Wednesday, August 21, 2013

TOP URGENT : MOHON SEBARKAN ARTIKEL DAN POSTER INI PADA UMAT ISLAM.


KLIK SINI..
tolong sebarkan juga poster untuk umat islam hadir esok !

6 comments:

Anonymous said...

Apabila umat Islam berpecah dan berbunuh sesama sendiri, yang ketawa macam SYAITAN durjana ialah si KAPIR MUSUH ISLAM dari penjajah Barat-Israel dan sekutu kuat mereka dari DAPigs/PKR. Dan penyerangan dari MUSUH Islam/Melayu terus makin RAKUS dan GANAS, di Tanah Melayu ini!

Maka, kita mesti lawan HABIS-HABISAN cubaan puak Kristian Zionis DAPigs/PKR di dlm agenda utama mereka utk. MENGKRISTIANKAN KALIMAH ALLAH SWT ini, yg. disyaki adalah utk MENUNDUKKAN Jtn-jbtn. agama Islam kita terutamanya JAWI/JAKIM dan MUFTI-MUFTI mulia Islam dan Mahkamah Shariah kita, kpd. GEREJA/VATICAN dan mahkamah sivil yg. berdasarkan undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis - dgn. tujuan utama MENGHAPUSKAN kedudukan Islam sbg. AGAMA PERSEKUTUAN dan Tanah Melayu ini sbg. NEGARA ISLAM!

Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

Jadi, sepatutnya, pemimipin-pemimpin Islam kita dari Dunia Islam, janganlah sampai takut lansung kepada GERTAKAN berterusan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH Barat-Zionis/Bukan Islam ini, macam hamba-abdi mereka!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

http://aes-malaysia.blogspot.com/2013/08/dengan-gangster-takut-dengan-pengguna.html

Anonymous said...

Tahniah dan terima kasih GAP.

Ayuh hadir beramai-ramai di mahkamah rayuan Malaysia di Putrajaya.

Anonymous said...

Perlu diberi perhatian kepada Agenda2 Jahat Musuh Negara yang mengancam rakyaat Malaysia ketika ini:-

1.Pengedaran Dadah dan Senjata Api yang berleluasa.
2.Perlakuan jenayahb dan maksiat terancang yang disokong pembangkang.
3.Perpecahan Ummat Melayu melalui pertubuhan politik.(PAS/UMNO)
4.Perpechan dikalangan Ummat Islam melalui ajaran Syiah,Arqam dan ajaran sesat yang lain.
5.Rancangan segelintir anak muda Melayu dan Kafir yang ingin menghapuskan Institusi Raja dan hak keistimewaan Melayu.
6.Dan kerakusan segelintir manusia dalam Badan2 Penguatkuasaan yang rakus menerima rasuah bagi melepas masuk pendatang haram, dadah dan senjata apai kedalam negara.
7.Memberi kebesan kepada Alam Cyber yang memberi ruang seluas2nya kepada orang2 bersifat anti-nationalm serta anti-establishment bagi membenci orang Melayu dan agama Islam.
8.Penglibatan secara tak langsung gerakan dari agen2 Yahudi melalui parti2 politik pembangkang dan juga pemimpi2nya untuk menghancurkan Malaysia.

TOLONG RENUNG2 KAN LAH FAKTA2 INI.

Anonymous said...

Isu kalimah Allah kembali panas. Yang paling berdosa dan paling celaka dalam perkara ini ada lah Nik Aziz bin Nik Mat dan Abdul Hadi bin Awang. Jika dua agen kristian yang bertopengkan ulamak islam ini tidak menyokong isu kalimah Allah yang dibangkitkan oleh Lim Guan Eng saya percaya isu ini akan mati begitu sahaja.

Nik Aziz dan Hadi Awang menuduh Umno tidak menyekat usaha penyebaran ajaran kristian kepada orang melayu, tetapi bila mereka berdua menyokong kalimah Allah dalam bible bahasa melayu maka mereka juga dalam sedar membantu usaha mengkristiankan orang melayu.

Menggunakan logik aqal. Kalimah Allah hanya dalam bible bahasa melayu dan tidak dalam bible bahasa lain. Siapa sasaran nya ? Siapa yang fasih membaca bahan bacaan dalam bahasa melayu ?

Soalan untuk djawab sendiri oleh Nik Aziz dan Hadi Awang serta pengikut2 mereka berdua.

1. Adakah orang cina membaca bible bahasa melayu ?
2. Adakah orang india membaca bible bahasa melayu ?
3. Adakah orang putih membaca bible bahasa melayu ?
4. Adakah bangsa2 yang saya sebut tadi bersembahyang digereja menggunakan bahasa melayu untuk berinteraksi dengan tuhan mereka ?

Celaka Laknatullah Nik Aziz. Celaka Laknatullah Hadi Awang. Tanpa Sedikit Pun Rasa Bersalah Saya Berani Berkata BAHAWA SEBENARNYA KAMU LAH YANG CUBA MENYEMARAKAN AJARAN AGAMA KRISTIAN KEPADA ORANG2 MELAYU.

Jika anda yang terbaca posting saya ini nampak kebenaran dalam dakwaan saya, mohon anda beri ulasan tambahan agar orang melayu (Umno dan Pas) sedar siapa yang cuba mendekatkan ajaran kristian kepada orang melayu.

Adakah Umno ? Adakah Nik Aziz dan Hadi Awang ?

Saya tidak babitkan parti Pas kerana dalam Pas ramai suara ulamak dan akar umbi yang menentang pengunaan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu.

Anonymous said...

Ada individu tertentu ni nk melaga laga kn antara org islam dan kristian kt malaysia ni..
Buat isu smpi mcm ni..dah bdkad2 xde pula org kristian nk mcm ni..
jika Sampai mhkamah benarkn guna kalimah Allah pd agama lain,laknat Allah pada org2 yg menyokong dan mmbuat kputusan tmsuk hakim2 dan mereka2 yg bsekongkol!