Tuesday, March 11, 2014

WAN AZIZAH DIKEHENDAKI NANGIS KELUAR AIR MATA BOYA !


wan azizah calon recycle .
pkr dah takde calon ke ?

kajang, anwar letakkan bini dia sebagai calon.

untuk tempoh kempen ini, wan azizah dikehendaki nangis keluar air mata boya..

tujuannya nak dapat simpati.simpati pasal kantoi .

kantoi pasal pening macamana air mani lakinya boleh ada sedalam 4cm di dubur lelaki lain..

rakyat makin kuat bertanya, malah penyokong pkr sendiri mula bertanya..

macamana air mani laki ko boleh berada dalam dubur lelaki sedalam 4cm ?

itu pasal anwar pening..
karipap dan kopi tak mampu menghilangkan peningnya..

jika selepas ini mahkamah tertinggi negara kekal jatuhkan hukum 5 tahun..apa anwar akan lakukan di kerusi permatang pauh ?

sudah tentu akan meletakkan keluarganya sebagai calon..

ps ; mengurangkan majoriti dikira berita bagus untuk BN. menang bonus

13 comments:

Anonymous said...

Kasihan pada wanita ini selama mana hendak didajalkan oleh suami sendiri. Pada mereka yang bersimpati bantulah dia dengan tidak mengundinya supaya dia dapat berehat dengan tenang. Jangan lagi bersubahat.

Anonymous said...

Tatkala AIR di catu di Selangor, AIR MATA Azizah akan bercucuran menagih simpati di Kajang bagi menutup kisah AIR MANI Anwar yang di taburkan dalam lubang...... 3A: AIR, AZIZAH, ANWAR. 3AM: AIR MINUM, AIR MATA, AIR MANI. 3 kisah: Penderitaan, lakonan & maksiat.

anti-LGBT said...

Aku harapkan mahkamah tertinggi negara kekalkan keputusan mahkamah rayuan dan up kan hukuman another 5 tahun - 5+5=10 tahun!!!!!! Sepertimana yang Karpal'Wilca'Singh habak.....'Anwar Ibrahim MESTI berTAUBAT!!!!!.....Kalau dah kedalam tu selama 10 tahun tak tobat2 jugak, elok lah berenti jadi ORANG....baik jadi BERUANG....kahkahkahkah....

Anonymous said...

JAM OMEGA AKU MANA JIJAH ? JAM OMEGA AKU MANA JIJAH ??? HOI ! JIJAH KAMI ORANG KAJANG NAK TENGOK JAM OMEGA !!

Anonymous said...

Tatkala AIR dicatu di Selengor, AIR MATA Azizah akan bercucuran di Kajang bagi menutup kisah AIR MANI Anwar yang di taburkan di merata lubang!!!

Anonymous said...

dengan ini.. kami rakyat msia, mengokong sepenuh nya kepimpinan azizah sebagai president PKR..

Anonymous said...

abahhh...!!!! mak dah tunggu kat bilik....

Anonymous said...

DAH TAK ADE ORANG LAIN KE? APE AHLI PKR YANG LAIN TONGONG-TONGONG KE?
PARTI PKR ADALAH PARTI NAPOTISME YANG PALING BESAR. KATA ORANG NAPOTISME...TAPI DIA PALING KUAT NAPOTISMENYA.

Anonymous said...

orang dah senyap pasal BR1M. mungkin kesah itu tenggelam dek isu prk kajang dan mh370. disini saya nak tulis sikit pasal brim, saya tau ini keluar tajuk. ada baiknya gap siarkan diruangan ini, saya bukan nak komplen tapi setakat nak bercerita!!

saya pesara, warga emas, bayaran pencen dibawah rm2000. brim pertama saya ada dua orang tanggungan anak yang masih belajar selain isteri. saya telah di beri rm500 sama seperti penerima lain.

brim 2 salah seorang anak yang dalam tanggungan itu membuat permohonan sendiri dan dia mendapat rm250 sementara saya tetap mendapat rm500.

untuk brim 3 berita diakhbar, radio dan tv bagitau penerima brim 1 dan 2 tak perlu isi borang apa2 dan bayaran sebanyak rm650. tunggu punya tunggu punya tunggu bayaran tak tiba. saya semak dilhdn, kakitangan lhdn bagitau brim saya diluluskan sebanyak rm450. alasannya seorang anak dalam tanggungan tadi telah bekerja dan kedua2 anak itu mendapat rm 300 setiap seorang. nampaknya lhdn berusaha kuat menyiasat latarbelakang pemohon menyebabkan saya sendiri hanya diluluskan sebanyak rm450.

saya tak faham darimana datangnya brim rm450 itu. radio dan tv tak pernah pun ulas pasal rm450. malah tentang rm700 pernah saya dengar!!

bercakap dengan kawan2, rupa2nya ramai yang menerima nasib seperti saya, dibayar brim rm450. saya tak tau kenapa dan mengapa. ada pula penerima bujang yang mendapat rm650. lagi mengherankan ada ramai isteri yang memohon dan menerima brim sedangkan suami berpendapatan melebihi had yang ditetapkan. adakah itu disebabkan lhdn terlebih siasat??

ada siapa2 boleh bagi penjelasan?? tq.

Anonymous said...

Blogger tulang besi terkedu senyap jer…

Anonymous said...

nak tanya jugak kt sini sebab sangat konfius. dalam setiap ceramah haram si nuar di kajang, ada kata2 pedas (ok lagi) dan fitnah terhadap polis, hakim2 dan semestinya najib/rosmah dan kerajaan khususnya umno. SB tentunya ada dalam kalangan pendengar ceramah fitnah tersebut. apa peranan SB? adakah setakat dengar, rekod dan hantar repot. itu je? adakah pencegahan bukan kriteria utama dalam SOP SB beroperasi? andai SB hanya hantar repot, apa tindakan lanjut dari unit lain? adakah kerajaan sekarang ni seronok menerima kritikan jahat, difitnah malah membiarkan bibit2 huru hara bermaharajalela? seorang hakim wanita yg membuat keputusan mensabitkan anwar bersalah telah dihina kononnya bertudung kerana menutup uban. keputusan mereka ditentukan kerajaan bagi menamatkan karier politik anwar adalah satu penghinaan kepada mahkamah dan kepada peribadi hakim itu sendiri. aku tambah tidak faham bagaimana najib dan kabinet beroperasi untuk memastikan negara kita kekal aman. kalau beginilah cara yg najib amalkan, ada lebih elok serah sahaja kerajaan kepada anwar agar tidak ada perbalahan sesama rakyat. berilah jawatan pm kpd anwar agar dia berpuas hati.(biar dia mati dalam keseronokan). menyokong najib bermakna kena duduk diam2 jangan lawan anwar macam kerajaan arahkan! penilaian aku, najib sangat lembik untuk memegang jawatan pm, macam kuih puding. lembik dan goyang!!! tak kiralah anwar nak jual negara ke, jual maruah ke, asal negara kekal aman tak apalah. kekal bersama najibpun hati sentiasa sakit. bencikan anwar tapi hangin dgn kelembikan najib. huh!!!

Anonymous said...

Kepada sesiapa yang bencikan anuar dan hangin kpd najib serta menyampah kepada guan eng dan meluat kepada hadi berserta pengampu-pengampu mereka....... mari kita bersatu dan jadi kuasa penentu..... hancur negara pon takpe asalkan puas .... daripada ber-pm-kan peliwat, babi rasist, ularmak angguk, dan si lembik.

Anonymous said...

Aku amat setuju dengan anon 3.31 p.m.