Friday, July 5, 2013

CINABENG PANAS : DI SEBALIK RANCANGAN MENTERI KDN ADAKAN SEMULA UNDANG-UNDANG GANTI ERMEGENCY ORDINANCE.


ermegency ordinance yang telah dihapuskan pada 2011 akan diberi nafas baru apabila KDN berkemungkinan akan mewujudkan satu lagi undang-undang baru bagi menggantikan EO yang telah dihapuskan.

justifikasi undang-undang baru menggantikan EO ini dakwa menteri KDN bagi menghalang penjenayah mudah lepas dari sebarang pendakwaan..

dakwa menteri KDN hampir kesemua penjenayah ini mudah lepas kerana dibiayai oleh ORGANISASI JENAYAH BAWAH TANAH yang sanggup mengupah PEGUAM TERBAIK lantas lepas dari pendakwaan ..

menteri KDN nampaknya bagi  hint..
organisasi jenayah bawah tanah ?
peguam terbaik ?

hint ini macam nak dituju pada parti dan loyar tertentu yang punyai asimilasi hubungan rapat dengan underground.

kaum cinabeng cukup terkenal dengan sistem ini.
tidak mustahil 2 entiti yang dimaksudkan punyai kaitan langsung dengan parti berlandaskan cinabeng.

aku dah boleh tersenyum sikit..
pasal apa ?
pasal move untuk hancurkan kegiatan haram cinabeng ini makin beralun dan berombak..

blogers jalankan kempen boikot cinabeng.
ketua menteri melaka sudah kacau jonker walk cinabeng.
kini menteri KDN cuba mencantas 'wang besar' bawah tanah milik cinabeng..

kalau korang nak tau siapa kepala bawah tanah cinabeng...
tunggulah dalam parlimen nanti. siapa yang menentang itulah dia manusianya...

aku pernah diberitahu oleh bekas high ranking officer bahawa wang bawah tanah yang cuba dibawak naik ini nilaiannya mencecah puluhan billion. 

tidak mustahil wang bawah tanah ini mampu diapungkan sekiranya parti berlandaskan cinabeng berkuasa..

kerana itulah pentingnya undang-undang baru ganti EO diwujudkan semula..good move !


70 comments:

Anonymous said...

BRO, KO TERSENYUM SIKIT. AKU PULAK TERSENYUM LEBIH SIKIT DARI KO. AKU DAPAT MERASAKAN BAHAWA UNDANG2 BARU NI LEBIH BRUTAL DAN AKAN DIRANGKA SECARA HALUS UNTUK MENYEKAT GERAKAN DAN AGENDA MEREPUBLIKKAN DAN MELIBERALKAN TANAH MELAYU DAN SEKALIGUS MENGHANCURKAN KEGIATAN 'WANG BESAR' CINABENG LAHANAT KOTE TAK SUNAT. BRO, ZAHID HAMIDI IS THE MAN. TERCIRIT MELELEH LELEH LA KO CINABENG...CILAKAK LU CINABENG!!! CILAKAK LU OMAR ONG!!! PTUIIIHHHH!!!

Anonymous said...

kenapa Dapig beria-ia halang perlesenan aktiviti perjudian tertentu walhal tanpa melesenkannya, kativiti sama tetap berjalan dalam gelap dan terus meraih keuntungan tinggi? apakah Dapig tidak mahu aktiviti yang berjalan dalam kegelapan terhalang kerana ada kepentingan tertentu?

Anonymous said...

Apa2 pun metallica nak mai 21
Ogos ni..jgn halang..tak kira pas atau umno sapa halang aku lawan..lebih baik dngar lagu metallica dr dngar cramah maki hamun n fitnah penceramah pas..

Anonymous said...

Minum spritzer...... Takbirr!!! Ingat spritzer ingat islam...

Anonymous said...

Anon 11.44
Setuju

Anonymous said...

GAP tidak pelik, sejarah kongsi gelap ni bermula apabila imigran2 Cina berpindah ke Tanah Melayu. Pada abad ke 19 perang di Taiping berlaku antara 2 puak kongsi gelap yg besar Hai San dan Ghee Hin sehingga skrg masih ada.

Kegiatan2 underground ni mmg bawa untung besar kepd setengah2 parti. Cthnya di sebuah negara jiran dulu, sebuah parti mendpt dana dari kegiatan haram ni.

anti-CinaKiasu said...

Bagus YB Zahid. Ini lah anak jantan yang kita nak tengok dalam KDN. No nonsense, action only. Pegi mampuih lah semua cinabeng yang dah naik minyak. Pada cina yang baik, ko orang jangan risau, hak ko orang akan sentiasa terpelihara sebagaimana yang termaktub dalam perlembagaan Negara. Kepada yang kurang ajaq tu, bersedialah untuk masuk kelas supaya boleh di AJAQ!!!!

Anonymous said...


barulah ngam dia ingat ini tanah melayu bukan tanah cina kui.

Anonymous said...

Uncle Sam tak peduli apa Mamat/Mami AS kata tentang pengabaian hak itu dan ini (pencerobohan pricesi individu) kerana bagi dia keselamatan AS lebih utama.

Dalam kata lain Uncle Sam akan buat apa saja (meskipun dunia kata depa draconian), meskipun Mamat/Mami membantah kerana keselamatan tanah air mengatasi semua bantahan.

Sama juga di Mesir... keselamatan tanah air dijadikan justifikasi untuk rampasan kuasa berlaku... sekuriti mengatasi segala-galanya.

Anonymous said...

Spritzer adalah air mineral yang haram diminum oleh seluruh umat Melayu Islam di Malaysia. Jom minum Ala Fonte dan Eden - kedua-dua adalah jenama Melayu Islam yang halal lagi suci.

Sokong bisnes bangsa kita supaya ekonomi Melayu Islam menjadi lebih kuat. Spritzer adalah bisnes cinabeng yang wajib ditumbangkan kerana bagi Melayu Islam buat apa kita nak kayakan bangsa lain kalau bangsa kita sendiri pun hebat dalam pelbagai jenis perniagaan?

Anonymous said...

Selain duit underground, cinabeng jugak menjana kewangan mereka melalui pelbagai bisnes yang mereka jalankan di mana majoriti pelanggannya adalah Melayu Islam.

Kita semua Melayu Islam wajib bersatu-padu menyekat rancangan kurang ajar spesis cinabeng yang mahu menguasai Malaysia melalui proksinya DAPig. Boikot semua bisnes cinabeng sehingga ke lubang cacing. Gerakan cinabeng yang mahu memerintah Malaysia ala PAP di Singapura hanya akan gagal apabila sumber kewangan mereka disekat oleh Melayu Islam.

Anonymous said...

spritzer dan mesra petronas adalah dari satu syarikat chuan sin sdn bhd. air bangkai, air kuning taiping! telah monopoli pasaran di petronas sejak dulu. zaman dah berubah, lepas ini kakitangan petronas boleh la buat basuh berak mereka...org melayu dah nak muntah tengok air ni...

Anonymous said...

kekuatan perlu dari dalam dan sokongan padu dari luar......

ABC SELAMANYA...

Anonymous said...

Jangan ckp itu maa... Spritzer tabunh haji sama pnb

Anonymous said...

nampak spritzer ingat bangkai cina

Anonymous said...

Lu malayu mau murah naik haji sama asb mau tinggi dividen ... Supportlah spritzer.... Jgn manyak marah maa... Ini kita punya pelabur terbesar maa

Anonymous said...

Ini tahun kita spritzer akan bayar zakat.... Lu malayu mesti senyum maa... Boleh dapat duit,.. Petronas punya olang pun suka maa kita pandai main hati

Anonymous said...

Sapa pulak yang sebelum ini hapuskan undang2 EO? Oooppppsss, Menteri Amaran Dalam Negeri...nama dia Hisham, kalau tak silap. Betul lah cakap MP Jagjit Deo. Kenapa kerajaan PM Najib hanya kerana nak populis menghapus EO? Bodoh ke pandai. Memang lah menteri amaran nie mudah kena kencing, dan dia pulak kencing Najib??? Sekarang nie nak digubal yang seperti, walaupun tak sama, undang2 EO. Syukur Menteri Zahid dengar pandangan dan nasihat polis. Menteri Amaran yang dahulu dengar cakap sapa pun kita tak tahu. Kemungkinan pegawai2 KDN yang pro-pembangkang???? Harapan rakyat agar undang-undang pencegahan jenayah yang baharu ini akan lebih "ganas" dan "power" demi keselamatan Negara dan rakyat umum. Dan juga, kukuh dan mantapkan lagi undang2 berhubung khianat dan "treason" keatas Negara dan DYMM Agong. Biar lah pembuktian pertuduhan dipermudahkan untuk menyenangkan pihak berkuasa bertindak dan mudah disabitkan. AG pun jangan terlalu banyak songeh dilly-dally dalam persecution.

Anonymous said...

Mari kasi bungkus Spritzer sampai gulung tikar. Aku tengok kat Petronas rumah aku air Spritzer banyak berlambak kat atas rak tapi jenama air RO yang tak terkenal habis pulak. Kahkahkahkahkah..... sebab tu ada babi upahan cinabeng meroyan kat sini. Tahniah semua tentera anai-anai Melayu.

Anonymous said...

Itu stock baru sampai maa... Minum spritzer masuk syulga

Anonymous said...

Huhuhu,terbaik...
Mari kasi hapus bangsat2 kt malaysia ni...

Anonymous said...

Kenapa pulak stock baru nak sampai, stock lama pon tak terusik. Kahkahkahkahkah..... jom jahanamkan semua bisnes cinabeng mulai saat ini.

Anonymous said...

Jangan beli dan minum air Shitzer. Bawak bekal air dalam botol tupperware dari rumah untuk jimat wang sekaligus melancarkan lagi kempen BBC /BCL. Ayuh kita semua boikot Shitzer.

Anonymous said...

Lu tak beli pun tak pe.... Lamai melayu lain minum maa... Lu saja rasict... Lain olang ngam... Kita pas pun ada supply... Tak da mati pun

Anonymous said...

Metallica nak mai ka? bagus! aku peminat seni speed metal(Metallica dan yang seangkatan dengannya). Senikata speed metal banyak memberi input kritikan tentang gambaran kegiatan halus agen2 dajal dimuka bumi ini(di Malaysia sudah tentu Anwar dan DAP). Bring it on Metallica we are waiting for you.

Anonymous said...

Syulga nenek ko ejaan pun x betul.lu cinabeng byk pengotor kote x sunat berak x basuh kencing x basuh mandi 1 tahun sekali ade otak ka. Lu punye kereta basuh guna air lu punye kote tarak basuh lu pikir la bodo.

Anonymous said...

Itulah, ingat siapa yang menghapuskan ISA dan Ermegency Ordinance, Langkah paling bodoh yang pernah dilakukan.
Di Negara berbilang kaum, malah sama kaum, undang undang pencegahan perlu. Rakyat tidak perlu takut. Kalau kita tidak ada niat melanggar undang undang, apa hendak bising.
Orang orang yang bercadang hendak membuat kekacauan dan melanggar undang undang yang bising bising. Sidia yang mengikut kehendak mereka yang bising bising telah ditikam dari belakang masa PRU. Padan muka!

Anonymous said...

Cinabeng ni berak tak basuh sebab nak jimat buat air Shitzer. Abes orang PAS semua kena 'holy water' pasai tu depa mati-mati sokong DAPiq. Baru skrg aku tau. Hehehehehe..... tersengih aku tengok gelagat babi DAPiq meroyan kat sini.

Anonymous said...

Hu..hu..aku suka sgt bila ada si babi da meroyan kt cini..sbb da gila nak mampos la tu meroyan..meroyan lg..makin ko meroyan makin aku suka..mcm cina kt kg aku, bisnes da bankrap pastu ada hati nak buat jualan murah..tp xde org pegi pon..x lama lg mampos gantung diri..sukanya aku

Anonymous said...

True story di kg nenek aku di segamat.lps pru 13 kdai runcit cina ni da xde customers lg even india pon tak pegi kdai dia.dulu belagak nk mampos sbb kg tu kdai dia je byk brg.skrg siap gantung banner besar wat sale, buy 1 free 1 la ntah ape2 lg.tp aku kagum xde sape pon pegi kdai tu.lam mggu lps nenek aku citer cina tu msuk hospital kene blasah kaw2 dgn melayu sbb dia ckp melayu ni tak guna, bodoh dgn beberapa org budak naik beskal lalu dpn kdai dia.mgkin trlampau sakit ati sbb org melayu x dtg kdai dia lg.ape lg budak2 ni ngadu la dgn bapak masing2.trus separuh mati cina tu dikejekan.pengajaran utk cina x sedar diri ni, jgn ingt korang je hebat, ade gangster ke ape ke.melayu lbih dr tu kalo ko buat kurang ajar.kami melayu takkan diam kalo ko sentuh hak2 kami.

Melayu jati

Anonymous said...


Dibandar TEMERLOH ada seorang cinabeng berniaga supply santan kelapa kepada orang persendirian dan peniaga2 kedai makan disekitar bandar. Dah kaya cinabeng tu..

Baru2 ni ada Melayu belacan yang memulakan bisnes yang sama dikawasan yang sama. Masalah Melayu2 belacan yang sudah lama menjadi pelanggan cinabeng tadi lansung tidak memberikan kerjasama membantu perniagaan Melayu itu.

Saya rasa penduduk diTemerloh masih tidak menerima maklumat tentang BCL dsb ni. Agak2 macamana kita nak sedarkan atau sampaikan maklumat kepada Melayu belacan disini??

Anonymous said...

Metalicca rock pondan. Iron Maiden patut bagi masuk Malaysia.

Anonymous said...

Dibandar TEMERLOH ada seorang cinabeng berniaga supply santan kelapa kepada orang persendirian dan peniaga2 kedai makan disekitar bandar. Dah kaya cinabeng tu..

Baru2 ni ada Melayu belacan yang memulakan bisnes yang sama dikawasan yang sama. Masalah Melayu2 belacan yang sudah lama menjadi pelanggan cinabeng tadi lansung tidak memberikan kerjasama membantu perniagaan Melayu itu.

Saya rasa penduduk diTemerloh masih tidak menerima maklumat tentang BCL dsb ni. Agak2 macamana kita nak sedarkan atau sampaikan maklumat kepada Melayu belacan disini??

July 5, 2013 at 4:46 PM
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ko hantar surat kerumah mereka!! beritahu tentang boikot barang cina atau buat banner dimasjid.

tangan pegang babi lepas tu perah santan bagi melayu makan..EEEEEEEEEEEE

Anonymous said...

cina spritzer ni puasa ka.. kote tak bersunat.. kulup berkulit... air kuboq lu jual kat mat sabun dan husam..byk ceramah tu...

gara gara berteman setia dgn sabun dan kambing.. dah tau takbir.. kah kah kah

ada sape tau cina kui takbir mcm mana????? dung dung ceng

Anonymous said...

SETUJU BERJUTA JUTA KALI.. AMINN

Anonymous said...

sebab tu dah menggelupur cina kuboq.. mcm org gila.. masuk blog ni..lawak dgr kata 'spritzer air melayu'.. tak ke bodoh namanya.. dah tak laku.. utang nak bayar... hati hati.. org mcm ni sanggup kawin dgn org melayu.. kah kah kah

org buat iklan spritzer tu.. muka apa la.. kulit babi betul.. campur kulit biawak..
mcm mana la muka dia..

Anonymous said...

air babi.. rba..Rasa Burit Cina

Anonymous said...

sokong la air kuboq.. gua mau buat kenduli.. kenduli sunat lim guan eng.. kata mau masuk islam.. berapa byk lu mau duit buat kenduli... aiiyaaa lu udah bukak lumah ulut .. belum cukup.. aiyaaa..

rba..Rasa Burit Amoi

Anonymous said...

punya la cina gila meroyan.. berebut ambik logo halal.. ada yg menipu.. guna nama melayu.. guna logo islam.. yg ni sibuk pulak nak bayar zakat.. yg selama ini duit buat mkn babi byk byk minum arak sewa pelacur kumpul harta..

kah kah kah... desperado desperado.. tak lama bungkus lu...

Anonymous said...

yg lepas kita jadi pedoman.. jgn dikencing cina lagi.. ingat sejarah pru 13 telah membukak mata hati kita semua dan telah menaikkan semangat jiwa melayu bumiputera.

Anonymous said...

buat apa lu sibuk masuk sini.. ini blog anti boikot brg cina.. gua apa peduli gua memang rasis gua bangga gua rasis..

lu mau supply pas.. gua apa peduli.. ini blog pro kerajaan.. lu tatak nampak ini blog pro kerajaan.. lu buto.. tapi gua mau kasi tau lu.. org islam byk ikut boikot lu olang..

lu belum mati.. tapi tunggu mati.. esok mati lusa mati ..bisnes lu tunggu mati.

lu cina byk sombong.. tak perlu melayu.. ini lu perlu melayu..merayu melayu..lu jilat kahak lu sendiri. lu ambik taik lu sendili. sapu kat muka lu..

Anonymous said...

bagus teramat bagus.. amin

Anonymous said...

kalau kenal anaknya.. suruh anak dia org cakap kat emak ayah dia org.. suruh bukak internet.. biarlah anak yg bukak.

mana pemuda umno kat sana.. buat la kerja amal sikit... buat edaran photocopy.. bagi citer sikit kat masjid ke atau buat edaran waktu sembahyang jumaat.. lama lama heboh lah tu.. mulut
ke mulut..

Anonymous said...

Syukurlah, apalagi peguam-peguam dan hakim-hakim SAMPAH makin direkrut puak evangelis Kristian Zionis DAPigs/PKR(fahaman evangelis Kristian Zionis doktrin gabungan Kristian fanatik dan pengganas Yahudi Zionis untuk menjatuhkan Islam, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)!Ini amat membimbangkan kerana saya amat mengesyaki mereka mahu menawan sistem Perundangan, Guaman dan Kehakiman dan Jabatan Perkhidmatan Awam di Malaysia!

Pemimpin Bumiputera Melayu/Islam dan Bumiputera lain, jangan tunjuk takut lansung kepada ancaman berterusan dan makin GANAS DAPigs/PKR ini – bahkan baik kembalikan segala hak BUMIPUTERA/ISLAM termasuk DEB termasuk hak perumahan untuk Bumiputera di tanah-tanah kerajaan, perniagaan dan biasisiwa khas.

Di Israel, yang asyik bunuh, penjara dan menindas Bumiputera Palestin, termasuk dengan mengambil hanya imigran Yahudi dari merata cerok, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Palestin) - tak juga dihentam si pencinta "demokrasi dan hak asasi manusia" dari Barat (kononnya - bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit laknat)! Si Ban ki-moon dari UN dan birokrasinya, rata-rata pro-Barat-Zionis; jadi kita janganlah sampai takut sangat pada gertakan "demokrasi/hak asasi manusia" SAMPAH Barat-Zionis!

Juga rejim si Cina PENJAJAH GELOJOH Singapura yang menindas Bumiputera Melayu/Islam, termasuk dengan hanya mengambil imigran Cina dan Kristian - juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Zionis!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

ALERT......ALERT.......FIRST PHYSICAL RACST ATTACK COMMITED AS THE RESULT OF HATE SPEECH OF THIS BLOG.

ALERT..:.....ALERT.......FIRST PHYSICAL RACIST ATTACK COMITTED AS THE RESULT OF HATE SPEECH OF THIS BLOG.


HUMAN RIGHTS GROUP PLEASE TAKE NOTE..........UMNO CYBER TROOPERS ARE INCITING VIOLENCE.


Anonymous said...

masalah kita pribumi di malaysia ini ialah terlalu baik , terlalu beri muka pada bangsa pendatang sejak merdeka, baik tak berbatas ..sabar tak berhujung , pemurah siang malam , akhirnya dalam diam kita terkena , dah banyak kali bangsa pendatang ini kurang ajar tapi kita masih diam ..masih macam dulu, hangat2 tahi ayam!

sekarang apa jadi? 30 tahun dari sekarang apa akan berlaku pada melayu dan malaysia ini ? bayangkanlah ..
apalah salah kita membuka pencak barang seketika, apalah salah kita berkasar selangkah dua, apalah salah kita menjawab perbuatan dan tindakan mereka? ini negara kita ..hak kita milik kita!

cinabeng jangan sesekali dipercayai walau baik mana pun dia, jangan sesekali diyakini walau manis mana mulutnya, ingatlah sejarah bintang tiga ..ingatlah zaman komunis, cina jiran sebelah rumah rupanya talibarut komunis yg akhirnya menyeksa dan mengkhianati melayu
Tun M kata melayu mudah lupa, memang kita pelupa malah sering melupakan, sengaja lupa ..

mula saat ini , kita harus berdiri tegak , jangan tunduk pada cina ..persetan dengan adat susila , kerana mereka tidak pernah bersusila dengan kita,

AnNisbah said...

Kerajaan DAP Pulau Pinang mengamalkan sistem aparteid dengan mengutamakan kaum cina dalam semua aspek dari politik, perniagaan dan hal ehwal orang2 cina sahaja.

Melayu islam wajib menentang DAP supaya sikap buruk cina2 ini dapat dibendung. Jangan biarkan penyakit sosial ini menjadi barah yang tidak dapat di pulihkan nanti.

Pemimpin2 rasis DAP telah berjaya menghasut dan meracun bangsa mereka untuk menolak kepimpinan Melayu tanpa rasa malu atau hormat. Malah mereka menipu memberi sokongan kepada najib demi mendapatkan lebih keistimewaan kepada desakan mereka untuk sekolah2 rasis kebangsaan cina. Kita juga jangan lepas pandang kepada rasis2 india yang membuat tuntutan yang sama.

Sejak turun temurun kaum melayu berjuang bersendirian mempertahankan tanah melayu ini. Kita tidak perlu menagih simpati atau pertolongan dari kaum cina untuk kesinambungan hidup kaum melayu.

Ingat, DAP mengamalkan aparteid. Jangan kita tertipu lagi.

Anonymous said...

Kalau dulu aku berfikir 2 kali untuk bertindak jika ada cina2 yang berbahasa kasar atau kurang sopan, kini aku tak perlu lagi fikir panjang. Aku akan bagi pelempang terus kat muka. Ini bukan lagi gurauan.

Jangan salahkan rakyat melayu bersikap begini. Ini adalah produk dari sikap kurang ajar yang telah ditonjolkan oleh anwar ibrahim sejak sekian lamanya, yang disokong kuat oleh nik aziz dan lim kit siang. Tidak ada satu pun pemimpin dari umno yang berani melawan binatang2 dari pakatan pembangkang itu. Malah mereka semakin bermaharajalela.

Aku dan mungkin ramai disini hanyalah memulangkan paku serpih.

Anonymous said...

Hey anon 11:12pm, baik lu bawa EKOR KURAP lu pergi lubang DAPigs-si lim kit-SIAL/PKRats yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu! Cakap Melayu pun tak tahu - memang BANGSAT! Lepas tu lu tahu nak menggertak orang Melayu/Islam dengan demokrasi SAMPAH ala Barat-Zionis! BERAMBUS LU SI BABI PENJAJAH!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN/, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

cik siti said...

Apa sbbnya melayu bergaduh sesama bangsa....kerana dua manusia adik beradik yg berkongsi idea jatuhkan bangsa satu nama saifuddin nasution main peranan dlm PKR seorang pulak sahlan nasution wakil umno merangkap pengarah strategi..,,, kalau dah dua beradik seibu sebapa ...xkan tak cerita strategi parti masing masing.
Itu belum kira sharil samad dgn khalid samad, kadir sheik fazil dgn musa sheik fazil.....so...apa bezanya umno dgn pkr...????

Anonymous said...

Malaysia Negara Demokrasi tulen lagi unik , perlembagaan Diraja diguna pakai bagi menentukan arah tuju negara maju 2020 . kebebasan bersuara .................
, Akhbar , Internet tampa sekatan serta mengutuk pehak permerentah kerajaan pun diterima pakai , tampa ada perajudis . didunia mana ada Negara sebegini ?.....kerana terlalu biol , hamdal , tolol
begitulah , segala tindakkan darstik diamaran dalam proses.....
undang undang digubal setiap ketika tanpa segan silu ........
sekarang , apa dah jadi , ada keuntugan kah ?................
hanya kerugian semata.........
penghinaan Raja , penghinaan Melayu
, penghinaan Islam terus dicabar diperlekehkan , saolah kerajaan tak bertamatdun .......memang tak bertamatdun , pemimpinnya dayus lagi bapok , mengalalahkan makyah.......bangunlah ,lihatlah ,
jangan mabuk Pru 13 , dah basi.... gunakan kuasa sekarang sebelum terlambat , perahu dah diair , pendayung dah ditangan ....berubah haluan perahu , takkan sampai akan tenggelam ......bantulah amanah yang diberi orang orang Melayu , Islam A'm nya ....wajib serta halal
meninggikan darjat bangsa kau sendiri........aduhai DSN....jangan selalu sangat mendabik dada kat Oversea.....
ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !

Anonymous said...

Gua bukan mengutuk luu la , DSN .....
gua cuma bentangkan reallity Melayu
hari ini ............
Hola Adiosleos , noo Problema
Bro.
ha ha ha hi hi hho ho hooo !

Anonymous said...

Tanam pinang rarap rarap
biarlah senang punyuh berlari
endak ku pinang ,pinang tak dapat mak hoi . kupujuk pujuk ku bawak lari
ha ha hoi hoi ! ketawa la lagi ....
ha ha hai hai ho ho hoo ! ketawa tak jadi

Melayu Perak said...

中国混蛋......王八蛋......回到中国......你是不是需要在这里......你他妈的......你他妈的白痴你妈妈......你奶奶...你妹妹..

Anonymous said...

Iklan sebentar... Jangan minum spritzer... sebab ada bangkai cina mampus!!

pemilik spritzer:

Company : Chuan Sin Sdn. Bhd.
Address : Lot 898, Jalan Reservoir,
Off Jalan Air Kuning,
34000 Taiping,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
Tel : +605 801 2663
Customer Service Hotline : 1800 88 3111
Working Hour : MON – FRI (9.00 am – 6.00 pm)
SAT (9.00 am – 1.00 pm)
SUN & Public Holiday (OFF)
Fax : +605 801 2118
Email : info@spritzer.com.my
Website : www.spritzer.com.my

Anonymous said...

Hha ha ha hi hi hi ho ho hoo!
1x4 sebulan 12x4 setahun
5 tahun ribu beribu cinabeng bunuh diri , anak isteri , satu terlepas .
kesan panas membara seluruh badan , hutang sekeliling pinggan akibat boikot menjadi jadi .
sekarang lu rasa la cinabeng .


he ip hore he ip hore he ip hore !

megat said...

terlalu awal nak diberikan pujian. sedangkan undang2 yg ada pun tak direaliti hukumannya,sedangkan nyata mmg ada akta hasutan, tapi org yg buatnya dok goyang kaki lepas, dan terus berdemo. letak la undang2 apa pun,tapi kalau kecut dlm pelaksanaan dan hukuman, stakat bikin riuh menjelang PAU hujung tahun ni je la.

Aku sebenarnya dah tawar hati dgn pemimpin UMNO la ni. Apa yg tinggal dlm jiwa aku ni,hanyalah perjuangan UMNO dgn harapan akan ada sorang dua pemimpin yg akan menjadi panglima melayu baru yg benar2 berani menghunuskan keris. Zahid tak termasuk dlm list, stakat nak sengih boleh la tgok gempak dia. Adakah mukriz, ali rustam....ya Allah anugerahlah UMNO dgn pemimpin yg kental jatidiri melayu islamnya.Sangat sebak mengenangkan pemimpin melayu dan masa depan melayu islam. Sudah bertaring,tidak menggigit....kalau tinggal gusi nanti hhhmmmm

Anonymous said...

Nampak nampak pisang nak berbuah 2x
lagi ...pada 13 may 1969 adalah dari hasil kebadohan peresiden Umno Anak raja penderhaka ........kini peresiden Umno anak kepada Allahyarham Tun Abdul Razak mendabek dada masa soal jawap kat oversea TV........ , nak hapuskan Oridinon Darurat , bunga pisang dah berbuah menanti jantungnya gugur , baru masak.... kebodohan kau ni , lebih buruk dari tengku raman anak raja penderhaka al haj....pengkianat bapak segala pengkianat bangsa Melayu . hati kau
kotor berdaki , berkarat , tak kan hilang walau pun mandi tujuh lautan
.........memang betul pandangan gua, lu bawak balek kazaman anak raja pendeharka menjadi peresiden Umno ?.......gua pasti 13 may 1969 akan menjelma ditahun 2014 .....

Anonymous said...

Dulu 13 may 1969 cina dah menyembah nyembah ...
kita serupa abang adek
benda ni dah puluhan tahun tak menjilat darah.....kau nak mulakan...
mansuhkanlah semua keistimewaan Melayu ?....................

Anonymous said...

Ermegency Ordonance ? , tak kan kemana , esok Najib balek dari London , gua yakin dimashuhkan ,
SPR SPRM ISA yang begitu kebal pun hangus , ini kan EO .....jangan mimpi la , KDN ...... lu bukan tak tau , siapa DSN .....alahai !...................................
sekilas ikan di air , kan kau dah tahu jantan bapok betina nya ?.....
Bapak dia bersusah payah , bersengkang mata , memerah otak melahirkan pelambagaan khas untuk
Melayu , termasuk ISA , SPRM , Ordinan ahbkar dan cetak , Akta Hasutan 1969 ........Dasar Ekonomi Baru .....tengok sekarang , jadi apa.. bapak dalam KUBUR pun tak tenang ...anak anak bawak api ja , setiap kali MAGRIB...tenguk tu ! ,
dari dulu sampai sekarang , ikut telunjuk cina....sudah lah tu , takda faedah pun ?... Melayu dah nak hampir ditelanjangkan , sikit hari , bogel.........ada arti ?.

Anonymous said...

Berita terbaru ? Pilot Cina Airline
mabuk minum todi kat bar london Airport , dikuatiri membawa kepulangan rombongan PM malaysia pulang , terbabas , landing kat selat melaka yang disangka KLIA....
nasib pemumpang serta anak kapal CA
belum diketahui.........berita selanjutnya jam 10 .......
ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !

Anonymous said...

Gila gila gila ! , Gua baru 5 bln. keluar dari wad sewel Haspital Bahgia
Tanjong Rambutan , Ulu Kinta , Perak
ha ha ha hi hi hi ho ho hoooooo !
ketawalah lagi
ha hai ha hai ho ho hooooooo !
ketawa tak jadi

megat said...

kdg2 aku terpikir gak, adakah kita kini skrg sedang menghadapi realiti menunggu kejatuhan satu lagi benteng islam melalui talibarut D***L yg dah menyusup masuk tak kira dlm umno atau jemaah lain kononnya bergerak atas perjuangan islam maupun bangsa. Jasadnya shj manusia, tapi hakikatnya bukan lagi manusia. Mengikut agenda yg telah dirancang. Atas rantaian 'adik-beradik' antarabangsa yg baiahnya semua kitab menjadi saksi. Hiburan melambak2 disogok generasi muda. Pemimpin seolah buta atau buat2 buta kerana terjebak dek 'adik-beradik' antarabangsa. Byk tindak tanduk yg 'tidak2' dan mencurigakan. Semoga Allah memelihara melayu islam dan Malaysia yg tercita.

Anonymous said...

Bapak segala Gengster kat Malaysia yang berselibdong disebalik NGO non Islam . dan yang ada dalam Parlimen , MP pembangkang sume nya serta 5 ekor dalam kerajaan Malaysia itulah tentera tentera penjahanam Melayu Malaysia a'm nya..... mereka layak digelar suku sakat kaum Dajal ynag waktu ini sedang menghilai ketawa ,
jarum ajenda sedang berjalan.......
itu pasal la , Tun Mahadir tak pandang DSN selama 23th .......
apa apa pun terjadi kepada Bangsa Melayu kemudian hari ,.......wajib letak dibahu DSN.....
Peringatan :
ooooooo aaaaaaa eeeeeeee !
ada unu dalam botol simpan buat jeruk n perkasam
ha hai ha hai ho ho hooo !

Anonymous said...

Jangan terkadang kadang terfikir ,
hantam saja lah .......
depan ka , belakang ka ,........ ditangong halal
ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !

Anonymous said...

burit cina amoi cantik saja bagi aku, yg nyonya kerepot enchim ko punya..hihihi.......

Anonymous said...

我支持你......中国人应该走出马来西亚

Anonymous said...

9 / 10 / 2013 Satu lagi cina mati , gara gara bisnes bangkrap , tak dapat bayar hutang along .
1x4 sebulan
12x 4 setahun
5th. ribu beribu cina mati bunuh diri
ha ha ha hi hi ho ho hoo !
boikot ! , menjadi jadi ! ,
teruskan boikot , di bulan yang mulia
ini , kasi ajar sama cinabeng anak haramjadah .

Anonymous said...

Jangan kita yes no yes no , sesama kita , dibulan yang mulia ni ! , berdosa kering aja la ! puasa .....
boikot ! boikot ! boikot bisnes cina sampai bangkrap , sudah pasti setiap bulan ada cina bunuh diri .
he ip hore ! he ip hore ! he ip hore !

Anonymous said...

Sokongggggg....