Saturday, May 12, 2012

PAKATAN SELANGOR : MELAYU TOLAK, INDIA PUN DAH TOLAK !





49 comments:

Anonymous said...

KEADILAN bantu selamatkan ahli Umno yang kemalangan bas

NEGERI SEMBILAN 12 Mei: Demi keselamatan nyawa, sekumpulan pemimpin dan ahli KEADILAN cabang Rembau, melupakan perbezaan politik.

Mereka membantu menyelamatkan penyokong Umno yang terlibat dalam kemalangan bas kira-kira jam 4 pagi tadi sementara menunggu ambulans dan bomba tiba di lokasi kejadian.
Mereka diketuai Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Baharin atau Chegubard yang juga ketua cabang KEADILAN Rembau.
Kemalangan dipercayai berlaku berhampiran susur keluar Plaza Tol Rasah membabitkan dua bas yang membawa penyokong Umno Terengganu ke perhimpunan di Bukit Jalil.
Bas itu dikenal pasti membawa penyokong Umno berdasarkan pelekat berlogo parti pemerintah pada kenderaan berkenaan.
Mengikut Badrul Hisham, bas berkenaan dikatakan melanggar belakang lori yang bergerak perlahan, menyebabkan sebahagian mangsa tercampak.
“Ambulan dan bomba baru tiba. Ada yang tercampak keluar bas. Kami antara yang membantu juga panik banyak darah. Banyak bas Umno lain turut berhenti,” tulisnya melalui twitter.
Beliau menyedari kemalangan itu ketika pulang dari program Pakatan Rakyat di Johor.
Sebaliknya, mereka dimaki hamun kerana mempertikai bas berkenaan dinaiki penyokong Umno tetapi ditempelak Chegubard: “Ya kami lawan dan benci Umno tapi peribadi kemanusiaan kami tak hilang…”

----------------------

syabas chegu bad & grup SAMM..Allah sahaja yang akan membalas segala budi baik mu itu.

jadikan iktibar lah wahai bloger dan penyokong umno yg tak habis2 memfitnah..mencaci dan memaki.

hfj said...

hekeleh, baru itu dh heboh satu dunia. mangsa banjir kat kelantan, kedah dan lain2 tu umno bn jgk yg bantu angkat barang semua. n.ajis sakit, najib yg arahkan suruh rawat cpt2,xde pun kitorg nk heboh lebih. nampak sgt xikhlas mbantu. heboh bdegar. lps tu tuduh side blogger umno plk yg fitnah caci maki. xrasa mcm ckp depan cermin ke?

usin said...

dah la badigol. tak de sapa nk tukar dari rasa meluat dan menyampah kt hang, selagi hang sokong pembohong besar tu. apa, kalau hang tolong org dlm bas tu, semua penumpang bas akan isi borang pkr? tq but, kasi TIBAI sama dia!!!!

Anonymous said...

KELAB GREENBOC

Gelombang Merah Umno Terhempas Di Tol Rasah

Dua buah bas yang membawa pulang penyokong-penyokong Umno Terengganu dari perhimpunan di Stadium Bukit Jalil telah terlibat dalam satu nahas jalan raya di exit Tol Rasah awal pagi ini.

Menurut Cikgu Bard melalui tweeternya nya, sebuah bas yang membawa penyokong Umno Terengganu (Kuala Terengganu) telah merempuh sebuah treler yang dipercayai berjalan perlahan dari arah belakang.

Ini diikuti pula oleh sebuah lagi bas yang membawa penyokon Umno Kuala Berang merempuh dari belakang bas tersebut.

Cikgu Bard beserta beberapa aktivis SAMM Negeri Sembilan yang dalam perjalanan pulang dari Johor terserempak dengan kejadian tersebut serta merta turut membantu mangsa nahas yang terlibat.

Setakat ini tiada kematian dilaporkan, cuma beberapa mangsa dipercayai mengalami kecederaan yang agak serius. Beliau juga mendoakan agar mereka semua selamat!

Syabas kita ucapkan kepada Cikgu Bard yang walaupun diherdik dan dimaki hamun oleh sekumpulan Samseng Umno seperti disini , sikap dan rasa per kemanusian beliau perlu dicontohi oleh kita semua.Syabas Cikgu Bard dan aktivis SAMM Negeri Sembilan! -alhusseyn

-----------------------------
usin!!


aku tolong copy paste kan jer..supaya kau org puak umnu muhasabah diri..chegu bad & SAMM tu pun tak minta dipuji apatah lagi nak minta org satu bas tu masuk PR..jgn lah terlalu dungu dan angkuh membuat komen..

Perancangan Allah melebihi dari perancangan manusia..Waulahulam

Anonymous said...

klu btol la sekumpulan ahli PKR yang tolong...ni msti kerja dia org menyebabkan kemalangan tu..ini semua kerja PKR.. PKR yang salah...

Anonymous said...

anon 2:34

lorr...masih nak memnfitnah lagi!!..masih tak nak bertaubat lagi!!

suka hati kau la labu..kubur masing2 yg jaga...terima jer laa habuan nya nanti..

Anonymous said...

tak payah nak copy paste sgtlah... selama ni dah beratus ribu kalai org umno dan bn membantu seluruh warga malaysia... kenapa kamu x berduyun2 copy paste. muhasabah diri tu bagus tp bila kamu minta org lain muhasabah diri tp kamu sendiri lupa nk muhasabah diri, yg kamu tau copy paste bila puak kamu dok tolong org...itu namanya TAK SEDAR2 DEK UNTUNG! KENAPA KAMU TAK COPY PASTE PIC DAN STORY MASA BERSIH 3.0 BARU NI YANG HABIS RANAP STGH2 BHGN KAT KL DEK PUAK CHEGU BARD DAN SAMM HANGGUK TU JUGAK?! bila part bantu sikit dah nak mcm berarak bg tau satu dunia tp bila merosakkan negara kecut telur masing2 lempar batu sembunyi tangan salahkan org lain... stupid!

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Lihatlah perhimpunan dan protes aman oleh Barisan Nasional, sangat tertib dan sopan, bukannya perhimpunan liar lagi buruk oleh Penipu Rakyat, huru hara dan keji.

Kepada pecacai Penipu Rakyat yang diupah untuk mengkondemkan UMNO dan Barisan Nasional, korang boleh teruskan dengan penipuan korang tu, tapi sedarlah, rakyat makin kuat menyokong Barisan Nasional, makin bersemangat rakyat sekalian untuk menyokong Barisan Nasional yang mana dari sehari ke sehari, sokongan terhadap Barisan Nasional makin mantap dan makin meningkat dengan mendadak.

Penipu Rakyat terus dengan sindrom penafian mereka, lantak merekalah kerana mereka itu sangat ketakutan dengan keadaan sekarang ini yang sangat memihak kepada Barisan Nasional, malahan pimpinan Penipu Rakyat mungkin akan mengingau setiap hari kerana gelisah dan sakit hati dengan kejayaan UMNO dan Barisan Nasional, apa pun syabas kepada UMNO kerana telah berjaya membangunkan negara ini, syabas kepada Barisan Nasional kerana telah sama-sama berjuang untuk membangunkan negara dan rakyat demi kesejahteraan kita semua. Syukur kepada Allah S.W.T kerana telah memberikan kemenangan kepada Barisan Nasional dalam setiap kali pilihanraya, mudah-mudahan pada PRU 13 kelak, Allah Taala akan terus memberikan kemenangan yang sangat besar dan gilang gemilang kepada Barisan Nasional, insyaAllah.

Ya Allah ya Tuhanku, kepadaMu ku bermohon agar Engkau berkatilah pimpinan negara kami dan berkatilah kerajaan Malaysia di bawah pimpinan Barisan Nasional untuk terus berjaya di masa-masa akan datang untuk menegakkan syiar agamaMu yakni Islam yang maha suci, Maha Suci Engkau Ya Allah, Tuhan sekelian alam. Allahuakbar, Subhanarobbikalrobbiizzati ammayasifun, wasalamun alal mursalin walhamdulillahirobbil alamin. Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar. Allahumasoiliala Sayiddina Muhammad Waalaalihi wasohbihi wassalam, walham dulillah hirobbil alamin.

Anonymous said...

Kepada penyokong kerajaan sekalian, marilah kita semua berdoa ke hadrat Allah Taala, Tuhan sekelian alam untuk memberkati dan merahmati negara kita, pimpinan negara kita, kerajaan negara kita yakni Barisan Nasional untuk terus berjaya.

Marilah kita juga sama-sama berdoa beramai-ramai supaya Allah Taala memberikan kemenangan yang besar kepada Barisan Nasional untuk terus mentadbir Malaysia demi kepentingan agama, bangsa dan negara. Allahuakbar.

Anonymous said...

Sudah kah anda ucap terima kasih pada UMNO / BN ?

Ayuh sama2 kita ucap terima kasih pd UMNO / BN.

Kerana UMNO / BN lah seluruh rakyat M'sia yg berbilang agama, bangsa dan budaya hidup aman makmur harmoni & bahagia.

TERIMA KASIH UMNO !

TERIMA KASIH BN !

Hidup UMNO !

Hidup BN !

Anonymous said...

Lihat kenyataan liar dari puak perosak Penipu Rakyat, Mahfuz Omar @ Mahfuz Bean, lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10253-himpunan-umno-tak-boleh-saingi-bersih-30

Puak Penipu Rakyat sudah ketar lutut, sudah gelisah dan tidak boleh tidur malam dengan tenang kerana mimpi ngeri bagamainana Penipu Rakyat musnah dengan teruknya selepas ini.

Kepada Mahfuz Omar, memang perhimpunan UMNO 66 tidak dapat menyaingi BERSHIT 3.0, kerana perhimpunan UMNO 66 tidak dapat menyaingi keganasan dan sikap kurang ajar dan huru hara serta kerosakkan yang dilakukan oleh BERSHIT 1,2,3. Kerana perhimpunan UMNO 66 adalah aman, sentosa, dan penuh harmoni. Polis, wartawan, dan orang ramai berasa gembira kerana tidak ada rusuhan, tidak ada kekacauan semasa perhimpunan UMNO 66, syabas UMNO, syabas Barisan Nasional. Allahuakbar.

Anonymous said...

Lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/10251-pengarah-jais-mengaku-ahli-umno

Kalau Pengarah JAIS ahli UMNO pun apa salahnya? Malahan ramai penjawat awam menjadi ahli parti politik, malahan ada penjawat awam jadi ahli PAS, tak jadi isu pun.

PAS menyerang peribadi Pengarah JAIS (Jabatan Agama Islam Selangor) kerana isu serbuan di Gereja Methodis Damansara yang mengadakan acara keagamaan bukan Islam yang melibatkan orang Islam sekali, pihak JAIS telah enam bulan sebelum serbuan telah melakukan intipan dan penyiasatan berhubung perkara ini, jelas terdapat unsur untuk memurtadkan orang Islam oleh pihak agama berkenaan, lihatlah PAS yang kononnya nak perjuangkan hudud, sanggup mengetepikan kepentingan akidah saudara seagama yang hendak dipesongkan akidahnya kerana PAS adalah sekutu DAP dan PKR, PAS lebih mengutamakan kepentingan politik dari agama, PAS hanya memperalatkan agama untuk kepentingan politik mereka.

Kerajaan tidak menghalang penganut agama lain hendak mengamalkan agama mereka, tetapi jikalau dalam Perlembagaan Persekutuan telah menetapkan untuk melarang dakwah agama lain kepada penganut agama Islam, maka janganlah kita melanggar persetujuan ini untuk keamanan dan keharmonian negara, kerana perkara ini terdapat dalam Perlembagaan Malaysia, oleh itu hormatilah ia.

Rakyat makin jelas dengan keadaan sekarang PRU 13 kelak, Barisan Nasional akan menang besar insyaAllah berkat pertolongan dari Allah Taala.

Anonymous said...

Betul..Allah dh mula tunjukkn yg parti korg (Parti Kencing Rakyat, hamPAS dn DAPig) akan hancur pd PRU 13 ni..aku dulu sokong pkr, x sabar wei nk tukar!..damn u melayu khianat bangsa!

Anonymous said...

Ala2...anon pembangkang yg atas skali tue siannye...
menyalak sensorg ye hukhukhuk...
lantak la ko nk ckp ape..
Aq sebagai rakyat yg dh sedar
mncari yg benar dan menentang yg salah..
Kpd yg masih x sedar tue nnti akhirnye sedar gak...
xyah nk risau..
kebenaran pasti menang..
hehe..

Anonymous said...

insyaallah, bn akan menang besar pd pru 13 kelak.

Anonymous said...

BAR Council pukimak

Anonymous said...

Anon barua pembangkang atas tue dh minom air mayat kot??baru tolong tue dh nk kecoh haha..

Bantuan Kerajaan pehh bykk sgt..nk citer pon xmuat tau..
xde pon nk kecoh mcm ko..

Anonymous said...

PEMBANGKANG BARU TOLONG TUE JE PON NK KECOH GAK KEW ??
NK MUNTAHH AQ..
HEHE..

usin said...

usin!!


aku tolong copy paste kan jer..supaya kau org puak umnu muhasabah diri..chegu bad & SAMM tu pun tak minta dipuji apatah lagi nak minta org satu bas tu masuk PR..jgn lah terlalu dungu dan angkuh membuat komen..

Perancangan Allah melebihi dari perancangan manusia..Waulahulam

May 12, 2012 2:30 PM
#################################
ek elehh!!!
perasan baik sgt le tuh!! nak habaq bagi kt hang. tu masa kedah banjir ari tu sapa dok berangkut pi tolong depa? ada badigol tu pi tolong? habaq mai! walaupun kedah tu pr dok perintah, tp umno tak segan nk tolong. siap bg tilam dapoq lagi bagai. banyak lg pertolongan umno yg tak pernah keluar kt harakah ka, suara keadilan ka, blogger pro pr ka yg hang pun tau. aku cerita umno, bukan kerajaan pusat. ni nk tanya, pasai apa pulak hang nak suruh aku muhasabah diri? tq la peringat kt aku. tp hang jugak kena muhasabah diri. pasai apa pkr makin telungkup, pasai pemimpin dia ckp tarak serupa bikin. berapa kali pemimpin pkr bohong org mcm hang, tp sebab hang dok pekak tuli takdak otak nk pikiaq, terima ja depa dok kencin. pasai apa kengkawan anwar masa penubuhan pkr dulu hampir semua berambus pegi? sebab dh tau anwar tu dok muhung siang malam. aku muhasabah, hang pun muhasabah sekali. sebab Allah kita sama, ha lagu mana!!

Anonymous said...

2.11
apa ni?
bard tu tolong kerana allah ke tolong kerana nak tebus malu kena sergah dengan askar/polis bersara kat bukit aman tempoh hari
kalau ko orang tak tolong ramai orang lain akan tolong kerana allah dan kemanusiaan

Anonymous said...

Kerajaan PR :

hargai suara rakyat.......


suburnya demokrasi.............


walaupun hanya segelintir minoriti .....


kesaksamaan tetap diberi.......


BUKAN diburui atau dipenjarai....


PRU13 tetap PR!

Anonymous said...

Kerajaan PR :

hargai suara rakyat.......


suburnya demokrasi.............


walaupun hanya segelintir minoriti .....


kesaksamaan tetap diberi.......


BUKAN diburui atau dipenjarai....


PRU13 tetap PR!

May 12, 2012 4:55 PM

____________________________________________________________________________________________________________________________________________


Kerajaan BN:

hargai suara rakyat.......


suburnya demokrasi.............


walaupun hanya segelintir minoriti
pembangkang yg menyalak..


kesaksamaan tetap diberi.......


BUKAN diburui atau dipenjarai....


PRU13 tetap BN!!

hehe..

Anonymous said...

ambiga patut tolong anak bangsa dia....

Anonymous said...

mereka sabotaj bas kot...manalah tahu..ada paku dlm duku..just nice je ada situ...

kalau betul nak bantu...tolong dgn mengundi bn buleh..kalau ikhlas lah nak tolong..

tp aku rasa kita tunggu.. adatak org umno nak doa pecah perut pkr plakk..

tkasih nik ajis...

doa pecah perut pkr said...

mereka sabotaj bas kot...manalah tahu..ada paku dlm duku

kalau betul nak bantu...tolong dgn mengundi bn buleh..kalau ikhlas lah nak tolong..

tp aku rasa kita tunggu.. adatak org umno nak doa pecah perut pkr plakk..

Kt doa pecah perut PKR said...

mereka sabotaj bas kot...manalah tahu..ada paku dlm duku

kalau betul nak bantu...tolong dgn mengundi bn buleh..kalau ikhlas lah nak tolong..

tp aku rasa kita tunggu.. adatak org umno nak doa pecah perut pkr plakk..

Anonymous said...

terbaek la bro!!....

Anonymous said...

perhimpunan UMNO 66 dah buka mata seluruh umat manusia di Malaysia nie.baik india,cina lebih2 lg melayu..jika BN menang besar melebihi 2/3 majoriti sure PR akan hancur buat haluan masing2.makin meroyan la LGE...aljuburi n hadi....

Anonymous said...

keh keh keh...

Baru tolong seciput dah kecoh 1 donia....

UMNO/BN dah tolong berpuloh2 tahun dari sebelum merdeka shingga skrg ada x korang berterima kasih...mmfitnah n merusoh utk mnjatohkn UMNO/BN adala....

Kalo pertolongan tu ikhlas , xyah awak sendiri hebohkan, org yg menerima bantuan sendiri yg akan mngwar2kan...tanda terima kasih n bersyukur...

Anonymous said...

aku cuba gak cari berita bas kemalangan ni dalam berita mana-mana...tapi tak jumpa pun....pastu...apa yang besar bawak penyokong UMNO Trengganu buat kat Rasah...4 pagi pulak tu..minta tolong kawan carikan berita ni..tanya polis seremban ke...dah 2-3 paper aku cari..takder berita kemalangan ni..yang ada..kes bas persiaran langgar pokok tu jer..ni haa.."SEREMBAN 11 Mei - Seorang pemandu bas maut manakala 28 penumpang cedera apabila bas pesiaran yang mereka naiki terbabas sebelum merempuh sebatang pokok di Jalan Gadong Jaya berhampiran LBJ dekat sini awal pagi ini.

Dalam kejadian pukul 4.30 pagi itu, pemandu berkenaan, K. Gunachandar, 52, mati akibat cedera parah di kepala dan beberapa anggota badan, manakala semua penumpang yang cedera dibawa ke Hospital Tuanku Ja'afar di sini untuk menerima rawatan.

Seramai 21 daripada penumpang bas berkenaan yang cedera ringan telah dibenarkan pulang selepas menjalani pemeriksaan dan rawatan, manakala tujuh lagi ditempatkan di wad biasa.

Menurut jurucakap polis, kemalangan berlaku apabila bas yang membawa penumpang dari Tampin menuju ke Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) di Sepang, Selangor hilang kawalan sebelum terbabas merempuh sebatang pokok.

"Siasatan awal mendapati, pemandu bas berkenaan dipercayai gagal mengawal kenderaannya ketika melalui satu selekoh di tempat kejadian," katanya di sini hari ini.

Menurut jurucakap itu, kesemua penumpang bas berkenaan dipercayai dalam perjalanan ke LCCT untuk menaiki penerbangan bercuti ke Chiangmai, Thailand.

"Semua penumpang terdiri daripada sembilan lelaki serta 19 wanita berusia antara 40 hingga 72 tahun. Tujuh penumpang yang ditempatkan di wad biasa berada dalam keadaan stabil, manakala baki penumpang yang lain hanya dirawat sebagai pesakit luar," ujarnya.

Sementara itu, salah seorang penumpang, Law Tau Fong, 62, berkata, ketika kejadian dia sedang tidur di bahagian depan bersama suaminya sebelum tersedar apabila bas berkenaan tiba-tiba bergoyang.

Katanya, beberapa saat kemudian dia terdengar satu bunyi dentuman yang kuat sebelum dia dan suaminya tercampak keluar dari cermin bas yang pecah.

"Pada masa itu saya hanya mampu menjerit sebelum tersedar apabila berada di atas jalan bersama beberapa penumpang yang lain.

"Kami semua menjerit meminta tolong dan menangis sebelum beberapa anggota kecemasan yang sampai membawa saya ke hospital," katanya ketika ditemui di hospital.

Dalam pada itu, Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Abd. Halil Hamzah yang mengesahkan kejadian itu berkata, punca sebenar kemalangan itu masih disiasat."...
kot pagi2 buta Chegu Bard ni x dapat beza kot antara nonya dengan ahli UMNO..

Anonymous said...

sudah2 lah pencacai umnu buat spekulasi pasal kemalangan tu..sampai ada yg menambah2 cerita..kan dah jadi fitnah tu..

ini semua kehendak Allah..fikir2kan lah..ada hikmah dan iktibar nya.

Anonymous said...

anon 7:04

apa lah engkau ni..baru turun dari pokok ker???

dalam berita pun dah keluar lah..seorg meninggal dan 77 lagi cerdera..masih pakai baju merah lagi.

jgn lah nak tabur fitnah kat cekgu bad lagi..tak takut balasan Allah ker..

Anonymous said...

boleh tolong bg tau berita mana??? kalau betul keluar TV..aku tunggu..tapi tengok kat paper..takder pulak...

Anonymous said...

sudah2 lah pencacai pembangkang buat spekulasi pasal kemalangan tu..sampai ada yg menambah2 cerita..kan dah jadi fitnah tu..

ini semua kehendak Allah..fikir2kan lah..ada hikmah dan iktibar nya.

huhu..

Anonymous said...

ok..dah jumpa..dalam The Star..
"SEREMBAN: A Wanita Umno member was killed and 77 other party members were injured in a road accident involving two buses and a trailer lorry near the Port Dickson south-bound exit of the North-South Expressway early on Saturday.

Roha Dol, 79, of Batu Pahat died at Tuanku Ja'afar Hospital here about two hours after the accident which occurred around 3am.

A police spokesman said a bus carrying 40 Puteri Umno members from Kuala Berang, Terengganu, heading for Melaka crashed onto the rear of a trailer lorry and another bus, carrying 44 Umno members, knocked into the earlier one.

The Umno members had attended the party's 66th anniversary bash at the Bukit Jalil National Stadium in Kuala Lumpur on Friday night.

Negeri Sembilan Traffic Police chief ASP Abd Halil Hamzah, when contacted, said all the injured were rushed to Tuanku Ja'afar Hospital.

Hospital director Dr Jaafar Che Mat told reporters that Roha died at 5.40 am.

He also said that the injured people were given outpatient treatment.

One of the bus passengers, Mohd Hafizan M. Senin, 30, said he was awakened from sleep by a loud noise and found himself hurled from the rear of the bus to the middle, and was slightly injured.

"I was in the second bus. Some of the passengers were badly hurt," he said. Another passenger, Raja Sulaiman Busu, 59, said most of the passengers were asleep when the accident happened.

"I am thankful that I was unhurt," he said.

Parit Sulong MP Datuk Noraini Ahmad visited the injured at the hospital. - Bernama"

..terima kasihlah Chegu Bard ya...tapi...melupakan perbezaan politik ni org UMNO dah lama amalkan pun...so..takder hal punya...

Anonymous said...

anon 7:16

apa lah engkau ni..baru turun dari pokok ker???

dalam berita pun dah keluar lah..seorg meninggal dan 77 lagi cerdera..masih pakai baju kuning lagi.(bersih 3.0)hehe

jgn lah nak tabur fitnah kat kerajaan lagi ..tak takut balasan Allah ker..

Anonymous said...

Ala2...sian betol sekoq barua pemmbangkag kecoh giler kt sini..
Hoi org citer psl tajok kt atas tue
Rakyat tolak pembangkang..
bukanye org nk citer psl parti ko pon...x pyhh la nak tukar topik
hehe..

Anonymous said...

anon 7:26

betul lah berita tu..aku pun nengok petang tadi kat TV 1..berita wilayah..ada gambar menteri besar ns ngan noraini..

Anonymous said...

anon 7:32

apa hal engkau??..demam ker??

Anonymous said...

Biasalah mereka pandai wayang......ikut bos mereka.....aku rasa pertolongan mereka pun atas faktor politik....kononnya nk amik perhatian yg parti keadilan ni betul2 adil.....piiiiirrrraaahhhhhh.....

Anonymous said...

Anon atas tue ingt takk??
Pembangkang cita2 nk menawan Putrajaya..

Fitnah,tipu,menuduh tue smue peduli ape??skrg dh akhir zaman..smue dh terbalik..LGBT,SEKS BEBAS,SEKSUALITI MERDEKA..ntah mcm2 la aq pon bkn tau sgt perjuangan pembangkang..

TAWAN PUTRAJAYA YEAHH!!

Anonymous said...

kalau betul pkr tolong umno ALHAMDULLILLAH... MOGA2 Nik Aziz akan doakan PKR PECAH PERUT PULAKKK..

Anonymous said...

AQ PON SIMPATI GAK DGN PARTI PEMBANGKANG...DULU2 PUNYE LE GAH MENANG PRU-12...SOKONGAN RAKYAT BERTAMBAH NK MENAWAN PUTRAJAYA...

TAPI....SKRG MASYARAKAT DH BERUBAH.. MELAYU DAN INDIA PON DH MULA TOLAK PEMBANGKANG..

XTAU LA NAPE SMAKIN RAMAI KUAR DR PARTI PEMBANGKANG..PEMBANGKANG MAKIN LAMA MAKIN JATUH..
PELBAGAI MASALAH
SETIAP NEGERI DI BAWAH PEMERINTAHAN PEMBANGKANG..
SEMUA BERPECAH BELAH..
SEHINGGAKAN BARUA PEMBANGKANG PON DH TAK TAU NK COVERLINE DH...

HEHE..

Anonymous said...

pkr,dap & pas முட்டாள்

Anonymous said...

anon 9:51 am

Dalam kosmo hari ini berita dua kemalangan bas penyokong umno di NS dan Perak..takziah & al fatihah.

Kehendak Allah..kita hambanya kena redha dan ambil iktibar....hidup didunia ini hanya sementara jer.

cukup2lah menghina dan membuat fitnah kerana Allah Maha Mengetahui segala2nya.

Anonymous said...

anon 9:51 pm may 12

Dalam kosmo hari ini berita dua kemalangan bas penyokong umno di NS dan Perak..takziah & al fatihah.

Kehendak Allah..kita hambanya kena redha dan ambil iktibar....hidup didunia ini hanya sementara jer..jgn terlalu angkuh dan sombong..

cukup2lah menghina dan membuat fitnah kerana Allah Maha Mengetahui segala2nya.

Anonymous said...

klu mati kerana dijalan Allah, OK.

klu mati kerana fulus UMNO, wallahu aklam.. kena tanya majlis fatwa....

Anonymous said...

klu mati kerana dijalan Allah, OK.

klu mati kerana fulus pembanggkang, wallahu aklam.. kena tanya majlis fatwa....