Thursday, February 20, 2014

PENCACAI.... TAK STIM KE NAK BUAT DEMO ?


pencacai lahabau pakatan gila demo..
di thailand dah 4 orang mati.
beratus cedera..

semuanya gara-gara DEMOKRASI DEMONTRASI JALAN RAYA..

tak stim nak buat tu kat malaysia lagi ke ?

4 comments:

Anonymous said...

ADE TAK STIM BRO...DAH BEGEDIK KOTEY...RASE DAH TAK BOLIH TAHAN DAH...
TAKPE...NANTI MALAUN NUAR JUBO BOLIH KASI PANAS. TUNGGU DIA MASUK MAHKAMAH NANTI. BELUM PANAS LAGI...

Unknown said...

Akhbar Straits Times Singapura pada hari Selasa 18/02/2014 Yong Tonggek melaporkan LGE (Lenggek Engkok) menafikan mesyuarat tertutup dengan pemimpin politik PAP di Singapura.

Boleh percaya tak ?

1. Kata ketua cinabeng yang berhati busuk ini dia bukan pembelut. Dia tiada rahsia nasional sedangkan dia bukan ketua persekutuan.

2. Yong tonggek menulis Lenggek Engkok menyeret The New Straits Times ke mahkamah. Bersama dua ketua Perkasa. Dilaporkan dua ketua Perkasa mengeluarkan kenyataan pada bulan Oktober 2011 – NST dan Utusan Malaysia menyunting laporan mereka.

3. Katanya Lenggek Engkok bersama dua peniaga Datuk Azman Yahya dan Datuk Seri Kalimullah Hassan bermakan malam dengan seorang ketua PAP di Singapura.
4. Perkasa menyoalkan sama ada ketiga ekor ini membocorkan rahsia Negara kepada pemimpin PAP pada masa mesyuarat itu pada bulan Ogos, 2011.

5. Lenggek Engkok mendesak saman fitnah 15 juta ringgit dan minta ma’af terbuka bagi 7 defenden. Ini semua adalah memburukkan nama dia Lenggek Engkok supaya rakyat jangan mengundianya.

6. Yong tonggek menambah mantan PM Mahathir Mohammad ada melibatkan PAPork berhubung rapat dengan DAPigs.
7. Kalau ada ada khinzir, tentu ada dagingnya, kan? Bodoh sangatlah si tonggek ni.

8. Si tonggek memuja Pulau Pinang sebagai silicon valley dan pelancungan terkenal. Apa yang terkenal disana ? Banyak kes jenayah buat dadah di kilang dadah haram.

9. Lenggek mengaku dia tiada sebarang rahsia nasional. Dia tidak akan membocorkan kepada luar Negara. “Saya setia dengan Negara saya.”

10. Sebenarnya dia dalam pertemuan pelaburan di Singapura pada bulan Ogos 2011 untuk menarik pelabur luar fasal Pengeluaran Kapalterbang Singapura untuk mengeluarkan pasaran pusat pembinaan alat pengeluaran kapalterbang bagi Singapura. Ho Ching, bini Lee Hsien Loong, ketua pengarah Temasek Holdings pun letakkan pantat dia diatas kerusi perjumpaan bersama Lenggek Engkok dan kedua ekor peniaga Melayu tu.

11. Pada hari Rabu esoknya, Mahkamah Tinggi menyuruh NST bayar wang kertas 350,00 ringgit kerana memburukkan PAShit Husam Musa (Usang Musang) kerana menuduh Usang Musang mensia-siakan pangkatnya di Kelantan. Usang Musang bolehlah pergi spa dan pergi jumpa tukang urut dekat Batam.

12. Tapi bagi kes Lenggek Engkok, kedua ekor peniaga Melayu tu sudah terima kema’afan dari NST. Yang kesalnya, orang Perkasa yang mulut celupar tu (Ruslan Kassim) jadikan NST alat penyebar dari hujah mulut R K.

13. Tampalan hebat Lenggek Engkok belum selesai lagi. Dia mahu kedua akhbar NST dan Utusan serta Perkasa tunduk kepala cium lantai depan dia.

14. “Kalau tiada niat khianat mereka, mengapa kedua akhbar ni minta ma’af dengan kedua ekor peniaga tu? Kenapa tidak minta ma’af dengan aku?”

Pada pendapat aku, ketiga mulut celupar memang tak sengaja terlepas cakap. Apa lagi jika saiz bibir dan saiz mulut memang besar, banyak kesah yang nak dikatakan. Tak boleh diam mulut sahaja. Lagi banyak cakap, lagi banyak udara bersih masuk dalam mulut.
Minta ma’af tu perkara biasa, tapi apa kata kalau si lenggek ni ada benar buat bocor tapi tak mahu mengaku?

Mulut besar boleh dilatihkan lagi . Cakap saja Lenggek Engkok memang pengkhianat kerana menggunakan terlalu tinggi wang ringgit minta saman kerana apa yang diperkatakan Perkasa ini adalah “mempersoalkan” kesetiaan Lenggek. Bukankah menggunakan wang berjuta sebagai habuan untuk kepentingan sendiri? Ini perompak professional. Tak setimpal dengan cakap kedai kopi saja.

Bagi si lenggek memang budaya mereka membuat bohong, tiada dosa walaupun hakikatnya ada perbuatan dilakukan.

Anonymous said...

tuan tokong DAPigs tak arah kan, so ahlul bahalol parti anjing sesat @ parti angguk saja tak akan berani la nak berdemo mcm kat thailand tu....

Esperalzi said...

Di Ukraine dah 50 orang mati. 67 org polis jadi tawanan. Amerika-Eropah sedang hasut pembangkang Ukraine gulingkan kerajaan.