Thursday, December 27, 2012

DAP BERTERUSAN SERANG 'INSTITUSI MELAYU'.



1. Tindakan Karpal Singh dan DAP melarang pemimpin mereka menerima darjah kebesaran yang dikurniakan raja-raja Melayu boleh disifatkan sebagai satu tindakan anti-raja2 Melayu dan menghina raja2 Melayu.
2. Karpal Singh tidak layak bercakap soal prinsip sebab beliau seorang ahli politik yang tiada prinsip. Karpal melaungkan demokrasi tetapi jawatan beliau dalam parti dilantik oleh Lim Guan Eng dan bukan dipilih oleh ahli-ahli parti.
3. Pada Oktober 1997, beliau mengatakan Anwar di Parlimen bahawa Anwar adalah seorang kaki liwat dan tak layak menjadi Timbalan Perdana Menteri tetapi pada 2012 beliau mengangkat Anwar menjadi calon Perdana Menteri untuk DAP.
4. Karpal Singh dan Lim Guan Eng (orang yang lantik Karpal sbg Pengerusi) perlu mohon maaf kepada semua raja raja Melayu kerana bersikap biadap terhadap hak raja raja Melayu mengurniakan darjah kebesaran kepada sesiapa saja yang dipilih.
5. Warna sebenar DAP telah terserlah dan semakin terserlah bahawa mereka terus memainkan sentimen perkauman dan anti Institusi Melayu dalam usaha mereka mahu mengejar kuasa di Putrajaya. DAP berkonspirasi dengan PKR dan PAS dengan menjadikan Melayu sebagai “punching bag” dalam fahaman politik sempit DAP untuk “merampas” kuasa dinegara ini.
Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)
Shah Alam
26 Dis 2012

17 comments:

Anonymous said...

Apa nak dikatakan orang2 Melayu masih belum sedar sepenuhnya dan ini termasuk dari golongan penjilat DAP dari kalangan pengikut PAS dan PKR.

Anonymous said...

Masih adakah lagi pemimpin PAS yg sgp MATI mmprtahankn kapal karam ini?...

Anonymous said...

Mamat tu dah berdehem habisla..

maka bertempiaran la gedebe2 PAS

Anonymous said...

JILAT... JANGAN TAK JILAT KAPAL SINK TU... SUDAH LA PAS PEJUANG ISLAM KONON. SEKALI KENA SERGAH TERUS JADI BODOH! INILAH SEMUA AKIBAT MENDEWAKAN LGE DAN MERAJAKAN KAPAL SINK. PAS LAYAK JADI HAMBA ABDI JE. KULI UPAHAN BAYAR SERENDAH RM150 BOLEH JAHANAMKAN NEGARA. DAPAT KONTRAK JAGA PARKING CERAMAH KAPAL SINK/ LGE DAH KIRA PROJEK MEGA!

Anonymous said...

Karpal Singh sememanya tidak ada perinsip. Dia merupakan orang pertama yang mendedahkan mengenai sex songsang Anwar Ibrahim di Parlimen. Tidak cukup dengan itu dia juga yang membuat kenyataan terbuka diatas perkara sama didalam konvensyen DAP di Federal Hotel. Akhirnya dia sendiri menjadi Ketua Peguambela Anwar Ibrahim dalam kes liwat 2 - Anwar Ibrahim Vs Saiful Bukhari Azlan.

Dalam soal anugerah dan gelaran, Karpal menekankan soal perinsip tetapi dalam kes liwat Anwar Ibrahim, Karpal membelakangkan perinsip.
alah lebih teruk lagi apabila Karpal tanpa merasa malu pada diri sendiri mengeluarkan kenyataan bahawa 'Anwar Ibrahim akan dilantik menjadi PM jika PR menang PRU13 kelak. Apa makna semua ini Karpal?

Anonymous said...

DAP MANA ADA PRINSIP.TUDUH ORANG SAJA PANDAI.
PAS MACAM TU JUGAK.
TENGOK MR BEAN KRITIK SANA KRITIK SINI. DIA ADA IDEA BAIK KE....ALAU TAK TAK AN KEDAH JDI GITU.
INI SEMUA KUMPULAN MORONS YANG DIKETUAI OLIH BAPAK MORON DI PENANG.
MELAYU BODOH DAN TOLOL SAHAJA SETIA AT BAPAK MORONS. WE KNOW WHO THEY ARE.....THE MELAYU AKAN MELAYU ONES...FOR THE SAKE OF POWER.

Anonymous said...

orang munafik dan syaitan memang tidak akan jujur lurus bendung!syaitan mengacau manusia,menyesatkan manusia dan buat kerja yg tidak elok semua kerja iblis.Orang munafik adalah baik didepan tetapi dibelakang engkau dia hentam belakang.manusia yang 24 jam dipandu syaitan/iblis macam mana boleh jadi baik,tidur,makan,bersetuboh sama2 dengan iblis!

Anonymous said...

4. Karpal Singh dan Lim Guan Eng (orang yang lantik Karpal sbg Pengerusi) perlu mohon maaf kepada semua raja raja Melayu kerana bersikap biadap terhadap hak raja raja Melayu mengurniakan darjah kebesaran kepada sesiapa saja yang dipilih.
=============================

GAP

Hak Raja utk memberi kurnia & kita rakyat juga ada hak utk tidak menerima...sbb sebelum dianugerah mereka terima surat tawaran...ia 'tawaran' bukan 'wajib'...part mana yg kau tak paham?

usin said...

pada pandangan aku, tak perlulah karpal minta maaf kpd sesiapa. apa perlunya minta maaf sedangkan tiada ssebarang keikhlasan ketika menuturkan kata2 maaf. buang masa sahaja meminta itu dan ini kpd karpal. jika tidak menguntungkan dap dan merugikan melayu, jgn harap karpal berkata ok. satu lg, karpalpun dh tua, nampak semakin mereput dimamah usia. tak lama lg dia akan mati. kekerasan dan keegoan hati dia akan luput bersama dia dipenghujung hayat. berbicara soal kredibeliti karpal, ianya telah luntur sebaik sahaja beliau sanggup menjadi peguambela anwar. kalau dulu dia yg menuduh anwar adalah peliwat, dgn muka tanpa maruah beliau bertindak membela anwar. kredibeliti bagi karpal bukan keutamaan, yg lebih utama adalah dap dan lingkupkan melayu. so, rentikan permintaan sia2 kpd karpal. ada lebih baik buat strategi untuk bungkuskan dia. bukan semua akar umbi dap suka pd dia...

Anonymous said...

Ohhhh... Lanun

Anonymous said...

Melayu menjadi batak kuli cabuk sampai ke kiamat..

Anonymous said...

Aku sanggup mati mempertahan kan karpal sing demi menjatuh kan rejim melayu umno yg zalim..

Anonymous said...

Aku paham maksud ko.... Nape ko xcakap jer "yes republik" .

Anonymous said...

Aku rakyat malaysia menyokong negara ke arah republik.

Anonymous said...

Dap is where they are today because ada 3 pengkianat melayu; the backstaber, the gatekeeper and the fisherman.

Anonymous said...

Bodohnya ko ni. Ksian mak bpk ko dpt anak anjing cm ni. Nah tulang, pg mkn. Syuhhhh, syuhhh.

Anonymous said...

Anugerah yg tiada nilainya...kalau dalam DEWAN..pangil DATUK..separuh dewan menyahutnya...gitulah nilainya gelaran..AMNO sja GILA gelaran