Monday, February 17, 2014

KEMARUK UNDI CINA..LAHABAU NI SANGGUP SERANG MELAYU !


KLIK SINI


7 comments:

Anonymous said...

Kita mesti ingat Syed Mokhtar banyak menghantar dan menanggung kos orang yang kurang mampu untuk pergi tunaikan Haji. Beliau juga ada yayasan anak yatim dan memberi makan anak yatim. Selain itu beliau memberi derma berjuta-juta kepada rakyat Palestin. Fikirlah dengan logik akal, inikah orang yang kita nak JATUHKAN? Redhakah Allah kepada kita jatuhkan hambaNya yang banyak bersedekah?

Awang Black said...

Najib dan UMNO pun sama

Anonymous said...

Anwar PETUALANG agama dan bangsa !!!

semua umat melayu wajib beritahu anak2 dan keturunan melayu agar tiada lagi petulang sebangsat ini ujud di Negara ini !!!

gen2felda

Anonymous said...

Inilah dia talibarut kafir. Sanggup menghina bangsa sendiri hanya kerana mahukan undi cina DAP. Ada jua pecacai melayu yang setuju. Mereka ingat anwar akan tunaikan janji dia kepada mereka. Sudah-sudahlah...

hangkedee said...

"Anu. War aljuburi" kata mat sabun.

Anonymous said...

rejam aje lahabau ni.

Unknown said...

Kadang-kala orang Melayu Malaysia ni memang paling bodoh dalam dunia. Aku tak salahkan bangsa lain.
Tengok tu seorang wanita Melayu berumur 63 tahun naik gatal dengan lelaki yang katanya “American general”. Kena tipu dengan American ni, cinta buta mak cik ni terlepas wang 6.5 juta ringgit masuk dalam bank akaun orang Awang Hitam Nigeria, 15 orang Nigeria yang makan wang tu. Tinggal dalam condominium Puchong. Adun DAPigs anak Karpal Singh menjaga kawasan barungan crooks.

Mak Cik yang sudah berumur menggelapu sangat nak dapat kahwin dengan mat salleh amerika. Sakit jiwa lah mak cik ni!!!

Yang bekerjasama dengan puak awang hitam ni seorang betina Melayu yang digunakan oleh akaunnya sebagai transfer akaun.

Agaknya kedua betina Melayu ni mengundi DAPigs ke? Bangang betul Melayu ni.

Kalau betul lah orang Melayu pandai sampai susah ditipu, kenapa orang Malaysia terjebak dalam pecah amanah, penipuan sehingga rugi 1.77 billion ringgit ?

Sedarlah Melayu!!