Tuesday, August 20, 2013

CINABENG MALAYSIA CONTOHI CINABENG SINGAPURA.


1. Penindasan dan penafian peluang kepada etnik Melayu Singapura dan warga India berleluasa terang-terangan dan memalukan. Ia amat jelas bahawa Kerajaan Singapura juga umumnya dikenali sebagai Pemerintah Keluarga Lee terdiri daripada bapa (Lee Kuan Yew) dan anaknya, yang telah memerintah Singapura sejak tahun 1959, selama mana Castro Brothers memerintah Cuba dan Lee Kuan Yew masih mahu meneruskan polisi yang memalukan ini.

2. Singapura adalah sebuah pulau kecil di mana hari ini mempunyai 5 juta orang tetapi jika anda kira betul betul berapa warga asli Singapura yang dilahirkan, ia akan menjadi tidak lebih daripada 2.5 juta atau kurang. Ia juga sama seperti ruang tanah yang paling sesak di dunia seperti Gaza wilayah yang diduduki Israel.

3. Pemerintah Keluarga Lee, bapa dan anaknya, tidak menghormati undang-undang. Walaupun Perlembagaan menuntut peluang sama rata kepada semua, mereka hanya mengabaikannya. Pulau ini tidak mempunyai undang-undang hubungan antara kaum dan jabatan-jabatan kerajaan dan syarikat-syarikat swasta adalah bebas untuk melibatkan diri dalam diskriminasi kaum sesuka hati.

4. 20 tahun yang lalu, pulau ini mempunyai hanya 50% daripada penduduk kaum Cina. Hari ini komponen etnik Cina adalah kira-kira 77% dan terus meningkat. 20 tahun yang lalu, orang Melayu dan India membentuk kira-kira 50% daripada penduduk pulau itu. Hari ini orang Melayu tidak lebih daripada 13% dan India hanya 8%, dan berkurangan.

5. Peningkatan yang besar dalam nombor Cina bukan kerana mereka melahirkan ramai anak Cina. Malah ia adalah sebaliknya. Jika dilihat kadar kelahiran cina adalah paling rendah di pulau itu dan merupakan kadar kelahiran paling rendah di dunia, hanya 1% atau lebih. Jika polisi perkauman ini ditinggalkan, kaum Cina adalah kaum pertama akan hilang dari pulau ini. Polisi mengutamakan Warga Asing didalam Singapuralah salah satu penyebab punca etnik melayu dan india terus berkurangan.

6. Dan dengan ini akan bertanya apa lagi punca lain kaum Cina terus meningkat di Singapura? Ini adalah kerana Lee Kuan Yew dan anaknya dari bangsa cina, telah membentuk satu sistem hanya Keluarga Lee layak memerintah dan mereka ini hanya suka kepada kaum mereka sendiri, dengan mengutamakan Cina.

7. Mereka paling benci orang Melayu kerana mereka anggap diri mereka lebih tinggi dari orang Melayu dan mereka tidak suka kaum India kerana mereka anggap India adalah sebagai bangsa pengacau yang suka buat huru hara didalam Singapura ini. Di Singapura hasil sistem dan polisi Lee Kuan Yew, kaum Cina Singapura mempunyai kecenderungan untuk mengikuti serta mentaati kepada pemimpin Cina mereka, seperti yang mereka lakukan di negara Komunis, China.

8. Oleh itu, ia tidak menghairankan bahawa, walaupun Perlembagaan menuntut layanan yang sama daripada semua kaum yang berbeza, Lee Kuan Yew menggunakan lebih sedekad yang lalu untuk tekad usaha meningkatkan penduduk Cina di pulau itu melalui rompakan kewarganegaraan percuma.

9. Ini yang mereka telah lakukan dan terus lakukan untuk hari ini dengan membawa masuk ramai orang Cina dari negara China untuk menetap di Singapura dan memberikan mereka kewarganegaraan percuma dan ini menjelaskan mengapa Singapura kini terdapat 77% kaum Cina di negara itu dan kesannya membuatkan Melayu sebagai penduduk asal telah dikurangkan kepada hanya 13% dan kaum India hanya 8%.



41 comments:

BatuBara said...

Kepada pimpinan dan para penyokong PAS kalau pun nak angkat DAP sebagai kawan untuk melawan Melayu/Umno tolong ambil iktibar dari permasalahan dan nasib Melayu Singapura.

Anonymous said...

Sedarkah LKY bahawa perkahwinan rentas budaya (Melayu-Cina) di Singapura adalah paling RENDAH kadarnya di dunia? Kenapa? Polisi pemerintah? Atau RASISME?

Anonymous said...

Cina x leh terima kalo melayu lagi bagus. Skarang ni melayu makin ramai bagus. Cina dgn perangai kiasu depa x puas hati.. Apa cina buat melayu pun dah bleh buat skarang

Anonymous said...

Azeez Rahim sakau 'komisyen' pembelian tanah Bukit Kiara oleh Sime Darby dari DBKL ? Ni Wee Choo Keong tulis dalam artikel dalam blog . Dia pernah terlibat dalam urusan jual beli tu dan dakwa beliau lagi dia ada dokumen . Wee Choo Keong kata dia cukup yakin Azeez Rahim jadi 'negotiator' pembelian tanah tu , sehingga harga asal dari RM 400 juta diberi diskaun sebanyak RM 36 juta . Azeez Rahim sebagai 'negotiator' takkan tak dapat apa2 kot ??? Uolss fikir la sendiri , macam ni punya orang nak jadi Pengerusi Tabung Haji , si Zubair Mushid CEO Sime Darby dah disabit kesalahan , takkan Azeez Rahim 10 persen lepas ??? SPRM buat kerja betul-betul sebelum dia sakau duit tabung haji pula . Cara dia sakau cukup halus sampai orang tak perasan dia punya aktiviti menyakau. Cakap banyak taknak , ni aku bagi link untuk dibaca pasal Azeez Rahim ni http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/08/azeez-rahim-tak-layak-jadi-pengerusi_9905.html , banyak lagi pendedahan nak keluar , kita dedah sampai dia letak jawatan

Anonymous said...

Aq kalo citer pasal spork n LKY aq teringat gambaq N Ajis dgn LKY berjabat tangan smbil wat tanda GUD...oh my goat....

Anonymous said...

APABILA DRAGON MEREKA-REKA FAKTA

Kalau ruang dan peluang sesuatu kelompok masyarakat terus ditutup maka selamanyalah kelompok berkenaan tidak dapat menonjolkan potensi diri.

Kalau Melayu tidak diberikan ruang dan peluang berpartisipasi dalam sektor petrolium oleh LKY, tak mungkin mereka dapat menonjolkan bakat yang terpendam.

Apabila bakat terpendam di halang penonjolannya secara sistematik dan terancang oleh pemerintah, ia adalah seumpama tindakan terancang untuk menutup periuk nasi pihak sasaran.

Kalau Melayu Tanah Melayu boleh melakukannya dalam Syarikat Petroliam Nasional maka alasan LKY untuk menjustifikasikan penganaktirian lain-lain warga (bukan sebangsa LKY) hanyalah fiksyen semata-mata.

Anonymous said...

Kalau penjajah Barat tak beri Tok LKY pelung untuk migrasi dan seterusnya ruang untuk menonjolkan bakat di luar dari perkarangan Tembok Besar, tentunya tak ramai akan kenal Tok Lee seperti sekarang ini. TQ penjajah.

Anonymous said...

Berfitnah tanpa fakta membawa malapetaka. Nanti.

Selamat datang ke Singapura suatu Hari nanti. Kerajaan Singapore menunggu memberi layanan istimewa.

Anonymous said...

5:38,

tak faham maksud kamu...tolong olah semula boleh?

Anonymous said...

betul GAP! artikel yg menginsafkan!

kejatuhan pemerintah melayu amat dinantikan oleh DAP dan PAP sejak sekian lama!!! inikalilah adalah slogan yg merbahaya!!!

semua rancangan jangka pendek dan panjang telah tersusun utk meranapkan melayu dgn kuasa pemerintah mereka nanti!

kerjasama dgn pengkhianat bangsa berjalan lancar dan mendapat mandat yg tidak berbelah bagi! melayu2 pengkhianat ini akan berkuasa didalam titisan airmata bangsanya sendiri nanti!!! pengkhianat2 ini akan dikeji sepanjang zaman sehingga sampai ke tiupan sangkakala!!

semua perang saraf telahpun berjalan dan berterusan selagi kuasa belum jatuh ketangan mereka!

perhimpunan bersih adalah satu langkah terdesak jika gagal lagi memerintah semasa PRU 14! mereka tidak akan berhenti membuat bersih kerana ini adalah raptai kepada perhimpunan yg lebih besar! fitnah dan kebencian perkauman akan lebih dahsyat menjelang PRU14. perlagaan PAS dan UMNO akan lebih parah lagi angkara perang2 saraf yg begitu tersusun dan licik! sebenarnya ada dalang DAP didalam PAS yg bermuka dua!

sekarang api perkauman membenci pemerintah melayu sedang diapi2kan kepada kaum india dan bumiputra sabah dan sarawak! 5 tahun bukannya lama.. fitnah2 yg tersebar kini akan menjadi barah dan ketahap kronik menjelang PRU14!

cukup dahsyat ketamakan mereka! kita jgn berdiam diri lagi! matlamat kita utk melunyai bisnes cinabeng wajib disemai dari anak dalam buaian lagi!!!

tentera cyber melayu baru wajib ditubuhkan disetiap DUN bagi menangkis setiap fitnah dan melancarkan perang saraf kepada semua pengundi disitu!

jika tidak sekarang ..bila lagi????

Anonymous said...

5:44,

kalau benteng terakhir (kuasa) ini runtuh, ketika itulah nasi menjadi bubur.

Unknown said...

ADA PENDAPAT MENGATAKAN KERAJAAN ZIONIST SINGAPURA INI HAYAT NYA BAKAL HANCUR SETELAH ISRAEL DIHANCURKAN DAN KETIKA ITU SINGAPURA AKAN KEMBALI KEPANGKUAN MALAYSIA YANG MERUPAKAN HAK KITA.SEJAUH MANA IANYA AKAN MENJADI KENYATAAN WALLAHU AK LAM.NAMUN UMUM SATU DUNIA TAHU REJIM LEE ANAK ANAK BERANAK NI HAMPIR SERATUS PERATUS NYAWANYA BERGANTUNG PADA NYAWA YAHUDI ZIONIST DARI SEGENAP SEGI.

Anonymous said...

Memang JAHAT mcm DAJAL si rejim Cina PAP PENJAJAH - mereka ini kan PENJILAT kaki kudis nanah si Barat-Israel-DAPBIAWAK/PKR - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009. Patutnya, SEWA air ke S`pura dikaji semula dan DIHARAMkan terus ROMPAKAN ini - biaq si rejim Cina PAP ini pi terus minta sedekah berterusan kat TUAN Barat-Israel dia!

Memang si Cina PENJAJAH S'pura PAP ini MEMPERGUNAKAN umat Melayu/Islam S'pura mcm pengurus Sutera Resort itu dan ejen-ejen hartanah, utk memperbodohkan kita kat Tanah Melayu ini. Jadi senanglah syarikat-sy hartanah CINA S'pura untuk terus RAMPAS tanah pusaka kita kat seluruh Tanah Melayu ini! Buta betul si Bumiputera Melayu/Islam yg tak sedaq mereka dah jadi PENGEMIS/PENUMPANG MEREMPAT di S'pura, asalnya tanah PUSAKA warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, di Tanah Melayu ini!

Maka, Bumiputera Islam/Melayu Singapura memang dah dijahanamkan hak mereka oleh rejim PENJAJAH CINA PAP-ANJINGKURAP, bukan hanya dengan membawa jutaan imigran Bukan Islam Cina, tetapi juga Kristian dan Yahudi!

Malangnya, akibat PENGKHIANATAN dari golongan TAMAK spt Melayu/Islam liberal DAPigs/PKR, yg. asyik cium kaki Bukan Islam RASIS DAPIGS/PKR (geng kuat si PAP), Bumiputera Melayu/Islam di seluruh Tanah Melayu ini pun makin jadi PENGEMIS/PENUMPANG MEREMPAT. Bakal kita jadi BUMIPUTERA Melayu/Islam di Singapura dan Palestin!

Sila lihat bagimana bumi pusaka kita, termasuk P. Pinang, Selangor dan Johor (juga Kota Kinabalu, Sandakan, Miri, Kucing, Labuan dsbnya) makin TERGADAI kepada si PENJAJAH GELOJOH Cina Singapura!
Lihat di
http://www.thestar.com.my/Business/Business-News/2013/07/05/KL-Trillion-residential-units-unveiled-The-39storey-apartment-will-be-one-of-two-identical-residenti.aspx, KL Trillion residential units unveiled, By LIZ LEE, published: Friday July 5, 2013:

KUALA LUMPUR: Singapore-based developer Sim Lian Group Ltd has launched the second portion of its maiden project KL Trillion – a block of luxury serviced residences located along Jalan Tun Razak.

The 39-storey apartment will be one of two identical residential towers which have a combined gross development value of RM864mil. There will be 168 units of apartment in each block in eight different configurations.…The company’s subsidiary, Perumahan SLG Central Sdn Bhd, will be overseeing the construction of both towers.

……“We intend to acquire more land in Malaysia. Kuala Lumpur is always a good choice but we’re open to opportunities in Penang and Iskandar Malaysia, which is all the rage with Singaporeans now,” construction subsidiary SLC (M) Sdn Bhd director Lau Cheng Piw said…..

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Dinasti Lee akan terus berdiri dan mengekalkan ketuanan cina melalui samaran meritokrasi dan demokrasi terkawal di Singapura. Lebih daripada separuh abad sepupu-sepupu mereka cuba menerapkan agenda yang sama di Malaysia melalui dogma Malaysian Malaysia yang sebenarnya bermatlamat menghapuskan kekuasaan kaum Melayu secara total.

Anonymous said...

boikot barang cinabeng malaysia dan cinabeng singapore.

boikot cinabeng sebelum kita ditindas cinabeng.

Anonymous said...

TOK NAK KATA SATU PERKARA,,PERCAYALAH YE,,KALAU MELAYU TAK BERSATU MENYOKONG KUMPULAN MELAYU YG BESAQ,, HAYAT MELAYU AKAN PENDEK,,,BANGSA MELAYU AKAN KEMBALI PADA SEJARAH ASAL,,DAN YG BERKUASA SETELAH MELAYU HILANG SEGALANYA IALAH YAHUDICINA.. HARAP BANGSA MELAYU DINEGARA INI BUKA MATA DAN MINDA..CINA YG IKHLAS DGN KETUANAN NEGARA INI ADALAH MELAYU IALAH MEREKA YG DAH BERUSIA 60TH KEATAS,,TAPI KUMPULAN INI ADA BERAPA EKOQ SAJA,,YG RAMAI KAUM MUDA DAN REMAJA CINA..PUAK NI 99% TOLAK BN ATAU 1 MALAYSIA...JADI MELAYU TUNGGU TUNGGU APA LAGI.

Anonymous said...

hey anon 4:54ptg, lu apasal asyik kutuk Datuk Azeez aahhh....?! Baik lu pergi BERAMBUS! Cina DAPigs disyaki DALANG DAJAL belakang GENG KONGSI GELAP Cina/India yg asyik bunuh umat Islam/Melayu termasuk polis, lu tak pula hentam aahhh..! KURANG AJAQ lu!

Anonymous said...

Jadikan yg keciciran itu sempadan. Bersungguh & bersatu-padulah melayu/bumiputra menjaga yg masih dikendong.

Anonymous said...

kumpulan melayu yang besar tu siapa tok(tok 8.27),kumpulan mana ???..parti umno ke??..kalau parti umno dikedah kami dah sokong all out dah tok.dulu pangkah pas mei lepas sokong umno. alhamdulillah kami nampak setakat ni mukhriz dilandasan yg sangat baik. cuma melayu bandar je yg agak kabur,sebab melayu bandar ramai dah banyak duit jadi mereka tak sokong kerajaan. otak depa pun macam cina mca juga dah kaya raya tinggal kerajaan yg menyuap mereka satu ketika dulu. bila budaya tak kenang budi ini merebak maka sesuatu kaum akan hancur.ada dengar ostad cakap..melayu bandar oh melayu bandar..

Anonymous said...

Di Sabah dan Sarawak lah harapan Umno/BN untuk pertahankan kekuatan kerajaan Melayu dimana dgn kerusi parliament yg dapat disumbangkan yg banyak telah membolehkan Umno/BN terus membentuk kerajaan. Tetapi ada juga Melayu yg khianat kpd bangsa Melayu sendiri dgn mendedahkan fakta yg benar dan yg putar belit dlm RCI yg sedang berjalan skrg. Tindakan kerajaan memberikan kad pengenalan biru kpd penduduk Sabah keturunan Sulu dan Bugis yg Islam telah diputar belitkan untuk memberi laluan kpd kaum kaum Kristian menempelak Umno dan kepimpinannya dgn memberikan gambaran yg buruk kpd kerajaan Melayu.

Bumiputra Islam yg khianat ini barangkali suka melihat puak kristian memerintah balik, dimana Bumiputra Islam dianak tirikan, gereja gereja dibangun dipedalaman macam cendawan tumbuh.Inilah muka muka Islam yg tak sedarkan dek untung dan khianat, mereka tidak sedar semasa kristian PBS memerintah, Guru guru Islam ditukar ke sekolah luar Bandar, biasiswa pelajar Islam ditarik balik, pegawai kerajaan yg Islam ditukar dan diberhentikan utk beri laluan kpd pegawai Kadazan Kristian ubtuk ambil aleh. Tetapi yg Islam masih tidak sedar diri lagi. Inilah dia pengkhianat yg tidak tolok bandingnya, yg berugama Islam tetapi tak ubah saperti penyokong party munafik PAS...Tetapi Allah maha kuasa, hanya perancangan Allah jua yg jadi kenyataan. Alhamdullilah.

hangkedee said...

Pas sedang bermimpi ke bulan naik roket dapig.Membangun bersama Dapig menghancurkan Melayu Islam.Take beer!

Anonymous said...

Bayangkan kalau Singapura kembali sertai Malaysia bila kerajaan terima gagasan Malaysian Malaysia. Jumlah kawasan perlimen dan pengundi cina akan bertambah. Akhirnya Malaysia jatuh ke tangan kaum cina. Tun M selalu berkata melayu mudah lupa yang di masa sama sebenarnya beliau menyampaikan maksud tersembunyi bahawa kaum cina tidak akan pernah lupa.

Anonymous said...

why don't we stop talking big, take out our head from our ass and ask singaporeans to stop going to JB and cease investing in iskandar malaysia

Anonymous said...

Ayah aku pernah bercerita perihal cina tidak pernah lupa. Pada masa pendudukan Jepun di perkampungan Tanjung Piandang, daerah Krian Perak ada seorang kaya yang punya tanah yang luas. Suatu hari datang beberapa kanak-kanak cina mencuri kangkung di tanah milik orang kaya ini. Orang kaya ini nampak kanak-kanak cina tersebut dan menyergah mereka sampai seorang budak cina itu demam kerana terkejut. Apabila Jepun kalah dan MPAJA keluar hutan dan berkuasa selama beberapa belas hari, orang kaya tadi telah ditangkap oleh soldadu MPAJA. Seorang daripada mereka datang membawa buka catatan dan membaca catatan berkenaan insiden curi kangkung tadi yang dianggap sebagai perlakuan jenayah terhadap cina. Orang kaya diikat di banir kelapa dan dikelar sedikit demi sedikit sambil diludah oleh askar-askar cina MPAJA sehingga mati di situ.

Anonymous said...

@ anonymous 10.40 pm asshole, welcoming those chinks from Singapore and inviting them to invest in IM doesn't mean that we are giving up our supremacy, rights and dignities.

Anonymous said...

semua umno sakau duit cuba tanye rosmah berapa banyak minah gemok ni sakau duit negara

Anonymous said...

Ah Jib Gor = Ketuanan bangsa Cina..Cina diutamakan, melayu dinafikan....

peluang menguasai kekayaan negara terus diberi seluas mungkin pd bangsa cina oleh pemimpin UMNO terdahulu telah diteruskan secara konsisten oleh Ah Jib Gor,selaku pemimpin UMNO terulung, untuk membolehkan cina menguasai bukan sahaja sektor ekonomi, malahan sektor2 yg dikuasai bangsa melayu.....
hidup Ah Jib Gor....

Anonymous said...

Ada seorang kaya Cina Singapura punya tanah 30 hektar di daerah Pengerang Johor hampir dengan tapak projek RAPID Petronas. Sekarang Cina ni nak jual tanah dia pada Petronas sebanyak RM180 juta. Cina ini terpaksa jual tanah dia (dan dipaksa) kerana permintaan dia untuk masuk usahasama dengan Petronas ditolak. Bijaknya Pejabat Tanah Dan Daerah apabila menukarkan klasifikasi tanah dia sebagai tanah pertanian dengan nilai sebanyak RM14 juta saja! Cina ini bawak perkara ni ke mahkamah dan cuba pakai peguam melayu tapi tak ada yang sanggup. Akhirnya dia terpaksa pakai peguam cina. Syabas kerajaan Johor. Aku tak fikir cina ini akan menang.

Anonymous said...

Oi ngok 10.53 kau ingat Najib tu King Louis XVI, Rosmah tu Marie Antoinette dan kau ni Robespierre kot?

Anonymous said...

Pemimpin Melayu UMNO,

Pengadai maruah bangsa Melayu Islam.......dulu, kini & selamanya.....

Anonymous said...

Nik aziz lg kuat sakau bro...

Anonymous said...

Anon 10.42 pm: Aku juga ada mendapat cerita dari org tua ku tentang penangan MPAJA-komunis ni:

Ada seorang ketua kg disekitar kawasan Kampar Perak yg dituduh oleh puak puak cina MPAJA sebagai bersubahat dgn pihak Jepun semasa pemerintahan Jepun, dan dituduh menyebabkan kempetai Jepun dapat menangkap beberapa org cina talibarut MPAJA dan telah dipengal kepala. Selepas Jepun menyerah kalah dlm tahun 1945, cina kominis MPAJA ini telah keluar dari hutan dgn gah bermaharajalela dan menangkap semua org Melayu yg mereka syak sebagai memehak kpd Jepun, termasuk seluruh kaum keluarga ketua kg berkenaan dan setiap mereka dimasukkan ke dlm sangkar babi, dan ditikam bertubi tubi dgn baynet hingga semua mati disitu saja.

Ini sudah menjadi satu peringatan kpd saya ia itu cina ini tidak boleh dibuat kawan malahan tidak boleh dipercayai sama sekali.

Anonymous said...

Takda melayu lebe teror ke nak dijadikan pengerusi?.....ada ke layak mamak tongkang dinobatkan.....
alif bidang agama hukum hakam nya tinggi ke ?.......
syabas Anon 4.54 PM

Anonymous said...

Esok aku tunggu kau kat b.polis dang wangi, kau buat repot psal aziz sekau duit th. Kalau kau tak dtg itu tndanya kau tak ada telor, malah pelir oun belum tntu ada. Kalau adapun kecik mcm pelir anak anjing yg baru lahir.

Anonymous said...

Hey anon 10:40mlm, lu ingat duit S'pura lu besaq sgt! Haram kejadahnya! Dasar bangsa PENDATANG PENYAMUN/PEROMPAK/PENIPU macam SAMSENG KONGSI GELAP, yang di bawa British-Yahudi Zionis durjana!

Anonymous said...

hey anon 10:53mlm, apasal lu asyik hina isteri pemimipin Islam/Melayu! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANG kah? Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?

Baik lu pergi lubang DAP-si Lim Kit SiANJING HUTAN LIAR/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Israel itu!

Anonymous said...

Hey anon 1:09am, lu benci sgt 'mamak' apahal -sebab mereka Islam? lu memang si BANGSAT RASIS; pergi MAMPOS lu!

Anonymous said...

Aku dh agak dah sblm GAP kuar artikel ni aku mmg dh tahu tanpa kajian aku klu la pakatan rakyat berjaya jadi kerajaan ...mmg konfem DAP akan beri status penduduk tetap pada pelacur cina jadi wargenegara malaysia mereka akan meramaikan lagi kaum mereka supaya mereka akan terus kekal menjadi kerajaan kerana kuasa undi cina menjadi majoriti drpd melayu bumiputra inilah bahayanya memberi kemenangan pd PR....ada org kata bagi peluang pd PR jadi kerajaan klu tk bagus tuka balik.......butoh la korang ingat mcm tuka baju ke..dlm masa 5thn mcm2 mereka boleh buat.....mmg bangsat macai melayu pr ni ....mereka sanggup dn sokong PR kerana tamaak dgn kenikmatan dunia walaupun mereka tahu keburukanPR ......cth yg nyata DAP mahu mengunakan kalimah allah pd org kafir anwar ibrahim menyokong keselamatan israel nurul izah setuju hak kebebasan beragama pd org melayu ......DAP mempertikaikan peruntukan pembinaan masjid.....ini semua tidak dipedulikan oleh macai melayu PR asalkan mereka dpt sekelumit nikmat yg sememtara ......mereka macai melayu PR sanggup membelakangkan islam semata mata mengejar nikmar yg hanya sementara alasan mereka umno sengaja memainkan isu kalimah allah utk raih undi melayu....woi bangsat melayu pr klu tkde umno pun wajib kita pertahankan kalimah allah......korang dibuai mimpi ini semua strategi musuh islam.....aku berjanji dgn diri aku aku akan lakukan solat hajat agar seluruh melayu dan umat islam di malaysia akan diberi petunjuk dn hidayah supaya mereka akan sedar atas kesilapan mereka mengundi PR dn kembali kpd kerajaan yg ada skrg dan aku akan mohon pd allah diberi petunjuk dn hidaya mana2 pemimpin umno yg sengaja merosakkan umno dr dlm yg korup yg lalai dgn islam kembali pd jalan yg benar begitu juga pd pemimpin2 PAS agar dibukakan hati mereka utk kuar dr pakatan rakyat

Anonymous said...

MPAJA adalah komunis Maoxist semuanya bukan warganegara Tanah Melayu, mereka anti Jepun yang merupakan musuh mereka dari tanah besar China lagi. MPAJA bukan pejuang kemerdekaan tetapi bangsa cina yang bercita-cita jadikan Malaya sebahagian dari China. Oleh itu cina-cina pengganas ini anti kepada orang Melayu dan raja-raja Melayu dan apabila mereka berkuasa selepas Jepun kalah mereka keluar membalas sendam dan apabila British dan Persekutuan Tanah Melayu merdeka enggan mengiktiraf mereka, mereka melakukan keganasan dan pemberontakan bersenjata.

Anonymous said...

Dah sampai kesitu mulut you melalut bagai ayam berkokok ekor bergelumang
tahi....... nama pun tabung haji.... memerlukan tokoh beribawa dalam bab hukum hakam khas hal ehwal AGAMA ! ........ rukun ISLAM kelima ni kan HAJI....ada ke,orang yang kau sayangi diketigorikan sebagai ahli bijak pandai serta alif warak lagi dhormati......kalau setakat mamak tongkang orang politik, tak payahlah duduk kat kursi pengerusi TH.....duduk ja kat parlimen lawan kerenah PR.....baru le betul tanpatnya siBANGKAI RASIS kasi MAMPUS pun Guua tak larang......
BERISTIQAMAH lah...semuga nafsu HARMARAH terpalit kukuh dihati you dapat ditingkatkan kemakam lebe sempurna baik budi pekertinya.....
kepada Anon 4.54 PM .teruskan agar terbukti siapa sebenarnya MAMAK TONGKANG bermata merah dada berbulu
bahaya orangnya......lau bawa balek
kat rumah....habis bini dikebas tinggal kain ja!!!.......

ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !!!

praha2 said...

Eden dulu ado cakap oran Mlayu singapura got no guts. singapura dijual kepada british sekarang dipunyai olih cinabeng. tapi oran melayu sano tak sodar diri. dio berlagak maacam oran pandai tapi bodoh. dah nasib lah. baik juga Dato Aziz Satar dan yg lain sodar lalu lari ke Malaysia. nasib mereko ni terjaga.buko matolah melayu singapuro tak lamo jadi perlarian dinegaro sendiri.