menghasut.Cuba buat kerja,bangunkan rakyat yg telah memberi mandat dan kepercayaan melalui undi,jangan asyik nak mengata orang je lebih seolah diri tu maksum tak bersalah/berdosa lansung.Cubalah muhasabah diri kalau kita rasa diri kita bersalah perbaiki apa jua kelemahan.Cuba jadi manusia yg bertanggungjawab,amanah,jujur barualh ALLAH akan memberkati perjuangan kita.Jangan meyokong membabi buta tanpa di selidik akan kebenarannya.

Anonymous said...

zat dari dulu sampai skrg penyokong kuat Ambiga Kapir'..Apa nk buat
kapirr ambiga bukan harbi atau apa tp tp kapir laknat..sebb dia jenis besi dlm pegangan kalau murtad wajib wajiblah...pas jgn angan2 nak.kata HARAM...

APABILA NAIK SERENTAK...ISU SAPA KONTROL SAPA MUNCUL...KALAU KO TAK KONTEOL ...PAS AKAN JADI PAS SELANGOR 'SAPA NAK ISLAMBAKAN DIJATUHKAN BOLEH KETUA PARTI SENDIRI

BILA NAK MENYESAL??? SKRG LAHHHH..
BILA DAH BERLAKU MCM SELANGOR TAK BERGUNA

POLITIK = kekuatan SUARA..

RAKYAT UNDI KAT BAWAH
AHLI POLITIK UNDI KAT ATAS

KESANGGUPAN PAS BUAT APA2 DEPENDS DEKAT UNDI DITERIMA(1)

sekali lg terpaksa berperang pd peringkat antara kaum dan agama..(2) - antara pemimpin dgn pemimpin

MALAYSIA = SELANGOR 2..kbykan pimpinan pas pusat akan stand mcm khalid utk keep survive

Anonymous said...

Assmin & Anuar suka ni.
awas......

Anonymous said...

Layaknya digelar BABI DAN ANJING cuma, aku tengok gambar muslimat yg berjubah hitam semuanya GEMUK-GEMUK, sahlah mereka dari kalangan k/t kerajaan atau swasta atau ada perniagaan sendiri; melahap rezeki ALLAH dan tinggal dibumi subur, tapi tak sedar diuntung!!! harap badan TEMBAM kerana kuat melantak siang malam (sebab jadi gemuk-gemuk)

OTAK BINGAI, mereka yg terpampang kat gambar tu semua akan jadi lidi, kerana tak dapat makan bila negara terus huruhara, engkau konon mengaku muslimat,,,,,menyokong/sekongkokol dengan EMAK BABI AMBIGA yg sah kaki LGBT,,,,SERUPALAH muslimat makan babi dan LGBT NAMANYA. ada pala hotak gunalah, jgn bodoh bingai.........

Anonymous said...

zat.. kalu nk jd bodoh... skrg zat

cuma jk hati tawakal ko terlalu kuat dan yakin PAS AKAN KUASAI PKR DAN DAP SEPERTIMANA SEHARUSNYA... SILA BUAT KONVENSYEN TERMETERAI.. PAS DAN PKR SAJALAH BERHAK THD PM DAN TIM PM SERTA SEMUA KEMENTRIAN2 penting spt tentera polis..kewangan dan pendidikan...

mesti ingat jika dap tak diberi TPM.. DIA PASTI NAK KEM. 2 penting (so sama ja). tolong carik 'jalan' or formula utk PAS BERKUASA ATLEAST 30% lebih kuat suara dr parti2 pkr dan DAP (aku tkut masa pengumuman je bersorak'....penderitaan org melayu org islam akan START MASA MULA PRINTAH DAN GUNA KUASA..MASA TU BARU TAU 'TAKDA' KUASA 'suara' SEBENARNYA MEMERITKAN KAUM SENDIRI)- baru trsedar kaum sendiri telah teraniaya dgn sekelip mata...

tp jika ko ni dap rupa2nya.. tolong pulangkan ic biru dgn rela hati..mintak ic merah dgn sukahati.. (itu ic biru umno dan mca yg bg)...nanti PKR DAN PAS dah NAIK KO MELUTUT LA PD DEPA UTK DPT IC BIRU..KALAU MEREKA NAK BG...(masatu lu akan tau siapa umno dan mca pd masa lepas)

Anonymous said...

kita melayu kena pastikan cina balik menjadi bangsa merempat

hangkedee said...

Para gundek gundek sedang menunggu giliran untuk memenuhi kouta YB hampas.Ingat Pas ingat bau burit Mah.

Anonymous said...

... cantik-cantik semuanya...macam selebriti lah..

Anonymous said...

Anwar dan ambiga manusia yang x bertanggungjawab , x jujur dan x amanah...anwar munafik, ambiga kafir laknatullah..

Anonymous said...

Saya petik dari post Paksi Kejahatan dengan kebenaran.
SILA BACA NI..!!!!(sampai abis.baru komen)
1. Kenapa sokong Ambiga? Terang-terang dia tu pejuang LGBT. Bukankah itu menyokong maksiat? Sokonglah ketua kapir kau tu.

Mereka sokong Bersih. Bukan sokong Ambiga. Ambiga cuma pengerusi. Contoh mudah, adakah kalau kita sokong pasukan bola Malaysia, bermakna kita sokong K.Rajagopal? Jika kita respek keberanian Dr Mahathir menentang Yahudi, adakah bermakna kita sokong kelantangan dia menghina hukum hudud? Beginikah disiplin hukum agama? Kalau dia melakukan sesuatu untuk menegakkan dan mendapatkan keadilan, kita mesti sokong walaupun dia kafir. Kalau bercanggah dengan Islam kita tentang. Lagipun, pengerusi boleh bertukar pada bila-bila masa saja. Contohnya tahun ni, ada pengerusi bersama iaitu Dato A. Samad Said. Andai kata Najib Razak sudi jadi pengerusi Bersih sekalipun, mereka tetap akan sokong. Tapi, mahukah Najib pilihanraya yang bersih? Hilful Fudul juga diketuai oleh kafir Quraisy. Tapi Nabi Muhammad menyokong dan mengiktiraf idea yang dimulakan oleh orang kafir Quraisy tu. Baginda juga pernah menyertainya masa zaman sebelum dilantik menjadi Rasul (masa mudanya).

2. Perjuangan Bersih itu bukannya nak perjuang pilihanraya yang telus sangat pun. Lebih kepada propa pembangkang untuk menarik lagi ramai penyokong. Sebab tu nampak pembangkang saja yang pulun lebih.

Jika anda kata perjuangan Bersih itu propa pembangkang, menentang Bersih itu pula propa siapa? Propaganda BN untuk menarik perhatian rakyat memburukkan pembangkang? Ke guane? Dan dah tentulah pembangkang saja yang beria sokong Bersih sebab pembangkang saja nakkan pilihanraya yang telus. BN taknak kot. Sebab tu macam-macam taktik digunakan untuk menggagalkan Bersih.

3. Kalau betul Pilihanraya tak telus, macam mana PRU sebelum ni boleh tawan 5 negeri?

Kalau telus, bukan setakat 5 negeri. Pakatan Rakyat dah bertukar jadi kerajaan la. BN pulak jadi pembangkang kat Malaysia ni. Hehe.. Cuba fikir macam tu pulak.

4. Bersih? Bersih kejadahnya. Mengotorkan je. Penuh sampah atas jalan. Kesian abang DBKL.

Sampah yang peserta Bersih buat laju je korang nampak. Sampah masa konsert merdeka dan karnival Jom Heboh tu tak kisah pulak? Tak kesian pulak? Kalau bernasib baik, kena kutip kondom yang bersepah. Ada peserta Bersih yang tolong kutip sampah tu taknak petik pulak?

Anonymous said...

5. Aku tengok ada paderi bawa payung lambang salib ke perhimpunan Bersih. Apa nak jadi diorang ni. Tak sedar lagi ke tu agenda Kristian?

Ini kelakar. Ler... Apa masalahnya paderi bawa payung lambang salib. Dah nama pun paderi. Normal la. Lainla yang pegang payung bersalib tu Islam. Boleh jugak dipersoalkan.

6. Melayu sama Melayu gaduh.

Sikit-sikit melayu. Sikit-sikit melayu. Peduli apa kalau melayu terpaksa berpecah. Janji Islam tertegak. Dalam Islam, ada melayu. Dalam melayu, ada yang bukan Islam. Kalau Melayu bersatu tapi di dalamnya penuh dengan kemunafikan, dan Islam keturunan saja apa faedahnya? Kedaulatan dan hak orang Melayu lebih diutamakan. Islam jatuh nombor 2? Kat akhirat nanti Allah tak tanya la kau bangsa apa. Dia tanya kau agama apa. Kalau kau cakap kau agama Melayu, masuklah neraka. Mana ada agama Melayu. Hehe..

7. Malaysia dah tak aman.

Memang pun. Malaysia takkan aman selagi maksiat berleluasa. Maksiat itu sendiri adalah bala dari Allah kerana Malaysia terlalu aman buat pelaku maksiat. Tunggu masa Allah nak turun bala yang lebih besar saja. Nauzubillah.

8. Menyusahkan jer.

Ha'ah.. Memang menyusahkan. Kerajaan sekarang ni tak kasihan ke tengok korang eh? Kenapa bantah sangat dengan Bersih? Laksanakan jela tuntutan Bersih tu. Habis cerita. Dah tak susah dah.

9. Perlu ke buat demo? Bincang secara aman tak boleh ke? Tak islamik langsung.

Sebab cara aman SPR buat bodoh. Buat demo sampai 3 kali pun tak ada apa-apa tindakan lagi yang diambil. Apa cerita? Nak kena buat Bersih 4.0 pulak? Errr.. Tak Islamik? Dahulu ulamak kata turun perhimpunan menentang Malayan Union wajib kerana menentang penjajah. Jadi, apa bezanya turun Bersih bagi menentang mereka yang meneruskan dasar penjajah? Dan ada juga ulamak hebat turun Bersih antaranyab Tok Guru Haji Salleh (gambar), ulamak terkenal di Kedah. Dan ramai ilmuan agama yang menyokong Bersih. Yang tak sokong tu, kebanyakannya ular dalam semak je.

10. Peniaga rugi besar

Memang pun. Dah tutup, memanglah akan rugi besar. Tengoklah siapa yang buka kedai hari tu, untung besar woo. Heheh..

Anonymous said...

11. Peserta demo cetuskan huru-hara. Bukan polis.

Yeke peserta demo cetuskan huru-hara? Ataupun SB yang menyamar sebagai peserta demo yang mula melakukan provokasi? Lihat ini. Bukan aku cakap.

Dia ni Setiausaha UMNO BANDAR TUN RAZAK. Cerdikkan dia ni sebab pecah rahsia kat facebook. Hehe.. Bukan edit ni. Aku dah tengok sendiri kat wall facebook dia. Apapun, aku tak cakap pun tu memang kerja SB. Maybe salah segelintir peserta Bersih jugak. Mungkin juga ada yang termakan provokasi SB. Al-maklumlah darah tengah mendidih. Semangat sedang membuak-buak. Bila dah ada yang buat buah mula, tunggu cangak lagi? Berderet-deretlah ikut.

12. Peserta Bersih kurang ajar

Tidak dapat dinafikan. Tak semua yang hadir tu bagus-bagus belaka. Dan memang mustahil dapat control sorang-sorang. Sama macam puluhan murid dalam kelas. Bukan senang seorang cikgu nak control. Inikan pula puluhan ribu umat. Orang macam tu, aku pun tak sokong. Sama-sama muhasabah diri balik. Belajar dari pengalaman.

13. Kau lawan kerajaan, tapi kerja kerajaan. Minta bantuan kerajaan.

Ler.. Apa masalahnya. Dah memang itu tanggungjawab kerajaan. Ok, andaikata PR ambil alih kerajaan nanti pun, apa bezanya? Akan nama kerja kerajaan jugak. Orang takkan cakap kerja pembangkang. Haha.. Adeyhhh.. Dan bila masa Bersih lawan kerajaan BN? Bersih lawan SPR. Yang BN nak terasa lebih apahal? Jeng..Jeng..Jeng.. Smell something fishy right there..

Anonymous said...

14. Tak bersyukur langsung. Tak mengenang budi atas apa yang kerajaan dah bagi.

Contoh, abah kau rogol kau. Tapi disebabkan terkenangkan budi yang abah kau dah bela kau sejak baby, maka kau lepaskan dia macam tu je tanpa sebarang tindakan. Camtu? Memang budi patut dikenang. Tapi, jangan disebabkan budi yang telah ditabur, kita nak biarkan macam tu saja penyelewengan yang mereka dah buat.

15. Memang patut pun polis pukul diorang. Kurang ajar sangat.

“Takutlah kamu doa orang yang dizalimi, sekalipun dia seorang yang jahat. Kejahatannya itu bagi dirinya.”(Riwayat Ahmad - dinilai hasan oleh Albani)

“Takutlah kamu doa orang yang dizalimi, sekalipun dia seorang yang kafir kerana ia tidak ada hijab (penghalang untuk Allah menerimanya)."
(Riwayat Ahmad - dinilai hasan oleh Albani)

Part polis aku malas komen banyak-banyak. Kang ada yang emo suruh aku report bomba kalau abang aku kena rogol. lol. Hye polis! Love u!

*********************

Ok, cukuplah setakat 15. Aku malas nak kupas panjang-panjang dan buat kepala Conan siasat itu ini. Sedangkan yang betul-betul pergi demo pun tersilap fakta dan maklumat. Inikan pula yang tak pergi tapi hanya tahu nak mengutuk saja kat rumah tu. Suka sangat buat fitnah kan? Dan ada yang cuba provok aku kat facebook tu pun, aku buat bodoh saja. Malas nak layan. Kecuali yang dirasakan sesuai.

Aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti akan kalah berhujah dengan seorang yang jahil kerana orang yang jahil tidak pernah faham landasan ilmu". -Imam Syafie

Aku kesian yang percaya bulat-bulat media pro-BN. Bila tanya apa itu Bersih pun tak tahu. So, rajinkanlah diri baca penjelasan di bawah sebelum mengutuk mengkhinzir buta.
(sekadar renungan bersama)

Anonymous said...

Apa gunanya dapat DANa UNCLE SAM kalau untuk memusnahkan agama agama,bangsa dan negara. TWO DIFFERENT ISSUE DAPAT DANA UNTUK MEMBANGUNKAN EKONOMI DAN DAPAT DANA UNTUK MENJADI PENGHIANAT DAN PEMBERONTAK.bUDAK PAS bukan kecut nak mai blog saja sekarang ni yang gambar under WANTED LIST SILAP2 DAH KENCING BERDIRI....SERVE THEM RIGHT.

DULU KINI DAN SELAMANYA KITA BERDOA MOGA ALLAH MEMBERKATI PEMIMPIN2 YANG IKHLAS DALAM PERJUANGAN BUKAN MEMPORAK PERANDAKAN NEGARA...HANYA DEMI UNTUK MENJADI PM.THE ISSUE IS MORALITY.

Anonymous said...

mereka keliru..mereka sebenarnya tak tahu pun apa yang diperjuangkan, hanya ikut2 orang atas dasar PARTI ISLAM, hakikatnya..ketua bersih KAFIR yang menghalalkan MURTAD.

Anonymous said...

orang puang ni merasa isle mereka lebey baik dari isle orang len ! jam pom wana kunen!

melayu tak lupa said...

Aduhai Zat..... Pikiran kau dah kena virus pembangkang la. Sebenarnya kau ni belajar sampai takat mana ha.... Cetek sangat pemikiran!

Anonymous said...

Polik le..
bersih keapabendanya
tak faham aku
bersih tang mana
pilihan raya nak bersih macam mana lagi
BN menang PR pun ada menang
abis tu kat mana tak bersihnya
gini aja le..
assmin dan nuar tu bersihkankan dulu diri mu tu...
mereka yang sokong PAS& PKR
bersihkan hati nuraini kamu...

melayu tak lupa said...

Apa kata kita cuba interview muslimat "blur" tu semua... Setakat mana pengetahuan mereka tentang Bersih 3.0 ari tu... Aku rasa main ikut-ikut je tp tak tau apa agenda sebenar

Anonymous said...

senang cakap, semua pemimpin pakatan tak kira bangsa dan agama semua maksum. jika memerintah malaysia jadi syurga. sebaliknya pemimpin BN semua jahat. sekarang ni malaysia macam neraka, negara terburuk di dunia, BN adalah regim, Najib macam Stalin. ramai yang dibunuh, tapi tak sempat bunuh dah mampos dulu di jalanraya. so, mai kita pakat sokong pakatan kerana anwar, ambiga, adalah wakil syurga. khiak tuih.

Anonymous said...

Depa ni SB kut? Puak2 ni sanggup selak kain tapi tutup muka.

Anonymous said...

kalau dah baik sangat dengan sang ambiga tu, suruh la dia (ambiga) pakai tudung, atau kalau korang nak ikut sang amirga tu korang londehlah tudung korang.

Anonymous said...

CEPAT TANGKAP BETINA BETINA SIAL NI!!

Anonymous said...

1. Ini bodoh ke apa 5 alasan.Bapa saudara Nabi pun kafir Quraisy tapi adakah dia mengacau Islam. Ambiga kesayangan kau itu memperjuangkan LGBT dan kebebasan untuk murtad (kalau org Islam nak murtad tidak perlu ke mahkamah syariah), kau pula buta-tuli sokong tak ke bodoh namanya.Ini bukan pasukan bola ini berkenaan aqidah kau tu.

2. Siapa yang menentang BERSIH? Lagi satu jawapan bodoh. Dah dibenarkan buat perhimpunan di Stadium pilihan hati, tapi masih juga hendak buat ditempat yang boleh menyusahkan orang lain.

3. Maih lagi jawapan bodoh.Cuba-cuba apa? Dah memang kenyataan dah menang 5 negeri. Kalau pandai sangat takan BN hendak lepaskan Selangor negeri yang terkaya BODOH!

4. Sampah di konsert di dalam kawasan konsert bodoh, terkawal. Yang BERSIH bodoh tu buat sampah satu Kuala Lumpur, kalau Pakatan si Selangor, satu negeri dah jadi tong sampah. Dasar pengotor!

5. Masih tidak sedar lagi, paderi2 tersebut sukalah kerana ramai penyokongnya, kau pun tak lama lagi sayang pada mereka. Yelah, tuhan kau dengan tuhan dia kan sama.

6. Melayu sama melayu gaduh asal Islam tertegak. Bodoh punya jawapan!. Nabi dulu di Madinah menyatukan kaum-kaum barulah Islam tertegak bukan sebaliknya. Nama saja Melayu Islam tapi bodoh!

7. Malaysia tak aman? Pergi duduk di Syria dan Mesir atau Iraq kalau hendak tahu aman atau tidak bodoh

8. Memang menyusahkan rakyat, dahlah ramai melayu yang jenis tak bayar cukai atau zakat,

9. Lagi bodoh, SPR tidak ada ambil tindakan? Undi pakai dakwat bukan tindakan?

10. Ini lagi teramat bodoh. Daripada barangan kena curi, rosak lagi rugi banyak. Ini Melayu bodoh mana ni?

11. Oh SB. Macam perempuan BERSIH yang pengsan itu hari kau kata SB? Bodoh betul

12. Kalau dah BODOH memang lah kurang ajar. Macam perempuan Cina yang biadap dengan wartawan Islam, orang2 PAS kat belakang tersengih2 itu apa hal? Bodoh

13. Tanggung jawab kerajaan, yang kau tu tak de tanggung jawab? BODOH

14. Ini paling BODOH. Kau syukur dengan siapa? Dgn Allah ke Manusia? Pakai contoh rogol pula tu

15. Memang patut POLIS tersebut pukul org, sudah menjadi tanggung jawab mereka pikul. Kalau macam itu kau pun patut salahkan Allah kerana jatuhkan AZAB pada sesuatu kaum atau negara yang termasuk org2 yang tidak berdosa!.

Kesimpulannya:- Org yang berhujah ini memang BODOH kerana membelakangkan Al-Quran dan Hadith, meninggalakan pesanan Nabi dan berfikiran jumud. Mereka ini golongan yang mirip pada Khawarij dan juga Syiah, memuja-muja pemimpin mereka. Fatwa Nik Aziz pun songsang, wajib datang ke BERSIH sedangkan lelaki perempuan bercampur gaul. Apa itu WAJIB? Tak pergi berdosa? DOSA dan PAHALA itu hak ketentuan siapa? Dasar BODOH!

Anonymous said...

Empat ekoram ni nampak macam artis je... cuba terka siapa tu.
Dasar lupa daratan dan tak tahu diuntung. Buat kerja tak pakai otak. Sokong yang membawa rebah. Memang bodoh....

Anonymous said...

Ni lah masalahnya orang Islam di Malaysia ni terutama pengikut PAS dan PKR...mudah sangat tertipu...sesama Islam dorang tak percaya malah dianggap musuh tetapi pada kafir yang nyata musuh Islam dan kaki jubo dorang pecaya bulat-bulat pulak...INGAT dan sedarlah pada akhir zaman ni FITNAH memang bermaharajalela...jadi guna OTAK bukan kepala lutut...

Dot said...

anon 1-15 points,

hang dok cerita banyak2 tak guna! hang bubuh hadith nak justifikasikan tindakan melampau bersihjijik pun tak guna sbb lebih banyak hadith yg duk ada tegah orang Mukmin melawan pihak berkuasa...http://wakakak1.blogspot.com/2011/12/hukum-memberontak-kepada.html

TINDAKAN BIARLAH RASIONAL. SELALU SGT PUAK2 YG BERDEMO IKUT EMOSI KRN MUDAHNYA TERMAKAN HASUTAN.

JANGAN JADIKAN MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.

DEMONSTRASI TIDAK DI BENARKAN DI DATARAN, ARAHAN MAHKAMAH DAH DIKELUARKAN. DAH SALAH TETAP SALAH, yg haram tetap haram, MANA BULEH NAK KATA HALAL?

SATU SAJA MASALAHNYA:

KURANG KETINGGIAN BUDI & IMAN...

RATA2 BILA DAH BERKUMPUL RAMAI2 DIHASUT MCM2 JADILAH SPT BINATANG.. MEMAKI HAMUN SESEDAP RASA, TERPEKIK TERLOLONG TERLOMPAT2 MCM BERUK MAT YEH!! CUBA TENGOK BALIK VIDEO2 YG ADA TU...SUKA KA KALU DIRI SENDIRI KENA MAKI HAMUN MACAM TU?

pru13 ni jgn salahkan MAJORITI jika mrk masih memilih kerajaan BN krn KAMI MASIH CINTAKAN KEAMANAN YG SEDIA ADA!!

regime change yg diwar-warkan anwar ibrahim hanyalah falsampah butatuli pgayr; SEORANG YG SGT2 GIAN NAK JADI PM & PENCINTA PLURALISME @ LGBT!! tak percaya tengok siapa rakan2 baiknya dalam & luar negara!! KENALI ANWAR BUKAN SAJA DARI GEBANG2 MEMBESARKAN DIRI DIA TP NILAI SENDIRI DARI SAHABAT2 SEPERJUANGAN YG SANGGUP MASUK PENJARA DULU KRN PERCAYA & KESIAN KA DIA. TP APA DAH BERLAKU SEKARANG? NILAILAH DGN AKAL BUDI...

MAJORITI RAKYAT MELAYU ISLAM BERDOA AGAR ALLAH MENJAUHKAN MANUSIA2 YG RAKUS NAKKAN KUASA MEMERINTAH DARI MENJADI NYATA DI BUMI MALAYSIA YG AMAN DAMAI NI, INSYAALLAH.

Anak Lenggong said...

Wauuu..khinzir2 betina PAS ni pandai bergaya jugak eks..nak jual muka cari khinzir jantan yang turut sama berhimpun di bersih 3.0 tu kee..aku ingatkan khinzir betina PAS cuma tau berjubah dan bertulung labuh jee..
Apa yang pasti..sebenarnya mereka ni manusia bodoh dan bangang..kerana membuta hati dan perut mengikut telunjuk si peliwat dan keling penyokong murtad dan sex bebas..so apa perjuangan sebenar mereka.

Anonymous said...

Bangsa lain berhimpun ada tujuan yang tersirat untuk keuntungan kaum mereka, tapi Bangsa Melayu berhimpun kerana terikut ikut hasutan fitnah oleh Ketua mereka, mereka tak berfikir bahawa perbuatan mereka ini akan memudahkan lagi kaum lain ini mencapai hasrat mereka yang mana akan menyebabkan kaum Melayu akan kehilangan satu2nya harta yang masih dimiliki iaitu kuasa politik.

Anti PR said...

Anwar memang suka wanita sokong dia sebab senang nak servis. Kalau kata tak mahu tak boleh kerana dah sokong dia. Itulah perjuangan hidupnya iaitu sex bebas...

Anonymous said...

GAP
Pencacai2 fanatik tegar UMNO,
Tukang2 spin & ampu ketua2 'lanun' UMNO

Mereka, penganut2 ajaran assobiyah UMNO ni... AGAK BODOH TEGAR, MINDA SEMPIT & IQ ZERO ... kerana tak boleh nak bezakan intisari perjuangan BERSIH dengan LGBT! ...

puak bangap kitol UMNO ni jugak ni juga tak boleh beza antara peranan AMBIGA dalam dua aspek ini!

AMBIGA dlm misi "BERSIH" -- disokong & didokong oleh semua rakyat dan tiada pencanggahan dalam perspektif syariat Islam.

AMBIGA dlm misi "LGBT" -- tidak didokong oleh majoriti rakyat khususnya Muslim.


Sama seperti UMNO yg telah lama lantik & memberi kuasa kepada menteri2 bukan Islam dalam kabinet... dilihat dari sudut kuasa pentadbiran & urusan awam negara bukan dari aspek kuasa pentadbiran agama Islam. Mengapa orang UMNO selama ini yang dok pangkah & beri kuasa kepada wakil2 rakyat BN yang budha, kristian & hindu? Apakah UMNO juga dengan tersendirinya menganut budha, kristian & hindu jika sokong pemimpin2 bukan Islam ini?

sebenarnya UMNO/BN lah penyubur lahirnya golongan LGBT, ahli maksiat, ahli munkar, tahyol, khurafat, bidaah, MURTAD, dll.. kerana menolak "ISLAM sebagai ADDIN - satu sistem & cara hidup manusia" --


apakah orang2 UMNO dah mabuk, haprak & nyanyok terhadap diri sendiri(UMNO tolak pembangunan berlandaskan syariat Islam syumul)?.........poraaaaaah!

Anonymous said...

Wahai Anonymous 10:42 AM yang bodoh!!
Kalau begitu kau pergilah sokong PM Israel kebanggaan kau itu!
Ada 2 Ambiga? Satu Ambiga baik dan satu Ambiga Jahat? Lagi bodoh statement!. Bila Ambiga memperjuangkan hak asasi orang Islam boleh murtad, tanpa melalui Mahkamah Syariah adakah itu berkenaan perundangan atau Islam? Adakah ia tidak berkaitan dengan Syariah Islam. Bila pemimpin bukan Islam BN cuba mempertikaikan kedudukan Islam, org Islam BN sendiri berani menyanggah, sedangkan di dalam Pakatan apa yang kau buat? Menikus!! Bodoh!!.. Dan seperti biasa menyalahkan UMNO!! Siapa yang membunuh pelajar tempohari? Siapa yang ditangkap basah bersama isteri orang? Islam sebagai cara hidup PAS? PORAH!!.. Khawarij sebagai hidup kau!! Syiah prinsip hidup kau!!Ambil selipar Tok Guru kau tu bukan bidaah? BODOH!!

Anonymous said...

MEREKA NAMPAK SOPAN PAKAI TUDUNG TAPI MINDSET LEBIH TERUK DARI PELACOR.

MEREKA MELACORKAN AKIDAH DAN JATI DIRI BANGSA DAN NEGARA.

BASTARD!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

HELLO ANON 10:42, CERMIN SIKIT MUKA KAU TU. BASTARD!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Aku tambah sikit kesalahan2 lain UMNO..
1-Anuar meliwat-salah umno
2-anuar main ngan cina doll-salah umno
3-anuar dpt sokongan yahudi_salah umno
4-azmin kantoi aiskrim dlm jamban-salah umno
5-rusuhan di dataran,polis parah dipukul-salah umno
6-pas tukar slogan negara islam ke berkebajikan-salah umno
7-50 %rakyat kelantan tak dpt air bersih-salah umno
8-nuar main ngan samsidar bini azmin-salah umno
9-DAP nk buat malaysia mcm singapore-salah umno
10-ustaz pkr kena tngkap ngan bni orang-salah umno
..Baaannnnyak lg salah umno yang anon atas ni tak bgtau..aku taruk 10 dlu..

Anonymous said...

Melayu kitol lagi bangap yang buta agama & jahil feqah politik Islam saja yg masih dok menjilat UMNO!


BERSIHkan mentaliti Melayu dari ideologi sekular assobiyah UMNO, dan,
kembalikan seluruh umat Melayu kepada fikrah Islami yang syumul!

Anonymous said...

penipuan SPR, penindasan PDRM, manipulasi SPRM, konspirasi Peguam Negara & Mahkamah, hipokrasi JAKIM ..... akan berleluasa & berterusan jika UBN berkuasa!

PRU13........ hapus kezaliman, autokratik & kediktatoran .. 1Malaysia tolak UMNO/BN!

Rakyat Boleh! Malaysia Boleh!

Anonymous said...

anon 9:47 AM...mohon copy and paste

Anonymous said...

Pale otak depa da kena liwat ngn anwar ni....kalu syumul sgt tgk r kat kelantan,penang,selangor.ape bezenye org islam kat sane ngn negri2 lain?apsal lar pale otak diorg bole jd mcm tu,,

Anonymous said...

Yg aku nampak la kan,pembangkang gunekan agame untuk kepentingan politik je semate2...tu je pendapat aku..

Anonymous said...

tahniah muslimat semua andalah pendokong LGBT dan pemurtadan umat ISLAM di zaman ini..TAHNIAH!!!!

Anonymous said...

ni perempuan jalang yang xde maruah.

Anonymous said...

Makin terserlah KEBODOHAN diorg ek....

Anonymous said...

yg tak pakai spek itam tu cam muka wardina je.. haha wardina sek bebas.. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iC6XTaSrZN4

Anonymous said...

ahhaaa...macam Wardina kan?..yang aku hairan tu, berdemo berani tetapi kenapa tak berani nak tunjukkan muka muka tu?bukankah itu macam pengecut dan tak sungguh sungguh percaya dengan apa yang mereka buat tu?hairanlah aku sekarang perempuan Islam, luaran saja yang dipentingkan dengan memakai hijab tetapi jiwa Islam tu cukup kurang...it takes more than a piece of cloth on yr head and covering up to be a Muslim...

Anonymous said...

sudah pompuan tak sedar diri, pakai tudung litup nampak bijik mata konon tapi bijik mata tu yang suka tengok LGBT, kenapalah banggang sangat ,ikut cakap hindu betina tu , kau ada otak. Dari segi pakaian tenguk ok tapi dalam hancurr macam talam 2 muka, macam sesumpah pun ada,mcm 2 alam..pelik aku tengok pompuan jaman ni...bodoh teramat.

Anonymous said...

laaaa....ninja turtle pun berdemo dengan Bersih gak...hehehe...pakai cermin mata hitam plak tu..rabun or buta kot...hehe.padanlah jadi pengikut Bersih..

Anonymous said...

haahlah..mcm WARDINAH SAFIYAH..aku bebulu betul dengan pompuan sekor ni, dia ni kelahiran wak kang( indon)amboi bukan main lagi., sebab aku sokong zed zaidi. kau tengok..!!beri betis nak peha tak sedar diri punya orang...go to hell sama wardina.

Anonymous said...

Mereka ni 'pemanis'....tak buat apapun..:)

Anonymous said...

Anu arrgghh main salah lubang - pon salah umno.

Anonymous said...

Nak tunggu Hadi & N Ajis istihar "kita bukan ikut Islam" bru dia orang faham.

Biji biji kelentit basi tu semua cun cun ke atau cam muka kena lempang rimua. Balik buat zikir lagi manefaat.

Anonymous said...

ni akal dok kt spek hitam besor tu jee.....hehheeheh

Anonymous said...

pWEweeeetttt Model Spekmata..aku nak yg gomok...gomok pon sodap!

Unknown said...

Salam Perjuangan...
Mohon pautkan blog kami, maelpengerang.blogspot.com ke ruang
blog list Tuan/Puan.
Untuk pengetahuan,blog hebat Tuan/Puan telah
pun kami senaraikan didalam blog list kami.
Kerjasama amat dihargai.
TQ.

Blog url: http://maelpengerang.blogspot.com

Anonymous said...

Sy sokong anda. Lagikan nasharudin kata haram pegi bersih.diorng pegi jugak. Bnyk parasit pkr dn dap dlm pas skang.sedih aku.

Anonymous said...

BERSIH ITU SEBAHAGIAN DARI IMAN. IA ANJURAN ISLAM. TAPI BERSIH ANJURAN AMBIGA TAK SAMA LANGSUNG.ZERO. SEDIH BILA ADA AHLI AGAMA MNJATUHKAN HUKUMNYA WAJIB AMBIGA YANG KAFIR HARBI ITU DISOKONG. CIAN TENGOK JUMLAH BELALANG KUNYIT MERUSUH. MACAM ORANG HILANG AKAL. DI INDONESIA ADA NYII ROHUL KIDUL. DI MALAYSIA ADA NYII BELALANG KUNYIT - AMBIGA.

Anonymous said...

terima kasih wahai sahabatku...hilang panas hati bila tengok jawapan mu....syabas

Anonymous said...

Biokan aje.....ntah apa yg ada dlm hotak deme ntah...
Berjuang betjuang jugak.....
Tapi jgn sampai menyesal d hujung zaman.....
Tau laaah. ...langit tu tinggi ke rendah. ....
Masa tu. ...bangsa lain ludah kat dorang depan depan.....ndaknya masa terlibat kemalangan .. .
Dia maki cakap ibunda dorang. ..korang tak paham...

Anonymous said...

aku tak hairan dgn tudung orang pas, pun aku tak salute kopiah orang pas, aku bekas ahli pas aku tahu hati perut mereka
ingat pakai tudung tu hati dan perangai mereka lurus sgt ke? yg mislimah pas tudung labuh leher dada penuh love bite tu kerja sapa? kerja orang UMNO ke?
yg orang pas depan ramai ckp syurga neraka halal dan haram tapi bulan ramadan main judi dan makan siang hari tu bagaimana plak?
jadi ahli pas bukan jaminan seseorang itu benar2 dah islamik, kopiah tudung itu bukan ukuran secara total baik buruk seseorang manusia, kalau orang pas merasa diri baik hanya kerna jadi ahli pasitu manusia munafik yg tertipu, manusia sebegitu harus dikasihi dan diasuh diajar kembali ttg diri

Anonymous said...

...cun cun juga betina betina PAS ni ye. Geram juga aku. Tapi harapkan cun aje nak buat apa kalau hatinya busuk sebab menyertai BERSIH...

Anonymous said...

mereka semua ni bukan pakai tudung atau purdah selalunya. cuma pakai untuk cover line pada hari demo tu. kalau tak caya , lain kali cuba check kat surau-surau berdekatan - tempat mereka ni tukar perwatakan.

Anonymous said...

Pada 28/08/2009 demonstrasi kepala lembu jadi isu panas menggemparkan negara. Banyak laporan polis telah dibuat. Kita tidak hairan jika pihak kuil Hindu dapat sokongan kaumnya. Apa yang menghairankan sikap pemimpin Islam PR yang keluarkan pelbagai fatwa konon demo kepala lembu menghina anutan agama lain. Pada 04/09/2009 Harakah tuduh UMNO dalang kepala lembu. Kenapa setiap bantahan penduduk pemimpin PR salahkan UMNO?. Kenapa pemimpin dan blog pro PR membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk Islam?. Melayu bawa kepala lembu jadi isu sensitif sedangkan pengunjung kuil tidak peduli pun sensitiviti penduduk Seksyen 19?. Aktiviti kuil mengganggu ketenteraman awam dikawasan majoriti Islam. Kenapa ada sikap double standard dalam isu kuil itu?. Pada April 2008 bendera PAS dan PKR digantung pada papan tanda PKNS, pemuda kuil kata dua parti sokong kuil tak payah pindah?. Kenapa bendera parti Islam berkibar disitu?. Pada 26/07/2008 pengunjung kuil buat perarakan bergendang bawa patung besar waktu tengah malam jam 1 pagi, suasana malam itu kecoh. Tetapi tidak ada tindakan susulan selepas aduan dibuat kepada wakil rakyat walaupun ada ugutan bunuh pada malam itu. Malah gangguan semakin kronik hingga Dis 2008 penduduk minta bantuan NGO. Kedatangan NGO diserang Khalid Samad (semak minaq jinggo 08/01/2009 Ahli Parlimen pertahan kuil). Berderet artikel Khalid Samad menuduh NGO sebagai gerombolan UMNO buat provokasi kepada kuil Hindu. Kenapa Khalid Samad membela pihak yang buat provokasi kepada penduduk?. Kenapa wakil rakyat tidak peduli situasi sukar, tekanan emosi dan risiko yang dihadapi penduduk ketika itu?. Adakah YB Khalid menunggu keadaan jadi kritikal baru hendak membantu?. Kenapa YB Khalid tidak persoalkan kenapa pihak kuil enggan keluar walaupun sudah beberapa kali diarahkan pindah?. Kenapa kuil kecil itu dimasukkan elektrik, air dan dibesarkan tanpa pelan dan permit PBT walaupun mereka tahu disitu tapak rumah PKNS?. Pada tahun 2006 dan 2007 penduduk buat aduan kepada Sultan Selangor, BPR dan Biro pengaduan Awam JPM. Pada 29/12/2007 BN lulus kuil pindah ke Seksyen 22. Selepas PR berkuasa Mac 2008 pemindahan kuil dibatalkan dengan alasan tapak itu jauh kedalam. Semasa BN pihak kuil disokong pemimpin mereka, tetapi semasa PR disokong pemimpin Islam. Gangguan kuil semakin menjadi-jadi hingga berlaku pelbagai ugutan. Aduan penduduk tiada tindakan, bila minta bantuan luar Khalid Samad buat pelbagai tuduhan. Pada Januari 2009 NGO hantar memorandum desak kuil pindah. PR bersetuju pindahkan kuil ke Seksyen 23. Penduduk Islam bantah tidak mahu kuil besar dibina dikawasan mereka. Mereka persoalkan kenapa surat pesetujuan pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke Seksyen 23 pada 07/05/2009 ditanda tangani oleh YB Rodziah, YB Khalid Samad dan wakil kuil sahaja?. Kenapa tiada wakil penduduk Sek 23 dipanggil dalam mesyuarat itu?. Pagar tapak kuil satu ekar di conteng penduduk kerana marah, tetapi MB Selangor tegas hendak teruskan bina kuil disitu. Kenapa pemimpin PR tidak menjaga sensitiviti masyarakat Islam?. Bantahan penduduk Sek 23 tidak dipedulikan. Selepas demo kepala lembu kuil tidak jadi dibina di bersebelahan padang permainan Seksyen 23, kuil Seksyen 19 dipindahkan bersebelahan kilang Nitto Denko. Seramai 6 penduduk dan 6 NGO terpaksa turun naik mahkamah kerana demo kepala lembu. Pemimpin PR menuding jari kepada pihak lain demi untuk menutup kesilapan mereka sendiri. Sebuah filem dokumentari ditayangkan di Menara PKNS pada 16/10/2010 memaparkan kesah kumpulan penduduk Melayu menentang pemindahan kuil dari Seksyen 19. (http://freedomfilmfest.komas.org/fff/kisah-tauke-mancis-minyak-tumpah). Wakil Rakyat Shah Alam salahkan UMNO dalam isu kuil Seksyen 19 dan bantahan penduduk Seksyen 23. Isu kuil itu menyerlahkan sikap pemimpin politik Islam berprasangka buruk sesama Islam tetapi amat toleransi dengan puak kafir. Masalah diSek 19 berpanjangan akibat pemindahan kuil ke Seksyen 22 dibatalkan dan hanya selesai pada 02/02/2012 selepas campur tangan NGO Islam dan jadi isu Negara 2009.

Anonymous said...

kalau dah nama pencacai UmnO mmg mulut busuk.....ada otak xnak guna....hmmmmm...sorry to say

Anonymous said...

aku simpati dengan keluhan anom 10.23 , 8May. Tapi apa kan daya, itu pilihan ramai pengundi melayu. aku masih ingat lagi, orang melayu bukan main tersenyum selepas memangkah undi dan melambai-lambai kepada kem PKR/PAS sebagai tanda sokongan dan juga nak bagi tahu parti mana yang mereka pangkah.
Walaubagaimanapun, belum terlambat lagi, PRU 13 ni jangan lah baut kerja bodoh lagi. kerana marahkan nyamuk, kelambu dibakar, kerana kuatnya sorak menyokong penipu, sanggup kampung digadaikan.
Ingat ni... kalau Selangor dan Kelantan masih ditangan pembangkang/penyokong kafir pada PRU13 ni, maka sama-samalah melayu melingkup ditanah sendiri, tetapi islam tetap teguh walaupun yang munafik makin kaya.