Sunday, December 1, 2013

NIK AJIS MINTA BLOGER RBF BERENTI MENYAKATNYA !


KLIK SINI

21 comments:

Anonymous said...

Agaknya Kelantan masa Nik Aziz perintah dulu duduk kat benua Afrika kot?

Anonymous said...

Korang semua tak sedar ....

Korang kutuk, korang caci maki, korang hina macam2 dekat Tokguru Nik Aziz, apa yang korang dapat. Korang tengok tokguru tak jejas sikit pun, dia ko makin sehat, dia ko makin disanjung orang, dia ko makin dihormati orang.

Satu saja aku nak bagi tahu korang, kalau betul lah tokguru Nik Aziz tu tak betul dan sesat dah lama tuhan turun kan bala keatas dirinya, dan mungkin dah lama dah orang tua tu padam. Tapi korang pun nampak tuhan beri rahmat yang tak putus2 kepada dia sebagai nak tunjk kepada kita bahawa tokguru Nik Aziz ni buat benda yang betul yang dibenarkan oleh Allah swt. Diantaranya :

(1) Sokong Pas itu masuk syurga ... BETUL
(2) Sembahyang orang Umno itu tidak dapat pahala ... BETUL
(3) Mendoakan musuh pecah perut ... BETUL
(4) Mendoakan musuh KO ... BETUL
(5) Mengatakan Allah juga tuhan orang Kristian ... BETUL

Korang kena faham, Allah ini bukan boleh berkata2 macam kita, tapi Allah berkata2 dalam bentuk isyarat. Kita kena belajar faham bahasa isyarat Allah, contohnya kita nak kata tokguru Nik Aziz tu tak betul, terbukti tuhan menyebelahi dia (1) dia menang pilihanraya (2) parti dia menang pilihanraya (3) doa dia minta Allah menangkan DAP, dimakbulkan (4) dan banyak lagi doa tokguru Nik Aziz yang dimakbul tuhan.

Kadang2 terlintas dalam kepala aku " Adakah Tokguru Nik Aziz Ini Keramat Hidup Yang Dijelmakan Oleh Allah Untuk Menyelamatkan Kita Semua "

Ana Muslimah

Anonymous said...

Meh kita pakat2 tanya Hadi Awang satu soalan mudah.

Soalan : Wahai Hadi Awang. Yang awak duk sibuk nak bawa Pas muzakarah dengan Umno itu, sudah kah awak merujuk perkara ini kepada rakan seakhirat awak itu Ketua Parti DAP dan PKR ?

Cadangan : Kalau awak tak rujuk kepada mereka, sila rujuk dulu supaya Umno tak tertunggu2 dan terindu2.

Komen : Bukan apa, saya kasihan dengan Umno. Asal dengar saja Pas sudi muzakarah dengan mereka, masing2 pakat teruja habis semacam teruja diajak dating oleh seorang gadis jelita.

Harap2 Hadi Awang diberikan Green Light oleh Karpal Singh dan Anwar Ibrahim untuk muzakarah dengan Umno. Sama2lah kita pakat berdoa kepada Allah swt agar dilembutkan hati Karpal Singh dan Anwar Ibrahim supaya membenarkan Hadi Awang muzakarah islamiah dengan pemimpin Umno. Amiiiinnnnnnnnnn ....

Ana Muslimah

Anonymous said...

satu perkataan

BODOH

Anonymous said...

Tak pe le jika UNA tak mahu kita tulis pasal dia tentang pertemuan M.besar Kelantan dengan PM. Mari kita tengok kenapa penyokong PAS dan pehak haluan kiri marah sangat tentang kemasukan Uztaz Kazim kedalam UMNO. Sebab2nya:-

1. Kerana dia tak masuk PAS, kalau masuk tentu pehak2 haprak ni akan diam sahaja.
2. Saorang Ulama yang ingin menyatupadukan ummat Islam dalam satu saf (PAS+UMNO) sudah tentu tak disukai oleh syaitan2 dan iblis.
3. Penghijrahan Ustaz kazim kedalam UMNO akan sedikit sebanyak akan membawa penyokong2nya menyertai UMNO.
4. Dia akan menyemarakan lagi semangat cintakan Islam dan kefahaman yang sebenar dijiwa para ahli2 UMNO tentang agama Islam sebenar.
5. Kemasukan nya juga akan memperkuatkan lagi semangat jitu tentang patriotism, cinta kan bangsa Melayu dan Agama Islam. Justeru akan membawa UMNO lebih jauh kehadapan dalam arena politik jika dibandingkan dengan PAS atau PKR.

Anonymous said...

Padan muka orang melayu. Dah dihina macam tu pun masih juga sebuk nak ambil hati bukan melayu. Yang ketua2 Pas duk sebuk nak jaga hati cina2 DAP. Yang ketua2 Umno pula sebuk nak ambil hati cina dan india. Meluat dan menyampah aku tengok. Memang macam kucing kurap, kucing kurap nak ambil hati anjing kurap.

Semua kurap belaka. Pas, Umno dan PKR sebagai Kucing Kurap yang duk harap sokongan undi daripada Anjing Kurap untuk nak menang dalam pilihanraya. Yang pasti akan beruntung dah tentulah Anjing Kurap, sedangkan Kucing Kurap semakin merempat dan melarat dibumi sendiri.

Drp Singa Kurap

Ms Pearl said...

kesian....pada N.A.

tak lupa tapi buat - buat lupa....
tak nyanyuk tapi buat buat nyanyuk....

Anonymous said...

Ha ha ha

Pas mahu Mu Zakar Rah dengan Umno. Kelakar dan lawak bodoh sungguh Hadi Awang.

Anonymous said...

TERIMA KASIH TERAMAT SANGAT MENGUNDI BN....KEJAP...INILAH HABUANNYA.....KENAIKAN 15% KADAR LETRIK PADA 1 JAN 2014....THANK YOU MALAYSIANS FOR CREATING AND MAINTAINING BN IN POWER...THANK YOU...HARAP2 SANGAT KILANG2 DAN SYARIKAT2 YG GUNA LETRIK BANYAK UTK MENGHASILKAN PRODUK MENAIKKAN HARGA....SEMUA KAYA RAYA KRONI SINI MANA NAK HERAN....KEEP UP THE GOOD WORK...GOD BLESS!

Anonymous said...

Anon 10.09..
Masa pas kedah perintah dan naikan tarif air 100% ko mat mana mase tu?

gen2felda

Anonymous said...

perbezaan politik d semenanjung n sarawak. Slepas pru13 masih lagi bertelagah sesama kaum melayu kerana berlainan fahaman politik tapi tidak berlaku d sarawak yang sering mengamal perpaduan kaum sesama bumiputra kecuali bangsa cina. walaupun pembangunan d sarawak x lah sepantas d semenanjung tapi amalan bersyukur n harmoni n berdikari tanpa mana mana bantuan kecuali keperluan asas dari pihak kerajaan sarawak. saya bangga menjadi anak jadi sarawak kerana rakyat sarawak tidak mengamal amalan 'spoon feed'.

Anonymous said...

melayu takkan maju jika selalu ditolong..

Anonymous said...

Anon December 2, 2013 at 10:09 PM

Kenaikan kos tarif akan tetap akan Berlaku walaupun Pakatan Rakyat memerintah...lebih lebih lagi kalau nak bayar elaun MB dan exco2 yang naik mendadak 300%...Cuma dipihak Kerajaan perlu memberi Justifikasi kenaikan kos ini..kalau tidak nampak macam merompak duit rakyat..

Anonymous said...

Dh teruk dh hg ni...

Anonymous said...

Kihkihkih..
Terbaik...

Anonymous said...

Awok nik ajis woli ko??.??.

Anonymous said...

Jgn kata nikajis nabi dh ler;;;;;;;;;

Anonymous said...

Awok confirrm nik ajis masuk syurga ker??????tlg jelaskan.......

Anonymous said...

kah3...nick ajiz mmg ada keramat yg hidup bile tgk hang tonggeng

Anonymous said...

Naik gaji exco tu rompak duit rakyat le tak faham lagi ke...

Anonymous said...

Ana Muslimah,
Aku rasa bala tu bukan pada Nik Aziz, tapi dah kena pada ko. Sesat. Baliklah ke pangkal jalan. Carilah ulama yg mursyid, bukan ulamak yg must-shit.