Tuesday, June 3, 2014

DAP DENGAN DAP DAH GADUH.. BANTAI LAGI SAMPAI LUMAT ! BUY MALAY FIRST OKAY !




6 comments:

Anonymous said...

Parti politik tak matang memang tak boleh terima kenyataan yg mereka kalah.
Aku nak pesan pada DAP...
BN bukan mempertahankan kerusi Telok Intan tp BN telah merampas kerusi Telok Intan.

Anonymous said...

Alaahhhh....semua tu wayang opera cina DAPpigs. Usah diperdulikan. Yang penting BN, UMNO, Melayu, bumiputra dan Islam mesti bersatu untuk menguburkan DAPpigs ni once and for all dalam PRU 14 nanti. Babi dan DAPpigs berpisah tiada....

Anonymous said...

Gap..aku rasa dah sampai masa kita mula balik utk 2nd round boikot barangan /produk cina..dengan mengambil kesempatan isu cadbury..kaso ajar cina2 ni..dulu di tahun 70an mak alu pernah diberitahu oleh srorang jiran cina yg meniaga kedai runcit di kampung aku..lebih kurang mcm ni katanya "mana ada org melayu yg tak makan babi"..maksud dia kebanyakan makanan dan produk org cina mmg ada campuran lemak babi dan ini mmg dlm pengetahuan mereka..dan perkara ni memang berlaku sejak lama dulu..cuma baru2 ni saja timbul semula dan jadi heboh..

Anonymous said...

HIGH TIME TO GO LAH APEK TUA....PALAGI LU MAU....
ENOUGH IS ENOUGH...YUVE BEEN AROUND FOR TOO LONG AND PEOPLE GOT JEMU ALREADY....LU BOLIH BUNGKUS NOW.......

Anonymous said...

Dia orang bengang sbb kita hina makanan kegemaran dia orang. Dia orang busuk hati dan rasa terhina bila muslim kutuk dan keji makanan mrk. Itu sbb mrk cari jalan bgi muslim makan juga apa cara pon utk puaskan hati hasad dengki mereka. Berhati2lah.
Pada mrk yg kata babi tak seserius riba dll, teruskan makan babi yg dihidang secara tersembunyi dan terbuka di otw cafe dll.Itu alasan mrk yg ada berkopiah terus makan ditempat2 macam tu. Cari la alasan korang, asalkan puas hati.

Anonymous said...

Aku mahu rakan-rakan bloggers sebarkan idea aku ini. DAP sewajarnya TIDAK BERHAK untuk wujud sebagai sebuah pertubuhan politik berdaftar di Malaysia kerana dasar-dasarnya tidak selaras dengan semangat perlembagaan, antaranya konsep Malaysian Malaysia. Kalau DAP tidak dibenarkan wujud, dengan lain perkataan diharamkan, tak perlu le kita saban hari kena buang masa nak layan dia...apa kata kawan-kawan?