Monday, January 6, 2014

INI BOLEH BERLAKU KERANA .....JADI SOALAN AKU ?




kepada orang islam, PARTI MANA PERLU DIHAPUSKAN DULU ?

28 comments:

Tadika Photoshop WKK said...

Masalahnya,Haji Hadi tinggal kat Terengganu.Maybe haji hadi x tau environment dekat Selangor.Sebab tu berbeza pendapat dengan Harun Din.

Anonymous said...

PAS asobiah la gab, parti paling rasist D dunia no.2 DAP paling rasist D malaysia pkr tak payah dihapuskan pas dan dap akan pitol banyak agen umkok dari dalam anakku sazali memang pintar budak tu.

assaad said...

Salam. Sebenarnya fahaman DS Anwar dan kebanyak mereka yang berada di dalam PAS adalah pengganut yang bersangkut paut dengan ajaran Syiah. Kebanyakkan mereka mengamalkan ajaran rojak yang bercampur aduk. Jadi mereka-mereka itu tak merasa bersalah dengan tindakkan mereka selama ini.

Berhati-hatilah dengan rencana mereka ini. Tetapi insyaallah kalau kita benar dan mengamalkan ajaran ASWJ , bantuan Allah sentiasa bersama kita.

Lihat sahaja di dalam PAS apa sudah jadi lambat-laun segala tembelang mereka terpancar dan telah mula di ketahui oleh Umum. Kekadang mereka merasa menang, tetapi Allah punya rencananya tersendiri.

Begitu juga dengan Puak-puak Kristian yang beriya-iya ingin kalimah Allah untuk mereka. Tujuannya untuk menyesatkan orang Melayu yang cetek Iman dan masuk kedalam Agama mereka (Kristian). Itu rencana mereka yang licik, tetapi mungkin jadi sebaliknya.

Penganut Islam harus menunjukkan contoh yang baik, dengan sendirinya ada golongan mereka yang akan memeluk Agama Islam. Lihat masalah Global kebanyakkan mereka, ahli cerdik pandai mereka masuk kedalam Agama Islam. Di Amerika, Di Britain dan lain-lain lagi yang mereka selama ini cuba membendung dengan apa cara sekali pun. Seperti 9/11 dan berbagai-bagai fitnah dan propoganda memburukkan Islam. Rencana Allah melawan kehendak mereka.

Fikir-fikirkanlah.....

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

Sebab ramai SIAL SIAL yang judikan AGAMA ISLAM untuk kepentingan peribadi mereka...

Anonymous said...

sejujurnyer...haku penat letih lesu....sejujurnye...apa guna adew jais...kalo jais tak boleh memilih antara politik dan tanggungjawab kpd Allah...sejujurnya haku hanya mampu berdoa dan tawakal kpd Allah...melayu terlalu suka menyandarkan keimanan mereka tuk org lain jaga...tu pasai apa saja pas kata depa kata betoi...atau syiah/wahabi kata kristian pun gunakan Allah sejak azali....

Anonymous said...

Bapa laknat parti yang membenarkan kafir kristian menggunakan kalimah Allah adalah PAS. Parti PAS wajib dihapuskan. Mereka yang menyokong PAS sama bersubahat mempersekutukan Allah dengan yang lain.

Anonymous said...

Padanlah dalam akhbar Straits Times Singapura hari ini 06/01/2014, Isnin ada gambar Datin Paduka Marina Mahathir menyokong aktivis orang Islam yang berkata mahu berdiri kuat dengan Penganut Kristian Malaysia. Kata Marina, “Keberadaan mereka menunjukkan Islam adalah ugama yang aman. Katanya lagi, semua masyarakat Malaysia mesti menghindarkan perpecahan, laporan dalam The Star.


Jadi si tua betina janda Perancis ni sokong Allah dipakai guna oleh puak Kristian?

Memang kepala hotak campur aduk dalam pemikiran nya. Nama saja Melayu, pemimpin “Sister in Islam” munafik, memang ramai masyarakat yang tiada berpendirian teguh dan kuat menahankan keperkasaan Allah, dimana ugama Islam ugama Allah dan nabi Muhammad rasul nya.

Bolehkan orang Kristian bersolat 5 raka’at setiap hari ? Mungkin Marina penganut Islam tiruan.

ZanSam said...

Ini tanda2 akan berlaku keburukan.
Apabila uamt Islam berpecah..nah inilah hasilnya! Kafir dh sgt berani.

Boleh ajak Mujahid Rawa laknatullah tu join sekali nyayi lagu gereja sebut nama Allah..

Sedih aku.. bumi tercinta ini sudah tercemar berat..sudahlah pencemaran zina dan arak sudah xboleh kawal.. ini tambah lg sgt berat punya penghinaan pd Allah..

Allah tidak terjejas apa2 dgn buatan makhluk..tp kita makhluk yg akan terjejas dan boleh ditimpa AZAB KEMURKAAN Allah..

Ya Allah kenapalah org Melayu Islam tidka mahu bersatu menegakkan Agamu-MU di tanah Melayu ini.. mengapa mereka sibuk dgn isu ciptaan kafir-naik harga barang sehingga mereka biarkan Agama di hina..

Ya Allah selamatkanlah kami yg tidka redho dgn penjahanam2 Islam ini terutama parti PAS LAKNATULLAH!!

Kau hancurkan lah mereka jika merekalah punca kepada kerosakan ini.. Aminn Ya Allah!

Anonymous said...

Cekalah Pakatan Rakyat
Celakalah PAS Laknatullah
Celakalah Mujahid Rawa!

Puas lah hati korang dgn perkembangan ini..

Anonymous said...

Parti yang perlu dihapuskan dahulu mengikut keutamaan:

1) DAPig
2) Parti KERA (PKR)
3) PASiq

-rakyat tidak berparti..

aku melayu rasis said...

sudah sudahlah GAP...takde faedahnya kita menyalak di sini, sedangkan bukit tak runtuh-runtuh pun! Kita tunggu aje bukit tu runtuh ditarah pembangkang!
Bukit tu mana nak dengar keluh resah orang seperti kita ni GAP oii! Bukit tu hanya bertindak bila kerusi yang dia duduk dikacau. Selagi tak membahayakan isi perot mereka, bukit tu akan terus terlena..hinggalah dekat PRU 14 nanti. Tak pecaya cakap aku kau tengoklah nanti GAP oii!

Anonymous said...

ORANG ISLAM SENDIRI PERMAINKAN ISLAM.
ORANG MELAYU SENDIRI GADAIKAN HAK MELAYU.
ORANG ISLAM BERASA BANGGA DAN MEGAH KERANA KEHILANGAN INI.
ORANG CINA BERASA BANGGA DAN PUAS HATI KERANA ADA MELAYU BOLIH DIPERALATKAN.
MELAYUISLAM PATUT LEBIH BIJAK BERFIKIR........

Anonymous said...

PAS la shit

Mat Charact said...

Anak Melayu kalau berdemo - 1st class degree.
Pencapaian AKADEMIK - 3rd class degree !
MAHASISWA sepatutnya CERDIK BERFIKIR.
Mahasiswa Melayu MUDAH DI PERBODOH .......ITU pengkalan orang CINA terhadap MAHASISWA MELAYU.

Anonymous said...

Parti pas....jawapan aku.

Anonymous said...

Kalau menderhaka kepada kerajaan adalah Bughah dan halal darahnya..

Kalau menderhaka kepada Allah sudah pasti halal juga darahnya....ayuh!

Otak geliga said...

PM kita, DS Ah Jib Gor juga salah sorang yg berdiri dgn muka2 petualang agama sbb menyediakan 10 point solutions n membuka DUTA VATICAN utk digunakan sehabis baik oleh puak2 extremist Kristian.

3 parti n seorang manuisa perlu dinyahkan dr persada politik tanah air jika manusia sorang tu tak mahu TRANSFORM n mengUBAH diri sendiri....yg parti2 tu WAJIB diHAPUSkan kerana menyuburkan manusia2 BUGHAH di Malaysia.

Anonymous said...

agenda melayu muslim tergadai agenda bukan muslim tercapai.

Anonymous said...

aku tak suka politik lebih lebih lagi yang suka memaksumkan pemimpin. tapi aku nak Tanya bukan melayu, sejak bila pulak hangpa suka menggumakan bahasa melayu? bukankah bahasa inggeris menaikkan kualiti imej hangpa?

Anonymous said...

Menurut kepercayaan Kristian Jesus atau Yesus itu Tuhan atau ada kalanya disebut sebagai anak Tuhan Membingungkan adakah Jesus itu Tuhan atau anak Tuhan. Kalau Jesus itu Allah atau anak Allah, bolehkah diterima bahawa Allah atau anak Allah dilahirkan pada 25 Disember ! ! ! he he he . Seorang kawan saya yang beragama kristian ragu-ragu tentang kebenaran agamanya kerana sebuah agama yang ramai penganut seperti kristian terpaksa meminjam nama Tuhan orang Islam untuk menamakan Tuhan orang kristian. Menurut teman tersebut kalau Kristian itu agama benar mengapa terpaksa menggunakan nama Tuhan orang lain untuk menamakan tuhan sendiri.

P Ramli said...

Apa laa nak jadi dengan PAS ni ? Dah jauh menyimpang dari perjuangan asal . Kata nak buat hudud kat Kelantan tapi dah lebih 22 tahun perintah Kelantan , bayang hudud pun tak nampak .

Anonymous said...

BAHAYA kalu gni silap haribulan bole ter SMAYANG ZOHOR kul 10pg..mula2 mintak nama ALLAH lama2 nanti minta AZAN d greja plak...ya ALLAH kau jauh knlah smue ni...AMIN

Anonymous said...

Jawapan aku... tubuh satu parti yang 100% prjuangkan islam dan melayu/peribumi, lepas tu hapuskan umno, pas, pkr serentak.

Anonymous said...

PAS kafir. Solat n sembelihan orang Pas haram. Haram beri salam kat orang Pas. Haram kubor orang Pas di tanah perkuboran islam. Haram bagi sedekah kepada orang Pas.

aku melayu rasis said...

saya stuju Anon Jan 6- 6:41.
Harap benar ada penggerak parti yang 100% perjuangkan islam dan melayu bumi. Hapuskan umno pas dan pkr. Tegar tentang DAP-ig.
Yang ada sekarang ni individu politik berkepentingan sendiri. Perintah bumi Malaysia ini ikut landasan pelembagaan yang betul. Mana wargapenduduk yang tak boleh ikut adab pelembagaan dan undang2 Malaysia sebenar, lucutkan kerakyatan, tarik semua keistimewaan. InsyaAllah kalau ada bantahan, ramai lagi melayu yang akan mempertahankan. Era sekarang tiada lagi main lembut-lembut. Makin ramai cina kapir kristian yang naik kepala. Pemimpin yang ada sekarang sudah ketinggalan zaman. Lihat saja PAU umno baru2 ni. Menyalak pasal nak mempertahankan melayu agama dan Negara (konon). Lepas habis menyalak, saat ini yang Nampak hanyalah TAHI DI EKOR masing2. Nak harapkan Pas-pispus, ISLAM DIKOPIAH DAN SERBAN SAJA!
Mana-mana yang ada upaya, kuasa, mohon sebelum PRU 14 ni, wujudlah satu parti baru. bergerak sendiri. Biarlah makan masa sikit untuk melebarkan sayap. Rakyat tidak buta. InsyaAllah mereka beri sokongan. Waktu ini silent votes tiada pilihan. Mereka terpaksa memberi undi pada BN. Mengharapkan sedikit kebaikkan dalam keburukkan yang terhidang. Maaf aku tak skolah tinggi.

Anonymous said...

Aq saran ATM rampas kuasa tangkap semua pengkianat, hapuskan sekolah venicular. Setuju tak ?

Anonymous said...

ularmak2 pas mesti bertakeberr..
akhirnya usaha pas utk mengadaikan kalimah Allah swt semakin nampak hasilnya...
inilah satu2nya usaha pas yg telah berjaya... setelah melongkangkan negara islam dan hudud

pas semkain songsang sejak berkiblatkan puak2 kafir dap..
kepada puak2 pas... engkau jawaplah nanti..

Anonymous said...

PAS babi sebok nk demo TURUN..
harga barang (mainan Cina DAP) lg penting dr Kalimah Allah..
Nik Najis tua kutuk tu xnk doa ke kasi JAIS pecah perot?

Hadibongok xnk ulang ke Amanat bahlol 1979 tu??

JIka tidak berubah tunggu Tuhan ubah kamu semua wahai perosak2 Agama!