Wednesday, December 19, 2012

7 APRIL 1981..HJ HADI TELAH MENIPU RIBUAN AHLI PAS !

21 comments:

Anonymous said...

ALLAH MAHA BESAR.... SEMOGA AKU TIDAK TERGOLONG DLM MANUSIA YG MENYOKONG PERJUANGAN PAS INI.

Anonymous said...

Kpd penganut agama pas, anda semua dialu-alukan supaya bersembahyang dimana-mana tokong, gereja atau kuil kerana masjid yg dibina oleh kerajaan menggunakan sumber yg diragui halalnya disebabkan bercampur dgn duit cukai judi, arak dll yg haram (sebagaimana fatwa penganut agama pas ditempat aku 30 tahun lalu)

Anonymous said...

AKU TAKUT NAK SOLAT BERIMAMKAN ORANG PAS, TAKUT SESAT.
WALLAHUALAM........APA NAK JADIIIIIII.

Tukang Komen said...

ALHAMDULILLAH, IMAM TEMPAT AKU BUKAN ORANG PAS. ULAMAK PAS MENGAKU JELAH BODOH ILMU. TAK BAIK PURA2 PANDAI. DAH MACAM2 KARUT MARUT DIFATWAKAN. AIR SETITIK BERLAGAK MACAM LAUTAN.

GURU2 PONDOK DIKELANTAN PUN KATA HADI AWANG SALAH BUAT AMANAT MCM TU. TOBATLAH WEI. KONONNYA NAK BUAT NEGARA ISLAM,NAK LAKSANA HUKUM HUDUD TAPI TAK MAU JADI PM. PM SANGGUP SERAH PADA PELIWAT DAN PEMBOHONG BEROK PKR TU.

Anonymous said...

perghhhhhhhhhhhh......terbaikkk yb zull...

cayaaa kat lu bebb....

bisa bisa.....bisa sampai ulu atiii puak2 pas negokk ni...ekeke

tahniah tahniahh....

otai
subang

anoymous said...

Alhamdulillah.....YB Zul telah insaf dan tak bersama mereka lagi dan kita pun tak minta Zul sokong umno tapi pas tak begitu teruk sekali menyeleweng...

Anonymous said...

Mntri besar trg pnggil PAS -Parti Ajrn Ssat..aku pernah rasa zman kesusahn pmrnthan dorg d trg.bile pas mnang plhnraya mase 2 bnde yg prtama doorg rampas adalh suk negri n bilik gerakan tadika kemas.drntai smue bilik tadika 2..ank2 kecil mnangis xdpt g skolah,pluang pkrjaan sush masa 2 nk cr mkan pon susah..ajk pas hnye sibuk mngukur tanah2 tol utk dbhgi2.duit cgran tanah rm3k. Last2 tanh kmana duit pon lesap..alhmdllillh skang ni umno trg tlah bljr dr kslpan lepas..pluang tipis utk pas mnang d trg..spenggal aje bg pas mmrnth mmg azab giler...rkyt trg tlah bljr dr ksushan hdup mase pmrntn pas...

Anonymous said...

Salam Ukhuwah untuk umat sebangsaku Melayu dan seugamaku Islam. Saya bukan orang UMNO dan saya bukan ahli politik kepartian. Saya hanyalah insan kerdil yang insaf akan nasib bangsaku - MELAYU.

Saudara2ku,
Kita orang2 Melayu Malaysia sedang berada dipersimpangan. Kita benci dengan segelintir orang2 UMNO selama ini yang menjadi petualang bangsa dengan sikap serakah mereka mengejar kebendaan dunia semata. Mereka gila kuasa, pangkat dan harta. Namun bukan semuanya.
Tetapi persekongkolan PAS dengan PKR dan DAP nampaknya lebih teruk lagi kerana menjurus kepada menjahanamkan bangsa Melayu Raja2 Melayu dan Ugama Islam.

Justru itu, Kita tidak ada pilihan, ditelan mati emak diluah mati bapak. Marilah kita sokong UMNO sebagai parti dominan BARISAN NASIONAL untuk terus meneraju Malaysia di peringkat Persekutuan atau pun Negeri2 di PRU ke13 nanti.

Janganlah nanti anak cucu kita mencaci dan mencerca kita kerana memberi peluang Pakatan Rakyat yang di dominasi oleh DAP memerintah Malaysia. DAP adalah Parti CINA. Adakah saudara rasa DAP yang mendominasi Pakatan akan memberi layanan adil kepada orang Melayu? Jauh panggang dari api. Lihatlah di Pulau Pinang.

Walau pun PAS mengiklankan diri mereka sebagai Islam tetapi tindak tandok mereka lebih dahsyat dari Mazhab SYIAH kumpulan Al Jaafari. PKR langsung tidak boleh diharap kerana pemimpin nya berkiblatkan NAFSU semata.

Oleh itu Bangsaku, ingatlah. Jika kita sayangkan Negara kita, Bangsa kita, Anak cucu kita maka kita tidak ada pilihan, marilah kita terus menyokong UMNO. Kita berikan UMNO menerajui Barisan Nasional untuk kali terakhir, Seandainya UMNO mempersia siakan peluang yang kita bagi ini. Kita jadikan ianya sebagai sokongan terakhir untuk mereka untuk selama lamanya.

Saya yakin UMNO akan bermuhasabah diri mereka selepas ini sebab tahun hadapan adalah tahun pemilihan pucuk pimpinan. Dan kali ini ianya bukan lagi satu atau dua ribu perwakilan yang akan menentukan hala tuju UMNO tetapi lebih dari 100 ribu perwakilan yang akan mengundi. Jadinya politik wang sukar akan berlaku. Dan UMNO akan lebih teratur dalam percaturan politik mendominasi bangsa2 lain.

Yakinlah, UMNO akan semakin sedar selepas ini.


Salam dari saya.

ATAS PAGAR

Anonymous said...

aku sokong anggg ataihh pagar...

Anonymous said...

Kepada penyokong tegar PAS mereka tidak boleh berubah kerana doktrin amanat Hj Hadi telah mengalir dalam darah mereka.

Hanya kepada yng masih terbuka mindanya untuk merenung dan bermuhasabah diri, lihatlah
dari dulu hingga sekarang apakah sumbangan PAS?
Yang paling jelas PAS telah membawa perhubungan orang2 islam yng berlainan fahaman politiknya menjadi musuh.

Yang manakah lebih dituntut, seruan supaya orang islam yng bebeza fahaman politik di galakan bermusuhan atau seruan supaya orang2 islam bersatu dgn mengenepikan perasaan dendam?

Sekiranya memilih seruan pertama PAS tempat yng paling sesuai.

Sekiranya memiih seruan kedua adalah hak anda untuk menentukanya di dlm pru13.

Anonymous said...

tak boleh tahannnn...

ni belum masuk haramkahjadah punya bulletin,

siapa nak tanggung dosa fitnah tu, main belasah je..

selagi ada ruang jadi pelacur politik selagi tu di sua-

sua melacur merata..,

tanggung le dosa ,tak guna serban sebesar bakul

mulut bertaraf longkang.

p/s jawab bomoh siam,milo suam basi,anak tengganu msk pas dll,,,jwb jgn tak jawab.

Anonymous said...

Korg kena dgor plak nik ajis mnghina nabi..ada ke mat malysia n muhammad arab 2 sama..bile aku dgor aku geleng kepla n bckp da nyanyuk ke org tua ni.aku yg x pndai hal agama ni pon tau ler sape 2 nabi muhammad s.a.w-sblum nabi muhammad lahir da ada crite dlm kitab lnjil akn ada rasul yg terakhir iaitu muhammad brsama dgn bkti klahran ny skali.aku sndri jd malu bile dngor crmah nik ajis ni..org yg dgor crmah ni smue bsrban n tnganga mulut bile dgor hahah..aku rase dktor pribadi nik ajis ni bg ubt pnnenang byk tu yg mlalut n nynyuk tu..

oej said...

Anon 7.57..(atas pagar)

1. Saya cadangkan anda poskan kiriman anda ini ke blog2 pro pembangkang..

2. jangan lah berada di atas pagar lagi.. marilah kita mengerah kudrat utk memenangkan UMNO di PRU 13..

3. Faktor kemungkinan kekhilafan UMNO di masa hadapan hendaklah dielakkan mereka.. harap mereka tak mempersiakan harapan kita.. mereka gagal bermakna the last chance untuk mereka..

diperhatikan terdapat karektor dlm UMNO yg ego, slow, tidak menghargai rakyat marhaen bawahan, pentingkan diri sendiri, peribadi tidak elok, seharusnya disingkirkan semasa pemilihan pucuk pimpinan agar tidak menjadi barah dan kebencian orang di kemudian hari..

Anonymous said...

ibarat air..ada pasang surutnya...dulu cermah PAS begitu ramai pak lebai2 serata ceruk kmpong bduyun2 tuk dngar ceramah PAS nk daulatkan malysia sebagai ngara ISLAM.stlah berkepit dgn PKR dan DAP bilngan yg hadir keceramah PAS berkurangan.kini negara berkebajikan pulak.tmblang tuk menipu dh pecah.yg totok shja dtang..dulu ribu2 masyyyuk wang derma...skrg dh gigit jari...dmi nk meyelamatkan parti.. DAP yg bantu dgn bersyarat....pdan muka kena tipu je la puak2 tu ya yeop....low class btul.....

Anonymous said...

Kalau hadi the fisherman tak mau bertaubat, biaq pi la dia dengan pas pok nik dan mat sabunya. Ahli2 pas bolehtonggalkan mereka dan sokongla umno di pru13 nanti demi Islam, bangsa dan negara. Pimipinan pas pok nik dan mat sabu serta sekutubya adalah ahli politik yg tamakkan kuasa dan habuan. Ikutla nasihat mufti kita.

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

hadi awg said...

AMANAT HJ HADI AWANG 2012.

Saudara-saudara sekelian percayalah,
Kita dah lebih teruk dari UMNO, bukan kerana nama kita PAS. Kita sudah mengikut Barisan Nasional kerana kita pun nak memerintah kerajaan.
Kita pun sama kafir kerana kita pun mengekalkan perlembagaan penjajah apabila memerintah Kelantan, Kedah, dulu Terengganu, sekejap Perak, dan bersama-sama dalam Selangor, mengekalkan undang-undang yang dulu kita panggil kafir, mengekalkan peraturan yang dulu kita panggil jahiliyah.
Oleh kerana itulah kita kena akui mereka betul. Oleh kerana itulah kita harus mengakui cara mereka betul. Oleh itulah kita mesti cuba jadi lebih teruk dari mereka.
Percayalah saudara-saudara sekelian,
Perjuangan kita sudah jadi jahat, ucapan kita banyak bohong, putarbelit dan fitnah, derma kita dari sumber haram dengan menyeleweng Tabung Memali, kebas duit ahli Kohilal dan komisyen dari tauke-tauke Cina.
Malu kita nak bergantung kepada Allah dalam menghadapi puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, sia-sia mati katak. Kita tipu diri ngaku akan mati dalam Islam.
Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita masuk PAS untuk jadi "kafir" dan munafiq yang 'menyalahguna ugama, cakap tidak serupa bikin.'

Anonymous said...

Fatwa terbaru Nik Aziz: Hj Hadi Awang boleh mengkafirkan orang UMNO kerana beliau berkelulusan cemerlang dari Universiti Madinah.

Rupa rupanya sesiapa yang lulus cemerlang dari Universiti Madinah mendapat lesen untuk mengkafirkan orang lain.

Anonymous said...

ATAS PAGAR..ayat-ayat yg kamu luahkan sudah bertahun-tahun lalu kedengaran,tapi masih tidak dpt mengubat barah yg semakin meruncing hinggalah komen yg kamu keluarkan ini.Apakah PRU12 lalu masih tiada penawarnya lagi.

Anonymous said...

TAGHUT TAGHUT TAGHUT TAGHUT TAGHUT
SIAPA TAGHUT SEKARANG ?

Anonymous said...

Salam untuk semua bangsaku.

Kepada Anon 8.23pm dan 9.48pm dd Dec 19 2012. Terima kasih diatas ke perihatinan anda. Insya Allah akan saya pertimbangkan.

Kepada Anon Dec 20 2012 10.17 am. Izinkan saya menggarap kronoloji kemelut politik yang melanda Malaysia dewasa ini.

Kesahnya bermula dari awal tahun 1990an lagi. Insya Allah akan saya garap dilain posting GAP yang saya rasa ada kesesuaiannya dengan nama sinonim "ATAS PAGAR".

Semuga Allah memberikan kita kekuatan dan rahmat hidayahnya.

Sekian.

ATAS PAGAR.