Saturday, January 25, 2014

WAJIB SEBAR KEPADA BUKAN UMNO.. MAKSUDNYA MELAYU PEMBANGKANG !

10 comments:

  1. In semua salah AMNO . Biasa laa tuu .

    ReplyDelete
  2. Perhatian!!! Sekarang ni dah ade org kristian yang translate gereja sebagai "masjid kristian"!! apahal diorg nak guna istilah masjid? taktik nak keliru umat Islam

    ReplyDelete
  3. Gab dajjal ada senjata mengubah cuaca, gempabumi . Laser ultrasonic gelombang magnet. ikan disabah dan cuaca sejuk . Awas hasil penggeluaran makanan akan berkuranggan harga akan meningkat.

    ReplyDelete
  4. Bagaimana melawan dajjal. Orang perak cakap guna kaedah pasir salak.lkat batu diperut seperti nabi buat dalam peperanggan parit. 48 jam jadi 1 hari apamacam boleh gap?

    ReplyDelete
  5. Anuar dan hj hadi.... 2 manusia ni bertanggung jawap atas penghinaan yg belaku keatas kesucian kalimah allah
    Lebih malang lagi umno juga hampir2 gagal mempertahankan kesucian islam hampir gagal mendidik anak2;melayu menjadi islam yg sempurna
    Memang ramai melayu yg menjadi alim ulama tapi berapa ramai pula yg anak melayu yg murtad.
    Keraajan umno sekarang tak seperti dulu terlalu mengajar duniawi
    Lihat saja k.l jalan p.ramli.,.. Sarang maksiat bukit bintang ... Cakap nak bangsa apa semudah itu jaji ada duit
    Alasannya pembangunan pendapatan tinggi kemajuan dan harga yg perlu di bayar... Akidah anak2 muda melayu yg sangat rapuh
    berubah wahai orang2 umno kembali lah hidupkan kembali kalimah
    alif mim nun wau

    ReplyDelete
  6. Umno terlalu banyak bagi muka kat cina atas alasan mereka ni yg mengawal ekonomi...
    Inilah silap yg paling besar bukan kah rezki itu hak mutlak allah dia yg memberi dia juga yg mengambil

    ReplyDelete
  7. Kalau PM nya saorang yang tegas dan berperinsip....maka pihak2 khafir tidak akan berani mencabar kedaulatan2 raja2, agama Islam dan keistimewaan orang Melayu di Malaysia ini.Kini mereka melihat Pm sekarang adalah saorang yang lemah dan mereka mahu menguji setakat mana orang Melayu; sama ada mereka masih bersatu atau pun telah berpecah belah yang mengakibatkan mereka sudah tidak takut lagi.

    ReplyDelete
  8. Kembalikan ISA semuanya akan betul secara automatik.

    ReplyDelete
  9. Nak tahu penulisan k****** b***** s*** Carolyn Hong yang cuba menaikkan sentiment perkauman tegang di Straits Times Singapura ?

    1. Hari ini 27/01/2014, Isnin keparat betina batu api ini berahi dengan kemarok anwar bapak homo membuat bida’ah yang Malaysia dalam ketegangan perkauman sudah naik ke paras merbahaya. Brother abi ini menyeru BN supaya berdailog dengan nya.

    2. Keparat betina sial ini sangat terikut dengan B abi. Peliwat ini berkata banyak tempat dia berjumpa di tanah air mengatakan mereka bimbang dan perihatin terhadap kenaikan paras tegangan perkauman. Sebabnya adalah :

    (i) JAIS merampas 300 Kitab yang menggunakan kalimah Allah pada 2 hb Jan lepas. Akibatnya banyak protes dan laporan polis selagi pertelingkahan tidak diselesaikan.
    (ii) Mengikutnya lagi, PM Najib telah menyerahkan perkara ini bergantung kepada setiap negeri kerana ugama adalah dalam pemerintahan setiap negeri. Kebanyakan masyarakat di tiga belas negeri mengikut undang-undang menghapuskan kegunaan “Allah” oleh bukan orang Islam.

    3. B abi cuba hendak berlagak kepintaran nya sahaja bahwa PM Najib patut menunjukkan ketegasan beliau dengan jelas tentang kedudukan persetujuan beliau.

    4. Pemimpin keparat parti kencingkan rakyat kata masyarakat dalam parti pro Islam yang membangkang kegunaan “Allah” oleh gereja mesti menafikan yang Islam telah terancam. Ahli politik mesti bergerak luar kehadapan dari fahaman parti mereka untuk mencapai persetujuan negara.

    Keparat b* s* ini menghina PM Najib yang beliau menghadapi banyak kritik tetapi berdiam diri sahaja, tetapi B abi bapak peliwat nampaknya berkebolehan besar mahu memegang peranan sebagai pemimpin yang berkebolehan tinggi.

    Pendapat ku :
    Kedudukan yang sebenarnya ialah :
    1. Anwar mencipta suatu pembohongan untuk menarik perhatian pembaca STS.
    2. Semua yang menaikkan ketegangan perkauman adalan disebabkan dasar menegakkan politik mereka Parti Kencingkan Rakyat, PAShit dan DAPigs yang membenarkan gereja menggunakan kalimah Allah. Bukankah DAPigs yang menafikan keganasan puak pelempau mereka di gereja?
    3. Keparat b* s* ini memang batu api dari STS.



    ReplyDelete
  10. Kumpul org2 kita pancung ajer kepala lahanatullah yg tak kenang budi..Da kerja Spore banyak duit besar kepala..Dan pencacai PKR yg menghalang pun tibai sekali jgn kasi muka langsung.Aku da tak sabar ni..Org Melayu lain bolehlah dibodohkan..Soal mati ke hidup dah tak jadi masalah bagi aku

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.