Monday, April 29, 2013

AYUH SELURUH PENGUNDI , KITA HANCURKAN MALAYSIA DEMI KIT SIANG DAN PAKATAN !



14 comments:

Anonymous said...

GAP HARAP BETULKAN SEGERA TAJUK..
"AYUH SELURUH PENGUNDI , KITA HANCURKAN MALAYSIA DEMI KIT SIANG DAN PAKATAN !"

SEPATUTNYA BEGINI

"AYUH SELURUH PENGUNDI , KITA HANCURKAN KIT SIANG DAN PAKATAN DEMI MALAYSIA!"

Anonymous said...

Salah satu kebolehan kita ialah berbangga dgn budaya org lain dan tidak berbangga dgn budaya kita sendiri. Budaya protes dijalanan secara kurang ajar diambil dr budaya barat, org arab pn dh ikut...skrg ni kita nk ikut plak. Seronoknye org2 barat bilamana org2 islam sibuk buat protes...ekonomi hancur. Contoh terbaik ialah Mesir. Kalau dh lepas abis mubarak jatuh.... naik pemerintah baru... bantu dia elok2 utk tadbir negara. Tp...kalau x puas ati....protes lgi dan lagi....dh jadi budaya. Kalau cmtu...smpi bile mesir nk bangun ekonomi. Inilah natijahnya kalau setiap masalah di buat protes jalanan sbg jln utk mendesak. Apa jdi ekonomi mesir skrg? Nasib baik libya sedia bantu, kalau x...terpaksa melutut kt IMF. Fikir baik2....jgn jd bodoh...sbb akhirnya...kalau ekonomi teruk...korang juga le yg kena buang keje. Igt baik2. Jgn jdi bodoh mcm budak2 kt mesir.

Anonymous said...

Anwar Ibrahim memang hebat. Video sex orang tak percaya..ajar anak orang lain jadi samseng jalanan sekarang ni dia ajar orang muda LUPA jasa Tun M dan doakan pulak suapay cepat mati.

Busuk betul hatinya patutlah wajah muram dan tak bercahaya.

Jangan lupa Anwar, jangan bongkak sangat. 16 tahun darang daging kau anak beranak hasil UMNO..jangan buat buat lupa..tak kan tak ada langsung kebaikkan Tun M dan UMNO pada kau anak beranak suku sakat semuat.

Nanti berulat daging tu dimamah dosa...

Anonymous said...

K'jaan harus menyusun strategi & counter back kepada DAP & penyokong2nya.Matlamat DAP sangat jelas nak hapuskan hak2 melayu dan berkuasa di negeara ini. Seperti dilaporkan mengenai 'Red Bean Army' or 'Askar Siber', bukan satu dua, tapi beratus2. Saya percaya PAP S'pura terlibat secara lansung dlm hal2 ini..buktinya sangat jelas iaitu wartawan mereka secara terbuka bertubi-tubi menghentam Najib & k'jaan dan memuji2 pembangkang. Tun M dari dulu lagi tak sebelu sgn S'pura, dia tahu S'pura adalah musuh dlm selimut, kawan dan lawan.So PM Najib, please alert and act....

bc ni said...

ayat menarik jeffry


p/s: jage2 warga pengundi Gelang Patah!...sebelum dia ngap kalian...baik kalian NGAP dia dulu! >:]


ceritanya jg menarik..boleh bc

http://jeffrydamien09.blogspot.com



.
.

Bingai @ Bangang said...

Baca kat bawah ni:
Bila Bapak KERA Terlepas di TendangTerajang

Anonymous said...

GAP..minta tukar tajuk tu. hancurkan pakatan dan kit siang demi malaysia sbnrnya...tq...

Anonymous said...

MAKA TERKUBURLAH ORANG MELAYU...........ATAS PERBUATAN MELAYU SENDIRI.
LAKNAT DAP DAN BARUA MELAYU AKAN BERTEPUK SORAK...............PASTI MELAYU ANG BAHLOL.

Anonymous said...

Ini gambar lama

Anonymous said...

Semua hasil didikan Pakatan Rakyat, kelakuan - kelakuan yang di"endorse" oleh PAS yang kononnya maksum yg amat....

Anonymous said...

kuasa yang ada di dalam gengaman bangsa bumi putera hanya POLITIK ..kuasa yang lain kita sebagai pengemis..!!lihat bila tahun baru cina..semua kedai di bandar, pekan, kampung TUTUP !!! TUTUP melayu tutup. pasaraya besar yg tinggal melayu dan bumi bekerja..kaum cina syok berpesta...raya kita berhabis kaum ni mengaut keuntungan..di Bandar besar di sarawak malam tahun baru cina dentuman mercun dari etang hingga tengah malam hingga bangunan balai polis dan kastam pun lenyap dalam asap mercun dan bunga api..!! fikirkan kanlah kita hanya ada kuasa politik dan jika kita hancurkan kuasa ini kita sudah tidak ada apa apa lagi ..merempat diBUMI SENDIRI...

Anonymous said...

orang melayu ada berani boikot kedai cina? sama2 lah kita naikkan peniaga melayu dan hancurkan monopoli peniaga cina

BlueBird said...

KEPADA PENGANUT-PENGANUT KRISTIAN HARUS MENOLAK GOLONGAN PEMIMPIN PR YANG MENGAJAK RAKYAT MENGGANGGU GUGAT KESTABILAN NEGARA DAN MENENTANG KERAJAAN YANG DIPILIH OLEH RAKYAT.


DALAM BIBLE MENEGASKAN KEPATUHAN KEPADA PEMERINTAH

"TIAP-TIAP ORANG HARUS TAKLUK KEPADA PEMERINTAH YANG DI ATASNYA, SEBAB TIDAK ADA PEMERINTAH, YANG TIDAK BERASAL DARI TUHAN; DAN PEMERINTAH-PEMERINTAH YANG ADA, DITETAPKAN OLEH TUHAN.
"SEBAB ITU BARANGSIAPA MELAWAN PEMERINTAH, IA MELAWAN KETETAPAN TUHAN DAN SIAPA YANG MELAKUKANNYA, AKAN MENDATANGKAN HUKUMAN ATAS DIRINYA. (PERJANJIAN BARU: ROME 13:1-2)

BlueBird said...

UMAT ISLAM HARUS MENOLAK PEMIMPIN PR YANG MENGAJAK RAKYAT MENENTANG KERAJAAN YANG DIPILIH RAKYAT.


AL QURAN
Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada "Ulil-Amri" (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu.(4:59)