Sunday, April 28, 2013

JOHOR DALAM BAHAYA : KIT SIANG SUDAH MULA GAME RASIS ??!



Sebelum pilihanraya bermula, Kit SIang melalui Melayu yang dikuda, Salahuddin Ayub menyebut pihak BN akan bermain politik rasis.


Pelbaga kata-kata biadap dan rasis telah keluar dari penceramah DAP lain di seluruh Johor, tetapi belum lagi dari mulut Kit Siang. 



Kali ini dia sudah bertambah galak dengan waktu kempen tinggal seminggu dan hadhirin di ceramahnya sudah menarik ribuan penonton Cina.



Ketika program walkabout hari ini ketika bertemu dan bersapa dengan pengundi Cina Gelang Patah,Lim Kit Siang berkata secara terbuka dgn pengundi Cina Gelang Patah kata org cina yang tak undi kaum sendiri sebagai pengkhianat. 



Kata-kata sedemikian akhirnya mendedahkan bahawa DAP bukanlah pejuang demokrasi atau multiracialism tetapi perjuangan perkaumancuvanis cina.



Sebelum ini, tukang kempen DAP hanya bermain secara diam-diam dan sorok untuk memberi tekanan kepada kaum CIna untuk mengundi Lim Kit SIang.



Difahamkan ada 100 operatif psywar CIna yang MENGUGUT PENGUNDI CINA dimana  mana-mana kaum Cina yang tak undi Lim Kit Siang boleh dikesan dan mereka akan di "hukum."



Satu SMS dalam bahasa CIna tersebar yang mana satu tekanan dilakukan dari cina pro DAP kepada pemimpin tertentu dalam masyarakat Cina untuk tidak membantu calun BN.



<遗臭万年>


各位华社学校神庙庆中元体育会,所有理事, 之前张秀福是很受尊敬的人市议员, 竟然和总会长勾结巫统出卖我们华社,{振林山 }这位汉奸走狗不应该在我们华社学校神庙出现. 会污染我们 如果被巫统胜了 我们华人连狗都不如 .希望华人要争气!
请转发出去!

致张秀福助选团;你们这班汉奸走狗,狗阵污桶己腐败了几十载,你们卖华暝政算是华人公会,为何至今还不觉醒呢?为了私利任何事都能违背良心去做,丢尽我族的脸.(老大做太监、小弟做小狗,有钱好办事做戏也一流)



Maknanya bermaur rasis:



semua pertubuhan cina, sekolah, tokong  , semua ajk, teoh siew hock adalah seorang ahli majlis yang dihormati sebelum ini, beliau bersama dengan presiden telah khianat masyarakat cina. ( gelah patah ) orang sedemikian tidak harus berada di pertubuhan, sekolah dan tokong. Mencemarkan kita. Kalau BN menang, kita masyarakat cina akan dihina. Demi kebaikan masyarakat cina , tolong sambung. 

kepada rombongan bantuan undi teoh siew hock, kamu semua pengkhianat. Umno bn telah berpuluh tahun rasuah. Kamu semua ini tidak layak mewakili masyarakat cina. Mengapa sampai sekarang masih tidak insaf? Demi kepentingan diri perkara apa pun boleh buat. Memalukan kaum Cina ( boss jadi sita, adik jadi anjing. Ada duit boleh sesuka hati dan pandai berlakon)



Ianya berbau rianya di kesan di mana  Jason diuguy supaya yak membantu Ghani walaupun dia mahu menyokong. Adakah penyokong Jason tidak bergerak???



10 comments:

Anonymous said...

INGAT 13 MEI 1969 INGAT KIT SIANG...INGAT KIT SIANG INGAT 13 MEI1969.

Unknown said...

1. Yong Yen Nie, seorang wartawan keparat Singapura dari Straits Times Singapura melapurkan semalam, 27/04/2013, Sabtu, bahwa Putrajaya, akan diubah dengan pentadbiran parti pembangkang. Setiap malam Husam bercakap tentang korapsi kerajaan BN dan kos hidup yang tinggi di bandar.

2. Wartawan Singapura cina musibat, bersama calun Husam pembohong ini memang sama akal penuh dengan taik mereka, tiada modal lain. Mahu menghina BN kepada pembaca Malaysia dari Singapura.
3. Terbukti banyak kemajuan yang di laksanakan oleh calun BN dan kepemimpinan PM DS Najib yang tidak mampu di usahakan oleh pakatan ranap, parti pembangkang yang hopeless.

4. Apatah lagi si kambing tua Husam PAS yang buta akal, banyak kes korapsi Aljuburi melarikan wang kerajaan, rasuah Suaram dan rasuah Aljuburi membeli bapak Saiful serta Lajim Sabah dan banyak rasuah lagi tidak di lapurkan oleh wartawan bangang Yong Yen Nie, wartawan sial jahanam.

5. Kemudian betina yongkongkang ini membuat pembohongan di artikel nya seorang pegawai penjara berkata walaupun dia menyokong pembangkang, kami mesti menyokong dengan senyap. Wartawan sial jahanam!!!

Unknown said...

Lim Kit Sial boleh di tuduh membakar semangat api perkauman dan diheret kemahkamah. Kumpulkan semua bukti Lim Kit Sial dan kroninya. Semua letupan bom di Nibong Tebal adalah rasuah DAPigs, PKerakRacun dan PAShit yang bertanggung jawab. Rakyat mesti ambil tindakan, jangan jadi bodoh sahaja mengikut telunjuk pakatan ranap.

Anonymous said...

Semoga Kit Sial cepat mati. Aamiin.....

jijan mali said...

LAnyak lahabau ni cukup-cukup. Orang Ipoh timur dah tau perangai racist ni...tu sebab dia pi Johor nak cari darah baru dia nak hisap. Lanyak jangan tak lanyak.....

Anonymous said...

ni dia BAPAK kepada rasisme di malaysia,pastikan si sial ni kalah di gelang patah,tanpa si sial ni melayu cina hidup berharmoni

Anonymous said...

Karpal Singh ada hati nak tangkap Dr Mahathir kiranya PR menang pilihanraya nanti. Dia kata Dr mahathir tuduh Lim Kit Sial rasis.Memang LKS tu bapak segala rasis dan penyebab peristiwa 13 Mei. Kita nak beritahu Kapal Singh, kiranya BN menang besar, kita akan heret dia ke mahkamah kerana berbohong dan mendiamkan diri dengan kes seksual Anuar Ibrahim.Kita akan heret dia juga ke mahkamah kerana campor tangan dengan isu Kalimah ALLAH yang tiada kaitan dengan dia yang beragama Hindu.INi semua kita akan bongkar dan sumbat dia kepenjara...biar dia mati cepat kerana stroke.....kini dia pun dah jadi OKU.

Anonymous said...

Sigapura takut malaysis lebih maju dengan kemajuan yg dicipta oleh barisan nesional iri hati menghantui mreka kehidupan di singapura mskin hari makin susah banyak masallah

Anonymous said...

Mari kami sokong BN :
1. Kami bersetuju Kementerian Pendidikan kami belanja RM 1,500,000,000.00 untuk station radiation dalam sekolah negara kita .
Kanak-kanak dan guru guru didedah selama 8 jam sehari .
2. Kami bersetuju isteri kami bakai plastic bag sahaja , untuk menyokong Datin R beli Hermes bag dan cincin berlian .
3. Kami tidak takut hutang negara kami naik RM 200juta dalam 5 tahun yang lalu ini .
4. Kami boleh menerima negara kita beli Kapal Salam yang tidak boleh Salam dalam harga USD 580 juta , walaupun harga sebenar USD 250juta .Mungkin hendak buat AP dan bayar cukai .
5. Kami sangat gembira dapat BN support RM2.6m untuk buat concert semalam untuk rakyat kami .
6. Kami hendaklah saling faham memahami Menteri kami pindah 1MPM sebanyak RM7b ke akaun sulit luar negara , mestilah ada sebabnya .
7. Kami terima RM 500.00 setahun dari negara kita .Cukup pakai setahun .
8. Kami amat gembira gaji kami naik dari RM 800.00 ke RM 1000.00, sama-sama dengan pekerja asing .
Support laa BN selama lamanya ...

Kutukandewata said...

ANON 12.04 AM,

JADILAH RAKYAT YANG BERSYUKUR DENGAN SEGALA YANG KITA ADA.
INGAT JANJI ALLAH BAHAWA AZAB YANG AMAT PEDIH MENANTI ORANG YANG TAK TAHU BERSYUKUR!!!!