Saturday, September 6, 2014

PERANG PAS VS PASMA MEMBURUK.HADI SURUH PASMA BERAMBOS DARI PAS !!!!


Berhubung dengan kuasa pilih calon Menteri Besar,Haji Hadi menjelaskan sejak zaman dulu lagi nama-nama itu dipilih oleh Presiden PAS sendiri tanpa perlu lalui Jawankuasa Pusat PAS.

Malah,katanya Datuk Nik Aziz Nik Mat dipilih sebagai Menteri Besar Kelantan guna kuasa Presiden PAS sahaja.

Mengenai cakap-cakap ada puak ( dikatakan golongan Anwarinas PAS ) yang tidak puas hati pendirian PAS khianati Pakatan Rakyat pada isu Menteri Besar Selangor dan nak tubuh parti baru ,Presiden PAS itu nampak relaks saja.

"Jadi mereka yang berlainan pendapat dalam PAS ni, dia nak tubuh parti sila, baik dia keluar dia tubuh parti sendiri, senang tak payah duduk dalam," ujarnya disambut dengan laungan takbir dari kalangan sekiutar 1,000 orang yang hadir di majlis itu.

14 comments:

Anonymous said...

PasMa.....Parti Anggok Sama Anuwar??

Anonymous said...

Doa "K.O BN..!, K.O. UMNO..!, telah dijawab Allah...."

Allahuakbar...!!

Anonymous said...

memang terok
September 6th, 2014 at 1:25 PM

PAS terdiri dari orang Melayu belaka. Orang Melayu berani,punyai semangat juang yang tinggi dan orang Melayu penuh berkeyakinan. Kerana yang menjadi asas dan tonggak Melayu ialah agama mereka. Islam membentuk umat jadi yakin kerana rukun Iman yang 6.

Apa yang berlaku ialah, mata yang digelapkan untuk berkuasa dan fikiran yang sudah dikecamukkan untuk mengejar satu impian. Impian sifar. Kerana itu Melayu PAS jadi bacul. Ikut telunjuk kufar. Walau PKR tidak sepenuhnya kufar tapi mereka hampir pada kufar kerana fahaman pluralism mereka. Mereka sebenarnya sama taraf dengan kufar.

Kita tidak mengharapkan PAS masok UMNO. Mereka boleh jadi PAS sampai bila2 tapi tirulah cara UMNO yang berpendirian sehingga komponen UMNO dikritik hebat oleh puak luar kerana dikatakan wujud dengan mengikut telunjuk UMNO. Itu baru kuasa namanya. Kerana Malaysia negeri orang Melayu maka seharusnyanlah yang lain2 ikut telunjuk Melayu.

Dalam kadar segera PAS perlu henti jadi bodoh, bengap dan bahalul. PAS…. Aku masih belum rela kau jual nama Allah aku. Bedebah kau PAS ( ewahh)

Anonymous said...

Bab ni aku sokong statement Presiden PAS-piss-pussy tu 100%. Sesiapa yang nak buat onar dalam parti sendiri elok lah pi berambos keluar macam Bang Non Al-Juburi tu disepak terajang keluaq dari UMNO....

Anonymous said...

Tabik kpd TGHH atas ketegasan beliau. Sebagai presiden beliau seharusnya berkuasa dan bukannya dikuasai.Ramai ahli2 yg mula ditumbuhi tanduk kebelakangan ini. Kalau tanduknya berwarna hijau tidaklah mengapa tetapi sebaliknya berwarna biru muda dan merah (mereka lahir hasil dari kacukan)

Anonymous said...

Tabik kpd TGHH atas ketegasan beliau. Sebagai presiden beliau seharusnya berkuasa dan bukannya dikuasai.Ramai ahli2 yg mula ditumbuhi tanduk kebelakangan ini. Kalau tanduknya berwarna hijau tidaklah mengapa tetapi sebaliknya berwarna biru muda dan merah (mereka lahir hasil dari kacukan)

Anonymous said...

parti pas bukan parti orang suci. mereka saja yang anggap begitu. kerana fitnah rekaan dan tohmahan semakin banyak sejak dulu hingga sekarang. sikap mereka yang sangat sangat menunjuk bhw mereka itu muslim paling baik meyebabkan kafir takut dengan islam. pas tolong tunjukkan angka setiap tahun berapa ramai kafir telah diislamkan kerana terpikat dengan cara pas?
paling kelakar bila pas menggelarkan LGE sebagai omar abdul aziz. itu semua cara pas nak menunjukkan kepada pengikutnya bahawa pilihan mereka tepat. sejarah tetap berulang namun melayu tetap lena. dulu Lee Kuan Yew masuk kampung pakai songkok, pada hal LKY adalah kiasu. tengok apa dah jadi? melayu singapura sangat berharap melayu malaysia tak akan tersilap macam mereka. LKY tetap tak membenarkan melayu dalam kerajaan terutama dalam bidang keselamatan. tapi kita di sini apa saja yang menyebut melayu seperti askar melayu jika dapat pas akan buang kerana pada pas MELAYU itu menakutkan. sebab? hanya politik saja, iaitu UMNO united malay nasional organisaation. pas sanggup gadai bangsa demi kuasa. harap pas bertaubat. inatlah wahai pas, arab saudi pun menghormati melayu malaysia dan pemerintah malaysia kerana menghormati undang undang negara mereka. kenapa begitu? bangsa lain juga islam namun tidak dipuji. kenapa? kerana kita melayu, bangsa yang sentiasa diajar bersopan santun. kepada pas, jangan malu jadi melayu dan memakai pakaian melayu.

Anonymous said...

Bukan puak kafir jer yang salah guna perkataan Allah.

Orang Islam jugak terutamanya PUAK PAS pon sering salah guna perkataan Allah. Sikit2 Takbir tapi peel macam Syaitan.

Anonymous said...

Suatu masa dulu....PAS kutuk dan hina UMNO sebab kes Anwar KETUM disingkir. Sampai malu UMNO nak ngaku UMNO.
Kemudian giliran PAS dan PAKATAN pula yang dikutuk dan dihina sehingga kes MB ni menyebabkan malu orang PR nak ngaku dari PR. Begitulah orang melayu berpolitik. Ada masa di atas mereka kutuk orang yang di bawah. Bila mereka pula di atas mereka buat yang sama sebab nak lepas dendam.

Yang tersenyum cina komunis DAP. Depa tau orang melayu akan terus bergaduh dan berpecah bila waktu di atas dan bial waktu di bawah.

Di manakah maruah orang melayu???

Cuba fikirkan! PAS ada kekuatan ahli yang kuat mahukan Islam diangkat menjadi perlembagaan. PAS miliki ahli yang snggup bekerja kuat demi PARTI. TETAPI PAS tidak mempunyai pemimpin yang bekerja mengikut sistem yang tersusun berbanding UMNO. UMNO bagus dari segi gerakerja membangunkan parti dan negara. Itu sangat diperlukan PAS. BAYANGKAN PAS bersepakat dengan UMNO!!! Wow!! cinabeng komunis dan yahudi cina Singapura akan terkencing. Mereka akan cepat cepat minta bapa syaitan mereka Israel dan Amerika membantu.

Anonymous said...

Hj. Adi perlu muhasabah diri sendiri.
Amanat Hj Adi perlu dinilai semula.Satu jari tunjuk kedepan 4 jari kearah kita sendiri.
Pkr telah dan sedang terima kifarah krn mempermainkan kalimah suci.Pas pula sedang menunggu giliran.Awas.Jln terbaik berkongsi dgn
Umno utk agama dan bangsa

Anonymous said...

bersatu lah semula org melayu pas dan umno bagi menguatkan lagi bangsa itu dan islam yg sudah lama di pijak pijak olih kaum lain yg tak mahu umno bersatu dengan pas ada lah puak Anuarinas atas arahan ketua mereka ini lah masa nya pas dan umno berkerja sama tak rugi apa apa pun tetap juga org melayu berkuasa di negara ini puak Anuarinas punca segala nya org melayu berpecah mereka guna pecah dan perintah supaya org melayu tidak bersatu dan islam itu tidak terbela betul kata tg Hadi kerana sekor nyamuk tak lena tidur kita sampai pagi itu allah nak tunjuk siapa yg berpura selama ini dalam pas aku skong kata kata tg Hadi siapa yg tak tak suka bolih tinggalkan pas dan tubuh parti sendiri dan pas bolih tapis pemimpin nya yg bekiblatkan Anuar dari sekarang.yang paling takut ada lah puak dap kerana org melayu akan bersatu semula tak perlu kita pandang serong kepada org umno dan umno pun tak campor hal parti lain allah maha adil dari itu kembali lah bersatu untuk kuat lagi org melayu dan islam.

CucuBahanan said...

PAS= Parti Ajaran Sesat. Kalimah Allah dijual.....Negara Islam dilelong, munafiq dan khianat dlm berurusan siapa jadi MB, membenarkan golongan anti Islam iaitu sosialis menguasai parti Islam...bodoh!!

Anonymous said...

Sekarang ini... yg penting Hadi perlu selamat Oas dari dihijack olih Anwarinas..yg mempunyaicukup Ajk Pusat untuk melucutkan Hadi dari jawatan Presiden... Mereka tidak akan keluar Parti atau menubuhkan Parti Baru.. Sejarah nasib Parti serpihan dari Pas ..semuanya terkubor dengan cepat dan tersendirinya.. dan Sejarah penggantian Presiden ..semuanya disingkir ..melainkan Fadil Nor yg meninggal dunia.. hadi perlu cepat dan tegas bertindak... apatah lagi sekarang dah ada parti dalam parti (PasMa) yg semua AJk dand susunan ketua ketua Negeri terdiri dari Anwarinas... Kalau Hadi roadshow sekeliling Malaya pun mereka akan counter semula ..malah akan lebih aggressive menghasut ahli untuk bersama mereka... Untuk Majlis Syura..pasti akan dipinggirkan peranan..mulai dgn memperlekeh character saperti yg sedang di dakyahkan...

Anonymous said...

TGHH tegas apekenda nya?? Kalau dia tegas, dah tentu dia pecat semua anggota PASMA dgn sekali henjut saja. Tapi sampai sekarang pun cakap macam pondan ja. Tiada tindakan langsung.